Peeling & Scrub Προσώπου

Frezyderm Gel για Scrub Προσώπου 100ml

Απαλό και δροσερό gel που απομακρύνει τα νεκρά κερατινοκύτταρα. Οι κόκκοι Jojoba που περιέχει έχουν ένα καινοτόμο περίβλημα πολυαιθυλενίου που τους προσδίδει ένα απόλυτα σφαιρικό σχήμα, έτσι ώστε να

Απαλό και δροσερό gel που απομακρύνει τα νεκρά κερατινοκύτταρα. Οι κόκκοι Jojoba που περιέχει έχουν ένα καινοτόμο περίβλημα πολυαιθυλενίου που τους προσδίδει ένα απόλυτα σφαιρικό σχήμα, έτσι ώστε να μην τραυματίζεται από τις αιχμές των κόκκων ακόμη και η αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Απαλό και δροσερό gel που απομακρύνει τα νεκρά κερατινοκύτταρα. Οι κόκκοι Jojoba που περιέχει έχουν ένα καινοτόμο περίβλημα πολυαιθυλενίου που τους προσδίδει ένα απόλυτα σφαιρικό σχήμα, έτσι ώστε να μην τραυματίζεται από τις αιχμές των κόκκων ακόμη και η αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα. Επίσης, περιέχει Πεπτίδια του φυτού Moringa (οι σπόροι του χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό του πόσιμου νερού) για να προσφέρει βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας από τους ρύπους (ατμοσφαιρικοί, καπνός τσιγάρου κλπ). Παράλληλα, χαρίζει μια αίσθηση δροσιάς και ευεξίας, ενώ προσφέρει επιφανειακή ενυδάτωση και δημιουργεί ένα film προστασίας του δέρματος για τη μείωση ερεθισμών από την τριβή.

Κατάλληλο για

  • Κάθε τύπο δέρματος
  • Κάθε ηλικία

Αποτελέσματα

  • Προσφέρει 91% αύξηση δερματικής ενυδάτωσης.*


*NMF - Technical Data

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε σε νωπή επιδερμίδα με απαλές κυκλικές κινήσεις. Χρήση 1-2 φορές την εβδομάδα

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Moringa Peptide: Καθαρισμός | Προστασία από περιβαλλοντικούς ρύπους
  • Eκχύλισμα σύκου: Ενυδάτωση | Ευεξία
  • Κόκκοι Jojoba: Απολέπιση
  • Υαλουρονικό Οξύ: Ενυδατική δράση

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Gel
Τύπος
Scrub
Σύνθεση
Paraben-free
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Συστατικά
Υαλουρονικό Οξύ, Jojoba
Δράση
Ενυδάτωση, Αντιμετώπιση Σμήγματος & Κλειστών Πόρων, Επαναφορά Λάμψης

Ποσότητα

Όγκος
100 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (213)

Αξιολογήσεις

  1. 171
  2. 23
  3. 15
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Θα το αγόραζα ξανά

stavpol97
5
10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω πάρει 3 φορές διότι έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Το χρησιμοποιώ στο ντους με χλιαρό νερό κάνοντας απαλές κινήσεις 1-2 φορές την εβδομάδα. Καθαρίζει καλά, ενυδατώνει χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Επίσης η ποσότητα τού διαρκεί αρκετούς μήνες.
Βέβαια δεν έχω μεγάλη εμπειρία στα απολεπιστικά προϊόντα προσώπου για να το κρίνω συγκριτικά με άλλα όμως το συγκεκριμένο το προτιμώ.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

