Μηχανές Espresso

De'Longhi Magnifica ESAM 4000 Αυτόματη Μηχανή Espresso 1450W Πίεσης 15bar με Μύλο Άλεσης Μαύρη

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Παροχή Καφέ: Κόκκοι
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1,8 lt
  • Τύπος: Αυτόματη
  • Διαστάσεις: 28.5x37.5x36cm

Αυτόματη μηχανή espresso, της εταιρείας Delonghi, κατάλληλη για άτομα που θέλουν με μία απλή διαδικασία να έχουν τέλειο καφέ.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολη στη χρήση και ζεσταίνεται γρήγορα πριν τη χρήση.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Εγχειρίδιο Χρήσης

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Τεχνολογία άλεσης

Η ενσωματωμένη τεχνολογία άλεσης παρέχει πάντα φρεσκοκομμένο καφέ. Το επίπεδο άλεσης ρυθμίζεται ανάλογα με την επιθυμητή γεύση. Οι κωνικοί μύλοι άλεσης από ατσάλι βαθμονομούνται με 100% ακρίβεια.

​Ο πιο φρέσκος καφές

Η τεχνολογία της μηχανής αλέθει την ακριβή ποσότητα κόκκων, χωρίς να αφήνει υπολείμματα καφέ στη μονάδα, διασφαλίζοντας ότι το επόμενο φλιτζάνι σας είναι το ίδιο φρέσκο.

Έλεγχος θερμοκρασίας

Σύστημα Thermoblock της De'Longhi για άψογο έλεγχο της θερμοκρασίας κατά την παρασκευή του καφέ. Αυτό επιτυγχάνεται με το ζέσταμα μόνο του νερού που χρειάζεται για κάθε ρόφημα.

Εύκολο καθάρισμα

Για τη διασφάλιση της απόλυτης υγιεινής, ο αφαιρούμενος δίσκος συλλογής υγρών με σχάρα μπορεί να πλυθεί στο πλυντήριο πιάτων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Υψηλή πίεση ατμού 15 bar
  • Ενσωματωμένος μύλος καφέ με 13 ρυθμίσεις κοπής
  • Δοχείο κόκκων καφέ χωρητικότητας: 200gr
  • Δοχείο για αλεσμένο καφέ espresso ή καφέ φίλτρου
  • Πλήκτρα αυτόματης επιλογής για 1 ή 2 φλ. espresso
  • Cappuccino System: συνδυάζει γάλα, ατμό και αφρό για την παραγωγή τέλειου αφρού για cappuccino
  • Σύστημα CRF (Compact Reliable Fresh): εσωτερικό χωρίς σωλήνες, που σας εξασφαλίζει ότι ο καφές σας είναι πάντα φρεσκοκομμένος και χωρίς υπολείμματα καφέ από προηγούμενη κοπή ή υπολείμματα νερού, ενώ ο αυτοματισμός σας εξασφαλίζει σταθερό αποτέλεσμα σε κάθε μερίδα καφέ.
  • Λειτουργία "προεμποτισμού"
  • Αυτόματη παύση λειτουργίας
  • Αποσπώμενο δοχείο νερού 1,8lt που αποσπάται από την πρόσοψη της μηχανής για εύκολη χρήση
  • Αυτόματη λειτουργία καθαρισμού μετά την έναρξη και πριν την παύση λειτουργίας
  • Λειτουργία αφαλάτωσης φιλική προς το περιβάλλον και τη μηχανή (1 υγρό για αφαλάτωση βρίσκεται μέσα στη συσκευασία)
  • Βάση θέρμανσης φλιτζανιών για καλύτερη διατήρηση της θερμοκρασίας
  • Σύστημα θέρμανσης νερού Thermoblock
  • Λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας (<0,7W)
  • Άμεση θέρμανση μηχανής μετά από λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας
  • Θέση αναμονής (<0.35W)
  • Κεντρικός διακόπτης για διακοπή παροχής ρεύματος
  • Ισχύς: 1450W
  • Διαστάσεις συσκευής (ΠxBxY): 28,5x37,5x36cm
  • Βάρος: 10Κgr

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Αυτόματη
Παροχή Καφέ
Κόκκοι
Ισχύς
1450 W
Πίεση
15 bar
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1,8 lt
Χρώμα
Μαύρο
Retro
-
Τύπος Boiler
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αφρογαλιέρα
Όχι
Συμβατή με
-
Εντοιχιζόμενη
Όχι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
-
Φίλτρο Νερού
-
Αυτόματη Απενεργοποίηση
-
Cup Warmer
-
Ακροφύσιο Ατμού
-
Ρύθμιση Θερμοκρασίας
-

Smart Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι

Τεχνολογίες

Gaggia
-
De'Longhi
-
Philips
-
Sage
-
Krups
-
Cecotec
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (22)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
  • Ποιότητα καφέ
  • Καθαρισμός
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καϊμάκι
  • Αφρόγαλα
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Τζιουμακας Δ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω σχεδόν 2 χρόνια και έκανα την αγορά ενώ ήμουν στο εξωτερικό για δουλειά καθώς δεν έβρισκα αξιόλογους καφεδες.οπως λένε όλοι καλό είναι η αγορά μονοπικοιλιακου καφέ και θέλει αρκετές φορές να πειραματιστεις..Θα πρότεινα σε κάποιων που γνωρίζει 5-6 πράγματα να γράψει σε κάποιο σχόλιο πως γινετε το σωστό setup ανάλογα με την ποικιλία που επιλέγετε.. Για παράδειγμα θερμοκρασία νερού,ποσότητα και κοψιμο..θα την ξανά αγόραζα με 1000..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_mwraitou9944
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 1 χρονο χρησης ολα καλα. Ομως Κανει αρκετο θορυβο. Δυσκολευτηκαμε λιγο με τη διαδικασία της αφαλατωσης αλλα πλεον το βρηκαμε. Επισης εχει το υγρο που προτείνεται σε 500ml πολυ πιο οικομικο απο τα 100ml.Αξιζει τα λεφτα της!

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elpida.tiktapanidou.9
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ύστερα από ένα χρόνο λειτουργίας την έχουμε πάει για σέρβις τεσσερις φορές και μάλιστα την μία αλλάξαμε πλακέτα.
    Δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα της
    δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένη

    • Εύκολη χρήση
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Ntinopoulos
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέσα σε πέντε μήνες χάλασε το εξάρτημα που πιέζει τον καφέ και στους δέκα μήνες έκαψε πλακέτα. Και τις δύο φορές που χρειάστηκε σέρβις έκαναν να την επισκευάσουν περίπου 20 ημέρες.

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα καφέ
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Airon_Mou
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τη μηχανή στα 319 ευρώ με βάση τις αξιολογήσεις και μια σχετική έρευνα που έκανα. Πιο πριν είχα δοκιμάσει μια παρόμοια Philips. Η μηχανή αξίζει σίγουρα τα χρήματα της, έχει ρυθμίσεις θερμοκρασίας, ποσότητας νερού και ποσότητας καφέ. Με αρκετές δοκιμές μπορεί γρήγορα να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δοκίμασα και καφέ σε σκόνη, επειδή το απέκτησα καταλάθος. Για ζεστό είναι οκ, για κρύο με καφέ lavazza π δοκίμασα δεν το προτείνω. Το αφρόγαλα με δυσκολεύει αρκετά, κάνει αρκετές φουσκάλες και στάζει και νερό, παραπάνω από ο, τι θα έπρεπε. Δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση για λατε μακιατο και λάτε Αρτ, αλλά για έναν καπουτσινο, την κάνει τη δουλειά. Για αυτόματη είναι πολύ καλή, εύκολη στη χρήση και το καθάρισμα, και είναι και ομορφούλα. Έχει πολυ πλαστικό αλλά δε με ενοχλεί. Ο μύλος κάνει λίγο φασαρία, αλλά πολύ λιγότερη σε σχέση με τη Philips. Προσωπικά την αγάπησα, γνωρίζοντας και τις αδυναμίες της.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pacmanakis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι από τις καλύτερες που κυκλοφορούν. Μετά από αρκετό πειραματισμό με τις ρυθμίσεις βγάζει εξαιρετικά καλό καφέ. Χρησιμοποιείται σε γραφείο με τουλάχιστον 20 καφέδες την ημέρα και δουλεύει αψεγάδιαστα 2 χρόνια τώρα. Το βγάζει τα λεφτά της είναι πολύ λίγο.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasym
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω περίπου 10 μέρες. για την ώρα όλα όπως πρέπει να'ναι... αν αλλάξει κάτι, θα επανέλθω...
    .
    .
    .
    Update μετά από 1,5 χρόνο χρήσης... έχω κάνει απόσβεση! Πραγματικά αξίζει

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helen92
    1
    8 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι η χειροτερη καφετιερα που ειχαμε ποτε!! Στην αρχη ο καφες ηταν τελειος σαν να πινεις σε καφετερια απο επαγγελματικη μηχανη, αλλα μετα απο λιγους μηνες χρησεις ο καφες εγινε τοσο ελαφρης κ νερουλος που δεν πινοταν! Για πανω απο 6 μηνες η καφετιερα εκανε βολτες απο σερβις σε σερβις στα εξειδικευμενα σερβις της delinghi κ μας ελεγαν οτι δεν εχει προβλημα. Η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη μεχρι που μας κοροιδευαν στο τηλεφωνο. Πεταξαμε στα σκουπιδια 450€ ετσι απλα!

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα καφέ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIONYSIOS_TSAKALIDIS
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει καλό καφέ άν και το καϊμάκι δεν έχει πολύ σώμα το γεγονός ότι έχει ενσωματωμένο μύλο είναι προσόν.τωρα αν θα την ξανά επερνα μάλλον ναι... θά προτιμούσα να παίρνει πιο πολλά γραμμάρια καφέ ανά δόση μιας και στο φουλ τά 16 γραμμάρια μου κάνουν λίγα ή μάλλον ανεκτά.θα προτιμούσα να έχει δόση 22 γραμμ.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMCOS
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα τα Χριστούγεννα και επιτέλους πίνω καφέ της προκοπής! Πειραματίστηκα με διάφορους καφέδες, αλλά η απόδοση της είναι ικανοποιητικη σε όλους. Με ενοχλεί λίγο που χρησιμοποιεί πολύ νερό στο ξέπλυμα της, αλλά κάνει πολύ καλό καιμάκι. Έχει μικρό σχετικά μέγεθος και χωράει άνετα στην κουζίνα μας.
    Θα ηθελα να εχει φιλτρο νερου για αφαλατωση. Δεν εχει ρυθμισεις πολλες για εξατομικευση λειτουργιας.
    Μονο αυτοματες μηχανες για το σπιτι αξιζουν.
    Πάντως αγοράζω καφέ μόνο arabica 100% και μοσχομυριζει όλο το σπίτι. Αξιζε την αγορά.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_drich
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοραστηκε τον 10/2017. Μετα απο πολυ ψαξιμο, κατεληξα και ειμαι 100% ικανοποιημενος.
    Ζεστενεται γρηγορα, κοβει φρεσκο καφε, ρυθμιζεις ενταση και ποσοτητα. Το αποτελεσμα ειναι ποιοτικος καφες καλυτερος απο τις μισες καφετεριες εξω, και πολυ κοντα στις καφετεριες που σεβονται τον καταναλωτη.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cs99002
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θέλει πειραματισμό για να πετύχει κανείς τις κατάλληλες ρυθμίσεις, αλλά γενικά βγάζει ικανοποιητικό καφέ για την τιμή της. Την έχω λίγες μέρες, οπότε ακόμα δεν έχει στρώσει και δεν μπορώ να κρίνω αξιοπιστία, το μόνο αρνητικό προς το παρόν είναι ο θόρυβος. Γενικά δεν έχω μετανοιώσει την αγορά.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νικος Στεφανής
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός καφές φυσικά ανάλογα με την ποιότητα καφέ που θα αγοράσεις ..και τι ποσότητα θα το ρυθμίσεις να ρίξει ..εγώ αγοράζω κόκκους αρκετά τσιμπημένους σε τιμή αλλά ποιότητα πολύ καλή ..Ο καφές που φτιάχνει δεν έχει καμία σχέση με τις κάψουλες..το αφρόγαλο αν βάλεις την ποσότητα που λένε οι οδηγίες είναι άψογο ..αν χρησιμοποιεις εμφιαλωμένο νερό που δεν έχει πολύ σκληρότητα θα γίνονται και πιο λίγες αφαλατώσεις ..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chryssouli
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 3 χρόνια και είμαι πολύ ικανοποιημένη από τον καφέ που φτιάχνει αλέθοντας τους κόκκους. Παρέχει και τη δυνατότητα παρασκευής καφέ με αλεσμένους κόκκους (μία δόση τη φορά) αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν πολύ καλό (κακή γεύση και μέτρια υφή). Επιπλέον είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμη (πολλά προγράμματα άλεσης, ρύθμιση ποσότητας νερού και καφέ), με αποτέλεσμα να είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις καφέ πιο ελαφρύ, πιο δυνατό κλπ.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimkots
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή καφετιέρα!! Λίγο θορυβώδης όταν αλέθει και όταν ψήνει τον καφέ. Ο καφές που δίνει δε συγκρίνεται με κάψουλες. ☕

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_attika
    4
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά καλος καφές, βοηθάει η ποιοτητα του καφέ αλλά και του νερού ,ευκολη στην χρήση ,λίγο ρομποτική η συντήρηση για τα άλατα όλα by the book. Προβληματα δεν έχει την έχω ένα χρόνο και έχει ξεπεράσει τους 2.000 καφεδες . Σε κάτι διακοπες ρεύματος θέλει βγαλσιμο από την πρίζα αλλά κατά τα άλλα η σχέση τιμής και ποιότητας και ευκολίας είναι πολύ καλή....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω 6 χρόνια!! Δεν έχει πάθει κάτι. Αν βρεις τον κατάλληλο καφέ, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχουμε στην δουλειά και φτιάχνω 2-3 καφέδες την μέρα.Η μηχανή αξίζει τα λεφτά της 100%

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του είναι ότι καλύτερο έχω δει. Το συνιστώ άνετα.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Θορυβώδης
  • Την έχω σχεδόν 2 χρόνια και έκανα την αγορά ενώ ήμουν στο εξωτερικό για δουλειά καθώς δεν έβρισκα αξιόλογους καφεδες.οπως λένε όλοι καλό είναι η αγορά μονοπικοιλιακου καφέ και θέλει αρκετές φορές να πειραματιστεις..Θα πρότεινα σε κάποιων που γνωρίζει 5-6 πράγματα να γράψει σε κάποιο σχόλιο πως γινετε το σωστό setup ανάλογα με την ποικιλία που επιλέγετε.. Για παράδειγμα θερμοκρασία νερού,ποσότητα και κοψιμο..θα την ξανά αγόραζα με 1000..

    2
  • Μετά απο 1 χρονο χρησης ολα καλα. Ομως Κανει αρκετο θορυβο. Δυσκολευτηκαμε λιγο με τη διαδικασία της αφαλατωσης αλλα πλεον το βρηκαμε. Επισης εχει το υγρο που προτείνεται σε 500ml πολυ πιο οικομικο απο τα 100ml.Αξιζει τα λεφτα της!

    1
  • Ύστερα από ένα χρόνο λειτουργίας την έχουμε πάει για σέρβις τεσσερις φορές και μάλιστα την μία αλλάξαμε πλακέτα.
    Δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα της
    δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένη

    4
  • Μέσα σε πέντε μήνες χάλασε το εξάρτημα που πιέζει τον καφέ και στους δέκα μήνες έκαψε πλακέτα. Και τις δύο φορές που χρειάστηκε σέρβις έκαναν να την επισκευάσουν περίπου 20 ημέρες.

    5
  • Αγόρασα τη μηχανή στα 319 ευρώ με βάση τις αξιολογήσεις και μια σχετική έρευνα που έκανα. Πιο πριν είχα δοκιμάσει μια παρόμοια Philips. Η μηχανή αξίζει σίγουρα τα χρήματα της, έχει ρυθμίσεις θερμοκρασίας, ποσότητας νερού και ποσότητας καφέ. Με αρκετές δοκιμές μπορεί γρήγορα να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δοκίμασα και καφέ σε σκόνη, επειδή το απέκτησα καταλάθος. Για ζεστό είναι οκ, για κρύο με καφέ lavazza π δοκίμασα δεν το προτείνω. Το αφρόγαλα με δυσκολεύει αρκετά, κάνει αρκετές φουσκάλες και στάζει και νερό, παραπάνω από ο, τι θα έπρεπε. Δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση για λατε μακιατο και λάτε Αρτ, αλλά για έναν καπουτσινο, την κάνει τη δουλειά. Για αυτόματη είναι πολύ καλή, εύκολη στη χρήση και το καθάρισμα, και είναι και ομορφούλα. Έχει πολυ πλαστικό αλλά δε με ενοχλεί. Ο μύλος κάνει λίγο φασαρία, αλλά πολύ λιγότερη σε σχέση με τη Philips. Προσωπικά την αγάπησα, γνωρίζοντας και τις αδυναμίες της.

    7
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

29 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τεχνολογία άλεσης

Η ενσωματωμένη τεχνολογία άλεσης παρέχει πάντα φρεσκοκομμένο καφέ. Το επίπεδο άλεσης ρυθμίζεται ανάλογα με την επιθυμητή γεύση. Οι κωνικοί μύλοι άλεσης από ατσάλι βαθμονομούνται με 100% ακρίβεια.

​Ο πιο φρέσκος καφές

Η τεχνολογία της μηχανής αλέθει την ακριβή ποσότητα κόκκων, χωρίς να αφήνει υπολείμματα καφέ στη μονάδα, διασφαλίζοντας ότι το επόμενο φλιτζάνι σας είναι το ίδιο φρέσκο.

Έλεγχος θερμοκρασίας

Σύστημα Thermoblock της De'Longhi για άψογο έλεγχο της θερμοκρασίας κατά την παρασκευή του καφέ. Αυτό επιτυγχάνεται με το ζέσταμα μόνο του νερού που χρειάζεται για κάθε ρόφημα.

Εύκολο καθάρισμα

Για τη διασφάλιση της απόλυτης υγιεινής, ο αφαιρούμενος δίσκος συλλογής υγρών με σχάρα μπορεί να πλυθεί στο πλυντήριο πιάτων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Υψηλή πίεση ατμού 15 bar
  • Ενσωματωμένος μύλος καφέ με 13 ρυθμίσεις κοπής
  • Δοχείο κόκκων καφέ χωρητικότητας: 200gr
  • Δοχείο για αλεσμένο καφέ espresso ή καφέ φίλτρου
  • Πλήκτρα αυτόματης επιλογής για 1 ή 2 φλ. espresso
  • Cappuccino System: συνδυάζει γάλα, ατμό και αφρό για την παραγωγή τέλειου αφρού για cappuccino
  • Σύστημα CRF (Compact Reliable Fresh): εσωτερικό χωρίς σωλήνες, που σας εξασφαλίζει ότι ο καφές σας είναι πάντα φρεσκοκομμένος και χωρίς υπολείμματα καφέ από προηγούμενη κοπή ή υπολείμματα νερού, ενώ ο αυτοματισμός σας εξασφαλίζει σταθερό αποτέλεσμα σε κάθε μερίδα καφέ.
  • Λειτουργία "προεμποτισμού"
  • Αυτόματη παύση λειτουργίας
  • Αποσπώμενο δοχείο νερού 1,8lt που αποσπάται από την πρόσοψη της μηχανής για εύκολη χρήση
  • Αυτόματη λειτουργία καθαρισμού μετά την έναρξη και πριν την παύση λειτουργίας
  • Λειτουργία αφαλάτωσης φιλική προς το περιβάλλον και τη μηχανή (1 υγρό για αφαλάτωση βρίσκεται μέσα στη συσκευασία)
  • Βάση θέρμανσης φλιτζανιών για καλύτερη διατήρηση της θερμοκρασίας
  • Σύστημα θέρμανσης νερού Thermoblock
  • Λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας (<0,7W)
  • Άμεση θέρμανση μηχανής μετά από λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας
  • Θέση αναμονής (<0.35W)
  • Κεντρικός διακόπτης για διακοπή παροχής ρεύματος
  • Ισχύς: 1450W
  • Διαστάσεις συσκευής (ΠxBxY): 28,5x37,5x36cm
  • Βάρος: 10Κgr

Κατασκευαστής

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Αυτόματη
Παροχή Καφέ
Κόκκοι
Ισχύς
1450 W
Πίεση
15 bar
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1,8 lt
Χρώμα
Μαύρο
Retro
-
Τύπος Boiler
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αφρογαλιέρα
Όχι
Συμβατή με
-
Εντοιχιζόμενη
Όχι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
-
Φίλτρο Νερού
-
Αυτόματη Απενεργοποίηση
-
Cup Warmer
-
Ακροφύσιο Ατμού
-
Ρύθμιση Θερμοκρασίας
-

Smart Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι

Τεχνολογίες

Gaggia
-
De'Longhi
-
Philips
-
Sage
-
Krups
-
Cecotec
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (22)

  1. 14
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
  • Ποιότητα καφέ
  • Καθαρισμός
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καϊμάκι
  • Αφρόγαλα
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Τζιουμακας Δ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω σχεδόν 2 χρόνια και έκανα την αγορά ενώ ήμουν στο εξωτερικό για δουλειά καθώς δεν έβρισκα αξιόλογους καφεδες.οπως λένε όλοι καλό είναι η αγορά μονοπικοιλιακου καφέ και θέλει αρκετές φορές να πειραματιστεις..Θα πρότεινα σε κάποιων που γνωρίζει 5-6 πράγματα να γράψει σε κάποιο σχόλιο πως γινετε το σωστό setup ανάλογα με την ποικιλία που επιλέγετε.. Για παράδειγμα θερμοκρασία νερού,ποσότητα και κοψιμο..θα την ξανά αγόραζα με 1000..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_mwraitou9944
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 1 χρονο χρησης ολα καλα. Ομως Κανει αρκετο θορυβο. Δυσκολευτηκαμε λιγο με τη διαδικασία της αφαλατωσης αλλα πλεον το βρηκαμε. Επισης εχει το υγρο που προτείνεται σε 500ml πολυ πιο οικομικο απο τα 100ml.Αξιζει τα λεφτα της!

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elpida.tiktapanidou.9
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ύστερα από ένα χρόνο λειτουργίας την έχουμε πάει για σέρβις τεσσερις φορές και μάλιστα την μία αλλάξαμε πλακέτα.
    Δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα της
    δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένη

    • Εύκολη χρήση
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Ntinopoulos
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέσα σε πέντε μήνες χάλασε το εξάρτημα που πιέζει τον καφέ και στους δέκα μήνες έκαψε πλακέτα. Και τις δύο φορές που χρειάστηκε σέρβις έκαναν να την επισκευάσουν περίπου 20 ημέρες.

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα καφέ
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Airon_Mou
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τη μηχανή στα 319 ευρώ με βάση τις αξιολογήσεις και μια σχετική έρευνα που έκανα. Πιο πριν είχα δοκιμάσει μια παρόμοια Philips. Η μηχανή αξίζει σίγουρα τα χρήματα της, έχει ρυθμίσεις θερμοκρασίας, ποσότητας νερού και ποσότητας καφέ. Με αρκετές δοκιμές μπορεί γρήγορα να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δοκίμασα και καφέ σε σκόνη, επειδή το απέκτησα καταλάθος. Για ζεστό είναι οκ, για κρύο με καφέ lavazza π δοκίμασα δεν το προτείνω. Το αφρόγαλα με δυσκολεύει αρκετά, κάνει αρκετές φουσκάλες και στάζει και νερό, παραπάνω από ο, τι θα έπρεπε. Δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση για λατε μακιατο και λάτε Αρτ, αλλά για έναν καπουτσινο, την κάνει τη δουλειά. Για αυτόματη είναι πολύ καλή, εύκολη στη χρήση και το καθάρισμα, και είναι και ομορφούλα. Έχει πολυ πλαστικό αλλά δε με ενοχλεί. Ο μύλος κάνει λίγο φασαρία, αλλά πολύ λιγότερη σε σχέση με τη Philips. Προσωπικά την αγάπησα, γνωρίζοντας και τις αδυναμίες της.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pacmanakis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι από τις καλύτερες που κυκλοφορούν. Μετά από αρκετό πειραματισμό με τις ρυθμίσεις βγάζει εξαιρετικά καλό καφέ. Χρησιμοποιείται σε γραφείο με τουλάχιστον 20 καφέδες την ημέρα και δουλεύει αψεγάδιαστα 2 χρόνια τώρα. Το βγάζει τα λεφτά της είναι πολύ λίγο.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasym
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω περίπου 10 μέρες. για την ώρα όλα όπως πρέπει να'ναι... αν αλλάξει κάτι, θα επανέλθω...
    .
    .
    .
    Update μετά από 1,5 χρόνο χρήσης... έχω κάνει απόσβεση! Πραγματικά αξίζει

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helen92
    1
    8 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι η χειροτερη καφετιερα που ειχαμε ποτε!! Στην αρχη ο καφες ηταν τελειος σαν να πινεις σε καφετερια απο επαγγελματικη μηχανη, αλλα μετα απο λιγους μηνες χρησεις ο καφες εγινε τοσο ελαφρης κ νερουλος που δεν πινοταν! Για πανω απο 6 μηνες η καφετιερα εκανε βολτες απο σερβις σε σερβις στα εξειδικευμενα σερβις της delinghi κ μας ελεγαν οτι δεν εχει προβλημα. Η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη μεχρι που μας κοροιδευαν στο τηλεφωνο. Πεταξαμε στα σκουπιδια 450€ ετσι απλα!

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα καφέ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIONYSIOS_TSAKALIDIS
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει καλό καφέ άν και το καϊμάκι δεν έχει πολύ σώμα το γεγονός ότι έχει ενσωματωμένο μύλο είναι προσόν.τωρα αν θα την ξανά επερνα μάλλον ναι... θά προτιμούσα να παίρνει πιο πολλά γραμμάρια καφέ ανά δόση μιας και στο φουλ τά 16 γραμμάρια μου κάνουν λίγα ή μάλλον ανεκτά.θα προτιμούσα να έχει δόση 22 γραμμ.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMCOS
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα τα Χριστούγεννα και επιτέλους πίνω καφέ της προκοπής! Πειραματίστηκα με διάφορους καφέδες, αλλά η απόδοση της είναι ικανοποιητικη σε όλους. Με ενοχλεί λίγο που χρησιμοποιεί πολύ νερό στο ξέπλυμα της, αλλά κάνει πολύ καλό καιμάκι. Έχει μικρό σχετικά μέγεθος και χωράει άνετα στην κουζίνα μας.
    Θα ηθελα να εχει φιλτρο νερου για αφαλατωση. Δεν εχει ρυθμισεις πολλες για εξατομικευση λειτουργιας.
    Μονο αυτοματες μηχανες για το σπιτι αξιζουν.
    Πάντως αγοράζω καφέ μόνο arabica 100% και μοσχομυριζει όλο το σπίτι. Αξιζε την αγορά.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_drich
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοραστηκε τον 10/2017. Μετα απο πολυ ψαξιμο, κατεληξα και ειμαι 100% ικανοποιημενος.
    Ζεστενεται γρηγορα, κοβει φρεσκο καφε, ρυθμιζεις ενταση και ποσοτητα. Το αποτελεσμα ειναι ποιοτικος καφες καλυτερος απο τις μισες καφετεριες εξω, και πολυ κοντα στις καφετεριες που σεβονται τον καταναλωτη.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cs99002
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θέλει πειραματισμό για να πετύχει κανείς τις κατάλληλες ρυθμίσεις, αλλά γενικά βγάζει ικανοποιητικό καφέ για την τιμή της. Την έχω λίγες μέρες, οπότε ακόμα δεν έχει στρώσει και δεν μπορώ να κρίνω αξιοπιστία, το μόνο αρνητικό προς το παρόν είναι ο θόρυβος. Γενικά δεν έχω μετανοιώσει την αγορά.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νικος Στεφανής
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός καφές φυσικά ανάλογα με την ποιότητα καφέ που θα αγοράσεις ..και τι ποσότητα θα το ρυθμίσεις να ρίξει ..εγώ αγοράζω κόκκους αρκετά τσιμπημένους σε τιμή αλλά ποιότητα πολύ καλή ..Ο καφές που φτιάχνει δεν έχει καμία σχέση με τις κάψουλες..το αφρόγαλο αν βάλεις την ποσότητα που λένε οι οδηγίες είναι άψογο ..αν χρησιμοποιεις εμφιαλωμένο νερό που δεν έχει πολύ σκληρότητα θα γίνονται και πιο λίγες αφαλατώσεις ..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chryssouli
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 3 χρόνια και είμαι πολύ ικανοποιημένη από τον καφέ που φτιάχνει αλέθοντας τους κόκκους. Παρέχει και τη δυνατότητα παρασκευής καφέ με αλεσμένους κόκκους (μία δόση τη φορά) αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν πολύ καλό (κακή γεύση και μέτρια υφή). Επιπλέον είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμη (πολλά προγράμματα άλεσης, ρύθμιση ποσότητας νερού και καφέ), με αποτέλεσμα να είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις καφέ πιο ελαφρύ, πιο δυνατό κλπ.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimkots
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή καφετιέρα!! Λίγο θορυβώδης όταν αλέθει και όταν ψήνει τον καφέ. Ο καφές που δίνει δε συγκρίνεται με κάψουλες. ☕

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_attika
    4
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά καλος καφές, βοηθάει η ποιοτητα του καφέ αλλά και του νερού ,ευκολη στην χρήση ,λίγο ρομποτική η συντήρηση για τα άλατα όλα by the book. Προβληματα δεν έχει την έχω ένα χρόνο και έχει ξεπεράσει τους 2.000 καφεδες . Σε κάτι διακοπες ρεύματος θέλει βγαλσιμο από την πρίζα αλλά κατά τα άλλα η σχέση τιμής και ποιότητας και ευκολίας είναι πολύ καλή....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω 6 χρόνια!! Δεν έχει πάθει κάτι. Αν βρεις τον κατάλληλο καφέ, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχουμε στην δουλειά και φτιάχνω 2-3 καφέδες την μέρα.Η μηχανή αξίζει τα λεφτά της 100%

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του είναι ότι καλύτερο έχω δει. Το συνιστώ άνετα.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Θορυβώδης
  • Την έχω σχεδόν 2 χρόνια και έκανα την αγορά ενώ ήμουν στο εξωτερικό για δουλειά καθώς δεν έβρισκα αξιόλογους καφεδες.οπως λένε όλοι καλό είναι η αγορά μονοπικοιλιακου καφέ και θέλει αρκετές φορές να πειραματιστεις..Θα πρότεινα σε κάποιων που γνωρίζει 5-6 πράγματα να γράψει σε κάποιο σχόλιο πως γινετε το σωστό setup ανάλογα με την ποικιλία που επιλέγετε.. Για παράδειγμα θερμοκρασία νερού,ποσότητα και κοψιμο..θα την ξανά αγόραζα με 1000..

    2
  • Μετά απο 1 χρονο χρησης ολα καλα. Ομως Κανει αρκετο θορυβο. Δυσκολευτηκαμε λιγο με τη διαδικασία της αφαλατωσης αλλα πλεον το βρηκαμε. Επισης εχει το υγρο που προτείνεται σε 500ml πολυ πιο οικομικο απο τα 100ml.Αξιζει τα λεφτα της!

    1
  • Ύστερα από ένα χρόνο λειτουργίας την έχουμε πάει για σέρβις τεσσερις φορές και μάλιστα την μία αλλάξαμε πλακέτα.
    Δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα της
    δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένη

    4
  • Μέσα σε πέντε μήνες χάλασε το εξάρτημα που πιέζει τον καφέ και στους δέκα μήνες έκαψε πλακέτα. Και τις δύο φορές που χρειάστηκε σέρβις έκαναν να την επισκευάσουν περίπου 20 ημέρες.

    5
  • Αγόρασα τη μηχανή στα 319 ευρώ με βάση τις αξιολογήσεις και μια σχετική έρευνα που έκανα. Πιο πριν είχα δοκιμάσει μια παρόμοια Philips. Η μηχανή αξίζει σίγουρα τα χρήματα της, έχει ρυθμίσεις θερμοκρασίας, ποσότητας νερού και ποσότητας καφέ. Με αρκετές δοκιμές μπορεί γρήγορα να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δοκίμασα και καφέ σε σκόνη, επειδή το απέκτησα καταλάθος. Για ζεστό είναι οκ, για κρύο με καφέ lavazza π δοκίμασα δεν το προτείνω. Το αφρόγαλα με δυσκολεύει αρκετά, κάνει αρκετές φουσκάλες και στάζει και νερό, παραπάνω από ο, τι θα έπρεπε. Δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση για λατε μακιατο και λάτε Αρτ, αλλά για έναν καπουτσινο, την κάνει τη δουλειά. Για αυτόματη είναι πολύ καλή, εύκολη στη χρήση και το καθάρισμα, και είναι και ομορφούλα. Έχει πολυ πλαστικό αλλά δε με ενοχλεί. Ο μύλος κάνει λίγο φασαρία, αλλά πολύ λιγότερη σε σχέση με τη Philips. Προσωπικά την αγάπησα, γνωρίζοντας και τις αδυναμίες της.

    7
  • Δες τα όλα