- Υποστήριξη 14 συνδυασμών φωτισμού LED
- Γρήγορη απόκριση
- Χωρίς μνήμη EEPROM
- Διαστάσεις: 290x100x40mm
- Βάρος: 465gr
- Χρώμα: Μαύρο
είναι custom???
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
To CK61 της Motospeed με διακόπτες Outemu Blue, RGB φωτισμό, συνδυασμούς πλήκτρων πολυμέσων και κλείδωμα πλήκτρου win.
To CK61 της Motospeed με διακόπτες Outemu Blue, RGB φωτισμό, συνδυασμούς πλήκτρων πολυμέσων και κλείδωμα πλήκτρου win.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση και έχει άμεση απόκριση.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση και έχει άμεση απόκριση.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήTo CK61 της Motospeed με διακόπτες Outemu Blue, RGB φωτισμό, συνδυασμούς πλήκτρων πολυμέσων και κλείδωμα πλήκτρου win.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση και έχει άμεση απόκριση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το πληκτρολόγιο αυτό ειναι τέλειο για αυτούς που θέλουν hardcore gaming η γενικά pvp και fps games. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ειναι για games που μιλάς πολυ στο chat γιατί είναι 60αρι. Κάνει και πολύ καλό ήχο αυτό το clicky το δυνατό. Θα πω κάποια shortcuts να μην τα ψάχνετε... fn+Ctrl αλλάζει χρώμα εχει πολλά χρώματα, fn+alt αλλάζει το mode και για να αλλάξεις από τα πλήκτρα f (f1, f2..) στους αριθμούς πρέπει να πατήσεις fn+1.
Είναι ένα καλό μηχανικό πληκτρολόγιο για τα χρήματα του (25€) με σχετικά μεγάλο καλώδιο, όμορφο ήχο στα πλήκτρα και RGB απλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική το fn button είναι toggle και όχι hold button. Με λίγα λόγια αν θες να πατήσεις το F1 για παράδειγμα πρέπει πρώτα να πατήσεις FN+1, στην συνέχεια να πατήσεις το 1 για να εκτελεστεί η εντολή του F1 και μετά να ξαναπατήσεις FN+1 για να λειτουργεί το πλήκτρο 1 πάλι σαν «1» ενώ μπορούσαν πολύ απλά με 2 κινήσεις λιγότερες, πατώντας FN+1 να το κάνουν να λειτουργεί το F1. Οκ συνήθεια είναι αλλά κυριολεκτικά δεν είναι εύχρηστο και δυσκολεύει την χρήση του χωρίς κανένα λόγο.
το πληκτρολόγιο είναι πολύ βολικό λόγο του μεγέθους του ειδικά για κάποιον που έχει setup με περιορισμένο χώρο. Τα πλήκτρα του είναι ιδιαίτερα μαλακά και όχι τόσο θορυβώδες όπως το προηγούμενο μου πληκτρολόγιο (ck108) με μπλε διακόπτες. Με λίγα λόγια το πληκτρολόγιο αξίζει τα λεφτά του από κάθε πλευρά και βολεύει αν κάποιος χρειάζεται κάτι βολικό.
Το CK61 είναι από αυτά τα μικρά, μίνι πληκτρολόγια που λες «πωωω, αυτό θα είναι εργαλείο!» — και όντως, εμφανισιακά σε κερδίζει. Φωτισμός RGB που σε κάνει να νιώθεις ότι παίζεις μέσα σε νυχτομάγαζο, στιβαρή κατασκευή, ωραίος ήχος στα πλήκτρα… γενικά σε κάνει να θες να γράψεις ακόμα και… ψώνια. Το καλώδιό του; Χάρμα. Ένα μικρό premium feeling.
ΑΛΛΑ.
Εδώ είναι το αλλά με κεφαλαία.
Επειδή είναι 60%, πρέπει να ξέρεις απέξω μια ολόκληρη… γραμματική των συνδυασμών. Θες βελάκια; Πατάς Fn + δεν-ξέρω-τι. Θες κάπου αλλού; Άλλη κρυφή εντολή. Θες να αλλάξεις φωτισμό; Άλλη ακολουθία. Σε κάποια φάση δεν ξέρεις αν γράφεις μήνυμα ή αν κάνεις cheat code στο GTA.
Αν έχεις μνήμη ελέφαντα ή σου αρέσουν τα mini keyboards, χαρά σου. Αν θες απλά να δουλεύεις και να παίζεις χωρίς να παίζεις και Sudoku με τα πλήκτρα, καλύτερα μια κλασική full-size λύση.
