Αναδείξτε τον επαγγελματία φωτογράφο μέσα σας με τον κορυφαίο αισθητήρα IMX766
Αυτό η το redmi note 13 5g?Κανονική χρήση, όχι παιχνιδια. Θα ήθελα καλή σχετικά κάμερα.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Αναδείξτε τον επαγγελματία φωτογράφο μέσα σας με τον κορυφαίο αισθητήρα IMX766
Με οπτικό πεδίο 120°
Βάλτε το καλύτερό σας πρόσωπο μπροστά!
Ζήστε εκπληκτικά γραφικά στην Οθόνη Pro AMOLED 120Hz με μεταβλητό ρυθμό ανανέωσης που αλλάζει αυτόματα για να ταιριάζει με το περιεχόμενο στην οθόνη
MediaTek Dimensity 1080 5G
5000 mAh Μπαταρία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό έχει τίμια κάμερα η μπαταρία κρατάει αρκετά με μέτρια χρήση, με βαριά φαντάζομαι θα τελείωνε γρήγορα. Ωστόσο στο δικό μου παρατήρησα το εξής
Σε κάποιες εφαρμογές κολλάει freezing κι δεν ξεκολλάει με τίποτα παρά μόνο μετά από κάνα 10 λεπτό κυριολεκτικά η αν το κάνω επανεκκίνηση. Κατά τα άλλα τιμιο
Μετά από ενάμιση χρόνο κολλάει μερικές φορές και χάνει πιο γρήγορα μπαταρία.... Σε γενικές γραμμές όμως ειναι καλό... Πιστεύω ότι θα είναι λειτουργικό για μερικούς μήνες ακόμη.
Πολύ καλό κινητό στα χρήματα του. Μέχρι τώρα και μετά από 2 χρόνια χρήσης, κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάζει. Δεν έχει πέσει η απόδοση της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια τώρα και πάει πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με μνήμη, επεξεργαστή και φόρτιση.
Εάν το διαδίκτυο είναι 5G και το WIFI hotspot είναι ενεργοποιημένο, το τηλέφωνο ζεσταίνεται και το WIFI hotspot απενεργοποιείται. Διαφορετικά, το τηλέφωνο είναι εντάξει.
Δεν εχω κανενα παραπονο απο το κινητο. Ειναι λιγο αργο μονο. Οταν ανοιγεις εφαρμογες δεν ανοιγουνε και σφαιρα. Τα βαλαμε διπλα διπλα με ενα POCO, και στο POCO ανοιγανε λιγο πιο γρηγορα, πειραματιστηκαμε με google maps. Ισως μετα το Hyper OS...δεν ξερω. Αλλα για 220 ευρω κινητο ειναι ΟΚ. Ο μονος λογος να το πεταξω θα ηταν γιατι κολλάει μονιμα μια συγκεκριμένη εφαρμογη η οποια σε καποιο σημειο κανει μια απεικόνιση. Μολις ξεκινησει η απεικονιση το κινητο freeze-άρει για 5 λεπτα και μετα κανει επανεκκίνηση μονο του. Αν επαιρνα κατι αλλο θα πηγανα σε Google pixel ισως.
Update: βασικά είναι αργό κινητό....τρία αστέρια
Για την εποχή του ηταν αψογο. Τωρα με τις αναβαθμίσεις δεν ξέρω τι θα γίνει. Ειδωμέν. Παράπονο δεν εχω.
Από τα χειρότερα κινητά που είχα ποτέ.Σε ενα χρονο δεν αντεξα και το αλλαξα. Η μπαταρία πέφτει για πλάκα μετά από μέτρια χρήση. Κολλάει γενικά και επίσης οι φωτογραφίες που βγάζει είναι κακής ποιότητας.
πλέον έχω κλείσει ένα χρόνο με το κινητό και τώρα τελευταία άρχισε να πέφτει γρηγορότερα η μπαταρία ή να κολλάει λίγο σπάνια όμως, αλλά είναι πολύ τίμιο τηλέφωνο
Είχα για πολλά χρόνια Samsung και το αγόρασα για αλλαγή.
Το μετάνιωσα χίλιες φορές. Η συσκευή είναι ΟΚ όμως έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες που το έχω και υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ ακόμα να τα διαχειριστώ εκεί μέσα.
μια ζωή είχα ξιαομι, πλέον δε νομίζω να ξαναπάω σε ξιαομι είναι η χειρότερη αγορά που έχω κάνει ούτε χρόνο δε το έχω και θέλω να πάρω άλλο κινητό , κολλάει , χάνεται το ίντερνετ για λίγο και γενικά έχει και άλλα ελάττωμα που δε τα θυμάμαι τώρα
Ως κάτοχος του κινητού καπου 9 μηνες έρχομαι να πω οτι ειμαι υπερ-ικανοποιημένος με το κινητό. Προφανώς απο αποψη επιδόσεων αλλα και απο αποψη ποιότητας κατασκευής.
Στους 9 μηνες που το εχω λειτουργεί οπως την πρώτη μερα όντας φορτωμένο ενα σωρό εφαρμογές εικόνες βίντεο κτλ.
Αυτο που με εντυπωσίασε ομως περισσότερο ειναι η αντοχή του υλικού του. Δε ξερω αν επεσα στην περίπτωση αλλα το κινητό επιβίωσε απο πτώση με μηχανή. Εφυγε απο τη θηκη που το κρατούσε δε ξερω ποσα μέτρα μακριά λύγισε το σασί του μαζι με την οθόνη και δε σταμάτησε να λειτουργεί. Αυτη τη στιγμή που γραφω το κινητό διαγράφει ενα τόξο ύψους μισού εκατοστού στο κέντρο του συγκριτικά με τις άκρες του και λειτουργεί άψογα. Χωρια τις αμέτρητες τούμπες που εχει φαει απτα χερια μου. Μπραβο στη xiaomi.
Κάτοχος του κινητού εδώ και ένα χρόνο. Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από αυτό το κινητό και έχει καλύψει πλήρως τις ανάγκες μου. Καταρχάς δεν έχει υπάρξει ούτε μια φορά που να μου έχει κολλήσει, ή να μου βγάλει κάποιο σφάλμα γενικώς. Η μπαταρία του κρατάει μια ολόκληρη μέρα με πολλές ώρες περιήγησης στο ίντερνετ ως κύρια χρήση του, φορτίζει στο 50% σε λιγότερο από 20 λεπτά οπότε ποτέ δεν ξέμεινα από μπαταρία μιας και φορτίζει εκπληκτικά γρήγορα με τον fast charger 67W που περιλαμβάνεται στη συσκευασία του (σε αντίθεση με άλλες εταιρείες).
Το καλύτερο το.αφησα για το τέλος. Απίστευτη κάμερα. Δεν το περίμενα αλλά τραβάει πολύ καλές φωτογραφίες με πολύ καλή ανάλυση. Ακόμα και τη νύχτα τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά, διαθέτει και ειδική ρύθμιση που πραγματικά σου κάνει τη νύχτα-μέρα! Το ίδιο ισχύει και για τα βίντεο, τραβάει χωρίς κανένα.προβλημα ακόμα και 4Κ!
Πολύ καλή δουλειά της XIAOMI, για τα χρήματα του πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ακριβότερα κινητά τηλέφωνα.
Πολύ καλό κινητό μέχρι στιγμής δεν μου έβγαλε κάποιο πρόβλημα ....η μπαταρία μου κρατάει μια μέρα εκτός και αν το λιώσω στα social όποτε μου αντέχει κάπου στη μισή μέρα...κάμερα ικανοποιητική....το έχω ένα χρόνο
8GB/256GB
Αγοράστηκε 12/2023 από Xiaomi Store
Δεν θα αναφερθώ στα θετικά του, τα έχουν περιγράψει αναλυτικά οι περισσότεροι!
Μετά από 8 μήνες χρήση έχω να πω τα εξής:
Το χρησιμοποιώ - λόγω δουλειάς - όλη μέρα κάθε μέρα!
Είναι το κινητό μου γραφείο: Κλήσεις απεριόριστες, σερφάρισμα, emails, φορτωμένο με πολλές εφαρμογές (teams, what's app, skype, linkus,viber 2 προφίλ κλπ). Το κινητό για αυτό που κάνει το κάνει αξιοπρεπέστατα! Για μένα είναι από τις καλύτερες αγορές μου, μακράν value for money! Για τα προβλήματα που αναφέρονται πολλοί, ότι κολλάει, ζεσταίνεται υπεβολικά, τα παίζει γρήγορα κλπ, σε τέτοιο βαθμό που το περιγράφουν δεν μου έχει εμφανίσει τέτοια προβλήματα.
Ενα σημαντικό πράγμα που κάνω είναι συχνά επανεκκίνηση - τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα, θεωρώ ότι βοηθά.
Η μπαταρία είναι επαρκής - ήταν ακόμα καλύτερα πριν την αναβάθμιση σε Hyper - βγάζει την ημέρα άνετα αν δεν του πιεις το αίμα σε social media, you tube κλπ.
Πριν είχα το Xiaomi Xiaomi 11 Lite 5G, με τον ίδιο φόρτο εργασίας η αντοχή της μπαταρίας και οι επιδόσεις υποδιέστερες, παρόλα αυτά έκανε την δουλειά του αξιοπρεπώς!
Οι επισημάνσεις μου εστιάζονται στα εξής:
1. Πριν την αναβάθμιση σε Hyper, κατά την διάρκεια κλήσης δεν είχα ιντερνετ, τώρα έχω!
2. Μετά την αναβάθμιση σε Hyper, η φόρτιση καθυστερεί σημαντικά, τις περισσότερες φορές φορτίζει σχεδόν στον διπλάσιο χρόνο δίχως να έχω αλλάξει κάτι στις ρυθμίσεις, ενώ το καλώδιο του φορτιστή δεν έχει κάποια φθορά
3. Αρκετές φορές οι ειδοποιήσεις κολλάνε και έρχονται μαζεμένες.
4. Εχω συνδεδεμένα ακουστικά Xiaomi Redmi Buds 5 Pro, κολλάνε πολλές φορές και δεν ζευγαρώνουν μόλις τα βγάλεις από την θήκη. Πριν είχα Huawei FreeBuds 4i και δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, το πρόβλημα εντάθηκε ειδικά μετά την αναβάθμιση σε Hyper, τουλάχιστον αυτό έχω παρατηρήσει
5. Ως hotspot, επειδή συχνά συνδέω το λάπτποπ, έχει καθυστέρηση στο να το δει και να γίνει ζεύξη
Γενικά στους 2 τομείς που έχω θέμα είναι το bluetooth και το internet, δίχως όμως να αποτελούν απαγορευτικοί παράγοντες για την αγορά του!
πολύ μέτριο κινητό.... σε αρκετές περιπτώσεις πολύ κάτω του μετρίου.
Αγορασμενο Χριστούγεννα του 23 στα 280 από imob Βριλησσίων......Αρκετά καλή κάμερα ενώ δε κολαει καθόλου...!!
Δυστυχώς όμως χάνει συνέχεια το σημα τοσο του αριθμού οσο και του wify.. μίλησα με εταιρεία αλλά δυστυχώς δε βγάλαμε άκρη παρά του servis που έγινε (εντός εγγύησης). Γρήγορη φόρτιση μπαταρίας μεν αλλά το κινητό γίνεται φούρνος.... σε σημείο να έχει φουσκώσει η μπαταρία και να έχει στραβωσει ελαφρά η συσκευή..... Αρκετές φορές (χωρίς να φορτίζει) χειμώνα καλοκαίρι υπερθερμαίνεται εύκολα με μέτρια χρήση και βγάζει μύνημα υπερθέρμανσης . Πρόβλημα ειδικά όταν έχεις gps...(Και μιλάμε για κοντινές αποστάσεις όχι μεγάλες αποστάσεις που είναι λογικό να ζοριστει)
Δεν αξίζει η αγορά....!!!! άσχετου τιμής.... Κινητα όπως oppo της τάξεως 150€-200€ πραγματικά πολύ καλύτερα...
Αυτά από μένα.... Δυστυχώς η Xiaomi έριξε την ποιότητα και δε θα την ξαναπροτιμησω
Χαλια το κινητο. Ακομα χειροτερη η εταιρια. Το κινητο κιρτωσε. Ζεσταινεται παρα πολυ σε σημειο που δεν μπορεις να το ακουμπας. Και η αντιπροσωπεια δεν το αναλαμβανει να το επισκευασει δωρεαν στα πλαισια της εγγυησης. Μου ζητανε 140€ για να αλλαξουν μπαταρια, οθονη, και εσωτερικο πλαισιο. Απαραδεκτο κινητο, τραγικη εταιρια. Μακρια απο Xiaomi Redmi. Πεταμενα λεφτα.
