Η ελαφριά κρέμα BB φωτίζει, εξομαλύνει, καταπραΰνει και καλύπτει τους αποχρωματισμούς και τις ατέλειες του δέρματος.
Συνιστάται για όλους τους τύπους δέρματος.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Συνδυάστε την περιποίηση της επιδερμίδας και το μακιγιάζ σε ένα εύκολο βήμα για αψεγάδιαστη επιδερμίδα με το M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++. Η M Perfect είναι μια κρέμα BB που προσφέρει μέτρια...
Συνδυάστε την περιποίηση της επιδερμίδας και το μακιγιάζ σε ένα εύκολο βήμα για αψεγάδιαστη επιδερμίδα με το M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++. Η M Perfect είναι μια κρέμα BB που προσφέρει μέτρια έως υψηλή κάλυψη, διατηρώντας παράλληλα το μακιγιάζ ελαφρύ και παρέχοντας προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία με ενυδάτωση που διαρκεί.
Συνδυάστε την περιποίηση της επιδερμίδας και το μακιγιάζ σε ένα εύκολο βήμα για αψεγάδιαστη επιδερμίδα με το M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++. Η M Perfect είναι μια κρέμα BB που προσφέρει μέτρια έως υψηλή κάλυψη, διατηρώντας παράλληλα το μακιγιάζ ελαφρύ και παρέχοντας προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία με ενυδάτωση που διαρκεί.
Η ελαφριά κρέμα BB φωτίζει, εξομαλύνει, καταπραΰνει και καλύπτει τους αποχρωματισμούς και τις ατέλειες του δέρματος.
Συνιστάται για όλους τους τύπους δέρματος.
Μακιγιάζ, περιποίηση δέρματος και αντηλιακή προστασία σε μια κρεμώδη υφή με τέλεια κάλυψη.
Water (Aqua), Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Caprylic/Capric Triglyceride, PEG-10 Dimethicone, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Arbutin, Mineral Oil, Polyethylene, Talc, Phenyl Trimethicone, Beeswax (Cera Alba), Iron Oxides (CI 77492), Sodium Chloride, Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77499), Methylparaben, Dimethicone, Propylparaben, Rosa Canina Fruit Oil, Squalane, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cyclotetrasiloxane, Disodium EDTA, Adenosine, Algae Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Ceramide NP, Butylene Glycol, Fagus Sylvatica Bud Extract, Hydrolyzed collagen, Caprylyl Glycol, Benzyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Caprylhydroxamic Acid, Tocopherol, Benzoic Acid, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Tropolone, Fragrance (Parfum), Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Limonene
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ειναι παρα πολυ καλο και οικονομικο. Δεν το εχω φορεσει καλοκαιρι οποτε δεν ξερω για το SPF. Eχει ωραια υφη, διαρκεια. Θα μπορουσε να εχει λιγο καλυτερο χρωμα. Οντως ειναι λιγο γκρι αλλα σε εμενα (αρκετα ανοιχτη επιδερμδα) οταν το φοραω δεν με χλωμιαζει. Ειναι σαν να μη φοραω απλα τιποτα. Γενικα πολυ καλο. Θα το ξαναγοραζα
Δεν καλύπτει 100% σημάδια και ατέλειες, ούτε τις έντονες κοκκινίλες, αλλά το ξέρουμε αυτό! Έτσι κι έτσι στο θέμα της λιπαρότητας σε μένα που έχω λιπαρή επιδερμίδα. Είναι ελαφρύ και αφήνει το δέρμα λαμπερό.
τα ποιο πεταμένα 10 ευρώ που έχω δώσει, Foundation είναι τίποτα παραπάνω μόνο που δε καλύπτει απολύτως τίποτα, για κυρίες άνω των 45 δε κάνει, υπέρ τονίζει την κάθε ατέλεια την κάθε γραμμή, σκούρο το δέρμα μού το 25 έγινε ένα με το πρόσωπο μού τεριαξε με το φυσικό μού χρώμα το μόνο θετικό, η ποσότητα πολύ μικρή τι πληρώνεις ?το κορεάτικο ?και από την σελήνη να ναι δεν αξίζει τόσα!
Στα θετικα: πρακτική κσι πανέμορφη συσκευασία, ανταγωνιστική τιμη, αρκετά καλή κάλυψη, απλώνεται εύκολα και δίνει ομοιόμοφο αποτελεσμα, έχει ουδέτερο άρωμα, συγκριτικά με αλλες του είδους ικανοποιητική. Στα αρνητικά: Δεν απορροφάται πλήρως (έχω μικτό, αλλά όχι λιπαρό δερμα), κι αφήνει βαριά αίσθηση. Επίσης μάλλον πήρα λάθος απόχρωση, την 23, η οποίο είναι πολύ σκούρα και γκριζάρει αρκετά. Στην μια εικόνα σε σύγκριση με την Tecnoskin cc light, η οποία σημειωτέον απορροφάται εξαιρετικά αλλά πορτολαλίζει πολύ, και επίσης σε σύγκριση με την Superpowder no7, neutral Clinique, η οποία είναι το χρώμα μου. Στην άλλη εικόνα το αποτέλεσμα ανάμειξης των 2 κρεμών!
Ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο από bb cream!!! Δεν την αισθάνεσαι καθόλου,εξαφανίζει πόρους κ σημαδακια ελαφριά κ αφήνει αυτή την αλαβάστρινη όψη!
Δεν μου αρεσε.. Γιατι ειναι ματ... Το χειμώνα προτιμω ενυδατικο αποτελεσμα.. Είμαι μεικτη στο πρωσοπο..
Είναι το 8ο σωληνάριο που έχω πάρει και θα συνεχίσω να το προτιμώ. Μου έχει κρατήσει κάθε φορά κοντά στο χρόνο και είναι ό,τι πιο κοντά σε glass skin μπορεί να προσφέρει μία bb cream. Γεμίζει τους πόρους χωρίς όμως να φαίνεται ότι φοράς μεικ απ και να δείχνει μπουκωμένο. Έχει πολύ φυσικό αποτέλεσμα και το δέρμα έχει μία φρεσκάδα και λάμψη. Φυσικά λόγω αυτού δεν έχει την τέλεια κάλυψη (μην το αγοράσεις αν θέλεις τέλεια κάλυψη).
Σαν προϊόν είναι πολύ καλό απλά εγώ έπεσα έξω στην απόχρωση.Το νο 23 που είχα πάρει την προηγούμενη φορά το οποίο γκριζαρει κ προσαρμόζεται στο χρώμα του δέρματος ταίριαζε καλύτερα στο δέρμα μου.Κατα τα άλλα είναι πολύ αξιόλογη κρέμα που ενυδατωνει καλύπτει ικανοποιητικά παναδες κ σημάδια και αφήνει ωραία υφή ακόμα κ μετά από ώρες χωρίς να σπάει η να φεύγει με τον ιδρώτα.Θα το ξαναπαρω αλλά όχι το νο 25 που είναι πιο μπεζ-καφε αλλά το νο 23.
Δεν έχω εμπειρία από άλλη κρεμα bb αλλά ως πρώτη επιλογή ενθουσιαστηκα!!Από τις πικς πήρα το νούμερο 023 το οποίο γκριζαρει λίγο αλλά στην επιδερμίδα μου ταίριαξε αμεσως!Η υφή είναι πολύ καλή κ καλυπτικη. Ενω εχω ξηρη επιδερμίδα, νιωθω σχεδόν όλη μερα ενυδατωμένο το πρόσωπο μου..Επιπλεον συν το οτι εχει δείκτη προστασίας απο UV..Την εφαρμόζω κάθε πρωι μετά από το το μινεραλ όρο της Vichy..Νομίζω πως τώρα που καλοκαίριασε ίσως πάρω ένα ποιο σκούρο χρώμα ώστε να το αναμιγνύω κ να έχει ένα πιο μαυρισμένο αποτέλεσμα!!την συστήνω
Έχει αρκετή καλυπτικότητα. Ωστόσο, μου αφήνει μια κάπως λιπαρή αίσθηση στο πρόσωπο (έχω μικτό-λιπαρό) και επίσης, μιας και δε βάζω πούδρα από πάνω, ξεβάφει εύκολα αν ακουμπήσεις το πρόσωπο στα χέρια ή στα ρούχα.
Ενώ μου ταιριάζει καλά σαν υφή δεν πέτυχα την απόχρωση και χρειάζεται να την αναμιγνύω με ένα πιο ανοιχτόχρωμο κονσίλερ. Δεν ξέρω πόσο επηρεάζει αυτό τις ιδιότητές της
πολύ ωραία, αν και λίγο πιο σκούρο από ότι το περίμενα. Λογικο όμως να κάνω λάθος στην απόχρωση από την στιγμή που το διαλέγω ηλεκτρονικά και πρώτη φορά.
και τώρα ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ! είναι η πρώτη αντηλιακή προσώπου που μπορώ να βάλω στα μάτια χωρίς να δακρύσω! δεν τσούζει καθόλου!!! (σε σχεση πχ με frezyderm ή Vichy) Και μόνο αυτό αρκεί για να γίνει κατευθείαν η αγαπημένη μου! Γιατί είναι κρίμα η περιοχή γύρο από τα μάτια να εκτίθεται στον ήλιο επειδή όλα τα αντηλιακά προκαλούν τσούξιμο. ευτυχώς αυτο το πρόβλημα για μενα ειναι στο παρελθόν.
Καλή κάλυψη αλλά εγώ που έχω λιπαρό δέρμα δε θα τη προτιμήσω ξανά, έβγαζε αρκετή λιπαρότητα μετά από λίγη ώρα
Εξαιρετική, με μέτρια προς ελαφριά κάλυψη, φυσικό τελείωμα και αρκετά ενυδατική. Πολύ καλή σύνθεση,αντικαθιστά άνετα την κρέμα ημέρας σε λιπαρές επιδερμίδες και δουλεύει και πάνω στα βλέφαρά σαν primer. Προσοχή μόνο στις αποχρώσεις, γενικά είναι πιο ανοιχτες , πχ το 23 είναι για πολύ ανοιχτοχρωμες επιδερμίδες και γκριζάρει ελαφρώς. Είμαι μελαχρινή και το 27 με καλύπτει οριακά το χειμώνα
Φανταστικό προϊόν με ματ αποτέλεσμα και ωραίο φινίρισμα. Για την προστασία που προσφέρει από τον ήλιο ακόμη δεν έχω άποψη αλλά σίγουρα θα το προτιμήσω και για τους καλοκαιρινούς μήνες. Πολύ οικονομικο αλλά η ποσότητα του είναι αρκετά μικρη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ελαφριά κάλυψη κι ωραία υφή. Πολύ καλό!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τρομερή υφή φανταστικό προϊόν
Υπέροχο προϊόν δεν περίμενα να κάθεται τόσο ωραία στο πρόσωπο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει πολύ ωραία υφή και καλύπτει τέλεια
Επιβεβαιωμένη αγορά
μου αρεσε αρκετα απλά νιώθω ότι αφήνει λίγη λιπαρότητα ακόμη και με την πούδρα που βάζω.
Επιβεβαιωμένη αγορά
θέλει μόνο λίγη προσοχή στην επιλογή της απόχρωσης, είναι αρκετά ανοιχτόχρωμο.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Perfect tinted crème
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι παρα πολυ καλο και οικονομικο. Δεν το εχω φορεσει καλοκαιρι οποτε δεν ξερω για το SPF. Eχει ωραια υφη, διαρκεια. Θα μπορουσε να εχει λιγο καλυτερο χρωμα. Οντως ειναι λιγο γκρι αλλα σε εμενα (αρκετα ανοιχτη επιδερμδα) οταν το φοραω δεν με χλωμιαζει. Ειναι σαν να μη φοραω απλα τιποτα. Γενικα πολυ καλο. Θα το ξαναγοραζα
Δεν καλύπτει 100% σημάδια και ατέλειες, ούτε τις έντονες κοκκινίλες, αλλά το ξέρουμε αυτό! Έτσι κι έτσι στο θέμα της λιπαρότητας σε μένα που έχω λιπαρή επιδερμίδα. Είναι ελαφρύ και αφήνει το δέρμα λαμπερό.
τα ποιο πεταμένα 10 ευρώ που έχω δώσει, Foundation είναι τίποτα παραπάνω μόνο που δε καλύπτει απολύτως τίποτα, για κυρίες άνω των 45 δε κάνει, υπέρ τονίζει την κάθε ατέλεια την κάθε γραμμή, σκούρο το δέρμα μού το 25 έγινε ένα με το πρόσωπο μού τεριαξε με το φυσικό μού χρώμα το μόνο θετικό, η ποσότητα πολύ μικρή τι πληρώνεις ?το κορεάτικο ?και από την σελήνη να ναι δεν αξίζει τόσα!
Στα θετικα: πρακτική κσι πανέμορφη συσκευασία, ανταγωνιστική τιμη, αρκετά καλή κάλυψη, απλώνεται εύκολα και δίνει ομοιόμοφο αποτελεσμα, έχει ουδέτερο άρωμα, συγκριτικά με αλλες του είδους ικανοποιητική. Στα αρνητικά: Δεν απορροφάται πλήρως (έχω μικτό, αλλά όχι λιπαρό δερμα), κι αφήνει βαριά αίσθηση. Επίσης μάλλον πήρα λάθος απόχρωση, την 23, η οποίο είναι πολύ σκούρα και γκριζάρει αρκετά. Στην μια εικόνα σε σύγκριση με την Tecnoskin cc light, η οποία σημειωτέον απορροφάται εξαιρετικά αλλά πορτολαλίζει πολύ, και επίσης σε σύγκριση με την Superpowder no7, neutral Clinique, η οποία είναι το χρώμα μου. Στην άλλη εικόνα το αποτέλεσμα ανάμειξης των 2 κρεμών!
Ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο από bb cream!!! Δεν την αισθάνεσαι καθόλου,εξαφανίζει πόρους κ σημαδακια ελαφριά κ αφήνει αυτή την αλαβάστρινη όψη!
110 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΣυνδυάστε την περιποίηση της επιδερμίδας και το μακιγιάζ σε ένα εύκολο βήμα για αψεγάδιαστη επιδερμίδα με το M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++. Η M Perfect είναι μια κρέμα BB που προσφέρει μέτρια έως υψηλή κάλυψη, διατηρώντας παράλληλα το μακιγιάζ ελαφρύ και παρέχοντας προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία με ενυδάτωση που διαρκεί.
Η ελαφριά κρέμα BB φωτίζει, εξομαλύνει, καταπραΰνει και καλύπτει τους αποχρωματισμούς και τις ατέλειες του δέρματος.
Συνιστάται για όλους τους τύπους δέρματος.
Μακιγιάζ, περιποίηση δέρματος και αντηλιακή προστασία σε μια κρεμώδη υφή με τέλεια κάλυψη.
Water (Aqua), Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Caprylic/Capric Triglyceride, PEG-10 Dimethicone, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Arbutin, Mineral Oil, Polyethylene, Talc, Phenyl Trimethicone, Beeswax (Cera Alba), Iron Oxides (CI 77492), Sodium Chloride, Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77499), Methylparaben, Dimethicone, Propylparaben, Rosa Canina Fruit Oil, Squalane, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cyclotetrasiloxane, Disodium EDTA, Adenosine, Algae Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Ceramide NP, Butylene Glycol, Fagus Sylvatica Bud Extract, Hydrolyzed collagen, Caprylyl Glycol, Benzyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Caprylhydroxamic Acid, Tocopherol, Benzoic Acid, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Tropolone, Fragrance (Parfum), Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Limonene
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ειναι παρα πολυ καλο και οικονομικο. Δεν το εχω φορεσει καλοκαιρι οποτε δεν ξερω για το SPF. Eχει ωραια υφη, διαρκεια. Θα μπορουσε να εχει λιγο καλυτερο χρωμα. Οντως ειναι λιγο γκρι αλλα σε εμενα (αρκετα ανοιχτη επιδερμδα) οταν το φοραω δεν με χλωμιαζει. Ειναι σαν να μη φοραω απλα τιποτα. Γενικα πολυ καλο. Θα το ξαναγοραζα
Δεν καλύπτει 100% σημάδια και ατέλειες, ούτε τις έντονες κοκκινίλες, αλλά το ξέρουμε αυτό! Έτσι κι έτσι στο θέμα της λιπαρότητας σε μένα που έχω λιπαρή επιδερμίδα. Είναι ελαφρύ και αφήνει το δέρμα λαμπερό.
τα ποιο πεταμένα 10 ευρώ που έχω δώσει, Foundation είναι τίποτα παραπάνω μόνο που δε καλύπτει απολύτως τίποτα, για κυρίες άνω των 45 δε κάνει, υπέρ τονίζει την κάθε ατέλεια την κάθε γραμμή, σκούρο το δέρμα μού το 25 έγινε ένα με το πρόσωπο μού τεριαξε με το φυσικό μού χρώμα το μόνο θετικό, η ποσότητα πολύ μικρή τι πληρώνεις ?το κορεάτικο ?και από την σελήνη να ναι δεν αξίζει τόσα!
Στα θετικα: πρακτική κσι πανέμορφη συσκευασία, ανταγωνιστική τιμη, αρκετά καλή κάλυψη, απλώνεται εύκολα και δίνει ομοιόμοφο αποτελεσμα, έχει ουδέτερο άρωμα, συγκριτικά με αλλες του είδους ικανοποιητική. Στα αρνητικά: Δεν απορροφάται πλήρως (έχω μικτό, αλλά όχι λιπαρό δερμα), κι αφήνει βαριά αίσθηση. Επίσης μάλλον πήρα λάθος απόχρωση, την 23, η οποίο είναι πολύ σκούρα και γκριζάρει αρκετά. Στην μια εικόνα σε σύγκριση με την Tecnoskin cc light, η οποία σημειωτέον απορροφάται εξαιρετικά αλλά πορτολαλίζει πολύ, και επίσης σε σύγκριση με την Superpowder no7, neutral Clinique, η οποία είναι το χρώμα μου. Στην άλλη εικόνα το αποτέλεσμα ανάμειξης των 2 κρεμών!
Ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο από bb cream!!! Δεν την αισθάνεσαι καθόλου,εξαφανίζει πόρους κ σημαδακια ελαφριά κ αφήνει αυτή την αλαβάστρινη όψη!
Δεν μου αρεσε.. Γιατι ειναι ματ... Το χειμώνα προτιμω ενυδατικο αποτελεσμα.. Είμαι μεικτη στο πρωσοπο..
Είναι το 8ο σωληνάριο που έχω πάρει και θα συνεχίσω να το προτιμώ. Μου έχει κρατήσει κάθε φορά κοντά στο χρόνο και είναι ό,τι πιο κοντά σε glass skin μπορεί να προσφέρει μία bb cream. Γεμίζει τους πόρους χωρίς όμως να φαίνεται ότι φοράς μεικ απ και να δείχνει μπουκωμένο. Έχει πολύ φυσικό αποτέλεσμα και το δέρμα έχει μία φρεσκάδα και λάμψη. Φυσικά λόγω αυτού δεν έχει την τέλεια κάλυψη (μην το αγοράσεις αν θέλεις τέλεια κάλυψη).
