Διάβαζα τα σχόλια από κάτω, και υπάρχουν άνθρωποι που περίμεναν να αλλάξει την θερμοκρασία του χώρου ή να είναι σαν air condition ας πούμε. Γιαυτο λέγεται air cooler, ειναι ανάμεσα σε ανεμιστήρα και air condition. Τα air cooler, ανακυκλώνουν τον υπάρχοντα αέρα του δωματίου, και αφού τον φιλτράρουν βγαίνει λίγο πιο δροσερός και διαχέεται στο χώρο. Δηλαδή προσθέτουν υγρασία, γιαυτό και γράφει στην περιγραφή ότι είναι κατάλληλο για ΞΗΡΟΥΣ χώρους. Το συγκεκριμένο στα αρνητικά του έχει τα εξής : Κάνει αρκετό θόρυβο, ειδικά στο 2 και φυσικά στο 3 επίπεδο. Το sleep mode δεν κάνει για ύπνο, αφού βάζει εναλλάξ όλες τις ταχύτητες, οπότε κάνει θόρυβο. Επίσης και ο σωλήνας του νερού ακούγεται. Βέβαια μπορείς να το έχεις στην απλή λειτουργία χωρίς το cool που χρησιμοποιεί το νερό, για να μην ακούγεται και αυτό. Οι εξωτερικές περσίδες κινούνται χειροκίνητα οπότε είναι μια μικρή ταλαιπωρία, και γενικά πρέπει να βρεις το κατάλληλο σημείο για να χτυπάει πάνω σου, αλλιώς το βάζεις να κάνει swing. Η δεξαμενή δεν είναι αποσπώμενη οπότε πρέπει να το γυρίζεις όλο για να αδειάσεις το νερό,και αν το γεμίσεις φουλ, αδειάζει κάπου στις 3 με 4 ώρες. Αν βάλεις όσο πιο κρύο νερό, θα έχεις ένα πιο δροσερό αέρα, και αυτή η δροσιά δε κρατάει πάνω από μια ώρα και είναι λογικό, αφού με τον χρόνο ζεσταίνεται το νερό εκτός ψυγείου. Γενικά μη περιμένετε κάτι παραπάνω από το συγκεκριμένο. Τα ΘΕΤΙΚΆ είναι πως είναι αρκετά δυνατός ο αέρας, έχει ροδάκια να κινείται, έχει τηλεχειριστήριο που βολεύει και είναι οικονομικό. Από το τίποτα, για το καλοκαίρι είναι μια χαρά πάντως. Εγώ έβαλα 4 αστέρια επειδή για αυτή τη τιμή, κάνει τη δουλειά του. Αν μπορούσα να έπαιρνα κάποιο καλύτερο, θα το άλλαζα όμως.