Μάσκες Ομορφιάς

The Ordinary Hydrators And Oils Nat Moist Fact Μάσκα Ομορφιάς Προσώπου Νύχτας για Ενυδάτωση 100ml

Η κρέμα The Ordinary Natural Moisturising Factors είναι πλούσια, θρεπτική και έντονα ενυδατική. Βοηθά στη μείωση της αίσθησης ξηρότητας και σφιξίματος. Η φόρμουλα συνδυάζει τις δυνάμεις φυτικών...

Η κρέμα The Ordinary Natural Moisturising Factors είναι πλούσια, θρεπτική και έντονα ενυδατική. Βοηθά στη μείωση της αίσθησης ξηρότητας και σφιξίματος. Η φόρμουλα συνδυάζει τις δυνάμεις φυτικών φυτοκεραμιδών με ένα μείγμα υγραντικών και λιπιδίων για να ικανοποιήσει την ανάγκη της επιδερμίδας σας για υγρασία.

Η κρέμα συμβάλλει στην ενίσχυση του φραγμού της...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Η κρέμα The Ordinary Natural Moisturising Factors είναι πλούσια, θρεπτική και έντονα ενυδατική. Βοηθά στη μείωση της αίσθησης ξηρότητας και σφιξίματος. Η φόρμουλα συνδυάζει τις δυνάμεις φυτικών φυτοκεραμιδών με ένα μείγμα υγραντικών και λιπιδίων για να ικανοποιήσει την ανάγκη της επιδερμίδας σας για υγρασία.

Η κρέμα συμβάλλει στην ενίσχυση του φραγμού της επιδερμίδας και προάγει έναν λάμποντα, πιο γεμάτο εμφατικό τόνο. Κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος, η φόρμουλα εφαρμόζεται άνετα στην επιδερμίδα με μη λιπαρή υφή.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Ενυδάτωση
Δραστικό Συστατικό
-
Σύνθεση
-
Τύπος
Κρέμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Depressed Tech Master
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Να ενημερώσω εδώ ότι δεν είναι μάσκα ομορφιάς, αλλά ενυδατική. Επίσης, έχω κανονική επιδερμίδα. Γενικά αυτήν την κρέμα θα τη σύστηνα υπό μερικές συνθήκες.

    Τώρα on what matters the most, αγόρασα αυτήν την ενυδατική έπειτα από την προσφορά της The Ordinary καθώς βαρέθηκα την Natural Moisturizing Factors + HA και ήθελα κάτι διαφορετικό for my pretty face periodt. Είναι μία σχετικά ακριβή επιλογή στην αρχή, αλλά ενημερώνω ότι η διαφορά είναι αισθητή.

    Σύμφωνα με την The Ordinary, η ενυδατική αυτή προσφέρει 2x την ενυδάτωση της Natural Moisturizing Factors + HA, και όντως μπορώ να το επιβεβαιώσω. Συγκεκριμένα:

    The Good:
    -> Ενυδάτωση στο θεό (με πάει)
    -> Χωρίς τεχνητό άρωμα
    -> She thicc αλλά με πολύ ωραίο consistency. Έχει creme-to-balm texture και αισθάνεσαι ότι το φοράς, αλλά ελάχιστα.
    -> 100ml μεν, αλλά χρειάζεσαι λίγο, οπότε σε 3 μήνες θα χρειαστείς νέα κρέμα.
    -> VFM, είναι απίστευτο το πόσο packed είναι με ενυδατικούς παράγοντες.
    -> No breakouts or anything, αφήνει την επιδερμίδα γεμάτη έπειτα από ώρες.

    The Meh:
    -> Θέλει δουλειά στην εφαρμογή της. Λόγω της σύνθεσής του, χρειάζεται να κάνεις ένα ελαφρύ μασάζ στην επιδερμίδα ώστε να αποδώσει πλήρως, αλλιώς η κρέμα κάθεται πάνω στην επιδερμίδα.
    ->Περίμενα να μου αφήνει την επιδερμίδα διαρκώς ενυδατωμένη, ήτοι να ενισχύει το barrier της επιδερμίδας έπειτα από τις τόσες εφαρμογές. Αλλά μάλλον είμαι μπιτς εδώ.

    Κοντολογίς, είναι πολύ καλή ενυδατική. Κάνει τη δουλειά της με το παραπάνω. Απλά είναι λίγο βαριά. Ίσως να τη σύστηνα σε άτομα με ξηρή επιδερμίδα χωρίς κάποιου τύπου ακμή, ώστε να δώσει άμεσα την ενυδάτωση που επιθυμούν. Αυτό που με σγρια θα πω είναι ότι είναι ενυδατική για τους βαρείς χειμώνες. Είναι μία πολύ ενυδατική κρέμα που αφήνει ένα μικρό φιλμ και τον χειμώνα χρειάζεσαι πάντα κάτι πιο βαρύ για την προστασία. Οι βαριοί χειμώνες κρατούν εδώ 1 βδομάδα με 1 μηνα το πολύ. Πιστεύω θα διαρκέσει η κρέμα μέχρι τότε...

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Να ενημερώσω εδώ ότι δεν είναι μάσκα ομορφιάς, αλλά ενυδατική. Επίσης, έχω κανονική επιδερμίδα. Γενικά αυτήν την κρέμα θα τη σύστηνα υπό μερικές συνθήκες.

    Τώρα on what matters the most, αγόρασα αυτήν την ενυδατική έπειτα από την προσφορά της The Ordinary καθώς βαρέθηκα την Natural Moisturizing Factors + HA και ήθελα κάτι διαφορετικό for my pretty face periodt. Είναι μία σχετικά ακριβή επιλογή στην αρχή, αλλά ενημερώνω ότι η διαφορά είναι αισθητή.

    Σύμφωνα με την The Ordinary, η ενυδατική αυτή προσφέρει 2x την ενυδάτωση της Natural Moisturizing Factors + HA, και όντως μπορώ να το επιβεβαιώσω. Συγκεκριμένα:

    The Good:
    -> Ενυδάτωση στο θεό (με πάει)
    -> Χωρίς τεχνητό άρωμα
    -> She thicc αλλά με πολύ ωραίο consistency. Έχει creme-to-balm texture και αισθάνεσαι ότι το φοράς, αλλά ελάχιστα.
    -> 100ml μεν, αλλά χρειάζεσαι λίγο, οπότε σε 3 μήνες θα χρειαστείς νέα κρέμα.
    -> VFM, είναι απίστευτο το πόσο packed είναι με ενυδατικούς παράγοντες.
    -> No breakouts or anything, αφήνει την επιδερμίδα γεμάτη έπειτα από ώρες.

    The Meh:
    -> Θέλει δουλειά στην εφαρμογή της. Λόγω της σύνθεσής του, χρειάζεται να κάνεις ένα ελαφρύ μασάζ στην επιδερμίδα ώστε να αποδώσει πλήρως, αλλιώς η κρέμα κάθεται πάνω στην επιδερμίδα.
    ->Περίμενα να μου αφήνει την επιδερμίδα διαρκώς ενυδατωμένη, ήτοι να ενισχύει το barrier της επιδερμίδας έπειτα από τις τόσες εφαρμογές. Αλλά μάλλον είμαι μπιτς εδώ.

