...μέτρια ποιότητα ήχου με τυπική απόδοση....ήχος όχι 'γεμάτος' και σίγουρα χωρίς ΄λεπτομέρεια΄. Υπάρχει μια αίσθηση 'μπουκώματος΄ κοντά στα υψηλότατα επίπεδα της έντασης. Πλαστική και αίσθηση χαμηλής ποιότητας κατασκευής της ηχόμπαρας. Πολύ ελαφριά κ ελάχιστες δυνατότητες διασύνδεσης (3,5mm aux-in, οπτική ίνα και usd-reader, bluetooth - αλλά αυτό είναι κάτι που γνωρίζετε πριν προβείτε σε αγορά). H οθόνη εντελώς τυπική, ενημερώνει μόνο για το input-state που έχετε επιλέξει και το power on/off (δεν αποδίδει το επίπεδο της έντασης ήχου). Το πάνελ κουμπιών χειρισμού βρίσκεται δεξιά και πίσω, στην πλάτη της συσκευής, καθόλου πρακτικό / εργονομικό γιατί ουσιαστικά πατάτε πλήκτρα στα τυφλά. Παραπλανητικά τα 160watt σίγουρα και καμία σχέση με την πραγματικότητα. Η ασύρματη σύνδεση με το subwoofer σώζει κάπως την παράσταση. Το χειριστήριο σχεδόν ψεύτικο αλλά λειτουργεί ικανοποιητικά. Δεν στερεώνεται σε τοίχο, παρόλα αυτά, υπάρχουν σπειρώματα 1/4 στο κάτω μέρος την συσκευής,δεξιά και αριστερά. Πιθανότατα να υπάρχει κάποια βάση απο την LG για ανάρτηση σε τοίχο η άλλη επιφάνεια, η οποία θα πωλείται χωριστά. Σε αυτή την τιμή, θα πρότεινα να επιλέξετε κάτι άλλο.