Ηχεία Υπολογιστή

Logitech Z200 Ηχεία Υπολογιστή 2.0 με Ισχύ 5W σε Μαύρο Χρώμα

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Σύνδεση: Aux 3.5mm
  • Τροφοδοσία: Πρίζα
  • Διαστάσεις: 12.4 x 9 x 24.1 εκ.
Δες όλη την περιγραφή
57 22
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Skotsezos 4,8 (109)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Multimedia στη σελίδα του Skotsezos
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Βελτιώστε την εμπειρία που απολαμβάνετε από τη μουσική και τις ταινίες σας με τη σειρά Z200 της Logitech. Διαθέτουν ρύθμιση έντασης, ρύθμιση μπάσων και σύνδεση mini jack 3,5mm για μεγαλύτερη συμβατότητα. Με μικρές διαστάσεις και μοντέρνο σχεδιασμό θα πλαισιώσουν κάθε συσκευή αναπαραγωγής ήχου και θα δώσουν ζωή στη μουσική, τα παιχνίδια και τις ταινίες σας.

Πλούσιος Ήχος

Η ισχύς 10 Watt Peak / 5 Watt RMS παράγει γεμάτο ήχο που αρκεί για να καλύψει ένα ολόκληρο δωμάτιο. Κάθε ηχείο διαθέτει ένα ενεργό πρόγραμμα που παρέχει ήχο πλήρους εμβέλειας και ένα παθητικό σύστημα που παρέχει ενίσχυση των μπάσων.

Ρυθμιζόμενο Μπάσο

Προσαρμόστε την εμπειρία ακρόασης. Προσθέστε μια άλλη διάσταση στον ήχο σας προσαρμόζοντας το επίπεδο των μπάσων με το καντράν ελέγχου.

Απλές Ρυθμίσεις

Εύκολη πρόσβαση σε ισχύ, ένταση, μπάσα, υποδοχή ακουστικών και βοηθητική υποδοχή στο δεξί ηχείο.

Μικρο Μέγεθος, Δυο Χρώματα

Τα ηχεία Z200 προσφέρουν ήχο υψηλής ποιότητας χωρίς να καταλαμβάνουν πολύ χώρο στο γραφείο σας. Τα ηχεία διατίθενται σε διάφορα χρώματα. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει περισσότερο με το στιλ σας.

Χαρακτηριστικά:

  • Συνολικά watt (Μέγιστο): 10 W
  • Συνολικά watt (RMS): 5 W
  • Είσοδος 3,5 mm: 2 (έως 1080p)
  • Υποδοχή ακουστικών: 1
  • Τροφοδοσία: Πρίζα

Διαστάσεις:

  • Ύψος: 24.1 εκ.
  • Πλάτος: 12.4 εκ.
  • Βάθος: 9 εκ.
  • Βάρος: 1 κιλό

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηχεία
Ισχύς
5 W
Κανάλια
2
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (100)

Αξιολογήσεις

  1. 53
  2. 31
  3. 9
  4. 3
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Despoina_Sarrea

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Τα έχω κοντά στα 4 χρόνια. Δεν έχουν πάθει τίποτα και είμαι πολύ ικανοποιημένη και αποτην ποιότητα του ήχου αλλά και από την ένταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κοκκινέλης Θεόδωρος
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    αρκετά ικανοποιημένος από τον ήχο.Βέβαια τα έχω βάλει σε μια μητρική Asus ProArt B760-CREATOR που έχει πολύ καλή έξοδο ήχου,γιατί παίζει μεγάλο ρόλο που συνδέεις τα ηχεία.Και αρκετά δυνατά χωρίς να μπουκόνουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris_tzevelekos
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλιος ήχος ούτε μπάσα ούτε πρίμα και παραμορφώνουν αμέσως τον ήχο. Τουλάχιστο ας τα κάνανε μικρά σε όγκο. Ποιότητα ήχου συγκρίσιμη με ηχεία του jumbo.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    τα είχα αγοράσει το 2020 τότε κάνανε μόνο 25€ δεν ξέρω γιατί τώρα είναι στα 70€ αλλά για σχεδόν 5 χρόνια που τα έχω και τα χρησιμοποιώ καθημερινά δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lneam
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δεν εχω το προιον. Ομως διαβασα σχολιο και βλεπω δυστυχως πως υπαρχουν καταναλωτες που δεν μπορουν να καταλαβουν τι ειναι το τουιτερ και κατακρινουν το προιον. Κατι που το θεωρω αδικο
    Το ηχειο αυτο εχει 2 μεγαφωνα, το ενα παθητικο και το αλλο ενεργο. Το επανω που ειναι παθητικο δεν εχει καμια ηλεκτρικη συνδεση αφου δεν εχει ουτε πηνιο ουτε μαγνητη.
    Για περισσοτερα διαβαστε στο wikipedia στο θεμα "Passive radiator (speaker)"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_M2271
    1
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Καμία σχέση με τον όγκο τους. Το τουιτερ δεν ειναι συνδεδεμένο (τα άνοιξα όταν σταματησαν να δουλεύουν μετά από 3 χρόνια), δουλεύει με τις εσωτερικές δονήσεις (!). Δεν αξίζει τα χρηματα του.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fidippos_t
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχουν πολυ ελλιπης μπασο, κατα τα αλλα πολλυ καθαρο ηχο, καλο για multimedia και για games, αλλα για τραγουδια δεν θα ηταν η πρωτη μου επιλογη...