    Κοντολογίς, είναι πολύ καλή ενυδατική. Κάνει τη δουλειά της με το παραπάνω. Απλά είναι λίγο βαριά. Ίσως να τη σύστηνα σε άτομα με ξηρή επιδερμίδα χωρίς κάποιου τύπου ακμή, ώστε να δώσει άμεσα την ενυδάτωση που επιθυμούν. Αυτό που με σγρια θα πω είναι ότι είναι ενυδατική για τους βαρείς χειμώνες. Είναι μία πολύ ενυδατική κρέμα που αφήνει ένα μικρό φιλμ και τον χειμώνα χρειάζεσαι πάντα κάτι πιο βαρύ για την προστασία. Οι βαριοί χειμώνες κρατούν εδώ 1 βδομάδα με 1 μηνα το πολύ. Πιστεύω θα διαρκέσει η κρέμα μέχρι τότε...

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η κρέμα The Ordinary Natural Moisturising Factors είναι πλούσια, θρεπτική και έντονα ενυδατική. Βοηθά στη μείωση της αίσθησης ξηρότητας και σφιξίματος. Η φόρμουλα συνδυάζει τις δυνάμεις φυτικών φυτοκεραμιδών με ένα μείγμα υγραντικών και λιπιδίων για να ικανοποιήσει την ανάγκη της επιδερμίδας σας για υγρασία.

Η κρέμα συμβάλλει στην ενίσχυση του φραγμού της επιδερμίδας και προάγει έναν λάμποντα, πιο γεμάτο εμφατικό τόνο. Κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος, η φόρμουλα εφαρμόζεται άνετα στην επιδερμίδα με μη λιπαρή υφή.

Κατασκευαστής

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Ενυδάτωση
Δραστικό Συστατικό
-
Σύνθεση
-
Τύπος
Κρέμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1)

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Depressed Tech Master
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Να ενημερώσω εδώ ότι δεν είναι μάσκα ομορφιάς, αλλά ενυδατική. Επίσης, έχω κανονική επιδερμίδα. Γενικά αυτήν την κρέμα θα τη σύστηνα υπό μερικές συνθήκες.

    Τώρα on what matters the most, αγόρασα αυτήν την ενυδατική έπειτα από την προσφορά της The Ordinary καθώς βαρέθηκα την Natural Moisturizing Factors + HA και ήθελα κάτι διαφορετικό for my pretty face periodt. Είναι μία σχετικά ακριβή επιλογή στην αρχή, αλλά ενημερώνω ότι η διαφορά είναι αισθητή.

    Σύμφωνα με την The Ordinary, η ενυδατική αυτή προσφέρει 2x την ενυδάτωση της Natural Moisturizing Factors + HA, και όντως μπορώ να το επιβεβαιώσω. Συγκεκριμένα:

    The Good:
    -> Ενυδάτωση στο θεό (με πάει)
    -> Χωρίς τεχνητό άρωμα
    -> She thicc αλλά με πολύ ωραίο consistency. Έχει creme-to-balm texture και αισθάνεσαι ότι το φοράς, αλλά ελάχιστα.
    -> 100ml μεν, αλλά χρειάζεσαι λίγο, οπότε σε 3 μήνες θα χρειαστείς νέα κρέμα.
    -> VFM, είναι απίστευτο το πόσο packed είναι με ενυδατικούς παράγοντες.
    -> No breakouts or anything, αφήνει την επιδερμίδα γεμάτη έπειτα από ώρες.

    The Meh:
    -> Θέλει δουλειά στην εφαρμογή της. Λόγω της σύνθεσής του, χρειάζεται να κάνεις ένα ελαφρύ μασάζ στην επιδερμίδα ώστε να αποδώσει πλήρως, αλλιώς η κρέμα κάθεται πάνω στην επιδερμίδα.
    ->Περίμενα να μου αφήνει την επιδερμίδα διαρκώς ενυδατωμένη, ήτοι να ενισχύει το barrier της επιδερμίδας έπειτα από τις τόσες εφαρμογές. Αλλά μάλλον είμαι μπιτς εδώ.

