Η realme, εμπνευσμένη από τη φύση, χρησιμοποίησε ένα ειδικό 2D υλικό και μία προηγμένη κατασκευαστική διαδικασία που έχει ως αποτέλεσμα το φινίρισμα να δημιουργεί ένα εκπληκτικό εφέ που το κάνει να ξεχωρίζει.
είναι 5G?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Η realme, εμπνευσμένη από τη φύση, χρησιμοποίησε ένα ειδικό 2D υλικό και μία προηγμένη κατασκευαστική διαδικασία που έχει ως αποτέλεσμα το φινίρισμα να δημιουργεί ένα εκπληκτικό εφέ που το κάνει να ξεχωρίζει.
H οθόνη έχει διαγώνιο 6,72”, με αναλογία οθόνης προς σώμα 91,4% και ανάλυση FHD+, με αποτέλεσμα μια πιο άνετη οπτική εμπειρία για τον χρήστη. Με κεντρικά τοποθετημένη punch-hole που συνδυάζεται άψογα με το σώμα του τηλεφώνου, το realme C55 είναι συμμετρικό και υπέροχο. Η οθόνη υποστηρίζει ρυθμό ανανέωση 90Hz για εξαιρετική ομαλότητα και «ρευστότητα» στις κινήσεις.
Ο οκταπύρηνος επεξεργαστής MediaTek Helio G88 με συχνότητα λειτουργίας έως 2,0GHz προσφέρει υψηλή απόδοση ενώ η ισχυρή Mali-G52 GPU εξασφαλίζει ομαλότητα στα παιχνίδια.
Για να προσφέρει στους χρήστες μια απρόσκοπτη και πολύ πιο ομαλή εμπειρία, η realme ανέπτυξε την τεχνολογία DRE (Dynamic RAM Extension) για την επέκταση της RAM μεγέθους 8 GB έως και κατά 8 GB για να απολαμβάνετε μια εμπειρία που μοιάζει με 16 GB. Με την ενεργοποιημένη δυναμική επέκταση μνήμης, το C55 μπορεί να ανοίγει πολλές εφαρμογές ταυτόχρονα και να διατηρεί την ομαλή λειτουργία του τηλεφώνου.
Η κύρια κάμερα 64 MP βασίζεται σε έναν αισθητήρα επιπέδου ναυαρχίδας, με μεγάλο μέγεθος pixel 0,7μm και μέγεθος 1/2" που είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, και συνοδεύεται από μία κάμερα 2 MP τύπου B&W. Στην πρόσοψη υπάρχει μία υψηλής ποιότητας κάμερα 8 MP για selfies.
Με την ονομασία Mini Capsule, το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό περιβάλλει την οπή της εμπρόσθιας κάμερας και προσαρμόζεται κατάλληλα για να προσφέρει πληροφόρηση για διάφορες λειτουργίες όπως για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, την χρήση των δεδομένων κ.ά.
Το realme C55 διαθέτει την ταχύτερη φόρτιση στην κατηγορία του (33 W) με τεράστια μπαταρία χωρητικότητας 5.000 mAh. Η μπαταρία φορτίζει σε ποσοστό 50% σε 29 λεπτά και σε ποσοστό 100% σε 63 λεπτά.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το συγκεκριμένο κινητό το είχα πάρει πριν 1 χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι κολλάει αρκετά και οι φωτογραφίες του δεν είναι ότι καλύτερο. Ένα καλό για αυτό το κινητό είναι ότι κρατάει η μπαταρία.
Έχω τα 128 GB ,το είχα αγοράσει καπου γύρω στα 180€ πριν ενάμιση χρόνο.
ΑΨΟΓΗ μπαταρια, δεν έχει παθει τιποτα απολύτως από τις 500 φορές που το έχω ρίξει καταλάθος στο πάτωμα. Το μόνο αρνητικο η φωτογραφική που δεν είναι τίποτα φοβερό αλλά σαν κινητό τα σπάει για τέτοια χαμηλή τιμή.
Το έχω πάνω από ένα χρόνο, κι είναι ακόμα σαν να το αγόρασα χτες, δεν κολλάει, δεν έβγαλε προβλήματα (παρά μόνο τις πρώτες μέρες που για κάποιο λόγο 2 φορές μου έβγαζε λάθος τον κωδικό για το ξεκλείδωμα της οθόνης, κάτι που με επανεκκίνηση διορθώθηκε και δεν το έχει ξανακάνει ποτέ από τότε). Από μνήμη ατελείωτη!!!! Δεν κολλάει ούτε με τα αμέτρητα παιχνίδια που χουν κατεβάσει τα παιδια. Και για επόμενο κινητό όταν έρθει η ώρα, πάλι realme θα διαλέξω!
Το συγκεκριμένο κινητό του αγόρασα για τη σύζυγό μου. Προοριζόταν για ελαφριά χρήση περισσότερο για social media, φωτογραφίες, ελαφρύ gaming και αποθήκευση αρχείων. Η μνήμη του είναι αρκετά μεγάλη. Μέχρι σήμερα δεν έχει χρησιμοποιηθεί για multitasking. Αυτό που έχω για να πω για αυτή τη συσκευή σύμφωνα με τα λεφτά που κόστισε είναι ότι είναι μία αξιόλογη συσκευή και δεν θα σας αφήσει απογοητευμένους. Έχει δεχτεί πολλές πτώσεις από την κόρη μας δύο χρονών και πάλι μέχρι σήμερα στέκεται όρθιο και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Η μπαταρία του είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Αν χρειάζεστε ένα κινητό το οποίο να σας βολεύει στην καθημερινότητα χωρίς να έχετε πολλές πολλές απαιτήσεις νομίζω ότι θα σας ικανοποιήσει στο 100%. Βρίσκεται στην κατοχή μας για περίπου 1,5 χρόνο και ακόμα συνεχίζει και δέχεται ενημερώσεις κανονικά και λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Ένας χρόνος χρήσης. 'Δεν κολλάει καθόλου, γρήγορη απόκριση.
Πoλλές και συχνές αναβαθμίσεις από Realme (Android 14).
Τρομερή μπαταρία
Απίστευτη έξυπνη αγορά budget κινητού!
Αυτά που προσφέρει για αυτήν την τιμή δεν τα βρίσκεις εύκολα.
Το έχω κοντά 1 μήνα δεν μου έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα, η μπαταριά κρατάει απίστευτα καλά με full ολοήμερη χρήση και 1 φόρτιση ανα 1μισή μέρα. Πολύ αξιόλογη κάμερα με αρκετά καλή λήψη βίντεο.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα !!
VFM! Δεν έχει προβλήματα συμβατότητας όπως μιας άλλης εταιρείας. Κάνει όλες τις αναβαθμίσεις Android (είμαι ήδη στην έκδοση 14). Χρειάζεται προστατευτικό τζαμάκι και καλύτερη εξωτερική θήκη από αυτή που δίνει.
το κινητό είναι άψογο το έχω σχεδόν 1 χρόνο και ακόμα δεν μου έχει βγάλει ούτε ένα πρόβλημα είχα βρέξει το κινητό σε υπερβολική δόση καταλάθος και δεν έπαθε τίποτα έχει πέσει τόσες φορές τίποτα μάγκες αξίζει full τα 150€ που θα δώσετε εκτός άμα θέλετε και καλύτερη κάμερα γιατί δεν έχει και τόση καλή κάμερα αυτό το κινητό θα σας πρότεινα να πάρετε το iPhone 11 που πλέον μπορείς να το βρεις μεταχειρισμένο στα 200€
Μου βγήκε ελαττωματικό από την πρώτη μέρα...παρουσίασε πολλά προβλήματα,όπως κολλούσε απίστευτα πρώτον κ κύριον,έπειτα δεν φορτίζει,σταματούσε κάπου κ κολλούσε εκεί ή φόρτιζε ότι να ναι κ έκαιγε κ η μπαταρία...ο ήχος όταν μιλούσα στο τηλ μια χανόταν κ μια άνοιγε πολύ χαμηλά...γενικά έμεινα πολύ δυσαρεστημένη από αυτήν την αγορά μου κ πιο πολύ από την αντιμετώπιση της εταιρίας που το παρήγγειλα,που νόμιζα ότι θα ήταν αξιόπιστη αλλά όχι,αφού το έστειλα πρώτα στο σέρβις με δικά μου έξοδα,παρόλο που ήταν καινούριο κ θα έπρεπε να το αναγνωρίσει η εγγύηση,αντί να μου το αντικαταστήσουν ,το έκαναν ένα υποτιθέμενο σέρβις κ μου το ξανά έστειλαν....όμως όπως καταλαβαίνετε επειδή ήταν πολύ έντονα τα προβλήματα του ,επέμειναν πάλι κ είπα στην εταιρία που το πήρα McDuck ότι δεν ευθύνομαι εγώ για όλα τα προβλήματα του κινητού κ πως θα έπρεπε να μου δώσουν ένα άλλο..όμως για να μην πολύ λόγω το έχω στείλει άλλες τρεις φορές με δικιά τους χρέωση αυτές τις φορές αλλά συνεχώς φτιάχνουν υποτίθεται κάτι αλλά πάλι τα ίδια μου κάνει....αγανάκτησα βάλε βγάλε κάρτες κ λυπάμαι που εμπιστεύτηκαν αυτήν την εταιρία για την αγορά μου.... ποτέ ξανά....
Μετά από 6 μήνες μπορώ να πω ότι είναι σχετικά οκ σαν φθηνό κινητό αλλά το δακτυλικό αποτύπωμα είναι εντελώς ελαττωματικό με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να το απενεργοποιήσω. Επειδή όμως είναι πλέον απαραίτητο σε ένα κινητό ειδικά για web banking κτλ, το θεωρώ σοβαρό ελάττωμα και 2 αστεράκια με το ζόρι βάζω..
Μια χαρά κάνει την δουλειά του.
Το μόνο που Μ έχει δυσκολέψει είναι ότι κολλάει ανά διαστήματα και θέλει επανεκκίνηση.
ΠΟΛΥ Καλό κινητό.ΤΟ ΕΧΩ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΡΑΤΑΕΙ. ΔΕΝ δείχνει διαφημίσεις όταν μπαίνεις στις εφαρμογές του όπως η Xiaomi.Το Πήρα 215€, τέλειο Για τα λεφτά του.ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΣΤΟ 200% ΧΑΝΕΤΑΙ ΛΙΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
Vfm Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από αυτή τη συσκευή.. Η μπαταρία κρατάει άνετα 3 μέρες.. Η κάμερα είναι αρκετά καλή.. δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από κινητό , πάντως για τη χρήση που το κάνω για εμένα ;;; εξαιρετική συσκευή προτιμήστε την.
Δεν το περίμενα τόσο καλό και γρήγορο, ένα αρνητικό που παρατήρησα όταν στέλνω ηχητικά στο μέσσεντζερ είναι ότι η ποιότητα του μικροφώνου δεν είναι καθαρή τόσο, μου θυμίζει ποιότητα από κινητά που βγήκαν πριν μια δεκαετία. Ε ντάξει, ας μην είμαστε αχάριστοι δεν μπορείς να έχεις τα πάντα...
Για τα χρήματα του είναι μια πολύ καλή επιλογή. Δεν είμαι πολύ απαιτητικός χρήστης αλλά για τηλέφωνα και σερφαρισμα είναι μια χαρά και γρήγορο χωρίς κολλήματα. Και η μπαταρία του βγάζει σχεδόν δύο μέρες και φορτίζει σε μια ώρα. Σημ. δεν παίζω παιχνίδια. Είμαι 48 χρόνων. Στα συν ότι έρχεται με τζαμακι προστασίας φορεμένο και πλαστική θήκη. Έχει και nfc!
το κινητό είναι τέλειο το έχω 5 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τα παιχνίδια και το browsing σφαίρα.οτι καλύτερο για τα λεφτά του
Τραγικό λάθος...... Είπαμε οικονομικό αλλά να μπορείς να κάνεις και την δουλειά σου. Και 180.0 ευρώ είναι μια χαρά λεφτά. Τα κινητά δεν είναι πλέον μόνο για να πατάς το πράσινο κουμπί...... Όταν μιλούσα δεν μπορούσα να ανοίξω άλλη εφαρμογή. Κάθε πρωί ήταν κολλημένο και έβγαζε τέρατα. Πολλές φορές δεν λειτουργουσε ούτε το τατσ. Οι φώτο τραγικές επίσης. Ειδοποίησης δεν είχα για πολλες εφαρμογές. Ερχόμουν από ένα Huawei 10 lite χρήσης 5+ χρόνων χωρίς κανένα πρόβλημα. Άλλαξα γιατί μου μετέφεραν ότι πλέον αυτό δεν ισχύει. Αλλά το realme c55 είναι για πέταμα. Αυτή τη στιγμή είμαι με το σπασμένο Huawei γιατί το καινούριο είναι στο σερβισ μια εβδομάδα τώρα και ακόμα περιμένουμε λύση..... Για να δούμε τώρα την εξυπηρέτηση πελατών σκουτζ τι ψάρια πιάνει;;;;
Από την πρώτη εβδομάδα άρχισε να κλείνει μόνο του 2με3 φορές την ημέρα.Ωσπου μια μέρα κόλλησε η οθόνη και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω το touch screen. Επανήλθε μόνο του όταν μου ξανά έκλεισε.Έχουμε και συνέχεια το πρώτο servise (μετά από ένα μήνα σχεδόν) δεν έδειξε τίποτα όλα καλά με το που το πήρα από το servise άρχισε πάλι να κλείνει μόνο του με το αποκορύφωμα ενώ είχα ένα σημαντικό ραντεβού το κινητό να χτυπάει να το σηκώνω και να είναι " νεκρό ".Ούτε άκουγα ούτε με ακούγανε .Αναμένω το δεύτερο servise ,αυτή τη φορά το πήγα μόνη στο servise realme .πιστεύω να μην το κρατήσουν έναν ακόμη μήνα .
Παιδιά το κινητό είναι ακριβώς ότι λέει. Αξίζει τα λεφτά του. Το έχω 3 μήνες περίπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Εγώ προσωπικά κάνω χρήση κάποιων εφαρμογών, τηλεφωνήματα και browsing. Δεν ξέρω για παιχνίδια και social media κτλ. Με τη χρήση που κάνω, απλά γενικά, μου κρατάει άνετα 3 μέρες η μπαταρία. Μπορείτε να δείτε και την εικόνα που αναφέρει πόσες μέρες είναι από την τελευταία φόρτιση.
Το κινητό μου ήρθε σήμερα 29/02/2024
Πρώτες εντυπώσεις :
Μπαταρία μέτρια, ήρθε με 43% και μέσα σε 3 ώρες ηθελε φορτισμα (19%). Επίσης για γρήγορη φόρτιση φορτίζει σχετικά αργά. Έχει φορτιστή 33W (που οκ πλέον τα περισσότερα έρχονται μόνο με το καλώδιο), αλλά σχετικά με τον 67W που είχα με το προηγούμενο κινητό δεν συγκρίνεται (προηγ. Xiaomi redmi note 11 pro).
Ηχεία οκ, όχι όπως γράφουν άλλοι πως είναι τέλεια κλπ, είναι οκ για κινητό.
Κάμερα σε μέρα οκ μια χαρά όπως όλα. Σε πιο σκοτεινή ληψη, άθλια, κολλούσε και η οθόνη (όπως όταν πχ μιλάς με κάμερα κ δεν έχεις σήμα, κάπως έτσι.)
Ενα ακόμα αρνητικό, χωρίς ιδιαίτερη χρήση, έβαζα σε σειρά τις εφαρμογές κ έκανα κάποιες ρυθμίσεις αλλά χωρίς καμία ανοιχτή εφαρμογή, ζεστάθηκε αρκετά. Με παιχνίδια δεν ξέρω τι θα κάνει...
Κατα τ άλλα φθηνό κινητό για την μνήμη του κλπ είναι οκ η τιμή. Αν δεν πάει τουλάχιστον 6μηνο νορμάλ τότε όσο κ να ναι η τιμή θα πεις άστο...
Update : μισή ώρα μετά. Τα ηχεία είναι άθλια. Ειδικά στο μπάσο, ακούγεται σαν να είσαι μέσα σε οικοδομή, σαν να ακούγεται λίγο απ το βάθος κάπως. Άθλιο. Άρχισε και να κολλάει. 1η μέρα. Επιστροφή κατευθείαν.
Πολύ καλό κινητό για απλή χρήση: web,social,μουσική,φωτογραφίες. Για τα χρήματά του το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Λοιπόν το κινητό το πήρα δώρο στην μητέρα μου γιατί το δικό της είχε αρχίσει να τα παίζει.
Μέχρι είναι ικανοποιημένη δεν κολλάει πουθενά (μέτρια χρήση) και πολύ γρήγορη φόρτιση.
Γενικά είναι μια πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά του θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα!
αγοράστηκαν δύο συσκευές με διαφορά κάποιων ημερών. η πρώτη αρχικά παρουσίασε κάποια κολλήματα, μετά την αναβάθμιση όμως του λειτουργικού, δούλεψε μία χαρά. καί οι δύο που το χρησιμοποιούν, δείχνουν ικανοποιημένοι για την ώρα. καλά χαρακτηριστικά για την τιμή του. επαρκής χώρος αποθήκευσης. όποιος ζητάει περισσότερα, πληρώνει καί ακριβότερα.
Για το κόστος που έχει είναι πολύ καλό!
Το συνιστώ για αγορά, με χαρακτηριστικά 8GB RAM & 256GB αποθηκευτικό χώρο.
Το σημαντικότερο είναι, πως δεν σε φλομώνει με διαφημίσεις οταν ανοιγεις εφαρμογές του κινητού, όπως συμβαίνει με γνωστή άλλη εταιρεία.
Απογοητεύτηκα τόσο πολύ απ' το κινητό αυτό
Καταρχήν δεν ανάβει το κουμπί για ειδοποίηση όταν έχεις μήνυμα .πρέπει να το κοιτάς κάθε φορά
Η οθόνη είναι μικρή.....
Πολύ πολύ καλό
Δύο συσκευές,για μένα και την σύζυγο,με τα 6 και 8gb αντίστοιχα
Δύο μήνες και 10 μέρες αντίστοιχα
Γρήγορο δεν κολλάει και κάνει την δουλειά του τέλεια
Φωτογραφίες μια χαρά,μπαταρία μια με μιάμιση ημέρα
Βίντεο όχι το καλύτερο αλλά στα 150 € είναι μια χαρά
Αξιολόγηση 2
Σε 11 ημέρες ήρθαν μια ενημέρωση ασφαλείας και Android 14 !!!!!!
Μέχρι τώρα όλα τέλεια !!!!
Πολύ γρήγορο, ακόμη και με πολλαπλά aplications ανοιχτά στο backround. Χωρίς κολλήματα με ικανοποιητικότατη μνήμη, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ γρήγορη φόρτιση στα όρια του απίστευτου. Μεγάλη ζωή μπαταρίας. Πολύ κομψός σχεδιασμός, φοβερά χρώματα και γενικότερα εικόνα και στις φωτογραφίες αλλά και στην παραγωγή video.
