Θετικά:
1) Πολύ ποιοτική κατασκευή, φαίνεται η διαφορά της με τις τοστιέρες των 15-30€. Είναι στιβαρή με καλά υλικά.
2) Τέσσερις φαινομενικά ποιοτικές πλάκες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες.
3) Ζεσταίνεται αρκετά γρήγορα (όχι πολύ γρήγορα αλλά καλύτερα από τις πιο φθηνές).
4) Στέκεται και όρθια για βόλεμα πιάνοντας μικρότερο χώρο.
5) Πολύ καλό το ψήσιμο της γενικά και στα τοστ αλλά και στις βάφλες.
Αρνητικά:
1) Το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι στην πλάκα με τα τρίγωνα τοστ. Δυστυχώς κολλάνε τα τοστ στην πάνω πλάκα στο σημείο που τα χωρίζει στη μέση. Έτσι ανοίγοντας την τοστιέρα σηκώνονται μαζί και τα τοστ και κρέμονται, και αν δεν έχουν κολλήσει τα δύο ψωμάκια μεταξύ τους (που δεν κολλάνε, βλ.2) χύνονται έξω τα υλικά! Έχω δοκιμάσει και βούτυρο αλλά δεν αλλάζει κάτι.
2) Το μέγεθος για τα τρίγωνα τοστ είναι κάτι ενδιάμεσο από τα κλασικά ψωμάκια και τα μεγάλα ψωμάκια του κλαμπ σάντουιτς. Έτσι τα κλασικά τοστάκια δεν τα πατάει γύρω γύρω και δεν κολλάνε οι άκρες τους. Δεν κάνει δηλαδή αυτά τα "φουσκωτά" τρίγωνα τοστάκια, απλά ουσιαστικά κόβει το τοστ στη μέση. Ούτε τα μεγάλα τα πατάει αρκετά αφού έχει μεγάλο κενό ανάμεσα στις δύο πλάκες.
3) Θα ήθελα να έχει διακόπτη on/off.
Βάζω 4 αστεράκια κυρίως για την ποιότητα της και τις πολλές επιλογές στις πλάκες, με επιφύλαξη για προς τα πάνω αν στρώσει το θέμα με το κόλλημα ή προς τα κάτω αν συνεχιστεί ή χειροτερέψει!