Αθλητικά Παπούτσια

Galaxy 6 Γυναικεία Αθλητικά Παπούτσια Running Silver Dawn / Beam Pink / Silver Violet Κωδικός: HP2406

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτά τα running παπούτσια διαθέτουν καινοτόμες τεχνολογίες για να τα φοράς όλη μέρα. Το ελαφρύ mesh επάνω μέρος επιτρέπει την κυκλοφορία του αέρα, ενώ η ενδιάμεση σόλα cloudfoam χαρίζει ελαστικότητα και απορροφά τους κραδασμούς.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Αξιολογήσεις (146)

Αξιολογήσεις

  1. 87
  2. 22
  3. 16
  4. 5
  5. 16
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο παπούτσι για κάθε μέρα

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Από άλλες χώρες

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ στενά και χτυπάνε το δάχτυλο μπροστά. Τα είχα δοκιμάσει κιόλας στο κατάστημα και μου φάνηκαν οκ αλλα ειλικρινά δεν παλεύονται. Θα τα χαρίσω μετά από 3 φορές που τα φόρεσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos_efraimidis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ένα νούμερο μεγαλύτερο από ότι φοράτε για να είναι εντάξει είναι στενό καλούπι, αλλα φοβερά παπούτσια

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4deedee
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα συγκεκριμένα δεν ήταν true to size. Δε μου έκαναν ενώ έχω standard νούμερο στα adidas και τελικά τα έδωσα σε συγγενικό μου πρόσωπο που του ταίριαζαν οπότε δεν τα επέστρεψα για αλλαγή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PurpleLotus
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ενώ στα Adidas το νούμερο μου είναι 40 2/3, το συγκεκριμένο παπούτσι έχει πάρα πολύ στενή φόρμα. Προτείνω μισό ή ίσως και ένα νούμερο παραπάνω από το συνηθισμένο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonia_Papa1007
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ σφιχτά παπουτσια παρόλο που πήρα ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράω το παπούτσι με χτυπούσε στο νύχι τα φόρεσα 3 μέρες στη δουλειά με ορθοστασία με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αίματομα στο δεύτερο δάκτυλο του ποδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicolekarnava
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δυστυχώς αυτή την φορά η adidas με απογοήτευσε, έχοντας τα παπούτσια για δουλειά, μέσα σε ένα μήνα ο πάτος είχε "κάτσει" και δεν είχαν πια την ίδια άνεση. Ένας συνάδελφος μου αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο παπούτσι. Επιπλέον σε διάστημα 2 περίπου μηνών σκίστηκαν εσωτερικά, πρόβλημα που δεν έχω ξανά αντιμετωπίσει σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Καλύτερα να δώσετε κάτι παραπάνω όσον αφορά τα χρήματα και να πάρετε κάτι καλύτερο.

    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Constantina_GR
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Είναι τέλειο παπούτσι για περπάτημα κ ορθοστασία. Επειδή όμως είναι στενό παπούτσι από 39 και 1/3 που φοράω σε όλα τα Adidas στο συγκεκριμένο μοντέλο χρειάστηκα το 41 1/3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elinasapounada
    1
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Δεν θα τα ξαναεπαιρνα. Τα πηρα για δουλεια σεζον με πολυωρη ορθοστασια κ πηγαινε ελα. Ειναι στενα μεσα. Πιεζουν στο κουντεπιε ενω ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα με άλλα παρομοια κ εχω γενικα λεπτο ποδι. Πιεζουν επισης κ μπροστα απ το μεγαλο δαχτυλο σαν καποιος να προσπαθει να στο σηκωσει. Τα πηρα 1 νουμερο μεγαλυτερα αλλα το προβλημα υπαρχει. Κ σε αντιθεση με το ποσό αβολα στενα ειναι μεσα εξωτερικα ειναι ογκωδη. Επισης γλυστρανε σαν τρελα σε βρεγμενο πατωμα.Ποτε ξανα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jane_John
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το ένα αστεράκι και πολύ είναι. τα χειρότερα παπούτσια που έχω πάρει και από μάρκα γνωστή. Είναι θεοστενα σε σημείο που κουτσαινα τις πρώτες μέρες. Τα έχω ανοίξει δύο φορές στο τσαγκάρη και εξακολουθούν να με χτυπούν στα δάχτυλα των ποδιών. Ανυπομονώ να τελειώσει η δουλειά σεζόν όπου είναι το μοναδικό μέρος που τα χρειάζομαι, για να τα πετάξω!!!

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTINA_VLACHOU54
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Πολύ άβολο παπούτσι. Καμία σχέση με τα nike που φορούσα πάντα. Ίσως τα πιο ακριβά μοντέλα να είναι καλύτερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_D_Stefanos_D
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος. Είναι στενά. Είναι τουλάχιστον ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράτε.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanasiou_sofia
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Με διαφορά τα χειρότερα αθλητικά που έχω φορέσει ποτέ. Τα αγόρασα αποκλειστικά για την δουλειά λόγω πολύωρης ορθοστασίας (πωλήτρια). Το κανονικό μου νούμερο στα παπούτσια είναι 38, στο συγκεκριμένο χρειάστηκα για πρώτη φορά 39 2/3 και συνέχιζε να είναι απίστευτα στενό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα το εντόπισα στο μπροστινό μέρος, καθώς τα δάχτυλα μου πιεζόντουσαν και ακουμπούσαν μπροστά, δεν υπήρχε δηλαδή καθόλου περιθώριο με αποτέλεσμα να μελανιάζουν και να πονούν για μέρες! Επιπλέον με κουράζαν πολύ περισσότερο στην εργασία μου. Τα πέταξα πρόσφατα καθώς δεν αξίζουν ούτε στο ελάχιστο τα χρήματα τους…

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • emedrinou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αξιολογηση ενα χρονο μετα την αγορα τους .
    Δεν εχουν την παραμικρη φθορα , και εχω περπατησει παρα πολυ , και τα φοραω και στο γυμναστηριο! Τα εχω πλυνει και στο πλυντηριο αρκετες φορες σκυλια!
    Για πολυωρο περπατημα και γυμναστηριο ειναι μια χαρα!
    Αξιζουν πολυ περισσιτερο απο αλλα που εχω παρει με τριπλασια τιμη

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioana_4m3
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Valuable for the price.
    Although size didn’t match so well, i wear 40 - should have ordered 40 1/3, but i suppose with the time the material will get a bit loose.
    Comfortable and easy on the leg.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cv
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ άνετα, καθημερινά sneakers. Φοράω 41, πήρα το 42, όπως κάνω για όλα τα αθλητικά μου. Εφαρμογή πολύ καλή. Ελαφριά.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eva Dima
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετα, ελαφριά, για κάτω των 60€ είναι υπέροχα και ότι πρέπει για διαρκή ορθοστασία και πολύωρο περπάτημα (είτε είσαι γυμναστήριο είτε δουλειά) η τεχνολογία cloudfoam σε ξεκουράζει. Ένα θετικό επίσης, έχει κοντά κορδόνια. Η πέρλα στα πλάγια είναι πολύ ωραία και το κάνει να ξεχωρίζει. Ταιριάζει με ότι και να φορέσεις ( έχω τα μαύρα ) παιδιά ανεπιφύλακτα!!! για εσάς, εγγόνια, βαπτιστήρια είναι ότι πρέπει!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για. Όλα τα. Adidas galaxy 6. Έχετε. Της ίδιες κριτικές. Ευχαριστώ μας βοηθήσατε πολύ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Exipiretisi aristi

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το χειρότερο αθλητικό που έχω πάρει. Πολύ στενό, μου γέμισε κάλους τα πόδια.

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    πάρα πολύ καλά και άνετα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Exoun stenh forma prosexte, parte ena noumero megalutero

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Exoun stenh forma prosexte parte ena noumero megalutero

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    After hokas there is no shoe I find comfortable. They are value for money though

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πήρα στην γυναίκα μου δώρο πολύ ώραιο παπούτσι ελαφρύ και πολύ άνετο για καθημερνή χρήση.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Γλιστράει υπερβολικά. Δεν μπορεις να περπατήσεις σε βρεγμένο δρόμο. Κάκιστο προιον

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ ωραιο παπουτσι.στην αρχη μου φαινονταν ψηλα αλλα μετα τα συνηθισα!!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για τα χρήματά τους τίμια.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραίο παπούτσι για κάθε μέρα

    0
  • 0
  • Πολύ στενά και χτυπάνε το δάχτυλο μπροστά. Τα είχα δοκιμάσει κιόλας στο κατάστημα και μου φάνηκαν οκ αλλα ειλικρινά δεν παλεύονται. Θα τα χαρίσω μετά από 3 φορές που τα φόρεσα.

    0
  • Ένα νούμερο μεγαλύτερο από ότι φοράτε για να είναι εντάξει είναι στενό καλούπι, αλλα φοβερά παπούτσια

    1
  • Τα συγκεκριμένα δεν ήταν true to size. Δε μου έκαναν ενώ έχω standard νούμερο στα adidas και τελικά τα έδωσα σε συγγενικό μου πρόσωπο που του ταίριαζαν οπότε δεν τα επέστρεψα για αλλαγή.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτά τα running παπούτσια διαθέτουν καινοτόμες τεχνολογίες για να τα φοράς όλη μέρα. Το ελαφρύ mesh επάνω μέρος επιτρέπει την κυκλοφορία του αέρα, ενώ η ενδιάμεση σόλα cloudfoam χαρίζει ελαστικότητα και απορροφά τους κραδασμούς. Ο μαλακός εσωτερικός πάτος σού χαρίζει υποστήριξη στις βόλτα και την προπόνηση.