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos Ε. Ladopoulos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Σας βάζω εικόνα με διαστάσεις (χάρακα για σύγκριση) καθώς σε όλα τα αντίστοιχα προϊόντα δεν έχω δει να τις δίνουν. Π.χ. αν ήξερα ότι ήταν τόσο μεγάλα πιθανόν να έψαχνα άλλα. Όπως φαίνεται έχουν γύρω στα 25 εκατοστά ύψος. Κατά τ' άλλα καλός φαίνεται ο ήχος και η έντασή τους.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Charalampakis
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Την πάτησα... Κάντε μια χάρη στη τσέπη σας και αντι να πάρετε αυτές τις διακοσμητικές βλακείες, στα ίδια χρήματα πάρτε το jbl Go3, τα έχω και τα συγκρίνω εναλλάξ και δεν το πιστεύω πόση χαοτική διαφορά έχουν στα ίδια χρήματα. Και εντωμεταξύ το Go3 είναι και Bluetooth.
    Μην τα αγοράσετε ειναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά, γιαυτό έχουν ένα basic design, γιατι ειναι απλα για διακόσμηση.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taxiarchisd
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Για τα 30 ευρώ 5 αστέρια.πολυ όμορφα.οχι για τρέλα γούστα σε ένταση .Ναι για όποιον θέλει να ακούσει με ποιότητα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zisis65
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προερχομενος απο ηχεια λαπτοπ η διαφορα ειναι τεραστια. Εχοντας 3 μηνες καθημερινης χρησης σε αυτα τα ηχεια εχω να πω οτι ειναι value σιγουρα, σε θεμα ταινιες σειρες μουσικη κλπ ειναι τουμπανα με κρυσταλλινο ηχο, σου αρεσει να τα ακους. Με λιγα λογια για οικιακη χρηση ειναι τοπ, για παρτυ ομως δεν κανει σαφως πας σε αλλη κατηγορια αλλα ενα δωματιο το γεμιζει μια χαρα σε θεμα εντασης και ποιοτητας.
    Υγ: Για αυτους που λενε οτι η ηχος ψαλιδιαζει ειναι αναλογος την καρτα ηχου του pc π.χ στο λαπτοπ που το ειχα βαλει στο 50-60% ψαλιδιαζε ενοχλητικα, αλλα στο pc (7.1 η καρτα) που τα χω τωρα παει πενα κανενα απολυτως προβλημα. Ειναι θεμα καρτας ηχου με λιγα λογια.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billxatzik

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ καλά για οικιακή χρήση, όποτε ακούμε μουσική ή μουσικές εκπομπές στον υπολογιστή χαίρομαι πολύ που τα έχω.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kakiskopriva
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πρωτα απο ολα να πω πως να Αξιολόγησει καπιος ηχεια για pc ειναι τουλαχιστον αστοχο για τον απλουστατο λογω ειναι απο τη πηγη <καρτα ηχου της μητρικης> τροφοδοντουνται.σε δυο δηλαδη διαφορετικα pc μπορει να εχεις τελειως διαφορετικα αποτελεσματα. τωρα για καπια μετρια και πανω μητρικη τα ηχεια απλα τα σπανε και φυσικα και απο τα δυο ηχεια <για τα λεφτα τους εννοειται παντα> σε ποιοτιτα και μπασο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Samaras
    1
    3 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μάπα κανουν συνέχεια ένα θόρυβο και είναι ενοχλητικό δείτε σχετικά βίντεο στο youtube. Επίσης από τα 2 ηχεία σε κάθε μονάδα το ένα είναι διακοσμητικό

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotirios Papadopoulos
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία είναι πανάλαφρα. Αν τα σπρώξεις από μπροστά έχουν κόντρα, ενώ από το πλάι πέφτουν αμέσως. Είναι πλαστικά, αλλά δεν μοιάζει με το είδος του πλαστικού που χαλάει εύκολα. Όταν συνδέω ακουστικά η ένταση αυξάνεται, και ξαναμειώνεται όταν τα αποσυνδέω. Δεν παρατηρώ ιδιαίτερη παραμόρφωση όταν η ένταση πλησιάζει στο μέγιστο. Γενικά πρόκειται για μέτρια ηχεία τα οποία καλύπτουν ικανοποιητικά τις βασικές ανάγκες για μουσική, ταινίες, και παιχνίδια. Υπάρχει και μία θύρα για 2η πηγή ήχου, την οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει. Θα επανέλθω αν χρειαστεί.

    Υ.Γ: Η συσκευασία δεν περιέχει φελιζόλ ή κάποιο προστατευτικό χαρτόνι, όπως συνηθίζεται σε τέτοια προϊόντα.

