Όταν το μυρίζεις, σε τυλίγει αμέσως μια «βόμβα» βανίλιας και ζάχαρης, είναι ένα (unisex) θερμό και γλυκό άρωμα, που στο βάθος η βανίλια συναντάται με μια (διακριτική) ελάχιστα πικάντικη νότα μανταρινιού που προσθέτει όμως ζωντάνια και ισορροπεί τη γλύκα. Το φοράω και τις πρώτες ώρες είναι σαν να έχω βυθιστεί σε μια ζεστή γλυκιά ατμόσφαιρα βανίλιας λες και είμαι χαρακτήρας σε παλιά χριστουγεννιάτικη ταινία της Disney και τρώω ζεστά γλυκά βανίλιας δίπλα στο τζάκι…Όταν στεγνώνει αφήνει μια γλυκιά μυρωδιά βανιλιας στο δέρμα που με τις ώρες αλλοιώνεται ομαλά. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα πχ 2 βδομαδες+ οποτε το βάζω αρχίζει και βγαίνει η μυρωδιά της πραλίνας και μάλλον σε αυτό ευθύνονται η βανίλια με το κακαο που είναι στις νότες καρδιάς.. Όμως δενει τέλεια!!! Όταν το πρώτοπήρα δεν μυριζα πραλίνα. Βέβαια μου έχουν πει ότι μυριζει και σαν καραμέλα.. εγώ προσωπικά δεν έχω εντοπίσει καραμέλα στην μυρωδιά.
(με αφορμή ένα σχόλιο που το σύγκρινε με το eilish no 1 λέγοντας πως δεν βρήκε καμία ομοιότητα και απογοητεύτηκε, θα τοποθετηθώ μιας που έχω και τα δυο και θα πω πως Όποιος έχει μυρίσει το Eilish No.1 θα καταλάβει αμέσως ότι ουσιαστικά το nebras είναι κατά 99% το ίδιο άρωμα με το eilish no 1 απλώς σε διαφορετικό μπουκάλι με μεγαλύτερη ποσότητα και φθηνότερη τιμή)
Τώρα η διάρκεια σε εμένα είναι κάπου στις 5-6 ώρες, από τις οποίες οι 2-2μιση είναι αυτές που μυρίζει κάπως «έντονα»,Στον περίγυρο. Ωστόσο η διάρκεια επηρεάζεται σημαντικά στον καθένα ανάλογα το pH του δέρματος μας Αρα είναι κάπως απρόβλεπτη. Αξίζει για την τιμή του κατά 100%, Αν και περίμενα κατι πιο έντονο, αυτό είναι ένα άρωμα αρκετά ελαφρύ όχι κουραστικό η υπερβολικά βαρύ. Όσοι είναι επιλεκτικοί σχετικά με την εποχικότητα, θεωρώ η γοητεία της γλυκιάς βανιλιας αναδεικνύεται στο μέγιστο στις πιο δροσερές/κρύες ημέρες του χρόνου γιατί όπως προανέφερα είναι ένα άρωμα θερμό και γλυκό. // (blind buy αγορά και έμεινα αρκετά ευχαριστημένος.)
Να τονίσω: αν και μοιάζει με το eilish no 1 που το μπουκαλι του είναι μια γυναίκα, ξεκαθαρίζω είναι καθαρά unisex και τα δυο.
Επίσης:
• -αν θέλετε κατι αρκετά έντονο η υπερβολικά βαρύ το συγκεκριμένο δεν είναι θα ήταν απόλυτα σωστή επιλογή.
• - όπως η διάρκεια, έτσι και η ένταση ενός αρώματος επηρεάζεται από άτομο σε άτομο Αρα είναι κατι υποκειμενικό. Εγώ προσωπικά θα το ήθελα ένα τσικ πιο έντονο. Έτσι αφαιρώ ένα αστέρι και αυτό με τύψεις μιας και είναι ένα όντως ευχάριστο άρωμα θερμής γλυκιάς βανίλιας
• -(Θεωρώ) ταιριάζει για όλες τις περιστάσεις. Ένα χαλαρο ποτό, μια βόλτα, δουλειά, σχολείο κ.α
• προσοχή στον ψεκαστήρα. Ίσως εγώ έκανα κατι λάθος αλλα έχει χαλασει ο ψεκαστήρας και οι ψεκασιές βγαίνουν περίεργα.. ίσως ψέκαζα με Δυναμη η γρήγορα ?♀️ οποτε λίγη περισσότερη προσοχή