Τους τελευταίους μήνες έχω αγοράσει αρκετές best selling ενυδατικές με καλές αξιολογήσεις απο τις γνωστές εταιρείες δερμοκαλλυντικών για να βρω κάτι που ταιριάζει στο δέρμα μου. Ειμαι 43 με σχεδόν ξηρό (ή αφυδατωμένο) ευαίσθητο δέρμα, και τάση προς ακμή. Όλες με απογοητευσαν, είτε απορροφούνταν αμέσως και ένιωθα σαν να μην είχα βάλει τίποτα, είτε ενυδατωναν μονο για δυο τρεις ώρες, είτε τριβόντουσαν και το μεικ απ απο πάνω δεν έκανε blending.. Η συγκεκριμένη της Vichy ειναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Τη χρησιμοποιώ κοντά μήνα. Οπότε αναφέρω με λεπτομέρεια:
- Εχει πλουσια υφή σαν γιαούρτι συμπηκνωμένο (με μια ελαφρώς κολλώδη αίσθηση που όμως δεν ενοχλεί)
-Απλώνεται σχετικά εύκολα με μια ποσότητα ρεβυθιου
- Παρέχει άμεση ενυδάτωση και υγρασία που δεν απορροφάται αμέσως, κάτι που είναι τελειο για μένα για να μπορώ να συνεχίσω με το make up το οποίο χρειάζεται αυτήν την υγρασία.
- Λευκή και με μια αναπαισθητη μυρωδιά σιτροειδους που δε μπορώ να προσδιορίσω τι ακριβώς ειναι αλλά δε με ενοχλεί κιόλας εμενα που αποφευγω τις αρωματισμένες κρέμες.
- Κάνει φανταστικό blending με όλα μου τα make up και concealer, λες και λειτουργεί σαν primer, ούτε caking μετά ούτε ξηροτητα. Τη χρησιμοποιώ και γύρω απο τα μάτια λόγω του πόσο καλό blending κάνει και ποσο καλή ενυδάτωση παρέχει!!
- Η αίσθηση ενυδατωσης διαρκεί ως το βράδυ.
- Το φινίρισμα που αφήνει είναι μια ελαφρώς σατέν γυαλάδα που μένει για λίγη ωρα, που βοηθάει πολύ αν επιδιώκετε -οπως εγώ- το korean glass skin.
-Όχι μόνο δε μου έχει προκαλέσει σπυράκια και κλειστούς πόρους αλλά όσο τη βάζω έχει ελαχιστοποιήσει εντελώς τέτοια προβλήματα και έχει βοηθήσει το πρόσωπο μου να διατηρήται καθαρό χωρίς ακμή, ίσως λόγω της νιασιναμίδης που περιέχει.
- Μετά από λιγες μέρες κιόλας χρήσης, ένιωθα το δέρμα πιο σφριγηλό, πιο γεμάτο και , επιτέλους, βαθιά ενυδατωμένο, φρέσκο και υγιές.
- Τη χρησιμοποιώ και το βράδυ σαν κρέμα μετά τη ρετινόλη, εναλλάξ με μια άλλη κρεμα νυχτός της vichy πάλι, και κάνει πολύ καλή δουλειά με αυτό. Το πρωί ξυπνάω με ενυδατωμένη και πιο φωτεινή επιδερμίδα σε σχέση με άλλες βραδινές κρέμες που χρησιμοποιουσα παλιότερα.
Για όσους όσες ψάχνετε μια κρέμα που να απορροφιέται αμέσως και μετά απο ένα λεπτό να είναι μεταξενιο το δέρμα σαν να μην έχεις βάλει απολύτως τίποτα, δεν είναι αυτή. Η υγρασία που νιώθεις στο δέρμα απορροφιέται σταδιακά εντός ώρας και μετά θα νιώσεις το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο για ώρες.
Τέλος να πω ότι έχω δοκιμάσει και την mineral 89 RICH, για υποτίθεται πιο ξηρες επιδερμίδες, όμως εκείνη έχει διαφορετική σύνθεση, είναι πολύ βαριά και δεν την συνιστώ (έχω γραψει και για εκείνη review).
Με άλλα λόγια προτείνω ανεπιφύλακτα να την δοκιμάσετε αν έχετε κανονικό προς ξηρό δέρμα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!