- Σχέδιο
- Flip Flops
- Χρώμα
- Μαύρο
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
μετα απο συνολικα 2 μηνες χρήσης σε 2 χρόνια, διότι τις φορουσα μονο για θαλασσα,άνοιξαν και οι δυο λες και πήρες ενα μαχαίρι και της έκοψες απο τη μια πλευρά έως την άλλη. προσοχη. Όχι 2 χρόνια χρήσης! 2 μηνες!!!! ΜΑΚΡΥΑ.
Ομορφες, άνετες στο ποδι , αλλά βγαζουν μαυριλα στο ποδι! Τις βγαζεις και ειναι λες και περπατουσες ξυπολητος στο δρομο, ημαρτον. Δεν ξερω αν εξαρτάται απο το ποσο ιδρώνειο το ποδι του καθενος αλλα για προιον της North Face το θεωρω πολυ κακο!
Έβγαλαν ένα καλοκαίρι θάλασσα πισίνα περπάτημα στις διακοπές , συνεχίζει η χρήση τους εντός σπιτιού , μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα
Ποιότητα κατασκευής για τα πανηγύρια, αγοράστηκαν τέλη Ιουλίου και αρχές Σεπτέμβρη άνοιξαν και οι δύο σε πάνω από ένα σημεία όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Το ίδιο - σε μικρότερο βαθμό - έπαθε και ένα καινούργιο ζευγάρι φίλης μου.
Τόσα χρόνια αγόραζα Teva και είχα το κεφάλι μου ήσυχο, τι ήθελα τις δοκιμές?
Ειναι ακριβές αλλα εμενα μου βγάζει 3 -4 χρόνια το ζεευγάρι (εχω αγοράσει 4 τα τελευταια 15 χρόνια)
Σημειώση. Ο πινακας που εχει το σκρουτζ για να βρεις το νουμερο σου δεν εχει καμια σχεση με τη πραγματικότητα. Βαση πινακα επρεπε να αγοράσω το 42 και κανονικα φοράω το 45.5 (βλέπε φωτογραφια)
Δεν τις εχω πολυ καιρο και δεν εχω κανει βαρια χρηση αλλα τις περιμενα πιο αναλαφρες στο ποδι. Επισης αν ιδρωσει το ποδι γλυστραει στην παντοφλα.
ΘETIKA: Αναπαυτικές, Ανθεκτικές
ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Όταν βρέχονται κάνουν θόρυβο
Είναι δύσκολές στο καθάρισμα
Τα τελευταία 10+ χρόνια έχω αγοράσει 3 ζευγάρια από αυτές τις παντόφλες και τις έχω χρησιμοποιήσει όσο δεν πάει! Και τα 3 ζευγάρια υπάρχουν ακόμα και μαλιστα σε καλη κατάσταση. Το ένα το έχω για το ντους στο γυμναστήριο πλέον και τα αλλά σαν δεύτερες από εδώ και από εκεί. Άρα από κατασκευή και υλικά σκίζουν. Όσον αφορά της άνεση και το περπάτημα ειναι σε υψηλό επίπεδο. Τέλος να πω ότι καμια δεν έχει μυρίσει, αρκεί να αερίζονται κατά το στέγνωμα.
Θα τις ξανά αγόραζα.
Οκ σαν ποιότητα, Αλλά...θα μυρίζουν τα πόδια σας αισχρά ό,σο κι άν τα πλένετε...
Φοβερό μειονέκτημα κατα την γνώμη μου.
Πολύ καλές λίγο το μέγεθος θέλει ένα νούμερο μεγαλύτερο
Πρόκειται για μια πολύ όμορφη κι ανθεκτική σαγιονάρα: Έχει υψηλής ποιότητας υλικά, και πραγματικά στιβαρή μα ελαφριά κατασκευή, με μαλακό κι ιδιαίτερο πάτο (κάνει "βουναλάκια") που προσφέρει άνεση και ξεκούραση ανεξάρτητα από τις ώρες που τη φορά κάποιος.
Άνετη και ξεκούραστη στο περπάτημα με ωραίο ανατομικό πάτημα . Να ξέρετε ότι θα χρειαστεί ένα νούμερο μεγαλύτερο συνήθως από αυτό που φοράμε. Στεγνώνει γρήγορα. Την ήθελα λίγο πιο κάτω στη τιμή αλλά αξίζει τα λεφτά της
Γλυστρανε σε πλακάκι
Άντεξαν ένα χρόνο χωρίς να ξεκολλήσει
Μουφα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ξεκόλησαν σε ένα μήνα.