Όλα καλά μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο, για να είμαι ειλικρινής δεν το χρησιμοποίησα ακόμα για σκληρά παιχνίδια επειδή το σταμάτησα και έχασα το ενδιαφέρον μου, αλλά ακόμα και για τη δουλειά που έχει κάνει για 30 ευρώ, μου φαίνεται υπεραρκετό. Πολύ καλή ποιότητα για την τιμή του. Δεν μου αρέσει μόνο που δεν υπάρχει λογισμικό όπως το Razer
Χαλαν οι διακόπτες αμέσως!! Όμορφο και οικονομικό αλλά μέχρι εκεί.
Δεν το συτήνω σε κανέναν. ( πήρα και το ck108 ) και έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!
Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό λόγο του φωτισμού κάτω από τα πλήκτρα.Απλα είναι αρκετά μικρό, θα έλεγα παιδικό σαν μέγεθος
It's really good the switches sound amazing, the delay on the switches are unoticeable, the fact that it comes with a puller really feels like you bought an expensive keyboard, it took me 5 days to understand the 60% keyboard concept but now i find it convenient i recommend you buying it
Πολύ καλό για τα λεφτά του , αν εξαιρέσουμε ότι χάλασε η μπαταρία μετά από 1 χρόνο και την άλλαξα, 3-4 πλήκτρα που δεν δουλεύουν, το BT που έχει καθυστέρηση, το μεταλλικό ήχο που κάνει όταν πατάς τα caps , τα key caps που είναι ποιο λεπτά και από χαρτί... κατά τα άλλα είναι οκ.
Το πληκτρολόγιο είναι πάρα πολύ καλό. Τα keycaps όμως αφού σταματήσεις να πατάς το πλήκτρο κάνει έναν περίεργο μεταλλικό ηχο σαν ελατήριο δεν το νιώθεις και ο μόνο τρόπος να το ακούσεις είναι να είσαι κοντά στο πληκτρολόγιο δεν με ενοχλεί γιατί είναι σχεδόν αθόρυβο αλλά και πάλι θα ήθελα να μην το κάνει
Τοπ αξίζει να το αγοράσετε
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ ομορφο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μια χαρα ειναι αλλα το παρηγγειλα με τα white switches και ηρθε με μπλε. Τελος παντων
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο το keyboard το μόνο που δεν με αρέσει είναι ότι είναι πολύ περίπλοκο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι το καλύτερο πληκτρολόγιο gaming για 30€
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν δουλευαν 2 πληκτρα
Επιβεβαιωμένη αγορά
TOP μικρό ότι πρέπει για games .....με κλειστά τα μάτια παιδία
Επιβεβαιωμένη αγορά
μόλις το παρέλαβα πολύ καλό για τα λεφτά του αξίζει το πήρα με kailh box white switches
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πληκτρολόγιο αυτό ειναι τέλειο για αυτούς που θέλουν hardcore gaming η γενικά pvp και fps games. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ειναι για games που μιλάς πολυ στο chat γιατί είναι 60αρι. Κάνει και πολύ καλό ήχο αυτό το clicky το δυνατό. Θα πω κάποια shortcuts να μην τα ψάχνετε... fn+Ctrl αλλάζει χρώμα εχει πολλά χρώματα, fn+alt αλλάζει το mode και για να αλλάξεις από τα πλήκτρα f (f1, f2..) στους αριθμούς πρέπει να πατήσεις fn+1.
Είναι ένα καλό μηχανικό πληκτρολόγιο για τα χρήματα του (25€) με σχετικά μεγάλο καλώδιο, όμορφο ήχο στα πλήκτρα και RGB απλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική το fn button είναι toggle και όχι hold button. Με λίγα λόγια αν θες να πατήσεις το F1 για παράδειγμα πρέπει πρώτα να πατήσεις FN+1, στην συνέχεια να πατήσεις το 1 για να εκτελεστεί η εντολή του F1 και μετά να ξαναπατήσεις FN+1 για να λειτουργεί το πλήκτρο 1 πάλι σαν «1» ενώ μπορούσαν πολύ απλά με 2 κινήσεις λιγότερες, πατώντας FN+1 να το κάνουν να λειτουργεί το F1. Οκ συνήθεια είναι αλλά κυριολεκτικά δεν είναι εύχρηστο και δυσκολεύει την χρήση του χωρίς κανένα λόγο.
