(Το κινητό με update απ' την TCL παίρνει πλέον Android14 και οι ειδοποιήσεις πλέον λειτουργούν κανονικά και αυτές.Ολο το άλλο κατεβατο είναι για αυτούς με Αndroid13). Με μερικά αρνητικά σχόλια που βλέπω, οι Έλληνες πρέπει κάποτε να μάθουν την διαφορά αξίας και τιμής ενός προϊόντος και να μπουν στον κόπο να βρούν αν φταίει κάποια ρύθμιση στο κινητό. Αγορά στα 90 ευρώ. ΤΟ κινητό είναι αστέρι παιδιά, και με update η ram του πάει στα 8GB(μπορεί να χρησιμοποιήσει +4gb απ τον αποθηκευτικό χώρο του κινητού δλδ αν χρειαστεί). Οκταπύρηνο 4+4 2.3GHz (σημαντικό σε σχέση με 2+6 πχ), μερικοί που λένε αργό, πραγματικά τι εφαρμογές τρέχετε ρε παιδιά?,και που δεν βρίσκετε θήκη υπάρχει ένα site λέγεται skroutz(Έλεος), 6,75 ίντσες, έχει NFC και χώρος υπεραρκετός (128gb), βάλτε μια micro sd αν θέλετε παραπάνω, γελοίες οι τιμές τους μην πληρώνετε τσάμπα αποθηκευτικό χώρο. Τέτοια χαρακτηριστικά σε άλλο κινητό τα πληρώνετε 250+! ευρώ. Απλά είναι Αndroid 13 4G και έρχεται χωρίς φορτιστή, ε και? 5 φορτιστές έχουμε πλέον με τόσα κινητά στο σπίτι (για να φορτίσει σε 2 ώρες πχ θέλει τουλάχιστον 10-15w φορτιστή να ξέρετε ). ΤΟ ΘΕΜΑ με τις ειδοποιήσεις ισχύει. Viber,Facebook,emails δουλεύουν κανονικά. Η λύση είναι λογικά να MHN ακουμπήσετε ποτέ απ' την αρχή το smart manager (έχει επιλογή που ελέγχει την εκκίνηση των εφαρμογών στο smart manager και bugαρει τις ειδοποιήσεις στις εφαρμογές), η στην καρτέλα βελτιστοποίηση μπαταρίας σε κάθε εφαρμογή θα την απενεργοποιήσετε γιατί έτσι θα καθυστερούν οι ειδοποιήσεις, η να κλειδώνετε κιόλας την εφαρμογή που θέλετε να τρέχει στο παρασκήνιο για να μην την "σκοτώνει" από μόνο του, (θα τρώει λίγο παραπάνω μπαταρία έτσι),την κλειδώνετε από το κουμπί που πατάτε για να απελευθερώσετε την ram(μνήμη) που δείχνει ποιες εφαρμογές τρέχουν στο παρασκήνιο (κάτω δεξιά ή αριστερά όπου το έχετε στην αρχική οθονη). Το τελευταίο ίσως δεν χρειάζεται κιόλας