Ηχοσυστήματα Αυτοκινήτου

Pioneer Ηχοσύστημα Αυτοκινήτου 1DIN (Bluetooth/USB) με Αποσπώμενη Πρόσοψη Κωδικός: DEH-X9600BT

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Λειτουργικό σύστημα κατασκευαστή
  • Σύνδεση με κινητά Android & iPhone
  • Υποδοχές: USB, SD card, AUX
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
427 01
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
Δωρεάν μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από argparts 4,5 (59)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Car Audio στη σελίδα του argparts
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το ηχοσύστημα αυτοκινήτου DEH-X9600BT της Pioneer είναι ειδικά σχεδιασμένο για ψηφιακή μουσική, συνδέεται με iPhone και Android smartphone αλλά και με άλλες συσκευές μέσω της θύρας USB ή Aux-In. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ακούτε τα αγαπημένα σας τραγούδια ενώ ταυτόχρονα φορτίζετε τη μπαταρία της συσκευής σας.

Διαθέτει LCD οθόνη ευρείας γωνίας με οπίσθιο φωτισμό και υποστηρίζει αναπαραγωγή μουσικών αρχείων MP3, WMA, WAV, FLAC και AAC.

Παρέχει δύναμη 4 x 50W από τον ενισχυτή MOSFET, 3 έξοδους προενίσχυσης RCA για περισσότερη δύναμη η οποία επιτρέπει τη σύνδεση ενός subwoofer ή ενισχυτή.

Bluetooth

Τηρείτε τους νόμους οδήγησης με το ενσωματωμένο Bluetooth (HFP). Η ασύρματη τεχνολογία Bluetooth έχει κάνει τη ζωή στο αυτοκίνητο ασφαλέστερη και πιο βολική

Πραγματοποιήστε κλήσεις hands-free για να μιλάτε στο κινητό σας τηλέφωνο χωρίς να χρειάζεται να το κρατάτε στο χέρι σας, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα ατυχήματος.

MIXTRAX

Το MIXTRAX συνεχίζει το πάρτι με μια ασταμάτητη μίξη της μουσικής σας, συνοδευόμενη από μια σειρά εφέ εμπνευσμένων από DJ και φωτισμό σε στυλ κλαμπ.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
DEH-X9600BT

Οδηγίες

Εγκατάσταση
Η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από εξειδικευμένο τεχνικό για να ισχύει η εγγύηση.

Συμβατότητα

Universal
Universal
MG
-

Χαρακτηριστικά

Εφαρμογή
1 DIN
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
Ισχύς Εξόδου
50 Watt (x4)
Αποσπώμενη Πρόσοψη
Ναι

Οθόνη

Οθόνη Multimedia
Όχι
Οθόνη Αφής
Όχι

Λειτουργίες

Bluetooth
Ναι
USB
Ναι

Δυνατότητες (Ready)

Δυνατότητα Σύνδεσης με Χειριστήρια Τιμονιού
Όχι
Δυνατότητα Σύνδεσης με Κάμερα Οπισθοπορείας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (20)

Αξιολογήσεις

  1. 15
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Εγκατάσταση
  • Ένταση
  • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

gpolydoros
4
23 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω περίπου ένα μήνα. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος με την ποιότητα του ήχου, που πραγματικά μεταμόρφωσε τα ηχεία μου. Έχει άπειρες ρυθμίσεις και με λίγο ψάξιμο ο φωτισμός του μπορεί να ταιριάξει ακριβώς με το υπόλοιπο αυτοκίνητο σε χρώμα και ένταση (επιτρέπει ακόμα και να επιλέξεις άλλο χρώμα για ημέρα και άλλο για νύχτα, εφ' όσον φυσικά το αυτοκίνητο δίνει το ανάλογο σήμα στην πηγή όταν τα φώτα είναι αναμμένα). Μέχρι στιγμής όλα δουλεύουν απροβλημάτιστα και το BT Audio συνεργάζεται άψογα με όλα τα apps που δοκίμασα.