    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GApostolias
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα παρέλαβα μέσω του έξυπνου καλαθιού. Αν και μου ήρθαν σε λάθος χρώμα, αποφάσισα να τα κρατήσω.
    Χρήση: Υπολογιστής (gaming - ταινίες)
    Εμφάνιση: Πολύ καλή
    Ποιότητα ήχου: Αρκετά καλή
    Ένταση ήχου: Όχι τόσο δυνατά όσο περίμενα, αλλά όχι χαμηλή ώστε να μην είναι αρκετή. Δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τη χρήση που τα ήθελα
    Για οικιακή χρήση μόνο, αποτελούν μία πολύ καλή επιλογή

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1989leuteris
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για ηχεια γραφειου που δεν περιμενεις πολλα πολλα σε θεματα μπασου και εντασεις για μουσικη μια χαρα ειναι σε αυτα τα λεφτα , ομορφα και μπορεις ευκολα να τα μεταφερεις .

    τωρα απλα για να γνωριζετε ειναι 2,5 παλαμες σε ύψος κατι που εγω δεν περιμενα οταν τα παραγγειλα .

    και μια λεπτομερεια ...βαλε ρε logitech λαμπακι led λευκο , που το εχω ολο το ηχειο λευκο και βγαινει η κιτρινιλα απο το λαμπακι !

    update 3/7/22

    Εχει θέματα συνδεσιμοτητας το δεξιο ηχείο , μου έχει σπάσει τα νεύρα .

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thodoris_chioutis
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πάρα πολύ καλά ηχεία.. ΑΛΛΑ:
    Δεν είναι 100% για μουσική, δηλαδή εάν θες παρτυ δεν σου κάνουν δουλειά διότι είναι PC speakers χωρίς εξωτερικό woofer. Οπότε για μουσική, δουλειά γραφείου και χαλαρά πράγματα είναι ότι καλύτερο για τα λεφτά τους σε όλα τα θέματα.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iDimZ
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλά για απλή καθημερινή χρήση. Αν για λίγα παραπάνω χρήματα θέλει κανείς να πάει σε Logitech με subwoofer θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nik_Kormis
    3
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα πιο VALUE FOR MONEY ηχεία υπολογιστή σε αυτά τα χρήματα, εγώ τα πήρα 30€. Τέλειο μπάσο, τέλεια ποιότητα ήχου ακόμα και σε υψηλή ένταση και με πολλές δυνατότητες τροποποίησης ήχου. Επίσης διαθέτουν προσομοίωση ήχου surround, μέσο προγράμματος της realtek. Αν θέλετε ηχεία έως 40€ αυτά είναι μονόδρομος.Μετά από 1 μήνα χρήσης και όχι κατάχρησης δεν άργησε να εμφανιστεί το πρώτο πρόβλημα καθώς από το δεξί ηχείο ακούγεται <<σαν να πετάει μια μύγα μέσα στο ηχείο>> σε εντάσεις άνω του 1/4 του ηχείου! Υποθέτω ότι θα φταίει η κάπως φθηνή ποιότητα κατασκευής! Άνοιξα το ηχείο για να δω τι γίνεται από μέσα! Έμεινα με το στόμα ανοιχτό καθώς τα δύο κάτω που υποτίθεται θα είναι ηχεία δεν είναι και είναι μόνο τα δύο πάνω! Η βλάβη δεν επιδιορθώνεται καθώς το πηνίο τρέμει πάνω στην φούσκα. Έτσι έβαλα λίγο βαμβάκι μεταξύ πηνίου και φούσκας για να μην τρέμει και σαν να το έφτιαξα! Δεν τρέμει αλλά έχει μειωθεί το μπάσο!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_A.
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πρώτη μου εντύπωση οταν άνοιξα το κουτί ειναι οτι είναι πολύ πιο μεγάλα απ' οτι περίμενα. Αυτο δεν ειναι ααπαραίτητα κακο(οχι για όλους ομως, καθώς καποιος μπορεί να εχει μίκρο χώρο). Η δεύτερη ειναι οτι είναι δύνατα, ίσως οχι για μέγαλο χώρο, και έχουν ικανοποιητικό μπάσο για τα γούστα μου. Καθαρός ήχος, δυνατός, ωραία εμφάνιση (αντικειμενικό), καλή κατασκευή, αλλα μην περιμένετε θαύματα σ' αυτά τα χρήματα. Είναι οτι πρέπει για ηχεία υπολογιστή.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosk87
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία αποτελούν καλή επιλογή για όποιον τα χρειάζεται σε γενική χρήση υπολογιστή, διαδίκτυο, κανένα τραγούδι κτλ. Δεν τα συνιστώ για gaming ούτε απαιτητικές εφαρμογές που χρειάζεται δυνατός ήχος. Στα αρνητικά είναι τα προβληματικά μπάσα στον ήχο καθώς και όταν δυναμώσεις τον θόρυβο μπουκώνει ο ήχος ή ακούγονται παράσιτα. Για 27 ευρώ που τα αγόρασα, σχετικά μέτρια επιλογή κατά την γνώμη μου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_tsiak
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμια τα ηχειάκια αυτά!!! για απλή χρηση χωρίς πολλές απαιτήσεις!! στα 20 ευρώ δεν θα βρεις και καλύτερα! δεν έχουν και πολύ δυνατό ήχο ούτε το τρελό μπάσο αλλά με παραχωρήσεις θα τα καταφέρουν σε παιχνίδια, μουσική και οτι αλλο ακούσεις! Εχουν και ωραία εμφάνηση!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgegreenstar
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικα απογοητευτηκα.Ομορφα ειναι και ευχρηστα.Ο ηχος ειναι εντελως θαμπος,το μπασο πραγματικα ανυπαρκτο.Τα πηρα για το γραφειο γνωριζοντας πως δε θα ανεβασω την ενταση πανω απ το 40%.Σε τοσο χαμηλη ενταση θα χαρακτηριζα τον ηχο υποκωφο.Αν δεν ηταν για τετοια χρηση (γραφειου)θα τα πετουσα να παρω κατι ακριβοτερο.Εχω προηγουμενη εμπειρια απο creativeστο ιδιο ποστο.Τα αλλαξα μονο και μονο επειδη μετα απο 6 χρονια σταματησε να λειτουγει το ενα ηχειο.Αποφυγετε τα εκτος και αν εχετε πραγματικα χαμηλες απαιτησεις στην καθαροτητα του ηχου

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ratata
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι πρέπει για καθημερινή χρήση , απλά μην περιμένετε τρελή ποιότητα.

    Για έμενα είναι ότι πρέπει δεν ήθελα κάτι τρέλα ακριβό άλλα χωρίς όταν ανεβάζω τον ήχο να γίνετε χάλια, είναι μικρά και o περίστροφος διακόπτης είναι τρέλα βολικός. Όσο άφορα την κατασκευή είναι οκ, δεν υπαρχή κάτι που χρειάζεται επισήμανση . Έχουν κλείσει τουλάχιστον 2/3 χρόνια και δεν είχα θέματα ακόμα και μετά από πέσιμο. Σε τρέλα ψηλή ένταση η λεπτομέρεια χάνεται άρα δεν είναι για αυτές της έντασης και για αυτό το λόγο το πρότεινα για καθημερινή χρήση και όχι για όλες.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bohlos0
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ερχόμενος απο πολύ καλά 2.0 ηχεία Yamaha που χαλάσαν μετά απο 10+ χρόνια η αίσθηση είναι ετσι κ έτσι.
    Ο ήχος γενικά είναι muted ξεχωρίζουν πολύ τα μπάσα ανεξαρτήτως ρύθμισης του "tone" σε βαθμό που παραμορφώνουν τις άλλες συχνότητες / φωνές σε ταινία.
    Γενικά είναι καλά έχουν ένταση και μπάσο αλλα χάνουν σε λεπτομέρειες.
    Αν τα βρείτε σε προσφορά (κάτω απο €40) πάρτε τα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris racer
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικα ηχεια για δωματιο με πολυ καλο καθαρο και δυνατο ηχο που ξεπερνα τα 80 db ανετα
    αξιζουν τα λεφτα τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makis Kt
    4
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν βάζω 5 γιατί όταν ανεβάζεις την ένταση από τα 2/3 και πάνω..χάνει από την ιδαιτεροτήτα της κρυστάλλινης ποιότητας που τα διακατέχει. Άρα δεν είναι για πάρτη και δυνατές εντάσεις. Για lounge music και καθημερινή χρήση είναι τέλειο!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Polalis
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματα που κοστίζουν είναι πολύ τίμια αγορά.
    Ιδανικά ηχεία για Η/Υ και προσωπική χρήση σε μετρίου μεγέθους δωμάτιο.
    Δεν είναι για πάρτυ, ούτε για πολύ δυνατές εντάσεις.
    Επίσης είναι πολύ όμορφα και εντυπωσιακά στην εμφάνιση.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω κοντά στα 4 χρόνια. Δεν έχουν πάθει τίποτα και είμαι πολύ ικανοποιημένη και αποτην ποιότητα του ήχου αλλά και από την ένταση.

    0
  • αρκετά ικανοποιημένος από τον ήχο.Βέβαια τα έχω βάλει σε μια μητρική Asus ProArt B760-CREATOR που έχει πολύ καλή έξοδο ήχου,γιατί παίζει μεγάλο ρόλο που συνδέεις τα ηχεία.Και αρκετά δυνατά χωρίς να μπουκόνουν.

    1
  • Άθλιος ήχος ούτε μπάσα ούτε πρίμα και παραμορφώνουν αμέσως τον ήχο. Τουλάχιστο ας τα κάνανε μικρά σε όγκο. Ποιότητα ήχου συγκρίσιμη με ηχεία του jumbo.

    0
  • τα είχα αγοράσει το 2020 τότε κάνανε μόνο 25€ δεν ξέρω γιατί τώρα είναι στα 70€ αλλά για σχεδόν 5 χρόνια που τα έχω και τα χρησιμοποιώ καθημερινά δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα

    0
  • Δεν εχω το προιον. Ομως διαβασα σχολιο και βλεπω δυστυχως πως υπαρχουν καταναλωτες που δεν μπορουν να καταλαβουν τι ειναι το τουιτερ και κατακρινουν το προιον. Κατι που το θεωρω αδικο
    Το ηχειο αυτο εχει 2 μεγαφωνα, το ενα παθητικο και το αλλο ενεργο. Το επανω που ειναι παθητικο δεν εχει καμια ηλεκτρικη συνδεση αφου δεν εχει ουτε πηνιο ουτε μαγνητη.
    Για περισσοτερα διαβαστε στο wikipedia στο θεμα "Passive radiator (speaker)"

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

430 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
giorgos-dimopoulos95

Όχι αρκετά μεγάλη, δηλαδή να είναι δεξιά και αριστερά από την οθόνη- monitor.