kwnsp
2
6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ακμή δεν κάνει σε καμία περίπτωση. Με τις πρώτες χρήσεις μου δημιούργησε ερεθισμούς και σπυράκια κατά την απολέπιση , τα οποία έκαναν καιρό να φύγουν. Σε άλλες επιδερμίδες μπορεί να λειτουργεί, στη δική μου όχι.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Προκαλεί έντονο ερεθισμό στο δέρμα
  • Δε θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Ε.Λ.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω δοκιμάσει αρκετά, άλλα με πιο χοντρό κόκκο κ άλλα με πιο λεπτό. Αυτό είναι ούτε πολύ χοντρό ούτε πολύ λεπτό. Το έκανα στο ντους σε βρεγμένο δέρμα. Και η εταιρεία σε βρεγμένο δέρμα το συνιστά. Δε θέλει μεγάλη ποσότητα κ οι κόκκοι είναι πολλοί κ απλώνονται εξαιρετικά χωρίς να τους ψάχνω! Είναι πολύ λείοι κ στρογγυλοί οπότε δεν τραυματίζουν.
    Πολύ ωραίο σαν αίσθηση την ώρα που το κάνεις, δε χρειάζεται πολλή πίεση κ αφήνει το δέρμα εξαιρετικά καθαρό κ απαλό. Με εντυπωσίασε! Μετά θέλει ενυδάτωση φυσικά. Είμαι 46 με μικτό δέρμα χωρίς ακμή. Παρά πολύ το ευχαριστήθηκα. Το συνιστώ κ νομίζω πως κατέληξα σε αυτό μόνιμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτο προϊόν!! εχω δοκιμάσει πολλά scrub ,εχω ευαίσθητη μικτή επιδερμίδα, οι κόκκοι του ειναι τόσο όσο χοντροί ώστε ουτε να ερεθίζουν το προσωπο αλλα να κάνουν και δουλεια
    Αφήνει την επιδερμίδα σούπερ , απαλή, λαμπερή αλλα και ενυδατωμενη, δεν σου αφήνει την αίσθηση οτι τραβάει το πρόσωπο σου .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikniav

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Το χρησιμοποιώ κάνα 2 χρόνια. 2-3 φορές την εβδομάδα. Θέλει ενυδάτωση μετά αλλά κάνει το δέρμα απαλό και λείο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MonsteR35
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι ενα πολυ καλό scrub για το προσωπο. Ισως θα επρεπε να το αποφύγουν οσοι εχουν πολυ ξηρό δέρμα, αλλά το λεω με καθε επιφύλαξη. Εγω δεν εχω καποιο πρόβλημα πάντως.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolidoueleana
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα διαβάζοντας τα σχόλια και είναι η καλύτερη αγορά που έκανα!!! Τέλειο!! Επιτέλους μαλάκωσε το δέρμα στο πρόσωπο μου που είχε αγριέψει απο τον ήλιο και τα στίγματα.
    Βαζω το scrub μία με δύο φορές την εβδομάδα και νιώθω τόσο καθαρό το δέρμα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelkaz07
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και αποτελεσματικό, με πολλούς μικρούς κόκκους σαν άμμο! Προσωπικά, ότι ακριβώς ήθελα, αφήνει λείο το δέρμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Louiza_R
    3
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ήπιο χωρις χοντρούς κόκκους scrub . όσες φορες το χρησιμοποιούσα ένιωθα σαν να έκανα έναν βαθύ καθαρισμό .
    Βέβαια πλέον χρησιμοποιώ χημικά peeling μετά το καλοκαίρι και δεν μπορείτε να φανταστείτε διαφορά! Χρησιμοποιώ το ordinary AHA 30% Peeling Solution . 2 φορές την εβδομάδα.Trust me αν θελετε να δείτε όντως λείο δέρμα. Tip : αν ΔΕΝ έχετε ξανα χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους peeling αρχίστε με λίγη ποσότητα και πιο λίγη ώρα .