το πληκτρολόγιο είναι πολύ βολικό λόγο του μεγέθους του ειδικά για κάποιον που έχει setup με περιορισμένο χώρο. Τα πλήκτρα του είναι ιδιαίτερα μαλακά και όχι τόσο θορυβώδες όπως το προηγούμενο μου πληκτρολόγιο (ck108) με μπλε διακόπτες. Με λίγα λόγια το πληκτρολόγιο αξίζει τα λεφτά του από κάθε πλευρά και βολεύει αν κάποιος χρειάζεται κάτι βολικό.
Το CK61 είναι από αυτά τα μικρά, μίνι πληκτρολόγια που λες «πωωω, αυτό θα είναι εργαλείο!» — και όντως, εμφανισιακά σε κερδίζει. Φωτισμός RGB που σε κάνει να νιώθεις ότι παίζεις μέσα σε νυχτομάγαζο, στιβαρή κατασκευή, ωραίος ήχος στα πλήκτρα… γενικά σε κάνει να θες να γράψεις ακόμα και… ψώνια. Το καλώδιό του; Χάρμα. Ένα μικρό premium feeling.
ΑΛΛΑ.
Εδώ είναι το αλλά με κεφαλαία.
Επειδή είναι 60%, πρέπει να ξέρεις απέξω μια ολόκληρη… γραμματική των συνδυασμών. Θες βελάκια; Πατάς Fn + δεν-ξέρω-τι. Θες κάπου αλλού; Άλλη κρυφή εντολή. Θες να αλλάξεις φωτισμό; Άλλη ακολουθία. Σε κάποια φάση δεν ξέρεις αν γράφεις μήνυμα ή αν κάνεις cheat code στο GTA.
Αν έχεις μνήμη ελέφαντα ή σου αρέσουν τα mini keyboards, χαρά σου. Αν θες απλά να δουλεύεις και να παίζεις χωρίς να παίζεις και Sudoku με τα πλήκτρα, καλύτερα μια κλασική full-size λύση.
Όλα καλά μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο, για να είμαι ειλικρινής δεν το χρησιμοποίησα ακόμα για σκληρά παιχνίδια επειδή το σταμάτησα και έχασα το ενδιαφέρον μου, αλλά ακόμα και για τη δουλειά που έχει κάνει για 30 ευρώ, μου φαίνεται υπεραρκετό. Πολύ καλή ποιότητα για την τιμή του. Δεν μου αρέσει μόνο που δεν υπάρχει λογισμικό όπως το Razer
132 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνείναι custom???
oxi
To CK61 της Motospeed με διακόπτες Outemu Blue, RGB φωτισμό, συνδυασμούς πλήκτρων πολυμέσων και κλείδωμα πλήκτρου win.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση και έχει άμεση απόκριση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το πληκτρολόγιο αυτό ειναι τέλειο για αυτούς που θέλουν hardcore gaming η γενικά pvp και fps games. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ειναι για games που μιλάς πολυ στο chat γιατί είναι 60αρι. Κάνει και πολύ καλό ήχο αυτό το clicky το δυνατό. Θα πω κάποια shortcuts να μην τα ψάχνετε... fn+Ctrl αλλάζει χρώμα εχει πολλά χρώματα, fn+alt αλλάζει το mode και για να αλλάξεις από τα πλήκτρα f (f1, f2..) στους αριθμούς πρέπει να πατήσεις fn+1.
Είναι ένα καλό μηχανικό πληκτρολόγιο για τα χρήματα του (25€) με σχετικά μεγάλο καλώδιο, όμορφο ήχο στα πλήκτρα και RGB απλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική το fn button είναι toggle και όχι hold button. Με λίγα λόγια αν θες να πατήσεις το F1 για παράδειγμα πρέπει πρώτα να πατήσεις FN+1, στην συνέχεια να πατήσεις το 1 για να εκτελεστεί η εντολή του F1 και μετά να ξαναπατήσεις FN+1 για να λειτουργεί το πλήκτρο 1 πάλι σαν «1» ενώ μπορούσαν πολύ απλά με 2 κινήσεις λιγότερες, πατώντας FN+1 να το κάνουν να λειτουργεί το F1. Οκ συνήθεια είναι αλλά κυριολεκτικά δεν είναι εύχρηστο και δυσκολεύει την χρήση του χωρίς κανένα λόγο.
το πληκτρολόγιο είναι πολύ βολικό λόγο του μεγέθους του ειδικά για κάποιον που έχει setup με περιορισμένο χώρο. Τα πλήκτρα του είναι ιδιαίτερα μαλακά και όχι τόσο θορυβώδες όπως το προηγούμενο μου πληκτρολόγιο (ck108) με μπλε διακόπτες. Με λίγα λόγια το πληκτρολόγιο αξίζει τα λεφτά του από κάθε πλευρά και βολεύει αν κάποιος χρειάζεται κάτι βολικό.
Το CK61 είναι από αυτά τα μικρά, μίνι πληκτρολόγια που λες «πωωω, αυτό θα είναι εργαλείο!» — και όντως, εμφανισιακά σε κερδίζει. Φωτισμός RGB που σε κάνει να νιώθεις ότι παίζεις μέσα σε νυχτομάγαζο, στιβαρή κατασκευή, ωραίος ήχος στα πλήκτρα… γενικά σε κάνει να θες να γράψεις ακόμα και… ψώνια. Το καλώδιό του; Χάρμα. Ένα μικρό premium feeling.
ΑΛΛΑ.
Εδώ είναι το αλλά με κεφαλαία.
Επειδή είναι 60%, πρέπει να ξέρεις απέξω μια ολόκληρη… γραμματική των συνδυασμών. Θες βελάκια; Πατάς Fn + δεν-ξέρω-τι. Θες κάπου αλλού; Άλλη κρυφή εντολή. Θες να αλλάξεις φωτισμό; Άλλη ακολουθία. Σε κάποια φάση δεν ξέρεις αν γράφεις μήνυμα ή αν κάνεις cheat code στο GTA.
Αν έχεις μνήμη ελέφαντα ή σου αρέσουν τα mini keyboards, χαρά σου. Αν θες απλά να δουλεύεις και να παίζεις χωρίς να παίζεις και Sudoku με τα πλήκτρα, καλύτερα μια κλασική full-size λύση.
Όλα καλά μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο, για να είμαι ειλικρινής δεν το χρησιμοποίησα ακόμα για σκληρά παιχνίδια επειδή το σταμάτησα και έχασα το ενδιαφέρον μου, αλλά ακόμα και για τη δουλειά που έχει κάνει για 30 ευρώ, μου φαίνεται υπεραρκετό. Πολύ καλή ποιότητα για την τιμή του. Δεν μου αρέσει μόνο που δεν υπάρχει λογισμικό όπως το Razer
Χαλαν οι διακόπτες αμέσως!! Όμορφο και οικονομικό αλλά μέχρι εκεί.
Δεν το συτήνω σε κανέναν. ( πήρα και το ck108 ) και έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!
Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό λόγο του φωτισμού κάτω από τα πλήκτρα.Απλα είναι αρκετά μικρό, θα έλεγα παιδικό σαν μέγεθος
It's really good the switches sound amazing, the delay on the switches are unoticeable, the fact that it comes with a puller really feels like you bought an expensive keyboard, it took me 5 days to understand the 60% keyboard concept but now i find it convenient i recommend you buying it
Πολύ καλό για τα λεφτά του , αν εξαιρέσουμε ότι χάλασε η μπαταρία μετά από 1 χρόνο και την άλλαξα, 3-4 πλήκτρα που δεν δουλεύουν, το BT που έχει καθυστέρηση, το μεταλλικό ήχο που κάνει όταν πατάς τα caps , τα key caps που είναι ποιο λεπτά και από χαρτί... κατά τα άλλα είναι οκ.
