Μπότες Μηχανής

Alpinestars J-6 Ανδρικά Μποτάκια Μηχανής Δερμάτινα Drystar Αδιάβροχα Καφέ Κωδικός: 2542015-1228

Αδιάβροχα μποτάκια αστικής χρήσης από την Ιταλική εταιρία Alpinestars. Το υπέροχο στυλ τους καθώς και η άνεση σε οδήγηση και περπάτημα, τα κάνουν ιδανικά για καθημερινή μετακίνηση.

Αδιάβροχα μποτάκια αστικής χρήσης από την Ιταλική εταιρία Alpinestars. Το υπέροχο στυλ τους καθώς και η άνεση σε οδήγηση και περπάτημα, τα κάνουν ιδανικά για καθημερινή μετακίνηση.

Μέγεθος

130 00
Παράδοση έως Τετ, 01 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Toofast 5,0 (4)
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Αδιάβροχα μποτάκια αστικής χρήσης από την Ιταλική εταιρία Alpinestars. Το υπέροχο στυλ τους καθώς και η άνεση σε οδήγηση και περπάτημα, τα κάνουν ιδανικά για καθημερινή μετακίνηση.

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
2542015-1228

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μποτάκια
Στυλ Οδήγησης
Urban
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Δέρμα
Αδιάβροχες
Ναι
Μεμβράνες Αδιαβροχοποίησης
Drystar
Χρώμα
Καφέ

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Επίπεδο Προστασίας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 4
  3. 3
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Από άλλες χώρες

  • Kyriakos_Maginopoulos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    τα συγκεκριμένα παπούτσια τα εχω περίπου 4 χρόνια κ εχουν φάει αρκετή βροχή..δεν θα πω ότι ειναι 100% αδιάβροχα,γιατί σε μια δυνατή βροχή για πολυ ωρα ίσως τα ποδια μεσα βραχούν καπως..αλλα σε γενικες γραμμές πολυ καλο παπούτσι κ ταυτόχρονα για έξοδο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Heykel
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αν ψάχνετε ένα μποτάκι μηχανής που να προστατεύει σχετικά καλά, να μην φαίνεστε ότι είστε απο άλλο πλανήτη, είναι σχετικά οικονομικό, αρκετά όμορφο τότε είστε εδώ!! Το μόνο αρνητικό είναι η αδιαβροχοποιήση του που είναι μέτρια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chouliar
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα χρησιμοποιώ καθημερινά για πάνω από 8 ώρες σα διανομέας. Είναι άνετα και ζεστά και δε με κουράζουν αλλά το αριστερό σε 2 βροχές ήπιες για την περιοχή έβαλε νερό ενώ το δεξί καθόλου

