Εδω και 4 χρονια χρησιμοποιουσα την ψυχτρα της intel για την ψυξη του i7-3770 που εχω. Στις αρχες δεν ειχα προβληματα με 35 βαθμους idle και 75+ σε 100% λειτουργια και μου ανεβαζε λιγο παραπανω τα καλοκαιρια, αλλα λιγο λιγο η κατασταση χειροτερευε και εφτασε 40+ idle και 85-90 full load και αυτο με ανοιχτο το κουτι γιατι με κλειστο θα εβραζε ο επεξεργαστης. Γι αυτο το λογο αποφασισα να αλλαξω την ψυχτρα πριν ειναι αργα και μιας και δεν ηθελα να δωσω πολλα λεφτα επελεξα την TX3 evo λογο των καλων αξιολογησεων.
Η ψυχτρα ειναι καταπληκτικη και δεν το λεω λογο της αναλογιας μικρου κοστους/αποδοσης. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι παρα πολυ καλη και απο αποδοση.... Idle 29-31 max και full load 62-66 βαθμους και αυτο με κλειστη τη θηκη! Υπαρχει και η επιλογη να προσθεσεις και 2ο ανεμιστηρα για πιο extreme καταστασεις. Στο κουτι εμπεριεχετε thermal paste συριγγα (με αρκετο υλικο) καθως και οι βασεις για να βαλεις τον δευτερο ανεμιστηρα.
Τα μονα "αρνητικα" που εχω να αναφερω ειναι ο ογκος της και η τοποθετηση.
Τον ογκο θα τον αναφερω μονο γι αυτους που εχουν μικρα κουτια (προσωπικα δεν ειχα θεμα), μετρηστε τις διαστασεις για να σιγουρευτειτε οτι θα χωρεσει γιατι ναι μεν δεν ειναι οσο μεγαλες ειναι οι ακριβες ψυχτρες αλλα δεν ειναι και intel low profile ψυχτρα...
Οσον αφορα την τοποθετηση σε socket 1151. Η ram επρεπε να βγει για την τοποθετηση μονο αλλα αφαιρεσα και GPU/PSU για να εχω χωρο να δουλεψω. Ολα πηγαιναν μια χαρα μεχρι που εγκατεστησα την ψυχρα και ειδα οτι η μια απο τις ram μου επρεπε να μπει ακριβως απο κατω, οποτε εβγαλα την ψυχτρα, εβαλα την ram, και εκει αρχισαν τα δυσκολα μιας και η ram με εμποδιζε να ασφαλισω τα 2 ποδια της ψυχτρας. Μετα απο μερικες προσπαθειες το καταφερα αλλα δεν ηταν οσο ευκολο φαινοταν.
Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με αυτη την αγορα και την συστηνω ανεπιφυλακτα.