Το μόνο αρνητικό του είναι ότι δεν φαίνεται να υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες, με αποτέλεσμα ο τηλεφωνικός κατάλογος και το όνομα του καλούντος να μην εμφανίζονται σωστά στην οθόνη (εμφανίζονται μόνο οι αριθμοί και κάποια σκόρπια γράμματα που και που, π.χ. Ε, Α, κλπ.). Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα καθώς δύσκολα θα χρειαστεί κανείς κάτι παραπάνω από αυτά που προσφέρει, με μοναδικό μειονέκτημα ότι μπορεί να μην βολέψει όσους χρησιμοποιούν αρκετά το Bluetooth για ομιλία, λόγω του θέματος που έχει με τα ελληνικά.

Update μετά από 6 χρόνια χρήσης: Δουλεύει απροβλημάτιστα όπως την πρώτη μέρα, δεν με έχει ενοχλήσει στο παραμικρό. Έχω πάρει και έναν αντάπτορα Connects2 και παίζει άψογα με τα χειριστήρια στο τιμόνι. Η πρόσοψη είναι ακόμα σταθερότατη, ούτε τρίζει ούτε τίποτα, παρ' όλο που το αυτοκίνητο έχει πολύ σκληρή ανάρτηση και το είχα άγχος. Το μόνο που έχω να προσθέσω και το ανέφεραν και άλλοι χρήστες είναι ότι όντως όταν ο ήλιος πέφτει πάνω στην πρόσοψη δεν βλέπεις τίποτα... Αυτό ενοχλεί λίγο έως αρκετά αν θες να καλέσεις κάποιον από τον κατάλογο ή να δεις ποιος σε καλεί. Επίσης με τα χρόνια έχει μαζέψει μερικούς κόκκους σκόνης η οθόνη μέσα αλλά τίποτα το τραγικό. Τα λεφτά της τα έχει βγάλει σίγουρα!

  • Ποιότητα ήχου
  • Εγκατάσταση
  • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ένταση
  • Μενού
Σου φάνηκε χρήσιμη;

petros197
2
9 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

σε ρυθμισεις το kenwood που ειχα στην ιδια τιμη ειναι πολυ ανωτερο.στα υπολοιπα μόλις το ρυθμισω θα επανελθω. λοιπόν σε ήχο παιζει καλά. μέτριο σε ρυθμίσεις.το blue tooth πολυ καλό. πληθοςεξοδων και εισόδων. συνίσταται αλλάζω την αξιολόγηση Γιατί μετά από 10 ημέρες χρήσης το μπροστινό πανελ δεν λειτουργεί. μετά από service σταματησε να λειτουργεί το blue tooth. περιμενω την συσκευή εδώ και 30 ημέρες και ακόμα έρχεται.απαράδεκτο και πολυ κακό service. στα 335 ευρώ σίγουρα δεν αξίζει

  • Μενού
  • Ποιότητα ήχου
  • Εγκατάσταση
  • Ένταση
  • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_Pantazis3214
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    την έχω περίπου 2ιο χρόνια πραγματικά δεν την περίμενα τόσο καλή... λίγο στο μενού θα σε μπερδέψει αλλά πλέον είναι μια φοβερή πηγή που θα σου δώσει ότι θέλεις στην ποιότητα που πληρώνεις και με το παραπάνω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vlassis_Anastasinis
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια Τα Λεφτα Του Αξιζει Εχω 2 τρφ μπροστα 6.5αρια και 2 τρφ πισω 8αρακια και ειναι οτι καλυτερο σε ηχο

