Sneakers

RS-X Triple Chunky Sneakers Λευκά Κωδικός: 391928-02

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η μελλοντική ρετρό σιλουέτα αυτού του sneaker επιστρέφει με μια προοδευτική αισθητική και γωνιακές λεπτομέρειες, με επικαλύψεις nubuck και σουέτ. Ο συνδυασμός έχει να κάνει με μια ανατρεπτική σχεδίαση για να αναδείξει το ανατρεπτικό στυλ σας και αυτή η έκδοση τριπλασιάζει αυτή τη διαταραχή.

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 42 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών PUMA
55,44 €
52 94
-5%
λήγει σε 3 ημέρες
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από SquareShop 5,0 (36)
Ελλάδα
Δες Παπούτσια στη σελίδα του SquareShop

Αξιολογήσεις (70)

Αξιολογήσεις

  1. 55
  2. 11
  3. 3
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Από άλλες χώρες

  • Δημήτριος Α.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ωραίο μασιφ παπούτσι. Το πήρα στον γιό μου και κράτησε τον 3πλασιο χρόνο απ'ότι τα υπόλοιπα. Ανθεκτικό, άνετο, ελαφρύ. Λες και πατάς σε σύννεφα. Και προ πάντων όμορφο! Αξίζει φουλ τα λεφτά του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Msmsmsm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλεια αλλα τα πηρα ενα νούμερο μικρότερο γιατι περιμενα να μου κάνουν. συνήθως παίρνω 45, αλλα έτυχε πριν απο αυτά να παρω 44 και μου έκαναν και πηρα ξανα, περιμενα οτι θα ανοίξουν οπότε δεν τα επέστρεψα, αλλα ειναι πολυ ανθεκτικά και δεν ανοίγουν. Τα προτείνω 10/10

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athina_Peta
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραία είναι αλλά δεν κάνουν για εργασία 8ωρου. Σε κουράζουν. Πάντως το design είναι εξαιρετικό κ;ι το θαυμάζουν όλοι. Για βόλτα είναι ιδανικά.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IouliousEnnintaTesseras
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ψηλό παπούτσι με χοντρό πάτο.
    Τα παπούτσια μ'έχουν απογοητεύσει καθώς τις πρώτες 5-6 μέρες όταν τα έβγαζα στο τέλος της ημέρας τα πέλματά μου ήταν κατακόκκινα και πονούσαν. Επιπλέον, παρατηρώ κακοσμία, κάτι που δεν είχα ποτέ πριν.
    Δεν θα τα συνιστούσα με τίποτα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • moisisioan
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για 55 ευρώ είναι μια χαρά. Αλλά επειδή είχα κ την ακριβότερη σειρά είναι αισθητή η διαφορά ποιότητας κατασκευής και υλικών.

    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • forsakensoul72
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παπούτσι είναι φουλ βολικό ταιριάζει με όλα έχει καλή ποιότητα τα φοράω σχεδόν 1 χρόνο και ακόμη είναι σε καλή κατάσταση. Το μόνο κακό είναι ότι όταν έχει πολύ κρύο φάση 5 βαθμούς κρυώνει το πόδι σου δεν κάνει για κρύο

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eiriniq
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τα ιδανικά παπούτσια για όποιον περπατάει πολλά χλμ μέσα στη μέρα του λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Τα έχω 1 χρόνο, και με καθημερινή χρήση στην δουλειά (8 ώρες ορθοστασία και περπάτημα) δεν έχουν πάθει τίποτα. Άνετα, σαν να περπατάς σε αφρό και πολύ όμορφα. Τις πρώτες μέρες μπορεί να τα νιώσετε σφιχτά μέχρι να πάρουν τη φόρμα του ποδιού, αλλά μετά τέλος. Θα τα παραγγέλνω ξανά και ξανά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • greek_armada
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο παπούτσι! Το φοράω εδώ και μήνες και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Το αγόρασα για τη δουλειά, όπου περνάω ατελείωτες ώρες ορθοστασίας, και αποδείχθηκε εξαιρετικά άνετο. Η ποιότητα κατασκευής είναι άριστη, ανθεκτική και προσεγμένη. Σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω ξανά!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.mpo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετα και όμορφα. Σε σύγκριση με άλλα παπουτσια είναι υπέροχα και σε τέλεια τιμη. Puma εγγυηση