Σαν προϊόν είναι πολύ καλό απλά εγώ έπεσα έξω στην απόχρωση.Το νο 23 που είχα πάρει την προηγούμενη φορά το οποίο γκριζαρει κ προσαρμόζεται στο χρώμα του δέρματος ταίριαζε καλύτερα στο δέρμα μου.Κατα τα άλλα είναι πολύ αξιόλογη κρέμα που ενυδατωνει καλύπτει ικανοποιητικά παναδες κ σημάδια και αφήνει ωραία υφή ακόμα κ μετά από ώρες χωρίς να σπάει η να φεύγει με τον ιδρώτα.Θα το ξαναπαρω αλλά όχι το νο 25 που είναι πιο μπεζ-καφε αλλά το νο 23.
Δεν έχω εμπειρία από άλλη κρεμα bb αλλά ως πρώτη επιλογή ενθουσιαστηκα!!Από τις πικς πήρα το νούμερο 023 το οποίο γκριζαρει λίγο αλλά στην επιδερμίδα μου ταίριαξε αμεσως!Η υφή είναι πολύ καλή κ καλυπτικη. Ενω εχω ξηρη επιδερμίδα, νιωθω σχεδόν όλη μερα ενυδατωμένο το πρόσωπο μου..Επιπλεον συν το οτι εχει δείκτη προστασίας απο UV..Την εφαρμόζω κάθε πρωι μετά από το το μινεραλ όρο της Vichy..Νομίζω πως τώρα που καλοκαίριασε ίσως πάρω ένα ποιο σκούρο χρώμα ώστε να το αναμιγνύω κ να έχει ένα πιο μαυρισμένο αποτέλεσμα!!την συστήνω
Έχει αρκετή καλυπτικότητα. Ωστόσο, μου αφήνει μια κάπως λιπαρή αίσθηση στο πρόσωπο (έχω μικτό-λιπαρό) και επίσης, μιας και δε βάζω πούδρα από πάνω, ξεβάφει εύκολα αν ακουμπήσεις το πρόσωπο στα χέρια ή στα ρούχα.
Ενώ μου ταιριάζει καλά σαν υφή δεν πέτυχα την απόχρωση και χρειάζεται να την αναμιγνύω με ένα πιο ανοιχτόχρωμο κονσίλερ. Δεν ξέρω πόσο επηρεάζει αυτό τις ιδιότητές της
πολύ ωραία, αν και λίγο πιο σκούρο από ότι το περίμενα. Λογικο όμως να κάνω λάθος στην απόχρωση από την στιγμή που το διαλέγω ηλεκτρονικά και πρώτη φορά.
και τώρα ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ! είναι η πρώτη αντηλιακή προσώπου που μπορώ να βάλω στα μάτια χωρίς να δακρύσω! δεν τσούζει καθόλου!!! (σε σχεση πχ με frezyderm ή Vichy) Και μόνο αυτό αρκεί για να γίνει κατευθείαν η αγαπημένη μου! Γιατί είναι κρίμα η περιοχή γύρο από τα μάτια να εκτίθεται στον ήλιο επειδή όλα τα αντηλιακά προκαλούν τσούξιμο. ευτυχώς αυτο το πρόβλημα για μενα ειναι στο παρελθόν.
Καλή κάλυψη αλλά εγώ που έχω λιπαρό δέρμα δε θα τη προτιμήσω ξανά, έβγαζε αρκετή λιπαρότητα μετά από λίγη ώρα
Εξαιρετική, με μέτρια προς ελαφριά κάλυψη, φυσικό τελείωμα και αρκετά ενυδατική. Πολύ καλή σύνθεση,αντικαθιστά άνετα την κρέμα ημέρας σε λιπαρές επιδερμίδες και δουλεύει και πάνω στα βλέφαρά σαν primer. Προσοχή μόνο στις αποχρώσεις, γενικά είναι πιο ανοιχτες , πχ το 23 είναι για πολύ ανοιχτοχρωμες επιδερμίδες και γκριζάρει ελαφρώς. Είμαι μελαχρινή και το 27 με καλύπτει οριακά το χειμώνα
Φανταστικό προϊόν με ματ αποτέλεσμα και ωραίο φινίρισμα. Για την προστασία που προσφέρει από τον ήλιο ακόμη δεν έχω άποψη αλλά σίγουρα θα το προτιμήσω και για τους καλοκαιρινούς μήνες. Πολύ οικονομικο αλλά η ποσότητα του είναι αρκετά μικρη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ελαφριά κάλυψη κι ωραία υφή. Πολύ καλό!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τρομερή υφή φανταστικό προϊόν
Υπέροχο προϊόν δεν περίμενα να κάθεται τόσο ωραία στο πρόσωπο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει πολύ ωραία υφή και καλύπτει τέλεια
Επιβεβαιωμένη αγορά
μου αρεσε αρκετα απλά νιώθω ότι αφήνει λίγη λιπαρότητα ακόμη και με την πούδρα που βάζω.
Επιβεβαιωμένη αγορά
θέλει μόνο λίγη προσοχή στην επιλογή της απόχρωσης, είναι αρκετά ανοιχτόχρωμο.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Perfect tinted crème
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι παρα πολυ καλο και οικονομικο. Δεν το εχω φορεσει καλοκαιρι οποτε δεν ξερω για το SPF. Eχει ωραια υφη, διαρκεια. Θα μπορουσε να εχει λιγο καλυτερο χρωμα. Οντως ειναι λιγο γκρι αλλα σε εμενα (αρκετα ανοιχτη επιδερμδα) οταν το φοραω δεν με χλωμιαζει. Ειναι σαν να μη φοραω απλα τιποτα. Γενικα πολυ καλο. Θα το ξαναγοραζα
Δεν καλύπτει 100% σημάδια και ατέλειες, ούτε τις έντονες κοκκινίλες, αλλά το ξέρουμε αυτό! Έτσι κι έτσι στο θέμα της λιπαρότητας σε μένα που έχω λιπαρή επιδερμίδα. Είναι ελαφρύ και αφήνει το δέρμα λαμπερό.
τα ποιο πεταμένα 10 ευρώ που έχω δώσει, Foundation είναι τίποτα παραπάνω μόνο που δε καλύπτει απολύτως τίποτα, για κυρίες άνω των 45 δε κάνει, υπέρ τονίζει την κάθε ατέλεια την κάθε γραμμή, σκούρο το δέρμα μού το 25 έγινε ένα με το πρόσωπο μού τεριαξε με το φυσικό μού χρώμα το μόνο θετικό, η ποσότητα πολύ μικρή τι πληρώνεις ?το κορεάτικο ?και από την σελήνη να ναι δεν αξίζει τόσα!
Στα θετικα: πρακτική κσι πανέμορφη συσκευασία, ανταγωνιστική τιμη, αρκετά καλή κάλυψη, απλώνεται εύκολα και δίνει ομοιόμοφο αποτελεσμα, έχει ουδέτερο άρωμα, συγκριτικά με αλλες του είδους ικανοποιητική. Στα αρνητικά: Δεν απορροφάται πλήρως (έχω μικτό, αλλά όχι λιπαρό δερμα), κι αφήνει βαριά αίσθηση. Επίσης μάλλον πήρα λάθος απόχρωση, την 23, η οποίο είναι πολύ σκούρα και γκριζάρει αρκετά. Στην μια εικόνα σε σύγκριση με την Tecnoskin cc light, η οποία σημειωτέον απορροφάται εξαιρετικά αλλά πορτολαλίζει πολύ, και επίσης σε σύγκριση με την Superpowder no7, neutral Clinique, η οποία είναι το χρώμα μου. Στην άλλη εικόνα το αποτέλεσμα ανάμειξης των 2 κρεμών!
Ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο από bb cream!!! Δεν την αισθάνεσαι καθόλου,εξαφανίζει πόρους κ σημαδακια ελαφριά κ αφήνει αυτή την αλαβάστρινη όψη!