Πήρα το κινητό για τις καλές κριτικές που είχε για φωτογραφίες, στην κατηγορία τιμής του. Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όλες οι φωτογραφίες που βγάζω ακόμα και σε επιλογή pro και σε 50mp, έχουν τόση παραμόρφωση, όταν κάνω μεγένθυση της φωτογραφίας, που φαίνονται σαν πινελιές στον καμβά. Έχω κάτι ηλιοβασιλέματα, με ή χωρίς αναμνήσεις, που άνετα τα εκτυπώνω και τα πουλάω για ζωγραφιές. Δεν ξέρω αν το κινητό μου έχει κάποιο πρόβλημα ή η ποιότητα είναι αυτή που βλέπω. Η αλήθεια είναι ότι και σε άλλα redmi 12 pro που έχω δει η διαφορά δεν είναι μεγάλη.
Χάνει συνέχεια το ίντερνετ.Δεν με ακούνε όταν μιλάω.Η μπαταρία εξαντλείται πολύ γρήγορα. Κακής ποιότητας βίντεο και φωτογραφίες. Υπερθερμαίνεται, ακόμη και κατά την φόρτιση. Το έχω μόνο τρεις μήνες. Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει..
από τον Οκτώβριο μέχρι τώρα έβγαλε τρία προβλήματα. Δεν με βρίσκει το gps όταν βάζω χάρτες, οι φωτογραφίες που βγάζει είναι θολές και κακής ανάλυσης, καμία σχέση με αυτές που έβλεπα ότι τραβάει και τώρα δεν μου διαβάζει την sim. Κάνει συνέχεια επανασύνδεση στην sim 2 και χάνει το ίντερνετ και από την άλλη, όταν αποσυνδέεται από την sim 2. Δεν ξέρω τι γίνεται...
Στην αρχή ήταν τέλειο, νόμιζα ότι τους είχα κλαίψει , πολύ ωραίες φωτογραφίες, πολύ γρήγορο σε ότι και να άνοιγα, πολύ καλή ποιότητα κλίσης , απίστευτα γρήγορη φόρτιση, παρα πολύ καλή ανάλυση οθόνης, πολύ φωτεινή. Το MIUI λίγο απαράδεκτο αλλά ήμουν πρόθυμος να το καταπιώ όσο το κινητό πετούσε.
Τώρα μετά από έναν χρόνο και κάτι και μετά από την "αναβάθμιση " σε hyper os που το περίμενα πως και πως , απογοητευτικα σε βαθμό που άλλαξα κινητό. Άρχισαν να τρώνε κολλήματα οι εφαρμογές, ειδικά η κάμερα και το maps τρώνε τρελά lags και γενικά έχει χάσει το smoothness του . Ήταν το πρώτο μου XIAOMI , ήμουν πολλά χρόνια fan των mid range της samsung αλλά μετά από 2 χρόνια και αυτά κλατάρουν . Πήγα για πρώτη φορά σε ναυαρχίδα (s24) γιατί με τα mid range από όποια εταιρία και να πάρεις δεν βλέπεις προκοπή, εκτός και αν δεν σε πειράζει να αλλάζεις κάθε 2 χρόνια κινητό.
Μετά από μήνες λειτουργίας απενεργοποιούνται οι sim ξαφνικά, κλείνουν τα δεδομένα. Χρειάζεται άπειρες φορές επανεκκίνηση μήπως και λειτουργήσει. Επίσης, θέλει σίγουρα 2 φορές φόρτιση την ημέρα, χωρίς χρήση Fb ή παιχνιδιών.
Όταν αποφασίσει να λειτουργήσει είναι μια χαρά κινητό. Κατά τα άλλα απαράδεκτο στην τιμή των 350 που το πήρα.
Αρκετά καλό κινητό για τα χρήματα του είναι γρήγορο ,η μπαταρία του κρατάει αν δεν παίζεις με τις ώρες
οι φωτογραφίες και τα βίντεο έχουν καθαρή και καλή ανάλυση και τα ηχεία του αρκετά καλά!
Εξαιρετικό κινητό,βγάζει τέλειες φωτογραφιες και βίντεο, γρήγορο,η μπαταρία κρατάει πολύ,φορτίζει γρήγορα γιατί έχει μέσα ταχυφορτιστή, γενικά είναι άψογο.
Αυτοί που λένε ότι δεν πιάνει σήμα κ έχει προβλήματα μάλλον μπερδεύουν τα κινητά ή δεν το έχουν όντως πάρει,γιατί βλέπω ότι δεν είναι επιβεβαιωμένες αγορές.
Μακριά! Κάποια κινητά εμφανίζουν πρόβλημα με το σήμα και πιάνεις παντού μόνο 2G. Έχω τρεις μήνες τώρα που πιάνω παντού μόνο 2g , πιθανόν φταίει κάποια ενημέρωση της xiaomi στο συγκεκριμένο κινητό καθώς διάβασα πως πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα. Η μπαταρία από τις πρώτες μέρες πολύ κακή, λες και είχαν το κινητό 3 χρόνια. Τουλάχιστον φορτίζει γρήγορα
Είναι η δεύτερη συσκευή που παρέλαβα ως προβληματική. Κάνει συνεχείς αποσυνδέσεις από το δίκτυο τηλεφωνίας καθώς και από το WiFi. Αν βγεί από την πρίζα, αποφορτίζεται σε 2ωρες. Μακριά
Έχω το κινητό εδώ και δέκα μήνες και απορώ με τα σχόλια αρκετών χρηστών ότι ξεφορτιζει και δεν έχει σήμα. Το κινητό το έχω λιώσει και η μπαταρία του αντέχει άνετα μιάμιση μέρα. Το ότι δεν έχει σήμα πάλι τέλος άκυρο μια χαρά ακούω τους πάντες καμπάνα! Απορώ τι τηλέφωνο πήραν γιατί μάλλον δεν είναι αυτό που περιγράφεται εδώ!
ειναι πολυ γρηγορο κινητο και η μπαταρια του κραταει σιγουρα ολη μερα με αρκετα συχνη χρηση, ακομα και με συνεχομενη προβολη βιντεο. η καμερα ειναι καλη, αλλα οχι κατι τρομερο. ειχα το redmi note 8 (κορυφαιο κινητο vfm ακομα και τωρα θα ελεγα, παροτι παλιοτερο) πριν και θα ελεγα οτι η καμερα του τωρινου ειναι ελαχιστα καλυτερη. μετα απο καποιους μηνες εφαγε καποια μικροκολληματα στο instagram και χρειαστηκε επανεκκινηση, αλλα παρα πολυ πιθανον να εφταιγε και η εφαρμογη εκεινη τη στιγμη. γενικα θα το προτεινα για vfm συσκευη!
Προερχόμενος από Mi 9 Lite από το οποίο έμεινα αρκετά ικανοποιημένος, κοιτούσα παρουσιάσεις για αγορά νέου κινητού, με το Redmi Note 12 Pro να είναι πολύ κοντά στα χαρακτηριστικά που επιθυμώ. Όλα τα reviews που είδα είχαν θετικά σχόλια, παρουσιάζοντάς το ως ένα value for money midrange κινητό (π.χ. GsmArena, NotebookCheck, DxoMark, LaurentWillen). Ταυτόχρονα όμως είδα και κάποιες αρνητικές κριτικές εδώ στο Skroutz κυρίως ως προς την μπαταρία και το σήμα του. Έχω το κινητό μία εβδομάδα και η εμπειρία μου είναι η εξής:
Η χρήση που κάνω είναι περίπου μία ώρα youtube, μία ώρα browsing-social, 15 με 30 λεπτά κλήσεις και μερικές φωτογραφίες.
Οι ρυθμίσεις που έχω κάνει είναι:
- Απενεργοποίηση 5G
- Απενεργοποίηση υπηρεσίας msa (MIUI System Ads)
- Απενεργοποίηση υπηρεσίας Feedback
- Απενεργοποίηση υπηρεσίας Updater
- Απενεργοποίση Auto-Sync (το ανοίγω μόνο μια φορά την εβδομάδα, δεν χρησιμοποιώ Auto-Sync σε φωτογραφίες και βίντεο)
- Απενεργοποίηση Usage and diagnostics
- Απενεργοποίση Google Assistant
- Απενεργοποίση NFC και Location (τα ανοίγω μόνο όταν τα χρειάζομαι)
- Ενεργοποιημένο Default Refresh Rate - 120Hz dynamically (η εμπειρία χρήσης είναι πολύ ομαλή με ενεργοποιημένα τα 120Hz, κατά την γνώμη μου δεν αξίζει να λειτουργώ την οθόνη στα 60Hz)
Με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις και με την χρήση που κάνω, η αντοχή της μπαταρίας είναι αρκετά ικανοποιητική, κρατώντας άνετα μιάμιση ημέρα (το φορτίζω ως 80% και το χρησιμοποιώ ως 25%). Την φόρτιση έχω διαλέξει να την κάνω με έναν 33W Χiaomi φορτιστή και όχι με τον 67W που συνοδεύεται, τον οποίο χρησιμοποιώ μόνο όταν βιάζομαι πολύ.
Όσον αφορά την ποιότητα σήματος του κινητού, είχα θορυβηθεί από τα σχόλια ορισμένων που ανέφεραν προβλήματα για αυτό και έκανα μερικές δοκιμές. Σαν μέτρο σύγκρισης έχω δύο άλλα κινητά που βρίσκονται στο σπίτι, ένα Redmi 9A και ένα Realme C3. Συνέκρινα λοιπόν την ισχύ του σήματός τους σε δίαφορα σημεία του σπιτιού και το Redmi Note 12 Pro δεν υπολείπεται κάπου σε σχέση με τα δύο άλλα κινητά. Συγκεκριμένα η ισχύς του σήματός του ήταν μεταξύ -102dBm και -113dBm, τιμές που όπως είδα στο διαδίκτυο είναι φυσιολογικές για μέσα στο σπίτι. Έξω απο το σπίτι το σήμα ενισχύεται ακόμη περισσότερο και πρακτικά είναι άριστο (μπορείτε να ελέγξετε την ισχύ σήματος στα Settings - About phone - Detailed info and specs - Status - SIM status ή εγκαθιστώντας σχετική εφαρμογή απο το Play Store). Όσο για το wifi δεν μου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, όντας γρήγορο και σταθερό.
Όμορφο και ελαφρύ.
Ωραία οθόνη amoled με εξαιρετικά ομαλή κύλιση στα 120Ηz
Γρήγορο, χωρίς κολλήματα στο browsing και στα social media.
Καλή φωτογραφία και βίντεο για την τιμή του.
Γρήγορος φορτιστής, 3.5mm audio jack, διάφανη θήκη σιλικόνης καλής ποιότητας.
Συμπερασματικά είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Το κινητό το έχω 1 εβδομάδα οπότε θα επανέλθω αν χρειαστεί.
Καλό έχει τίμια κάμερα η μπαταρία κρατάει αρκετά με μέτρια χρήση, με βαριά φαντάζομαι θα τελείωνε γρήγορα. Ωστόσο στο δικό μου παρατήρησα το εξής
Σε κάποιες εφαρμογές κολλάει freezing κι δεν ξεκολλάει με τίποτα παρά μόνο μετά από κάνα 10 λεπτό κυριολεκτικά η αν το κάνω επανεκκίνηση. Κατά τα άλλα τιμιο
Μετά από ενάμιση χρόνο κολλάει μερικές φορές και χάνει πιο γρήγορα μπαταρία.... Σε γενικές γραμμές όμως ειναι καλό... Πιστεύω ότι θα είναι λειτουργικό για μερικούς μήνες ακόμη.
Πολύ καλό κινητό στα χρήματα του. Μέχρι τώρα και μετά από 2 χρόνια χρήσης, κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάζει. Δεν έχει πέσει η απόδοση της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια τώρα και πάει πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με μνήμη, επεξεργαστή και φόρτιση.
3291 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΑυτό η το redmi note 13 5g?Κανονική χρήση, όχι παιχνιδια. Θα ήθελα καλή σχετικά κάμερα.
την καλύτερη κάμερα την έχει το 12 pro 5g λόγο του Sony imx 766 από εκεί και πέρα σε θέμα επεξεργαστή το pro 5g είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το απλό 13.
απλά το 13 είναι πιο καινούργιο.
από άποψη εάν θες κινητό τώρα πάρε το 12 pro 5g αλλά εάν μπορείς να περιμένεις 1-2 μήνες να πέσει η τιμή του 13 pro 5g τότε πάρε αυτό
Μπορεί κάποιος να μου αναφέρεις τις διαφορές αναμεσα στις εκδόσεις EU και GLobal?
καμία αλλα το nfc είναι η EU και αυτό χωρίς το nfc global.
η global παίρνει updates 1 μέρα πιο νωρίς καθώς το ευρωπαϊκό έχει διαφορετικό θόλωμα και δεν έχει πρόβλημα με το σήμα πως αναφέρουν πολλοί. οπότε πάρε το nfc
Θα γίνω και έγω γραφική,αλλά Poco X5 Pro ή αυτο για καλή κάμερα αλλα και γενικότερα,κανονική χρήση(όχι παιχνιδια κτλ)
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Αναδείξτε τον επαγγελματία φωτογράφο μέσα σας με τον κορυφαίο αισθητήρα IMX766
Με οπτικό πεδίο 120°
Βάλτε το καλύτερό σας πρόσωπο μπροστά!
Ζήστε εκπληκτικά γραφικά στην Οθόνη Pro AMOLED 120Hz με μεταβλητό ρυθμό ανανέωσης που αλλάζει αυτόματα για να ταιριάζει με το περιεχόμενο στην οθόνη
MediaTek Dimensity 1080 5G
5000 mAh Μπαταρία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό έχει τίμια κάμερα η μπαταρία κρατάει αρκετά με μέτρια χρήση, με βαριά φαντάζομαι θα τελείωνε γρήγορα. Ωστόσο στο δικό μου παρατήρησα το εξής
Σε κάποιες εφαρμογές κολλάει freezing κι δεν ξεκολλάει με τίποτα παρά μόνο μετά από κάνα 10 λεπτό κυριολεκτικά η αν το κάνω επανεκκίνηση. Κατά τα άλλα τιμιο
Μετά από ενάμιση χρόνο κολλάει μερικές φορές και χάνει πιο γρήγορα μπαταρία.... Σε γενικές γραμμές όμως ειναι καλό... Πιστεύω ότι θα είναι λειτουργικό για μερικούς μήνες ακόμη.
Πολύ καλό κινητό στα χρήματα του. Μέχρι τώρα και μετά από 2 χρόνια χρήσης, κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάζει. Δεν έχει πέσει η απόδοση της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια τώρα και πάει πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με μνήμη, επεξεργαστή και φόρτιση.
Εάν το διαδίκτυο είναι 5G και το WIFI hotspot είναι ενεργοποιημένο, το τηλέφωνο ζεσταίνεται και το WIFI hotspot απενεργοποιείται. Διαφορετικά, το τηλέφωνο είναι εντάξει.
Δεν εχω κανενα παραπονο απο το κινητο. Ειναι λιγο αργο μονο. Οταν ανοιγεις εφαρμογες δεν ανοιγουνε και σφαιρα. Τα βαλαμε διπλα διπλα με ενα POCO, και στο POCO ανοιγανε λιγο πιο γρηγορα, πειραματιστηκαμε με google maps. Ισως μετα το Hyper OS...δεν ξερω. Αλλα για 220 ευρω κινητο ειναι ΟΚ. Ο μονος λογος να το πεταξω θα ηταν γιατι κολλάει μονιμα μια συγκεκριμένη εφαρμογη η οποια σε καποιο σημειο κανει μια απεικόνιση. Μολις ξεκινησει η απεικονιση το κινητο freeze-άρει για 5 λεπτα και μετα κανει επανεκκίνηση μονο του. Αν επαιρνα κατι αλλο θα πηγανα σε Google pixel ισως.
Update: βασικά είναι αργό κινητό....τρία αστέρια
Για την εποχή του ηταν αψογο. Τωρα με τις αναβαθμίσεις δεν ξέρω τι θα γίνει. Ειδωμέν. Παράπονο δεν εχω.
Από τα χειρότερα κινητά που είχα ποτέ.Σε ενα χρονο δεν αντεξα και το αλλαξα. Η μπαταρία πέφτει για πλάκα μετά από μέτρια χρήση. Κολλάει γενικά και επίσης οι φωτογραφίες που βγάζει είναι κακής ποιότητας.
πλέον έχω κλείσει ένα χρόνο με το κινητό και τώρα τελευταία άρχισε να πέφτει γρηγορότερα η μπαταρία ή να κολλάει λίγο σπάνια όμως, αλλά είναι πολύ τίμιο τηλέφωνο
Είχα για πολλά χρόνια Samsung και το αγόρασα για αλλαγή.
Το μετάνιωσα χίλιες φορές. Η συσκευή είναι ΟΚ όμως έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες που το έχω και υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ ακόμα να τα διαχειριστώ εκεί μέσα.
μια ζωή είχα ξιαομι, πλέον δε νομίζω να ξαναπάω σε ξιαομι είναι η χειρότερη αγορά που έχω κάνει ούτε χρόνο δε το έχω και θέλω να πάρω άλλο κινητό , κολλάει , χάνεται το ίντερνετ για λίγο και γενικά έχει και άλλα ελάττωμα που δε τα θυμάμαι τώρα
Ως κάτοχος του κινητού καπου 9 μηνες έρχομαι να πω οτι ειμαι υπερ-ικανοποιημένος με το κινητό. Προφανώς απο αποψη επιδόσεων αλλα και απο αποψη ποιότητας κατασκευής.
Στους 9 μηνες που το εχω λειτουργεί οπως την πρώτη μερα όντας φορτωμένο ενα σωρό εφαρμογές εικόνες βίντεο κτλ.
Αυτο που με εντυπωσίασε ομως περισσότερο ειναι η αντοχή του υλικού του. Δε ξερω αν επεσα στην περίπτωση αλλα το κινητό επιβίωσε απο πτώση με μηχανή. Εφυγε απο τη θηκη που το κρατούσε δε ξερω ποσα μέτρα μακριά λύγισε το σασί του μαζι με την οθόνη και δε σταμάτησε να λειτουργεί. Αυτη τη στιγμή που γραφω το κινητό διαγράφει ενα τόξο ύψους μισού εκατοστού στο κέντρο του συγκριτικά με τις άκρες του και λειτουργεί άψογα. Χωρια τις αμέτρητες τούμπες που εχει φαει απτα χερια μου. Μπραβο στη xiaomi.
Κάτοχος του κινητού εδώ και ένα χρόνο. Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από αυτό το κινητό και έχει καλύψει πλήρως τις ανάγκες μου. Καταρχάς δεν έχει υπάρξει ούτε μια φορά που να μου έχει κολλήσει, ή να μου βγάλει κάποιο σφάλμα γενικώς. Η μπαταρία του κρατάει μια ολόκληρη μέρα με πολλές ώρες περιήγησης στο ίντερνετ ως κύρια χρήση του, φορτίζει στο 50% σε λιγότερο από 20 λεπτά οπότε ποτέ δεν ξέμεινα από μπαταρία μιας και φορτίζει εκπληκτικά γρήγορα με τον fast charger 67W που περιλαμβάνεται στη συσκευασία του (σε αντίθεση με άλλες εταιρείες).
Το καλύτερο το.αφησα για το τέλος. Απίστευτη κάμερα. Δεν το περίμενα αλλά τραβάει πολύ καλές φωτογραφίες με πολύ καλή ανάλυση. Ακόμα και τη νύχτα τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά, διαθέτει και ειδική ρύθμιση που πραγματικά σου κάνει τη νύχτα-μέρα! Το ίδιο ισχύει και για τα βίντεο, τραβάει χωρίς κανένα.προβλημα ακόμα και 4Κ!
Πολύ καλή δουλειά της XIAOMI, για τα χρήματα του πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ακριβότερα κινητά τηλέφωνα.
Πολύ καλό κινητό μέχρι στιγμής δεν μου έβγαλε κάποιο πρόβλημα ....η μπαταρία μου κρατάει μια μέρα εκτός και αν το λιώσω στα social όποτε μου αντέχει κάπου στη μισή μέρα...κάμερα ικανοποιητική....το έχω ένα χρόνο
8GB/256GB
Αγοράστηκε 12/2023 από Xiaomi Store
Δεν θα αναφερθώ στα θετικά του, τα έχουν περιγράψει αναλυτικά οι περισσότεροι!
Μετά από 8 μήνες χρήση έχω να πω τα εξής:
Το χρησιμοποιώ - λόγω δουλειάς - όλη μέρα κάθε μέρα!
Είναι το κινητό μου γραφείο: Κλήσεις απεριόριστες, σερφάρισμα, emails, φορτωμένο με πολλές εφαρμογές (teams, what's app, skype, linkus,viber 2 προφίλ κλπ). Το κινητό για αυτό που κάνει το κάνει αξιοπρεπέστατα! Για μένα είναι από τις καλύτερες αγορές μου, μακράν value for money! Για τα προβλήματα που αναφέρονται πολλοί, ότι κολλάει, ζεσταίνεται υπεβολικά, τα παίζει γρήγορα κλπ, σε τέτοιο βαθμό που το περιγράφουν δεν μου έχει εμφανίσει τέτοια προβλήματα.
Ενα σημαντικό πράγμα που κάνω είναι συχνά επανεκκίνηση - τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα, θεωρώ ότι βοηθά.
Η μπαταρία είναι επαρκής - ήταν ακόμα καλύτερα πριν την αναβάθμιση σε Hyper - βγάζει την ημέρα άνετα αν δεν του πιεις το αίμα σε social media, you tube κλπ.
Πριν είχα το Xiaomi Xiaomi 11 Lite 5G, με τον ίδιο φόρτο εργασίας η αντοχή της μπαταρίας και οι επιδόσεις υποδιέστερες, παρόλα αυτά έκανε την δουλειά του αξιοπρεπώς!
Οι επισημάνσεις μου εστιάζονται στα εξής:
1. Πριν την αναβάθμιση σε Hyper, κατά την διάρκεια κλήσης δεν είχα ιντερνετ, τώρα έχω!
2. Μετά την αναβάθμιση σε Hyper, η φόρτιση καθυστερεί σημαντικά, τις περισσότερες φορές φορτίζει σχεδόν στον διπλάσιο χρόνο δίχως να έχω αλλάξει κάτι στις ρυθμίσεις, ενώ το καλώδιο του φορτιστή δεν έχει κάποια φθορά
3. Αρκετές φορές οι ειδοποιήσεις κολλάνε και έρχονται μαζεμένες.
4. Εχω συνδεδεμένα ακουστικά Xiaomi Redmi Buds 5 Pro, κολλάνε πολλές φορές και δεν ζευγαρώνουν μόλις τα βγάλεις από την θήκη. Πριν είχα Huawei FreeBuds 4i και δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, το πρόβλημα εντάθηκε ειδικά μετά την αναβάθμιση σε Hyper, τουλάχιστον αυτό έχω παρατηρήσει
5. Ως hotspot, επειδή συχνά συνδέω το λάπτποπ, έχει καθυστέρηση στο να το δει και να γίνει ζεύξη
Γενικά στους 2 τομείς που έχω θέμα είναι το bluetooth και το internet, δίχως όμως να αποτελούν απαγορευτικοί παράγοντες για την αγορά του!
πολύ μέτριο κινητό.... σε αρκετές περιπτώσεις πολύ κάτω του μετρίου.
Αγορασμενο Χριστούγεννα του 23 στα 280 από imob Βριλησσίων......Αρκετά καλή κάμερα ενώ δε κολαει καθόλου...!!
Δυστυχώς όμως χάνει συνέχεια το σημα τοσο του αριθμού οσο και του wify.. μίλησα με εταιρεία αλλά δυστυχώς δε βγάλαμε άκρη παρά του servis που έγινε (εντός εγγύησης). Γρήγορη φόρτιση μπαταρίας μεν αλλά το κινητό γίνεται φούρνος.... σε σημείο να έχει φουσκώσει η μπαταρία και να έχει στραβωσει ελαφρά η συσκευή..... Αρκετές φορές (χωρίς να φορτίζει) χειμώνα καλοκαίρι υπερθερμαίνεται εύκολα με μέτρια χρήση και βγάζει μύνημα υπερθέρμανσης . Πρόβλημα ειδικά όταν έχεις gps...(Και μιλάμε για κοντινές αποστάσεις όχι μεγάλες αποστάσεις που είναι λογικό να ζοριστει)
Δεν αξίζει η αγορά....!!!! άσχετου τιμής.... Κινητα όπως oppo της τάξεως 150€-200€ πραγματικά πολύ καλύτερα...
Αυτά από μένα.... Δυστυχώς η Xiaomi έριξε την ποιότητα και δε θα την ξαναπροτιμησω
Χαλια το κινητο. Ακομα χειροτερη η εταιρια. Το κινητο κιρτωσε. Ζεσταινεται παρα πολυ σε σημειο που δεν μπορεις να το ακουμπας. Και η αντιπροσωπεια δεν το αναλαμβανει να το επισκευασει δωρεαν στα πλαισια της εγγυησης. Μου ζητανε 140€ για να αλλαξουν μπαταρια, οθονη, και εσωτερικο πλαισιο. Απαραδεκτο κινητο, τραγικη εταιρια. Μακρια απο Xiaomi Redmi. Πεταμενα λεφτα.
Πήρα το κινητό για τις καλές κριτικές που είχε για φωτογραφίες, στην κατηγορία τιμής του. Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όλες οι φωτογραφίες που βγάζω ακόμα και σε επιλογή pro και σε 50mp, έχουν τόση παραμόρφωση, όταν κάνω μεγένθυση της φωτογραφίας, που φαίνονται σαν πινελιές στον καμβά. Έχω κάτι ηλιοβασιλέματα, με ή χωρίς αναμνήσεις, που άνετα τα εκτυπώνω και τα πουλάω για ζωγραφιές. Δεν ξέρω αν το κινητό μου έχει κάποιο πρόβλημα ή η ποιότητα είναι αυτή που βλέπω. Η αλήθεια είναι ότι και σε άλλα redmi 12 pro που έχω δει η διαφορά δεν είναι μεγάλη.
Χάνει συνέχεια το ίντερνετ.Δεν με ακούνε όταν μιλάω.Η μπαταρία εξαντλείται πολύ γρήγορα. Κακής ποιότητας βίντεο και φωτογραφίες. Υπερθερμαίνεται, ακόμη και κατά την φόρτιση. Το έχω μόνο τρεις μήνες. Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει..
από τον Οκτώβριο μέχρι τώρα έβγαλε τρία προβλήματα. Δεν με βρίσκει το gps όταν βάζω χάρτες, οι φωτογραφίες που βγάζει είναι θολές και κακής ανάλυσης, καμία σχέση με αυτές που έβλεπα ότι τραβάει και τώρα δεν μου διαβάζει την sim. Κάνει συνέχεια επανασύνδεση στην sim 2 και χάνει το ίντερνετ και από την άλλη, όταν αποσυνδέεται από την sim 2. Δεν ξέρω τι γίνεται...
Στην αρχή ήταν τέλειο, νόμιζα ότι τους είχα κλαίψει , πολύ ωραίες φωτογραφίες, πολύ γρήγορο σε ότι και να άνοιγα, πολύ καλή ποιότητα κλίσης , απίστευτα γρήγορη φόρτιση, παρα πολύ καλή ανάλυση οθόνης, πολύ φωτεινή. Το MIUI λίγο απαράδεκτο αλλά ήμουν πρόθυμος να το καταπιώ όσο το κινητό πετούσε.
Τώρα μετά από έναν χρόνο και κάτι και μετά από την "αναβάθμιση " σε hyper os που το περίμενα πως και πως , απογοητευτικα σε βαθμό που άλλαξα κινητό. Άρχισαν να τρώνε κολλήματα οι εφαρμογές, ειδικά η κάμερα και το maps τρώνε τρελά lags και γενικά έχει χάσει το smoothness του . Ήταν το πρώτο μου XIAOMI , ήμουν πολλά χρόνια fan των mid range της samsung αλλά μετά από 2 χρόνια και αυτά κλατάρουν . Πήγα για πρώτη φορά σε ναυαρχίδα (s24) γιατί με τα mid range από όποια εταιρία και να πάρεις δεν βλέπεις προκοπή, εκτός και αν δεν σε πειράζει να αλλάζεις κάθε 2 χρόνια κινητό.
Μετά από μήνες λειτουργίας απενεργοποιούνται οι sim ξαφνικά, κλείνουν τα δεδομένα. Χρειάζεται άπειρες φορές επανεκκίνηση μήπως και λειτουργήσει. Επίσης, θέλει σίγουρα 2 φορές φόρτιση την ημέρα, χωρίς χρήση Fb ή παιχνιδιών.
Όταν αποφασίσει να λειτουργήσει είναι μια χαρά κινητό. Κατά τα άλλα απαράδεκτο στην τιμή των 350 που το πήρα.
Αρκετά καλό κινητό για τα χρήματα του είναι γρήγορο ,η μπαταρία του κρατάει αν δεν παίζεις με τις ώρες
οι φωτογραφίες και τα βίντεο έχουν καθαρή και καλή ανάλυση και τα ηχεία του αρκετά καλά!
Εξαιρετικό κινητό,βγάζει τέλειες φωτογραφιες και βίντεο, γρήγορο,η μπαταρία κρατάει πολύ,φορτίζει γρήγορα γιατί έχει μέσα ταχυφορτιστή, γενικά είναι άψογο.
Αυτοί που λένε ότι δεν πιάνει σήμα κ έχει προβλήματα μάλλον μπερδεύουν τα κινητά ή δεν το έχουν όντως πάρει,γιατί βλέπω ότι δεν είναι επιβεβαιωμένες αγορές.
Μακριά! Κάποια κινητά εμφανίζουν πρόβλημα με το σήμα και πιάνεις παντού μόνο 2G. Έχω τρεις μήνες τώρα που πιάνω παντού μόνο 2g , πιθανόν φταίει κάποια ενημέρωση της xiaomi στο συγκεκριμένο κινητό καθώς διάβασα πως πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα. Η μπαταρία από τις πρώτες μέρες πολύ κακή, λες και είχαν το κινητό 3 χρόνια. Τουλάχιστον φορτίζει γρήγορα
Είναι η δεύτερη συσκευή που παρέλαβα ως προβληματική. Κάνει συνεχείς αποσυνδέσεις από το δίκτυο τηλεφωνίας καθώς και από το WiFi. Αν βγεί από την πρίζα, αποφορτίζεται σε 2ωρες. Μακριά
Έχω το κινητό εδώ και δέκα μήνες και απορώ με τα σχόλια αρκετών χρηστών ότι ξεφορτιζει και δεν έχει σήμα. Το κινητό το έχω λιώσει και η μπαταρία του αντέχει άνετα μιάμιση μέρα. Το ότι δεν έχει σήμα πάλι τέλος άκυρο μια χαρά ακούω τους πάντες καμπάνα! Απορώ τι τηλέφωνο πήραν γιατί μάλλον δεν είναι αυτό που περιγράφεται εδώ!
ειναι πολυ γρηγορο κινητο και η μπαταρια του κραταει σιγουρα ολη μερα με αρκετα συχνη χρηση, ακομα και με συνεχομενη προβολη βιντεο. η καμερα ειναι καλη, αλλα οχι κατι τρομερο. ειχα το redmi note 8 (κορυφαιο κινητο vfm ακομα και τωρα θα ελεγα, παροτι παλιοτερο) πριν και θα ελεγα οτι η καμερα του τωρινου ειναι ελαχιστα καλυτερη. μετα απο καποιους μηνες εφαγε καποια μικροκολληματα στο instagram και χρειαστηκε επανεκκινηση, αλλα παρα πολυ πιθανον να εφταιγε και η εφαρμογη εκεινη τη στιγμη. γενικα θα το προτεινα για vfm συσκευη!
Προερχόμενος από Mi 9 Lite από το οποίο έμεινα αρκετά ικανοποιημένος, κοιτούσα παρουσιάσεις για αγορά νέου κινητού, με το Redmi Note 12 Pro να είναι πολύ κοντά στα χαρακτηριστικά που επιθυμώ. Όλα τα reviews που είδα είχαν θετικά σχόλια, παρουσιάζοντάς το ως ένα value for money midrange κινητό (π.χ. GsmArena, NotebookCheck, DxoMark, LaurentWillen). Ταυτόχρονα όμως είδα και κάποιες αρνητικές κριτικές εδώ στο Skroutz κυρίως ως προς την μπαταρία και το σήμα του. Έχω το κινητό μία εβδομάδα και η εμπειρία μου είναι η εξής:
Η χρήση που κάνω είναι περίπου μία ώρα youtube, μία ώρα browsing-social, 15 με 30 λεπτά κλήσεις και μερικές φωτογραφίες.
Οι ρυθμίσεις που έχω κάνει είναι:
- Απενεργοποίηση 5G
- Απενεργοποίηση υπηρεσίας msa (MIUI System Ads)
- Απενεργοποίηση υπηρεσίας Feedback
- Απενεργοποίηση υπηρεσίας Updater
- Απενεργοποίση Auto-Sync (το ανοίγω μόνο μια φορά την εβδομάδα, δεν χρησιμοποιώ Auto-Sync σε φωτογραφίες και βίντεο)
- Απενεργοποίηση Usage and diagnostics
- Απενεργοποίση Google Assistant
- Απενεργοποίση NFC και Location (τα ανοίγω μόνο όταν τα χρειάζομαι)
- Ενεργοποιημένο Default Refresh Rate - 120Hz dynamically (η εμπειρία χρήσης είναι πολύ ομαλή με ενεργοποιημένα τα 120Hz, κατά την γνώμη μου δεν αξίζει να λειτουργώ την οθόνη στα 60Hz)
Με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις και με την χρήση που κάνω, η αντοχή της μπαταρίας είναι αρκετά ικανοποιητική, κρατώντας άνετα μιάμιση ημέρα (το φορτίζω ως 80% και το χρησιμοποιώ ως 25%). Την φόρτιση έχω διαλέξει να την κάνω με έναν 33W Χiaomi φορτιστή και όχι με τον 67W που συνοδεύεται, τον οποίο χρησιμοποιώ μόνο όταν βιάζομαι πολύ.
Όσον αφορά την ποιότητα σήματος του κινητού, είχα θορυβηθεί από τα σχόλια ορισμένων που ανέφεραν προβλήματα για αυτό και έκανα μερικές δοκιμές. Σαν μέτρο σύγκρισης έχω δύο άλλα κινητά που βρίσκονται στο σπίτι, ένα Redmi 9A και ένα Realme C3. Συνέκρινα λοιπόν την ισχύ του σήματός τους σε δίαφορα σημεία του σπιτιού και το Redmi Note 12 Pro δεν υπολείπεται κάπου σε σχέση με τα δύο άλλα κινητά. Συγκεκριμένα η ισχύς του σήματός του ήταν μεταξύ -102dBm και -113dBm, τιμές που όπως είδα στο διαδίκτυο είναι φυσιολογικές για μέσα στο σπίτι. Έξω απο το σπίτι το σήμα ενισχύεται ακόμη περισσότερο και πρακτικά είναι άριστο (μπορείτε να ελέγξετε την ισχύ σήματος στα Settings - About phone - Detailed info and specs - Status - SIM status ή εγκαθιστώντας σχετική εφαρμογή απο το Play Store). Όσο για το wifi δεν μου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, όντας γρήγορο και σταθερό.
Όμορφο και ελαφρύ.
Ωραία οθόνη amoled με εξαιρετικά ομαλή κύλιση στα 120Ηz
Γρήγορο, χωρίς κολλήματα στο browsing και στα social media.
Καλή φωτογραφία και βίντεο για την τιμή του.
Γρήγορος φορτιστής, 3.5mm audio jack, διάφανη θήκη σιλικόνης καλής ποιότητας.
Συμπερασματικά είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Το κινητό το έχω 1 εβδομάδα οπότε θα επανέλθω αν χρειαστεί.
Καλό έχει τίμια κάμερα η μπαταρία κρατάει αρκετά με μέτρια χρήση, με βαριά φαντάζομαι θα τελείωνε γρήγορα. Ωστόσο στο δικό μου παρατήρησα το εξής
Σε κάποιες εφαρμογές κολλάει freezing κι δεν ξεκολλάει με τίποτα παρά μόνο μετά από κάνα 10 λεπτό κυριολεκτικά η αν το κάνω επανεκκίνηση. Κατά τα άλλα τιμιο
Μετά από ενάμιση χρόνο κολλάει μερικές φορές και χάνει πιο γρήγορα μπαταρία.... Σε γενικές γραμμές όμως ειναι καλό... Πιστεύω ότι θα είναι λειτουργικό για μερικούς μήνες ακόμη.
Πολύ καλό κινητό στα χρήματα του. Μέχρι τώρα και μετά από 2 χρόνια χρήσης, κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάζει. Δεν έχει πέσει η απόδοση της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια τώρα και πάει πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με μνήμη, επεξεργαστή και φόρτιση.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!