Ανεμιστήρες

HomeVero Air Cooler 65W με Τηλεχειριστήριο Λευκό Κωδικός: HV-DAC4L

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ταχύτητες: 3
  • Χωρητικότητα δοχείο νερού: 4 λίτρα
  • Χρονοδιακόπτης: έως 12 ώρες
  • με Τηλεχειριστήριο
  • Ισχύς: 65 W
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
53 55
Παράδοση έως Τετ, 01 Ιουλ
15,00 € μεταφορικά
Παράδοση Τρί, 07 Ιουλ - Πέμ, 09 Ιουλ
13,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από you.gr 4,9 (200)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Οικιακοί Ανεμιστήρες στη σελίδα του you.gr
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Air Cooler HV-DAC4L

Για εσάς που αναζητάτε μία εργονομική, αποτελεσματική και οικονομική λύση δροσιάς για τους καλοκαιρινούς μήνες, τότε το Air Cooler HV-DAC4L είναι ιδανικό.

Πρόκειται για μία συσκευή, η οποία δεν ξηραίνει την ατμόσφαιρα όπως το κλιματιστικό και καταναλώνει λιγότερη ενέργεια. Είναι πολύ εύκολο στη χρήση, ευέλικτο και εργονομικό.

Απλώς το τοποθετείτε στην πρίζα, βάζετε κρύο νερό στη δεξαμενή και πατάτε ένα κουμπί.

  • Διαθέτει τρεις ταχύτητες και δύο λειτουργίες (Normal & Sleep), ώστε να προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες σας.
  • Η λειτουργία ταλάντωσης και οι ρυθμιζόμενες περσίδες εγγυώνται ότι θα δροσίζεται όλος ο χώρος.
  • Διαθέτει τεχνολογία cool, που θα σας σώσει τις καυτές μέρες του καλοκαιριού.
  • Διαθέτει ροδάκια για εύκολη μεταφορά και φέρει τηλεχειριστήριο για να το ρυθμίζετε από μακριά.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χωρητικότητα δοχείου νερού: 4 λίτρα
  • Επιλογή 3 ταχυτήτων
  • 2 λειτουργίες: φυσική ροή και νυχτερινός αέρας
  • Λειτουργία Cool
  • Χρονοδιακόπτης έως 12 ώρες
  • 2 παγοκυψέλες
  • Ταλάντωση περσίδων οριζοντίως & καθέτως
  • Ισχύς: 65W
  • Τροφοδοσία: 220-240V ~ 50/60Hz

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
HV-DAC4L

Σχεδιασμός & Διαστάσεις

Είδος
Air Cooler
Μεταλλικά Πτερύγια
Όχι
Χρώμα
Λευκό
Retro
Όχι

Απόδοση & Μοτέρ

Τεχνολογία Μοτέρ
Συμβατικό (AC)
Ισχύς
65 W
Ταχύτητες
3

Δυνατότητες & Χειρισμός

Τηλεχειριστήριο
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Λειτουργίες Άνεσης
Ύπνου & Φυσικού Ανέμου
Ρυθμιζόμενο Ύψος
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (66)

Αξιολογήσεις

  1. 23
  2. 13
  3. 10
  4. 11
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Katerina_Demai
4
47 στους 51 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Διάβαζα τα σχόλια από κάτω, και υπάρχουν άνθρωποι που περίμεναν να αλλάξει την θερμοκρασία του χώρου ή να είναι σαν air condition ας πούμε. Γιαυτο λέγεται air cooler, ειναι ανάμεσα σε ανεμιστήρα και air condition. Τα air cooler, ανακυκλώνουν τον υπάρχοντα αέρα του δωματίου, και αφού τον φιλτράρουν βγαίνει λίγο πιο δροσερός και διαχέεται στο χώρο. Δηλαδή προσθέτουν υγρασία, γιαυτό και γράφει στην περιγραφή ότι είναι κατάλληλο για ΞΗΡΟΥΣ χώρους. Το συγκεκριμένο στα αρνητικά του έχει τα εξής : Κάνει αρκετό θόρυβο, ειδικά στο 2 και φυσικά στο 3 επίπεδο. Το sleep mode δεν κάνει για ύπνο, αφού βάζει εναλλάξ όλες τις ταχύτητες, οπότε κάνει θόρυβο. Επίσης και ο σωλήνας του νερού ακούγεται. Βέβαια μπορείς να το έχεις στην απλή λειτουργία χωρίς το cool που χρησιμοποιεί το νερό, για να μην ακούγεται και αυτό. Οι εξωτερικές περσίδες κινούνται χειροκίνητα οπότε είναι μια μικρή ταλαιπωρία, και γενικά πρέπει να βρεις το κατάλληλο σημείο για να χτυπάει πάνω σου, αλλιώς το βάζεις να κάνει swing. Η δεξαμενή δεν είναι αποσπώμενη οπότε πρέπει να το γυρίζεις όλο για να αδειάσεις το νερό,και αν το γεμίσεις φουλ, αδειάζει κάπου στις 3 με 4 ώρες. Αν βάλεις όσο πιο κρύο νερό, θα έχεις ένα πιο δροσερό αέρα, και αυτή η δροσιά δε κρατάει πάνω από μια ώρα και είναι λογικό, αφού με τον χρόνο ζεσταίνεται το νερό εκτός ψυγείου. Γενικά μη περιμένετε κάτι παραπάνω από το συγκεκριμένο. Τα ΘΕΤΙΚΆ είναι πως είναι αρκετά δυνατός ο αέρας, έχει ροδάκια να κινείται, έχει τηλεχειριστήριο που βολεύει και είναι οικονομικό. Από το τίποτα, για το καλοκαίρι είναι μια χαρά πάντως. Εγώ έβαλα 4 αστέρια επειδή για αυτή τη τιμή, κάνει τη δουλειά του. Αν μπορούσα να έπαιρνα κάποιο καλύτερο, θα το άλλαζα όμως.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

