Όλα τα μοντέλα Redmi Note 12 διαθέτουν μια εντυπωσιακή οθόνη OLED. Παρακολουθήστε τα αγαπημένα σας περιεχόμενα να ζωντανεύουν με τέλεια μαύρα και ζωντανή αναπαραγωγή χρωμάτων.
Τελικά έχει nfc ? Και λυχνία ειδοποίησης?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Όλα τα μοντέλα Redmi Note 12 διαθέτουν μια εντυπωσιακή οθόνη OLED. Παρακολουθήστε τα αγαπημένα σας περιεχόμενα να ζωντανεύουν με τέλεια μαύρα και ζωντανή αναπαραγωγή χρωμάτων.
Υποστήριξη 3 ρυθμών ανανέωσης (60Hz/90Hz/120Hz) για πιο ομαλή οπτική εμπειρία και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.
Τα 4096 επίπεδα ρύθμισης φωτεινότητας επιτρέπουν την ομαλή και διακριτική μείωση της φωτεινότητας της οθόνης. Όταν ο φωτισμός περιβάλλοντος αλλάζει ξαφνικά, η φωτεινότητα της οθόνης ρυθμίζεται απαλά χωρίς αντανάκλαση.
Κατασκευασμένο στα 6nm, το Redmi Note 12 προσφέρει ομαλή και ενισχυμένη απόδοση με έναν ισχυρό Snapdragon® 685 6nm από την Qualcomm.
Φορτίστε γρήγορα με γρήγορη φόρτιση 33 W.
Το smartphone έχει εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια μπαταρίας έως και 1,35 ημέρες.
Αποτυπώστε τον κόσμο από κάθε γωνία με ένα σύστημα τριπλής κάμερας που διαθέτει έναν κύριο φακό υψηλής ανάλυσης, έναν εξαιρετικά ευρυγώνιο φακό και έναν αποκλειστικό φακό macro.
Αποτυπώστε κάθε λεπτομέρεια ενός τοπίου: μέρα ή νύχτα
Φαίνεται cool από οποιαδήποτε γωνία
Εξερευνήστε τον μικροσκοπικό κόσμο
Φυσικό εφέ bokeh
Γίνε ο μοναδικός σου εαυτός
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Κάτοχος της συσκευής περίπου 2 χρόνια και οφείλω να πω ότι η λειτουργική του κατάσταση παρέμεινε υψηλή. Η συσκευή κακοποιήθηκε και συνεπώς είδα τις αντοχές της. Δεν είναι η πιο ανθεκτική επιλογή, καθώς η συσκευή αποτελείται κυρίως απο πλαστικά. Η οθόνη δεν έσπασε, ούτε οι κάμερες (παρα μόνο όταν κυριολκκτικά πάτησα την συσκευή). Η μπαταρία χρησιμοποιούνταν όλη την ημέρα με χρήση hotspot (αντί για ρουτερ) και η μπαταρία φούσκωσε, σπρώχνωντας την οθονη προς τα έξω. Χρειάστηκε να την κολλήσω δύο φορές. Οι φωτογραφίες απογοητευτικές για την εποχή του: Πολύ θόρυβος και συνεπώς κακή νυχτερινή λήψη. Για τα βίντεο δεν θα σχολιάσω καν....
Το αγαπημένο μου χαρακτηριστικό, το οποίο θα μου λείψει απο την συσκευή, ήταν η θύρα για 2 sim και η ξεχωριστή θέση για κάρτα μνήμης, χαρίζοντας μου την δυνατότητα να χρησιμοποιώ και τις δύο αριθμούς μου και, τον δευτερο εξωτερικό χώρο αποθήκευσης μου.
Παιδιά μετα απο εναν χρονο το κινητό σέρνεται.. Καλα και στην αρχη δεν πήγαινε και γρήγορα αλλα τωρα δεν παλεύεται.. Μέτριο σε ολα καμερα ηχεία κλήσεις κτλ η οθόνη σε ηλιο δεν βλεπεις τίποτα.. Πολυ χαμηλη φωτεινότητα... Με λιγα λογια ψαχνω για κινητο γιατιμε αυτο την πατησα
Το αγόρασα για τους onyx, απογοητέυτηκα που δεν είχε μέσα τα τηλέφωνα sticky fingaz και fredro starr να γίνουμε στην ΝΥ
Αγόρασα το κινητό τον Αύγουστο αλλά άρχισε να χρησιμοποιείται εδώ και 2 μέρες οπότε λίγο καθυστερημένα κατάλαβα πόσο λάθος επιλογή ήταν. Με το που το άνοιξα άρχισε να φαίνεται πόσο πολύ κολλάει, για να βγεις από μια σελίδα σέρνεται, για να μπεις πάλι σέρνεται, για να κάνεις κλήση ή να τερματίσεις μια κλήση το ίδιο. Γενικότερα όποια χρήση και να κάνεις η οθόνη θα κολλήσει λες και έχεις κινητό τριών χρόνων. Όπως είπα το κινητό χρησιμοποιείται 2 μέρες τώρα οπότε δεν έχει φορτωθεί με αρχεία και εφαρμογές, ώστε να δικαιολογείται η αργή λειτουργία του. Τα 2 αστέρια τα βάζω για την κάμερα που φαίνεται να έχει καλή ανάλυση και για το ότι στην κλήση το μόνο πρόβλημα που δεν δημιούργησε ήταν παρεμβολές, καθώς ο ήχος ήταν καλός. Τα υπόλοιπα ,που είναι τα βασικότερα, είναι τραγικά. Η μόνη λύση είναι να πάει στην ανακύκλωση (κρίμα όμως για τα χρήματα που δόθηκαν) ή να παραδοθεί στο εργοστάσιο, χωρίς όμως να είναι σίγουρο αν θα βγει κάποια άκρη, δεν μου έχει ξανά συμβεί αυτό, τραγικό
Ωραίες φωτογραφίες η βραδινές έτσι και έτσι σε θέμα ταχύτητας το κινητό ειναι πολύ καλό στο gaming αντέχει και βαριά παιχνίδια το έχω ένα 5μηνο περίπου αρκετά καλή αγορά
Δυστυχώς έπεσα στην παγίδα και το πήρα ... Η συσκευή απλά σέρνετε δεν αξίζει . Το λογισμικό είναι τόσο βαρύ και σου βάζει και διαφημίσεις η xiaomi και το αποτελειώνει . Ευτυχώς ξεκλειδωσα την συσκευή πέρασα τη rom από την ελληνική κοινότητα και κάπως έστρωσε . Τελευταία ευκαιρία έδωσα σε xiaomi συσκευή με κούρασε
Το κινητό στην αρχή κόλλαγε και πεταγε μαυρες οθονες αλά μετά από 3 update έφτιαξε σας πρωτεϊνώ να κάνετε επέκταση μνήμης από 4 να προσθέσετε +2 και το κινητό είναι μια χαρά καλή μπαταρία έχει γρήγορη φόρτιση θήκη και φορτιστή στην συσκευασία έχει παιχνίδια παίζει μια χαρά χωρίς να κολλάει ε τι άλλο να ζητήσει από ένα κινητό τον 160€ είναι τέλειο έχει 64gb χώρο αλά για εμένα είναι λίγα θέλω 128gb τον Ιούλιο και θέλω να το αλλάξω με ένα redmi note 12 5g ηredmi note 12s η Redmi 12 5g παρο όλα αυτά οποίος θέλει ένα κινητό για μέτρια χρήση Social και για παιχνίδια αλά και μουσική είναι τέλειο πήρα το redmi note 12 από ένα redmi 8a είναι εκπληκτικό αλά για εμένα δεν μου φτάνει ο χώρος καλητερα επιλέξτε την έκδοση με τα 128gb χώρο αυτά
Θετικά χαρακτηριστικά:
1. Μιλάς και ακούγεσαι καθαρά κατά την κλήση
2. Τραβάει καλές φωτογραφίες
3. Τραβάει καλής ποιότητας βίντεο
4. Το ηχείο έχει καλή ποιότητα για μουσική
5. Είναι γρήγορο κατά την λειτουργία του
6. Η οθόνη του έχει καλή ανάλυση
7. Έχει ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας
Αρνητικά χαρακτηριστικά:
Δεν υπάρχουν.
Συμπέρασμα:
Το κινητό είναι καλό και αξίζει να το πάρετε.
Πρόκειται για μια πρόταση value for money. Προσωπικά δεν είδα κάνενα κόλλημα στη συσκευή και περίπου 1 μήνα μετά τη χρήση του, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
δουλεύει κυρίως για παιχνίδια δεν είναι για πολύ βαριά . η κάμερα του είναι vfm γενικά είναι ένα αξιόπιστο για τα λεφτά του κινητό τηλέφωνο
Στην αρχική εγκατάσταση τρόμαξα. Το τηλέφωνο ζεστάθηκε υπερβολικά. Μετά όμως όταν άρχισα να αφαιρώ ένα πλήθος από άχρηστες εφαρμογές (για μένα) έστρωσε και δουλεύει ρολόι. Στα θετικά ή θηκη και η ζελατίνη που έχει η συσκευή όπως και ο πραγματικά τεράστιος ταχύ φορτιστής των 33W που υπήρχε μέσα στην συσκευασία. Καλή φωτογραφική μηχανή με έναν απλά καλό αισθητήρα της samsung. Λεπτή συσκευή με ωραίες γωνίες αλλά πλέον πολύ τσιμπημένη η τιμή των 210€ από τα ελληνικά καταστήματα.
Μετά από 1 μήνα λειτουργίας και σε σύγκριση με το samsung galaxy a14 έχω να παρατηρήσω ότι κάποιες φορές ζεστάνει αρκετά, αλλά η φωτογραφία του είναι εξαιρετική σε σχέση με το a14. Η φόρτιση γρήγορη, και ο λεπτός σχεδιασμός του απίστευτα βολικός. Μόνο το τζάμι δεν εφαρμόζεται καλά αλλά το κατάργησα. Πραγματικά αξίζει να το αποκτήσεις γιατί αντίστοιχα samsung με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά είναι 2 και 3 φορές ακριβότερα.
Μετά από 2 χρόνια σχεδόν ...και πολύ το κράτησα διότι μου δημιούργησε ψυχολογικά το λειτουργικό της ...το έστειλα στον κάδο .Όλο bugs το λογισμικό και πολλές διαφημίσεις που για να τις απενεργοποιήσεις πρέπει να περάσεις από αναμμένα κάρβουνα και πάλι δεν θα έχει καθαρίσει στο 100%Παλι κάπου κάπως θα σου πετάξει διαφήμιση από το πουθενά .Έκλειναν μόνες οι εφαρμογές και πέταγε error ,Hard reset έγινε στην xiaomi πήγε και ξαναήρθε ...Τα ίδια έκανε ..Σπάσιμο νεύρων ...Τελικά αγόρασα ένα samsung a35 εδώ και 3 μήνες και δεν έχει κάνει το παραμικρό κιχ.....
To καλύτερο κινητό ειδικά τώρα που έπεσε κάτω από 150! Η AMOLED οθόνη, η κάμερα, ο επεξεργαστής και ο χώρος αποθήκευσης το κάνουν το ValueForMoney κινητό αυτή τη στιγμή! Παίζει παιχνίδια και σερφάρει στο ιnternet lag-free.
έχω αλλάξει αρκετά κινητά.. λυπάμαι αλλά αυτό το συγκεκριμένο Δεν είναι αυτό που περίμενα αν και 50 megapixel camera οι φωτογραφίες είναι τραγικές ο λόγος που πήρα καινούργιο κινητό είναι γιατί είχα το real me 5 pro που είναι μοντέλο του 19.. και είπα να αλλάξω σε κάτι πιο καινούργιο τεσσάρων χρόνων κινητό και το περνάει σχεδόν σε όλα.. κάμερα βίντεο άνοιγμα εφαρμογής κλείσιμο εφαρμογής ακόμα και σκρολάρισμα στο μενού.. για εμένα καλύτερα να βάλεις 70 80 ευρώ παραπάνω να πάρεις ένα πιο αξιόλογο κινητό όπως είναι το realme 9.. πραγματικά σκέφτομαι να το πουλήσω το έχω μόλις μία μέρα.. και το κινητό απλά δεν κάνει.. τουλάχιστον για εμένα που θέλω να έχω στο χέρι μου ένα εργαλείο..
Ελαφρυ,στα θετικα,μπταρια καλη,λογικη.Γρηγορο.Με δυο σιμ το εχω και είμαι ικανοποιημένη ήχος αρκετά δυνατος. Μιας και οταν χριαστει η εντάση το συνδέω με ηχειακι 40 βατ. Ειναι ξεκαθαρα τσιμπημένο. Ενα απλο τηλεφωνο ειναι,Θα επρεπε να κανει κοντα στα 160 ε και οχι 230.Αντιγραφη του note 10s
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το εχω εδω και 2 χρονια, τιμιο για την τιμη του.!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πάρτε με τα 128GB
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει θέματα που δεν θα έπρεπε , όπως το θέμα με την μεταφορά αρχείων από pc ...
Επιβεβαιωμένη αγορά
μετά την αναβάθμιση σέ huper os το κινητό κάνει ότι θέλει αυτό μαύρο χάλι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σχέση ποιότητας τιμής άριστη!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάτοχος της συσκευής περίπου 2 χρόνια και οφείλω να πω ότι η λειτουργική του κατάσταση παρέμεινε υψηλή. Η συσκευή κακοποιήθηκε και συνεπώς είδα τις αντοχές της. Δεν είναι η πιο ανθεκτική επιλογή, καθώς η συσκευή αποτελείται κυρίως απο πλαστικά. Η οθόνη δεν έσπασε, ούτε οι κάμερες (παρα μόνο όταν κυριολκκτικά πάτησα την συσκευή). Η μπαταρία χρησιμοποιούνταν όλη την ημέρα με χρήση hotspot (αντί για ρουτερ) και η μπαταρία φούσκωσε, σπρώχνωντας την οθονη προς τα έξω. Χρειάστηκε να την κολλήσω δύο φορές. Οι φωτογραφίες απογοητευτικές για την εποχή του: Πολύ θόρυβος και συνεπώς κακή νυχτερινή λήψη. Για τα βίντεο δεν θα σχολιάσω καν....
Το αγαπημένο μου χαρακτηριστικό, το οποίο θα μου λείψει απο την συσκευή, ήταν η θύρα για 2 sim και η ξεχωριστή θέση για κάρτα μνήμης, χαρίζοντας μου την δυνατότητα να χρησιμοποιώ και τις δύο αριθμούς μου και, τον δευτερο εξωτερικό χώρο αποθήκευσης μου.
Παιδιά μετα απο εναν χρονο το κινητό σέρνεται.. Καλα και στην αρχη δεν πήγαινε και γρήγορα αλλα τωρα δεν παλεύεται.. Μέτριο σε ολα καμερα ηχεία κλήσεις κτλ η οθόνη σε ηλιο δεν βλεπεις τίποτα.. Πολυ χαμηλη φωτεινότητα... Με λιγα λογια ψαχνω για κινητο γιατιμε αυτο την πατησα
Το αγόρασα για τους onyx, απογοητέυτηκα που δεν είχε μέσα τα τηλέφωνα sticky fingaz και fredro starr να γίνουμε στην ΝΥ
Αγόρασα το κινητό τον Αύγουστο αλλά άρχισε να χρησιμοποιείται εδώ και 2 μέρες οπότε λίγο καθυστερημένα κατάλαβα πόσο λάθος επιλογή ήταν. Με το που το άνοιξα άρχισε να φαίνεται πόσο πολύ κολλάει, για να βγεις από μια σελίδα σέρνεται, για να μπεις πάλι σέρνεται, για να κάνεις κλήση ή να τερματίσεις μια κλήση το ίδιο. Γενικότερα όποια χρήση και να κάνεις η οθόνη θα κολλήσει λες και έχεις κινητό τριών χρόνων. Όπως είπα το κινητό χρησιμοποιείται 2 μέρες τώρα οπότε δεν έχει φορτωθεί με αρχεία και εφαρμογές, ώστε να δικαιολογείται η αργή λειτουργία του. Τα 2 αστέρια τα βάζω για την κάμερα που φαίνεται να έχει καλή ανάλυση και για το ότι στην κλήση το μόνο πρόβλημα που δεν δημιούργησε ήταν παρεμβολές, καθώς ο ήχος ήταν καλός. Τα υπόλοιπα ,που είναι τα βασικότερα, είναι τραγικά. Η μόνη λύση είναι να πάει στην ανακύκλωση (κρίμα όμως για τα χρήματα που δόθηκαν) ή να παραδοθεί στο εργοστάσιο, χωρίς όμως να είναι σίγουρο αν θα βγει κάποια άκρη, δεν μου έχει ξανά συμβεί αυτό, τραγικό
Ωραίες φωτογραφίες η βραδινές έτσι και έτσι σε θέμα ταχύτητας το κινητό ειναι πολύ καλό στο gaming αντέχει και βαριά παιχνίδια το έχω ένα 5μηνο περίπου αρκετά καλή αγορά
388 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όλα τα μοντέλα Redmi Note 12 διαθέτουν μια εντυπωσιακή οθόνη OLED. Παρακολουθήστε τα αγαπημένα σας περιεχόμενα να ζωντανεύουν με τέλεια μαύρα και ζωντανή αναπαραγωγή χρωμάτων.
Υποστήριξη 3 ρυθμών ανανέωσης (60Hz/90Hz/120Hz) για πιο ομαλή οπτική εμπειρία και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.
Τα 4096 επίπεδα ρύθμισης φωτεινότητας επιτρέπουν την ομαλή και διακριτική μείωση της φωτεινότητας της οθόνης. Όταν ο φωτισμός περιβάλλοντος αλλάζει ξαφνικά, η φωτεινότητα της οθόνης ρυθμίζεται απαλά χωρίς αντανάκλαση.
Κατασκευασμένο στα 6nm, το Redmi Note 12 προσφέρει ομαλή και ενισχυμένη απόδοση με έναν ισχυρό Snapdragon® 685 6nm από την Qualcomm.
Φορτίστε γρήγορα με γρήγορη φόρτιση 33 W.
Το smartphone έχει εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια μπαταρίας έως και 1,35 ημέρες.
Αποτυπώστε τον κόσμο από κάθε γωνία με ένα σύστημα τριπλής κάμερας που διαθέτει έναν κύριο φακό υψηλής ανάλυσης, έναν εξαιρετικά ευρυγώνιο φακό και έναν αποκλειστικό φακό macro.
Αποτυπώστε κάθε λεπτομέρεια ενός τοπίου: μέρα ή νύχτα
Φαίνεται cool από οποιαδήποτε γωνία
Εξερευνήστε τον μικροσκοπικό κόσμο
Φυσικό εφέ bokeh
Γίνε ο μοναδικός σου εαυτός
Κάτοχος της συσκευής περίπου 2 χρόνια και οφείλω να πω ότι η λειτουργική του κατάσταση παρέμεινε υψηλή. Η συσκευή κακοποιήθηκε και συνεπώς είδα τις αντοχές της. Δεν είναι η πιο ανθεκτική επιλογή, καθώς η συσκευή αποτελείται κυρίως απο πλαστικά. Η οθόνη δεν έσπασε, ούτε οι κάμερες (παρα μόνο όταν κυριολκκτικά πάτησα την συσκευή). Η μπαταρία χρησιμοποιούνταν όλη την ημέρα με χρήση hotspot (αντί για ρουτερ) και η μπαταρία φούσκωσε, σπρώχνωντας την οθονη προς τα έξω. Χρειάστηκε να την κολλήσω δύο φορές. Οι φωτογραφίες απογοητευτικές για την εποχή του: Πολύ θόρυβος και συνεπώς κακή νυχτερινή λήψη. Για τα βίντεο δεν θα σχολιάσω καν....
Το αγαπημένο μου χαρακτηριστικό, το οποίο θα μου λείψει απο την συσκευή, ήταν η θύρα για 2 sim και η ξεχωριστή θέση για κάρτα μνήμης, χαρίζοντας μου την δυνατότητα να χρησιμοποιώ και τις δύο αριθμούς μου και, τον δευτερο εξωτερικό χώρο αποθήκευσης μου.
Παιδιά μετα απο εναν χρονο το κινητό σέρνεται.. Καλα και στην αρχη δεν πήγαινε και γρήγορα αλλα τωρα δεν παλεύεται.. Μέτριο σε ολα καμερα ηχεία κλήσεις κτλ η οθόνη σε ηλιο δεν βλεπεις τίποτα.. Πολυ χαμηλη φωτεινότητα... Με λιγα λογια ψαχνω για κινητο γιατιμε αυτο την πατησα
Το αγόρασα για τους onyx, απογοητέυτηκα που δεν είχε μέσα τα τηλέφωνα sticky fingaz και fredro starr να γίνουμε στην ΝΥ
Αγόρασα το κινητό τον Αύγουστο αλλά άρχισε να χρησιμοποιείται εδώ και 2 μέρες οπότε λίγο καθυστερημένα κατάλαβα πόσο λάθος επιλογή ήταν. Με το που το άνοιξα άρχισε να φαίνεται πόσο πολύ κολλάει, για να βγεις από μια σελίδα σέρνεται, για να μπεις πάλι σέρνεται, για να κάνεις κλήση ή να τερματίσεις μια κλήση το ίδιο. Γενικότερα όποια χρήση και να κάνεις η οθόνη θα κολλήσει λες και έχεις κινητό τριών χρόνων. Όπως είπα το κινητό χρησιμοποιείται 2 μέρες τώρα οπότε δεν έχει φορτωθεί με αρχεία και εφαρμογές, ώστε να δικαιολογείται η αργή λειτουργία του. Τα 2 αστέρια τα βάζω για την κάμερα που φαίνεται να έχει καλή ανάλυση και για το ότι στην κλήση το μόνο πρόβλημα που δεν δημιούργησε ήταν παρεμβολές, καθώς ο ήχος ήταν καλός. Τα υπόλοιπα ,που είναι τα βασικότερα, είναι τραγικά. Η μόνη λύση είναι να πάει στην ανακύκλωση (κρίμα όμως για τα χρήματα που δόθηκαν) ή να παραδοθεί στο εργοστάσιο, χωρίς όμως να είναι σίγουρο αν θα βγει κάποια άκρη, δεν μου έχει ξανά συμβεί αυτό, τραγικό
Ωραίες φωτογραφίες η βραδινές έτσι και έτσι σε θέμα ταχύτητας το κινητό ειναι πολύ καλό στο gaming αντέχει και βαριά παιχνίδια το έχω ένα 5μηνο περίπου αρκετά καλή αγορά
Δυστυχώς έπεσα στην παγίδα και το πήρα ... Η συσκευή απλά σέρνετε δεν αξίζει . Το λογισμικό είναι τόσο βαρύ και σου βάζει και διαφημίσεις η xiaomi και το αποτελειώνει . Ευτυχώς ξεκλειδωσα την συσκευή πέρασα τη rom από την ελληνική κοινότητα και κάπως έστρωσε . Τελευταία ευκαιρία έδωσα σε xiaomi συσκευή με κούρασε
Το κινητό στην αρχή κόλλαγε και πεταγε μαυρες οθονες αλά μετά από 3 update έφτιαξε σας πρωτεϊνώ να κάνετε επέκταση μνήμης από 4 να προσθέσετε +2 και το κινητό είναι μια χαρά καλή μπαταρία έχει γρήγορη φόρτιση θήκη και φορτιστή στην συσκευασία έχει παιχνίδια παίζει μια χαρά χωρίς να κολλάει ε τι άλλο να ζητήσει από ένα κινητό τον 160€ είναι τέλειο έχει 64gb χώρο αλά για εμένα είναι λίγα θέλω 128gb τον Ιούλιο και θέλω να το αλλάξω με ένα redmi note 12 5g ηredmi note 12s η Redmi 12 5g παρο όλα αυτά οποίος θέλει ένα κινητό για μέτρια χρήση Social και για παιχνίδια αλά και μουσική είναι τέλειο πήρα το redmi note 12 από ένα redmi 8a είναι εκπληκτικό αλά για εμένα δεν μου φτάνει ο χώρος καλητερα επιλέξτε την έκδοση με τα 128gb χώρο αυτά
Θετικά χαρακτηριστικά:
1. Μιλάς και ακούγεσαι καθαρά κατά την κλήση
2. Τραβάει καλές φωτογραφίες
3. Τραβάει καλής ποιότητας βίντεο
4. Το ηχείο έχει καλή ποιότητα για μουσική
5. Είναι γρήγορο κατά την λειτουργία του
6. Η οθόνη του έχει καλή ανάλυση
7. Έχει ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας
Αρνητικά χαρακτηριστικά:
Δεν υπάρχουν.
Συμπέρασμα:
Το κινητό είναι καλό και αξίζει να το πάρετε.
Πρόκειται για μια πρόταση value for money. Προσωπικά δεν είδα κάνενα κόλλημα στη συσκευή και περίπου 1 μήνα μετά τη χρήση του, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
δουλεύει κυρίως για παιχνίδια δεν είναι για πολύ βαριά . η κάμερα του είναι vfm γενικά είναι ένα αξιόπιστο για τα λεφτά του κινητό τηλέφωνο
Στην αρχική εγκατάσταση τρόμαξα. Το τηλέφωνο ζεστάθηκε υπερβολικά. Μετά όμως όταν άρχισα να αφαιρώ ένα πλήθος από άχρηστες εφαρμογές (για μένα) έστρωσε και δουλεύει ρολόι. Στα θετικά ή θηκη και η ζελατίνη που έχει η συσκευή όπως και ο πραγματικά τεράστιος ταχύ φορτιστής των 33W που υπήρχε μέσα στην συσκευασία. Καλή φωτογραφική μηχανή με έναν απλά καλό αισθητήρα της samsung. Λεπτή συσκευή με ωραίες γωνίες αλλά πλέον πολύ τσιμπημένη η τιμή των 210€ από τα ελληνικά καταστήματα.
Μετά από 1 μήνα λειτουργίας και σε σύγκριση με το samsung galaxy a14 έχω να παρατηρήσω ότι κάποιες φορές ζεστάνει αρκετά, αλλά η φωτογραφία του είναι εξαιρετική σε σχέση με το a14. Η φόρτιση γρήγορη, και ο λεπτός σχεδιασμός του απίστευτα βολικός. Μόνο το τζάμι δεν εφαρμόζεται καλά αλλά το κατάργησα. Πραγματικά αξίζει να το αποκτήσεις γιατί αντίστοιχα samsung με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά είναι 2 και 3 φορές ακριβότερα.
Μετά από 2 χρόνια σχεδόν ...και πολύ το κράτησα διότι μου δημιούργησε ψυχολογικά το λειτουργικό της ...το έστειλα στον κάδο .Όλο bugs το λογισμικό και πολλές διαφημίσεις που για να τις απενεργοποιήσεις πρέπει να περάσεις από αναμμένα κάρβουνα και πάλι δεν θα έχει καθαρίσει στο 100%Παλι κάπου κάπως θα σου πετάξει διαφήμιση από το πουθενά .Έκλειναν μόνες οι εφαρμογές και πέταγε error ,Hard reset έγινε στην xiaomi πήγε και ξαναήρθε ...Τα ίδια έκανε ..Σπάσιμο νεύρων ...Τελικά αγόρασα ένα samsung a35 εδώ και 3 μήνες και δεν έχει κάνει το παραμικρό κιχ.....
To καλύτερο κινητό ειδικά τώρα που έπεσε κάτω από 150! Η AMOLED οθόνη, η κάμερα, ο επεξεργαστής και ο χώρος αποθήκευσης το κάνουν το ValueForMoney κινητό αυτή τη στιγμή! Παίζει παιχνίδια και σερφάρει στο ιnternet lag-free.
έχω αλλάξει αρκετά κινητά.. λυπάμαι αλλά αυτό το συγκεκριμένο Δεν είναι αυτό που περίμενα αν και 50 megapixel camera οι φωτογραφίες είναι τραγικές ο λόγος που πήρα καινούργιο κινητό είναι γιατί είχα το real me 5 pro που είναι μοντέλο του 19.. και είπα να αλλάξω σε κάτι πιο καινούργιο τεσσάρων χρόνων κινητό και το περνάει σχεδόν σε όλα.. κάμερα βίντεο άνοιγμα εφαρμογής κλείσιμο εφαρμογής ακόμα και σκρολάρισμα στο μενού.. για εμένα καλύτερα να βάλεις 70 80 ευρώ παραπάνω να πάρεις ένα πιο αξιόλογο κινητό όπως είναι το realme 9.. πραγματικά σκέφτομαι να το πουλήσω το έχω μόλις μία μέρα.. και το κινητό απλά δεν κάνει.. τουλάχιστον για εμένα που θέλω να έχω στο χέρι μου ένα εργαλείο..
Ελαφρυ,στα θετικα,μπταρια καλη,λογικη.Γρηγορο.Με δυο σιμ το εχω και είμαι ικανοποιημένη ήχος αρκετά δυνατος. Μιας και οταν χριαστει η εντάση το συνδέω με ηχειακι 40 βατ. Ειναι ξεκαθαρα τσιμπημένο. Ενα απλο τηλεφωνο ειναι,Θα επρεπε να κανει κοντα στα 160 ε και οχι 230.Αντιγραφη του note 10s
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το εχω εδω και 2 χρονια, τιμιο για την τιμη του.!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πάρτε με τα 128GB
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει θέματα που δεν θα έπρεπε , όπως το θέμα με την μεταφορά αρχείων από pc ...
Επιβεβαιωμένη αγορά
μετά την αναβάθμιση σέ huper os το κινητό κάνει ότι θέλει αυτό μαύρο χάλι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σχέση ποιότητας τιμής άριστη!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάτοχος της συσκευής περίπου 2 χρόνια και οφείλω να πω ότι η λειτουργική του κατάσταση παρέμεινε υψηλή. Η συσκευή κακοποιήθηκε και συνεπώς είδα τις αντοχές της. Δεν είναι η πιο ανθεκτική επιλογή, καθώς η συσκευή αποτελείται κυρίως απο πλαστικά. Η οθόνη δεν έσπασε, ούτε οι κάμερες (παρα μόνο όταν κυριολκκτικά πάτησα την συσκευή). Η μπαταρία χρησιμοποιούνταν όλη την ημέρα με χρήση hotspot (αντί για ρουτερ) και η μπαταρία φούσκωσε, σπρώχνωντας την οθονη προς τα έξω. Χρειάστηκε να την κολλήσω δύο φορές. Οι φωτογραφίες απογοητευτικές για την εποχή του: Πολύ θόρυβος και συνεπώς κακή νυχτερινή λήψη. Για τα βίντεο δεν θα σχολιάσω καν....
Το αγαπημένο μου χαρακτηριστικό, το οποίο θα μου λείψει απο την συσκευή, ήταν η θύρα για 2 sim και η ξεχωριστή θέση για κάρτα μνήμης, χαρίζοντας μου την δυνατότητα να χρησιμοποιώ και τις δύο αριθμούς μου και, τον δευτερο εξωτερικό χώρο αποθήκευσης μου.
Παιδιά μετα απο εναν χρονο το κινητό σέρνεται.. Καλα και στην αρχη δεν πήγαινε και γρήγορα αλλα τωρα δεν παλεύεται.. Μέτριο σε ολα καμερα ηχεία κλήσεις κτλ η οθόνη σε ηλιο δεν βλεπεις τίποτα.. Πολυ χαμηλη φωτεινότητα... Με λιγα λογια ψαχνω για κινητο γιατιμε αυτο την πατησα
Το αγόρασα για τους onyx, απογοητέυτηκα που δεν είχε μέσα τα τηλέφωνα sticky fingaz και fredro starr να γίνουμε στην ΝΥ
Αγόρασα το κινητό τον Αύγουστο αλλά άρχισε να χρησιμοποιείται εδώ και 2 μέρες οπότε λίγο καθυστερημένα κατάλαβα πόσο λάθος επιλογή ήταν. Με το που το άνοιξα άρχισε να φαίνεται πόσο πολύ κολλάει, για να βγεις από μια σελίδα σέρνεται, για να μπεις πάλι σέρνεται, για να κάνεις κλήση ή να τερματίσεις μια κλήση το ίδιο. Γενικότερα όποια χρήση και να κάνεις η οθόνη θα κολλήσει λες και έχεις κινητό τριών χρόνων. Όπως είπα το κινητό χρησιμοποιείται 2 μέρες τώρα οπότε δεν έχει φορτωθεί με αρχεία και εφαρμογές, ώστε να δικαιολογείται η αργή λειτουργία του. Τα 2 αστέρια τα βάζω για την κάμερα που φαίνεται να έχει καλή ανάλυση και για το ότι στην κλήση το μόνο πρόβλημα που δεν δημιούργησε ήταν παρεμβολές, καθώς ο ήχος ήταν καλός. Τα υπόλοιπα ,που είναι τα βασικότερα, είναι τραγικά. Η μόνη λύση είναι να πάει στην ανακύκλωση (κρίμα όμως για τα χρήματα που δόθηκαν) ή να παραδοθεί στο εργοστάσιο, χωρίς όμως να είναι σίγουρο αν θα βγει κάποια άκρη, δεν μου έχει ξανά συμβεί αυτό, τραγικό
Ωραίες φωτογραφίες η βραδινές έτσι και έτσι σε θέμα ταχύτητας το κινητό ειναι πολύ καλό στο gaming αντέχει και βαριά παιχνίδια το έχω ένα 5μηνο περίπου αρκετά καλή αγορά