Μηχανές Espresso

De'Longhi Dedica Arte Μηχανή Espresso 1300W Πίεσης 15bar Γκρι

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Παροχή Καφέ: Αλεσμένος
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1,1 lt
  • Τύπος: Αυτόματη

Ζήσε την απόλυτη εμπειρία καφέ στο σπίτι με την τεχνολογία Thermoblock και την ακριβή πίεση 15 bar της Dedica Arte, για espresso με πλούσια κρέμα σε κ

Δες όλη την περιγραφή
  • Συμβατή με E.S.E. Pod
  • Δες τα όλα

Εγχειρίδιο Χρήσης

374 27
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
4,00 € μεταφορικά
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
Δωρεάν μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Kaizer Shop 5,0 (60)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Καφετιέρες στη σελίδα του Kaizer Shop
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Με μια ματιά

    ✓ Thermoblock: Σταθερή θερμοκρασία σε μόλις 40’’

    ✓ 15 bar αντλία: Ιδανική πίεση για πλούσια κρέμα

    ✓ My LatteArt: Δημιουργία βελούδινου μικροαφρού

    ✓ Flow Stop: Προσαρμογή ποσότητας καφέ ανά φλυτζάνι

    ✓ Καλάθια φίλτρου υψηλής χωρητικότητας: Μέχρι 16 γρ. καφέ

    ✓ Ρυθμιζόμενος δίσκος συλλογής υγρών: Για φλιτζάνια έως 12 εκ.

    ✓ Μεταλλική πλάκα προθέρμανσης φλυτζανιών: Ζεστά φλυτζάνια κάθε στιγμή

      Μινιμαλιστική κομψότητα

      Η Delonghi Dedica Arte EC885.GY ξεχωρίζει για το μόλις 15 εκ. πλάτος της, προσφέροντας μοναδικό μινιμαλιστικό σχεδιασμό που δένει αρμονικά με την κουζίνα σου. Το ματ γκρι φινίρισμα και η μεταλλική επιφάνεια αποπνέουν κομψότητα, ενώ ο πίνακας ελέγχου με φωτιζόμενα κουμπιά κάνει τη χρήση της πανεύκολη και ευχάριστη. Κάθε λεπτομέρεια είναι φτιαγμένη για να ενισχύσει την αισθητική εμπειρία του σπιτικού σου espresso.

      Απόλαυση κάθε γουλιάς

      Η Dedica Arte φέρνει την επαγγελματική πίεση στο σπίτι με τα 15 bar της αντλίας και την τεχνολογία Thermoblock, που εξασφαλίζει σταθερή θερμοκρασία σε μόλις 40 δευτερόλεπτα. Κάθε espresso βγαίνει πλούσιος σε άρωμα και με δελεαστική κρέμα από πάνω, ενώ η λειτουργία Flow Stop σου επιτρέπει να καθορίζεις ακριβώς την ποσότητα καφέ ανά φλυτζάνι.

      Ακροφύσιο My LatteArt για τέλεια αφρόγαλα

      Το ακροφύσιο ατμού My LatteArt δημιουργεί απαλό και μεταξένιο μικροαφρό, ιδανικό για cappuccino, macchiato και flat white. Έτσι, μπορείς να πειραματιστείς με δημιουργίες latte art σαν επαγγελματίας barista, χωρίς να φύγεις από το σπίτι.

      Προσαρμογή φλιτζανιού και χρηστικότητα

      Ο ρυθμιζόμενος δίσκος συλλογής υγρών επιτρέπει την τοποθέτηση φλιτζανιών ή ψηλών ποτηριών έως 12 εκ., ενώ η μεταλλική πλάκα προθέρμανσης φλυτζανιών διατηρεί τη θερμοκρασία του καφέ. Το compact μέγεθος της Dedica, σε συνδυασμό με τον εύχρηστο πίνακα ελέγχου τριών κουμπιών, κάνει κάθε χρήση γρήγορη και εύκολη.

      Μεγάλη χωρητικότητα και ευελιξία

      Τα καλάθια φίλτρου υψηλής χωρητικότητας μπορούν να χωρέσουν έως 16 γραμμάρια αλεσμένου καφέ, για πιο έντονο και νόστιμο espresso. Υποστηρίζει και μερίδες καφέ ESE, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε αλεσμένο καφέ ή κάψουλες, χωρίς να χάνεις σε ποιότητα και γεύση.

      Στυλ, ανθεκτικότητα και άνεση

      Το μεταλλικό σώμα με ματ φινίρισμα προσδίδει στιβαρότητα και αντοχή, ενώ η ενσωματωμένη ένδειξη αφαλάτωσης, το πλήκτρο On/Off με αυτόματο stand-by και το σύστημα κατά του σταξίματος εξασφαλίζουν λειτουργικότητα χωρίς άγχος. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να απολαμβάνεις τον καφέ σου άνετα και χωρίς περιττές ενέργειες.

      Γιατί να την επιλέξεις;

      • Compact και κομψή, ιδανική για μικρές κουζίνες
      • Δυνατή πίεση 15 bar για espresso με πλούσια κρέμα
      • My LatteArt για τέλειο αφρόγαλα και latte art
      • Ευκολία στη χρήση με φωτιζόμενα κουμπιά και Flow Stop
      • Μεταλλικό σώμα, στιβαρή κατασκευή και ευκολία καθαρισμού

      Οι χρήστες είπαν

      Ένας χρήστης ανέφερε πως η Dedica φτιάχνει καφέ με πλούσιο αφρό και αφρόγαλα ιδανικό για latte art, ενώ άλλοι βρήκαν το pressurized basket χρήσιμο για γρήγορη και σταθερή εκχύλιση. Οι περισσότεροι επαίνεσαν τη στιβαρή κατασκευή και την ευκολία στη χρήση, ενώ λίγοι σχολίασαν την αίσθηση στα κουμπιά κατά τη χρήση. Συνολικά, οι χρήστες εκτιμούν την ποιότητα καφέ, την ευκολία καθαρισμού και την αισθητική της Dedica.

      Κατασκευαστής

      Δες όλη την περιγραφή

      Χαρακτηριστικά

      Χαρακτηριστικά

      Οδηγοί Προϊόντος

      Εγχειρίδιο Χρήσης

      Τεχνικά Χαρακτηριστικά

      Τύπος
      Ημιαυτόματη
      Παροχή Καφέ
      Αλεσμένος
      Ισχύς
      1300 W
      Πίεση
      15 bar
      Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
      1,1 lt
      Χρώμα
      Γκρι
      Retro
      Όχι
      Τύπος Boiler
      Thermoblock

      Δυνατότητες & Λειτουργίες

      Αφρογαλιέρα
      Όχι
      Συμβατή με
      E.S.E. Pod
      Εντοιχιζόμενη
      Όχι
      Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
      Όχι
      Φίλτρο Νερού
      Όχι
      Αυτόματη Απενεργοποίηση
      Ναι
      Cup Warmer
      Όχι
      Ακροφύσιο Ατμού
      Ναι
      Ρύθμιση Θερμοκρασίας
      Όχι

      Smart Ιδιότητες

      Wi-Fi
      Όχι

      Τεχνολογίες

      De'Longhi
      -

      Σημαντική πληροφορία

      Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

      Δες όλα τα χαρακτηριστικά

      Αξιολογήσεις (57)

      Αξιολογήσεις

      1. 40
      2. 12
      3. 2
      4. 2
      5. 1
      Αξιολόγησε το προϊόν
      • Εύκολη χρήση
      • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
      • Ποιότητα καφέ
      • Καϊμάκι
      • Καθαρισμός
      • Σχέση ποιότητας-τιμής
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αφρόγαλα
      • Μέτριος θόρυβος

      Εικόνες αξιολογήσεων

      Εικόνες αξιολογήσεων
      Εικόνες αξιολογήσεων
      Εικόνες αξιολογήσεων
      Εικόνες αξιολογήσεων
      Εικόνες αξιολογήσεων
      Εικόνες αξιολογήσεων

      Αξιολογήσεις χρηστών

      Από Κύπρο

      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Από άλλες χώρες

      • Panagiotis64
        3
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        τιμή 450 ευρώ είναι ανέκδοτο. Ντροπή. Η μηχανή είναι πολύ καλή για την πραγματική της αξία στα 200 ευρώ. Αλλά το να βγαίνει με 450 ευρώ είναι εξοργιστικο.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • argirakisgiorgos

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω και είμαι ικανοποιημένος. Ζητάει κάθε 1 με 1,5 μήνα αφαλάτωση (χρησιμοποιώ φίλτρο Delonghi στό δοχείο νερού) , η οποία γίνεται μόνο με τειδικό διάλυμα της Delonghi για αυτό το σκοπό. Όταν εκχυλίζεται ο καφές, μετά απο 8 περίπου μήνες, παρατηρώ οτι στάζει το ακροφύσιο που χρησιμοποιείται για ατμό. Λογικά απο τα άλατα με τον καιρό και για αυτό όταν κάνω πλεόν την αφαλάτωση αφήνω να τρέχει περισσότερο το διάλυμα απο το ακροφύσιο. Δεν είναι τόσο στιβαρή κατασκευή.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Την συγκεκριμένη μηχανή την έχω 1 χρόνο. Μετά από ψάξιμο πως θα βελτίωνα την εγχύλιση και εφόσον δεν έχω μύλο. φρόντισα αμέσως με την αγορά της μηχανής και πήρα bottomless normcore portafilter, IMS DL2TH26E 18gr., ζυγαριά, βελόνες ισοκατανομής, δοχείο vacum για αλεσμένο εσπρέσσο. Μετά από πειραματισμό στους χρόνους εγχύλισης , βρήκα την σωστή άλεση σε τοπικό καφεκοπτείο και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την ποιότητα του εσπρέσσο που παράγει η συγκεκριμένη μηχανή. Το επόμενο βήμα αναβάθμισης θα πρέπει να είναι η αγορά μύλου.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Pan_TheUndead

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Καλη θα ελεγα. Αργει αρκετα να ζεστανει το γαλα με το φυσητηρι του σε σχεση μια επαγγελματικη σε καφετερια πραγμα που δεν το περιμενα αλλα ειναι λογικο να γινεται(δεν γνωριζω αν αλλα μοντελα αντιστοιχα εχουν τετοιο προβλημα). Παρολαυτα αξιζει τα λεφτα της πιστευω αλλα δεν εχω δοκιμασει αντιστοιχες

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • myri92
        2
        4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Όταν την έβαλα πρώτη φορά σε λειτουργία έκανε εξαιρετικό καφέ τις 2-3 πρώτες χρήσεις, όπως ακριβώς περιγράφει και ο υπόλοιπος κόσμος στις αξιολογήσεις. Έπειτα, όμως, μετά το πέρας της δεύτερης μέρας λειτουργίας της, σταμάτησε εντελώς να έχει εκχύλιση. Δεν έβγαινε καθόλου καφές δίχως να έχω αλλάξει μάρκα καφέ, ποσότητα στο κρουπ, πάτημα κ.ο.κ. Πατώντας το κουμπί για να ξεκινήσει η διαδικασία της εκχύλισης, κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο και μετά απλά σταματάει χωρίς να έχει ρίξει σταγόνα καφέ και με το νερό να συσσωρεύεται όλο στο κρουπ χωρίς να καταφέρνει να περάσει, παρά μόνο στην περίπτωση που του έβαζα ελάχιστο καφέ μέσα (δοκιμαστικά από τα 14 γραμμάρια του διπλού κρουπ στα 7-8) όπου φυσικά στην συγκεκριμένη περίπτωση έβγαινε κακός ο καφές. Το ακροφύσιο επίσης, ενώ και αυτό στην αρχή έφτιαχνε ένα ικανοποιητικό γάλα, στη συνέχεια απλά "ψιλό φυσάει" και μόνο το ζεσταίνει. Θα ζητήσω αντικατάσταση και βλέπουμε...

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • aatsalak

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Πολύ καλή αγορά, φτιάχνει καφέ με πλούσιο αφρό. Πολύ χρήσιμη η δυνατότητα για αφρόγαλο. Πολύ βολικές οι καψουλες ece pod (που όμως βρίσκεις δύσκολα). Θα ήθελα να είχε καλύτερες οδηγίες χρήσης.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • CHristos_Xydias
        4
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        κανει αρκετα καλο καφε για τα λεφτα της, ειδικα με ενα bottomless portafilter και ενα non pressurized basket. Συγκεκριμενα για το πρωτο πηρα το joe frex και για το δευτερο της ims να χωραει 18g . Το αποτελεσμα πολυ καλο. Χωραει αρκετο νερο , ποιοτικη κατασκευή, το μονο αρνητικο οτι οταν την κρατας για να στριψεις το portafilter καταλαθος πατας τα κουμπια και γενικα θελει αρκετη δυναμη.

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβη
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Rinat_Shakurov
        4
        0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Poor cappuccino maker, steam pressure is too weak to froth milk. Frother takes too long, which causes milk to overheat.

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Μέτριος θόρυβος
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • theodor.tsitsellis
        2
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Μου έβγαλε πρόβλημα από την πρώτη εβδομάδα. Είχε θέμα η αντλία νερού και πήγα κατευθείαν σε αντικατάσταση συσκευής.

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Αφρόγαλα
        • Θορυβώδης
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Kostas_Belbas
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Για τους λάτρεις του παραδοσιακού εσπρέσο αλλά και για τους haters των καψουλών είναι μια πολύ καλή αρχή !!! Ποιοτικά υλικά και αξεσουάρ με ένα πολύ όμορφο μεταλλικό τάμπερ αλλά και γαλατιέρα!!!
        Συνδυάστε την με ένα καλό μύλο κοπής καφέ !!!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Νικος Στεργιου
        5
        5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Η μηχανή είναι Αστέρι!
        Είχα την De longhi dedica προ 6ετιας ( μπορεί και παραπάνω,δεν θυμάμαι πως τη λένε) ολόιδια με αυτή αλλά με το πλαστικό ακροφύσιο.. και επειδή έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος έκανα αλλάγη σε αυτή που έχει το μεταλλικό ακροφύσιο. Αποσο έχω καταλάβει είναι ίδιες μηχανές με τη μόνη αλλαγή το ακροφυσιο. Τέλειος καφές, και χωρίς υπερβολές τοσο ο freddo όσο και ο cappuccino δεν έχουν τίποτα να ζηλεψουν από της επαγγελματικές μηχανές.. να πω ότι η παλιά καφετιέρα δουλεύει σαν σκύλος, την έχω στο μαγαζί και φτιάχνει 4-6 καφέδες την ημέρα .. αφαλάτωση με υγρό De longhi και βαράει κουπί ακόμα.. Συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Skoy21
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Αφού χάλασα ένα κουτί καφέ για πειράματα με χρόνους και ποσότητα, κατέληξα να κάνω ωραίο καφέ που πολύ εύκολα συναγωνίζεται τα καλά καφέ απ'έξω. Η μεζούρα του είναι 7 γραμμάρια, οπότε 2 μεζούρες για freddo espresso. Εγώ βάζω και λίγο παραπάνω, σχεδόν 16 γραμμάρια, με εκχύλιση περίπου στα 30 δευτερόλεπτα μου βγάζει 35 ml καφέ. Αφρόγαλο κάνει ικανοποιητικό, όχι σαν αυτό που θα βρώ έξω, αλλά μπορεί να φταίει και το γάλα που χρησιμοποιώ, αλλά σε γενικές γραμμές είναι αποδεκτότατο το αποτέλεσμα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • gliak
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Είναι εξαιρετική καφετιέρα. Είναι η τρίτη καφετιέρα espresso που αγοράζω και προέρχομαι από δύο Krups που είχα στο παρελθόν. Την αρχική Krups την είχα αγοράσει πριν από είκοσι χρόνια περίπου και μου βγήκε πολύ καλή για την εποχή της, πριν βγει off τον προηγούμενο μήνα. Η δεύτερη Krups (διαφορετικό μοντέλο) που είχα πάρει για το εξοχικό υπήρξε σκέτη απογοήτευση γιατί από καϊμάκι ... μηδέν. Είπα, λοιπόν, να πάρω άλλη μάρκα και με τη Dedica Arte δεν απογοητεύτηκα. Βγάζει ωραίο καφέ με πολύ καϊμάκι με τη χρήση του standard κλείστρου με το οποίο έρχεται. Δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε για αγορά νέου κλείστρου μεγαλύτερης χωρητικότητας και με "μονοκόμματο" τρόπο εξαγωγής. Ίσως αργότερα το δοκιμάσω αλλά προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • George_Theodorou81
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Την εχώ ένα 3μηνο, κάνει καλό καφέ και αφρογαλο ικανοποιητικό! Εγώ ευχαριστιέμαι τον καφέ μου περισσότερο σπίτι παρά έξω σε καφετέρια. Είναι σχετικά λίγο πιο ακριβή σε σχέση με πολλές άλλες μηχανές, αλλά αξίζει! Επίσης έχει την δυνατότητα να παίρνει αλεσμένο καφέ, αλλά και κάψουλες. Την προτείνω για κάποιον που θέλει ένα αξιοπρεπή ποιοτικά καφέ.

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβη
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Marios_Bouzanis
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Με κάποιες προσθήκες - αναβαθμίσεις όπως πχ το portafiller φτιάχνεις espresso αντίστοιχο με τα take away . Επαγγελματική δεν είναι σε καμία περίπτωση όμως την απόσβεσή της θα την κάνει ,δέκα ημέρες δοκιμασμένη βγάζει σταθερή ποιότητα καφέ .Στα αρνητικά της η αντλία είναι λίγο θορυβώδης αλλά αν αντέξει στον χρόνο είναι vfm αγορά . Δοκιμασμένη με κόκκους Hausbrandt academia ηλεκτρικό μύλο ρυθμισμένο στο έξι έχω το αποτέλεσμα που θέλω . Οι χρόνοι έγχυσης ρυθμίζονται όσο θέλετε εσείς και παραμένουν μέχρι να τους αλλάξετε ξανά αν χρειαστεί. Το ακροφύσιο για το αφρόγαλο έχει μία τρύπα εξαγωγής αέρα αν δεν σας φτάνει μπορείτε να το αναβαθμίσετε (δεν χρειάζεται κατά την άποψη μου ) . Έχει και το δικό της υπό πίεση portafiller για όσους θέλουν να πάρουν έτοιμο αλεσμένο καφέ , δεν μπορώ να εκφέρω άποψη όμως για το τι αποτέλεσμα θα έχουν σε ποιότητα καφέ μιας και δεν αγοράστηκε για τέτοιου είδους χρήση .

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        • Θορυβώδης
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • robert.trujillo.2008
        4
        3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        μετά την 685 η οποία θα πάει στο εξοχικό, αγόρασα το μοντέλο arte για να είναι η βασική μου καφετιέρα στο σπίτι.κανει τον ίδιο καλό καφέ με την 685 . η βασική διαφορά (που προσωπικά δεν με πολυενδιαφερει μίας και δεν πίνω καφέ με γάλα) είναι το ακροφύσιο και επίσης το ότι το διπλό καλαθάκι της παίρνει έως και 17 γραμμάρια καφέ , σε σχέση με τα 14 γραμμάρια που χωράει Maximum η 685 , επομένως μπορείτε να φτιάξετε γευστικο φρέντο , ακόμα και με το εργοστασιακό κλείστρο.και τέλος ,η προεκχυση νερού στη διπλη δόση σε σχέση με την 685 γίνεται σε λίγα παραπάνω δεύτερολεπτα με αποτέλεσμα το "βρεξιμο" του καφέ να γίνεται καλύτερα με αποτέλεσμα να βγαίνει καλύτερη κρέμα. θεωρώ ότι αξίζουν τα λεφτά παραπάνω, για να πάτε στην 885.

        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        • Ποιότητα καφέ
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Μέτριος θόρυβος
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Giwrgos_B
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Όπως βλέπετε στις φωτό το αφρόγαλο μπορείς να κανεις ακόμα και λαττε αρτ, η ποιότητα του καφε σίγουρα δεν είναι επαγγελματικής μηχανής αλλά με τα τιπς το bottomless portafilter και με λίγη καλή ρύθμιση σε αξιόλογο μύλο σίγουρα δεν θα σας λείψει ο καφές από έξω. Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις μια μηχανή καφε η οποία σου δίνει έναν αξιόλογο καφε ,το αποτέλεσμα ενός καφε που βγαίνει από μια μηχανή 6000 έως 10000 είναι σίγουρα παρά πολύ δυσκολο ακόμα και με μετατροπές σε οικιακές μηχανές .Εγω έχω μείνει ικανοποιημένος για τα χρήματα που έδωσα και για την ευκολία στην χρήση της και το ότι καθαριζεται εύκολα και το γεγονός οτι το ακροφύσιο της είναι σαν επαγγελματικής αυτο βοηθάει ακόμα περισσότερο για ποιοτικοτερο καπουτσίνο .

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβη
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Iraklis Iv

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Φανταστική μηχανή, με εξέπληξε το ποσό γρήγορα ζεσταίνεται και βγάζει το καφε. Πλέον βεβαια δεν υπάρχει το descaler που δείχνει στις φωτογραφίες αλλά δεν πειράζει. Συνίσταται!

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβη
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • geotso1970
        1
        5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Αγορά στα 299 ευρώ, επιστροφή την ίδια μέρα καθώς είχε διαρροή το δοχείο νερού και έτρεχε το νερό από κάτω ποτάμι, αντικατάσταση μετά από 2 μέρες. Η νέα μηχανή όσο δούλεψε έκανε φοβερό καφέ, μετά άρχισε να μην μπορεί να βγάλει καφέ, σαν να μην έχει πίεση, έφτασα να βάζω την μισή ποσότητα καφέ και να μην τον πατάω καθόλου και πάλι να μην μπορεί να τον βγάλει, επίσης δεν δούλευε ούτε ο ατμός. Επιστροφή στις 16/3/24, την έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία και περιμένω.
        Υ.Γ. το προηγούμενο μοντέλο υπάρχει σε χώρο εργασίας και φτιάχνει καθημερινά πάνω από 20 καφέδες εδώ και 3 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα (ίδιος καφές με την ίδια διαδικασία), γιαυτό και την αγόρασα ξανά...

        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Αθόρυβη
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • GGKP
        5
        9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Πραγματικά εξαιρετική! Στιβαρή κατασκευή από ανοξείδωτο ατσάλι, ακροφύσιο που το έχουν οι ακριβότερες επαγγελματικές μηχανές εσπρέσο και που φτιάχνει αφρόγαλα όπως πρέπει να είναι αν ξέρει κάποιος/α να το χειριστεί σωστά. Καμία σχέση με τις αυτόματες μηχανές που κοστίζουν ακόμη και 600€-700€.Με Χειροκίνητη μηχανή και συγκεκριμένα αυτή EC885 αν την μάθετε να την δουλεύετε, κάνετε κατά 90% τον εσπρέσο όπως θα τον πίνατε από επαγγελματική μηχανή με σωστό Barista, γιατί η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι δε ξέρουν. Δε θα απογοητευτείτ με την αγορά. Αγοράστε την με χίλια εκτός αν θέλετε μια μηχανή που να τα κάνει όλα αυτή αλλά σίγουρα δε θα πιείτε τον ίδιο καφέ.

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        • Μέτριος θόρυβος
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Theofanis_Ganavias
        5
        5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Άριστη η καλύτερη αγορά που έχω κάνει. Για καφέ προτείνω τον hausbrandt τον μπλε. Αν είναι και φρεσκοκομμενος τέλειος....
        Και δέκα αστέρια να είχε θα τα έβαζα.

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβη
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Giorgos_Karkanis9506
        5
        2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

        Απόγευμα αγοράστηκε, επιστροφή το επόμενο πρωί.
        Δεν βγάζει νερό, κάνει μόνο preinfusion. Μπορεί να είναι ελαττωματικό. Θα κάνω update όταν με ενημερώσουν από το κατάστημα
        Update: Ήταν τελικά ελαττωματική η πρώτη. Μου την αντικατέστησε το κατάστημα κατευθείαν.
        Μετά τις πρώτες δοκιμές οι εντυπώσεις ήταν πολύ καλές. Τώρα για ποιότητα καφέ, καϊμάκια κ.α παίζει ρόλο η ποικιλία που αγοράζουμε.. Στη φωτό είναι αλεσμένου Costa από supermarket

        • Ποιότητα κατασκευής
        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Μέτριος θόρυβος
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

      • Panagiotis1969

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Μέτριος θόρυβος
        • Καθαρισμός
      • Λαυρέντης

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Ότι καλύτερο έχω αγοράσει …απίστευτη μηχανή κ κάνει τον καλύτερο καφέ π έχω πιει

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        ό,τι πρέπει για τον σπιτικό καπουτσίνο μου

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 0
      • τιμή 450 ευρώ είναι ανέκδοτο. Ντροπή. Η μηχανή είναι πολύ καλή για την πραγματική της αξία στα 200 ευρώ. Αλλά το να βγαίνει με 450 ευρώ είναι εξοργιστικο.

        1
      • Κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω και είμαι ικανοποιημένος. Ζητάει κάθε 1 με 1,5 μήνα αφαλάτωση (χρησιμοποιώ φίλτρο Delonghi στό δοχείο νερού) , η οποία γίνεται μόνο με τειδικό διάλυμα της Delonghi για αυτό το σκοπό. Όταν εκχυλίζεται ο καφές, μετά απο 8 περίπου μήνες, παρατηρώ οτι στάζει το ακροφύσιο που χρησιμοποιείται για ατμό. Λογικά απο τα άλατα με τον καιρό και για αυτό όταν κάνω πλεόν την αφαλάτωση αφήνω να τρέχει περισσότερο το διάλυμα απο το ακροφύσιο. Δεν είναι τόσο στιβαρή κατασκευή.

        0
      • Την συγκεκριμένη μηχανή την έχω 1 χρόνο. Μετά από ψάξιμο πως θα βελτίωνα την εγχύλιση και εφόσον δεν έχω μύλο. φρόντισα αμέσως με την αγορά της μηχανής και πήρα bottomless normcore portafilter, IMS DL2TH26E 18gr., ζυγαριά, βελόνες ισοκατανομής, δοχείο vacum για αλεσμένο εσπρέσσο. Μετά από πειραματισμό στους χρόνους εγχύλισης , βρήκα την σωστή άλεση σε τοπικό καφεκοπτείο και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την ποιότητα του εσπρέσσο που παράγει η συγκεκριμένη μηχανή. Το επόμενο βήμα αναβάθμισης θα πρέπει να είναι η αγορά μύλου.

        0
      • Καλη θα ελεγα. Αργει αρκετα να ζεστανει το γαλα με το φυσητηρι του σε σχεση μια επαγγελματικη σε καφετερια πραγμα που δεν το περιμενα αλλα ειναι λογικο να γινεται(δεν γνωριζω αν αλλα μοντελα αντιστοιχα εχουν τετοιο προβλημα). Παρολαυτα αξιζει τα λεφτα της πιστευω αλλα δεν εχω δοκιμασει αντιστοιχες

        0
      • Δες τα όλα
      Ερωτήσεις (8)

      Ερωτήσεις

      287 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

      Ρώτησε για το προϊόν
      robert.trujillo.2008

      ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE ΤΗΣ delonghi οτι το καλαθακι για τις δυο δοσεις χωραει 16 γραμμαρια καφε . Μπορει καποιος που την εχει να το επιβεβαιωσει ? το καλαθακι της 685 για παραδειγμα χωραει ΜΑΞ 14 γραμμαρια

      DPlm

      Χωραει 16-17γρ περιπου, αναλογα το αλεσμα

      vely

      Όσοι έχετε το συγκεκριμένο μοντέλο με το arte ακροφύσιο, είναι φυσιολογικό να σταματάει ο ατμός ενώ έχει νερό στην δεξαμενή; Σταματάει να βγάζει ατμό μετά από περίπου 1 λεπτό λειτουργίας και δεν συνεχίζει εκτός αν κλείσω και ανοίξω τον πλαϊνό διακόπτη. Είναι ελλάτωμα ή έτσι λειτουργεί αυτό το ακροφύσιο;

      Gloriana

      Δοκίμασε να έχεις στο δοχείο περισσότερο νερό. Μην αφήνεις τον ατμό να ρέει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Άνοιξε, άφησε να φύγει λίγο το νερό για 2-3 δευτερόλεπτα και κάνε το αφρόγαλο άμεσα.