  • Κανονική εφαρμογή
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • mesh επάνω μέρος που αναπνέει
  • Υφασμάτινη επένδυση
  • Ενδιάμεση σόλα cloudfoam
  • Εσωτερικός πάτος Ortholite

Brand

Κωδικός Προϊόντος
HP2406
Τύπος
Running
Φύλο
Γυναίκα
Χρώμα
Γκρι
Εφαρμογή
Κανονική
Εσωτερικός πάτος
Ortholite
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
Cloudfoam
Drop
-
Βάρος
-
Ορθοστασία
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (146)

  1. 87
  2. 22
  3. 16
  4. 5
  5. 16
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο παπούτσι για κάθε μέρα

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Από άλλες χώρες

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ στενά και χτυπάνε το δάχτυλο μπροστά. Τα είχα δοκιμάσει κιόλας στο κατάστημα και μου φάνηκαν οκ αλλα ειλικρινά δεν παλεύονται. Θα τα χαρίσω μετά από 3 φορές που τα φόρεσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos_efraimidis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ένα νούμερο μεγαλύτερο από ότι φοράτε για να είναι εντάξει είναι στενό καλούπι, αλλα φοβερά παπούτσια

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4deedee
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα συγκεκριμένα δεν ήταν true to size. Δε μου έκαναν ενώ έχω standard νούμερο στα adidas και τελικά τα έδωσα σε συγγενικό μου πρόσωπο που του ταίριαζαν οπότε δεν τα επέστρεψα για αλλαγή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PurpleLotus
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ενώ στα Adidas το νούμερο μου είναι 40 2/3, το συγκεκριμένο παπούτσι έχει πάρα πολύ στενή φόρμα. Προτείνω μισό ή ίσως και ένα νούμερο παραπάνω από το συνηθισμένο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonia_Papa1007
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ σφιχτά παπουτσια παρόλο που πήρα ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράω το παπούτσι με χτυπούσε στο νύχι τα φόρεσα 3 μέρες στη δουλειά με ορθοστασία με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αίματομα στο δεύτερο δάκτυλο του ποδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicolekarnava
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δυστυχώς αυτή την φορά η adidas με απογοήτευσε, έχοντας τα παπούτσια για δουλειά, μέσα σε ένα μήνα ο πάτος είχε "κάτσει" και δεν είχαν πια την ίδια άνεση. Ένας συνάδελφος μου αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο παπούτσι. Επιπλέον σε διάστημα 2 περίπου μηνών σκίστηκαν εσωτερικά, πρόβλημα που δεν έχω ξανά αντιμετωπίσει σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Καλύτερα να δώσετε κάτι παραπάνω όσον αφορά τα χρήματα και να πάρετε κάτι καλύτερο.

    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Constantina_GR
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Είναι τέλειο παπούτσι για περπάτημα κ ορθοστασία. Επειδή όμως είναι στενό παπούτσι από 39 και 1/3 που φοράω σε όλα τα Adidas στο συγκεκριμένο μοντέλο χρειάστηκα το 41 1/3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elinasapounada
    1
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Δεν θα τα ξαναεπαιρνα. Τα πηρα για δουλεια σεζον με πολυωρη ορθοστασια κ πηγαινε ελα. Ειναι στενα μεσα. Πιεζουν στο κουντεπιε ενω ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα με άλλα παρομοια κ εχω γενικα λεπτο ποδι. Πιεζουν επισης κ μπροστα απ το μεγαλο δαχτυλο σαν καποιος να προσπαθει να στο σηκωσει. Τα πηρα 1 νουμερο μεγαλυτερα αλλα το προβλημα υπαρχει. Κ σε αντιθεση με το ποσό αβολα στενα ειναι μεσα εξωτερικα ειναι ογκωδη. Επισης γλυστρανε σαν τρελα σε βρεγμενο πατωμα.Ποτε ξανα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jane_John
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το ένα αστεράκι και πολύ είναι. τα χειρότερα παπούτσια που έχω πάρει και από μάρκα γνωστή. Είναι θεοστενα σε σημείο που κουτσαινα τις πρώτες μέρες. Τα έχω ανοίξει δύο φορές στο τσαγκάρη και εξακολουθούν να με χτυπούν στα δάχτυλα των ποδιών. Ανυπομονώ να τελειώσει η δουλειά σεζόν όπου είναι το μοναδικό μέρος που τα χρειάζομαι, για να τα πετάξω!!!