Η καλύτερη σαγιονάρα που έχω δοκιμάσει ποτέ... Φοβερός ανατομικος πατος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
μετα απο συνολικα 2 μηνες χρήσης σε 2 χρόνια, διότι τις φορουσα μονο για θαλασσα,άνοιξαν και οι δυο λες και πήρες ενα μαχαίρι και της έκοψες απο τη μια πλευρά έως την άλλη. προσοχη. Όχι 2 χρόνια χρήσης! 2 μηνες!!!! ΜΑΚΡΥΑ.
Ομορφες, άνετες στο ποδι , αλλά βγαζουν μαυριλα στο ποδι! Τις βγαζεις και ειναι λες και περπατουσες ξυπολητος στο δρομο, ημαρτον. Δεν ξερω αν εξαρτάται απο το ποσο ιδρώνειο το ποδι του καθενος αλλα για προιον της North Face το θεωρω πολυ κακο!
Έβγαλαν ένα καλοκαίρι θάλασσα πισίνα περπάτημα στις διακοπές , συνεχίζει η χρήση τους εντός σπιτιού , μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα
Ποιότητα κατασκευής για τα πανηγύρια, αγοράστηκαν τέλη Ιουλίου και αρχές Σεπτέμβρη άνοιξαν και οι δύο σε πάνω από ένα σημεία όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Το ίδιο - σε μικρότερο βαθμό - έπαθε και ένα καινούργιο ζευγάρι φίλης μου.
Τόσα χρόνια αγόραζα Teva και είχα το κεφάλι μου ήσυχο, τι ήθελα τις δοκιμές?
Ειναι ακριβές αλλα εμενα μου βγάζει 3 -4 χρόνια το ζεευγάρι (εχω αγοράσει 4 τα τελευταια 15 χρόνια)
Σημειώση. Ο πινακας που εχει το σκρουτζ για να βρεις το νουμερο σου δεν εχει καμια σχεση με τη πραγματικότητα. Βαση πινακα επρεπε να αγοράσω το 42 και κανονικα φοράω το 45.5 (βλέπε φωτογραφια)
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
μετα απο συνολικα 2 μηνες χρήσης σε 2 χρόνια, διότι τις φορουσα μονο για θαλασσα,άνοιξαν και οι δυο λες και πήρες ενα μαχαίρι και της έκοψες απο τη μια πλευρά έως την άλλη. προσοχη. Όχι 2 χρόνια χρήσης! 2 μηνες!!!! ΜΑΚΡΥΑ.
Ομορφες, άνετες στο ποδι , αλλά βγαζουν μαυριλα στο ποδι! Τις βγαζεις και ειναι λες και περπατουσες ξυπολητος στο δρομο, ημαρτον. Δεν ξερω αν εξαρτάται απο το ποσο ιδρώνειο το ποδι του καθενος αλλα για προιον της North Face το θεωρω πολυ κακο!
Έβγαλαν ένα καλοκαίρι θάλασσα πισίνα περπάτημα στις διακοπές , συνεχίζει η χρήση τους εντός σπιτιού , μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα
Ποιότητα κατασκευής για τα πανηγύρια, αγοράστηκαν τέλη Ιουλίου και αρχές Σεπτέμβρη άνοιξαν και οι δύο σε πάνω από ένα σημεία όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Το ίδιο - σε μικρότερο βαθμό - έπαθε και ένα καινούργιο ζευγάρι φίλης μου.
Τόσα χρόνια αγόραζα Teva και είχα το κεφάλι μου ήσυχο, τι ήθελα τις δοκιμές?
Ειναι ακριβές αλλα εμενα μου βγάζει 3 -4 χρόνια το ζεευγάρι (εχω αγοράσει 4 τα τελευταια 15 χρόνια)
Σημειώση. Ο πινακας που εχει το σκρουτζ για να βρεις το νουμερο σου δεν εχει καμια σχεση με τη πραγματικότητα. Βαση πινακα επρεπε να αγοράσω το 42 και κανονικα φοράω το 45.5 (βλέπε φωτογραφια)
Δεν τις εχω πολυ καιρο και δεν εχω κανει βαρια χρηση αλλα τις περιμενα πιο αναλαφρες στο ποδι. Επισης αν ιδρωσει το ποδι γλυστραει στην παντοφλα.
ΘETIKA: Αναπαυτικές, Ανθεκτικές
ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Όταν βρέχονται κάνουν θόρυβο
Είναι δύσκολές στο καθάρισμα
Τα τελευταία 10+ χρόνια έχω αγοράσει 3 ζευγάρια από αυτές τις παντόφλες και τις έχω χρησιμοποιήσει όσο δεν πάει! Και τα 3 ζευγάρια υπάρχουν ακόμα και μαλιστα σε καλη κατάσταση. Το ένα το έχω για το ντους στο γυμναστήριο πλέον και τα αλλά σαν δεύτερες από εδώ και από εκεί. Άρα από κατασκευή και υλικά σκίζουν. Όσον αφορά της άνεση και το περπάτημα ειναι σε υψηλό επίπεδο. Τέλος να πω ότι καμια δεν έχει μυρίσει, αρκεί να αερίζονται κατά το στέγνωμα.
Θα τις ξανά αγόραζα.
Οκ σαν ποιότητα, Αλλά...θα μυρίζουν τα πόδια σας αισχρά ό,σο κι άν τα πλένετε...
Φοβερό μειονέκτημα κατα την γνώμη μου.
Πολύ καλές λίγο το μέγεθος θέλει ένα νούμερο μεγαλύτερο
Πρόκειται για μια πολύ όμορφη κι ανθεκτική σαγιονάρα: Έχει υψηλής ποιότητας υλικά, και πραγματικά στιβαρή μα ελαφριά κατασκευή, με μαλακό κι ιδιαίτερο πάτο (κάνει "βουναλάκια") που προσφέρει άνεση και ξεκούραση ανεξάρτητα από τις ώρες που τη φορά κάποιος.
Άνετη και ξεκούραστη στο περπάτημα με ωραίο ανατομικό πάτημα . Να ξέρετε ότι θα χρειαστεί ένα νούμερο μεγαλύτερο συνήθως από αυτό που φοράμε. Στεγνώνει γρήγορα. Την ήθελα λίγο πιο κάτω στη τιμή αλλά αξίζει τα λεφτά της
Γλυστρανε σε πλακάκι
Άντεξαν ένα χρόνο χωρίς να ξεκολλήσει
Μουφα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ξεκόλησαν σε ένα μήνα.
Η καλύτερη σαγιονάρα που έχω δοκιμάσει ποτέ... Φοβερός ανατομικος πατος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
μετα απο συνολικα 2 μηνες χρήσης σε 2 χρόνια, διότι τις φορουσα μονο για θαλασσα,άνοιξαν και οι δυο λες και πήρες ενα μαχαίρι και της έκοψες απο τη μια πλευρά έως την άλλη. προσοχη. Όχι 2 χρόνια χρήσης! 2 μηνες!!!! ΜΑΚΡΥΑ.
Ομορφες, άνετες στο ποδι , αλλά βγαζουν μαυριλα στο ποδι! Τις βγαζεις και ειναι λες και περπατουσες ξυπολητος στο δρομο, ημαρτον. Δεν ξερω αν εξαρτάται απο το ποσο ιδρώνειο το ποδι του καθενος αλλα για προιον της North Face το θεωρω πολυ κακο!
Έβγαλαν ένα καλοκαίρι θάλασσα πισίνα περπάτημα στις διακοπές , συνεχίζει η χρήση τους εντός σπιτιού , μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα
Ποιότητα κατασκευής για τα πανηγύρια, αγοράστηκαν τέλη Ιουλίου και αρχές Σεπτέμβρη άνοιξαν και οι δύο σε πάνω από ένα σημεία όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Το ίδιο - σε μικρότερο βαθμό - έπαθε και ένα καινούργιο ζευγάρι φίλης μου.
Τόσα χρόνια αγόραζα Teva και είχα το κεφάλι μου ήσυχο, τι ήθελα τις δοκιμές?
Ειναι ακριβές αλλα εμενα μου βγάζει 3 -4 χρόνια το ζεευγάρι (εχω αγοράσει 4 τα τελευταια 15 χρόνια)
Σημειώση. Ο πινακας που εχει το σκρουτζ για να βρεις το νουμερο σου δεν εχει καμια σχεση με τη πραγματικότητα. Βαση πινακα επρεπε να αγοράσω το 42 και κανονικα φοράω το 45.5 (βλέπε φωτογραφια)