    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agapi_kostaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο scrub που έχω δοκιμάσει! Έχω μικτό δέρμα και το χρησιμοποιώ 1 φορά/εβδομάδα. Καθαρίζει υπέροχα και λειαίνει την υφή της επιδερμίδας!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mzp
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο scrub που έχω χρησιμοποιήσει. Έχει πολύ λεπτούς και πυκνούς κόκκους και καθαρίζει τέλεια. Δεν χρειάζεται να βάλεις μεγάλη ποσότητα, οπότε κρατάει πολλούς μήνες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joe K
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συστήνω!! Πολύ καλό αποτέλεσμα στην απολέπιση. Το χρησιμοποιώ σαν ρουτίνα μια φορα τη βδομάδα. Βέβαια μετά θελει πολύ καλή ενυδάτωση, με serum, κρέμα κτλ. Οι κόκοι ειναι σχετικά σκληροι οπότε νιώθεις ότι κανει βαθυ καθαρισμο και για αυτό θελει απαλές κινήσεις χωρίς δύναμη. Το άρωμα ωραιο, ιδιαίτερο, αν και πιο πολύ το παίρνεις για το αποτέλεσμα και όχι για το άρωμα. Σε σχέση με άλλα που έχω δοκιμάσει είναι πολυ καλο, χωρίς ερεθισμούς και αφήνει την επιδερμίδα μαλακή χωρίς να αφυδατώνει. Δοκιμάστε το σαν ρουτίνα μια φορά τη βδομάδα για απολέπιση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_Kt
    3
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιούσα ένα της L'Oréal, συγκρίνοντας τα βλέπω ότι καθαρίζει το ίδιο από λιπαρότητα και ρύπους. Όμως δεν νιώθεις ότι σαπουνίζει περισσότερο σαν να χρησιμοποιείς ζελέ το νιώθεις. Δεν αφήνει την αίσθηση φρεσκάδας που είχα με το άλλο, ενώ η τιμή του είναι πάνω από διπλή, οπότε περίμενα παρά πάνω.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sylvia_Κ
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν, το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα στο μπάνιο και κάνει το δέρμα μου λείο και πεντακάθαρο. Θα το ξανααγορασω όταν τελειώσει!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marypaparousopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τπτ... η αίσθηση καθαρότητας μετά όλα τα λεφτά, φεύγει κάθε είδος λιπαρότητας που έχω. το συναστώ ανεπιφύλακτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑθηνάΙ
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν, αφαιρώ ένα αστέρι γιατί οι μαύροι κόκκοι που περιέχει είναι μεγάλοι και σκληροί για την επιδερμίδα. Κατά τα άλλα αν τρίβω πολύ απαλά το πρόσωπο κάνει καλή απολέπιση και αφήνει απαλό το δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos7eleftheriou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο, απο τις πρωτες 2-3 χρησεις εχει αποτελεσματα.
    Καλο ειναι να χρησιμοποιείται στο ντους με ζεστο-χλιαρο νερο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_maria10
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό απολεπιστικό/καθαριστικό..Έπαθα πλάκα με το πόσο απαλή αφήνει την επιδερμίδα.Οι κόκκοι είναι ότι πρέπει για την επιδερμίδα μου.Έχω μικτή επιδερμίδα και δε τη ξηραίνει καθόλου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v. a
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα scrub που έχω δοκιμάσει!! Έχει ωραία μυρωδιά, σαν αντρική κολώνια, και καθαρίζει σε βάθος αφήνοντας το δέρμα απαλό. Οι κόκκοι του είναι μεγάλοι κ σκληροί χωρίς όμως να ερεθίζουν το δέρμα. Δεν μου προκάλεσε κοκκινίλες ή ερεθισμό παρόλο που έχω δέρμα με τάση ακμής.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Julit
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο ωραίο scrub που έχω δοκιμάσει. Οι κόκκοι είναι σκληροί οποτε θελει απαλές κινήσεις. Εχει ενα ανεπαίσθητο άρωμα σαν αντρική κολωνια κ καθαρίζει πολυ ωραια, δεν το ψάχνεις στο χέρι σου για να συνεχίσεις την απολέπιση, αντίθετα συγκεντρωνεται ωραια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiria_Lepoura
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο scrub μακράν καθαρίζει σε βάθος και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και καθαρή .Θα το αγόραζα ξανά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lia Traikou
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο scrub αλλά δυνατό, τουλάχιστον για τη δίκη μου επιδερμίδα. Έχω ευαίσθητη επιδερμίδα, κοκκινίζει εύκολα, με τάση για ακμή. Στην αρχή το ένιωθα πολύ έντονο αλλά πλέον το έχω συνηθίσει κάπως. Γενικότερα δεν θα το σύστηνα σε ευαίσθητες επιδερμίδες....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marietta Kor
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το καλύτερο scrub για το πρόσωπο που έχω δοκιμάσει και έχω δοκιμάσει πολλά!! Σίγουρα θα το αγοράζω από εδώ και πέρα. Έχει ένα ελαφρύ αναζωογονητικό άρωμα. Μια μικρή ποσότητα φτάνει για όλο το πρόσωπο και το λαιμό. Σε βρεγμένο δέρμα. Σου δίνει την αίσθηση ότι όσο το απλώνεις οι κόκκοι πολλαπλασιαζονται. Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alphaprior
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενα καλο scrub κανει την δουλεια του χωρις να γρατζουναει ασχημα. Εχει ενα υποτυπωδες αρωμα δε δινεις σημασια. Μια πολυ μικρη ποσοτητα φτανει για ολο το προσωπο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavridou_s
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μικτη - λιπαρή επιδερμίδα και οι κόκκοι του έχουν το ιδανικό μέγεθος για μένα για αποτελεσματική απολέπιση. Δε θα το συστηνα για πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TZENI_KASAPIDOU
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρότι τρόμαξα αρχικά γιατί οι κόκκοι είναι κάπως σκληροί το αποτέλεσμα με διέψευσε! Θέλει απαλές κινήσεις κ ενδιάμεσα να βρέχεις λίγο τα χέρια για να απλώνεται πιο εύκολα κ για κανένα 2 λεπτο..το πρόσωπο το αφήνει πάρα πολύ απαλό κ ενυδατωμένο σαν μωρού! Δεν προκαλεί καθόλου ερεθισμό κ καθαρίζει άψογα σε βάθος.. αποτελεσματικό από την πρώτη χρήση! Σίγουρα θα το αγοράζω για πολύ καιρό ακόμα!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amelie_M
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο!! Απορώ πως δεν το δοκίμαζα τόσα χρόνια!! Αφήνει καθαρό και απαλό το δέρμα και κανει δουλειά με τα μαύρα στίγματα. Εννοείται πως χρειάζεται καθαρισμός σε ειδικό αλλά και το scrub μόνο του βοηθάει. Το συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vkotsana
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά με την πρώτη χρήση είδα αμέσως αποτέλεσμα. Άφησε το δέρμα μου πολύ απαλό και ένιωσα να αναπνέει. Τα μαύρα στίγματα δεν έφυγαν με την πρώτη αλλά φαντάζομαι θα το δω συνεχίζοντας την χρήση...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr. Who

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα scrub που έχω δοκιμάσει. Δεν ερεθίζει καθόλου και αυτό είναι αποτέλεσμα του ότι οι κόκκοι που περιέχει είναι εντελώς στρόγγυλοι και λείοι. Καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. Το συνιστώ αν έχετε λιπαρό δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • Έχω δοκιμάσει αρκετά, άλλα με πιο χοντρό κόκκο κ άλλα με πιο λεπτό. Αυτό είναι ούτε πολύ χοντρό ούτε πολύ λεπτό. Το έκανα στο ντους σε βρεγμένο δέρμα. Και η εταιρεία σε βρεγμένο δέρμα το συνιστά. Δε θέλει μεγάλη ποσότητα κ οι κόκκοι είναι πολλοί κ απλώνονται εξαιρετικά χωρίς να τους ψάχνω! Είναι πολύ λείοι κ στρογγυλοί οπότε δεν τραυματίζουν.
    Πολύ ωραίο σαν αίσθηση την ώρα που το κάνεις, δε χρειάζεται πολλή πίεση κ αφήνει το δέρμα εξαιρετικά καθαρό κ απαλό. Με εντυπωσίασε! Μετά θέλει ενυδάτωση φυσικά. Είμαι 46 με μικτό δέρμα χωρίς ακμή. Παρά πολύ το ευχαριστήθηκα. Το συνιστώ κ νομίζω πως κατέληξα σε αυτό μόνιμα.

    0
  • Απίστευτο προϊόν!! εχω δοκιμάσει πολλά scrub ,εχω ευαίσθητη μικτή επιδερμίδα, οι κόκκοι του ειναι τόσο όσο χοντροί ώστε ουτε να ερεθίζουν το προσωπο αλλα να κάνουν και δουλεια
    Αφήνει την επιδερμίδα σούπερ , απαλή, λαμπερή αλλα και ενυδατωμενη, δεν σου αφήνει την αίσθηση οτι τραβάει το πρόσωπο σου .

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3099 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Απαλό και δροσερό gel που απομακρύνει τα νεκρά κερατινοκύτταρα. Οι κόκκοι Jojoba που περιέχει έχουν ένα καινοτόμο περίβλημα πολυαιθυλενίου που τους προσδίδει ένα απόλυτα σφαιρικό σχήμα, έτσι ώστε να μην τραυματίζεται από τις αιχμές των κόκκων ακόμη και η αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα. Επίσης, περιέχει Πεπτίδια του φυτού Moringa (οι σπόροι του χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό του πόσιμου νερού) για να προσφέρει βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας από τους ρύπους (ατμοσφαιρικοί, καπνός τσιγάρου κλπ). Παράλληλα, χαρίζει μια αίσθηση δροσιάς και ευεξίας, ενώ προσφέρει επιφανειακή ενυδάτωση και δημιουργεί ένα film προστασίας του δέρματος για τη μείωση ερεθισμών από την τριβή.

Κατάλληλο για

  • Κάθε τύπο δέρματος
  • Κάθε ηλικία

Αποτελέσματα

  • Προσφέρει 91% αύξηση δερματικής ενυδάτωσης.*


*NMF - Technical Data

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε σε νωπή επιδερμίδα με απαλές κυκλικές κινήσεις. Χρήση 1-2 φορές την εβδομάδα

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Moringa Peptide: Καθαρισμός | Προστασία από περιβαλλοντικούς ρύπους
  • Eκχύλισμα σύκου: Ενυδάτωση | Ευεξία
  • Κόκκοι Jojoba: Απολέπιση
  • Υαλουρονικό Οξύ: Ενυδατική δράση

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Gel
Τύπος
Scrub
Σύνθεση
Paraben-free
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Συστατικά
Υαλουρονικό Οξύ, Jojoba
Δράση
Ενυδάτωση, Αντιμετώπιση Σμήγματος & Κλειστών Πόρων, Επαναφορά Λάμψης

Ποσότητα

Όγκος
100 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (213)

  1. 171
  2. 23
  3. 15
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Θα το αγόραζα ξανά

stavpol97
5
10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω πάρει 3 φορές διότι έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Το χρησιμοποιώ στο ντους με χλιαρό νερό κάνοντας απαλές κινήσεις 1-2 φορές την εβδομάδα. Καθαρίζει καλά, ενυδατώνει χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Επίσης η ποσότητα τού διαρκεί αρκετούς μήνες.
Βέβαια δεν έχω μεγάλη εμπειρία στα απολεπιστικά προϊόντα προσώπου για να το κρίνω συγκριτικά με άλλα όμως το συγκεκριμένο το προτιμώ.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

kwnsp
2
6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ακμή δεν κάνει σε καμία περίπτωση. Με τις πρώτες χρήσεις μου δημιούργησε ερεθισμούς και σπυράκια κατά την απολέπιση , τα οποία έκαναν καιρό να φύγουν. Σε άλλες επιδερμίδες μπορεί να λειτουργεί, στη δική μου όχι.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Προκαλεί έντονο ερεθισμό στο δέρμα
  • Δε θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Ε.Λ.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω δοκιμάσει αρκετά, άλλα με πιο χοντρό κόκκο κ άλλα με πιο λεπτό. Αυτό είναι ούτε πολύ χοντρό ούτε πολύ λεπτό. Το έκανα στο ντους σε βρεγμένο δέρμα. Και η εταιρεία σε βρεγμένο δέρμα το συνιστά. Δε θέλει μεγάλη ποσότητα κ οι κόκκοι είναι πολλοί κ απλώνονται εξαιρετικά χωρίς να τους ψάχνω! Είναι πολύ λείοι κ στρογγυλοί οπότε δεν τραυματίζουν.
    Πολύ ωραίο σαν αίσθηση την ώρα που το κάνεις, δε χρειάζεται πολλή πίεση κ αφήνει το δέρμα εξαιρετικά καθαρό κ απαλό. Με εντυπωσίασε! Μετά θέλει ενυδάτωση φυσικά. Είμαι 46 με μικτό δέρμα χωρίς ακμή. Παρά πολύ το ευχαριστήθηκα. Το συνιστώ κ νομίζω πως κατέληξα σε αυτό μόνιμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτο προϊόν!! εχω δοκιμάσει πολλά scrub ,εχω ευαίσθητη μικτή επιδερμίδα, οι κόκκοι του ειναι τόσο όσο χοντροί ώστε ουτε να ερεθίζουν το προσωπο αλλα να κάνουν και δουλεια
    Αφήνει την επιδερμίδα σούπερ , απαλή, λαμπερή αλλα και ενυδατωμενη, δεν σου αφήνει την αίσθηση οτι τραβάει το πρόσωπο σου .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikniav

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Το χρησιμοποιώ κάνα 2 χρόνια. 2-3 φορές την εβδομάδα. Θέλει ενυδάτωση μετά αλλά κάνει το δέρμα απαλό και λείο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MonsteR35
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι ενα πολυ καλό scrub για το προσωπο. Ισως θα επρεπε να το αποφύγουν οσοι εχουν πολυ ξηρό δέρμα, αλλά το λεω με καθε επιφύλαξη. Εγω δεν εχω καποιο πρόβλημα πάντως.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolidoueleana
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα διαβάζοντας τα σχόλια και είναι η καλύτερη αγορά που έκανα!!! Τέλειο!! Επιτέλους μαλάκωσε το δέρμα στο πρόσωπο μου που είχε αγριέψει απο τον ήλιο και τα στίγματα.
    Βαζω το scrub μία με δύο φορές την εβδομάδα και νιώθω τόσο καθαρό το δέρμα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelkaz07
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και αποτελεσματικό, με πολλούς μικρούς κόκκους σαν άμμο! Προσωπικά, ότι ακριβώς ήθελα, αφήνει λείο το δέρμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Louiza_R
    3
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ήπιο χωρις χοντρούς κόκκους scrub . όσες φορες το χρησιμοποιούσα ένιωθα σαν να έκανα έναν βαθύ καθαρισμό .
    Βέβαια πλέον χρησιμοποιώ χημικά peeling μετά το καλοκαίρι και δεν μπορείτε να φανταστείτε διαφορά! Χρησιμοποιώ το ordinary AHA 30% Peeling Solution . 2 φορές την εβδομάδα.Trust me αν θελετε να δείτε όντως λείο δέρμα. Tip : αν ΔΕΝ έχετε ξανα χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους peeling αρχίστε με λίγη ποσότητα και πιο λίγη ώρα .

