3D Printer Filament

Creality3D CR PLA 3D Printer Filament 1.75mm White Pine 1kg 1τμχ (Spool) Κωδικός: 3301130001

Αναβαθμίστε τις δημιουργίες σας με το Creality CR-Wood White Pine. Νήμα 3D εκτύπωσης με αυθεντική υφή και άρωμα ξύλου πεύκου, βασισμένο σε οικολογικό PLA. Εύκολο στην εκτύπωση, χωρίς στρεβλώσεις και...

Αναβαθμίστε τις δημιουργίες σας με το Creality CR-Wood White Pine. Νήμα 3D εκτύπωσης με αυθεντική υφή και άρωμα ξύλου πεύκου, βασισμένο σε οικολογικό PLA. Εύκολο στην εκτύπωση, χωρίς στρεβλώσεις και με Neat Winding για μηδενικά μπερδέματα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Βάρος 1 kg
  • Διάμετρος 1.75 mm
  • Δες τα όλα
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Αναβαθμίστε τις δημιουργίες σας με το Creality CR-Wood White Pine. Νήμα 3D εκτύπωσης με αυθεντική υφή και άρωμα ξύλου πεύκου, βασισμένο σε οικολογικό PLA. Εύκολο στην εκτύπωση, χωρίς στρεβλώσεις και με Neat Winding για μηδενικά μπερδέματα.

Αυθεντική Αισθητική Λευκού Πεύκου (White Pine)

Το Creality CR-Wood White Pine προσφέρει ένα μοναδικό οπτικό αποτέλεσμα που προσομοιώνει το φυσικό ξύλο πεύκου. Η υψηλής ποιότητας υφή και το ανοιχτόχρωμο φινίρισμα δίνουν στις εκτυπώσεις σας μια οργανική αίσθηση, κάνοντας τα διακοσμητικά αντικείμενα, τα μοντέλα αρχιτεκτονικής και τα έργα τέχνης να μοιάζουν σαν να έχουν σμιλευτεί στο χέρι.

Neat Winding για Απρόσκοπτη Τροφοδοσία

Με την τεχνολογία Neat Winding, το νήμα είναι τυλιγμένο με απόλυτη τάξη στο καρούλι, εξαλείφοντας τον κίνδυνο μπερδέματος (tangling) κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης. Αυτό μειώνει τα απόβλητα υλικού, εξοικονομεί χρόνο και εξασφαλίζει τη μέγιστη σταθερότητα, ειδικά σε μεγάλες εκτυπώσεις που διαρκούν πολλές ώρες.

Οικολογική Σύνθεση με Βάση το PLA

Χρησιμοποιώντας το PLA ως κύριο υλικό, το CR-Wood διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα του πιο δημοφιλούς νήματος: είναι βιοδιασπώμενο, φιλικό προς το περιβάλλον και εξαιρετικά εύκολο στη μορφοποίηση. Προσφέρει χαμηλή συρρίκνωση και εξαιρετική πρόσφυση στο bed, αποφεύγοντας το ενοχλητικό warping (στρέβλωση).

Σταθερή Εκτύπωση & Υψηλή Ακρίβεια

Σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επαγγελματιών, το νήμα προσφέρει σταθερές επιδόσεις και υψηλή ακρίβεια διαστάσεων. Η σύνθεσή του επιτρέπει τη δημιουργία λεπτομερών μοντέλων με καθαρές γραμμές, εξασφαλίζοντας ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ακριβώς όπως το σχεδιάσατε.

Βελτιστοποιημένες Παράμετροι Λειτουργίας

Για τέλεια αποτελέσματα, το CR-Wood λειτουργεί ιδανικά σε θερμοκρασίες 190-230°C. Υποστηρίζει ταχύτητες εκτύπωσης από 40 έως 90 mm/s, επιτρέποντάς σας να εξισορροπήσετε την ποιότητα με την ταχύτητα παραγωγής, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του αντικειμένου σας.

Επαγγελματική Συσκευασία & Αποθήκευση

Το νήμα έρχεται σε καρούλι του 1 kg με διαστάσεις συσκευασίας 210 x 210 x 70 mm. Είναι προστατευμένο για να διατηρεί τις ιδιότητές του και να παραμένει στεγνό, διασφαλίζοντας ότι κάθε γραμμάριο υλικού θα αποδώσει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στον 3D εκτυπωτή σας.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
3301130001
Υλικό
PLA
Χρώμα
Λευκό
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (39)

Αξιολογήσεις

  1. 28
  2. 5
  3. 3
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • robotica_l

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavtsob
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να γλιτωσεται τους εφιαλτες και τον πανικο:
    1. Nozzle 0.6 ιδανικα, στο 0.4 και κατω παθαινει clogs πολλα.
    2. Να το φορτωσεται με 210-220C θερμοκρασια nozzle
    3. Καντε ενα manual calibration για να φτιαξετε καλυτερο filament profile
    4. Να το πηγαινετε με χαμηλοτερες ταχυτητες αν θελετε καλο αποτελεσμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bill_Charmanidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφιάλτης κανονικός! Το clogging πήγε σύννεφο! Για μικρές εκτυπώσεις που μπορείς να είσαι εκεί όλα καλά, πολύ στοιβαρή εκτύπωση και το ξύλο κρύβει ατέλειες πολλές! Τρίβεται εύκολα! Αλλά πιθανώς επειδή πρέπει να ανέβεις σε διατομή nozzle χάνεις πολύ από ακρίβεια!! Φαντάσου να εκτυπώνεις επομένως εξαρτήματα που θα δέσουν το ένα με το άλλο! Πρακτικά δεν γίνεται να κάνεις σπειρώματα, κουμπωτά κλπ! Συρτάρια μόνο με την προϋπόθεση πως θα τρίψεις να το πετύχεις μετά! Για μικρές εκτυπώσεις ήταν εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! πχ κύβος καλιμπραρίσματος κλπ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • philip.at

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό είναι αλλά κάνει Clogs απευθείας σε 0.2 Nozzle.
    Σε 0.4 και πάνω δεν έχει κανένα θέμα και μυρίζει καμένο ξύλο όταν εκτυπώνεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Filippos_Papatzanakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε χρομα και υφή είναι 10/10, αλλά επειδή φτιάχνεται με χαρτί μάλλον όταν θες να είναι η μέτρηση ακριβώς σε ένα print δεν θα είναι και δεν θα κάνεις τη δουλειά σου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Aygerinos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό νήμα. Χρειάστηκε λίγο χρόνο για να βρώ τις ρυθμίσεις που χρειάζεται για να μην βγάζει stringing, αλλά μετά και τα 6 ρολλά που αγόρασα τυπώθηκαν εξαιρετικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zachs86
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αυτό που λέει, PLA με πούδρα από ξύλο. Εγώ δεν είχα κάποιο πρόβλημα στην εκτύπωση και με ταχύτητα ~100mm/s. Πρέπει να είναι πάρα πολύ στεγνό και σωστά ζυγισμένος ο εκτυπωτής για να βγει σωστά το πρώτο layer. Βοηθάει άμα έχεις textured PEI. Δεν θέλει υψηλή θερμοκρασία ~195C. Εγώ το εκτύπωσα με 0.5mm nozzle για να μην έχει κάποια πιθανότητα για clogging λόγο του ξύλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zackper
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου πήρε πολύ testing να βρω τις σωστές ρυθμίσεις αλλά αξίζει το τελικό προϊόν! Πήρα ήδη έξτρα πακέτα.

    Εκτύπωσα σε ender 3 pro και θα πρότεινα:
    45-50mm/s ταχύτητα εκτύπωσης, 210-220 θερμοκρασία μύτης. μύτη σίγουρα διάμετρος 0.5mm ή μεγαλύτερη, ιδανικά hardened steel. Το print θα έχει σίγουρα stringing αλλά καθαρίζεται πανευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Atairiastosss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο υλικό, το δουλεψα στης δοκιμές/calibrations και κατεληξα στους 210/60bed και εχω ωραια ποιότητα και φουλ speed στον ΚΕ.
    θα ξανα παρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TINMAN
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύσκολη χρήση του (έχω τελειώσει καρούλι από άλλη μάρκα υφής ξύλου νήμα χωρίς θέμα) δεν ξέρω αν φταίει η σύσταση ή ο εκτυπωτής (ender 3v2) αλλά σίγουρα δεν θα το ξαναπάρω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cyrile
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Σαν διαχείριση δε θέλει να είναι εκτεθειμένο στην υγρασία, μπορείς να βάλεις brim γύρω γύρω από το κομμάτι για να μη ξεκολλάει. Αν δεν έχεις dry box και σου βγάζει κλωστές, τύπωσε ένα remp tower στην τελική να δεις σε ποια θερμοκρασία πρέπει να τυπώσεις. Εγώ είμαι ευχαριστημένος πάντως. Θα το ξαναπάρω όταν τελειώσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Saddam
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταλαβαίνω γιατί υπάρχει γκρίνια. μυρίζει και βγάζει κλωστές. εγώ πιστεύω ότι θέλει χαμηλότερη ταχύτητα και θερμοκρασία για να μη βγάλει κλωστές. η πρώτη μου δουλειά δε βγήκε καλά, οι άλλες δύο βγήκαν κομπλέ. δεν είναι για 220c, καλύτερα στα 195c και 150mm/sec για μένα με Sonic Pad. (χωρίς sonic pad,
    αν ειναι μαμα ο printer μεχρι 100mm/sec και ανεβασμα στο retraction που ειναι ποσο να τραβαει πισω το νημα πριν αλλαξει layer).
    Λίγη ταλαιπορία ΑΛΛΑ το αποτέλεσμα είναι όντως ξύλο. και αυτό είναι που μετράει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Katsolis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο filament! Δεν είχα κανένα θέμα με την εκτύπωση του σε θερμοκρασία 220-230, σε PEI επιφάνεια για bed. Δένει καλά και με άλλα υλικά όπως το PETG που φαίνεται και στη φωτογραφία.
    Να έχετε απλά υπόψη σας ότι μυρίζει έντονα όταν εκτυπώνει, λόγο του ξύλου.
    Τέλος καλό θα ήταν όταν τελειώσετε με την εκτύπωση με αυτό να βάλετε ένα απλό PLA για μια εκτύπωση να καθαρίσει το ακροφύσιο από κατάλυπα του συγκεκριμένου για να μην μπουκωσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    1
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μεγάλο πρόβλημα τις θερμοκρασίες που δουλεύει που γράφει το καρούλι ξεκολλάει πριν ολοκληρωθεί αυτό που θες να εκτυπώσεις Ή βγαίνεις και δρώμενο γενικά έχει μεγάλο θέμα δεν θα το ξανά προτιμήσω αυτό δεν συμβαίνει με τα άλλα χρώματα δεν ξέρω επειδή έχει ρινίσματα που διαφημίζεται από ξύλο όμορφο σαν υλικό αλλά δύσκολο στη χρήση του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ευκολο στην εκτυπωση...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Πάρα πολύ καλό...

    0
  • Για να γλιτωσεται τους εφιαλτες και τον πανικο:
    1. Nozzle 0.6 ιδανικα, στο 0.4 και κατω παθαινει clogs πολλα.
    2. Να το φορτωσεται με 210-220C θερμοκρασια nozzle
    3. Καντε ενα manual calibration για να φτιαξετε καλυτερο filament profile
    4. Να το πηγαινετε με χαμηλοτερες ταχυτητες αν θελετε καλο αποτελεσμα

    2
  • Εφιάλτης κανονικός! Το clogging πήγε σύννεφο! Για μικρές εκτυπώσεις που μπορείς να είσαι εκεί όλα καλά, πολύ στοιβαρή εκτύπωση και το ξύλο κρύβει ατέλειες πολλές! Τρίβεται εύκολα! Αλλά πιθανώς επειδή πρέπει να ανέβεις σε διατομή nozzle χάνεις πολύ από ακρίβεια!! Φαντάσου να εκτυπώνεις επομένως εξαρτήματα που θα δέσουν το ένα με το άλλο! Πρακτικά δεν γίνεται να κάνεις σπειρώματα, κουμπωτά κλπ! Συρτάρια μόνο με την προϋπόθεση πως θα τρίψεις να το πετύχεις μετά! Για μικρές εκτυπώσεις ήταν εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! πχ κύβος καλιμπραρίσματος κλπ!

    0
  • Καλό είναι αλλά κάνει Clogs απευθείας σε 0.2 Nozzle.
    Σε 0.4 και πάνω δεν έχει κανένα θέμα και μυρίζει καμένο ξύλο όταν εκτυπώνεται

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

435 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αναβαθμίστε τις δημιουργίες σας με το Creality CR-Wood White Pine. Νήμα 3D εκτύπωσης με αυθεντική υφή και άρωμα ξύλου πεύκου, βασισμένο σε οικολογικό PLA. Εύκολο στην εκτύπωση, χωρίς στρεβλώσεις και με Neat Winding για μηδενικά μπερδέματα.

Αυθεντική Αισθητική Λευκού Πεύκου (White Pine)

Το Creality CR-Wood White Pine προσφέρει ένα μοναδικό οπτικό αποτέλεσμα που προσομοιώνει το φυσικό ξύλο πεύκου. Η υψηλής ποιότητας υφή και το ανοιχτόχρωμο φινίρισμα δίνουν στις εκτυπώσεις σας μια οργανική αίσθηση, κάνοντας τα διακοσμητικά αντικείμενα, τα μοντέλα αρχιτεκτονικής και τα έργα τέχνης να μοιάζουν σαν να έχουν σμιλευτεί στο χέρι.

Neat Winding για Απρόσκοπτη Τροφοδοσία

Με την τεχνολογία Neat Winding, το νήμα είναι τυλιγμένο με απόλυτη τάξη στο καρούλι, εξαλείφοντας τον κίνδυνο μπερδέματος (tangling) κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης. Αυτό μειώνει τα απόβλητα υλικού, εξοικονομεί χρόνο και εξασφαλίζει τη μέγιστη σταθερότητα, ειδικά σε μεγάλες εκτυπώσεις που διαρκούν πολλές ώρες.

Οικολογική Σύνθεση με Βάση το PLA

Χρησιμοποιώντας το PLA ως κύριο υλικό, το CR-Wood διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα του πιο δημοφιλούς νήματος: είναι βιοδιασπώμενο, φιλικό προς το περιβάλλον και εξαιρετικά εύκολο στη μορφοποίηση. Προσφέρει χαμηλή συρρίκνωση και εξαιρετική πρόσφυση στο bed, αποφεύγοντας το ενοχλητικό warping (στρέβλωση).

Σταθερή Εκτύπωση & Υψηλή Ακρίβεια

Σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επαγγελματιών, το νήμα προσφέρει σταθερές επιδόσεις και υψηλή ακρίβεια διαστάσεων. Η σύνθεσή του επιτρέπει τη δημιουργία λεπτομερών μοντέλων με καθαρές γραμμές, εξασφαλίζοντας ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ακριβώς όπως το σχεδιάσατε.

Βελτιστοποιημένες Παράμετροι Λειτουργίας

Για τέλεια αποτελέσματα, το CR-Wood λειτουργεί ιδανικά σε θερμοκρασίες 190-230°C. Υποστηρίζει ταχύτητες εκτύπωσης από 40 έως 90 mm/s, επιτρέποντάς σας να εξισορροπήσετε την ποιότητα με την ταχύτητα παραγωγής, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του αντικειμένου σας.

Επαγγελματική Συσκευασία & Αποθήκευση

Το νήμα έρχεται σε καρούλι του 1 kg με διαστάσεις συσκευασίας 210 x 210 x 70 mm. Είναι προστατευμένο για να διατηρεί τις ιδιότητές του και να παραμένει στεγνό, διασφαλίζοντας ότι κάθε γραμμάριο υλικού θα αποδώσει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στον 3D εκτυπωτή σας.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
3301130001
Υλικό
PLA
Χρώμα
Λευκό
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (39)

  1. 28
  2. 5
  3. 3
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • robotica_l

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavtsob
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να γλιτωσεται τους εφιαλτες και τον πανικο:
    1. Nozzle 0.6 ιδανικα, στο 0.4 και κατω παθαινει clogs πολλα.
    2. Να το φορτωσεται με 210-220C θερμοκρασια nozzle
    3. Καντε ενα manual calibration για να φτιαξετε καλυτερο filament profile
    4. Να το πηγαινετε με χαμηλοτερες ταχυτητες αν θελετε καλο αποτελεσμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bill_Charmanidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφιάλτης κανονικός! Το clogging πήγε σύννεφο! Για μικρές εκτυπώσεις που μπορείς να είσαι εκεί όλα καλά, πολύ στοιβαρή εκτύπωση και το ξύλο κρύβει ατέλειες πολλές! Τρίβεται εύκολα! Αλλά πιθανώς επειδή πρέπει να ανέβεις σε διατομή nozzle χάνεις πολύ από ακρίβεια!! Φαντάσου να εκτυπώνεις επομένως εξαρτήματα που θα δέσουν το ένα με το άλλο! Πρακτικά δεν γίνεται να κάνεις σπειρώματα, κουμπωτά κλπ! Συρτάρια μόνο με την προϋπόθεση πως θα τρίψεις να το πετύχεις μετά! Για μικρές εκτυπώσεις ήταν εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! πχ κύβος καλιμπραρίσματος κλπ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • philip.at

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό είναι αλλά κάνει Clogs απευθείας σε 0.2 Nozzle.
    Σε 0.4 και πάνω δεν έχει κανένα θέμα και μυρίζει καμένο ξύλο όταν εκτυπώνεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Filippos_Papatzanakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε χρομα και υφή είναι 10/10, αλλά επειδή φτιάχνεται με χαρτί μάλλον όταν θες να είναι η μέτρηση ακριβώς σε ένα print δεν θα είναι και δεν θα κάνεις τη δουλειά σου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Aygerinos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό νήμα. Χρειάστηκε λίγο χρόνο για να βρώ τις ρυθμίσεις που χρειάζεται για να μην βγάζει stringing, αλλά μετά και τα 6 ρολλά που αγόρασα τυπώθηκαν εξαιρετικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zachs86
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αυτό που λέει, PLA με πούδρα από ξύλο. Εγώ δεν είχα κάποιο πρόβλημα στην εκτύπωση και με ταχύτητα ~100mm/s. Πρέπει να είναι πάρα πολύ στεγνό και σωστά ζυγισμένος ο εκτυπωτής για να βγει σωστά το πρώτο layer. Βοηθάει άμα έχεις textured PEI. Δεν θέλει υψηλή θερμοκρασία ~195C. Εγώ το εκτύπωσα με 0.5mm nozzle για να μην έχει κάποια πιθανότητα για clogging λόγο του ξύλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zackper
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου πήρε πολύ testing να βρω τις σωστές ρυθμίσεις αλλά αξίζει το τελικό προϊόν! Πήρα ήδη έξτρα πακέτα.

    Εκτύπωσα σε ender 3 pro και θα πρότεινα:
    45-50mm/s ταχύτητα εκτύπωσης, 210-220 θερμοκρασία μύτης. μύτη σίγουρα διάμετρος 0.5mm ή μεγαλύτερη, ιδανικά hardened steel. Το print θα έχει σίγουρα stringing αλλά καθαρίζεται πανευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Atairiastosss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο υλικό, το δουλεψα στης δοκιμές/calibrations και κατεληξα στους 210/60bed και εχω ωραια ποιότητα και φουλ speed στον ΚΕ.
    θα ξανα παρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TINMAN
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύσκολη χρήση του (έχω τελειώσει καρούλι από άλλη μάρκα υφής ξύλου νήμα χωρίς θέμα) δεν ξέρω αν φταίει η σύσταση ή ο εκτυπωτής (ender 3v2) αλλά σίγουρα δεν θα το ξαναπάρω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cyrile
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Σαν διαχείριση δε θέλει να είναι εκτεθειμένο στην υγρασία, μπορείς να βάλεις brim γύρω γύρω από το κομμάτι για να μη ξεκολλάει. Αν δεν έχεις dry box και σου βγάζει κλωστές, τύπωσε ένα remp tower στην τελική να δεις σε ποια θερμοκρασία πρέπει να τυπώσεις. Εγώ είμαι ευχαριστημένος πάντως. Θα το ξαναπάρω όταν τελειώσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Saddam
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταλαβαίνω γιατί υπάρχει γκρίνια. μυρίζει και βγάζει κλωστές. εγώ πιστεύω ότι θέλει χαμηλότερη ταχύτητα και θερμοκρασία για να μη βγάλει κλωστές. η πρώτη μου δουλειά δε βγήκε καλά, οι άλλες δύο βγήκαν κομπλέ. δεν είναι για 220c, καλύτερα στα 195c και 150mm/sec για μένα με Sonic Pad. (χωρίς sonic pad,
    αν ειναι μαμα ο printer μεχρι 100mm/sec και ανεβασμα στο retraction που ειναι ποσο να τραβαει πισω το νημα πριν αλλαξει layer).
    Λίγη ταλαιπορία ΑΛΛΑ το αποτέλεσμα είναι όντως ξύλο. και αυτό είναι που μετράει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Katsolis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο filament! Δεν είχα κανένα θέμα με την εκτύπωση του σε θερμοκρασία 220-230, σε PEI επιφάνεια για bed. Δένει καλά και με άλλα υλικά όπως το PETG που φαίνεται και στη φωτογραφία.
    Να έχετε απλά υπόψη σας ότι μυρίζει έντονα όταν εκτυπώνει, λόγο του ξύλου.
    Τέλος καλό θα ήταν όταν τελειώσετε με την εκτύπωση με αυτό να βάλετε ένα απλό PLA για μια εκτύπωση να καθαρίσει το ακροφύσιο από κατάλυπα του συγκεκριμένου για να μην μπουκωσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    1
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μεγάλο πρόβλημα τις θερμοκρασίες που δουλεύει που γράφει το καρούλι ξεκολλάει πριν ολοκληρωθεί αυτό που θες να εκτυπώσεις Ή βγαίνεις και δρώμενο γενικά έχει μεγάλο θέμα δεν θα το ξανά προτιμήσω αυτό δεν συμβαίνει με τα άλλα χρώματα δεν ξέρω επειδή έχει ρινίσματα που διαφημίζεται από ξύλο όμορφο σαν υλικό αλλά δύσκολο στη χρήση του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ευκολο στην εκτυπωση...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Πάρα πολύ καλό...

    0
  • Για να γλιτωσεται τους εφιαλτες και τον πανικο:
    1. Nozzle 0.6 ιδανικα, στο 0.4 και κατω παθαινει clogs πολλα.
    2. Να το φορτωσεται με 210-220C θερμοκρασια nozzle
    3. Καντε ενα manual calibration για να φτιαξετε καλυτερο filament profile
    4. Να το πηγαινετε με χαμηλοτερες ταχυτητες αν θελετε καλο αποτελεσμα

    2
  • Εφιάλτης κανονικός! Το clogging πήγε σύννεφο! Για μικρές εκτυπώσεις που μπορείς να είσαι εκεί όλα καλά, πολύ στοιβαρή εκτύπωση και το ξύλο κρύβει ατέλειες πολλές! Τρίβεται εύκολα! Αλλά πιθανώς επειδή πρέπει να ανέβεις σε διατομή nozzle χάνεις πολύ από ακρίβεια!! Φαντάσου να εκτυπώνεις επομένως εξαρτήματα που θα δέσουν το ένα με το άλλο! Πρακτικά δεν γίνεται να κάνεις σπειρώματα, κουμπωτά κλπ! Συρτάρια μόνο με την προϋπόθεση πως θα τρίψεις να το πετύχεις μετά! Για μικρές εκτυπώσεις ήταν εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! πχ κύβος καλιμπραρίσματος κλπ!

    0
  • Καλό είναι αλλά κάνει Clogs απευθείας σε 0.2 Nozzle.
    Σε 0.4 και πάνω δεν έχει κανένα θέμα και μυρίζει καμένο ξύλο όταν εκτυπώνεται

    0
  • Δες τα όλα
17,34 €
5,00 €   μεταφορικά