Το έχω ακριβώς ένα μήνα. Κάνει αυτά που θέλω με αρκετή ακρίβεια. Δεν περιμένω να μου μετρήσει παλμούς, πίεση κλπ. Βήματα, απόσταση, θερμίδες ναι. Ειδοποίηση κλήσεων, μηνυμάτων, sms και social όλα καλά. Η μπαταρία άδειασε στις 22 μέρες. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, καθώς είναι καλύτερο από Xiaomi, Haylou κ.ά. που είχα παλαιότερα. ----------- Σχεδόν 5 μήνες μετά... (18-3-24). Αν εξαιρέσεις κάποιες (αρκετές) αποσυνδέσεις, το ρολόι είναι μιια χαρά. Η μπαταρία, με νορμάλ χρήση, για πλάκα ξεπερνάει τις 20 ημέρες. ---- Ένα χρόνο+ μετά (22-5-25). Όσο περνάει ο καιρός, τόσο το εκτιμώ περισσότερο. Πήρα και δεύτερο ακριβώς ίδιο (Κάπου το πέτυχα με 9.90 Ευρώ). Κανένα μα κανένα πρόβλημα, ακόμα και οι αποσυνδέσεις είναι ελάχιστες...
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!