    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agapi_kostaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο scrub που έχω δοκιμάσει! Έχω μικτό δέρμα και το χρησιμοποιώ 1 φορά/εβδομάδα. Καθαρίζει υπέροχα και λειαίνει την υφή της επιδερμίδας!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mzp
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο scrub που έχω χρησιμοποιήσει. Έχει πολύ λεπτούς και πυκνούς κόκκους και καθαρίζει τέλεια. Δεν χρειάζεται να βάλεις μεγάλη ποσότητα, οπότε κρατάει πολλούς μήνες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joe K
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συστήνω!! Πολύ καλό αποτέλεσμα στην απολέπιση. Το χρησιμοποιώ σαν ρουτίνα μια φορα τη βδομάδα. Βέβαια μετά θελει πολύ καλή ενυδάτωση, με serum, κρέμα κτλ. Οι κόκοι ειναι σχετικά σκληροι οπότε νιώθεις ότι κανει βαθυ καθαρισμο και για αυτό θελει απαλές κινήσεις χωρίς δύναμη. Το άρωμα ωραιο, ιδιαίτερο, αν και πιο πολύ το παίρνεις για το αποτέλεσμα και όχι για το άρωμα. Σε σχέση με άλλα που έχω δοκιμάσει είναι πολυ καλο, χωρίς ερεθισμούς και αφήνει την επιδερμίδα μαλακή χωρίς να αφυδατώνει. Δοκιμάστε το σαν ρουτίνα μια φορά τη βδομάδα για απολέπιση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_Kt
    3
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιούσα ένα της L'Oréal, συγκρίνοντας τα βλέπω ότι καθαρίζει το ίδιο από λιπαρότητα και ρύπους. Όμως δεν νιώθεις ότι σαπουνίζει περισσότερο σαν να χρησιμοποιείς ζελέ το νιώθεις. Δεν αφήνει την αίσθηση φρεσκάδας που είχα με το άλλο, ενώ η τιμή του είναι πάνω από διπλή, οπότε περίμενα παρά πάνω.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sylvia_Κ
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν, το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα στο μπάνιο και κάνει το δέρμα μου λείο και πεντακάθαρο. Θα το ξανααγορασω όταν τελειώσει!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marypaparousopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τπτ... η αίσθηση καθαρότητας μετά όλα τα λεφτά, φεύγει κάθε είδος λιπαρότητας που έχω. το συναστώ ανεπιφύλακτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑθηνάΙ
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν, αφαιρώ ένα αστέρι γιατί οι μαύροι κόκκοι που περιέχει είναι μεγάλοι και σκληροί για την επιδερμίδα. Κατά τα άλλα αν τρίβω πολύ απαλά το πρόσωπο κάνει καλή απολέπιση και αφήνει απαλό το δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos7eleftheriou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο, απο τις πρωτες 2-3 χρησεις εχει αποτελεσματα.
    Καλο ειναι να χρησιμοποιείται στο ντους με ζεστο-χλιαρο νερο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_maria10
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό απολεπιστικό/καθαριστικό..Έπαθα πλάκα με το πόσο απαλή αφήνει την επιδερμίδα.Οι κόκκοι είναι ότι πρέπει για την επιδερμίδα μου.Έχω μικτή επιδερμίδα και δε τη ξηραίνει καθόλου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v. a
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα scrub που έχω δοκιμάσει!! Έχει ωραία μυρωδιά, σαν αντρική κολώνια, και καθαρίζει σε βάθος αφήνοντας το δέρμα απαλό. Οι κόκκοι του είναι μεγάλοι κ σκληροί χωρίς όμως να ερεθίζουν το δέρμα. Δεν μου προκάλεσε κοκκινίλες ή ερεθισμό παρόλο που έχω δέρμα με τάση ακμής.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Julit
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο ωραίο scrub που έχω δοκιμάσει. Οι κόκκοι είναι σκληροί οποτε θελει απαλές κινήσεις. Εχει ενα ανεπαίσθητο άρωμα σαν αντρική κολωνια κ καθαρίζει πολυ ωραια, δεν το ψάχνεις στο χέρι σου για να συνεχίσεις την απολέπιση, αντίθετα συγκεντρωνεται ωραια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiria_Lepoura
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο scrub μακράν καθαρίζει σε βάθος και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και καθαρή .Θα το αγόραζα ξανά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lia Traikou
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο scrub αλλά δυνατό, τουλάχιστον για τη δίκη μου επιδερμίδα. Έχω ευαίσθητη επιδερμίδα, κοκκινίζει εύκολα, με τάση για ακμή. Στην αρχή το ένιωθα πολύ έντονο αλλά πλέον το έχω συνηθίσει κάπως. Γενικότερα δεν θα το σύστηνα σε ευαίσθητες επιδερμίδες....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marietta Kor
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το καλύτερο scrub για το πρόσωπο που έχω δοκιμάσει και έχω δοκιμάσει πολλά!! Σίγουρα θα το αγοράζω από εδώ και πέρα. Έχει ένα ελαφρύ αναζωογονητικό άρωμα. Μια μικρή ποσότητα φτάνει για όλο το πρόσωπο και το λαιμό. Σε βρεγμένο δέρμα. Σου δίνει την αίσθηση ότι όσο το απλώνεις οι κόκκοι πολλαπλασιαζονται. Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alphaprior
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενα καλο scrub κανει την δουλεια του χωρις να γρατζουναει ασχημα. Εχει ενα υποτυπωδες αρωμα δε δινεις σημασια. Μια πολυ μικρη ποσοτητα φτανει για ολο το προσωπο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavridou_s
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μικτη - λιπαρή επιδερμίδα και οι κόκκοι του έχουν το ιδανικό μέγεθος για μένα για αποτελεσματική απολέπιση. Δε θα το συστηνα για πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TZENI_KASAPIDOU
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρότι τρόμαξα αρχικά γιατί οι κόκκοι είναι κάπως σκληροί το αποτέλεσμα με διέψευσε! Θέλει απαλές κινήσεις κ ενδιάμεσα να βρέχεις λίγο τα χέρια για να απλώνεται πιο εύκολα κ για κανένα 2 λεπτο..το πρόσωπο το αφήνει πάρα πολύ απαλό κ ενυδατωμένο σαν μωρού! Δεν προκαλεί καθόλου ερεθισμό κ καθαρίζει άψογα σε βάθος.. αποτελεσματικό από την πρώτη χρήση! Σίγουρα θα το αγοράζω για πολύ καιρό ακόμα!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amelie_M
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο!! Απορώ πως δεν το δοκίμαζα τόσα χρόνια!! Αφήνει καθαρό και απαλό το δέρμα και κανει δουλειά με τα μαύρα στίγματα. Εννοείται πως χρειάζεται καθαρισμός σε ειδικό αλλά και το scrub μόνο του βοηθάει. Το συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vkotsana
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά με την πρώτη χρήση είδα αμέσως αποτέλεσμα. Άφησε το δέρμα μου πολύ απαλό και ένιωσα να αναπνέει. Τα μαύρα στίγματα δεν έφυγαν με την πρώτη αλλά φαντάζομαι θα το δω συνεχίζοντας την χρήση...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr. Who

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα scrub που έχω δοκιμάσει. Δεν ερεθίζει καθόλου και αυτό είναι αποτέλεσμα του ότι οι κόκκοι που περιέχει είναι εντελώς στρόγγυλοι και λείοι. Καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. Το συνιστώ αν έχετε λιπαρό δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • Έχω δοκιμάσει αρκετά, άλλα με πιο χοντρό κόκκο κ άλλα με πιο λεπτό. Αυτό είναι ούτε πολύ χοντρό ούτε πολύ λεπτό. Το έκανα στο ντους σε βρεγμένο δέρμα. Και η εταιρεία σε βρεγμένο δέρμα το συνιστά. Δε θέλει μεγάλη ποσότητα κ οι κόκκοι είναι πολλοί κ απλώνονται εξαιρετικά χωρίς να τους ψάχνω! Είναι πολύ λείοι κ στρογγυλοί οπότε δεν τραυματίζουν.
    Πολύ ωραίο σαν αίσθηση την ώρα που το κάνεις, δε χρειάζεται πολλή πίεση κ αφήνει το δέρμα εξαιρετικά καθαρό κ απαλό. Με εντυπωσίασε! Μετά θέλει ενυδάτωση φυσικά. Είμαι 46 με μικτό δέρμα χωρίς ακμή. Παρά πολύ το ευχαριστήθηκα. Το συνιστώ κ νομίζω πως κατέληξα σε αυτό μόνιμα.

    0
  • Απίστευτο προϊόν!! εχω δοκιμάσει πολλά scrub ,εχω ευαίσθητη μικτή επιδερμίδα, οι κόκκοι του ειναι τόσο όσο χοντροί ώστε ουτε να ερεθίζουν το προσωπο αλλα να κάνουν και δουλεια
    Αφήνει την επιδερμίδα σούπερ , απαλή, λαμπερή αλλα και ενυδατωμενη, δεν σου αφήνει την αίσθηση οτι τραβάει το πρόσωπο σου .

    0
  • Δες τα όλα
12,07 €
5,00 €   μεταφορικά