    Κοντολογίς, είναι πολύ καλή ενυδατική. Κάνει τη δουλειά της με το παραπάνω. Απλά είναι λίγο βαριά. Ίσως να τη σύστηνα σε άτομα με ξηρή επιδερμίδα χωρίς κάποιου τύπου ακμή, ώστε να δώσει άμεσα την ενυδάτωση που επιθυμούν. Αυτό που με σγρια θα πω είναι ότι είναι ενυδατική για τους βαρείς χειμώνες. Είναι μία πολύ ενυδατική κρέμα που αφήνει ένα μικρό φιλμ και τον χειμώνα χρειάζεσαι πάντα κάτι πιο βαρύ για την προστασία. Οι βαριοί χειμώνες κρατούν εδώ 1 βδομάδα με 1 μηνα το πολύ. Πιστεύω θα διαρκέσει η κρέμα μέχρι τότε...

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Να ενημερώσω εδώ ότι δεν είναι μάσκα ομορφιάς, αλλά ενυδατική. Επίσης, έχω κανονική επιδερμίδα. Γενικά αυτήν την κρέμα θα τη σύστηνα υπό μερικές συνθήκες.

    Τώρα on what matters the most, αγόρασα αυτήν την ενυδατική έπειτα από την προσφορά της The Ordinary καθώς βαρέθηκα την Natural Moisturizing Factors + HA και ήθελα κάτι διαφορετικό for my pretty face periodt. Είναι μία σχετικά ακριβή επιλογή στην αρχή, αλλά ενημερώνω ότι η διαφορά είναι αισθητή.

    Σύμφωνα με την The Ordinary, η ενυδατική αυτή προσφέρει 2x την ενυδάτωση της Natural Moisturizing Factors + HA, και όντως μπορώ να το επιβεβαιώσω. Συγκεκριμένα:

    The Good:
    -> Ενυδάτωση στο θεό (με πάει)
    -> Χωρίς τεχνητό άρωμα
    -> She thicc αλλά με πολύ ωραίο consistency. Έχει creme-to-balm texture και αισθάνεσαι ότι το φοράς, αλλά ελάχιστα.
    -> 100ml μεν, αλλά χρειάζεσαι λίγο, οπότε σε 3 μήνες θα χρειαστείς νέα κρέμα.
    -> VFM, είναι απίστευτο το πόσο packed είναι με ενυδατικούς παράγοντες.
    -> No breakouts or anything, αφήνει την επιδερμίδα γεμάτη έπειτα από ώρες.

    The Meh:
    -> Θέλει δουλειά στην εφαρμογή της. Λόγω της σύνθεσής του, χρειάζεται να κάνεις ένα ελαφρύ μασάζ στην επιδερμίδα ώστε να αποδώσει πλήρως, αλλιώς η κρέμα κάθεται πάνω στην επιδερμίδα.
    ->Περίμενα να μου αφήνει την επιδερμίδα διαρκώς ενυδατωμένη, ήτοι να ενισχύει το barrier της επιδερμίδας έπειτα από τις τόσες εφαρμογές. Αλλά μάλλον είμαι μπιτς εδώ.

    Κοντολογίς, είναι πολύ καλή ενυδατική. Κάνει τη δουλειά της με το παραπάνω. Απλά είναι λίγο βαριά. Ίσως να τη σύστηνα σε άτομα με ξηρή επιδερμίδα χωρίς κάποιου τύπου ακμή, ώστε να δώσει άμεσα την ενυδάτωση που επιθυμούν. Αυτό που με σγρια θα πω είναι ότι είναι ενυδατική για τους βαρείς χειμώνες. Είναι μία πολύ ενυδατική κρέμα που αφήνει ένα μικρό φιλμ και τον χειμώνα χρειάζεσαι πάντα κάτι πιο βαρύ για την προστασία. Οι βαριοί χειμώνες κρατούν εδώ 1 βδομάδα με 1 μηνα το πολύ. Πιστεύω θα διαρκέσει η κρέμα μέχρι τότε...

    2
  • Δες τα όλα
27,94 €
5,00 €   μεταφορικά