eleyedee
2
14 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς παρασύρθηκα από τις θετικές κριτικές και τον αγόρασα. Απορώ με τα θετικά σχόλια και ειδικά με αυτα που αναφέρουν ότι ριχνει τη θερμοκρασία στο δωμάτιο..ουτε καν. Η πραγματικότητα είναι η εξής: αν σκέφτεστε να πάρετε έναν ανεμιστήρα ίσως είναι καλύτερα να παρετε ένα air cooler που δίνει μια επιπλέον ελάχιστη αίσθηση δροσιάς. Μέχρι εκεί.

  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hrist0s

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετάνιωσα για την αγορά αυτή.

    Δεν νομίζω ότι προσφέρει τίποτα. Και έχει και ένα σχετικό όγκο.

    Εν πάση περιπτώσει, δεν το λες και άχρηστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexmpaliakos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένας ανεμιστήρας είναι ουσιαστικά που βγάζει ελαφρώς πιο δροσερό αέρα αν του βάλεις παγάκια ή παγοκυστες στη δεξαμενή νερού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Papa5433
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βολικό, δεν αντικαθιστά το κλιματιστικό, αλλα είναι καλύτερο από τους κλασσικούς ανεμιστήρες. Δροσίζει τον χώρο (δωμάτιο) χωρίς να παγωνεις. Επίσης δεν ξηραίνει το λαιμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARTHA_MASTORI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το περίμενα να ομολογήσω ότι θα έκανε δουλειά αλλά ήταν εξαιρετικό οι βαθμοί στο δωμάτιο σταθερά στους 26 με ζέστη!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kel s
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό! Δεν το περίμενα, πραγματικά κάνει άψογη δουλειά για έναν μεσαίο χώρο, φτάνει να είναι σχετικά κοντά μας και να έχει παγοκύστες. Ίσως να είναι πρόβλημα για κάποιους ανθρώπους ο θόρυβος, για την τιμή του, όμως, είναι φοβερό air cooler. Το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • betaman69
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός για την δουλειά του. Το δουλεύω με πάγο και παγοκύστες και δροσίζει. Δεν είναι κλιματιστικό AC αλλά κανεί πολύ καλύτερη δουλειά απο έναν απλο ανεμηστήρα ακόμα και με σκέτο νερό.
    Το ψέκασμα του είναι πολύ νεφελώδες που δεν μπορείς καν να το δεις. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι κίνδυνος για τα ηλεκτρονικά σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mikrospanther
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καλό για μικρό χώρο οποίος θέλει κάτι που να δροσίζει έντονα δροσερό αέρα πρέπει να κοιτάξει για μεγάλο που είναι από 95 watt και πάνω ουσιαστικά όσο πιο μεγάλο τόσο πιο αποδοτικό. Κοιτάμε πάντα τα ποσά κυβικά αέρα παίρνει σαν ανανέωση. Σύγκριση από μικρό σε μεγάλο που είναι το ένα 65 watt και το άλλο 115 watt η μέρα με την νύχτα και θέλει κρύο νερό ή δροσερό. Δεν παγώνει τον χώρο αλλά εμάς και δροσίζει κάπως και τον χώρο αρκεί να μην πνίξουμε τον χώρο στην υγρασία

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bettym
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θεωρώ πως ο ανεμιστήρας κάνει καλύτερη δουλειά, ασε που αυτό έχει και τη διαδιασία με το γέμισμα του κάδου με παγακια/παγοκύστες/παγωμένο νερό που κατανταει κουραστική.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mamasjim
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάποιος φίλος έγραψε ότι ο κάδος νερου δεν βγένει.
    Ο κάδος βγένει σχετικά εύκολα.
    1) Γυριστε τη συσκευή ανάποδα και ξεβιδόστε τις δυο λαμαρινόβιδες.
    2) Γυριστε τη συσκευή στην κανονική της θέση, και τραβήξτε τον κάδο προς τα έξω. Όταν τερματίση, πιέστε λίγο τον πάτο του κάδου, τραβώντας τον συνχρώνος προς τα έξω, γιά να απεμπλακή απο τις δύο προεξωχές. Αυτή η ενέργεια θα φέρει τον κάδο, ακόμη πιό έξω.
    3) ξεβιδώστε το βιδάκι που συγκρατή την αντλά νερου, και ο κάδος θα απελευθερωθή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peny_papak
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γεμίζει τον χώρο υγρασία. Δεν ρίχνει καθόλου την θερμοκρασία. Δεν βγαίνει το κουτί από πίσω να αδειάσεις τα νερά . Δεν μου άρεσε καθόλου. Καλύτερα ανεμιστήρας απλός . Μόνο θετικό ότι είναι όμορφη κατασκευή

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deltaF1
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι σίγουρα καλύτερη συσκευή από έναν απλό ανεμιστήρα αλλά πρακτικά δεν έχει μεγάλη διαφορά... δηλαδή για να πεις ότι έχει διαφορά, πρέπει να κάνεις τέτοια διαδικασία με το νερό και τον πάγο που τελικά λες άστο, καλύτερα να έχω έναν απλό ανεμιστήρα...

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MarioStellar
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλυτερα ενας απλος ανεμιστήρας που ειναι και πιο ψηλος. Με τις λειτουργίες του ακομα δεν βγάζω άκρη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Harrys93
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    νταξει καλό είναι. δεν δροσίζει τον χώρο πιο πολύ υγρασία γεμίζει και για να κάνει δουλειά πρέπει σε χτυπάει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_stul_96
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά που λέει. Βγάζει δροσερό αέρα και δεν έχεις την αποπνικτική αίσθηση όπως από έναν απλό ανεμιστήρα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stasa21
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίος είναι άλλο το δωμάτιο δε το κρυώνει όσο πάγο και να βάλω.... είναι ένα δωμάτιο που το χτυπάει ο ήλιος σε λόφο... οπότε δε είχα και τρελές ελπίδες... αν το βάλω απέναντι μου είναι καλό... σε σχέση με τον κανονικό ανεμιστήρα που ανακοινώνει το ζεστό σίγουρα είναι καλύτερο..αλλά αυτό που ήθελα δλδ να δροσίζει το δωμάτιο.. δε το κάνει

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelikisavva21
    1
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προφανώς μας δουλεύετε και τρώτε τα χρήματα του κόσμου. Μου ήρθε εχτές για πέταμα είναι. Δεν βγάζει καθόλου δροσιά
    Καλύτερα να ανοίξεις ένα παράθυρο παρά να βάλεις αυτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g.mor
    4
    26 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δροσίζει εάν είσαι κοντά/ευθεία. Με θερμοκρασίες έως 32-33 αντέχεις χωρίς κλιματιστικό. Σε υψηλότερες μόνο με AC μειώνεται η θερμοκρασία χώρου. Αλλά ακόμα και τότε, αντί να ανάβεις δύο AC 18 ταυτόχρονα σε μεγάλο χώρο, με το ένα + το air cooler γίνεται δουλειά (και οικονομία).
    Το να περιμένεις να αγοράσεις ισοδύναμο του AC με 65€ / 65W είναι σαν να αγοράζεις ποδήλατο θεωρώντας ότι θα παραλάβεις αυτοκίνητο. Και τα δύο έχουν ρόδες αλλά ως εκεί.
    Μείον ένα αστέρι για τις παραπλανητικές περιγραφές όλων των air coolers (δροσίζεται όλος ο χώρος, θα σας σώσει τις καυτές μέρες του καλοκαιριού… ναι καλά…). Επίσης η δεξαμενή δεν φτάνει για όλο το βράδυ.
    Αγόρασα και δεύτερο τελικά.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basilis_xania
    5
    17 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εντάξει σε καμία περίπτωση δεν είναι air condition το τονίζω για να μην μπερδευτεί κάποιος που θέλει να τον αγοράσει...η διαφορά από τον κλασικό ανεμιστήρα είναι ότι πετάει πιο δροσερό αέρα λόγω νερού.οσες μέρες τον δουλεύω δεν έχω δεί κάτι αρνητικό για την ώρα τουλάχιστον...μεγάλο ατού το computer που διαθέτει...ΥΓ όσο ποιο κρύο το νερό που βάζουμε τόσο ποιο δροσερός ο αέρας

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasile_Posa
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σίγουρα είναι καλή αγορά για τα λεφτά του. Δεν είναι κλιματιστικό και δεν πρέπει να το συγκρίνουμε με κλιματιστικά. Είναι ότι πρέπει για ένα μεσαίο δωμάτιο. Το έχω στο εξοχικό και επιτέλους μπορώ και κοιμάμαι σαν άνθρωπος. Καταναλώνει μόλις 65 watt, οπότε είναι αρκετά οικονομικό. Εμένα μ'αρεσει και το συνιστώ εάν ψάχνετε μια οικονομική λύση με ωραίο design (και τηλεκοντρόλ).

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eytychia_Kyliakoudi
    2
    4 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά φθηνή πλαστική κατασκευή, όταν μου έφερε η courier το πακέτο πριν 2 μήνες, απόρησα εάν έχει μέσα κάτι, το ίδιο και ο υπάλληλος. Καμία σχέση με κλιματιστικό, στην ουσία είναι ένας ανεμιστήρας μέτριας έντασης στο δυνατό του, με την μόνη διαφορά ότι μπορείς να βάλεις παγοκυστες κ για λίγη ώρα σε κοντινή απόσταση να φυσάει λίγο πιο παγωμένο αέρα. Ζήσαμε μέχρι και καύσωνα οπότε η εικόνα που έχουμε είναι πλήρης. Μακάρι να γινόταν να το επιστρέψω να πάρω πίσω τα χρήματα για έναν απλό ανεμιστήρα που δεν θα χρειάζεται να τον ανεβοκατεβαζουμε σε έπιπλα για να χτυπάει εκεί που θέλουμε.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannispavlo
    1
    4 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυστυχώς κλαίω τα χρήματα μου. 2 βράδυα το δοκίμασα, στο υπνοδωμάτιο, όχι μόνο δε δρόσισε, αλλά έβγαλε κ υγρασία. μόνο λίγο τα πόδια, κάτω εκεί που έπεφτε ο αέρας δλδ. κ του ΧΑ κρύο νερό κ παγάκια. δυστυχώς δεν κάνει αυτό που λέει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Kyriazopoulos6921
    5
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρχικά μιλάμε για ένα air cooler, δηλαδή μια εκδοχή ανεμιστήρα και όχι κλιματιστικό. Με βάση αυτό και με τη σωστή αξιοποίηση του βάζοντας κρυο νερό και παγοκύστες εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το δροσερό αέρα που βγάζει, δεν κάνει θαύματα δηλαδή να δροσίσει το δωμάτιο αλλά μια διαφορά υπάρχει σίγουρα. Η πρώτη σκάλα είναι καλή και η τρίτη σκάλα πολύ δυνατή και φτάνει μακριά. Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ την πρώτη και κοιμάμαι με αυτή. Με τις εσωτερικές περσίδες που γυρνάνε πιάνει αρκετό εύρος χώρου. Από εμένα 5 αστέρια γιατί κάνει την δουλειά για την οποία το πήρα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • narkissosgf
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα έλεγα να μην το πάρετε αν είναι πολυ ζεστό το δωμάτιο δεν κάνει τίποτα