    18/11/2025 Πλεον βαζουν νερο όπως τα κλασσικά αθλητικά ενώ εχουν ανοιξει στην ενωση σολας παππουτσιού. Το μονο θετικό οτι στηριζουν πολύ καλα τους αστραγαλους.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros.langos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Οσοι ψαχνετε για μποτακια μηχανης, ειναι το καλυτερο και ποιοτικοτερο παπουτσι για κρυο και βροχη, αν εισαι οδηγος μοτο.
    Δοκιμασα διαφορες μαρκες στα μεγαλυτερα καταστηματα με αξεσουαρ μηχανης πριν καταληξω και περπατησω τα J6.
    Πολυ ανετα στο περπατημα και ανατομικα σε σολα. Ευκολη περιστροφη του αστραγαλου μεσα στο μποτακι.
    Ανθεκτικα υλικα και δερμα που μονωνει σε χαμηλες θερμοκρασιες οδηγησης.
    Ψηλο, καλυπτει ολο το ποδι και ευρυχωρο για κινηση δαχτυλων. Με κλειστα ματια, καμια σχεση με ολα τα υπολοιπα που ειναι σαν κουτσουρα.
    Εχουν φοβερη εσωτερικη επενδυση και δεν σε τριβουν στη φτερνα στο περπατημα.
    Τα πηρα στη Γιαμαχα απο 150 ευρω, στα 120 ευρω και ειναι σουπερ για τα λεφτα τους.
    Το καλυτερο μποτακι που εχω. Παντος καιρου.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Imanousakis22
    3
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα παπούτσια δεν είναι τόσο κομψά όσο φαίνονται στην φωτογραφία. Είναι αρκετά χοδροκομμένα στον αστράγαλο θα έλεγα, με αποτέλεσμα να μοιάζουν σαν "χωνί" όταν τα φοράς. Σε σύγκριση με ένα άλλο ζευγάρι μποτάκια μηχανής, άλλης μάρκας, είναι για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον αρκετά ποιο άκομψα! Όσων αφορά την ποιότητα κατασκευής επίσης δεν είναι άριστης ποιότητας καθώς σε κάποιο σημεία στην σόλα το ενα παπούτσι μοιάζει σαν να έχει ένα μικρό εξόγκωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnnyarislam1914
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Φοβερα , ανετα μποτακια και ποιοτικα..Ισαξιας αξιας ενος ονοματος οπως της alpinestars..
    Δεν εχω δοκινασει ακομα την αδιαβροχοποιηση τους αλλα σιγουρα εμπνεουν εμπιστοσυνη σ αυτο το κομματι..Εννοειται οτι θα τα αγοραζα ξανα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Dx82
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλα, αρκετά άνετα, τα δοκίμασα σε λακούβες με νερό, τα εβρεξα με πιεστικό και πάλι δεν πήραν νερό, στον πάγο όμως φοβάμαι ότι θα γλιστράνε πολύ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_K_36
    2
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα αγόρασα για καθημερινό παπούτσι έτσι ώστε να έχω κάποια προστασία και αδιαβραχοποίηση . Αποδείχθηκε τελικά ότι δεν είναι αδιάβροχα αφού το νερό περνάει. ( κυρίως στο μπροστινό μέρος) . Γενικά δεν έχω καλή γνώμη για τη μεμβράνη της alpinestars, αντίθετα προιόντα που έχω δοκιμάσει με goretex και d-dry δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lighthousejack
    4
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Κάτοχος των συγκεκριμένων πάνω από 2 χρόνια. Πολύ ζεστό, χειμωνιάτικο μποτάκι για τη μηχανή. Πάρα πολύ καλή αδιαβροχοποίηση - βάζει λίγο νερό και αυτό μόνο σε συνθήκες νεροποντής. Επίσης προσφέρουν καλή προστασία από πτώσεις (δοκιμασμένα, με λίγα χλμ). Ακόμη, φαίνεται να έχουν πολύ καλό δέσιμο/κατασκευή.

    Δε θα τα πρότεινα για super-sport riding - λόγω του κοψίματος τους δε βολεύουν τόσο πολύ στις αλλαγές ταχυτήτων εκτός και αν δεν δεθούν μέχρι ψηλά. Για naked, on-off και γενικότερα πιο όρθιες θεσεις οδήγησης, είναι ότι πρέπει.

    Εν ολίγοις, αν είστε στην αγορά για χειμερινό, αδιάβροχο casual μποτάκι και δεν καβαλάτε super-sport (ή αλλιώς, δεν ακουμπάτε τάπα...), τα συγκεκριμένα αποτελούν σίγουρη επένδυση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grgtsip
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλή εφαρμογή και στην μηχανή και στο περπάτημα. Βέβαια δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα στην βροχή για να δω πόσο αδιάβροχα είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 0
  • τα συγκεκριμένα παπούτσια τα εχω περίπου 4 χρόνια κ εχουν φάει αρκετή βροχή..δεν θα πω ότι ειναι 100% αδιάβροχα,γιατί σε μια δυνατή βροχή για πολυ ωρα ίσως τα ποδια μεσα βραχούν καπως..αλλα σε γενικες γραμμές πολυ καλο παπούτσι κ ταυτόχρονα για έξοδο

    1
  • Αν ψάχνετε ένα μποτάκι μηχανής που να προστατεύει σχετικά καλά, να μην φαίνεστε ότι είστε απο άλλο πλανήτη, είναι σχετικά οικονομικό, αρκετά όμορφο τότε είστε εδώ!! Το μόνο αρνητικό είναι η αδιαβροχοποιήση του που είναι μέτρια!

    2
  • Τα χρησιμοποιώ καθημερινά για πάνω από 8 ώρες σα διανομέας. Είναι άνετα και ζεστά και δε με κουράζουν αλλά το αριστερό σε 2 βροχές ήπιες για την περιοχή έβαλε νερό ενώ το δεξί καθόλου

    18/11/2025 Πλεον βαζουν νερο όπως τα κλασσικά αθλητικά ενώ εχουν ανοιξει στην ενωση σολας παππουτσιού. Το μονο θετικό οτι στηριζουν πολύ καλα τους αστραγαλους.

    3
  • Οσοι ψαχνετε για μποτακια μηχανης, ειναι το καλυτερο και ποιοτικοτερο παπουτσι για κρυο και βροχη, αν εισαι οδηγος μοτο.
    Δοκιμασα διαφορες μαρκες στα μεγαλυτερα καταστηματα με αξεσουαρ μηχανης πριν καταληξω και περπατησω τα J6.
    Πολυ ανετα στο περπατημα και ανατομικα σε σολα. Ευκολη περιστροφη του αστραγαλου μεσα στο μποτακι.
    Ανθεκτικα υλικα και δερμα που μονωνει σε χαμηλες θερμοκρασιες οδηγησης.
    Ψηλο, καλυπτει ολο το ποδι και ευρυχωρο για κινηση δαχτυλων. Με κλειστα ματια, καμια σχεση με ολα τα υπολοιπα που ειναι σαν κουτσουρα.
    Εχουν φοβερη εσωτερικη επενδυση και δεν σε τριβουν στη φτερνα στο περπατημα.
    Τα πηρα στη Γιαμαχα απο 150 ευρω, στα 120 ευρω και ειναι σουπερ για τα λεφτα τους.
    Το καλυτερο μποτακι που εχω. Παντος καιρου.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αδιάβροχα μποτάκια αστικής χρήσης από την Ιταλική εταιρία Alpinestars. Το υπέροχο στυλ τους καθώς και η άνεση σε οδήγηση και περπάτημα, τα κάνουν ιδανικά για καθημερινή μετακίνηση.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
2542015-1228

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μποτάκια
Στυλ Οδήγησης
Urban
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Δέρμα
Αδιάβροχες
Ναι
Μεμβράνες Αδιαβροχοποίησης
Drystar
Χρώμα
Καφέ

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Επίπεδο Προστασίας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 7
  2. 4
  3. 3
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Από άλλες χώρες

  • Kyriakos_Maginopoulos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    τα συγκεκριμένα παπούτσια τα εχω περίπου 4 χρόνια κ εχουν φάει αρκετή βροχή..δεν θα πω ότι ειναι 100% αδιάβροχα,γιατί σε μια δυνατή βροχή για πολυ ωρα ίσως τα ποδια μεσα βραχούν καπως..αλλα σε γενικες γραμμές πολυ καλο παπούτσι κ ταυτόχρονα για έξοδο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Heykel
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αν ψάχνετε ένα μποτάκι μηχανής που να προστατεύει σχετικά καλά, να μην φαίνεστε ότι είστε απο άλλο πλανήτη, είναι σχετικά οικονομικό, αρκετά όμορφο τότε είστε εδώ!! Το μόνο αρνητικό είναι η αδιαβροχοποιήση του που είναι μέτρια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chouliar
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα χρησιμοποιώ καθημερινά για πάνω από 8 ώρες σα διανομέας. Είναι άνετα και ζεστά και δε με κουράζουν αλλά το αριστερό σε 2 βροχές ήπιες για την περιοχή έβαλε νερό ενώ το δεξί καθόλου

    18/11/2025 Πλεον βαζουν νερο όπως τα κλασσικά αθλητικά ενώ εχουν ανοιξει στην ενωση σολας παππουτσιού. Το μονο θετικό οτι στηριζουν πολύ καλα τους αστραγαλους.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros.langos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Οσοι ψαχνετε για μποτακια μηχανης, ειναι το καλυτερο και ποιοτικοτερο παπουτσι για κρυο και βροχη, αν εισαι οδηγος μοτο.
    Δοκιμασα διαφορες μαρκες στα μεγαλυτερα καταστηματα με αξεσουαρ μηχανης πριν καταληξω και περπατησω τα J6.
    Πολυ ανετα στο περπατημα και ανατομικα σε σολα. Ευκολη περιστροφη του αστραγαλου μεσα στο μποτακι.
    Ανθεκτικα υλικα και δερμα που μονωνει σε χαμηλες θερμοκρασιες οδηγησης.
    Ψηλο, καλυπτει ολο το ποδι και ευρυχωρο για κινηση δαχτυλων. Με κλειστα ματια, καμια σχεση με ολα τα υπολοιπα που ειναι σαν κουτσουρα.
    Εχουν φοβερη εσωτερικη επενδυση και δεν σε τριβουν στη φτερνα στο περπατημα.
    Τα πηρα στη Γιαμαχα απο 150 ευρω, στα 120 ευρω και ειναι σουπερ για τα λεφτα τους.
    Το καλυτερο μποτακι που εχω. Παντος καιρου.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Imanousakis22
    3
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα παπούτσια δεν είναι τόσο κομψά όσο φαίνονται στην φωτογραφία. Είναι αρκετά χοδροκομμένα στον αστράγαλο θα έλεγα, με αποτέλεσμα να μοιάζουν σαν "χωνί" όταν τα φοράς. Σε σύγκριση με ένα άλλο ζευγάρι μποτάκια μηχανής, άλλης μάρκας, είναι για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον αρκετά ποιο άκομψα! Όσων αφορά την ποιότητα κατασκευής επίσης δεν είναι άριστης ποιότητας καθώς σε κάποιο σημεία στην σόλα το ενα παπούτσι μοιάζει σαν να έχει ένα μικρό εξόγκωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnnyarislam1914
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Φοβερα , ανετα μποτακια και ποιοτικα..Ισαξιας αξιας ενος ονοματος οπως της alpinestars..
    Δεν εχω δοκινασει ακομα την αδιαβροχοποιηση τους αλλα σιγουρα εμπνεουν εμπιστοσυνη σ αυτο το κομματι..Εννοειται οτι θα τα αγοραζα ξανα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Dx82
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλα, αρκετά άνετα, τα δοκίμασα σε λακούβες με νερό, τα εβρεξα με πιεστικό και πάλι δεν πήραν νερό, στον πάγο όμως φοβάμαι ότι θα γλιστράνε πολύ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_K_36
    2
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα αγόρασα για καθημερινό παπούτσι έτσι ώστε να έχω κάποια προστασία και αδιαβραχοποίηση . Αποδείχθηκε τελικά ότι δεν είναι αδιάβροχα αφού το νερό περνάει. ( κυρίως στο μπροστινό μέρος) . Γενικά δεν έχω καλή γνώμη για τη μεμβράνη της alpinestars, αντίθετα προιόντα που έχω δοκιμάσει με goretex και d-dry δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lighthousejack
    4
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Κάτοχος των συγκεκριμένων πάνω από 2 χρόνια. Πολύ ζεστό, χειμωνιάτικο μποτάκι για τη μηχανή. Πάρα πολύ καλή αδιαβροχοποίηση - βάζει λίγο νερό και αυτό μόνο σε συνθήκες νεροποντής. Επίσης προσφέρουν καλή προστασία από πτώσεις (δοκιμασμένα, με λίγα χλμ). Ακόμη, φαίνεται να έχουν πολύ καλό δέσιμο/κατασκευή.

    Δε θα τα πρότεινα για super-sport riding - λόγω του κοψίματος τους δε βολεύουν τόσο πολύ στις αλλαγές ταχυτήτων εκτός και αν δεν δεθούν μέχρι ψηλά. Για naked, on-off και γενικότερα πιο όρθιες θεσεις οδήγησης, είναι ότι πρέπει.

    Εν ολίγοις, αν είστε στην αγορά για χειμερινό, αδιάβροχο casual μποτάκι και δεν καβαλάτε super-sport (ή αλλιώς, δεν ακουμπάτε τάπα...), τα συγκεκριμένα αποτελούν σίγουρη επένδυση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grgtsip
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλή εφαρμογή και στην μηχανή και στο περπάτημα. Βέβαια δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα στην βροχή για να δω πόσο αδιάβροχα είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 0
  • τα συγκεκριμένα παπούτσια τα εχω περίπου 4 χρόνια κ εχουν φάει αρκετή βροχή..δεν θα πω ότι ειναι 100% αδιάβροχα,γιατί σε μια δυνατή βροχή για πολυ ωρα ίσως τα ποδια μεσα βραχούν καπως..αλλα σε γενικες γραμμές πολυ καλο παπούτσι κ ταυτόχρονα για έξοδο

    1
  • Αν ψάχνετε ένα μποτάκι μηχανής που να προστατεύει σχετικά καλά, να μην φαίνεστε ότι είστε απο άλλο πλανήτη, είναι σχετικά οικονομικό, αρκετά όμορφο τότε είστε εδώ!! Το μόνο αρνητικό είναι η αδιαβροχοποιήση του που είναι μέτρια!

    2
  • Τα χρησιμοποιώ καθημερινά για πάνω από 8 ώρες σα διανομέας. Είναι άνετα και ζεστά και δε με κουράζουν αλλά το αριστερό σε 2 βροχές ήπιες για την περιοχή έβαλε νερό ενώ το δεξί καθόλου

    18/11/2025 Πλεον βαζουν νερο όπως τα κλασσικά αθλητικά ενώ εχουν ανοιξει στην ενωση σολας παππουτσιού. Το μονο θετικό οτι στηριζουν πολύ καλα τους αστραγαλους.

    3
  • Οσοι ψαχνετε για μποτακια μηχανης, ειναι το καλυτερο και ποιοτικοτερο παπουτσι για κρυο και βροχη, αν εισαι οδηγος μοτο.
    Δοκιμασα διαφορες μαρκες στα μεγαλυτερα καταστηματα με αξεσουαρ μηχανης πριν καταληξω και περπατησω τα J6.
    Πολυ ανετα στο περπατημα και ανατομικα σε σολα. Ευκολη περιστροφη του αστραγαλου μεσα στο μποτακι.
    Ανθεκτικα υλικα και δερμα που μονωνει σε χαμηλες θερμοκρασιες οδηγησης.
    Ψηλο, καλυπτει ολο το ποδι και ευρυχωρο για κινηση δαχτυλων. Με κλειστα ματια, καμια σχεση με ολα τα υπολοιπα που ειναι σαν κουτσουρα.
    Εχουν φοβερη εσωτερικη επενδυση και δεν σε τριβουν στη φτερνα στο περπατημα.
    Τα πηρα στη Γιαμαχα απο 150 ευρω, στα 120 ευρω και ειναι σουπερ για τα λεφτα τους.
    Το καλυτερο μποτακι που εχω. Παντος καιρου.

    1
  • Δες τα όλα
130,00 €
4,00 € σε Skroutz Point