02/11/2019
Είχα αγοράσει μία Ultracell 100AH το καλοκαίρι του 2014 για μικρό φωτοβολταϊκό σύστημα, καθημερινή χρήση για φωτισμό και λίγες ώρες ένα μικρό ψυγείο. Αγόρασα ακόμη μία το καλοκαίρι του 2016 γιατί με τη μία δεν είχα το απόθεμα ισχύος που ήθελα και τις έβαλα παράλληλα κάτι που αργότερα έμαθα ότι δεν έπρεπε να κάνω.
Μετά από 5 χρόνια η πρώτη εξαντλήθηκε σημαντικά, από τα θεωρητικά 1000Α που έχει καινούργια αυτή την ώρα αποθηκεύει κάπου στα 230Α ενώ η δεύτερη μετά από 3 χρόνια έχει ακόμη 550Α μετρημένα με ανάλογο όργανο. Για την χρήση που τους κάνω θα έλεγα ότι είναι πάρα πολύ καλά, ακόμη κρατιούνται σε αξιόλογο σημείο απόδοσης.
Πριν δύο μήνες (Σεπτέμβρης 2019) σκέφτηκα να αγοράσω μια νέα μπαταρία για να βοηθήσω το κύκλωμα, και επειδή οι Ultracell ακρίβυναν αρκετά, είπα να την βγάλω με μια πιο οικονομική λύση.
Αγόρασα λοιπόν μια άλλη μάρκα μια SAOOER 120ΑΗ GEL η οποία όμως αποδείχθηκε τραγική, σκέτο χώμα, το σύστημα μου δεν έβγαζε ούτε ένα βράδυ αφού τις πρωινές ώρες υπήρχε έλλειψη ισχύος. Αναγκάσθηκα να αγοράσω όργανο μέτρησης και είδα ότι η καινούργια μου μπαταρία είχε μόνο 250Α απόθεμα ισχύος ενώ θα έπρεπε να έχει πάνω από 1000Α. Ευτυχώς το κατάστημα που την αγόρασα δέχθηκε να την επιστρέψω χάνοντας όμως 15€ από τα μεταφορικά και επειδή το πάθημα έγινα "μάθημα" αποφάσισα να αγοράσω και πάλι την δοκιμασμένη Ultracell 100AH για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
* Αν ανοίξει κάποια στιγμή ο skroutz κεφάλαιο για SAOOER θα γράψω περισσότερα.
25/11/2019
Πως η αγορά μιας μπαταρίας έγινε "περιπέτεια"...
Αφού πήρα το μάθημα μου με την SAOOER, στις αρχές Νοεμβρίου αγόρασα μια Ultracell 100AH από κάποιο ιντερνετικό κατάστημα κοντά στα 200€ συν τα μεταφορικά.
Μόλις την παρέλαβα (κάνοντας βιντεοσκόπηση) άνοιξα το κουτί για την μετρήσω πριν την συνδέσω στο κύκλωμα μου. Εκεί ήταν η πρώτη αρνητική εικόνα, οι πόλοι της καινούργιας, σφραγισμένης μπαταρίας είχαν πιάσει (άσπρα) άλατα καθόλου καλό σημάδι για μια μπαταρία. Μέτρησα την μπαταρία και δυστυχώς οι κακή εικόνα επιβεβαιώθηκε, το απόθεμα ισχύος ήταν μόλις 595Α ενώ το το προσπέκτους αναφέρει Max Discharge Current 1000A (5s).
Παρόλα ταύτα την έβαλα στο σύστημα για να κάνει κάποιους κύκλους φόρτισης μπας και συνέλθει όμως το μέγιστο που έφτασε ήταν τα 605Α. Επικοινώνησα με το κατάστημα, έστειλα το οπτικοακουστικό υλικό και μετά από λίγες μέρες μου απάντησαν ότι ενημέρωσαν τον προμηθευτή ο οποίος τους είπε να στείλουμε την μπαταρία πίσω.
Πέρασαν αρκετές μέρες και γω περίμενα να δω τι θα γίνει, τελικά με ενημέρωσαν από το κατάστημα ότι ο προμηθευτής δέχθηκε ότι όντως η μπαταρία ήταν προβληματική και μου πρότειναν να την αντικαταστήσουν με μια άλλη. Ζήτησα από το κατάστημα η νέα μπαταρία που θα μου σταλεί να ελεγχθεί πρώτα, μην έχω τυχών το ίδιο πρόβλημα, όμως η απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα...!
Αν είναι δυνατόν, τι ζήτησα, να στείλουν μια ελεγμένη μπαταρία και μου είπανε όχι, αυτό δεν το περίμενα ποτέ από μια σοβαρή εταιρία όπως η Ultracell, μου χάλασε όλη την καλή εικόνα που είχα γι' αυτή τη μάρκα και μαζί χάθηκε με μιας και η αξιοπιστία της.
31/12/2019
Αφού χάλασε η δουλειά με την Ultracell το κατάστημα μου πρότεινε να κάνει επιστροφή χρημάτων ή αν ήθελα να μου βρει κάποια άλλη μπαταρία και σκέφτηκα ότι αφού πάλι έχασα χρήματα στις μεταφορικές να δώσω μια ευκαιρία μπας και βρω την λύση. Μου πρότειναν μια άλλη μάρκα την Winner μοντέλο Hercules στην οποία ο προμηθευτής είχε την δυνατότητα να κάνει έλεγχο καλής λειτουργίας. Όλη αυτή η διαδικασία πήρε όλον τον Δεκέμβρη, εγώ χρειαζόμουν ενέργεια και δεν είχα και όλο περίμενα μέχρι που επιτέλους παραμονή Πρωτοχρονιάς ήρθε η Winner, βαριά μπαταρία 44 κιλά.
Άνοιξα το κουτί (πάντα βιντεοσκοπόντας την διαδικασία) και έκανα την πρώτη μέτρηση, όμως το χαμόγελο πάγωσε και πάλι, η ισχύς, η ενέργεια της μπαταρίας ήταν περίπου στα 450Α και εκεί άρχισα να γίνομαι έξω φρενών. Πέρασαν τρεις μήνες, με χαμένα χρήματα, άπειρα μηνύματα και τηλεφωνήματα και πάλι δεν είχα μια μπαταρία της προκοπής.
Την έβαλα στο σύστημα αλλά η πραγματικότητα είναι αυτή που έδειξε το όργανο, η μπαταρία με το ζόρι έβγαζε το βράδυ, μερικές φορές τα ξημερώματα δεν άντεχε. Μετά την Πρωτοχρονιά επικοινώνησα με το κατάστημα, τους είπα ότι την πακετάρω χωρίς δεύτερη κουβέντα, την στέλνω πίσω και ζήτησα τα λεφτά μου.
* Αν ανοίξει κάποια στιγμή ο skroutz κεφάλαιο για Winner θα γράψω περισσότερα.
15/1/2020
Επανήλθα στην προσπάθεια να βρω Ultracell 100Ah σε κάποιο κατάστημα που να μου δώσει την ευκαιρία να μετρήσω την μπαταρία πριν την παραλάβω, ήταν μια λογική απαίτηση μετά από όσα μου είχαν συμβεί. Κανένα κατάστημα δεν δέχθηκε κάτι τέτοιο, ακόμη και με τον κεντρικό προμηθευτή της Ultracell επικοινώνησα και ζήτησα να μου επιτραπεί η μέτρηση κάτι που όμως και αυτός μου αρνήθηκε. Όλοι μου λέγανε το γνωστό παραμυθάκι "...οι μπαταρίες μας κύριε είναι ελεγμένες και δεν έχουν κανένα πρόβλημα..."
Μετά από αρκετές άκαρπες προσπάθειες εγκατέλειψα κάθε ιδέα να αγοράσω Ultracell αφού μετά τα όσα σας έγραψα μου φάνηκε εντελώς αναξιόπιστη και για μένα και αυτή η μάρκα έχει τελειώσει
Τα αρχικά 5 ΑΣΤΕΡΙΑ για την συγκεκριμένη γίνονται πλέον 2 και αυτό μόνο και μόνο για το καλό της παρελθόν, αν βαθμολογούσα μόνο με κριτήριο την τελευταία αγορά θα έβαζα 1 ΑΣΤΕΡΙ
ΣΗΜ. Για όλα όσα λέω υπάρχουν τα σχετικά αποδεικτικά, email τιμολόγια, φωτογραφίες, βίντεο.
28/1/2020
Μετά από αρκετό ψάξιμο επιτέλους βρήκα την λύση εδώ:
https://oknow.gr/hlektroniko-katastima/fotovoltaika/mpataries-fotovoltaikon/solar-batery-220ah-sinergy-italy-leptomeries.html
https://oknow.gr/hlektroniko-katastima/fotovoltaika/mpataries-fotovoltaikon/solar-batery-250αη-250ah-12v-solar-deep-cycle-ανοιχτου-τυπου-leptomeries.html
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!