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tpals12
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι άνετα στο περπάτημα και στην ορθοστασία. Αλλά πρέπει να πάρετε ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε. Εγώ έκανα έτσι γιατί χρησιμοποιώ ανατομικό πάτο και τελικά δεν μου κάνει με τον πάτο και τα χρησιμοποιώ μόνα τους που είναι οκ.
    Είναι στενά στο βάλε - βγάλε ! Και στο περπάτημα σαν να χτυπάνε λιγάκι στο ένα πόδι αλλά αυτό έχει να κάνει με εμένα. Γενικά πολύ όμορφο και άνετο παπούτσι.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gregapos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ άνετο και ωραίο παπούτσι. Χρειάζεται να το παραγγείλετε ένα νούμερο μεγαλύτερο απ' ότι φοράτε συνήθως.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Vasilopoulou62
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα πήρα για σεζόν και μπορώ να πω μετά από 4 μηνες βγήκαν σκυλιά χωρίς να έχουν σπάσει ή χαλάσει. Αξίζουν για πολύ περπάτημα, δουλειά και είναι απίστευτα άνετα! Αξίζουν.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_LTS
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την πρώτη στιγμή που τα φόρεσα κατάλαβα ότι αγόρασα ενα εξαιρετικό παπούτσι. Φοράω 44 νούμερο και μου είναι ακριβώς στο πόδι. Άνετο και εξαιρετικά ανατομικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenkalog
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και ανδρικά παπούτσια, τα πήρα για τον εαυτό μου σε νούμερο 38 1/2, που είναι το νούμερο μου και ξέρω ότι από την Puma ό,τι παπούτσι έχω πάρει σε αυτό το νούμερο μου κάνει ακριβώς. Το φοράω όλη μέρα στη δουλειά (δουλεύω σε γυμναστήριο) και παρόλο που είναι περιπάτου (sneaker) είναι τόσο άνετο που μοιάζει με αθλητικό παπούτσι τρεξίματος. Σκέφτομαι να το πάρω και σε άλλο χρώμα γιατί είμαι 100% ικανοποιημένη! Όσο για το εμφανισιακό κομμάτι είναι απλά πανέμορφο!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leyterispappas1992
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις έπιασα στο χέρι μου το παπούτσι κατάλαβα με την μια ότι είναι άριστη ποιότητα, το παπούτσι με το που το φορέσει κάποιος θα καταλάβει την άνεση του με την μια απλά νομίζεις ότι δεν πατάς στο έδαφος είναι απίστευτα άνετο και έχει τέλειο απαλό πάτο. Θα το ξανά αγόραζα με κλειστά μάτια.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό παπουτσάκι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχει στενή γραμμή θέλει μισό έως ένα νούμερο μεγαλύτερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    άνετα ελαφριά!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τρομερά άνετο παπούτσι αν και σχετικά βαρύ, το μοναδικό κακό είναι το ότι δεν αερίζεται καθόλου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Προσοχή!γλιστράνε πάρα πολύ!!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ άνετα, όμορφα, σε ανεβάζουν περίπου 4,5 εκατοστά και αξίζουν πολύ για την τιμή τους

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια ,άνετα!!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το δεύτερο συνεχόμενο ζευγάρι που πήρα!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πανέμορφα και πολύ άνετα για περπάτημα μιας και είναι παπούτσια για βολτα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • 0
  • 0
  • Πολύ ωραίο μασιφ παπούτσι. Το πήρα στον γιό μου και κράτησε τον 3πλασιο χρόνο απ'ότι τα υπόλοιπα. Ανθεκτικό, άνετο, ελαφρύ. Λες και πατάς σε σύννεφα. Και προ πάντων όμορφο! Αξίζει φουλ τα λεφτά του!

    0
  • Είναι τέλεια αλλα τα πηρα ενα νούμερο μικρότερο γιατι περιμενα να μου κάνουν. συνήθως παίρνω 45, αλλα έτυχε πριν απο αυτά να παρω 44 και μου έκαναν και πηρα ξανα, περιμενα οτι θα ανοίξουν οπότε δεν τα επέστρεψα, αλλα ειναι πολυ ανθεκτικά και δεν ανοίγουν. Τα προτείνω 10/10

    0
  • Ωραία είναι αλλά δεν κάνουν για εργασία 8ωρου. Σε κουράζουν. Πάντως το design είναι εξαιρετικό κ;ι το θαυμάζουν όλοι. Για βόλτα είναι ιδανικά.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η μελλοντική ρετρό σιλουέτα αυτού του sneaker επιστρέφει με μια προοδευτική αισθητική και γωνιακές λεπτομέρειες, με επικαλύψεις nubuck και σουέτ. Ο συνδυασμός έχει να κάνει με μια ανατρεπτική σχεδίαση για να αναδείξει το ανατρεπτικό στυλ σας και αυτή η έκδοση τριπλασιάζει αυτή τη διαταραχή.