Από απαιτητικό και πολύ ανυπόμονο χρήστη και χωρίς κανένα έως τώρα παράπονο.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
μιλάμε για 169€ τηλέφωνο...ειναι υπεραρκετά τα υπερ.δεν κολλάει δεν κρασαρει υπέροχη οθόνη.στα λεφτά του δεν υπάρχει καλύτερο νομίζω
Το κινητό είναι μια χαρά,το μόνο αρνητικο είναι ο επεξεργαστής καί τό δάχτυλικο αποτύπωμα ανταποκρίνεται καλά.Τωρα μήν έχετε καί πολλές απαιτήσεις για κινητό τών 170 ευρώ είναι ένα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ,πρώτα ψάξτε τό λίγο πριν το αγοράσετε.
Η αξιολόγηση αφορά την έκδοση 8/256GB.
Η χρήση που κάνω είναι τηλεφωνικές κλήσεις, μυνήματα και κλήσεις Viber, λίγη χρήση social media και αρκετό browsing κυρίως μέσω Firefox και Edge λόγο του uBlock origin και για το Sync που προσφέρουν.
Το τηλέφωνο αγοράστηκε στη Black Friday σε προσφορά από πολύ γνωστό κατάστημα στα 169 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα και με αυτά που προσφέρει είναι πραγματικό VFM. Στη συσκευασία περιέχονται θήκη σιλικόνης και ταχυφορτηστής 33W.
Σε γενικές γραμμές το τηλέφωνο είναι γρήγορο για τη budget κατηγορία όπου και ανήκει, δεν κολλάει και το λογισμικό του είναι αρκετά απλό εύχρηστο και εύκολα παραμετροποιήσιμο.
Στις κλήσεις είναι άψογο, σε ακούνε και ακούς χωρίς προβλήματα, υποστηρίζει VoLTE και κλήσεις μέσω WiFi.
Το δακτυλικό αποτύπωμα λειτουργεί κυριολεκτικά άψογα, πάρα πολύ γρήγορο χωρίς κολλήματα, απλά χρειάζεται καλό και σωστό καλιμπράρισμα του δακτύλου. Επίσης υποστηρίζει και face ID, το οποίο δουλεύει μια χαρά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Υποστηρίζει κανονικά NFC και πληρωμές μέσω Gpay πχ, το αναφέρω γιατί σε ορισμένα sites γράφουν ότι δεν υποστηρίζει NFC.
Η οθόνη είναι αρκετά καλή για τα χρήματα του και την κατηγορία του τηλεφώνου, ωραία χρώματα και 90Hz ρυθμό ανανέωσης.
Την πίσω κάμερα θα την χαρακτήριζα μέτρια προς καλή, πάντα για τη συγκεκριμένη κατηγορία τηλεφώνου. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση για φθηνή σειρά κινητού είναι η υποστήριξη εγγραφής βίντεο σε 1080p 60fps.
Η μπαταρία του είναι 5000 mAh και αν δεν το δουλεύεις για πολλές ώρες με τέρμα το φωτισμό μπορεί να σε βγάλει άνετα πάνω από μέρα.
Το μοναδικό μειονέκτημα που έχω βρει είναι το ηχείο, ακούγεται αρκετά καλά και δυνατά αλλά δεν είναι stereo, ίσως κάποιους τους ενοχλήσει αυτό αν βλέπουν ταινίες, σειρές κτλ ή είναι audiophile. Εγώ δεν έχω τρελές απαιτήσεις οπότε και δεν με πολυαπασχολεί, περισσότερο να ακούγεται αρκετά δυνατά με ενδιαφέρει πράγμα που το κάνει μια χαρά.
Τέλος αν και δεν ασχολούμαι, δεν παίζω παιχνίδια στο κινητό, κατέβασα για να το τσεκαρω το PUBG και το COD και τα τρέχει μια χαρά. Το PUBG σε low settings παίζει σταθερά στα 40 FPS, το COD στα 60.
Σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ τίμιο τηλέφωνο και σε αυτά τα χρήματα για την έκδοση 8GB Ram και 256GB αποθηκευτικό, νομίζω ότι δεν έχει αντίπαλο.
Στα συν ότι η Realme σε αντίθεση με άλλες εταιρίες έχει αντιπροσωπεία στη χώρα μας.
Το συγκεκριμένο κινητό το είχα πάρει πριν 1 χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι κολλάει αρκετά και οι φωτογραφίες του δεν είναι ότι καλύτερο. Ένα καλό για αυτό το κινητό είναι ότι κρατάει η μπαταρία.
Έχω τα 128 GB ,το είχα αγοράσει καπου γύρω στα 180€ πριν ενάμιση χρόνο.
ΑΨΟΓΗ μπαταρια, δεν έχει παθει τιποτα απολύτως από τις 500 φορές που το έχω ρίξει καταλάθος στο πάτωμα. Το μόνο αρνητικο η φωτογραφική που δεν είναι τίποτα φοβερό αλλά σαν κινητό τα σπάει για τέτοια χαμηλή τιμή.
Το έχω πάνω από ένα χρόνο, κι είναι ακόμα σαν να το αγόρασα χτες, δεν κολλάει, δεν έβγαλε προβλήματα (παρά μόνο τις πρώτες μέρες που για κάποιο λόγο 2 φορές μου έβγαζε λάθος τον κωδικό για το ξεκλείδωμα της οθόνης, κάτι που με επανεκκίνηση διορθώθηκε και δεν το έχει ξανακάνει ποτέ από τότε). Από μνήμη ατελείωτη!!!! Δεν κολλάει ούτε με τα αμέτρητα παιχνίδια που χουν κατεβάσει τα παιδια. Και για επόμενο κινητό όταν έρθει η ώρα, πάλι realme θα διαλέξω!
Το συγκεκριμένο κινητό του αγόρασα για τη σύζυγό μου. Προοριζόταν για ελαφριά χρήση περισσότερο για social media, φωτογραφίες, ελαφρύ gaming και αποθήκευση αρχείων. Η μνήμη του είναι αρκετά μεγάλη. Μέχρι σήμερα δεν έχει χρησιμοποιηθεί για multitasking. Αυτό που έχω για να πω για αυτή τη συσκευή σύμφωνα με τα λεφτά που κόστισε είναι ότι είναι μία αξιόλογη συσκευή και δεν θα σας αφήσει απογοητευμένους. Έχει δεχτεί πολλές πτώσεις από την κόρη μας δύο χρονών και πάλι μέχρι σήμερα στέκεται όρθιο και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Η μπαταρία του είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Αν χρειάζεστε ένα κινητό το οποίο να σας βολεύει στην καθημερινότητα χωρίς να έχετε πολλές πολλές απαιτήσεις νομίζω ότι θα σας ικανοποιήσει στο 100%. Βρίσκεται στην κατοχή μας για περίπου 1,5 χρόνο και ακόμα συνεχίζει και δέχεται ενημερώσεις κανονικά και λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Ένας χρόνος χρήσης. 'Δεν κολλάει καθόλου, γρήγορη απόκριση.
Πoλλές και συχνές αναβαθμίσεις από Realme (Android 14).
Τρομερή μπαταρία
448 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Η realme, εμπνευσμένη από τη φύση, χρησιμοποίησε ένα ειδικό 2D υλικό και μία προηγμένη κατασκευαστική διαδικασία που έχει ως αποτέλεσμα το φινίρισμα να δημιουργεί ένα εκπληκτικό εφέ που το κάνει να ξεχωρίζει.
H οθόνη έχει διαγώνιο 6,72”, με αναλογία οθόνης προς σώμα 91,4% και ανάλυση FHD+, με αποτέλεσμα μια πιο άνετη οπτική εμπειρία για τον χρήστη. Με κεντρικά τοποθετημένη punch-hole που συνδυάζεται άψογα με το σώμα του τηλεφώνου, το realme C55 είναι συμμετρικό και υπέροχο. Η οθόνη υποστηρίζει ρυθμό ανανέωση 90Hz για εξαιρετική ομαλότητα και «ρευστότητα» στις κινήσεις.
Ο οκταπύρηνος επεξεργαστής MediaTek Helio G88 με συχνότητα λειτουργίας έως 2,0GHz προσφέρει υψηλή απόδοση ενώ η ισχυρή Mali-G52 GPU εξασφαλίζει ομαλότητα στα παιχνίδια.
Για να προσφέρει στους χρήστες μια απρόσκοπτη και πολύ πιο ομαλή εμπειρία, η realme ανέπτυξε την τεχνολογία DRE (Dynamic RAM Extension) για την επέκταση της RAM μεγέθους 8 GB έως και κατά 8 GB για να απολαμβάνετε μια εμπειρία που μοιάζει με 16 GB. Με την ενεργοποιημένη δυναμική επέκταση μνήμης, το C55 μπορεί να ανοίγει πολλές εφαρμογές ταυτόχρονα και να διατηρεί την ομαλή λειτουργία του τηλεφώνου.
Η κύρια κάμερα 64 MP βασίζεται σε έναν αισθητήρα επιπέδου ναυαρχίδας, με μεγάλο μέγεθος pixel 0,7μm και μέγεθος 1/2" που είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, και συνοδεύεται από μία κάμερα 2 MP τύπου B&W. Στην πρόσοψη υπάρχει μία υψηλής ποιότητας κάμερα 8 MP για selfies.
Με την ονομασία Mini Capsule, το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό περιβάλλει την οπή της εμπρόσθιας κάμερας και προσαρμόζεται κατάλληλα για να προσφέρει πληροφόρηση για διάφορες λειτουργίες όπως για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, την χρήση των δεδομένων κ.ά.
Το realme C55 διαθέτει την ταχύτερη φόρτιση στην κατηγορία του (33 W) με τεράστια μπαταρία χωρητικότητας 5.000 mAh. Η μπαταρία φορτίζει σε ποσοστό 50% σε 29 λεπτά και σε ποσοστό 100% σε 63 λεπτά.
Το συγκεκριμένο κινητό το είχα πάρει πριν 1 χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι κολλάει αρκετά και οι φωτογραφίες του δεν είναι ότι καλύτερο. Ένα καλό για αυτό το κινητό είναι ότι κρατάει η μπαταρία.
Έχω τα 128 GB ,το είχα αγοράσει καπου γύρω στα 180€ πριν ενάμιση χρόνο.
ΑΨΟΓΗ μπαταρια, δεν έχει παθει τιποτα απολύτως από τις 500 φορές που το έχω ρίξει καταλάθος στο πάτωμα. Το μόνο αρνητικο η φωτογραφική που δεν είναι τίποτα φοβερό αλλά σαν κινητό τα σπάει για τέτοια χαμηλή τιμή.
Το έχω πάνω από ένα χρόνο, κι είναι ακόμα σαν να το αγόρασα χτες, δεν κολλάει, δεν έβγαλε προβλήματα (παρά μόνο τις πρώτες μέρες που για κάποιο λόγο 2 φορές μου έβγαζε λάθος τον κωδικό για το ξεκλείδωμα της οθόνης, κάτι που με επανεκκίνηση διορθώθηκε και δεν το έχει ξανακάνει ποτέ από τότε). Από μνήμη ατελείωτη!!!! Δεν κολλάει ούτε με τα αμέτρητα παιχνίδια που χουν κατεβάσει τα παιδια. Και για επόμενο κινητό όταν έρθει η ώρα, πάλι realme θα διαλέξω!
Το συγκεκριμένο κινητό του αγόρασα για τη σύζυγό μου. Προοριζόταν για ελαφριά χρήση περισσότερο για social media, φωτογραφίες, ελαφρύ gaming και αποθήκευση αρχείων. Η μνήμη του είναι αρκετά μεγάλη. Μέχρι σήμερα δεν έχει χρησιμοποιηθεί για multitasking. Αυτό που έχω για να πω για αυτή τη συσκευή σύμφωνα με τα λεφτά που κόστισε είναι ότι είναι μία αξιόλογη συσκευή και δεν θα σας αφήσει απογοητευμένους. Έχει δεχτεί πολλές πτώσεις από την κόρη μας δύο χρονών και πάλι μέχρι σήμερα στέκεται όρθιο και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Η μπαταρία του είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Αν χρειάζεστε ένα κινητό το οποίο να σας βολεύει στην καθημερινότητα χωρίς να έχετε πολλές πολλές απαιτήσεις νομίζω ότι θα σας ικανοποιήσει στο 100%. Βρίσκεται στην κατοχή μας για περίπου 1,5 χρόνο και ακόμα συνεχίζει και δέχεται ενημερώσεις κανονικά και λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Ένας χρόνος χρήσης. 'Δεν κολλάει καθόλου, γρήγορη απόκριση.
Πoλλές και συχνές αναβαθμίσεις από Realme (Android 14).
Τρομερή μπαταρία
Απίστευτη έξυπνη αγορά budget κινητού!
Αυτά που προσφέρει για αυτήν την τιμή δεν τα βρίσκεις εύκολα.
Το έχω κοντά 1 μήνα δεν μου έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα, η μπαταριά κρατάει απίστευτα καλά με full ολοήμερη χρήση και 1 φόρτιση ανα 1μισή μέρα. Πολύ αξιόλογη κάμερα με αρκετά καλή λήψη βίντεο.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα !!
VFM! Δεν έχει προβλήματα συμβατότητας όπως μιας άλλης εταιρείας. Κάνει όλες τις αναβαθμίσεις Android (είμαι ήδη στην έκδοση 14). Χρειάζεται προστατευτικό τζαμάκι και καλύτερη εξωτερική θήκη από αυτή που δίνει.
το κινητό είναι άψογο το έχω σχεδόν 1 χρόνο και ακόμα δεν μου έχει βγάλει ούτε ένα πρόβλημα είχα βρέξει το κινητό σε υπερβολική δόση καταλάθος και δεν έπαθε τίποτα έχει πέσει τόσες φορές τίποτα μάγκες αξίζει full τα 150€ που θα δώσετε εκτός άμα θέλετε και καλύτερη κάμερα γιατί δεν έχει και τόση καλή κάμερα αυτό το κινητό θα σας πρότεινα να πάρετε το iPhone 11 που πλέον μπορείς να το βρεις μεταχειρισμένο στα 200€
Μου βγήκε ελαττωματικό από την πρώτη μέρα...παρουσίασε πολλά προβλήματα,όπως κολλούσε απίστευτα πρώτον κ κύριον,έπειτα δεν φορτίζει,σταματούσε κάπου κ κολλούσε εκεί ή φόρτιζε ότι να ναι κ έκαιγε κ η μπαταρία...ο ήχος όταν μιλούσα στο τηλ μια χανόταν κ μια άνοιγε πολύ χαμηλά...γενικά έμεινα πολύ δυσαρεστημένη από αυτήν την αγορά μου κ πιο πολύ από την αντιμετώπιση της εταιρίας που το παρήγγειλα,που νόμιζα ότι θα ήταν αξιόπιστη αλλά όχι,αφού το έστειλα πρώτα στο σέρβις με δικά μου έξοδα,παρόλο που ήταν καινούριο κ θα έπρεπε να το αναγνωρίσει η εγγύηση,αντί να μου το αντικαταστήσουν ,το έκαναν ένα υποτιθέμενο σέρβις κ μου το ξανά έστειλαν....όμως όπως καταλαβαίνετε επειδή ήταν πολύ έντονα τα προβλήματα του ,επέμειναν πάλι κ είπα στην εταιρία που το πήρα McDuck ότι δεν ευθύνομαι εγώ για όλα τα προβλήματα του κινητού κ πως θα έπρεπε να μου δώσουν ένα άλλο..όμως για να μην πολύ λόγω το έχω στείλει άλλες τρεις φορές με δικιά τους χρέωση αυτές τις φορές αλλά συνεχώς φτιάχνουν υποτίθεται κάτι αλλά πάλι τα ίδια μου κάνει....αγανάκτησα βάλε βγάλε κάρτες κ λυπάμαι που εμπιστεύτηκαν αυτήν την εταιρία για την αγορά μου.... ποτέ ξανά....
Μετά από 6 μήνες μπορώ να πω ότι είναι σχετικά οκ σαν φθηνό κινητό αλλά το δακτυλικό αποτύπωμα είναι εντελώς ελαττωματικό με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να το απενεργοποιήσω. Επειδή όμως είναι πλέον απαραίτητο σε ένα κινητό ειδικά για web banking κτλ, το θεωρώ σοβαρό ελάττωμα και 2 αστεράκια με το ζόρι βάζω..
Μια χαρά κάνει την δουλειά του.
Το μόνο που Μ έχει δυσκολέψει είναι ότι κολλάει ανά διαστήματα και θέλει επανεκκίνηση.
ΠΟΛΥ Καλό κινητό.ΤΟ ΕΧΩ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΡΑΤΑΕΙ. ΔΕΝ δείχνει διαφημίσεις όταν μπαίνεις στις εφαρμογές του όπως η Xiaomi.Το Πήρα 215€, τέλειο Για τα λεφτά του.ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΣΤΟ 200% ΧΑΝΕΤΑΙ ΛΙΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
Vfm Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από αυτή τη συσκευή.. Η μπαταρία κρατάει άνετα 3 μέρες.. Η κάμερα είναι αρκετά καλή.. δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από κινητό , πάντως για τη χρήση που το κάνω για εμένα ;;; εξαιρετική συσκευή προτιμήστε την.
Δεν το περίμενα τόσο καλό και γρήγορο, ένα αρνητικό που παρατήρησα όταν στέλνω ηχητικά στο μέσσεντζερ είναι ότι η ποιότητα του μικροφώνου δεν είναι καθαρή τόσο, μου θυμίζει ποιότητα από κινητά που βγήκαν πριν μια δεκαετία. Ε ντάξει, ας μην είμαστε αχάριστοι δεν μπορείς να έχεις τα πάντα...
Για τα χρήματα του είναι μια πολύ καλή επιλογή. Δεν είμαι πολύ απαιτητικός χρήστης αλλά για τηλέφωνα και σερφαρισμα είναι μια χαρά και γρήγορο χωρίς κολλήματα. Και η μπαταρία του βγάζει σχεδόν δύο μέρες και φορτίζει σε μια ώρα. Σημ. δεν παίζω παιχνίδια. Είμαι 48 χρόνων. Στα συν ότι έρχεται με τζαμακι προστασίας φορεμένο και πλαστική θήκη. Έχει και nfc!
το κινητό είναι τέλειο το έχω 5 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τα παιχνίδια και το browsing σφαίρα.οτι καλύτερο για τα λεφτά του
Τραγικό λάθος...... Είπαμε οικονομικό αλλά να μπορείς να κάνεις και την δουλειά σου. Και 180.0 ευρώ είναι μια χαρά λεφτά. Τα κινητά δεν είναι πλέον μόνο για να πατάς το πράσινο κουμπί...... Όταν μιλούσα δεν μπορούσα να ανοίξω άλλη εφαρμογή. Κάθε πρωί ήταν κολλημένο και έβγαζε τέρατα. Πολλές φορές δεν λειτουργουσε ούτε το τατσ. Οι φώτο τραγικές επίσης. Ειδοποίησης δεν είχα για πολλες εφαρμογές. Ερχόμουν από ένα Huawei 10 lite χρήσης 5+ χρόνων χωρίς κανένα πρόβλημα. Άλλαξα γιατί μου μετέφεραν ότι πλέον αυτό δεν ισχύει. Αλλά το realme c55 είναι για πέταμα. Αυτή τη στιγμή είμαι με το σπασμένο Huawei γιατί το καινούριο είναι στο σερβισ μια εβδομάδα τώρα και ακόμα περιμένουμε λύση..... Για να δούμε τώρα την εξυπηρέτηση πελατών σκουτζ τι ψάρια πιάνει;;;;
Από την πρώτη εβδομάδα άρχισε να κλείνει μόνο του 2με3 φορές την ημέρα.Ωσπου μια μέρα κόλλησε η οθόνη και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω το touch screen. Επανήλθε μόνο του όταν μου ξανά έκλεισε.Έχουμε και συνέχεια το πρώτο servise (μετά από ένα μήνα σχεδόν) δεν έδειξε τίποτα όλα καλά με το που το πήρα από το servise άρχισε πάλι να κλείνει μόνο του με το αποκορύφωμα ενώ είχα ένα σημαντικό ραντεβού το κινητό να χτυπάει να το σηκώνω και να είναι " νεκρό ".Ούτε άκουγα ούτε με ακούγανε .Αναμένω το δεύτερο servise ,αυτή τη φορά το πήγα μόνη στο servise realme .πιστεύω να μην το κρατήσουν έναν ακόμη μήνα .
Παιδιά το κινητό είναι ακριβώς ότι λέει. Αξίζει τα λεφτά του. Το έχω 3 μήνες περίπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Εγώ προσωπικά κάνω χρήση κάποιων εφαρμογών, τηλεφωνήματα και browsing. Δεν ξέρω για παιχνίδια και social media κτλ. Με τη χρήση που κάνω, απλά γενικά, μου κρατάει άνετα 3 μέρες η μπαταρία. Μπορείτε να δείτε και την εικόνα που αναφέρει πόσες μέρες είναι από την τελευταία φόρτιση.
Το κινητό μου ήρθε σήμερα 29/02/2024
Πρώτες εντυπώσεις :
Μπαταρία μέτρια, ήρθε με 43% και μέσα σε 3 ώρες ηθελε φορτισμα (19%). Επίσης για γρήγορη φόρτιση φορτίζει σχετικά αργά. Έχει φορτιστή 33W (που οκ πλέον τα περισσότερα έρχονται μόνο με το καλώδιο), αλλά σχετικά με τον 67W που είχα με το προηγούμενο κινητό δεν συγκρίνεται (προηγ. Xiaomi redmi note 11 pro).
Ηχεία οκ, όχι όπως γράφουν άλλοι πως είναι τέλεια κλπ, είναι οκ για κινητό.
Κάμερα σε μέρα οκ μια χαρά όπως όλα. Σε πιο σκοτεινή ληψη, άθλια, κολλούσε και η οθόνη (όπως όταν πχ μιλάς με κάμερα κ δεν έχεις σήμα, κάπως έτσι.)
Ενα ακόμα αρνητικό, χωρίς ιδιαίτερη χρήση, έβαζα σε σειρά τις εφαρμογές κ έκανα κάποιες ρυθμίσεις αλλά χωρίς καμία ανοιχτή εφαρμογή, ζεστάθηκε αρκετά. Με παιχνίδια δεν ξέρω τι θα κάνει...
Κατα τ άλλα φθηνό κινητό για την μνήμη του κλπ είναι οκ η τιμή. Αν δεν πάει τουλάχιστον 6μηνο νορμάλ τότε όσο κ να ναι η τιμή θα πεις άστο...
Update : μισή ώρα μετά. Τα ηχεία είναι άθλια. Ειδικά στο μπάσο, ακούγεται σαν να είσαι μέσα σε οικοδομή, σαν να ακούγεται λίγο απ το βάθος κάπως. Άθλιο. Άρχισε και να κολλάει. 1η μέρα. Επιστροφή κατευθείαν.
Πολύ καλό κινητό για απλή χρήση: web,social,μουσική,φωτογραφίες. Για τα χρήματά του το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Λοιπόν το κινητό το πήρα δώρο στην μητέρα μου γιατί το δικό της είχε αρχίσει να τα παίζει.
Μέχρι είναι ικανοποιημένη δεν κολλάει πουθενά (μέτρια χρήση) και πολύ γρήγορη φόρτιση.
Γενικά είναι μια πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά του θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα!
αγοράστηκαν δύο συσκευές με διαφορά κάποιων ημερών. η πρώτη αρχικά παρουσίασε κάποια κολλήματα, μετά την αναβάθμιση όμως του λειτουργικού, δούλεψε μία χαρά. καί οι δύο που το χρησιμοποιούν, δείχνουν ικανοποιημένοι για την ώρα. καλά χαρακτηριστικά για την τιμή του. επαρκής χώρος αποθήκευσης. όποιος ζητάει περισσότερα, πληρώνει καί ακριβότερα.
Για το κόστος που έχει είναι πολύ καλό!
Το συνιστώ για αγορά, με χαρακτηριστικά 8GB RAM & 256GB αποθηκευτικό χώρο.
Το σημαντικότερο είναι, πως δεν σε φλομώνει με διαφημίσεις οταν ανοιγεις εφαρμογές του κινητού, όπως συμβαίνει με γνωστή άλλη εταιρεία.
Απογοητεύτηκα τόσο πολύ απ' το κινητό αυτό
Καταρχήν δεν ανάβει το κουμπί για ειδοποίηση όταν έχεις μήνυμα .πρέπει να το κοιτάς κάθε φορά
Η οθόνη είναι μικρή.....
Πολύ πολύ καλό
Δύο συσκευές,για μένα και την σύζυγο,με τα 6 και 8gb αντίστοιχα
Δύο μήνες και 10 μέρες αντίστοιχα
Γρήγορο δεν κολλάει και κάνει την δουλειά του τέλεια
Φωτογραφίες μια χαρά,μπαταρία μια με μιάμιση ημέρα
Βίντεο όχι το καλύτερο αλλά στα 150 € είναι μια χαρά
Αξιολόγηση 2
Σε 11 ημέρες ήρθαν μια ενημέρωση ασφαλείας και Android 14 !!!!!!
Μέχρι τώρα όλα τέλεια !!!!
Πολύ γρήγορο, ακόμη και με πολλαπλά aplications ανοιχτά στο backround. Χωρίς κολλήματα με ικανοποιητικότατη μνήμη, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ γρήγορη φόρτιση στα όρια του απίστευτου. Μεγάλη ζωή μπαταρίας. Πολύ κομψός σχεδιασμός, φοβερά χρώματα και γενικότερα εικόνα και στις φωτογραφίες αλλά και στην παραγωγή video.
Από απαιτητικό και πολύ ανυπόμονο χρήστη και χωρίς κανένα έως τώρα παράπονο.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
μιλάμε για 169€ τηλέφωνο...ειναι υπεραρκετά τα υπερ.δεν κολλάει δεν κρασαρει υπέροχη οθόνη.στα λεφτά του δεν υπάρχει καλύτερο νομίζω
Το κινητό είναι μια χαρά,το μόνο αρνητικο είναι ο επεξεργαστής καί τό δάχτυλικο αποτύπωμα ανταποκρίνεται καλά.Τωρα μήν έχετε καί πολλές απαιτήσεις για κινητό τών 170 ευρώ είναι ένα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ,πρώτα ψάξτε τό λίγο πριν το αγοράσετε.
Η αξιολόγηση αφορά την έκδοση 8/256GB.
Η χρήση που κάνω είναι τηλεφωνικές κλήσεις, μυνήματα και κλήσεις Viber, λίγη χρήση social media και αρκετό browsing κυρίως μέσω Firefox και Edge λόγο του uBlock origin και για το Sync που προσφέρουν.
Το τηλέφωνο αγοράστηκε στη Black Friday σε προσφορά από πολύ γνωστό κατάστημα στα 169 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα και με αυτά που προσφέρει είναι πραγματικό VFM. Στη συσκευασία περιέχονται θήκη σιλικόνης και ταχυφορτηστής 33W.
Σε γενικές γραμμές το τηλέφωνο είναι γρήγορο για τη budget κατηγορία όπου και ανήκει, δεν κολλάει και το λογισμικό του είναι αρκετά απλό εύχρηστο και εύκολα παραμετροποιήσιμο.
Στις κλήσεις είναι άψογο, σε ακούνε και ακούς χωρίς προβλήματα, υποστηρίζει VoLTE και κλήσεις μέσω WiFi.
Το δακτυλικό αποτύπωμα λειτουργεί κυριολεκτικά άψογα, πάρα πολύ γρήγορο χωρίς κολλήματα, απλά χρειάζεται καλό και σωστό καλιμπράρισμα του δακτύλου. Επίσης υποστηρίζει και face ID, το οποίο δουλεύει μια χαρά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Υποστηρίζει κανονικά NFC και πληρωμές μέσω Gpay πχ, το αναφέρω γιατί σε ορισμένα sites γράφουν ότι δεν υποστηρίζει NFC.
Η οθόνη είναι αρκετά καλή για τα χρήματα του και την κατηγορία του τηλεφώνου, ωραία χρώματα και 90Hz ρυθμό ανανέωσης.
Την πίσω κάμερα θα την χαρακτήριζα μέτρια προς καλή, πάντα για τη συγκεκριμένη κατηγορία τηλεφώνου. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση για φθηνή σειρά κινητού είναι η υποστήριξη εγγραφής βίντεο σε 1080p 60fps.
Η μπαταρία του είναι 5000 mAh και αν δεν το δουλεύεις για πολλές ώρες με τέρμα το φωτισμό μπορεί να σε βγάλει άνετα πάνω από μέρα.
Το μοναδικό μειονέκτημα που έχω βρει είναι το ηχείο, ακούγεται αρκετά καλά και δυνατά αλλά δεν είναι stereo, ίσως κάποιους τους ενοχλήσει αυτό αν βλέπουν ταινίες, σειρές κτλ ή είναι audiophile. Εγώ δεν έχω τρελές απαιτήσεις οπότε και δεν με πολυαπασχολεί, περισσότερο να ακούγεται αρκετά δυνατά με ενδιαφέρει πράγμα που το κάνει μια χαρά.
Τέλος αν και δεν ασχολούμαι, δεν παίζω παιχνίδια στο κινητό, κατέβασα για να το τσεκαρω το PUBG και το COD και τα τρέχει μια χαρά. Το PUBG σε low settings παίζει σταθερά στα 40 FPS, το COD στα 60.
Σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ τίμιο τηλέφωνο και σε αυτά τα χρήματα για την έκδοση 8GB Ram και 256GB αποθηκευτικό, νομίζω ότι δεν έχει αντίπαλο.
Στα συν ότι η Realme σε αντίθεση με άλλες εταιρίες έχει αντιπροσωπεία στη χώρα μας.
Το συγκεκριμένο κινητό το είχα πάρει πριν 1 χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι κολλάει αρκετά και οι φωτογραφίες του δεν είναι ότι καλύτερο. Ένα καλό για αυτό το κινητό είναι ότι κρατάει η μπαταρία.
Έχω τα 128 GB ,το είχα αγοράσει καπου γύρω στα 180€ πριν ενάμιση χρόνο.
ΑΨΟΓΗ μπαταρια, δεν έχει παθει τιποτα απολύτως από τις 500 φορές που το έχω ρίξει καταλάθος στο πάτωμα. Το μόνο αρνητικο η φωτογραφική που δεν είναι τίποτα φοβερό αλλά σαν κινητό τα σπάει για τέτοια χαμηλή τιμή.
Το έχω πάνω από ένα χρόνο, κι είναι ακόμα σαν να το αγόρασα χτες, δεν κολλάει, δεν έβγαλε προβλήματα (παρά μόνο τις πρώτες μέρες που για κάποιο λόγο 2 φορές μου έβγαζε λάθος τον κωδικό για το ξεκλείδωμα της οθόνης, κάτι που με επανεκκίνηση διορθώθηκε και δεν το έχει ξανακάνει ποτέ από τότε). Από μνήμη ατελείωτη!!!! Δεν κολλάει ούτε με τα αμέτρητα παιχνίδια που χουν κατεβάσει τα παιδια. Και για επόμενο κινητό όταν έρθει η ώρα, πάλι realme θα διαλέξω!
Το συγκεκριμένο κινητό του αγόρασα για τη σύζυγό μου. Προοριζόταν για ελαφριά χρήση περισσότερο για social media, φωτογραφίες, ελαφρύ gaming και αποθήκευση αρχείων. Η μνήμη του είναι αρκετά μεγάλη. Μέχρι σήμερα δεν έχει χρησιμοποιηθεί για multitasking. Αυτό που έχω για να πω για αυτή τη συσκευή σύμφωνα με τα λεφτά που κόστισε είναι ότι είναι μία αξιόλογη συσκευή και δεν θα σας αφήσει απογοητευμένους. Έχει δεχτεί πολλές πτώσεις από την κόρη μας δύο χρονών και πάλι μέχρι σήμερα στέκεται όρθιο και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Η μπαταρία του είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Αν χρειάζεστε ένα κινητό το οποίο να σας βολεύει στην καθημερινότητα χωρίς να έχετε πολλές πολλές απαιτήσεις νομίζω ότι θα σας ικανοποιήσει στο 100%. Βρίσκεται στην κατοχή μας για περίπου 1,5 χρόνο και ακόμα συνεχίζει και δέχεται ενημερώσεις κανονικά και λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Ένας χρόνος χρήσης. 'Δεν κολλάει καθόλου, γρήγορη απόκριση.
Πoλλές και συχνές αναβαθμίσεις από Realme (Android 14).
Τρομερή μπαταρία
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!