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dar8766
    1
    9 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοραστηκε πριν λιγες μερες, ειναι ακριβως σαν ανεμιστήρας, δεν εχει καμια διαφορα. Με παγωμενο νερο, παγακια, και παγωμενες παγοθηκες η διαφορα στον αερα που εβγαζε ηταν σχετικα πιο δροσερη τα πρωτα 20 λεπτα, την οποια για να την καταλαβεις πρεπει να κατσεις μπροστα του και μετα εβγαζε ακριβως τον ιδιο αερα σαν ενας ανεμηστηρας. Παιρνει ενα αστερι ξεκαθαρα διοτι δεν κανει την δουλεια που πρεπει να κανει πολυ απλα, παρτε εναν ανεμηστηρα. Δεν ξερω για τα θετικα σχολια πως αυτοι οι ανθρωποι θεωρησαν οτι ειναι καλο, αλλα μην το παρετε.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mlojim
    3
    7 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καταλαβαινω καμμια διαφορα σε δροσια απο ενα κλασσικο ανεμιστηρα . Με θερμομετρο στους 50 ποντους δεν κατεβασε ουτε ενα βαθμο την θερμοκρασια (28 ειχα) Εβαλα και παγοκυστη στο πανω δοχειο.Ειτε παταω το cool ειτε οχι δεν εχω αισθηση δροσιας Η πρωτη ταχυτητα ειναι αρκετη παντως , γιατι στην 2 και 3 ειναι πολυ θορυβώδης.Το sleep mode μονο για υπνο δεν κανει καθως ανεβοκατεβαζει ταχυτητες εναλλαξ και κανει πολυ βαβουρα. Δεν ικανοποιει καθολου τελικα

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BURN7195
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τι αγόρασα με επιφύλαξη ,γιατί δεν είχα δοκιμάσει κάτι παρόμοιο!Η αλήθεια είναι ότι μένω σε σπίτι με ταράτσα και πραγματικά δροσίζει!! έχεις την αίσθηση μιας καλοκαιρινής δροσιάς παραλίας και κοιμάσαι άνετα!!Δεν ξεραίνει την ατμόσφαιρα!Χαμηλή κατανάλωση με βάση τα 65 W και όμορφος ,πρακτικός σχεδιασμός!!Πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο από τους κλασικούς ανεμιστήρες!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vas_V1041
    5
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά να πω ότι δεν περίμενα ποτέ ένας τέτοιος επιδαπέδιος ανεμιστήρας να κάνει τόσο καλή δουλειά ! Μένω σε ρετιρέ με ότι συνεπάγεται αυτό για την ζέστη και μπορώ να πω πως η δροσιά είναι αρκετά αισθητή για τέτοιου τύπου μηχάνημα !
    Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του και νομίζω πως είναι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση του!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Misha1502
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου άρεσε πολύ το γεγονός ότι αναφέρεται σε οικονομική κατανάλωση. Σαν απόδοση στο δωμάτιό μου ήταν αρκετά καλό. Αθόρυβο στον ύπνο κατά τη λειτουργία του οπότε δεν με ενόχλησε. Περιμένουμε να δούμε και το λογαριασμό του ρεύματος (είμαι αισιόδοξος). Θα επανέλθω αν χρειαστεί με επαναδιατύπωση της κριτικής, για την ώρα όλα πολύ καλά.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Karamali
    5
    13 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα το χρησιμοποιήσουμε για το εξοχικό μας στη Χαλκιδική, αρκετά ελαφρύ για την εύκολη μεταφορά του. Δροσίζει σχεδόν αμέσως όπως το δοκίμασα σπίτι. Μου άρεσε & οπτικά καθώς ταιριάζει στο χώρο μας. Πολύ ευχαριστημένη μπορώ να πω!!!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετάνιωσα για την αγορά αυτή.

    Δεν νομίζω ότι προσφέρει τίποτα. Και έχει και ένα σχετικό όγκο.

    Εν πάση περιπτώσει, δεν το λες και άχρηστο.

    0
  • Ένας ανεμιστήρας είναι ουσιαστικά που βγάζει ελαφρώς πιο δροσερό αέρα αν του βάλεις παγάκια ή παγοκυστες στη δεξαμενή νερού.

    1
  • Βολικό, δεν αντικαθιστά το κλιματιστικό, αλλα είναι καλύτερο από τους κλασσικούς ανεμιστήρες. Δροσίζει τον χώρο (δωμάτιο) χωρίς να παγωνεις. Επίσης δεν ξηραίνει το λαιμό.

    1
  • Δεν το περίμενα να ομολογήσω ότι θα έκανε δουλειά αλλά ήταν εξαιρετικό οι βαθμοί στο δωμάτιο σταθερά στους 26 με ζέστη!!!