  • Συνθετικό επάνω μέρος με δερμάτινες επενδύσεις
  • Ελαφριά ενδιάμεση σόλα από PU
  • Εξωτερική σόλα από καουτσούκ
  • Στοιχεία επωνυμίας Puma

Brand

Κωδικός Προϊόντος
391928-02
Φύλο
Unisex
Χρώμα
Λευκό
Τύπος
Χαμηλά
Είδος
Chunky
Δημοφιλής Σειρά
Puma RS-X
Δέσιμο
Κορδόνια
Εφαρμογή
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
-
Εσωτερικός πάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (70)

  1. 55
  2. 11
  3. 3
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Από άλλες χώρες

  • Δημήτριος Α.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ωραίο μασιφ παπούτσι. Το πήρα στον γιό μου και κράτησε τον 3πλασιο χρόνο απ'ότι τα υπόλοιπα. Ανθεκτικό, άνετο, ελαφρύ. Λες και πατάς σε σύννεφα. Και προ πάντων όμορφο! Αξίζει φουλ τα λεφτά του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Msmsmsm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλεια αλλα τα πηρα ενα νούμερο μικρότερο γιατι περιμενα να μου κάνουν. συνήθως παίρνω 45, αλλα έτυχε πριν απο αυτά να παρω 44 και μου έκαναν και πηρα ξανα, περιμενα οτι θα ανοίξουν οπότε δεν τα επέστρεψα, αλλα ειναι πολυ ανθεκτικά και δεν ανοίγουν. Τα προτείνω 10/10

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athina_Peta
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραία είναι αλλά δεν κάνουν για εργασία 8ωρου. Σε κουράζουν. Πάντως το design είναι εξαιρετικό κ;ι το θαυμάζουν όλοι. Για βόλτα είναι ιδανικά.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IouliousEnnintaTesseras
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ψηλό παπούτσι με χοντρό πάτο.
    Τα παπούτσια μ'έχουν απογοητεύσει καθώς τις πρώτες 5-6 μέρες όταν τα έβγαζα στο τέλος της ημέρας τα πέλματά μου ήταν κατακόκκινα και πονούσαν. Επιπλέον, παρατηρώ κακοσμία, κάτι που δεν είχα ποτέ πριν.
    Δεν θα τα συνιστούσα με τίποτα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • moisisioan
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για 55 ευρώ είναι μια χαρά. Αλλά επειδή είχα κ την ακριβότερη σειρά είναι αισθητή η διαφορά ποιότητας κατασκευής και υλικών.

    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • forsakensoul72
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παπούτσι είναι φουλ βολικό ταιριάζει με όλα έχει καλή ποιότητα τα φοράω σχεδόν 1 χρόνο και ακόμη είναι σε καλή κατάσταση. Το μόνο κακό είναι ότι όταν έχει πολύ κρύο φάση 5 βαθμούς κρυώνει το πόδι σου δεν κάνει για κρύο

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eiriniq
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τα ιδανικά παπούτσια για όποιον περπατάει πολλά χλμ μέσα στη μέρα του λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Τα έχω 1 χρόνο, και με καθημερινή χρήση στην δουλειά (8 ώρες ορθοστασία και περπάτημα) δεν έχουν πάθει τίποτα. Άνετα, σαν να περπατάς σε αφρό και πολύ όμορφα. Τις πρώτες μέρες μπορεί να τα νιώσετε σφιχτά μέχρι να πάρουν τη φόρμα του ποδιού, αλλά μετά τέλος. Θα τα παραγγέλνω ξανά και ξανά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • greek_armada
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο παπούτσι! Το φοράω εδώ και μήνες και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Το αγόρασα για τη δουλειά, όπου περνάω ατελείωτες ώρες ορθοστασίας, και αποδείχθηκε εξαιρετικά άνετο. Η ποιότητα κατασκευής είναι άριστη, ανθεκτική και προσεγμένη. Σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω ξανά!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.mpo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετα και όμορφα. Σε σύγκριση με άλλα παπουτσια είναι υπέροχα και σε τέλεια τιμη. Puma εγγυηση