Το πληκτρολόγιο είναι πάρα πολύ καλό. Τα keycaps όμως αφού σταματήσεις να πατάς το πλήκτρο κάνει έναν περίεργο μεταλλικό ηχο σαν ελατήριο δεν το νιώθεις και ο μόνο τρόπος να το ακούσεις είναι να είσαι κοντά στο πληκτρολόγιο δεν με ενοχλεί γιατί είναι σχεδόν αθόρυβο αλλά και πάλι θα ήθελα να μην το κάνει
Τοπ αξίζει να το αγοράσετε
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ ομορφο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μια χαρα ειναι αλλα το παρηγγειλα με τα white switches και ηρθε με μπλε. Τελος παντων
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο το keyboard το μόνο που δεν με αρέσει είναι ότι είναι πολύ περίπλοκο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι το καλύτερο πληκτρολόγιο gaming για 30€
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν δουλευαν 2 πληκτρα
Επιβεβαιωμένη αγορά
TOP μικρό ότι πρέπει για games .....με κλειστά τα μάτια παιδία
Επιβεβαιωμένη αγορά
μόλις το παρέλαβα πολύ καλό για τα λεφτά του αξίζει το πήρα με kailh box white switches
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πληκτρολόγιο αυτό ειναι τέλειο για αυτούς που θέλουν hardcore gaming η γενικά pvp και fps games. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ειναι για games που μιλάς πολυ στο chat γιατί είναι 60αρι. Κάνει και πολύ καλό ήχο αυτό το clicky το δυνατό. Θα πω κάποια shortcuts να μην τα ψάχνετε... fn+Ctrl αλλάζει χρώμα εχει πολλά χρώματα, fn+alt αλλάζει το mode και για να αλλάξεις από τα πλήκτρα f (f1, f2..) στους αριθμούς πρέπει να πατήσεις fn+1.
Είναι ένα καλό μηχανικό πληκτρολόγιο για τα χρήματα του (25€) με σχετικά μεγάλο καλώδιο, όμορφο ήχο στα πλήκτρα και RGB απλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική το fn button είναι toggle και όχι hold button. Με λίγα λόγια αν θες να πατήσεις το F1 για παράδειγμα πρέπει πρώτα να πατήσεις FN+1, στην συνέχεια να πατήσεις το 1 για να εκτελεστεί η εντολή του F1 και μετά να ξαναπατήσεις FN+1 για να λειτουργεί το πλήκτρο 1 πάλι σαν «1» ενώ μπορούσαν πολύ απλά με 2 κινήσεις λιγότερες, πατώντας FN+1 να το κάνουν να λειτουργεί το F1. Οκ συνήθεια είναι αλλά κυριολεκτικά δεν είναι εύχρηστο και δυσκολεύει την χρήση του χωρίς κανένα λόγο.
το πληκτρολόγιο είναι πολύ βολικό λόγο του μεγέθους του ειδικά για κάποιον που έχει setup με περιορισμένο χώρο. Τα πλήκτρα του είναι ιδιαίτερα μαλακά και όχι τόσο θορυβώδες όπως το προηγούμενο μου πληκτρολόγιο (ck108) με μπλε διακόπτες. Με λίγα λόγια το πληκτρολόγιο αξίζει τα λεφτά του από κάθε πλευρά και βολεύει αν κάποιος χρειάζεται κάτι βολικό.
Το CK61 είναι από αυτά τα μικρά, μίνι πληκτρολόγια που λες «πωωω, αυτό θα είναι εργαλείο!» — και όντως, εμφανισιακά σε κερδίζει. Φωτισμός RGB που σε κάνει να νιώθεις ότι παίζεις μέσα σε νυχτομάγαζο, στιβαρή κατασκευή, ωραίος ήχος στα πλήκτρα… γενικά σε κάνει να θες να γράψεις ακόμα και… ψώνια. Το καλώδιό του; Χάρμα. Ένα μικρό premium feeling.
ΑΛΛΑ.
Εδώ είναι το αλλά με κεφαλαία.
Επειδή είναι 60%, πρέπει να ξέρεις απέξω μια ολόκληρη… γραμματική των συνδυασμών. Θες βελάκια; Πατάς Fn + δεν-ξέρω-τι. Θες κάπου αλλού; Άλλη κρυφή εντολή. Θες να αλλάξεις φωτισμό; Άλλη ακολουθία. Σε κάποια φάση δεν ξέρεις αν γράφεις μήνυμα ή αν κάνεις cheat code στο GTA.
Αν έχεις μνήμη ελέφαντα ή σου αρέσουν τα mini keyboards, χαρά σου. Αν θες απλά να δουλεύεις και να παίζεις χωρίς να παίζεις και Sudoku με τα πλήκτρα, καλύτερα μια κλασική full-size λύση.
Όλα καλά μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο, για να είμαι ειλικρινής δεν το χρησιμοποίησα ακόμα για σκληρά παιχνίδια επειδή το σταμάτησα και έχασα το ενδιαφέρον μου, αλλά ακόμα και για τη δουλειά που έχει κάνει για 30 ευρώ, μου φαίνεται υπεραρκετό. Πολύ καλή ποιότητα για την τιμή του. Δεν μου αρέσει μόνο που δεν υπάρχει λογισμικό όπως το Razer