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leo99
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στις περισσοτερες περιπτωσεις οτι πληρωνεις παιρνεις.Σε αυτη την πηγη αυτο ισχυει και με το παραπανω.Δυνατος ενισχυτης που ΄ξυπναει' τα ηχεια,ακομα και τα εργοστασιακα.Αντικραδασμικο cd player,ευχρηστο και με γρηγορη συνδεσιμοτητα bluetooth οπως και καλη ακροαση,το mixtrax πολυ ωραια λειτουργια,2 usb και καρτα sd,υποδοχη για ανταπτορα χειριστηριων τιμονιου που δεν το εχουν ολα τα car audio,ωραια χρωματα στην αρκετα ευαναγνωστη οθονη,και γενικα πολλες λειτουργιες που τις ανεφεραν κι αλλοι χρηστες.Αν δεν προτιματε τις οθονες αφης που εχει γεμισει ο τοπος πια και εχουν κανει τα αμαξια σαν κινητα ταμπλετ, αυτη την πηγη αξιζει να την αποκτήσετε, γιατί πιστεύω από δω και πέρα δεν πρόκειται να ξαναβγουν τετοια εργαλεια στην αγορα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgeavramidis25
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η πηγή είναι όλα τα λεφτά αυτό που λένε για τον φωτισμό ισχύει αλλά άμα βάλεις άλλο χρώμα όπως το πράσινο βλέπεις τα πάντα δεν έχεις θέμα το ράδιο του παίζει κρίσταλα τα ηχεία παίζουν κρίσταλα λες και έχεις ενισχυτή όλα μια χαρά δουλεύουν ακόμα και οι έξοδοι για τους ενισχυτές είναι στα 4 βολτ που δύσκολα βρίσκεις τέτοια πηγή με τέτοια αποδώσει αξίζει τα λεφτά το εγκρίνω...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rwmaios_makrinos
    2
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μονο κ μονο που για να κανεις "pause" πρεπει να μπεις στο "menu",να βρεις το "pause" κ να πατησεις "on"...χαμηλωνεις την φωνη κ τελος αλλα δεν ειναι ετσι...

    • Ποιότητα ήχου
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Ένταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tolis_Papadopoulos77
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραιος ηχος ευκολο μενου αλλα λειπουν ρυθμισεις οπως time alignment και auto eq
    Σε συγκριση με pionner του 07 που εχω,το παλιο ειναι καλυτερο εκτος απο τον τροπο που βγαινει η μασκα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντικατέστησε εργοστασιακή πηγή σε ford Mondeo mk3 ...ο ήχος πραγματικά μεταμορφώθηκε με τα μαμά ηχεία.... αντικειμενικά...είναι υπερβολική για τα μαμά ηχεία...για 180-200 ευρώ είναι ιδανική.... για 399 δε το συζητάμε... καθαρή κλεψιά...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Ένταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas500
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια πολύ πολύ καλός ήχος απίστευτες δυνατότητες φοβερή εμφάνηση. Έχει τα πάντα κάνει τα πάντα!!
    Ένα πράγμα που με ενόχλησε είναι ότι τη μέρα με ήλιο φάτσα δεν φαίνεται καλά η οθόνη. Δεν ξέρω πως είναι τα άλλα διότι προέρχομαι από μαμά που δεν είχε τέτοιο θέμα..
    Σε ίδιο αμάξι με ίδια ηχεία με sony και kenwood ίδιας πάνω κάτω αξίας έχει μακράν ποιο ποιοτικό ήχο. Για τα λεφτά του πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή.
    Ήθελα να βάλω και ηχεία και δεν έχω ασχοληθεί καν από τότε που το έβαλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ Καλό Δγνατο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο μηχανημα αλλα σχεδιαστικα δειχνει ξεπερασμενο. Η οθονη δεν φαινεται οταν εχει πολυ ηλιο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειος ήχος αξίζει τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ δυνατό εργαλείο και με πολλές ρυθμίσεις για να κάνεις τα ηχεία σου να πετάνε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Μενού
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
  • την έχω περίπου 2ιο χρόνια πραγματικά δεν την περίμενα τόσο καλή... λίγο στο μενού θα σε μπερδέψει αλλά πλέον είναι μια φοβερή πηγή που θα σου δώσει ότι θέλεις στην ποιότητα που πληρώνεις και με το παραπάνω

    1
  • Παιδια Τα Λεφτα Του Αξιζει Εχω 2 τρφ μπροστα 6.5αρια και 2 τρφ πισω 8αρακια και ειναι οτι καλυτερο σε ηχο

    4
  • Στις περισσοτερες περιπτωσεις οτι πληρωνεις παιρνεις.Σε αυτη την πηγη αυτο ισχυει και με το παραπανω.Δυνατος ενισχυτης που ΄ξυπναει' τα ηχεια,ακομα και τα εργοστασιακα.Αντικραδασμικο cd player,ευχρηστο και με γρηγορη συνδεσιμοτητα bluetooth οπως και καλη ακροαση,το mixtrax πολυ ωραια λειτουργια,2 usb και καρτα sd,υποδοχη για ανταπτορα χειριστηριων τιμονιου που δεν το εχουν ολα τα car audio,ωραια χρωματα στην αρκετα ευαναγνωστη οθονη,και γενικα πολλες λειτουργιες που τις ανεφεραν κι αλλοι χρηστες.Αν δεν προτιματε τις οθονες αφης που εχει γεμισει ο τοπος πια και εχουν κανει τα αμαξια σαν κινητα ταμπλετ, αυτη την πηγη αξιζει να την αποκτήσετε, γιατί πιστεύω από δω και πέρα δεν πρόκειται να ξαναβγουν τετοια εργαλεια στην αγορα.

    7
  • η πηγή είναι όλα τα λεφτά αυτό που λένε για τον φωτισμό ισχύει αλλά άμα βάλεις άλλο χρώμα όπως το πράσινο βλέπεις τα πάντα δεν έχεις θέμα το ράδιο του παίζει κρίσταλα τα ηχεία παίζουν κρίσταλα λες και έχεις ενισχυτή όλα μια χαρά δουλεύουν ακόμα και οι έξοδοι για τους ενισχυτές είναι στα 4 βολτ που δύσκολα βρίσκεις τέτοια πηγή με τέτοια αποδώσει αξίζει τα λεφτά το εγκρίνω...

    4
  • μονο κ μονο που για να κανεις "pause" πρεπει να μπεις στο "menu",να βρεις το "pause" κ να πατησεις "on"...χαμηλωνεις την φωνη κ τελος αλλα δεν ειναι ετσι...

    7
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (21)

Ερωτήσεις

136 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
mitsios.dd

Ξερει καποιος αν εχει διορθωθει το θεμα με τα Ελληνικα στις τηλεφωνικες κλησεις? Να δειχνει δηλαδη τα ονοματα στα Ελληνικα. Επισης αν εχει jack output αναμονη πισω που μπαινει ανταπτορας για χειριστηρια στο τιμονι. Σας ευχαριστω.

basileiosantonopoulos

Τοποθέτηση σε Citroen Xsara,μόλις το απενεργοποιήσω σβήνω το αυτοκίνητο βγάζω κλειδί συνεχίζει για περίπου 1 λεπτό να έχει αναμμένη οθόνη γράφοντας ώρα/ημερομηνία.Εχει καμία κρυφή ρύθμιση;( demo είναι στο off)

andrew042053

Υπάρχει μια ρύθμιση που επιλέγεις clocktime (ct) on or off βρίσκεται σε υπομενου αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο εικονίδιο ακριβώς

Δες όλες τις ερωτήσεις (21)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το ηχοσύστημα αυτοκινήτου DEH-X9600BT της Pioneer είναι ειδικά σχεδιασμένο για ψηφιακή μουσική, συνδέεται με iPhone και Android smartphone αλλά και με άλλες συσκευές μέσω της θύρας USB ή Aux-In. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ακούτε τα αγαπημένα σας τραγούδια ενώ ταυτόχρονα φορτίζετε τη μπαταρία της συσκευής σας.

Διαθέτει LCD οθόνη ευρείας γωνίας με οπίσθιο φωτισμό και υποστηρίζει αναπαραγωγή μουσικών αρχείων MP3, WMA, WAV, FLAC και AAC.

Παρέχει δύναμη 4 x 50W από τον ενισχυτή MOSFET, 3 έξοδους προενίσχυσης RCA για περισσότερη δύναμη η οποία επιτρέπει τη σύνδεση ενός subwoofer ή ενισχυτή.

Bluetooth

Τηρείτε τους νόμους οδήγησης με το ενσωματωμένο Bluetooth (HFP). Η ασύρματη τεχνολογία Bluetooth έχει κάνει τη ζωή στο αυτοκίνητο ασφαλέστερη και πιο βολική

Πραγματοποιήστε κλήσεις hands-free για να μιλάτε στο κινητό σας τηλέφωνο χωρίς να χρειάζεται να το κρατάτε στο χέρι σας, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα ατυχήματος.

