Το πιο σημαντικο χαρακτηριστικο που πρεπει να σχολιαστει ειναι η χωρητικοτητα. Η φριτεζα αυτη λοιπον απευθυνεται σε ενα φαγανο ατομο ή σε δυο λιτοδιαιτους ανθρωπους. Ξεχαστε τα 3+ ατομα γιατι προυποθετει να τοποθετησεις τη σχαρα για να γινει διοροφο, ομως τα απο κατω δεν ψηνονται, οποτε δωρο-αδωρο, σα να τα βαζεις δυο χωριστες παρτιδες ειναι. Οποτε αν ειστε φαγανο ζευγαρι και πανω, κοιταξτε καλυτερα 6+ λιτρα.
Το δευτερο πιο σημαντικο ειναι το value for money. Προσωπικα το αγορασα στα 70 ευρω και θεωρω οτι θα επρεπε να κοστιζει 50, βαρια 60 ευρω. Οχι συγκριτικα με αλλα air fryers. Αλλα γενικα. Ειναι της μοδας αυτη την εποχη αυτες οι συσκευες, οποτε μας βαρανε στις τιμες χωρις να αξιζουν πραγματικα. Βλεπεις κατι air fryers 2 και 2,5 λιτρα, που δεν ξερω και σε ποιον απευθυνονται τοσο μικρα και λενε 60 ευρω, ενω θα επρεπε να εχουν 20...
Πατατες προτηγανισμενες και φρεσκες και μπιφτεκια και σολομο τα ψηνει ωραια, βεβαια οχι βασει των ετοιμων προγραμματων που εχει. Θελει να δοκιμασεις και να το χειριζεσαι με το manual για καλυτερο αποτελεσμα. Οποτε τα ετοιμα προγραμματα και την εφαρμογη τη βρισκω ψιλοαχρηστα. Ευκολο πλυσιμο. Χρησιμο το παραθυρακι για να βλεπεις με το ματι ποσο θελουν ακομα, χωρις να το ανοιγεις συνεχεια.
Δε θεωρω πως ειναι ενα απαραιτητο εργαλειο/συσκευη για καθε κουζινα, αλλα επηρεαστηκα και εγω απο τη μοδα της εποχης. Ελπιζω να το χρησιμοποιω για να δικαιολογησει τα λεφτα της και να μην το βαλω και εγω αγγελια, οπως εκατονταδες αλλοι που επηρεαστηκαν και αγορασαν air fryer χωρις να το χρειαζονται.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!