    0
  • Καταπληκτικό! Δεν το περίμενα, πραγματικά κάνει άψογη δουλειά για έναν μεσαίο χώρο, φτάνει να είναι σχετικά κοντά μας και να έχει παγοκύστες. Ίσως να είναι πρόβλημα για κάποιους ανθρώπους ο θόρυβος, για την τιμή του, όμως, είναι φοβερό air cooler. Το συνιστώ

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

513 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ανυ

θα ηθελα να ρωτησω αν κανει θορυβο?αν ειναι ενοχλητικο!

pashatzaras

Το έχω περίπου ένα μήνα & ακόμα & στην τρίτη σκάλα είναι αρκετά διακριτικό

vasillis911

αφυγραντήρα που πήρα πάντως δεν κατεβάζει τήν υγρασία με τίποτα χαχαχαχαχαχαχα

Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Air Cooler HV-DAC4L

Για εσάς που αναζητάτε μία εργονομική, αποτελεσματική και οικονομική λύση δροσιάς για τους καλοκαιρινούς μήνες, τότε το Air Cooler HV-DAC4L είναι ιδανικό.

Πρόκειται για μία συσκευή, η οποία δεν ξηραίνει την ατμόσφαιρα όπως το κλιματιστικό και καταναλώνει λιγότερη ενέργεια. Είναι πολύ εύκολο στη χρήση, ευέλικτο και εργονομικό.

Απλώς το τοποθετείτε στην πρίζα, βάζετε κρύο νερό στη δεξαμενή και πατάτε ένα κουμπί.

  • Διαθέτει τρεις ταχύτητες και δύο λειτουργίες (Normal & Sleep), ώστε να προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες σας.
  • Η λειτουργία ταλάντωσης και οι ρυθμιζόμενες περσίδες εγγυώνται ότι θα δροσίζεται όλος ο χώρος.
  • Διαθέτει τεχνολογία cool, που θα σας σώσει τις καυτές μέρες του καλοκαιριού.
  • Διαθέτει ροδάκια για εύκολη μεταφορά και φέρει τηλεχειριστήριο για να το ρυθμίζετε από μακριά.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χωρητικότητα δοχείου νερού: 4 λίτρα
  • Επιλογή 3 ταχυτήτων
  • 2 λειτουργίες: φυσική ροή και νυχτερινός αέρας
  • Λειτουργία Cool
  • Χρονοδιακόπτης έως 12 ώρες
  • 2 παγοκυψέλες
  • Ταλάντωση περσίδων οριζοντίως & καθέτως
  • Ισχύς: 65W
  • Τροφοδοσία: 220-240V ~ 50/60Hz

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
HV-DAC4L

Σχεδιασμός & Διαστάσεις

Είδος
Air Cooler
Μεταλλικά Πτερύγια
Όχι
Χρώμα
Λευκό
Retro
Όχι

Απόδοση & Μοτέρ

Τεχνολογία Μοτέρ
Συμβατικό (AC)
Ισχύς
65 W
Ταχύτητες
3

Δυνατότητες & Χειρισμός

Τηλεχειριστήριο
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Λειτουργίες Άνεσης
Ύπνου & Φυσικού Ανέμου
Ρυθμιζόμενο Ύψος
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (66)

  1. 23
  2. 13
  3. 10
  4. 11
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Katerina_Demai
4
47 στους 51 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Διάβαζα τα σχόλια από κάτω, και υπάρχουν άνθρωποι που περίμεναν να αλλάξει την θερμοκρασία του χώρου ή να είναι σαν air condition ας πούμε. Γιαυτο λέγεται air cooler, ειναι ανάμεσα σε ανεμιστήρα και air condition. Τα air cooler, ανακυκλώνουν τον υπάρχοντα αέρα του δωματίου, και αφού τον φιλτράρουν βγαίνει λίγο πιο δροσερός και διαχέεται στο χώρο. Δηλαδή προσθέτουν υγρασία, γιαυτό και γράφει στην περιγραφή ότι είναι κατάλληλο για ΞΗΡΟΥΣ χώρους. Το συγκεκριμένο στα αρνητικά του έχει τα εξής : Κάνει αρκετό θόρυβο, ειδικά στο 2 και φυσικά στο 3 επίπεδο. Το sleep mode δεν κάνει για ύπνο, αφού βάζει εναλλάξ όλες τις ταχύτητες, οπότε κάνει θόρυβο. Επίσης και ο σωλήνας του νερού ακούγεται. Βέβαια μπορείς να το έχεις στην απλή λειτουργία χωρίς το cool που χρησιμοποιεί το νερό, για να μην ακούγεται και αυτό. Οι εξωτερικές περσίδες κινούνται χειροκίνητα οπότε είναι μια μικρή ταλαιπωρία, και γενικά πρέπει να βρεις το κατάλληλο σημείο για να χτυπάει πάνω σου, αλλιώς το βάζεις να κάνει swing. Η δεξαμενή δεν είναι αποσπώμενη οπότε πρέπει να το γυρίζεις όλο για να αδειάσεις το νερό,και αν το γεμίσεις φουλ, αδειάζει κάπου στις 3 με 4 ώρες. Αν βάλεις όσο πιο κρύο νερό, θα έχεις ένα πιο δροσερό αέρα, και αυτή η δροσιά δε κρατάει πάνω από μια ώρα και είναι λογικό, αφού με τον χρόνο ζεσταίνεται το νερό εκτός ψυγείου. Γενικά μη περιμένετε κάτι παραπάνω από το συγκεκριμένο. Τα ΘΕΤΙΚΆ είναι πως είναι αρκετά δυνατός ο αέρας, έχει ροδάκια να κινείται, έχει τηλεχειριστήριο που βολεύει και είναι οικονομικό. Από το τίποτα, για το καλοκαίρι είναι μια χαρά πάντως. Εγώ έβαλα 4 αστέρια επειδή για αυτή τη τιμή, κάνει τη δουλειά του. Αν μπορούσα να έπαιρνα κάποιο καλύτερο, θα το άλλαζα όμως.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

eleyedee
2
14 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς παρασύρθηκα από τις θετικές κριτικές και τον αγόρασα. Απορώ με τα θετικά σχόλια και ειδικά με αυτα που αναφέρουν ότι ριχνει τη θερμοκρασία στο δωμάτιο..ουτε καν. Η πραγματικότητα είναι η εξής: αν σκέφτεστε να πάρετε έναν ανεμιστήρα ίσως είναι καλύτερα να παρετε ένα air cooler που δίνει μια επιπλέον ελάχιστη αίσθηση δροσιάς. Μέχρι εκεί.

