Αδίκως κάποιος έβαλε ένα αστέρι σε αυτό το σπρέι διότι είναι παρά πολύ καλό κατα τη γνώμη και εμπειρία μου!
Εγώ το χρησιμοποίησα για να καλύψω ατέλειες σε 3D print φιγούρα και μου βγήκε τέλειο! Αρχικά εξισα την φιγούρα με ένα γυαλόχαρτο και μετά, αφού το σκούπισα καλά να μην υπάρχει σκόνη απ το τρίψιμο, ψέκασα με το σπρέι αυτό και αφού στέγνωσε, ξαναετριψα την φιγούρα και ξαναψεκασα για καλύτερο αποτέλεσμα. Το πέρασα 2 χέρια με λίγα λόγια. Εγώ κατάφερα να αφαιρέσω ένα 90-95% των ατελειών. Μαρεσει που δεν καλύπτει τέλεια με την μια, ώστε να έχεις μεγαλύτερο έλεγχο του τι κάνεις. Επίσης, όσον αφορά τη μυρωδιά είναι δυσάρεστη, αλλά πείτε μου ποιο σπρέι μυρίζει ωραία?? Ας μην είμαστε παράλογοι. Προσοχή στις φιγούρες με μικρές λεπτομέρειες, να ψεκάζετε σιγά σιγά και από μακρυά για να μην καλυφθούν οι λεπτομέρειες!