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tpals12
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι άνετα στο περπάτημα και στην ορθοστασία. Αλλά πρέπει να πάρετε ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε. Εγώ έκανα έτσι γιατί χρησιμοποιώ ανατομικό πάτο και τελικά δεν μου κάνει με τον πάτο και τα χρησιμοποιώ μόνα τους που είναι οκ.
    Είναι στενά στο βάλε - βγάλε ! Και στο περπάτημα σαν να χτυπάνε λιγάκι στο ένα πόδι αλλά αυτό έχει να κάνει με εμένα. Γενικά πολύ όμορφο και άνετο παπούτσι.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gregapos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ άνετο και ωραίο παπούτσι. Χρειάζεται να το παραγγείλετε ένα νούμερο μεγαλύτερο απ' ότι φοράτε συνήθως.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Vasilopoulou62
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα πήρα για σεζόν και μπορώ να πω μετά από 4 μηνες βγήκαν σκυλιά χωρίς να έχουν σπάσει ή χαλάσει. Αξίζουν για πολύ περπάτημα, δουλειά και είναι απίστευτα άνετα! Αξίζουν.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_LTS
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την πρώτη στιγμή που τα φόρεσα κατάλαβα ότι αγόρασα ενα εξαιρετικό παπούτσι. Φοράω 44 νούμερο και μου είναι ακριβώς στο πόδι. Άνετο και εξαιρετικά ανατομικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenkalog
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και ανδρικά παπούτσια, τα πήρα για τον εαυτό μου σε νούμερο 38 1/2, που είναι το νούμερο μου και ξέρω ότι από την Puma ό,τι παπούτσι έχω πάρει σε αυτό το νούμερο μου κάνει ακριβώς. Το φοράω όλη μέρα στη δουλειά (δουλεύω σε γυμναστήριο) και παρόλο που είναι περιπάτου (sneaker) είναι τόσο άνετο που μοιάζει με αθλητικό παπούτσι τρεξίματος. Σκέφτομαι να το πάρω και σε άλλο χρώμα γιατί είμαι 100% ικανοποιημένη! Όσο για το εμφανισιακό κομμάτι είναι απλά πανέμορφο!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leyterispappas1992
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις έπιασα στο χέρι μου το παπούτσι κατάλαβα με την μια ότι είναι άριστη ποιότητα, το παπούτσι με το που το φορέσει κάποιος θα καταλάβει την άνεση του με την μια απλά νομίζεις ότι δεν πατάς στο έδαφος είναι απίστευτα άνετο και έχει τέλειο απαλό πάτο. Θα το ξανά αγόραζα με κλειστά μάτια.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό παπουτσάκι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχει στενή γραμμή θέλει μισό έως ένα νούμερο μεγαλύτερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    άνετα ελαφριά!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τρομερά άνετο παπούτσι αν και σχετικά βαρύ, το μοναδικό κακό είναι το ότι δεν αερίζεται καθόλου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Προσοχή!γλιστράνε πάρα πολύ!!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ άνετα, όμορφα, σε ανεβάζουν περίπου 4,5 εκατοστά και αξίζουν πολύ για την τιμή τους

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια ,άνετα!!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το δεύτερο συνεχόμενο ζευγάρι που πήρα!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πανέμορφα και πολύ άνετα για περπάτημα μιας και είναι παπούτσια για βολτα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • 0
  • 0
  • Πολύ ωραίο μασιφ παπούτσι. Το πήρα στον γιό μου και κράτησε τον 3πλασιο χρόνο απ'ότι τα υπόλοιπα. Ανθεκτικό, άνετο, ελαφρύ. Λες και πατάς σε σύννεφα. Και προ πάντων όμορφο! Αξίζει φουλ τα λεφτά του!

    0
  • Είναι τέλεια αλλα τα πηρα ενα νούμερο μικρότερο γιατι περιμενα να μου κάνουν. συνήθως παίρνω 45, αλλα έτυχε πριν απο αυτά να παρω 44 και μου έκαναν και πηρα ξανα, περιμενα οτι θα ανοίξουν οπότε δεν τα επέστρεψα, αλλα ειναι πολυ ανθεκτικά και δεν ανοίγουν. Τα προτείνω 10/10

    0
  • Ωραία είναι αλλά δεν κάνουν για εργασία 8ωρου. Σε κουράζουν. Πάντως το design είναι εξαιρετικό κ;ι το θαυμάζουν όλοι. Για βόλτα είναι ιδανικά.

    1
  • Δες τα όλα
52,94 €
4,00 € σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά