Βρεφικά & Παιδικά Ποτηράκια

Dr. Brown's Παιδικό Ποτηράκι με Λαβές και Καλαμάκι Baby's First Straw Cup από Πλαστικό Ροζ 270ml για 6m+

Πρακτικό κύπελλο υγρών με καλαμάκι, κατάλληλο για παιδιά 6m+.

  • Καπάκι: παραμένει ανοιχτό κατά τη χρήση του κυπέλλου από το παιδί και κλείνει όταν δεν χρησιμοποιείται για ασφάλεια.
  • Λειτουργία:...

Πρακτικό κύπελλο υγρών με καλαμάκι, κατάλληλο για παιδιά 6m+.

  • Καπάκι: παραμένει ανοιχτό κατά τη χρήση του κυπέλλου από το παιδί και κλείνει όταν δεν χρησιμοποιείται για ασφάλεια.
  • Λειτουργία: λειτουργεί και ως θερμός για να κρατάει το υγρό φρέσκο και δροσερό.
  • Καθαρισμός: πλένεται εύκολα ακόμη και σε πλυντήριο πιάτων.
  • Υλικά κατασκευής: κατασκευάζεται από...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
11 00
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
9,95 €   μεταφορικά
Τα μεταφορικά καθορίζονται από το κατάστημα, το οποίο αναλαμβάνει και την αποστολή
Από Bluemorpho
Λεμεσός, Λεμεσού
9 τεμάχια
Δες Είδη Εκπαίδευσης Φαγητού στη σελίδα του Bluemorpho

Περιγραφή

Περιγραφή

Πρακτικό κύπελλο υγρών με καλαμάκι, κατάλληλο για παιδιά 6m+.

  • Καπάκι: παραμένει ανοιχτό κατά τη χρήση του κυπέλλου από το παιδί και κλείνει όταν δεν χρησιμοποιείται για ασφάλεια.
  • Λειτουργία: λειτουργεί και ως θερμός για να κρατάει το υγρό φρέσκο και δροσερό.
  • Καθαρισμός: πλένεται εύκολα ακόμη και σε πλυντήριο πιάτων.
  • Υλικά κατασκευής: κατασκευάζεται από προηγμένα υλικά, χωρίς ΒΡΑ.
  • Χωρητικότητα: 270ml.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Υλικό
Πλαστικό
Χρώμα
Ροζ
Ηλικία
6 + μηνών
Χωρητικότητα
270 ml

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Λαβές
Ναι
με Χερούλι
Όχι
με Καλαμάκι
Ναι

Extras

BPA Free
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (122)

Αξιολογήσεις

  1. 82
  2. 10
  3. 11
  4. 10
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Χωρίς οσμές
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εύκολος καθαρισμός

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Το προϊόν μόνο για τα σκουπίδια .. σπρώχνει το μωρό με την γλώσσα του το καλαμάκι και βυθίζεται στο νερό ..
    Δεν βιδώνει εύκολα και δύσκολα ρουφάει ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iakovos_Papaevaggelou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο ποτηρακι. Ποιοτικο και αντεχει στο "ξυλο". Δεν εχει σπασει ποτε κανενα και τα εχει ριξει απειρες φορες με δυναμη κατω. Εμεις το χρησιμοποιουμε περισσοτερο για γαλα παρα για νερο. Δεν εχει καθολου διαρροες. Επειδηβδιαβαζω πολλα για διαρροες. Πρεπει να προσεχετε αν το γαλα ή οποιο υγρο βαλετε μπει σε υψηλη θερμοκρασια επειδη δημιουργειται πιεση ξερναει απο το καλαμακι σα να ρουφας το οποιο ειναι φυσιολογικο. Δεν εξαερωνεται απο καπου η πιεση. Τωρα για τον καθαρισμο εχει καποια δυσκολα σημεια στο καπακι αλλα αν το μαλακωσετε με ζεστο νερακι και μετα με μια μπατονετα φευγουν ολα. Εμας μας εχει βολεψει παρα πολυ. Θα ξαναπαρω και το προτεινω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kallikallia
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο ποτήρι. Το μωρό ήπιε αμέσως. Χρειάζεται να κατεβάσετε λίγο πιο κάτω το σωληνάκι που έχει το βαρίδιο ώστε να ρουφάει πιο εύκολα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orfeas24

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Σαν ποιότητα υλικού ειναι πολυ καλο αλλα δεν εχει βολεψει πολυ και τρέχει νερο απο ενα μικρο ανοιγμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alice90
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πάρα πολύ καλό προϊόν!
    Πάρα πολύ χρήσιμη πληροφορία απαραίτητη μπορώ να πω ότι μια κυρία είχε αναφέρει να μην το κουμπώσουμε μέχρι μέσα το λαστιχακι που είναι κάτω από το καπάκι ώστε να ρουφάει καλύτερα.
    Ήταν πολύ βοηθητικό και είχε ανεβάσει και φωτογραφία μάλιστα. Ευχαριστούμε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_petsis0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Εξαιρετικό. Και αν έχει φάει τούμπες . Πάρα πολύ καλό . Λίγο χρόνο περισσότερο στο καθάρισμα , αλλά αξίζει. Έχω πάρει 4

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nancy_tz

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο ποτηράκι , το δέχτηκε η μικρή μου αμέσως κ κόψαμε τελείως το μπιμπερό! Έιναι εύκολο στο να μπορεί να πίνει νεράκι όπως κ να κρατάει το ποτήρι.

    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ καλό ποτηράκι. Το μωρό μου πίνει μεγάλη ποσότητα νερού συγκριτικά με τα εκπαιδευτικά μπιμπερο. Ωστόσο πολύ απαιτητικό στην καθαριότητα του. Το καπάκι πρέπει να το αφαιρείς να το καθαρίζεις γιατί πιάνει μούχλα. Γενικά πολύπλοκη κατασκευή με πολλές εσοχές ιδανικές για μούχλα. ό

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δυσάρεστες οσμές
    • Δύσκολος καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • almitos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο ποτηράκι. Το χρησιμοποιεί η κόρη μου απο 6 μηνών. Μας εξυπηρέτησε το κόλπο που διάβασα στα σχόλια, να μην τοποθετώ το καλαμάκι μέχρι τέρμα ώστε να είναι πιο εύκολο να ρουφήξει και όντως νομίζω βολεύει καλύτερα.. η αλήθεια είναι ότι το είχα δοκιμάσει βάζοντας το καλαμάκι στη προτεινόμενη θέση από τον κατασκευαστή κ ήθελε πολύ δύναμη από εμένα γ να πιω νερό οπότε νομίζω είναι καλύτερα ετσι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mar_Efstathiadou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι όμορφη, κλεινει καλα ,δυνατα, αλλα δεν αρεσε καθόλου στο παιδι γιατι ηθελε πολυ τραβηγμα για να ρουφηξει ακομα και για μεγάλους. οποτε για μας τουλάχιστον δεν αξιζε τσαμπα το πηρα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lali Pico

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το προϊόν είναι εξαιρετικό, μετά από μια δυο μέρες που το χρησιμοποίησε, πλέον δεν το αποχωρίζεται, εξαιτίας τού αγόρασα και τα υπόλοιπα προϊόντα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pinel87m
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλαμάκι ρουφαγε αερα κ εκανε θορυβο σαν σφυριγμα.το πηγα πισω,μου εδωσαν ανταλακτικο καλαμακι,στην αρχη ολα καλα.Με τη δευτερη χρηση, οταν εβγαλα το καλαμακι να το πλυνω κ το ξανατοποθετησα εκανε το ιδιο ακριβως.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ παρολο που εχω πολλα προιοντα της ιδιας εταιρειας κ εχω μεινει ευχαριστημενη απο αυτα.Επισης μυρισει πολυ εντονα το πλαστικο καλαμακι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_G5892
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά ποιοτικό ποτηράκι, λίγο το ότι η λαβή ξεχωρίζει από το καπάκι πολλές φορές δυσκολεύει στο βίδωμα όταν βιάζεσαι γτ πρέπει να κάτσει σε συγκεκριμένες εγκοπές. Δεν στάζει καθόλου, μόνο καμιά σταγόνα που μπορεί να έχει μείνει πάνω πάνω στο καλαμάκι. Το έχουμε αρκετούς μήνες κ το πλένω στο πλυντήριο πιάτων χωρίς να έχει πάθει τπτ.

    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasiach14
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μας συμβούλεψε ο παιδίατρος να κόψουμε το μπιμπερό καθώς ο μικρός είχε βγάλει πολλά δόντια και έτσι ψάξαμε κάτι εναλλακτικό για το βραδινό γάλα. Αρχικά αγοράσαμε ένα άλλο μίας άλλης εταιρείας (done by deer) το οποίο είχε πολύ κοντό καλαμάκι με αποτέλεσμα το μωρό να δυσανασχετεί και να μην πίνει σχεδόν καθόλου γάλα από αυτό το παγουράκι έτσι καταλήξαμε σαν dr Brown καθώς καθως και τα μπιμπερό που έπαιρνε το μωρό ήταν της ίδιας εταιρείας και μπορώ να πω ότι ήταν η καλύτερη επιλογή που κάναμε. Το βαρίδιο βοηθά όταν το γέρνει το παγούρι να συνεχίζει να πίνει γάλα οι λαβές βοηθούν το μικρό μας να κρατάει μόνος του το ποτηράκι, στα αρνητικά θα έλεγα ότι βρίσκω λίγο δύσκολο τον καθαρισμό από το καλαμάκι αλλά μου αρέσει το γεγονός ότι δεν είναι στρογγυλεμένο αλλά πλακουτιανο Καθώς ο λόγος που αλλάξαμε μπιμπερό για το γάλα ήταν να μην το προκαλέσει κάποιο πρόβλημα στα δόντια από από ορθοδοντικής άποψης

    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giota_Lioliou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αξίζει τα λεφτά του . Το μωρο μου πίνει νερό με αυτό από 6 μηνων. Έμαθε να ρουφάει με καλαμάκι. Είναι BPA free. Θα αγόραζα και δεύτερο αλλά είδα ότι έχει ανταλλακτικά! Επομένως θα αγοράσω τα ανταλλακτικά. Θα ήθελα να σημειώσω ότι το μωρο μόνο θηλάζει μπιμπερό δεν ξέρει να χρησιμοποιεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenaki-20
    1
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ήμουν έτοιμη να αγοράσω το προϊόν για τις καλές κριτικές και για το βαρίδι που περιέχει. Είπα να κοιτάξω πρώτα τα χαρακτηριστικά και αναφέρει πως ΔΕΝ είναι BPA FREE!
    Περίεργο για τέτοια εταιρία. Μέχρι και προϊόντα του jumbo είναι BPA FREE. Όποτε είναι άκυρο από εμένα δυστυχώς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natassa1982
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    άρχισε να πίνει από το πρώτο λεπτό που το πήρε στα χέρια του!Αν έχετε πρόβλημα με τη ροή κ χρειάζεται να βάλει δύναμη το παιδί για να ρουφήξει τοποθετήστε λίγο πιο κάτω το λαστιχακι με το βαρίδι στο καλαμάκι (εκεί που ενώνεται κάτω από το καπάκι του ποτηριού)

    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Οσμές
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Afr181
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το προϊόν είναι άθλιο.
    συνέχεια τρέχει νερό.
    και το 1 αστέρι πολύ είναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τελικά δεν άξιζε η αγορά του προϊόντος.χρωμα ροζ

    • Δυσάρεστες οσμές
    • Δύσκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivi_Alexaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μου ήρθε αυτό που ανέβασα στο βίντεο. Δεν ήταν άσχημο οπτικά. Εξαιρετικό προϊόν. Αποσυνδέονται όλα τα κομμάτια του για να μπορέσω να το πλύνω καλά. Ακομη το χρησιμοποιουμε.

    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_CHatziiordanou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησε από 7 μηνών και έμαθε να πίνει μέσα σε λίγη ώρα. Πολύ ποιοτική κατασκευή, έχει πέσει άπειρες φορές και δεν έχει πάθει τίποτα. Δεν έχει διαρροές, μόνο αν πέσει με δύναμη κάτω βγαίνουν μερικές σταγόνες. Βέβαια το έχω δοκιμάσει μόνο για νερό και όχι για ζεστά ροφήματα. Θα το αγόραζα ξανά, αλλά η μικρή μεγάλωσε πλέον και θα πάμε σε κάτι διαφορετικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Οσμές
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VAIA_NAKI
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε εγώ σαν ενήλικας Δν μπορώ να ρουφήξω το νερό ποσό μάλλον το μωρό για να μάθει να πίνει το νεράκι με καλαμάκι

    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanosperr
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Έχει μεγάλη διαρροή δυστυχώς, ειδικά για ζεστά ροφήματα όπως χαμηλακι κάνει συντριβάνι το καλαμάκι του.

    • Οσμές
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaso_vasil
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πραγματικά είναι υπέροχο μόνο και μόνο που έχει πέσει από το καρεκλάκι του φαγητού ΑΠΕΙΡΕΣ φορές και δεν έχει πάθει το παραμικρό. όσο για τα σχόλια ότι δύσκολα ρουφάει το παιδί, είναι για να μη πίνουν μεγάλη ποσότητα νερού και για να μη στάζει επίσης. Η δικιά μου το έχει από 6 μηνων είναι τώρα 12 μηνων και καμιά φορά μπορεί να στραβοκαταπιει. αυτά ξέρουν να ρουφάνε. Τωρα έχω πάρει αυτό που είναι της ίδιας εταιρείας για 12+ και θα ενημερώσω σε εκείνο το προϊόν την άποψη μου. όσο για τον καθαρισμό, βγαίνουν όλα και με το βουρτσάκι τα καθαρίζεις όλα τα σημεία τέλεια!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotiskar
    1
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Είναι πολύ δύσκολο να ρουφήξει το παιδί ακόμα και εγώ που το προσπάθησα με δυσκολεύει, μπορεί το δικό μας να είναι ελαττωματικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δύσκολος καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aspasia Zade
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μας βόλεψε πολύ, είναι εύκολο στη χρήση κ δεν στάζει όταν το γυρίζεις ανάποδα. Το άλλαξα μόνο κ μόνο επειδή το είχα καιρό και ήθελα να έχω κάτι πιο καινούργιο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Οσμές
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Retzinou
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αν και είναι όμορφο και ποιοτικό δεν βόλεψε τον 7 μηνών γιό μου.
    Τρομάζει με το καπάκι που πέφτει πάνω στο καλαμάκι και δεν πίνει. Θα το δοκιμάσουμε ξανά τον επόμενο μήνα.
    Για τώρα του πήρα ένα με συρωμενο καπάκι μήπως και μας βόλεψει καλύτερα.
    Θεωρώ πάντως πως είναι για μεγαλύτερα παιδιά.

    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria___Eleni_Kouroukli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ο μπέμπης μου δεν έπινε νερό με τίποτα. Δοκίμασα πόσα διαφορετικά ποτήρια, μπιμπερό και κουτάλι και πάλι γυρνούσε το κεφάλι και σφράγιζε το στόμα. Πήρα αυτό το ποτήρι λέω τελευταία μου ελπίδα! Το δέχτηκε με την πρώτη, του αρέσει να το πιάνει μόνος του από τα χερούλια, να ρουφάει και να μασουλαει το καλαμάκι! Πλενεται εύκολα με το ειδικό βουρτσάκι για το καλαμάκι που περιέχεται στην συσκευασία και δεν κρατάει μυρωδιές. Ποιοτική κατασκευή όπως άλλωστε οποιοδηποτε προιον της συγκεκριμένης εταιρειας!!

    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Calliope_G

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Το παιδί έμαθε να πίνει εύκολα με αυτό το ποτηράκι αλλά δυστυχώς μυρίζει πάρα πολύ. Το καθάρισα με ξύδι, το αερίζω κάθε μέρα αλλά τίποτα. Αναγκαστικά θα το καταργήσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristinadre
    5
    20 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για αυτούς που λένε ότι δε πίνει εύκολα το παιδί, απλά κατεβάστε λίγο πιο κάτω το κούμπωμα απτό εσωτερικό καλαμάκι όπως δείχνω στη φωτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikol-dhm
    1
    2 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ο τρόπος που λειτουργεί είναι καλός κ το παιδί έμαθε εύκολα να πίνει. Αλλά μυρίζει πολύ άσχημα το σύστημα με το καλαμάκι. Όσο κ να το πλένω κ να αφήνω στη χλωρίνη δε ξεμυριζει με τίποτα. Κ στο καλαμάκι σφηνωνω άλλο καλαμάκι κ ρουφαω χλωρίνη κ το αφήνω ώρες αλλά κ πάλι δεν ξεμυριζει με τίποτα. Τελικά το πετάξαμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το προϊόν μόνο για τα σκουπίδια .. σπρώχνει το μωρό με την γλώσσα του το καλαμάκι και βυθίζεται στο νερό ..
    Δεν βιδώνει εύκολα και δύσκολα ρουφάει ..

    0
  • Πολυ καλο ποτηρακι. Ποιοτικο και αντεχει στο "ξυλο". Δεν εχει σπασει ποτε κανενα και τα εχει ριξει απειρες φορες με δυναμη κατω. Εμεις το χρησιμοποιουμε περισσοτερο για γαλα παρα για νερο. Δεν εχει καθολου διαρροες. Επειδηβδιαβαζω πολλα για διαρροες. Πρεπει να προσεχετε αν το γαλα ή οποιο υγρο βαλετε μπει σε υψηλη θερμοκρασια επειδη δημιουργειται πιεση ξερναει απο το καλαμακι σα να ρουφας το οποιο ειναι φυσιολογικο. Δεν εξαερωνεται απο καπου η πιεση. Τωρα για τον καθαρισμο εχει καποια δυσκολα σημεια στο καπακι αλλα αν το μαλακωσετε με ζεστο νερακι και μετα με μια μπατονετα φευγουν ολα. Εμας μας εχει βολεψει παρα πολυ. Θα ξαναπαρω και το προτεινω.

    1
  • Πολύ ωραίο ποτήρι. Το μωρό ήπιε αμέσως. Χρειάζεται να κατεβάσετε λίγο πιο κάτω το σωληνάκι που έχει το βαρίδιο ώστε να ρουφάει πιο εύκολα!

    1
  • Σαν ποιότητα υλικού ειναι πολυ καλο αλλα δεν εχει βολεψει πολυ και τρέχει νερο απο ενα μικρο ανοιγμα

    0
  • Πάρα πολύ καλό προϊόν!
    Πάρα πολύ χρήσιμη πληροφορία απαραίτητη μπορώ να πω ότι μια κυρία είχε αναφέρει να μην το κουμπώσουμε μέχρι μέσα το λαστιχακι που είναι κάτω από το καπάκι ώστε να ρουφάει καλύτερα.
    Ήταν πολύ βοηθητικό και είχε ανεβάσει και φωτογραφία μάλιστα. Ευχαριστούμε

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

470 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
baudolino

μπορει καποιος να μου πει για ην ροη, το θελουμε για γαλα οχι για νερο. ευχαριστω

Panteliana_Rapakoulia
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πρακτικό κύπελλο υγρών με καλαμάκι, κατάλληλο για παιδιά 6m+.

  • Καπάκι: παραμένει ανοιχτό κατά τη χρήση του κυπέλλου από το παιδί και κλείνει όταν δεν χρησιμοποιείται για ασφάλεια.
  • Λειτουργία: λειτουργεί και ως θερμός για να κρατάει το υγρό φρέσκο και δροσερό.
  • Καθαρισμός: πλένεται εύκολα ακόμη και σε πλυντήριο πιάτων.
  • Υλικά κατασκευής: κατασκευάζεται από προηγμένα υλικά, χωρίς ΒΡΑ.
  • Χωρητικότητα: 270ml.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Υλικό
Πλαστικό
Χρώμα
Ροζ
Ηλικία
6 + μηνών
Χωρητικότητα
270 ml

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Λαβές
Ναι
με Χερούλι
Όχι
με Καλαμάκι
Ναι

Extras

BPA Free
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (122)

  1. 82
  2. 10
  3. 11
  4. 10
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Χωρίς οσμές
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εύκολος καθαρισμός

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Το προϊόν μόνο για τα σκουπίδια .. σπρώχνει το μωρό με την γλώσσα του το καλαμάκι και βυθίζεται στο νερό ..
    Δεν βιδώνει εύκολα και δύσκολα ρουφάει ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iakovos_Papaevaggelou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο ποτηρακι. Ποιοτικο και αντεχει στο "ξυλο". Δεν εχει σπασει ποτε κανενα και τα εχει ριξει απειρες φορες με δυναμη κατω. Εμεις το χρησιμοποιουμε περισσοτερο για γαλα παρα για νερο. Δεν εχει καθολου διαρροες. Επειδηβδιαβαζω πολλα για διαρροες. Πρεπει να προσεχετε αν το γαλα ή οποιο υγρο βαλετε μπει σε υψηλη θερμοκρασια επειδη δημιουργειται πιεση ξερναει απο το καλαμακι σα να ρουφας το οποιο ειναι φυσιολογικο. Δεν εξαερωνεται απο καπου η πιεση. Τωρα για τον καθαρισμο εχει καποια δυσκολα σημεια στο καπακι αλλα αν το μαλακωσετε με ζεστο νερακι και μετα με μια μπατονετα φευγουν ολα. Εμας μας εχει βολεψει παρα πολυ. Θα ξαναπαρω και το προτεινω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kallikallia
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο ποτήρι. Το μωρό ήπιε αμέσως. Χρειάζεται να κατεβάσετε λίγο πιο κάτω το σωληνάκι που έχει το βαρίδιο ώστε να ρουφάει πιο εύκολα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orfeas24

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Σαν ποιότητα υλικού ειναι πολυ καλο αλλα δεν εχει βολεψει πολυ και τρέχει νερο απο ενα μικρο ανοιγμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alice90
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πάρα πολύ καλό προϊόν!
    Πάρα πολύ χρήσιμη πληροφορία απαραίτητη μπορώ να πω ότι μια κυρία είχε αναφέρει να μην το κουμπώσουμε μέχρι μέσα το λαστιχακι που είναι κάτω από το καπάκι ώστε να ρουφάει καλύτερα.
    Ήταν πολύ βοηθητικό και είχε ανεβάσει και φωτογραφία μάλιστα. Ευχαριστούμε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_petsis0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Εξαιρετικό. Και αν έχει φάει τούμπες . Πάρα πολύ καλό . Λίγο χρόνο περισσότερο στο καθάρισμα , αλλά αξίζει. Έχω πάρει 4

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nancy_tz

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο ποτηράκι , το δέχτηκε η μικρή μου αμέσως κ κόψαμε τελείως το μπιμπερό! Έιναι εύκολο στο να μπορεί να πίνει νεράκι όπως κ να κρατάει το ποτήρι.

    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ καλό ποτηράκι. Το μωρό μου πίνει μεγάλη ποσότητα νερού συγκριτικά με τα εκπαιδευτικά μπιμπερο. Ωστόσο πολύ απαιτητικό στην καθαριότητα του. Το καπάκι πρέπει να το αφαιρείς να το καθαρίζεις γιατί πιάνει μούχλα. Γενικά πολύπλοκη κατασκευή με πολλές εσοχές ιδανικές για μούχλα. ό

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δυσάρεστες οσμές
    • Δύσκολος καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • almitos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο ποτηράκι. Το χρησιμοποιεί η κόρη μου απο 6 μηνών. Μας εξυπηρέτησε το κόλπο που διάβασα στα σχόλια, να μην τοποθετώ το καλαμάκι μέχρι τέρμα ώστε να είναι πιο εύκολο να ρουφήξει και όντως νομίζω βολεύει καλύτερα.. η αλήθεια είναι ότι το είχα δοκιμάσει βάζοντας το καλαμάκι στη προτεινόμενη θέση από τον κατασκευαστή κ ήθελε πολύ δύναμη από εμένα γ να πιω νερό οπότε νομίζω είναι καλύτερα ετσι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mar_Efstathiadou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι όμορφη, κλεινει καλα ,δυνατα, αλλα δεν αρεσε καθόλου στο παιδι γιατι ηθελε πολυ τραβηγμα για να ρουφηξει ακομα και για μεγάλους. οποτε για μας τουλάχιστον δεν αξιζε τσαμπα το πηρα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lali Pico

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το προϊόν είναι εξαιρετικό, μετά από μια δυο μέρες που το χρησιμοποίησε, πλέον δεν το αποχωρίζεται, εξαιτίας τού αγόρασα και τα υπόλοιπα προϊόντα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pinel87m
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλαμάκι ρουφαγε αερα κ εκανε θορυβο σαν σφυριγμα.το πηγα πισω,μου εδωσαν ανταλακτικο καλαμακι,στην αρχη ολα καλα.Με τη δευτερη χρηση, οταν εβγαλα το καλαμακι να το πλυνω κ το ξανατοποθετησα εκανε το ιδιο ακριβως.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ παρολο που εχω πολλα προιοντα της ιδιας εταιρειας κ εχω μεινει ευχαριστημενη απο αυτα.Επισης μυρισει πολυ εντονα το πλαστικο καλαμακι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_G5892
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά ποιοτικό ποτηράκι, λίγο το ότι η λαβή ξεχωρίζει από το καπάκι πολλές φορές δυσκολεύει στο βίδωμα όταν βιάζεσαι γτ πρέπει να κάτσει σε συγκεκριμένες εγκοπές. Δεν στάζει καθόλου, μόνο καμιά σταγόνα που μπορεί να έχει μείνει πάνω πάνω στο καλαμάκι. Το έχουμε αρκετούς μήνες κ το πλένω στο πλυντήριο πιάτων χωρίς να έχει πάθει τπτ.

    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasiach14
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μας συμβούλεψε ο παιδίατρος να κόψουμε το μπιμπερό καθώς ο μικρός είχε βγάλει πολλά δόντια και έτσι ψάξαμε κάτι εναλλακτικό για το βραδινό γάλα. Αρχικά αγοράσαμε ένα άλλο μίας άλλης εταιρείας (done by deer) το οποίο είχε πολύ κοντό καλαμάκι με αποτέλεσμα το μωρό να δυσανασχετεί και να μην πίνει σχεδόν καθόλου γάλα από αυτό το παγουράκι έτσι καταλήξαμε σαν dr Brown καθώς καθως και τα μπιμπερό που έπαιρνε το μωρό ήταν της ίδιας εταιρείας και μπορώ να πω ότι ήταν η καλύτερη επιλογή που κάναμε. Το βαρίδιο βοηθά όταν το γέρνει το παγούρι να συνεχίζει να πίνει γάλα οι λαβές βοηθούν το μικρό μας να κρατάει μόνος του το ποτηράκι, στα αρνητικά θα έλεγα ότι βρίσκω λίγο δύσκολο τον καθαρισμό από το καλαμάκι αλλά μου αρέσει το γεγονός ότι δεν είναι στρογγυλεμένο αλλά πλακουτιανο Καθώς ο λόγος που αλλάξαμε μπιμπερό για το γάλα ήταν να μην το προκαλέσει κάποιο πρόβλημα στα δόντια από από ορθοδοντικής άποψης

    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giota_Lioliou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αξίζει τα λεφτά του . Το μωρο μου πίνει νερό με αυτό από 6 μηνων. Έμαθε να ρουφάει με καλαμάκι. Είναι BPA free. Θα αγόραζα και δεύτερο αλλά είδα ότι έχει ανταλλακτικά! Επομένως θα αγοράσω τα ανταλλακτικά. Θα ήθελα να σημειώσω ότι το μωρο μόνο θηλάζει μπιμπερό δεν ξέρει να χρησιμοποιεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenaki-20
    1
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ήμουν έτοιμη να αγοράσω το προϊόν για τις καλές κριτικές και για το βαρίδι που περιέχει. Είπα να κοιτάξω πρώτα τα χαρακτηριστικά και αναφέρει πως ΔΕΝ είναι BPA FREE!
    Περίεργο για τέτοια εταιρία. Μέχρι και προϊόντα του jumbo είναι BPA FREE. Όποτε είναι άκυρο από εμένα δυστυχώς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natassa1982
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    άρχισε να πίνει από το πρώτο λεπτό που το πήρε στα χέρια του!Αν έχετε πρόβλημα με τη ροή κ χρειάζεται να βάλει δύναμη το παιδί για να ρουφήξει τοποθετήστε λίγο πιο κάτω το λαστιχακι με το βαρίδι στο καλαμάκι (εκεί που ενώνεται κάτω από το καπάκι του ποτηριού)

    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Οσμές
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Afr181
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το προϊόν είναι άθλιο.
    συνέχεια τρέχει νερό.
    και το 1 αστέρι πολύ είναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τελικά δεν άξιζε η αγορά του προϊόντος.χρωμα ροζ

    • Δυσάρεστες οσμές
    • Δύσκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivi_Alexaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μου ήρθε αυτό που ανέβασα στο βίντεο. Δεν ήταν άσχημο οπτικά. Εξαιρετικό προϊόν. Αποσυνδέονται όλα τα κομμάτια του για να μπορέσω να το πλύνω καλά. Ακομη το χρησιμοποιουμε.

    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_CHatziiordanou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησε από 7 μηνών και έμαθε να πίνει μέσα σε λίγη ώρα. Πολύ ποιοτική κατασκευή, έχει πέσει άπειρες φορές και δεν έχει πάθει τίποτα. Δεν έχει διαρροές, μόνο αν πέσει με δύναμη κάτω βγαίνουν μερικές σταγόνες. Βέβαια το έχω δοκιμάσει μόνο για νερό και όχι για ζεστά ροφήματα. Θα το αγόραζα ξανά, αλλά η μικρή μεγάλωσε πλέον και θα πάμε σε κάτι διαφορετικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Οσμές
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VAIA_NAKI
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε εγώ σαν ενήλικας Δν μπορώ να ρουφήξω το νερό ποσό μάλλον το μωρό για να μάθει να πίνει το νεράκι με καλαμάκι

    • Χωρίς οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanosperr
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Έχει μεγάλη διαρροή δυστυχώς, ειδικά για ζεστά ροφήματα όπως χαμηλακι κάνει συντριβάνι το καλαμάκι του.

    • Οσμές
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaso_vasil
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πραγματικά είναι υπέροχο μόνο και μόνο που έχει πέσει από το καρεκλάκι του φαγητού ΑΠΕΙΡΕΣ φορές και δεν έχει πάθει το παραμικρό. όσο για τα σχόλια ότι δύσκολα ρουφάει το παιδί, είναι για να μη πίνουν μεγάλη ποσότητα νερού και για να μη στάζει επίσης. Η δικιά μου το έχει από 6 μηνων είναι τώρα 12 μηνων και καμιά φορά μπορεί να στραβοκαταπιει. αυτά ξέρουν να ρουφάνε. Τωρα έχω πάρει αυτό που είναι της ίδιας εταιρείας για 12+ και θα ενημερώσω σε εκείνο το προϊόν την άποψη μου. όσο για τον καθαρισμό, βγαίνουν όλα και με το βουρτσάκι τα καθαρίζεις όλα τα σημεία τέλεια!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotiskar
    1
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Είναι πολύ δύσκολο να ρουφήξει το παιδί ακόμα και εγώ που το προσπάθησα με δυσκολεύει, μπορεί το δικό μας να είναι ελαττωματικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δύσκολος καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aspasia Zade
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μας βόλεψε πολύ, είναι εύκολο στη χρήση κ δεν στάζει όταν το γυρίζεις ανάποδα. Το άλλαξα μόνο κ μόνο επειδή το είχα καιρό και ήθελα να έχω κάτι πιο καινούργιο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Οσμές
    • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Retzinou
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αν και είναι όμορφο και ποιοτικό δεν βόλεψε τον 7 μηνών γιό μου.
    Τρομάζει με το καπάκι που πέφτει πάνω στο καλαμάκι και δεν πίνει. Θα το δοκιμάσουμε ξανά τον επόμενο μήνα.
    Για τώρα του πήρα ένα με συρωμενο καπάκι μήπως και μας βόλεψει καλύτερα.
    Θεωρώ πάντως πως είναι για μεγαλύτερα παιδιά.

    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria___Eleni_Kouroukli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ο μπέμπης μου δεν έπινε νερό με τίποτα. Δοκίμασα πόσα διαφορετικά ποτήρια, μπιμπερό και κουτάλι και πάλι γυρνούσε το κεφάλι και σφράγιζε το στόμα. Πήρα αυτό το ποτήρι λέω τελευταία μου ελπίδα! Το δέχτηκε με την πρώτη, του αρέσει να το πιάνει μόνος του από τα χερούλια, να ρουφάει και να μασουλαει το καλαμάκι! Πλενεται εύκολα με το ειδικό βουρτσάκι για το καλαμάκι που περιέχεται στην συσκευασία και δεν κρατάει μυρωδιές. Ποιοτική κατασκευή όπως άλλωστε οποιοδηποτε προιον της συγκεκριμένης εταιρειας!!

    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Calliope_G

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Το παιδί έμαθε να πίνει εύκολα με αυτό το ποτηράκι αλλά δυστυχώς μυρίζει πάρα πολύ. Το καθάρισα με ξύδι, το αερίζω κάθε μέρα αλλά τίποτα. Αναγκαστικά θα το καταργήσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristinadre
    5
    20 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για αυτούς που λένε ότι δε πίνει εύκολα το παιδί, απλά κατεβάστε λίγο πιο κάτω το κούμπωμα απτό εσωτερικό καλαμάκι όπως δείχνω στη φωτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikol-dhm
    1
    2 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ο τρόπος που λειτουργεί είναι καλός κ το παιδί έμαθε εύκολα να πίνει. Αλλά μυρίζει πολύ άσχημα το σύστημα με το καλαμάκι. Όσο κ να το πλένω κ να αφήνω στη χλωρίνη δε ξεμυριζει με τίποτα. Κ στο καλαμάκι σφηνωνω άλλο καλαμάκι κ ρουφαω χλωρίνη κ το αφήνω ώρες αλλά κ πάλι δεν ξεμυριζει με τίποτα. Τελικά το πετάξαμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το προϊόν μόνο για τα σκουπίδια .. σπρώχνει το μωρό με την γλώσσα του το καλαμάκι και βυθίζεται στο νερό ..
    Δεν βιδώνει εύκολα και δύσκολα ρουφάει ..

    0
  • Πολυ καλο ποτηρακι. Ποιοτικο και αντεχει στο "ξυλο". Δεν εχει σπασει ποτε κανενα και τα εχει ριξει απειρες φορες με δυναμη κατω. Εμεις το χρησιμοποιουμε περισσοτερο για γαλα παρα για νερο. Δεν εχει καθολου διαρροες. Επειδηβδιαβαζω πολλα για διαρροες. Πρεπει να προσεχετε αν το γαλα ή οποιο υγρο βαλετε μπει σε υψηλη θερμοκρασια επειδη δημιουργειται πιεση ξερναει απο το καλαμακι σα να ρουφας το οποιο ειναι φυσιολογικο. Δεν εξαερωνεται απο καπου η πιεση. Τωρα για τον καθαρισμο εχει καποια δυσκολα σημεια στο καπακι αλλα αν το μαλακωσετε με ζεστο νερακι και μετα με μια μπατονετα φευγουν ολα. Εμας μας εχει βολεψει παρα πολυ. Θα ξαναπαρω και το προτεινω.

    1
  • Πολύ ωραίο ποτήρι. Το μωρό ήπιε αμέσως. Χρειάζεται να κατεβάσετε λίγο πιο κάτω το σωληνάκι που έχει το βαρίδιο ώστε να ρουφάει πιο εύκολα!

    1
  • Σαν ποιότητα υλικού ειναι πολυ καλο αλλα δεν εχει βολεψει πολυ και τρέχει νερο απο ενα μικρο ανοιγμα

    0
  • Πάρα πολύ καλό προϊόν!
    Πάρα πολύ χρήσιμη πληροφορία απαραίτητη μπορώ να πω ότι μια κυρία είχε αναφέρει να μην το κουμπώσουμε μέχρι μέσα το λαστιχακι που είναι κάτω από το καπάκι ώστε να ρουφάει καλύτερα.
    Ήταν πολύ βοηθητικό και είχε ανεβάσει και φωτογραφία μάλιστα. Ευχαριστούμε

    1
  • Δες τα όλα
11,00 €
9,95 €   μεταφορικά
25% κουπόνι από το κατάστημα Koutsouni μέχρι 25/06!
25% κουπόνι από το κατάστημα Koutsouni μέχρι 25/06!
Δες περισσότερα