      DeeLis

      Ποιο bottomless portafilter θα προτείνατε για αυτή την μηχανή; To 51mm θα κάνει;

      Gloriana

      όλες οι dedica παίρνουν 51mm. To Joe Flex κάνει τη δουλειά άριστα.

      nadia_nadia9431

      Καλησπέρα! Ερώτηση… όσοι πήρατε αυτό το μοντέλο θα πηγαίνατε στο επόμενο, δηλ το 885? Ενδιαφέρομαι για αγορά μηχανής delonghi κυρίως για φρεντο. Θα αγοραστούν ταυτόχρονα και όλα τα παρεμφερή πχ portafilter…. Και είμαι γνώστης των καφέ. Απλώς χρειάζομαι μια βοήθεια ως προς την επιλογή μοντέλου. Ευχαριστώ

      Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

      Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

      Με μια ματιά

        ✓ Thermoblock: Σταθερή θερμοκρασία σε μόλις 40’’

        ✓ 15 bar αντλία: Ιδανική πίεση για πλούσια κρέμα

        ✓ My LatteArt: Δημιουργία βελούδινου μικροαφρού

        ✓ Flow Stop: Προσαρμογή ποσότητας καφέ ανά φλυτζάνι

        ✓ Καλάθια φίλτρου υψηλής χωρητικότητας: Μέχρι 16 γρ. καφέ

        ✓ Ρυθμιζόμενος δίσκος συλλογής υγρών: Για φλιτζάνια έως 12 εκ.

        ✓ Μεταλλική πλάκα προθέρμανσης φλυτζανιών: Ζεστά φλυτζάνια κάθε στιγμή

          Μινιμαλιστική κομψότητα

          Η Delonghi Dedica Arte EC885.GY ξεχωρίζει για το μόλις 15 εκ. πλάτος της, προσφέροντας μοναδικό μινιμαλιστικό σχεδιασμό που δένει αρμονικά με την κουζίνα σου. Το ματ γκρι φινίρισμα και η μεταλλική επιφάνεια αποπνέουν κομψότητα, ενώ ο πίνακας ελέγχου με φωτιζόμενα κουμπιά κάνει τη χρήση της πανεύκολη και ευχάριστη. Κάθε λεπτομέρεια είναι φτιαγμένη για να ενισχύσει την αισθητική εμπειρία του σπιτικού σου espresso.

          Απόλαυση κάθε γουλιάς

          Η Dedica Arte φέρνει την επαγγελματική πίεση στο σπίτι με τα 15 bar της αντλίας και την τεχνολογία Thermoblock, που εξασφαλίζει σταθερή θερμοκρασία σε μόλις 40 δευτερόλεπτα. Κάθε espresso βγαίνει πλούσιος σε άρωμα και με δελεαστική κρέμα από πάνω, ενώ η λειτουργία Flow Stop σου επιτρέπει να καθορίζεις ακριβώς την ποσότητα καφέ ανά φλυτζάνι.

          Ακροφύσιο My LatteArt για τέλεια αφρόγαλα

          Το ακροφύσιο ατμού My LatteArt δημιουργεί απαλό και μεταξένιο μικροαφρό, ιδανικό για cappuccino, macchiato και flat white. Έτσι, μπορείς να πειραματιστείς με δημιουργίες latte art σαν επαγγελματίας barista, χωρίς να φύγεις από το σπίτι.

          Προσαρμογή φλιτζανιού και χρηστικότητα

          Ο ρυθμιζόμενος δίσκος συλλογής υγρών επιτρέπει την τοποθέτηση φλιτζανιών ή ψηλών ποτηριών έως 12 εκ., ενώ η μεταλλική πλάκα προθέρμανσης φλυτζανιών διατηρεί τη θερμοκρασία του καφέ. Το compact μέγεθος της Dedica, σε συνδυασμό με τον εύχρηστο πίνακα ελέγχου τριών κουμπιών, κάνει κάθε χρήση γρήγορη και εύκολη.

          Μεγάλη χωρητικότητα και ευελιξία

          Τα καλάθια φίλτρου υψηλής χωρητικότητας μπορούν να χωρέσουν έως 16 γραμμάρια αλεσμένου καφέ, για πιο έντονο και νόστιμο espresso. Υποστηρίζει και μερίδες καφέ ESE, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε αλεσμένο καφέ ή κάψουλες, χωρίς να χάνεις σε ποιότητα και γεύση.

          Στυλ, ανθεκτικότητα και άνεση

          Το μεταλλικό σώμα με ματ φινίρισμα προσδίδει στιβαρότητα και αντοχή, ενώ η ενσωματωμένη ένδειξη αφαλάτωσης, το πλήκτρο On/Off με αυτόματο stand-by και το σύστημα κατά του σταξίματος εξασφαλίζουν λειτουργικότητα χωρίς άγχος. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να απολαμβάνεις τον καφέ σου άνετα και χωρίς περιττές ενέργειες.

          Γιατί να την επιλέξεις;

          • Compact και κομψή, ιδανική για μικρές κουζίνες
          • Δυνατή πίεση 15 bar για espresso με πλούσια κρέμα
          • My LatteArt για τέλειο αφρόγαλα και latte art
          • Ευκολία στη χρήση με φωτιζόμενα κουμπιά και Flow Stop
          • Μεταλλικό σώμα, στιβαρή κατασκευή και ευκολία καθαρισμού

          Οι χρήστες είπαν

          Ένας χρήστης ανέφερε πως η Dedica φτιάχνει καφέ με πλούσιο αφρό και αφρόγαλα ιδανικό για latte art, ενώ άλλοι βρήκαν το pressurized basket χρήσιμο για γρήγορη και σταθερή εκχύλιση. Οι περισσότεροι επαίνεσαν τη στιβαρή κατασκευή και την ευκολία στη χρήση, ενώ λίγοι σχολίασαν την αίσθηση στα κουμπιά κατά τη χρήση. Συνολικά, οι χρήστες εκτιμούν την ποιότητα καφέ, την ευκολία καθαρισμού και την αισθητική της Dedica.

          Κατασκευαστής

          Οδηγοί Προϊόντος

          Εγχειρίδιο Χρήσης

          Τεχνικά Χαρακτηριστικά

          Τύπος
          Ημιαυτόματη
          Παροχή Καφέ
          Αλεσμένος
          Ισχύς
          1300 W
          Πίεση
          15 bar
          Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
          1,1 lt
          Χρώμα
          Γκρι
          Retro
          Όχι
          Τύπος Boiler
          Thermoblock

          Δυνατότητες & Λειτουργίες

          Αφρογαλιέρα
          Όχι
          Συμβατή με
          E.S.E. Pod
          Εντοιχιζόμενη
          Όχι
          Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
          Όχι
          Φίλτρο Νερού
          Όχι
          Αυτόματη Απενεργοποίηση
          Ναι
          Cup Warmer
          Όχι
          Ακροφύσιο Ατμού
          Ναι
          Ρύθμιση Θερμοκρασίας
          Όχι

          Smart Ιδιότητες

          Wi-Fi
          Όχι

          Τεχνολογίες

          De'Longhi
          -

          Σημαντική πληροφορία

          Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

          Αξιολογήσεις (57)

          1. 40
          2. 12
          3. 2
          4. 2
          5. 1
          Αξιολόγησε το προϊόν
          • Εύκολη χρήση
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Ποιότητα καφέ
          • Καϊμάκι
          • Καθαρισμός
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αφρόγαλα
          • Μέτριος θόρυβος

          Εικόνες αξιολογήσεων

          Εικόνες αξιολογήσεων
          Εικόνες αξιολογήσεων
          Εικόνες αξιολογήσεων
          Εικόνες αξιολογήσεων
          Εικόνες αξιολογήσεων
          Εικόνες αξιολογήσεων

          Αξιολογήσεις χρηστών

          Από Κύπρο

          • Επιβεβαιωμένη αγορά

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Από άλλες χώρες

          • Panagiotis64
            3
            1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            τιμή 450 ευρώ είναι ανέκδοτο. Ντροπή. Η μηχανή είναι πολύ καλή για την πραγματική της αξία στα 200 ευρώ. Αλλά το να βγαίνει με 450 ευρώ είναι εξοργιστικο.

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • argirakisgiorgos

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω και είμαι ικανοποιημένος. Ζητάει κάθε 1 με 1,5 μήνα αφαλάτωση (χρησιμοποιώ φίλτρο Delonghi στό δοχείο νερού) , η οποία γίνεται μόνο με τειδικό διάλυμα της Delonghi για αυτό το σκοπό. Όταν εκχυλίζεται ο καφές, μετά απο 8 περίπου μήνες, παρατηρώ οτι στάζει το ακροφύσιο που χρησιμοποιείται για ατμό. Λογικά απο τα άλατα με τον καιρό και για αυτό όταν κάνω πλεόν την αφαλάτωση αφήνω να τρέχει περισσότερο το διάλυμα απο το ακροφύσιο. Δεν είναι τόσο στιβαρή κατασκευή.

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Την συγκεκριμένη μηχανή την έχω 1 χρόνο. Μετά από ψάξιμο πως θα βελτίωνα την εγχύλιση και εφόσον δεν έχω μύλο. φρόντισα αμέσως με την αγορά της μηχανής και πήρα bottomless normcore portafilter, IMS DL2TH26E 18gr., ζυγαριά, βελόνες ισοκατανομής, δοχείο vacum για αλεσμένο εσπρέσσο. Μετά από πειραματισμό στους χρόνους εγχύλισης , βρήκα την σωστή άλεση σε τοπικό καφεκοπτείο και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την ποιότητα του εσπρέσσο που παράγει η συγκεκριμένη μηχανή. Το επόμενο βήμα αναβάθμισης θα πρέπει να είναι η αγορά μύλου.

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Pan_TheUndead

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Καλη θα ελεγα. Αργει αρκετα να ζεστανει το γαλα με το φυσητηρι του σε σχεση μια επαγγελματικη σε καφετερια πραγμα που δεν το περιμενα αλλα ειναι λογικο να γινεται(δεν γνωριζω αν αλλα μοντελα αντιστοιχα εχουν τετοιο προβλημα). Παρολαυτα αξιζει τα λεφτα της πιστευω αλλα δεν εχω δοκιμασει αντιστοιχες

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • myri92
            2
            4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Όταν την έβαλα πρώτη φορά σε λειτουργία έκανε εξαιρετικό καφέ τις 2-3 πρώτες χρήσεις, όπως ακριβώς περιγράφει και ο υπόλοιπος κόσμος στις αξιολογήσεις. Έπειτα, όμως, μετά το πέρας της δεύτερης μέρας λειτουργίας της, σταμάτησε εντελώς να έχει εκχύλιση. Δεν έβγαινε καθόλου καφές δίχως να έχω αλλάξει μάρκα καφέ, ποσότητα στο κρουπ, πάτημα κ.ο.κ. Πατώντας το κουμπί για να ξεκινήσει η διαδικασία της εκχύλισης, κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο και μετά απλά σταματάει χωρίς να έχει ρίξει σταγόνα καφέ και με το νερό να συσσωρεύεται όλο στο κρουπ χωρίς να καταφέρνει να περάσει, παρά μόνο στην περίπτωση που του έβαζα ελάχιστο καφέ μέσα (δοκιμαστικά από τα 14 γραμμάρια του διπλού κρουπ στα 7-8) όπου φυσικά στην συγκεκριμένη περίπτωση έβγαινε κακός ο καφές. Το ακροφύσιο επίσης, ενώ και αυτό στην αρχή έφτιαχνε ένα ικανοποιητικό γάλα, στη συνέχεια απλά "ψιλό φυσάει" και μόνο το ζεσταίνει. Θα ζητήσω αντικατάσταση και βλέπουμε...

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • aatsalak

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Πολύ καλή αγορά, φτιάχνει καφέ με πλούσιο αφρό. Πολύ χρήσιμη η δυνατότητα για αφρόγαλο. Πολύ βολικές οι καψουλες ece pod (που όμως βρίσκεις δύσκολα). Θα ήθελα να είχε καλύτερες οδηγίες χρήσης.

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • CHristos_Xydias
            4
            1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            κανει αρκετα καλο καφε για τα λεφτα της, ειδικα με ενα bottomless portafilter και ενα non pressurized basket. Συγκεκριμενα για το πρωτο πηρα το joe frex και για το δευτερο της ims να χωραει 18g . Το αποτελεσμα πολυ καλο. Χωραει αρκετο νερο , ποιοτικη κατασκευή, το μονο αρνητικο οτι οταν την κρατας για να στριψεις το portafilter καταλαθος πατας τα κουμπια και γενικα θελει αρκετη δυναμη.

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Αθόρυβη
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Rinat_Shakurov
            4
            0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Poor cappuccino maker, steam pressure is too weak to froth milk. Frother takes too long, which causes milk to overheat.

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Μέτριος θόρυβος
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • theodor.tsitsellis
            2
            1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Μου έβγαλε πρόβλημα από την πρώτη εβδομάδα. Είχε θέμα η αντλία νερού και πήγα κατευθείαν σε αντικατάσταση συσκευής.

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Αφρόγαλα
            • Θορυβώδης
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Kostas_Belbas
            5
            1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Για τους λάτρεις του παραδοσιακού εσπρέσο αλλά και για τους haters των καψουλών είναι μια πολύ καλή αρχή !!! Ποιοτικά υλικά και αξεσουάρ με ένα πολύ όμορφο μεταλλικό τάμπερ αλλά και γαλατιέρα!!!
            Συνδυάστε την με ένα καλό μύλο κοπής καφέ !!!

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Νικος Στεργιου
            5
            5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Η μηχανή είναι Αστέρι!
            Είχα την De longhi dedica προ 6ετιας ( μπορεί και παραπάνω,δεν θυμάμαι πως τη λένε) ολόιδια με αυτή αλλά με το πλαστικό ακροφύσιο.. και επειδή έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος έκανα αλλάγη σε αυτή που έχει το μεταλλικό ακροφύσιο. Αποσο έχω καταλάβει είναι ίδιες μηχανές με τη μόνη αλλαγή το ακροφυσιο. Τέλειος καφές, και χωρίς υπερβολές τοσο ο freddo όσο και ο cappuccino δεν έχουν τίποτα να ζηλεψουν από της επαγγελματικές μηχανές.. να πω ότι η παλιά καφετιέρα δουλεύει σαν σκύλος, την έχω στο μαγαζί και φτιάχνει 4-6 καφέδες την ημέρα .. αφαλάτωση με υγρό De longhi και βαράει κουπί ακόμα.. Συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Skoy21
            5
            1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Αφού χάλασα ένα κουτί καφέ για πειράματα με χρόνους και ποσότητα, κατέληξα να κάνω ωραίο καφέ που πολύ εύκολα συναγωνίζεται τα καλά καφέ απ'έξω. Η μεζούρα του είναι 7 γραμμάρια, οπότε 2 μεζούρες για freddo espresso. Εγώ βάζω και λίγο παραπάνω, σχεδόν 16 γραμμάρια, με εκχύλιση περίπου στα 30 δευτερόλεπτα μου βγάζει 35 ml καφέ. Αφρόγαλο κάνει ικανοποιητικό, όχι σαν αυτό που θα βρώ έξω, αλλά μπορεί να φταίει και το γάλα που χρησιμοποιώ, αλλά σε γενικές γραμμές είναι αποδεκτότατο το αποτέλεσμα.

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • gliak
            5
            2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Είναι εξαιρετική καφετιέρα. Είναι η τρίτη καφετιέρα espresso που αγοράζω και προέρχομαι από δύο Krups που είχα στο παρελθόν. Την αρχική Krups την είχα αγοράσει πριν από είκοσι χρόνια περίπου και μου βγήκε πολύ καλή για την εποχή της, πριν βγει off τον προηγούμενο μήνα. Η δεύτερη Krups (διαφορετικό μοντέλο) που είχα πάρει για το εξοχικό υπήρξε σκέτη απογοήτευση γιατί από καϊμάκι ... μηδέν. Είπα, λοιπόν, να πάρω άλλη μάρκα και με τη Dedica Arte δεν απογοητεύτηκα. Βγάζει ωραίο καφέ με πολύ καϊμάκι με τη χρήση του standard κλείστρου με το οποίο έρχεται. Δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε για αγορά νέου κλείστρου μεγαλύτερης χωρητικότητας και με "μονοκόμματο" τρόπο εξαγωγής. Ίσως αργότερα το δοκιμάσω αλλά προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος.

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • George_Theodorou81
            5
            1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Την εχώ ένα 3μηνο, κάνει καλό καφέ και αφρογαλο ικανοποιητικό! Εγώ ευχαριστιέμαι τον καφέ μου περισσότερο σπίτι παρά έξω σε καφετέρια. Είναι σχετικά λίγο πιο ακριβή σε σχέση με πολλές άλλες μηχανές, αλλά αξίζει! Επίσης έχει την δυνατότητα να παίρνει αλεσμένο καφέ, αλλά και κάψουλες. Την προτείνω για κάποιον που θέλει ένα αξιοπρεπή ποιοτικά καφέ.

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Αθόρυβη
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Marios_Bouzanis
            5
            2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Με κάποιες προσθήκες - αναβαθμίσεις όπως πχ το portafiller φτιάχνεις espresso αντίστοιχο με τα take away . Επαγγελματική δεν είναι σε καμία περίπτωση όμως την απόσβεσή της θα την κάνει ,δέκα ημέρες δοκιμασμένη βγάζει σταθερή ποιότητα καφέ .Στα αρνητικά της η αντλία είναι λίγο θορυβώδης αλλά αν αντέξει στον χρόνο είναι vfm αγορά . Δοκιμασμένη με κόκκους Hausbrandt academia ηλεκτρικό μύλο ρυθμισμένο στο έξι έχω το αποτέλεσμα που θέλω . Οι χρόνοι έγχυσης ρυθμίζονται όσο θέλετε εσείς και παραμένουν μέχρι να τους αλλάξετε ξανά αν χρειαστεί. Το ακροφύσιο για το αφρόγαλο έχει μία τρύπα εξαγωγής αέρα αν δεν σας φτάνει μπορείτε να το αναβαθμίσετε (δεν χρειάζεται κατά την άποψη μου ) . Έχει και το δικό της υπό πίεση portafiller για όσους θέλουν να πάρουν έτοιμο αλεσμένο καφέ , δεν μπορώ να εκφέρω άποψη όμως για το τι αποτέλεσμα θα έχουν σε ποιότητα καφέ μιας και δεν αγοράστηκε για τέτοιου είδους χρήση .

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            • Θορυβώδης
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • robert.trujillo.2008
            4
            3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            μετά την 685 η οποία θα πάει στο εξοχικό, αγόρασα το μοντέλο arte για να είναι η βασική μου καφετιέρα στο σπίτι.κανει τον ίδιο καλό καφέ με την 685 . η βασική διαφορά (που προσωπικά δεν με πολυενδιαφερει μίας και δεν πίνω καφέ με γάλα) είναι το ακροφύσιο και επίσης το ότι το διπλό καλαθάκι της παίρνει έως και 17 γραμμάρια καφέ , σε σχέση με τα 14 γραμμάρια που χωράει Maximum η 685 , επομένως μπορείτε να φτιάξετε γευστικο φρέντο , ακόμα και με το εργοστασιακό κλείστρο.και τέλος ,η προεκχυση νερού στη διπλη δόση σε σχέση με την 685 γίνεται σε λίγα παραπάνω δεύτερολεπτα με αποτέλεσμα το "βρεξιμο" του καφέ να γίνεται καλύτερα με αποτέλεσμα να βγαίνει καλύτερη κρέμα. θεωρώ ότι αξίζουν τα λεφτά παραπάνω, για να πάτε στην 885.

            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            • Ποιότητα καφέ
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Μέτριος θόρυβος
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Giwrgos_B
            5
            2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Όπως βλέπετε στις φωτό το αφρόγαλο μπορείς να κανεις ακόμα και λαττε αρτ, η ποιότητα του καφε σίγουρα δεν είναι επαγγελματικής μηχανής αλλά με τα τιπς το bottomless portafilter και με λίγη καλή ρύθμιση σε αξιόλογο μύλο σίγουρα δεν θα σας λείψει ο καφές από έξω. Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις μια μηχανή καφε η οποία σου δίνει έναν αξιόλογο καφε ,το αποτέλεσμα ενός καφε που βγαίνει από μια μηχανή 6000 έως 10000 είναι σίγουρα παρά πολύ δυσκολο ακόμα και με μετατροπές σε οικιακές μηχανές .Εγω έχω μείνει ικανοποιημένος για τα χρήματα που έδωσα και για την ευκολία στην χρήση της και το ότι καθαριζεται εύκολα και το γεγονός οτι το ακροφύσιο της είναι σαν επαγγελματικής αυτο βοηθάει ακόμα περισσότερο για ποιοτικοτερο καπουτσίνο .

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Αθόρυβη
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Iraklis Iv

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Φανταστική μηχανή, με εξέπληξε το ποσό γρήγορα ζεσταίνεται και βγάζει το καφε. Πλέον βεβαια δεν υπάρχει το descaler που δείχνει στις φωτογραφίες αλλά δεν πειράζει. Συνίσταται!

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Αθόρυβη
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • geotso1970
            1
            5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Αγορά στα 299 ευρώ, επιστροφή την ίδια μέρα καθώς είχε διαρροή το δοχείο νερού και έτρεχε το νερό από κάτω ποτάμι, αντικατάσταση μετά από 2 μέρες. Η νέα μηχανή όσο δούλεψε έκανε φοβερό καφέ, μετά άρχισε να μην μπορεί να βγάλει καφέ, σαν να μην έχει πίεση, έφτασα να βάζω την μισή ποσότητα καφέ και να μην τον πατάω καθόλου και πάλι να μην μπορεί να τον βγάλει, επίσης δεν δούλευε ούτε ο ατμός. Επιστροφή στις 16/3/24, την έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία και περιμένω.
            Υ.Γ. το προηγούμενο μοντέλο υπάρχει σε χώρο εργασίας και φτιάχνει καθημερινά πάνω από 20 καφέδες εδώ και 3 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα (ίδιος καφές με την ίδια διαδικασία), γιαυτό και την αγόρασα ξανά...

            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Αθόρυβη
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • GGKP
            5
            9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Πραγματικά εξαιρετική! Στιβαρή κατασκευή από ανοξείδωτο ατσάλι, ακροφύσιο που το έχουν οι ακριβότερες επαγγελματικές μηχανές εσπρέσο και που φτιάχνει αφρόγαλα όπως πρέπει να είναι αν ξέρει κάποιος/α να το χειριστεί σωστά. Καμία σχέση με τις αυτόματες μηχανές που κοστίζουν ακόμη και 600€-700€.Με Χειροκίνητη μηχανή και συγκεκριμένα αυτή EC885 αν την μάθετε να την δουλεύετε, κάνετε κατά 90% τον εσπρέσο όπως θα τον πίνατε από επαγγελματική μηχανή με σωστό Barista, γιατί η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι δε ξέρουν. Δε θα απογοητευτείτ με την αγορά. Αγοράστε την με χίλια εκτός αν θέλετε μια μηχανή που να τα κάνει όλα αυτή αλλά σίγουρα δε θα πιείτε τον ίδιο καφέ.

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            • Μέτριος θόρυβος
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Theofanis_Ganavias
            5
            5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Άριστη η καλύτερη αγορά που έχω κάνει. Για καφέ προτείνω τον hausbrandt τον μπλε. Αν είναι και φρεσκοκομμενος τέλειος....
            Και δέκα αστέρια να είχε θα τα έβαζα.

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Αθόρυβη
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Αφρόγαλα
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Giorgos_Karkanis9506
            5
            2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

            Απόγευμα αγοράστηκε, επιστροφή το επόμενο πρωί.
            Δεν βγάζει νερό, κάνει μόνο preinfusion. Μπορεί να είναι ελαττωματικό. Θα κάνω update όταν με ενημερώσουν από το κατάστημα
            Update: Ήταν τελικά ελαττωματική η πρώτη. Μου την αντικατέστησε το κατάστημα κατευθείαν.
            Μετά τις πρώτες δοκιμές οι εντυπώσεις ήταν πολύ καλές. Τώρα για ποιότητα καφέ, καϊμάκια κ.α παίζει ρόλο η ποικιλία που αγοράζουμε.. Στη φωτό είναι αλεσμένου Costa από supermarket

            • Ποιότητα κατασκευής
            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Καθαρισμός
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Μέτριος θόρυβος
            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

          • Panagiotis1969

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            • Ποιότητα καφέ
            • Εύκολη χρήση
            • Ποιότητα κατασκευής
            • Σχέση ποιότητας-τιμής
            • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
            • Καϊμάκι
            • Μέτριος θόρυβος
            • Καθαρισμός
          • Λαυρέντης

            Επιβεβαιωμένη αγορά

            Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χρυσό

          • Επιβεβαιωμένη αγορά

            Ότι καλύτερο έχω αγοράσει …απίστευτη μηχανή κ κάνει τον καλύτερο καφέ π έχω πιει

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • Επιβεβαιωμένη αγορά

            ό,τι πρέπει για τον σπιτικό καπουτσίνο μου

            Σου φάνηκε χρήσιμη;
          • 0
          • τιμή 450 ευρώ είναι ανέκδοτο. Ντροπή. Η μηχανή είναι πολύ καλή για την πραγματική της αξία στα 200 ευρώ. Αλλά το να βγαίνει με 450 ευρώ είναι εξοργιστικο.

            1
          • Κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω και είμαι ικανοποιημένος. Ζητάει κάθε 1 με 1,5 μήνα αφαλάτωση (χρησιμοποιώ φίλτρο Delonghi στό δοχείο νερού) , η οποία γίνεται μόνο με τειδικό διάλυμα της Delonghi για αυτό το σκοπό. Όταν εκχυλίζεται ο καφές, μετά απο 8 περίπου μήνες, παρατηρώ οτι στάζει το ακροφύσιο που χρησιμοποιείται για ατμό. Λογικά απο τα άλατα με τον καιρό και για αυτό όταν κάνω πλεόν την αφαλάτωση αφήνω να τρέχει περισσότερο το διάλυμα απο το ακροφύσιο. Δεν είναι τόσο στιβαρή κατασκευή.

            0
          • Την συγκεκριμένη μηχανή την έχω 1 χρόνο. Μετά από ψάξιμο πως θα βελτίωνα την εγχύλιση και εφόσον δεν έχω μύλο. φρόντισα αμέσως με την αγορά της μηχανής και πήρα bottomless normcore portafilter, IMS DL2TH26E 18gr., ζυγαριά, βελόνες ισοκατανομής, δοχείο vacum για αλεσμένο εσπρέσσο. Μετά από πειραματισμό στους χρόνους εγχύλισης , βρήκα την σωστή άλεση σε τοπικό καφεκοπτείο και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την ποιότητα του εσπρέσσο που παράγει η συγκεκριμένη μηχανή. Το επόμενο βήμα αναβάθμισης θα πρέπει να είναι η αγορά μύλου.

            0
          • Καλη θα ελεγα. Αργει αρκετα να ζεστανει το γαλα με το φυσητηρι του σε σχεση μια επαγγελματικη σε καφετερια πραγμα που δεν το περιμενα αλλα ειναι λογικο να γινεται(δεν γνωριζω αν αλλα μοντελα αντιστοιχα εχουν τετοιο προβλημα). Παρολαυτα αξιζει τα λεφτα της πιστευω αλλα δεν εχω δοκιμασει αντιστοιχες

            0
          • Δες τα όλα
          374,27 €
          4,00 €  9,00 €