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTINA_VLACHOU54
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Πολύ άβολο παπούτσι. Καμία σχέση με τα nike που φορούσα πάντα. Ίσως τα πιο ακριβά μοντέλα να είναι καλύτερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_D_Stefanos_D
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος. Είναι στενά. Είναι τουλάχιστον ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράτε.

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanasiou_sofia
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Με διαφορά τα χειρότερα αθλητικά που έχω φορέσει ποτέ. Τα αγόρασα αποκλειστικά για την δουλειά λόγω πολύωρης ορθοστασίας (πωλήτρια). Το κανονικό μου νούμερο στα παπούτσια είναι 38, στο συγκεκριμένο χρειάστηκα για πρώτη φορά 39 2/3 και συνέχιζε να είναι απίστευτα στενό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα το εντόπισα στο μπροστινό μέρος, καθώς τα δάχτυλα μου πιεζόντουσαν και ακουμπούσαν μπροστά, δεν υπήρχε δηλαδή καθόλου περιθώριο με αποτέλεσμα να μελανιάζουν και να πονούν για μέρες! Επιπλέον με κουράζαν πολύ περισσότερο στην εργασία μου. Τα πέταξα πρόσφατα καθώς δεν αξίζουν ούτε στο ελάχιστο τα χρήματα τους…

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • emedrinou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αξιολογηση ενα χρονο μετα την αγορα τους .
    Δεν εχουν την παραμικρη φθορα , και εχω περπατησει παρα πολυ , και τα φοραω και στο γυμναστηριο! Τα εχω πλυνει και στο πλυντηριο αρκετες φορες σκυλια!
    Για πολυωρο περπατημα και γυμναστηριο ειναι μια χαρα!
    Αξιζουν πολυ περισσιτερο απο αλλα που εχω παρει με τριπλασια τιμη

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioana_4m3
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Valuable for the price.
    Although size didn’t match so well, i wear 40 - should have ordered 40 1/3, but i suppose with the time the material will get a bit loose.
    Comfortable and easy on the leg.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cv
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ άνετα, καθημερινά sneakers. Φοράω 41, πήρα το 42, όπως κάνω για όλα τα αθλητικά μου. Εφαρμογή πολύ καλή. Ελαφριά.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eva Dima
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετα, ελαφριά, για κάτω των 60€ είναι υπέροχα και ότι πρέπει για διαρκή ορθοστασία και πολύωρο περπάτημα (είτε είσαι γυμναστήριο είτε δουλειά) η τεχνολογία cloudfoam σε ξεκουράζει. Ένα θετικό επίσης, έχει κοντά κορδόνια. Η πέρλα στα πλάγια είναι πολύ ωραία και το κάνει να ξεχωρίζει. Ταιριάζει με ότι και να φορέσεις ( έχω τα μαύρα ) παιδιά ανεπιφύλακτα!!! για εσάς, εγγόνια, βαπτιστήρια είναι ότι πρέπει!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για. Όλα τα. Adidas galaxy 6. Έχετε. Της ίδιες κριτικές. Ευχαριστώ μας βοηθήσατε πολύ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Exipiretisi aristi

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το χειρότερο αθλητικό που έχω πάρει. Πολύ στενό, μου γέμισε κάλους τα πόδια.

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    πάρα πολύ καλά και άνετα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Exoun stenh forma prosexte, parte ena noumero megalutero

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Exoun stenh forma prosexte parte ena noumero megalutero

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    After hokas there is no shoe I find comfortable. They are value for money though

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πήρα στην γυναίκα μου δώρο πολύ ώραιο παπούτσι ελαφρύ και πολύ άνετο για καθημερνή χρήση.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Γλιστράει υπερβολικά. Δεν μπορεις να περπατήσεις σε βρεγμένο δρόμο. Κάκιστο προιον

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ ωραιο παπουτσι.στην αρχη μου φαινονταν ψηλα αλλα μετα τα συνηθισα!!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για τα χρήματά τους τίμια.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραίο παπούτσι για κάθε μέρα

    0
  • 0
  • Πολύ στενά και χτυπάνε το δάχτυλο μπροστά. Τα είχα δοκιμάσει κιόλας στο κατάστημα και μου φάνηκαν οκ αλλα ειλικρινά δεν παλεύονται. Θα τα χαρίσω μετά από 3 φορές που τα φόρεσα.

    0
  • Ένα νούμερο μεγαλύτερο από ότι φοράτε για να είναι εντάξει είναι στενό καλούπι, αλλα φοβερά παπούτσια

    1
  • Τα συγκεκριμένα δεν ήταν true to size. Δε μου έκαναν ενώ έχω standard νούμερο στα adidas και τελικά τα έδωσα σε συγγενικό μου πρόσωπο που του ταίριαζαν οπότε δεν τα επέστρεψα για αλλαγή.

    1
  • Δες τα όλα