Γάντια Μηχανής

Nordcode Smart Χειμερινά Ανδρικά Γάντια Μηχανής Αδιάβροχα Μπλε Κωδικός: NOR00MGAN114

Γάντια Μηχανής NORDCODE SMART II SOFTSHELL BLUE. Κατασκευασμένα από softshell υλικό.

Γάντια Μηχανής NORDCODE SMART II SOFTSHELL BLUE. Κατασκευασμένα από softshell υλικό.

Οδηγός μεγεθών Nordcode
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Γάντια Μηχανής NORDCODE SMART II SOFTSHELL BLUE. Κατασκευασμένα από softshell υλικό.

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NOR00MGAN114

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μηχανής
Στυλ Οδήγησης
City, Touring
Φύλο
Άνδρας
Εποχή
Χειμερινά
Υλικό
Συνθετικά
Χρώμα
Μπλε

Ιδιότητες

Χρήση Οθόνης Αφής
Ναι
Αδιάβροχα
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Προστασία

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Thanos_Christakopoulos9951

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Είναι το ιδανικό για αστική χρήση και καθημερινότητα. Στα πολλά κρύα κάτω από 5 βαθμούς δεν το συνιστώ εκτός αν βάλεις και ένα μάλλινο ή ισοθερμικό γάντι από μέσα για τα χοντρά κρύα..αδιάβροχο όσο πρέπει..όχι ιδανικό για πολλές ώρες σε βροχή..αλλά για μια απόσταση 10χιλιομετρων με βροχή δεν θα έχεις θέμα. Για την τιμή του είναι τρομερό και το συνιστώ σε όποιον θέλει ένα value for money γάντι για καθημερινά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πολύ ευχαριστημένος. Τα έχω σε χακί και θεωρώ ότι είναι πολύ ωραία. Κάνουν για θερμοκρασίες μεσαίες όπως γράφουν και άλλοι. Τύπου 8-28 βαθμού κελσίου. Στα πολύ κρύα 2-10 βαθμούς εγώ βάζω ένα γάντι εσωτερικά , αυτά τα βαμβακερά με κοψιμο στα δάχτυλα(+2ευρώ). Για περίπου 25 ευρώ που τα πήρα είναι τέλεια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlos Ioakeimidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Για χειμώνα εντός πόλης κυρίως, και μιλάμε για κρύα πόλη της δυτικής Μακεδονίας, είναι απολύτως επαρκή.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike®

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Γάντια φθινωπορινά και ανοιξιάτικα.
    Για χειμώνα κάτω από 12-13 βαθμούς καλύτερα με γυμνό χέρι ειλικρινά.
    Παγώνουν τα δάχτυλα σε 10 λεπτά το πολύ λόγω κακού υλικού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas_spano
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα γάντια δεν είναι για πολύ κρύο (κάτω από 5 βαθμούς για μένα) ή πολύ ζέστη,δεν είναι αδιάβροχα αλλά είναι πολύ καλά για κάθε μέρα κ μου κράτησαν 5 χρόνια, τα έχασα αλλά ήταν η ώρα τους για αλλαγή. Πολύ καλή επιλογή για τα χρήματα που κοστίζουν.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Προστασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daniel_cani
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα Έχω αγοράσει Πέρση, είναι κύριος ανοιξιάτικα . Δλδ σε πολύ κρύο Κέρο τα χέρια θα παγώσουν αλλά όχι οπός θα πάγωναν χωρίς αυτά . Είναι όντος πολύ καλά . Νταξη το πολύ πολύ παίρνεις αλλά μετά από δυο τρία χρόνια . Αλλά γενικά είναι άριστα

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • x_mitsas
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Κάτοχος 3 χρόνια περίπου είναι ένα mid season γάντι,σε ασθενή βροχή θα σε κρατήσει στεγνό δεν είναι για κάτω από 10 βαθμούς ούτε πάνω από 25 είναι τέλειο για την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leohoxha21
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν μπορω να καταλαβω το κραξιμο που πεφτει στο συγκεκριμενο γαντι. Ειναι ενα γαντι του 20ρικου, το οποιο, αν ξερεις τι αγοραζεις ισως κ να μην εχει ανταγωνισμο... Δεν εχει ουτε σκρατς εχει καλη εφαρμογη μπαινοβγαινει ανετα και εχει περισσοτερες προστασιες απο αλλα γαντια στην ιδια τιμη. Στα 4 χρονια που το εχω (βρισκομαι στο δευτερο ζευγαρι, το πρωτο δεν χαλασε αλλα το εχασα) για να παω απ το σπιτι κυριως στη σχολη, αλλα και κοντινες βολτες, ειναι αψογο ακομα και στο να κρατησει μια ψιχαλα. Τωρα οποιος θεωρει οτι με ενα γαντι που ειναι καταλληλο, οπως λεει και η περιγραφη, (και) για καλοκαιρι, μπορει να βγει εξω με νεροποντη και να τον κρατησουν στεγνο μαλλον κατι δεν εχει καταλαβει καλα. Σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μπορει να ειναι το μονο σου γαντι, αλλα ειναι ενα αψογο ενδιαμεσο οταν δεν εχει ουτε πολλη ζεστη ουτε πολυ κρυο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HarisT
    2
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σχεδόν καθόλου αδιάβροχα. Σε έντονη βροχή το νερό πέρασε μέσα για τα καλά. Αλλά το κύριο μειονέκτημα είναι η ποιότητα κατασκευής. Δείτε τα χέρια μου μετά από 20 λεπτά κάτω από δυνατή βροχόπτωση. Ξέβαψαν λες και είναι ψεύτικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • infernolb13
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό, πολύ τίμιο, απλώς να πω ότι το γάντι είναι φθινοπωρινό-ανοιξιάτικο, ΔΕΝ είναι χειμερινό γι αυτό και δεν σας κρατάει στο κρύο. ακόμα και εδώ στο σκρουτζ λέει ξεκάθα ότι είναι καλοκαιρινό γάντι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tan2tan
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σε σχέση με τη τιμη είναι τίμια αγορά. Αλλά...σε καμία περίπτωση δεν είναι αδιάβροχο. Σε θερμοκρασια κατω των 8 βαθμων δεν κρατάει κρυο. Ειδικά εάν η μηχανή δεν έχει χούφτες. Ποιότητα κατασκευής δεν μπορώ να απαντήσω γτ δεν το χω πάνω από 6μηνες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolis_pr
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω για καθημερινή χρήση μαζί με τα ισοθερμικά της ίδιας εταιρίας , τα χέρια μου παγώνουν δεν ειναι για πολύ κρύο. Ελαφρώς αδιάβροχα και με καλή αίσθηση στο χέρι. Θα πρότεινα να κοιτάξετε κάποιο καλύτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλά για τα χρήματά του

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολυ καλη αφη για τηλεφωνο και τρομερα ζεστα για κρυο και πολυ ανετη εφαρμογη.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τέλεια επιλογή σε σχέση πάντα με την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 0
  • Είναι το ιδανικό για αστική χρήση και καθημερινότητα. Στα πολλά κρύα κάτω από 5 βαθμούς δεν το συνιστώ εκτός αν βάλεις και ένα μάλλινο ή ισοθερμικό γάντι από μέσα για τα χοντρά κρύα..αδιάβροχο όσο πρέπει..όχι ιδανικό για πολλές ώρες σε βροχή..αλλά για μια απόσταση 10χιλιομετρων με βροχή δεν θα έχεις θέμα. Για την τιμή του είναι τρομερό και το συνιστώ σε όποιον θέλει ένα value for money γάντι για καθημερινά.

    0
  • Πολύ ευχαριστημένος. Τα έχω σε χακί και θεωρώ ότι είναι πολύ ωραία. Κάνουν για θερμοκρασίες μεσαίες όπως γράφουν και άλλοι. Τύπου 8-28 βαθμού κελσίου. Στα πολύ κρύα 2-10 βαθμούς εγώ βάζω ένα γάντι εσωτερικά , αυτά τα βαμβακερά με κοψιμο στα δάχτυλα(+2ευρώ). Για περίπου 25 ευρώ που τα πήρα είναι τέλεια.

    0
  • Για χειμώνα εντός πόλης κυρίως, και μιλάμε για κρύα πόλη της δυτικής Μακεδονίας, είναι απολύτως επαρκή.

    0
  • Γάντια φθινωπορινά και ανοιξιάτικα.
    Για χειμώνα κάτω από 12-13 βαθμούς καλύτερα με γυμνό χέρι ειλικρινά.
    Παγώνουν τα δάχτυλα σε 10 λεπτά το πολύ λόγω κακού υλικού.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Prokopiou

Καλησπέρα
τα γάντια αυτά είναι one size σωστά Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο θέμα στην επιλογή μεγέθους ?
ευχαριστώ!

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γάντια Μηχανής NORDCODE SMART II SOFTSHELL BLUE. Κατασκευασμένα από softshell υλικό.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
NOR00MGAN114

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μηχανής
Στυλ Οδήγησης
City, Touring
Φύλο
Άνδρας
Εποχή
Χειμερινά
Υλικό
Συνθετικά
Χρώμα
Μπλε

Ιδιότητες

Χρήση Οθόνης Αφής
Ναι
Αδιάβροχα
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 12
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Προστασία

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Thanos_Christakopoulos9951

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Είναι το ιδανικό για αστική χρήση και καθημερινότητα. Στα πολλά κρύα κάτω από 5 βαθμούς δεν το συνιστώ εκτός αν βάλεις και ένα μάλλινο ή ισοθερμικό γάντι από μέσα για τα χοντρά κρύα..αδιάβροχο όσο πρέπει..όχι ιδανικό για πολλές ώρες σε βροχή..αλλά για μια απόσταση 10χιλιομετρων με βροχή δεν θα έχεις θέμα. Για την τιμή του είναι τρομερό και το συνιστώ σε όποιον θέλει ένα value for money γάντι για καθημερινά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πολύ ευχαριστημένος. Τα έχω σε χακί και θεωρώ ότι είναι πολύ ωραία. Κάνουν για θερμοκρασίες μεσαίες όπως γράφουν και άλλοι. Τύπου 8-28 βαθμού κελσίου. Στα πολύ κρύα 2-10 βαθμούς εγώ βάζω ένα γάντι εσωτερικά , αυτά τα βαμβακερά με κοψιμο στα δάχτυλα(+2ευρώ). Για περίπου 25 ευρώ που τα πήρα είναι τέλεια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlos Ioakeimidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Για χειμώνα εντός πόλης κυρίως, και μιλάμε για κρύα πόλη της δυτικής Μακεδονίας, είναι απολύτως επαρκή.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike®

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Γάντια φθινωπορινά και ανοιξιάτικα.
    Για χειμώνα κάτω από 12-13 βαθμούς καλύτερα με γυμνό χέρι ειλικρινά.
    Παγώνουν τα δάχτυλα σε 10 λεπτά το πολύ λόγω κακού υλικού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas_spano
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα γάντια δεν είναι για πολύ κρύο (κάτω από 5 βαθμούς για μένα) ή πολύ ζέστη,δεν είναι αδιάβροχα αλλά είναι πολύ καλά για κάθε μέρα κ μου κράτησαν 5 χρόνια, τα έχασα αλλά ήταν η ώρα τους για αλλαγή. Πολύ καλή επιλογή για τα χρήματα που κοστίζουν.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Προστασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daniel_cani
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα Έχω αγοράσει Πέρση, είναι κύριος ανοιξιάτικα . Δλδ σε πολύ κρύο Κέρο τα χέρια θα παγώσουν αλλά όχι οπός θα πάγωναν χωρίς αυτά . Είναι όντος πολύ καλά . Νταξη το πολύ πολύ παίρνεις αλλά μετά από δυο τρία χρόνια . Αλλά γενικά είναι άριστα

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • x_mitsas
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Κάτοχος 3 χρόνια περίπου είναι ένα mid season γάντι,σε ασθενή βροχή θα σε κρατήσει στεγνό δεν είναι για κάτω από 10 βαθμούς ούτε πάνω από 25 είναι τέλειο για την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leohoxha21
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν μπορω να καταλαβω το κραξιμο που πεφτει στο συγκεκριμενο γαντι. Ειναι ενα γαντι του 20ρικου, το οποιο, αν ξερεις τι αγοραζεις ισως κ να μην εχει ανταγωνισμο... Δεν εχει ουτε σκρατς εχει καλη εφαρμογη μπαινοβγαινει ανετα και εχει περισσοτερες προστασιες απο αλλα γαντια στην ιδια τιμη. Στα 4 χρονια που το εχω (βρισκομαι στο δευτερο ζευγαρι, το πρωτο δεν χαλασε αλλα το εχασα) για να παω απ το σπιτι κυριως στη σχολη, αλλα και κοντινες βολτες, ειναι αψογο ακομα και στο να κρατησει μια ψιχαλα. Τωρα οποιος θεωρει οτι με ενα γαντι που ειναι καταλληλο, οπως λεει και η περιγραφη, (και) για καλοκαιρι, μπορει να βγει εξω με νεροποντη και να τον κρατησουν στεγνο μαλλον κατι δεν εχει καταλαβει καλα. Σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μπορει να ειναι το μονο σου γαντι, αλλα ειναι ενα αψογο ενδιαμεσο οταν δεν εχει ουτε πολλη ζεστη ουτε πολυ κρυο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HarisT
    2
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σχεδόν καθόλου αδιάβροχα. Σε έντονη βροχή το νερό πέρασε μέσα για τα καλά. Αλλά το κύριο μειονέκτημα είναι η ποιότητα κατασκευής. Δείτε τα χέρια μου μετά από 20 λεπτά κάτω από δυνατή βροχόπτωση. Ξέβαψαν λες και είναι ψεύτικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • infernolb13
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό, πολύ τίμιο, απλώς να πω ότι το γάντι είναι φθινοπωρινό-ανοιξιάτικο, ΔΕΝ είναι χειμερινό γι αυτό και δεν σας κρατάει στο κρύο. ακόμα και εδώ στο σκρουτζ λέει ξεκάθα ότι είναι καλοκαιρινό γάντι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tan2tan
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σε σχέση με τη τιμη είναι τίμια αγορά. Αλλά...σε καμία περίπτωση δεν είναι αδιάβροχο. Σε θερμοκρασια κατω των 8 βαθμων δεν κρατάει κρυο. Ειδικά εάν η μηχανή δεν έχει χούφτες. Ποιότητα κατασκευής δεν μπορώ να απαντήσω γτ δεν το χω πάνω από 6μηνες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolis_pr
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω για καθημερινή χρήση μαζί με τα ισοθερμικά της ίδιας εταιρίας , τα χέρια μου παγώνουν δεν ειναι για πολύ κρύο. Ελαφρώς αδιάβροχα και με καλή αίσθηση στο χέρι. Θα πρότεινα να κοιτάξετε κάποιο καλύτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλά για τα χρήματά του

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολυ καλη αφη για τηλεφωνο και τρομερα ζεστα για κρυο και πολυ ανετη εφαρμογη.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τέλεια επιλογή σε σχέση πάντα με την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 0
  • Είναι το ιδανικό για αστική χρήση και καθημερινότητα. Στα πολλά κρύα κάτω από 5 βαθμούς δεν το συνιστώ εκτός αν βάλεις και ένα μάλλινο ή ισοθερμικό γάντι από μέσα για τα χοντρά κρύα..αδιάβροχο όσο πρέπει..όχι ιδανικό για πολλές ώρες σε βροχή..αλλά για μια απόσταση 10χιλιομετρων με βροχή δεν θα έχεις θέμα. Για την τιμή του είναι τρομερό και το συνιστώ σε όποιον θέλει ένα value for money γάντι για καθημερινά.

    0
  • Πολύ ευχαριστημένος. Τα έχω σε χακί και θεωρώ ότι είναι πολύ ωραία. Κάνουν για θερμοκρασίες μεσαίες όπως γράφουν και άλλοι. Τύπου 8-28 βαθμού κελσίου. Στα πολύ κρύα 2-10 βαθμούς εγώ βάζω ένα γάντι εσωτερικά , αυτά τα βαμβακερά με κοψιμο στα δάχτυλα(+2ευρώ). Για περίπου 25 ευρώ που τα πήρα είναι τέλεια.

    0
  • Για χειμώνα εντός πόλης κυρίως, και μιλάμε για κρύα πόλη της δυτικής Μακεδονίας, είναι απολύτως επαρκή.

    0
  • Γάντια φθινωπορινά και ανοιξιάτικα.
    Για χειμώνα κάτω από 12-13 βαθμούς καλύτερα με γυμνό χέρι ειλικρινά.
    Παγώνουν τα δάχτυλα σε 10 λεπτά το πολύ λόγω κακού υλικού.

    0
  • Δες τα όλα
29,90 €
5,00 €   μεταφορικά