Θετικά: Η πιο όμορφη αμμολεκάνη που βρήκα. Το πορτάκι φαίνεται μικρό, αλλά στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερο απο της προηγούμενης που είχα (στις περισσότερες, ο μηχανισμός που ανοιγοκλείνει είναι στην μέση της πόρτας, άρα φαίνονται μεγαλύτερες οι πόρτες αλλά μόνο το μέρος κάτω απο το πιαστράκι είναι χρησιμοποιήσημο απο την γάτα. Αυτό το πορτάκι έχει το πιαστράκι πάνω πάνω, άρα όλο το πορτάκι είναι χρησιμοποιήσιμο). Έχει θέση για το φτιαράκι μέσα, άρα σώζει λίγο χώρο.
Αρνητικά: Αν η γάτα σας σκάβει πολύ, θα πετάξει έξω άμμο σίγουρα... Λόγω του σχεδιασμού της, με το που την ανοίξετε για καθάρισμα, σίγουρα θα πέσει έξω άμμος.. Επίσης, ναι μεν έχει φτιαράκι, αλλά θεωρώ πως δεν είναι το καλύτερο. Έχει αρκετά αραιή "πλέξη", και μπορεί να πιάσει μόνο μεσαίου μεγέθους "πράγματα" και πάνω. Για τα πιο μικρά, θέλει λίγο παραπάνω προσπάθεια και τεχνική απο εσάς. Αλλά αν αλλάξετε φτιαράκι με κάποιο άλλο (πράγμα λίγο ανούσιο γιατί πλέον μόνο αραιής πλέξης φτιαράκια βρίσκω, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν φτιάχνει κανένας ένα καλό φτιαράκι..) δεν θα μπορείτε να το αποθηκεύετε μέσα, γιατί θα έχει διαφορετικό σχήμα...
Είμαι ευχαριστημένος γιατί ήθελα μια όμορφη αμμολεκάνη και αυτό το πετυχαίνει. Συν οτι δεν δυσκολεύτηκε καθόλου η γάτα μου στην αλλαγή, δεν μου παραπονέθηκε καθόλου και δεν την είδα να έχει πολλές απορίες. Αν ήταν πιο δύσκολο να πεταχτεί έξω άμμος, θα ήταν τέλεια. Δυστυχώς δεν είναι τέλεια, αλλά απλά "καλή".