N1neSe7en

εγω τα εχω στο κουτι εαν εχεις το ηχο μεσω hdmi τοτε εαν η θονη εχει συνδεση για ηχεια μπορεις και στην οθονη

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βελτιώστε την εμπειρία που απολαμβάνετε από τη μουσική και τις ταινίες σας με τη σειρά Z200 της Logitech. Διαθέτουν ρύθμιση έντασης, ρύθμιση μπάσων και σύνδεση mini jack 3,5mm για μεγαλύτερη συμβατότητα. Με μικρές διαστάσεις και μοντέρνο σχεδιασμό θα πλαισιώσουν κάθε συσκευή αναπαραγωγής ήχου και θα δώσουν ζωή στη μουσική, τα παιχνίδια και τις ταινίες σας.

Πλούσιος Ήχος

Η ισχύς 10 Watt Peak / 5 Watt RMS παράγει γεμάτο ήχο που αρκεί για να καλύψει ένα ολόκληρο δωμάτιο. Κάθε ηχείο διαθέτει ένα ενεργό πρόγραμμα που παρέχει ήχο πλήρους εμβέλειας και ένα παθητικό σύστημα που παρέχει ενίσχυση των μπάσων.

Ρυθμιζόμενο Μπάσο

Προσαρμόστε την εμπειρία ακρόασης. Προσθέστε μια άλλη διάσταση στον ήχο σας προσαρμόζοντας το επίπεδο των μπάσων με το καντράν ελέγχου.

Απλές Ρυθμίσεις

Εύκολη πρόσβαση σε ισχύ, ένταση, μπάσα, υποδοχή ακουστικών και βοηθητική υποδοχή στο δεξί ηχείο.

Μικρο Μέγεθος, Δυο Χρώματα

Τα ηχεία Z200 προσφέρουν ήχο υψηλής ποιότητας χωρίς να καταλαμβάνουν πολύ χώρο στο γραφείο σας. Τα ηχεία διατίθενται σε διάφορα χρώματα. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει περισσότερο με το στιλ σας.

Χαρακτηριστικά:

  • Συνολικά watt (Μέγιστο): 10 W
  • Συνολικά watt (RMS): 5 W
  • Είσοδος 3,5 mm: 2 (έως 1080p)
  • Υποδοχή ακουστικών: 1
  • Τροφοδοσία: Πρίζα

Διαστάσεις:

  • Ύψος: 24.1 εκ.
  • Πλάτος: 12.4 εκ.
  • Βάθος: 9 εκ.
  • Βάρος: 1 κιλό

Κατασκευαστής

Είδος
Ηχεία
Ισχύς
5 W
Κανάλια
2
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (100)

  1. 53
  2. 31
  3. 9
  4. 3
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Despoina_Sarrea

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Τα έχω κοντά στα 4 χρόνια. Δεν έχουν πάθει τίποτα και είμαι πολύ ικανοποιημένη και αποτην ποιότητα του ήχου αλλά και από την ένταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κοκκινέλης Θεόδωρος
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    αρκετά ικανοποιημένος από τον ήχο.Βέβαια τα έχω βάλει σε μια μητρική Asus ProArt B760-CREATOR που έχει πολύ καλή έξοδο ήχου,γιατί παίζει μεγάλο ρόλο που συνδέεις τα ηχεία.Και αρκετά δυνατά χωρίς να μπουκόνουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris_tzevelekos
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλιος ήχος ούτε μπάσα ούτε πρίμα και παραμορφώνουν αμέσως τον ήχο. Τουλάχιστο ας τα κάνανε μικρά σε όγκο. Ποιότητα ήχου συγκρίσιμη με ηχεία του jumbo.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    τα είχα αγοράσει το 2020 τότε κάνανε μόνο 25€ δεν ξέρω γιατί τώρα είναι στα 70€ αλλά για σχεδόν 5 χρόνια που τα έχω και τα χρησιμοποιώ καθημερινά δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lneam
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δεν εχω το προιον. Ομως διαβασα σχολιο και βλεπω δυστυχως πως υπαρχουν καταναλωτες που δεν μπορουν να καταλαβουν τι ειναι το τουιτερ και κατακρινουν το προιον. Κατι που το θεωρω αδικο
    Το ηχειο αυτο εχει 2 μεγαφωνα, το ενα παθητικο και το αλλο ενεργο. Το επανω που ειναι παθητικο δεν εχει καμια ηλεκτρικη συνδεση αφου δεν εχει ουτε πηνιο ουτε μαγνητη.
    Για περισσοτερα διαβαστε στο wikipedia στο θεμα "Passive radiator (speaker)"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_M2271
    1
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Καμία σχέση με τον όγκο τους. Το τουιτερ δεν ειναι συνδεδεμένο (τα άνοιξα όταν σταματησαν να δουλεύουν μετά από 3 χρόνια), δουλεύει με τις εσωτερικές δονήσεις (!). Δεν αξίζει τα χρηματα του.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fidippos_t
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχουν πολυ ελλιπης μπασο, κατα τα αλλα πολλυ καθαρο ηχο, καλο για multimedia και για games, αλλα για τραγουδια δεν θα ηταν η πρωτη μου επιλογη...