  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hrist0s

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετάνιωσα για την αγορά αυτή.

    Δεν νομίζω ότι προσφέρει τίποτα. Και έχει και ένα σχετικό όγκο.

    Εν πάση περιπτώσει, δεν το λες και άχρηστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexmpaliakos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένας ανεμιστήρας είναι ουσιαστικά που βγάζει ελαφρώς πιο δροσερό αέρα αν του βάλεις παγάκια ή παγοκυστες στη δεξαμενή νερού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Papa5433
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βολικό, δεν αντικαθιστά το κλιματιστικό, αλλα είναι καλύτερο από τους κλασσικούς ανεμιστήρες. Δροσίζει τον χώρο (δωμάτιο) χωρίς να παγωνεις. Επίσης δεν ξηραίνει το λαιμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARTHA_MASTORI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το περίμενα να ομολογήσω ότι θα έκανε δουλειά αλλά ήταν εξαιρετικό οι βαθμοί στο δωμάτιο σταθερά στους 26 με ζέστη!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kel s
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό! Δεν το περίμενα, πραγματικά κάνει άψογη δουλειά για έναν μεσαίο χώρο, φτάνει να είναι σχετικά κοντά μας και να έχει παγοκύστες. Ίσως να είναι πρόβλημα για κάποιους ανθρώπους ο θόρυβος, για την τιμή του, όμως, είναι φοβερό air cooler. Το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • betaman69
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός για την δουλειά του. Το δουλεύω με πάγο και παγοκύστες και δροσίζει. Δεν είναι κλιματιστικό AC αλλά κανεί πολύ καλύτερη δουλειά απο έναν απλο ανεμηστήρα ακόμα και με σκέτο νερό.
    Το ψέκασμα του είναι πολύ νεφελώδες που δεν μπορείς καν να το δεις. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι κίνδυνος για τα ηλεκτρονικά σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mikrospanther
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καλό για μικρό χώρο οποίος θέλει κάτι που να δροσίζει έντονα δροσερό αέρα πρέπει να κοιτάξει για μεγάλο που είναι από 95 watt και πάνω ουσιαστικά όσο πιο μεγάλο τόσο πιο αποδοτικό. Κοιτάμε πάντα τα ποσά κυβικά αέρα παίρνει σαν ανανέωση. Σύγκριση από μικρό σε μεγάλο που είναι το ένα 65 watt και το άλλο 115 watt η μέρα με την νύχτα και θέλει κρύο νερό ή δροσερό. Δεν παγώνει τον χώρο αλλά εμάς και δροσίζει κάπως και τον χώρο αρκεί να μην πνίξουμε τον χώρο στην υγρασία

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bettym
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θεωρώ πως ο ανεμιστήρας κάνει καλύτερη δουλειά, ασε που αυτό έχει και τη διαδιασία με το γέμισμα του κάδου με παγακια/παγοκύστες/παγωμένο νερό που κατανταει κουραστική.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mamasjim
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάποιος φίλος έγραψε ότι ο κάδος νερου δεν βγένει.
    Ο κάδος βγένει σχετικά εύκολα.
    1) Γυριστε τη συσκευή ανάποδα και ξεβιδόστε τις δυο λαμαρινόβιδες.
    2) Γυριστε τη συσκευή στην κανονική της θέση, και τραβήξτε τον κάδο προς τα έξω. Όταν τερματίση, πιέστε λίγο τον πάτο του κάδου, τραβώντας τον συνχρώνος προς τα έξω, γιά να απεμπλακή απο τις δύο προεξωχές. Αυτή η ενέργεια θα φέρει τον κάδο, ακόμη πιό έξω.
    3) ξεβιδώστε το βιδάκι που συγκρατή την αντλά νερου, και ο κάδος θα απελευθερωθή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peny_papak
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γεμίζει τον χώρο υγρασία. Δεν ρίχνει καθόλου την θερμοκρασία. Δεν βγαίνει το κουτί από πίσω να αδειάσεις τα νερά . Δεν μου άρεσε καθόλου. Καλύτερα ανεμιστήρας απλός . Μόνο θετικό ότι είναι όμορφη κατασκευή

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deltaF1
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι σίγουρα καλύτερη συσκευή από έναν απλό ανεμιστήρα αλλά πρακτικά δεν έχει μεγάλη διαφορά... δηλαδή για να πεις ότι έχει διαφορά, πρέπει να κάνεις τέτοια διαδικασία με το νερό και τον πάγο που τελικά λες άστο, καλύτερα να έχω έναν απλό ανεμιστήρα...

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MarioStellar
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλυτερα ενας απλος ανεμιστήρας που ειναι και πιο ψηλος. Με τις λειτουργίες του ακομα δεν βγάζω άκρη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Harrys93
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    νταξει καλό είναι. δεν δροσίζει τον χώρο πιο πολύ υγρασία γεμίζει και για να κάνει δουλειά πρέπει σε χτυπάει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_stul_96
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά που λέει. Βγάζει δροσερό αέρα και δεν έχεις την αποπνικτική αίσθηση όπως από έναν απλό ανεμιστήρα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stasa21
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίος είναι άλλο το δωμάτιο δε το κρυώνει όσο πάγο και να βάλω.... είναι ένα δωμάτιο που το χτυπάει ο ήλιος σε λόφο... οπότε δε είχα και τρελές ελπίδες... αν το βάλω απέναντι μου είναι καλό... σε σχέση με τον κανονικό ανεμιστήρα που ανακοινώνει το ζεστό σίγουρα είναι καλύτερο..αλλά αυτό που ήθελα δλδ να δροσίζει το δωμάτιο.. δε το κάνει

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelikisavva21
    1
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προφανώς μας δουλεύετε και τρώτε τα χρήματα του κόσμου. Μου ήρθε εχτές για πέταμα είναι. Δεν βγάζει καθόλου δροσιά
    Καλύτερα να ανοίξεις ένα παράθυρο παρά να βάλεις αυτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g.mor
    4
    26 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δροσίζει εάν είσαι κοντά/ευθεία. Με θερμοκρασίες έως 32-33 αντέχεις χωρίς κλιματιστικό. Σε υψηλότερες μόνο με AC μειώνεται η θερμοκρασία χώρου. Αλλά ακόμα και τότε, αντί να ανάβεις δύο AC 18 ταυτόχρονα σε μεγάλο χώρο, με το ένα + το air cooler γίνεται δουλειά (και οικονομία).
    Το να περιμένεις να αγοράσεις ισοδύναμο του AC με 65€ / 65W είναι σαν να αγοράζεις ποδήλατο θεωρώντας ότι θα παραλάβεις αυτοκίνητο. Και τα δύο έχουν ρόδες αλλά ως εκεί.
    Μείον ένα αστέρι για τις παραπλανητικές περιγραφές όλων των air coolers (δροσίζεται όλος ο χώρος, θα σας σώσει τις καυτές μέρες του καλοκαιριού… ναι καλά…). Επίσης η δεξαμενή δεν φτάνει για όλο το βράδυ.
    Αγόρασα και δεύτερο τελικά.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basilis_xania
    5
    17 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εντάξει σε καμία περίπτωση δεν είναι air condition το τονίζω για να μην μπερδευτεί κάποιος που θέλει να τον αγοράσει...η διαφορά από τον κλασικό ανεμιστήρα είναι ότι πετάει πιο δροσερό αέρα λόγω νερού.οσες μέρες τον δουλεύω δεν έχω δεί κάτι αρνητικό για την ώρα τουλάχιστον...μεγάλο ατού το computer που διαθέτει...ΥΓ όσο ποιο κρύο το νερό που βάζουμε τόσο ποιο δροσερός ο αέρας

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasile_Posa
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σίγουρα είναι καλή αγορά για τα λεφτά του. Δεν είναι κλιματιστικό και δεν πρέπει να το συγκρίνουμε με κλιματιστικά. Είναι ότι πρέπει για ένα μεσαίο δωμάτιο. Το έχω στο εξοχικό και επιτέλους μπορώ και κοιμάμαι σαν άνθρωπος. Καταναλώνει μόλις 65 watt, οπότε είναι αρκετά οικονομικό. Εμένα μ'αρεσει και το συνιστώ εάν ψάχνετε μια οικονομική λύση με ωραίο design (και τηλεκοντρόλ).

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eytychia_Kyliakoudi
    2
    4 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά φθηνή πλαστική κατασκευή, όταν μου έφερε η courier το πακέτο πριν 2 μήνες, απόρησα εάν έχει μέσα κάτι, το ίδιο και ο υπάλληλος. Καμία σχέση με κλιματιστικό, στην ουσία είναι ένας ανεμιστήρας μέτριας έντασης στο δυνατό του, με την μόνη διαφορά ότι μπορείς να βάλεις παγοκυστες κ για λίγη ώρα σε κοντινή απόσταση να φυσάει λίγο πιο παγωμένο αέρα. Ζήσαμε μέχρι και καύσωνα οπότε η εικόνα που έχουμε είναι πλήρης. Μακάρι να γινόταν να το επιστρέψω να πάρω πίσω τα χρήματα για έναν απλό ανεμιστήρα που δεν θα χρειάζεται να τον ανεβοκατεβαζουμε σε έπιπλα για να χτυπάει εκεί που θέλουμε.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannispavlo
    1
    4 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυστυχώς κλαίω τα χρήματα μου. 2 βράδυα το δοκίμασα, στο υπνοδωμάτιο, όχι μόνο δε δρόσισε, αλλά έβγαλε κ υγρασία. μόνο λίγο τα πόδια, κάτω εκεί που έπεφτε ο αέρας δλδ. κ του ΧΑ κρύο νερό κ παγάκια. δυστυχώς δεν κάνει αυτό που λέει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Kyriazopoulos6921
    5
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρχικά μιλάμε για ένα air cooler, δηλαδή μια εκδοχή ανεμιστήρα και όχι κλιματιστικό. Με βάση αυτό και με τη σωστή αξιοποίηση του βάζοντας κρυο νερό και παγοκύστες εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το δροσερό αέρα που βγάζει, δεν κάνει θαύματα δηλαδή να δροσίσει το δωμάτιο αλλά μια διαφορά υπάρχει σίγουρα. Η πρώτη σκάλα είναι καλή και η τρίτη σκάλα πολύ δυνατή και φτάνει μακριά. Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ την πρώτη και κοιμάμαι με αυτή. Με τις εσωτερικές περσίδες που γυρνάνε πιάνει αρκετό εύρος χώρου. Από εμένα 5 αστέρια γιατί κάνει την δουλειά για την οποία το πήρα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • narkissosgf
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα έλεγα να μην το πάρετε αν είναι πολυ ζεστό το δωμάτιο δεν κάνει τίποτα

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dar8766
    1
    9 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοραστηκε πριν λιγες μερες, ειναι ακριβως σαν ανεμιστήρας, δεν εχει καμια διαφορα. Με παγωμενο νερο, παγακια, και παγωμενες παγοθηκες η διαφορα στον αερα που εβγαζε ηταν σχετικα πιο δροσερη τα πρωτα 20 λεπτα, την οποια για να την καταλαβεις πρεπει να κατσεις μπροστα του και μετα εβγαζε ακριβως τον ιδιο αερα σαν ενας ανεμηστηρας. Παιρνει ενα αστερι ξεκαθαρα διοτι δεν κανει την δουλεια που πρεπει να κανει πολυ απλα, παρτε εναν ανεμηστηρα. Δεν ξερω για τα θετικα σχολια πως αυτοι οι ανθρωποι θεωρησαν οτι ειναι καλο, αλλα μην το παρετε.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mlojim
    3
    7 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καταλαβαινω καμμια διαφορα σε δροσια απο ενα κλασσικο ανεμιστηρα . Με θερμομετρο στους 50 ποντους δεν κατεβασε ουτε ενα βαθμο την θερμοκρασια (28 ειχα) Εβαλα και παγοκυστη στο πανω δοχειο.Ειτε παταω το cool ειτε οχι δεν εχω αισθηση δροσιας Η πρωτη ταχυτητα ειναι αρκετη παντως , γιατι στην 2 και 3 ειναι πολυ θορυβώδης.Το sleep mode μονο για υπνο δεν κανει καθως ανεβοκατεβαζει ταχυτητες εναλλαξ και κανει πολυ βαβουρα. Δεν ικανοποιει καθολου τελικα

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BURN7195
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τι αγόρασα με επιφύλαξη ,γιατί δεν είχα δοκιμάσει κάτι παρόμοιο!Η αλήθεια είναι ότι μένω σε σπίτι με ταράτσα και πραγματικά δροσίζει!! έχεις την αίσθηση μιας καλοκαιρινής δροσιάς παραλίας και κοιμάσαι άνετα!!Δεν ξεραίνει την ατμόσφαιρα!Χαμηλή κατανάλωση με βάση τα 65 W και όμορφος ,πρακτικός σχεδιασμός!!Πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο από τους κλασικούς ανεμιστήρες!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vas_V1041
    5
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά να πω ότι δεν περίμενα ποτέ ένας τέτοιος επιδαπέδιος ανεμιστήρας να κάνει τόσο καλή δουλειά ! Μένω σε ρετιρέ με ότι συνεπάγεται αυτό για την ζέστη και μπορώ να πω πως η δροσιά είναι αρκετά αισθητή για τέτοιου τύπου μηχάνημα !
    Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του και νομίζω πως είναι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση του!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Misha1502
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου άρεσε πολύ το γεγονός ότι αναφέρεται σε οικονομική κατανάλωση. Σαν απόδοση στο δωμάτιό μου ήταν αρκετά καλό. Αθόρυβο στον ύπνο κατά τη λειτουργία του οπότε δεν με ενόχλησε. Περιμένουμε να δούμε και το λογαριασμό του ρεύματος (είμαι αισιόδοξος). Θα επανέλθω αν χρειαστεί με επαναδιατύπωση της κριτικής, για την ώρα όλα πολύ καλά.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Karamali
    5
    13 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα το χρησιμοποιήσουμε για το εξοχικό μας στη Χαλκιδική, αρκετά ελαφρύ για την εύκολη μεταφορά του. Δροσίζει σχεδόν αμέσως όπως το δοκίμασα σπίτι. Μου άρεσε & οπτικά καθώς ταιριάζει στο χώρο μας. Πολύ ευχαριστημένη μπορώ να πω!!!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετάνιωσα για την αγορά αυτή.

    Δεν νομίζω ότι προσφέρει τίποτα. Και έχει και ένα σχετικό όγκο.

    Εν πάση περιπτώσει, δεν το λες και άχρηστο.

    0
  • Ένας ανεμιστήρας είναι ουσιαστικά που βγάζει ελαφρώς πιο δροσερό αέρα αν του βάλεις παγάκια ή παγοκυστες στη δεξαμενή νερού.

    1
  • Βολικό, δεν αντικαθιστά το κλιματιστικό, αλλα είναι καλύτερο από τους κλασσικούς ανεμιστήρες. Δροσίζει τον χώρο (δωμάτιο) χωρίς να παγωνεις. Επίσης δεν ξηραίνει το λαιμό.

    1
  • Δεν το περίμενα να ομολογήσω ότι θα έκανε δουλειά αλλά ήταν εξαιρετικό οι βαθμοί στο δωμάτιο σταθερά στους 26 με ζέστη!!!

    0
  • Καταπληκτικό! Δεν το περίμενα, πραγματικά κάνει άψογη δουλειά για έναν μεσαίο χώρο, φτάνει να είναι σχετικά κοντά μας και να έχει παγοκύστες. Ίσως να είναι πρόβλημα για κάποιους ανθρώπους ο θόρυβος, για την τιμή του, όμως, είναι φοβερό air cooler. Το συνιστώ

    1
  • Δες τα όλα
53,55 €
15,00 €   μεταφορικά