MIXTRAX

Το MIXTRAX συνεχίζει το πάρτι με μια ασταμάτητη μίξη της μουσικής σας, συνοδευόμενη από μια σειρά εφέ εμπνευσμένων από DJ και φωτισμό σε στυλ κλαμπ.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
DEH-X9600BT

Οδηγίες

Εγκατάσταση
Η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από εξειδικευμένο τεχνικό για να ισχύει η εγγύηση.

Συμβατότητα

Universal
Universal
MG
-

Χαρακτηριστικά

Εφαρμογή
1 DIN
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
Ισχύς Εξόδου
50 Watt (x4)
Αποσπώμενη Πρόσοψη
Ναι

Οθόνη

Οθόνη Multimedia
Όχι
Οθόνη Αφής
Όχι

Λειτουργίες

Bluetooth
Ναι
USB
Ναι

Δυνατότητες (Ready)

Δυνατότητα Σύνδεσης με Χειριστήρια Τιμονιού
Όχι
Δυνατότητα Σύνδεσης με Κάμερα Οπισθοπορείας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (20)

  1. 15
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Εγκατάσταση
  • Ένταση
  • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

gpolydoros
4
23 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω περίπου ένα μήνα. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος με την ποιότητα του ήχου, που πραγματικά μεταμόρφωσε τα ηχεία μου. Έχει άπειρες ρυθμίσεις και με λίγο ψάξιμο ο φωτισμός του μπορεί να ταιριάξει ακριβώς με το υπόλοιπο αυτοκίνητο σε χρώμα και ένταση (επιτρέπει ακόμα και να επιλέξεις άλλο χρώμα για ημέρα και άλλο για νύχτα, εφ' όσον φυσικά το αυτοκίνητο δίνει το ανάλογο σήμα στην πηγή όταν τα φώτα είναι αναμμένα). Μέχρι στιγμής όλα δουλεύουν απροβλημάτιστα και το BT Audio συνεργάζεται άψογα με όλα τα apps που δοκίμασα.

Το μόνο αρνητικό του είναι ότι δεν φαίνεται να υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες, με αποτέλεσμα ο τηλεφωνικός κατάλογος και το όνομα του καλούντος να μην εμφανίζονται σωστά στην οθόνη (εμφανίζονται μόνο οι αριθμοί και κάποια σκόρπια γράμματα που και που, π.χ. Ε, Α, κλπ.). Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα καθώς δύσκολα θα χρειαστεί κανείς κάτι παραπάνω από αυτά που προσφέρει, με μοναδικό μειονέκτημα ότι μπορεί να μην βολέψει όσους χρησιμοποιούν αρκετά το Bluetooth για ομιλία, λόγω του θέματος που έχει με τα ελληνικά.

Update μετά από 6 χρόνια χρήσης: Δουλεύει απροβλημάτιστα όπως την πρώτη μέρα, δεν με έχει ενοχλήσει στο παραμικρό. Έχω πάρει και έναν αντάπτορα Connects2 και παίζει άψογα με τα χειριστήρια στο τιμόνι. Η πρόσοψη είναι ακόμα σταθερότατη, ούτε τρίζει ούτε τίποτα, παρ' όλο που το αυτοκίνητο έχει πολύ σκληρή ανάρτηση και το είχα άγχος. Το μόνο που έχω να προσθέσω και το ανέφεραν και άλλοι χρήστες είναι ότι όντως όταν ο ήλιος πέφτει πάνω στην πρόσοψη δεν βλέπεις τίποτα... Αυτό ενοχλεί λίγο έως αρκετά αν θες να καλέσεις κάποιον από τον κατάλογο ή να δεις ποιος σε καλεί. Επίσης με τα χρόνια έχει μαζέψει μερικούς κόκκους σκόνης η οθόνη μέσα αλλά τίποτα το τραγικό. Τα λεφτά της τα έχει βγάλει σίγουρα!

  • Ποιότητα ήχου
  • Εγκατάσταση
  • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ένταση
  • Μενού
Σου φάνηκε χρήσιμη;

petros197
2
9 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

σε ρυθμισεις το kenwood που ειχα στην ιδια τιμη ειναι πολυ ανωτερο.στα υπολοιπα μόλις το ρυθμισω θα επανελθω. λοιπόν σε ήχο παιζει καλά. μέτριο σε ρυθμίσεις.το blue tooth πολυ καλό. πληθοςεξοδων και εισόδων. συνίσταται αλλάζω την αξιολόγηση Γιατί μετά από 10 ημέρες χρήσης το μπροστινό πανελ δεν λειτουργεί. μετά από service σταματησε να λειτουργεί το blue tooth. περιμενω την συσκευή εδώ και 30 ημέρες και ακόμα έρχεται.απαράδεκτο και πολυ κακό service. στα 335 ευρώ σίγουρα δεν αξίζει

  • Μενού
  • Ποιότητα ήχου
  • Εγκατάσταση
  • Ένταση
  • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_Pantazis3214
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    την έχω περίπου 2ιο χρόνια πραγματικά δεν την περίμενα τόσο καλή... λίγο στο μενού θα σε μπερδέψει αλλά πλέον είναι μια φοβερή πηγή που θα σου δώσει ότι θέλεις στην ποιότητα που πληρώνεις και με το παραπάνω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vlassis_Anastasinis
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια Τα Λεφτα Του Αξιζει Εχω 2 τρφ μπροστα 6.5αρια και 2 τρφ πισω 8αρακια και ειναι οτι καλυτερο σε ηχο

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leo99
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στις περισσοτερες περιπτωσεις οτι πληρωνεις παιρνεις.Σε αυτη την πηγη αυτο ισχυει και με το παραπανω.Δυνατος ενισχυτης που ΄ξυπναει' τα ηχεια,ακομα και τα εργοστασιακα.Αντικραδασμικο cd player,ευχρηστο και με γρηγορη συνδεσιμοτητα bluetooth οπως και καλη ακροαση,το mixtrax πολυ ωραια λειτουργια,2 usb και καρτα sd,υποδοχη για ανταπτορα χειριστηριων τιμονιου που δεν το εχουν ολα τα car audio,ωραια χρωματα στην αρκετα ευαναγνωστη οθονη,και γενικα πολλες λειτουργιες που τις ανεφεραν κι αλλοι χρηστες.Αν δεν προτιματε τις οθονες αφης που εχει γεμισει ο τοπος πια και εχουν κανει τα αμαξια σαν κινητα ταμπλετ, αυτη την πηγη αξιζει να την αποκτήσετε, γιατί πιστεύω από δω και πέρα δεν πρόκειται να ξαναβγουν τετοια εργαλεια στην αγορα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgeavramidis25
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η πηγή είναι όλα τα λεφτά αυτό που λένε για τον φωτισμό ισχύει αλλά άμα βάλεις άλλο χρώμα όπως το πράσινο βλέπεις τα πάντα δεν έχεις θέμα το ράδιο του παίζει κρίσταλα τα ηχεία παίζουν κρίσταλα λες και έχεις ενισχυτή όλα μια χαρά δουλεύουν ακόμα και οι έξοδοι για τους ενισχυτές είναι στα 4 βολτ που δύσκολα βρίσκεις τέτοια πηγή με τέτοια αποδώσει αξίζει τα λεφτά το εγκρίνω...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rwmaios_makrinos
    2
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μονο κ μονο που για να κανεις "pause" πρεπει να μπεις στο "menu",να βρεις το "pause" κ να πατησεις "on"...χαμηλωνεις την φωνη κ τελος αλλα δεν ειναι ετσι...

    • Ποιότητα ήχου
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Ένταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tolis_Papadopoulos77
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραιος ηχος ευκολο μενου αλλα λειπουν ρυθμισεις οπως time alignment και auto eq
    Σε συγκριση με pionner του 07 που εχω,το παλιο ειναι καλυτερο εκτος απο τον τροπο που βγαινει η μασκα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντικατέστησε εργοστασιακή πηγή σε ford Mondeo mk3 ...ο ήχος πραγματικά μεταμορφώθηκε με τα μαμά ηχεία.... αντικειμενικά...είναι υπερβολική για τα μαμά ηχεία...για 180-200 ευρώ είναι ιδανική.... για 399 δε το συζητάμε... καθαρή κλεψιά...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Ένταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas500
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια πολύ πολύ καλός ήχος απίστευτες δυνατότητες φοβερή εμφάνηση. Έχει τα πάντα κάνει τα πάντα!!
    Ένα πράγμα που με ενόχλησε είναι ότι τη μέρα με ήλιο φάτσα δεν φαίνεται καλά η οθόνη. Δεν ξέρω πως είναι τα άλλα διότι προέρχομαι από μαμά που δεν είχε τέτοιο θέμα..
    Σε ίδιο αμάξι με ίδια ηχεία με sony και kenwood ίδιας πάνω κάτω αξίας έχει μακράν ποιο ποιοτικό ήχο. Για τα λεφτά του πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή.
    Ήθελα να βάλω και ηχεία και δεν έχω ασχοληθεί καν από τότε που το έβαλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ Καλό Δγνατο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο μηχανημα αλλα σχεδιαστικα δειχνει ξεπερασμενο. Η οθονη δεν φαινεται οταν εχει πολυ ηλιο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειος ήχος αξίζει τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ δυνατό εργαλείο και με πολλές ρυθμίσεις για να κάνεις τα ηχεία σου να πετάνε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Μενού
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
  • την έχω περίπου 2ιο χρόνια πραγματικά δεν την περίμενα τόσο καλή... λίγο στο μενού θα σε μπερδέψει αλλά πλέον είναι μια φοβερή πηγή που θα σου δώσει ότι θέλεις στην ποιότητα που πληρώνεις και με το παραπάνω

    1
  • Παιδια Τα Λεφτα Του Αξιζει Εχω 2 τρφ μπροστα 6.5αρια και 2 τρφ πισω 8αρακια και ειναι οτι καλυτερο σε ηχο

    4
  • Στις περισσοτερες περιπτωσεις οτι πληρωνεις παιρνεις.Σε αυτη την πηγη αυτο ισχυει και με το παραπανω.Δυνατος ενισχυτης που ΄ξυπναει' τα ηχεια,ακομα και τα εργοστασιακα.Αντικραδασμικο cd player,ευχρηστο και με γρηγορη συνδεσιμοτητα bluetooth οπως και καλη ακροαση,το mixtrax πολυ ωραια λειτουργια,2 usb και καρτα sd,υποδοχη για ανταπτορα χειριστηριων τιμονιου που δεν το εχουν ολα τα car audio,ωραια χρωματα στην αρκετα ευαναγνωστη οθονη,και γενικα πολλες λειτουργιες που τις ανεφεραν κι αλλοι χρηστες.Αν δεν προτιματε τις οθονες αφης που εχει γεμισει ο τοπος πια και εχουν κανει τα αμαξια σαν κινητα ταμπλετ, αυτη την πηγη αξιζει να την αποκτήσετε, γιατί πιστεύω από δω και πέρα δεν πρόκειται να ξαναβγουν τετοια εργαλεια στην αγορα.

    7
  • η πηγή είναι όλα τα λεφτά αυτό που λένε για τον φωτισμό ισχύει αλλά άμα βάλεις άλλο χρώμα όπως το πράσινο βλέπεις τα πάντα δεν έχεις θέμα το ράδιο του παίζει κρίσταλα τα ηχεία παίζουν κρίσταλα λες και έχεις ενισχυτή όλα μια χαρά δουλεύουν ακόμα και οι έξοδοι για τους ενισχυτές είναι στα 4 βολτ που δύσκολα βρίσκεις τέτοια πηγή με τέτοια αποδώσει αξίζει τα λεφτά το εγκρίνω...

    4
  • μονο κ μονο που για να κανεις "pause" πρεπει να μπεις στο "menu",να βρεις το "pause" κ να πατησεις "on"...χαμηλωνεις την φωνη κ τελος αλλα δεν ειναι ετσι...

    7
  • Δες τα όλα
427,01 €
Δωρεάν   μεταφορικά