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos Ε. Ladopoulos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Σας βάζω εικόνα με διαστάσεις (χάρακα για σύγκριση) καθώς σε όλα τα αντίστοιχα προϊόντα δεν έχω δει να τις δίνουν. Π.χ. αν ήξερα ότι ήταν τόσο μεγάλα πιθανόν να έψαχνα άλλα. Όπως φαίνεται έχουν γύρω στα 25 εκατοστά ύψος. Κατά τ' άλλα καλός φαίνεται ο ήχος και η έντασή τους.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Charalampakis
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Την πάτησα... Κάντε μια χάρη στη τσέπη σας και αντι να πάρετε αυτές τις διακοσμητικές βλακείες, στα ίδια χρήματα πάρτε το jbl Go3, τα έχω και τα συγκρίνω εναλλάξ και δεν το πιστεύω πόση χαοτική διαφορά έχουν στα ίδια χρήματα. Και εντωμεταξύ το Go3 είναι και Bluetooth.
    Μην τα αγοράσετε ειναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά, γιαυτό έχουν ένα basic design, γιατι ειναι απλα για διακόσμηση.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taxiarchisd
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Για τα 30 ευρώ 5 αστέρια.πολυ όμορφα.οχι για τρέλα γούστα σε ένταση .Ναι για όποιον θέλει να ακούσει με ποιότητα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zisis65
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προερχομενος απο ηχεια λαπτοπ η διαφορα ειναι τεραστια. Εχοντας 3 μηνες καθημερινης χρησης σε αυτα τα ηχεια εχω να πω οτι ειναι value σιγουρα, σε θεμα ταινιες σειρες μουσικη κλπ ειναι τουμπανα με κρυσταλλινο ηχο, σου αρεσει να τα ακους. Με λιγα λογια για οικιακη χρηση ειναι τοπ, για παρτυ ομως δεν κανει σαφως πας σε αλλη κατηγορια αλλα ενα δωματιο το γεμιζει μια χαρα σε θεμα εντασης και ποιοτητας.
    Υγ: Για αυτους που λενε οτι η ηχος ψαλιδιαζει ειναι αναλογος την καρτα ηχου του pc π.χ στο λαπτοπ που το ειχα βαλει στο 50-60% ψαλιδιαζε ενοχλητικα, αλλα στο pc (7.1 η καρτα) που τα χω τωρα παει πενα κανενα απολυτως προβλημα. Ειναι θεμα καρτας ηχου με λιγα λογια.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billxatzik

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ καλά για οικιακή χρήση, όποτε ακούμε μουσική ή μουσικές εκπομπές στον υπολογιστή χαίρομαι πολύ που τα έχω.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kakiskopriva
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πρωτα απο ολα να πω πως να Αξιολόγησει καπιος ηχεια για pc ειναι τουλαχιστον αστοχο για τον απλουστατο λογω ειναι απο τη πηγη <καρτα ηχου της μητρικης> τροφοδοντουνται.σε δυο δηλαδη διαφορετικα pc μπορει να εχεις τελειως διαφορετικα αποτελεσματα. τωρα για καπια μετρια και πανω μητρικη τα ηχεια απλα τα σπανε και φυσικα και απο τα δυο ηχεια <για τα λεφτα τους εννοειται παντα> σε ποιοτιτα και μπασο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Samaras
    1
    3 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μάπα κανουν συνέχεια ένα θόρυβο και είναι ενοχλητικό δείτε σχετικά βίντεο στο youtube. Επίσης από τα 2 ηχεία σε κάθε μονάδα το ένα είναι διακοσμητικό

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotirios Papadopoulos
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία είναι πανάλαφρα. Αν τα σπρώξεις από μπροστά έχουν κόντρα, ενώ από το πλάι πέφτουν αμέσως. Είναι πλαστικά, αλλά δεν μοιάζει με το είδος του πλαστικού που χαλάει εύκολα. Όταν συνδέω ακουστικά η ένταση αυξάνεται, και ξαναμειώνεται όταν τα αποσυνδέω. Δεν παρατηρώ ιδιαίτερη παραμόρφωση όταν η ένταση πλησιάζει στο μέγιστο. Γενικά πρόκειται για μέτρια ηχεία τα οποία καλύπτουν ικανοποιητικά τις βασικές ανάγκες για μουσική, ταινίες, και παιχνίδια. Υπάρχει και μία θύρα για 2η πηγή ήχου, την οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει. Θα επανέλθω αν χρειαστεί.

    Υ.Γ: Η συσκευασία δεν περιέχει φελιζόλ ή κάποιο προστατευτικό χαρτόνι, όπως συνηθίζεται σε τέτοια προϊόντα.

    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GApostolias
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα παρέλαβα μέσω του έξυπνου καλαθιού. Αν και μου ήρθαν σε λάθος χρώμα, αποφάσισα να τα κρατήσω.
    Χρήση: Υπολογιστής (gaming - ταινίες)
    Εμφάνιση: Πολύ καλή
    Ποιότητα ήχου: Αρκετά καλή
    Ένταση ήχου: Όχι τόσο δυνατά όσο περίμενα, αλλά όχι χαμηλή ώστε να μην είναι αρκετή. Δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τη χρήση που τα ήθελα
    Για οικιακή χρήση μόνο, αποτελούν μία πολύ καλή επιλογή

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1989leuteris
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για ηχεια γραφειου που δεν περιμενεις πολλα πολλα σε θεματα μπασου και εντασεις για μουσικη μια χαρα ειναι σε αυτα τα λεφτα , ομορφα και μπορεις ευκολα να τα μεταφερεις .

    τωρα απλα για να γνωριζετε ειναι 2,5 παλαμες σε ύψος κατι που εγω δεν περιμενα οταν τα παραγγειλα .

    και μια λεπτομερεια ...βαλε ρε logitech λαμπακι led λευκο , που το εχω ολο το ηχειο λευκο και βγαινει η κιτρινιλα απο το λαμπακι !

    update 3/7/22

    Εχει θέματα συνδεσιμοτητας το δεξιο ηχείο , μου έχει σπάσει τα νεύρα .

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thodoris_chioutis
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πάρα πολύ καλά ηχεία.. ΑΛΛΑ:
    Δεν είναι 100% για μουσική, δηλαδή εάν θες παρτυ δεν σου κάνουν δουλειά διότι είναι PC speakers χωρίς εξωτερικό woofer. Οπότε για μουσική, δουλειά γραφείου και χαλαρά πράγματα είναι ότι καλύτερο για τα λεφτά τους σε όλα τα θέματα.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iDimZ
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλά για απλή καθημερινή χρήση. Αν για λίγα παραπάνω χρήματα θέλει κανείς να πάει σε Logitech με subwoofer θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nik_Kormis
    3
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα πιο VALUE FOR MONEY ηχεία υπολογιστή σε αυτά τα χρήματα, εγώ τα πήρα 30€. Τέλειο μπάσο, τέλεια ποιότητα ήχου ακόμα και σε υψηλή ένταση και με πολλές δυνατότητες τροποποίησης ήχου. Επίσης διαθέτουν προσομοίωση ήχου surround, μέσο προγράμματος της realtek. Αν θέλετε ηχεία έως 40€ αυτά είναι μονόδρομος.Μετά από 1 μήνα χρήσης και όχι κατάχρησης δεν άργησε να εμφανιστεί το πρώτο πρόβλημα καθώς από το δεξί ηχείο ακούγεται <<σαν να πετάει μια μύγα μέσα στο ηχείο>> σε εντάσεις άνω του 1/4 του ηχείου! Υποθέτω ότι θα φταίει η κάπως φθηνή ποιότητα κατασκευής! Άνοιξα το ηχείο για να δω τι γίνεται από μέσα! Έμεινα με το στόμα ανοιχτό καθώς τα δύο κάτω που υποτίθεται θα είναι ηχεία δεν είναι και είναι μόνο τα δύο πάνω! Η βλάβη δεν επιδιορθώνεται καθώς το πηνίο τρέμει πάνω στην φούσκα. Έτσι έβαλα λίγο βαμβάκι μεταξύ πηνίου και φούσκας για να μην τρέμει και σαν να το έφτιαξα! Δεν τρέμει αλλά έχει μειωθεί το μπάσο!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_A.
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πρώτη μου εντύπωση οταν άνοιξα το κουτί ειναι οτι είναι πολύ πιο μεγάλα απ' οτι περίμενα. Αυτο δεν ειναι ααπαραίτητα κακο(οχι για όλους ομως, καθώς καποιος μπορεί να εχει μίκρο χώρο). Η δεύτερη ειναι οτι είναι δύνατα, ίσως οχι για μέγαλο χώρο, και έχουν ικανοποιητικό μπάσο για τα γούστα μου. Καθαρός ήχος, δυνατός, ωραία εμφάνιση (αντικειμενικό), καλή κατασκευή, αλλα μην περιμένετε θαύματα σ' αυτά τα χρήματα. Είναι οτι πρέπει για ηχεία υπολογιστή.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosk87
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία αποτελούν καλή επιλογή για όποιον τα χρειάζεται σε γενική χρήση υπολογιστή, διαδίκτυο, κανένα τραγούδι κτλ. Δεν τα συνιστώ για gaming ούτε απαιτητικές εφαρμογές που χρειάζεται δυνατός ήχος. Στα αρνητικά είναι τα προβληματικά μπάσα στον ήχο καθώς και όταν δυναμώσεις τον θόρυβο μπουκώνει ο ήχος ή ακούγονται παράσιτα. Για 27 ευρώ που τα αγόρασα, σχετικά μέτρια επιλογή κατά την γνώμη μου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_tsiak
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμια τα ηχειάκια αυτά!!! για απλή χρηση χωρίς πολλές απαιτήσεις!! στα 20 ευρώ δεν θα βρεις και καλύτερα! δεν έχουν και πολύ δυνατό ήχο ούτε το τρελό μπάσο αλλά με παραχωρήσεις θα τα καταφέρουν σε παιχνίδια, μουσική και οτι αλλο ακούσεις! Εχουν και ωραία εμφάνηση!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgegreenstar
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικα απογοητευτηκα.Ομορφα ειναι και ευχρηστα.Ο ηχος ειναι εντελως θαμπος,το μπασο πραγματικα ανυπαρκτο.Τα πηρα για το γραφειο γνωριζοντας πως δε θα ανεβασω την ενταση πανω απ το 40%.Σε τοσο χαμηλη ενταση θα χαρακτηριζα τον ηχο υποκωφο.Αν δεν ηταν για τετοια χρηση (γραφειου)θα τα πετουσα να παρω κατι ακριβοτερο.Εχω προηγουμενη εμπειρια απο creativeστο ιδιο ποστο.Τα αλλαξα μονο και μονο επειδη μετα απο 6 χρονια σταματησε να λειτουγει το ενα ηχειο.Αποφυγετε τα εκτος και αν εχετε πραγματικα χαμηλες απαιτησεις στην καθαροτητα του ηχου

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ratata
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι πρέπει για καθημερινή χρήση , απλά μην περιμένετε τρελή ποιότητα.

    Για έμενα είναι ότι πρέπει δεν ήθελα κάτι τρέλα ακριβό άλλα χωρίς όταν ανεβάζω τον ήχο να γίνετε χάλια, είναι μικρά και o περίστροφος διακόπτης είναι τρέλα βολικός. Όσο άφορα την κατασκευή είναι οκ, δεν υπαρχή κάτι που χρειάζεται επισήμανση . Έχουν κλείσει τουλάχιστον 2/3 χρόνια και δεν είχα θέματα ακόμα και μετά από πέσιμο. Σε τρέλα ψηλή ένταση η λεπτομέρεια χάνεται άρα δεν είναι για αυτές της έντασης και για αυτό το λόγο το πρότεινα για καθημερινή χρήση και όχι για όλες.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bohlos0
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ερχόμενος απο πολύ καλά 2.0 ηχεία Yamaha που χαλάσαν μετά απο 10+ χρόνια η αίσθηση είναι ετσι κ έτσι.
    Ο ήχος γενικά είναι muted ξεχωρίζουν πολύ τα μπάσα ανεξαρτήτως ρύθμισης του "tone" σε βαθμό που παραμορφώνουν τις άλλες συχνότητες / φωνές σε ταινία.
    Γενικά είναι καλά έχουν ένταση και μπάσο αλλα χάνουν σε λεπτομέρειες.
    Αν τα βρείτε σε προσφορά (κάτω απο €40) πάρτε τα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris racer
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικα ηχεια για δωματιο με πολυ καλο καθαρο και δυνατο ηχο που ξεπερνα τα 80 db ανετα
    αξιζουν τα λεφτα τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makis Kt
    4
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν βάζω 5 γιατί όταν ανεβάζεις την ένταση από τα 2/3 και πάνω..χάνει από την ιδαιτεροτήτα της κρυστάλλινης ποιότητας που τα διακατέχει. Άρα δεν είναι για πάρτη και δυνατές εντάσεις. Για lounge music και καθημερινή χρήση είναι τέλειο!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Polalis
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματα που κοστίζουν είναι πολύ τίμια αγορά.
    Ιδανικά ηχεία για Η/Υ και προσωπική χρήση σε μετρίου μεγέθους δωμάτιο.
    Δεν είναι για πάρτυ, ούτε για πολύ δυνατές εντάσεις.
    Επίσης είναι πολύ όμορφα και εντυπωσιακά στην εμφάνιση.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω κοντά στα 4 χρόνια. Δεν έχουν πάθει τίποτα και είμαι πολύ ικανοποιημένη και αποτην ποιότητα του ήχου αλλά και από την ένταση.

    0
  • αρκετά ικανοποιημένος από τον ήχο.Βέβαια τα έχω βάλει σε μια μητρική Asus ProArt B760-CREATOR που έχει πολύ καλή έξοδο ήχου,γιατί παίζει μεγάλο ρόλο που συνδέεις τα ηχεία.Και αρκετά δυνατά χωρίς να μπουκόνουν.

    1
  • Άθλιος ήχος ούτε μπάσα ούτε πρίμα και παραμορφώνουν αμέσως τον ήχο. Τουλάχιστο ας τα κάνανε μικρά σε όγκο. Ποιότητα ήχου συγκρίσιμη με ηχεία του jumbo.

    0
  • τα είχα αγοράσει το 2020 τότε κάνανε μόνο 25€ δεν ξέρω γιατί τώρα είναι στα 70€ αλλά για σχεδόν 5 χρόνια που τα έχω και τα χρησιμοποιώ καθημερινά δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα

    0
  • Δεν εχω το προιον. Ομως διαβασα σχολιο και βλεπω δυστυχως πως υπαρχουν καταναλωτες που δεν μπορουν να καταλαβουν τι ειναι το τουιτερ και κατακρινουν το προιον. Κατι που το θεωρω αδικο
    Το ηχειο αυτο εχει 2 μεγαφωνα, το ενα παθητικο και το αλλο ενεργο. Το επανω που ειναι παθητικο δεν εχει καμια ηλεκτρικη συνδεση αφου δεν εχει ουτε πηνιο ουτε μαγνητη.
    Για περισσοτερα διαβαστε στο wikipedia στο θεμα "Passive radiator (speaker)"

    2
  • Δες τα όλα
57,22 €
4,00 € σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά