Πολύ καλή ποιότητα υφάσματος. πολύ γερό και ωραίο παντελόνι.Είναι ψηλοκάβαλο. Δηλαδή καποιος που φοράει χαμηλοκάβαλα παντελόνια γιατί έχει πιο φαρδιά μέση θα απογοητευτεί γιατί δεν θα του στέκεται. Έτσι θα είναι αναγκασμένος να το έχει χαμηλα και από πίσω θα φαίνεται πολύ άσχημο. Οι διαστάσεις απολύτως σωστές, αλλά ο καβάλος δεν αναφέρεται πουθενά.
Μεγάλο πρόβλημα πάντα αυτό. Ελάχιστα καταστήματα ρούχων πλέον αναφέρουν αυτή τη λεπτομέρεια.
Edit: Αλλάζω τη βαθμολογία. Μετά από ένα περίπου μήνα χρήσης και στο δεύτερο που αγόρασα από άλλο κατάστημα! συνέβη το ίδιο.. Όλες οι τσέπες εσωτερικά είναι με μαύρη φοδρα..Από το πρώτο πλύσιμο κιόλας ξεβάφει το μαύρο αυτό χρώμα και το παντελόνι εξωτερικά γύρω από τις τσέπες βάφεται μαύρο και φαίνεται έντονα.. Όσες φορές και αν τα έχω πλύνει και τα δύο, το μαύρο χρώμα δεν φεύγει με τίποτα.Μάλλον αυτός είναι ο λόγος που το έχουν προσφορά συνέχεια !