Καθαριστικά Προσώπου

Froika Ac Face Lotion F Καθαρισμού Προσώπου 200ml

Στυπτική αντιμικροβιακή λοσιόν καθαρισμού και τόνωσης του λιπαρού με τάση ακμής δέρμα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. 

Στυπτική αντιμικροβιακή λοσιόν καθαρισμού και τόνωσης του λιπαρού με τάση ακμής δέρμα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή, Ακνεϊκή
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Στυπτική αντιμικροβιακή λοσιόν καθαρισμού και τόνωσης του λιπαρού με τάση ακμής δέρμα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. 

Συνεισφέρει στον ταχύ έλεγχο και την αποκατάσταση της ισορροπίας της μικροβιακής χλωρίδας του δέρματος, απελευθερώνει και συσφίγγει τους δερματικούς πόρους σε βάθος, καθώς απομακρύνει την γυαλάδα, το σμήγμα και τους ρύπους. 

Επίσης, φρεσκάρει και ανακουφίζει το δέρμα δίνοντας μία ευχάριστη αίσθηση δροσιάς και επιταχύνει το χρόνο εξάλειψης των ατελειών του δέρματος (σπυράκια, ακμή). 

Κατάλληλη για ενήλικες, εφήβους και παιδιά άνω των 3 ετών.

Συστατικά & Οφέλη

  • Τονωτικό βάμμα βενζόης: στυπτική, αντιφλεγμονώδης, αιμοστατική, και βακτηριοστατική δράση
  • Βορικό οξύ: αντιμικροβιακή, αντιμυκητιασική, αντισηπτική δράση
  • Camphor: σμηγματορυθμιστική, αντι-κνησμώδης, αντιμικροβιακή, τοπικά αναισθητική και δροσιστική δράση

Χρήση

Τοποθετήστε τη λοσιόν σε ένα βαμβάκι και περάστε με αυτό όλο το πρόσωπό σας, επιμένοντας ιδιαίτερα στις λιπαρές περιοχές και στα σημεία που παρουσιάζουν πρόβλημα. 

Σε σημεία με έντονο πρόβλημα στο πρόσωπο ή το σώμα κάνετε ενσταλάξεις τοπικά και αφήστε το προϊόν να δράσει μέχρις ότου εξατμιστεί.

Είναι κατάλληλη για τον καθαρισμό περιοχών του δέρματος ή των χεριών όταν δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης νερού και σαπουνιού.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή
Ανδρικό
Ναι
Τύπος
Lotion
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (137)

Αξιολογήσεις

  1. 99
  2. 24
  3. 5
  4. 5
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάθος καθαρισμού
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
  • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Άρωμα
  • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα

Από Κύπρο

  • polyxeni19

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I’ve been using this lotion for about 2–3 years.
    It’s a great exfoliating lotion for oily and combination skin types. If you are already using strong acids in your skincare routine, I would recommend using it only at night.
    Otherwise, it can also be used in the morning, but definitely with SPF. It works very well to help control excess oil and keep the skin feeling cleaner and smoother.
    After using it, it’s important to apply a hydrating product on top to keep the skin balanced.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Thank you so much for consistently choosing our product!

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • stefanidoutania
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειναι για καθαρισμο, για απολύμανση και τονερ πιο πολυ θα έλεγα... Εννοείται οτι θα τσούξει τα μάτια αν έρθει σε επαφή μαζί τους, αφού ειναι σαν οινόπνευμα!!!!

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_drk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μυρίζει πολύ έντονα κάτι που δεν μου άρεσε αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό. φεύγουν τα σπυράκια αλλά για λιπαρή επιδερμίδα την ξηραίνει μετα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giselleill88
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το χρησιμοποιώ για τα σπυράκια τοπικά, αν εδώ βγάλει κάποιο βάζω στην καθαρισμένη περιοχη με την κοκκινίλα και ξεραίνεται σε μια μέρα το 50%.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labrosstr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και δεν μυρίζει ωραια, κανει θαύματα με συστηματική χρήση. Το χρησιμοποιώ σε πρόσωπο και πλατη. Αξίζει η αγορά του.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ♥️♥️♥️♥️
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει απαίσια μυρωδιά κατά βάση αλλά κατά τα άλλα είναι εντάξει βοηθάει καθαρίζει καλά. Έχω λιπαρό δέρμα κ μου το στεγνώνει στην αρχή

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billmart7
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω αρκετά λιπαρή επιδερμίδα και κατά καιρούς βγάζω κάτι σαν σπυράκια.Με χρήση λίγων ημερών τα εξαφάνισε και καθάρισε την επιδερμίδα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leni_Paschalidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μυρωδιά είναι πολύ έντονη στην αρχή. Μετά μειώνεται ή το συνηθίζεις. Σαν στυπτικη λοσιον για λιπαρές επιδερμίδες κάνει τέλεια δουλειά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Peggy Gou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμία περίπτωση δεν είναι για ντεμακιγιάζ και η περιγραφή για την χρήση του είναι ξεκάθαρη, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί γίνονται σχόλια του τύπου τσούζει τα μάτια, δεν κάνει καλό ντεμακιγιάζ κτλ. Έχω χρησιμοποιήσει άλλη μία λοσιόν για ακμή και δεν μου έκατσε καθόλου καλά γιατί μου εμφάνισε επιπλέον σπυράκια. Η συγκεκριμένη ναι μεν αφυδατώνει λίγο, αλλά κάνει πολύ καλά τη δουλειά της και βοηθάει αρκετά. Επίσης την χρησιμοποιώ και τοπικά σαν αντισηψία, όταν έχω σπάσει κάποιο σπυράκι ή έχω αφαιρέσει μαύρα στίγματα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ametrine
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ δυνατό, ναι έχει έντονο άρωμα (σαν οινόπνευμα) αλλά από τότε που χρησιμοποιώ τα προϊόντα της σειράς (sal peptide cream, ac salicylic acid cleanser) μαζί με αυτή τη στυπτικη ενώ έφυγε η κυστική ακμή γέμισα με φαγεσωρες. Άλλο πρόβλημα τώρα, επειδή ξεκίνησα την θεραπεία με όλα τα προϊόντα ταυτόχρονα δεν μπορώ να εντοπίσω ποιο ακριβώς δημιουργεί το πρόβλημα ή αν φταίνε όλα μαζί.
    Έχω περίεργο δέρμα, ξηρό με τάση ακμής και δύσκολα μου κάθεται κρέμα και προϊόντα γενικά. Μεγάλη απογοητεύση....

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΒΑΒΛΑΔΕΛΛΗ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν. Χάνει το πέμπτο αστέρι ξεκάθαρα λόγω της μυρωδιάς του. Είναι πραγματικά ανυπόφορη, δυσάρεστη. Το καλό είναι ότι εξασθενεί σχετικά γρήγορα...

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω ακμή χρόνων τώρα καί αυτό το προιον με έχει βοηθήσει πολυ στο να καθαρίζω καλά το δερμα μου και να βαζω τις κατάλληλες κρέμες μετά. είναι πολυ σημαντικό να καθαρίζουμε σωστά το δέρμα μας ειδικά οταν ζουμε σρ πολη οπου οι ρυθμοί είναι γρήγορη και υπάρχει βρωμιά παντού. Το μονο ελάττωμα ειναι η μυρωδιά του αλλά ευτυχώς εξασθενεί πολυ γρήγορα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glykoulavrana2
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη επιλογή! Το μόνο που με έσωσε με την ακμή συν κάποια άλλα προϊόντα μαζί! Το αγοράζω ξανά και ξανά!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mar1na
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου το πρότεινε η δερματολόγος, γιατί έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και μεταξύ του πρωινού και βραδινου καθαρισμου προσώπου με σαπουνια, υπήρχε λιπαρότητα. Το προϊόν μυρίζει κάπως παράξενα και αυτό είναι λιγάκι ενοχλητικό. Όμως αφού το βάλεις δεν μυρίζει πάνω σε εμένα. Κάνει πολύ καλή δουλειά και με ανακουφίζει από την λιπαρότητα. Αν και υπάρχει αυτή η μυρωδιάς θα το ξανα αγόραζα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iro.S!
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου το σύστησε η δερματολόγος προκειμένου να αφαιρείται όλη η λιπαρότητα από το πρόσωπο μου . Πραγματικά ειναι οτι καλύτερο ! Μυρίζει σαν οινόπνευμα και εμενα προσωπικά δεν με χαλάει καθολου ! Κανει ακριβως οτι υπόσχεται. Το αγοράζω ξανα και ξανα και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσους εχουν θέμα με την λιπαρότητα !

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alem7385
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν δεν είναι για ντεμακιγιάζ ουτε για ενυδάτωση.Μυρίζει σαν οινόπνευμα έντονα αλλά για λιπαρές επιδερμίδες ειδικά με τάσεις ακμής κάνει αυτό ακριβώς που πρέπει δηλαδή απομακρύνει τη λιπαρότητα.

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota_giotaki
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ενα προϊόν αρκετά δυνατό, εχει έντονο άρωμα ειναι οτι πρέπει για λυπαρες επιδερμίδες, για μικτές ή κανονικές ίσως προκαλέσει ξηρότητα σε καθημερινή χρήση

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilina_Diskaki
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή λοσιόν για πρόσωπα με μικτό δέρμα με τάση ακμής. Εξουδετερωνει τα σπυράκια και καθαρίζει το δέρμα πολύ καλά. Συνιστάται ενυδατική κρέμα μετά τη χρήση της.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sonia20/01/1988
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν για τα μαύρα στίγματα κ δυστυχώς έχω γεμίσει σπυράκια ενώ δεν είχα καθόλου πριν.Οσο για τους πόρους όντως τους μικραίνει αλλά τα μαύρα στίγματα δεν εξαφανίζονται .Δεν θα το ξανααγοραζα.

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EYDOXIA_PAPATRAIANOU
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλή λοσιόν καθαρισμού για ακμή
    Μου την έχει συστήσει ο δερματολόγος με ένα σαπούνι
    Από τότε δεν έχω ούτε ένα σπιτάκι

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aria1239
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν χαιρομαι που δεν έχει μέσα τεχνητά αρώματα γιατί κάνουν πραγματικά κακο στο δερμα και δεν τα προτιμω. Καθαρίζει σε βάθος και αφαιρεί την λιπαρότητα ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. Ο λογος που έβαλα ότι τσούζει πιο τα μάτια είναι επειδή έχει πολύ δυνατό άρωμα το οποία στη αρχή είναι λιγο ενοχλητικό αν το απλώσεις κοντά στα μάτια. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το άρωμα του, μυριζει σαν οινόπνευμα λιγο, και για αυτό το λόγο εξουδετερώνει πόρους και σπυρακια ! Εξαιρετικό

    • Βάθος καθαρισμού
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arietta_Tsal
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή λοσιόν! Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα και το νιώθεις κατευθείαν. Το άρωμα του είναι το μόνο αρνητικό καθώς είναι παρα πολυ έντονο αλλά εκτός του ότι μετά από λίγο φευγει απο την επιδερμίδα, πραγματικα ειναι το τελευταίο πραγμα που θα κοιτάξεις σε σχέση με τα αποτελέσματα που δίνει. με χρήση μια φορά την ημέρα είδα τεράστια βελτίωση στην επιδερμίδα μου, πολυ λεία και απαλη και χωρίς μαυρα στίγματα. ΔΕΝ είναι για ντεμακιγιαζ, αν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούν τέτοιο προιον στα μάτια για να ξεβαφτουν! Προσωπικά εγώ δεν χρειάζομαι κατευθείαν ενυδατική γιατί δεν με ξηραινει, αλλά αυτό είναι στον τυπο δέρματος του καθενός. Το προτεινω με κλειστά μάτια!!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Andr
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μετά το. ντεμακιγιαζ βάζω σε ένα βαμβάκι και πραγματικα βλέπεις ποσο καθαρίζει το δέρμα! η καλυτερη λοσιόν που έχω βάλει ποτε !

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Danai_Dentsika
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγοράστηκε για εφηβική ακμή, κατόπιν συμβουλής δερματολόγου. Άριστα αποτελέσματα πολύ γρήγορα, ειδικά στα μαύρα στίγματα και τους κλειστούς πόρους. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι επιτρέπεται η χρήση από 3 ετών! Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα καθόλου. Η μυρωδιά είναι αρκερά ασυνήθιστη, αλλά όχι ενοχλητική, άλλωστε δε μένει στο δέρμα.
    Μόνο αρνητικό, ότι τελειωνει το μπουκάλι γρήγορα, αλλά θα συνεχίσω να το αγοράζω για όσο θα είναι απαραίτητο. Συνιστάται ανεπιφύλακτα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassachou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια λοσιόν.
    μου την πρότεινε ο δερματολόγος για ακμή ράχης.
    δεν ξηραίνει το δέρμα.
    με γλύτωσε από τη φαγούρα.
    προσωπικά με ψιλοέτσουζε εφαρμόζοντας την αλλά είδα αποτέλεσμα και πλέον τη βάζω και στην ακμή προσώπου.
    συσφίγγει τέλεια τους πόρους και καθαρίζει το σμήγμα.
    εννοείται ότι δεν κάνει για μάτια και ντεμακιγιάζ, δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση.
    αξίζει!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariam.
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο προϊόν όταν θέλεις βαθύ καθαρισμό του δέρματος και πρόληψη για σπυράκια σε λιπαρό δέρμα...εγώ το χρησιμοποιώ χρόνια κ τώρα το χρησιμοποιούν κ τα παιδιά μου στην εφηβεία...σ' εκείνα δεν τους αρέσει η μυρωδιά που εγώ την έχω συνηθίσει κ δε με ενοχλεί καθόλου, αλλά τους αρέσει το αποτέλεσμα σε σχέση με άλλα προϊόντα που δοκίμασαν.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • msd1
    5
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τσουζει τα ματια αλλα πραγματικα ακομα κ μετα απο σχολαστικο καθαρισμο αφαιρει εξτρα 'ρυπους' απο το προσωπο κ το νιωθεις πιο καθαρο κ λαμπερο μετα τη χρηση κ ας τραβαει λιγο το δερμα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristina_doul
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν κανει για ντεμακιγιαζ σε καμια περίπτωση..
    Μετα τον καθαρισμό και πλύσιμο με σαπούνι περναω το προσωπο μου μια δυο φορες το αφήνει απαλό ενυδατωμενο συσφιγγουν οι πόροι απαραιτήτως μετα την εφαρμογή της θέλει ενυδατικη κρέμα αλλιώς ξηραινει το προσωπο αν δεν βάλεις κρέμα..
    Κατα τ άλλα πολύ καλό προϊόν το δοκιμασα απ το γιο μου που κανει θεραπεία ακμής κ απο τοτε το παίρνω κ για εμένα αν κ δεν έχω ακμή..

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I’ve been using this lotion for about 2–3 years.
    It’s a great exfoliating lotion for oily and combination skin types. If you are already using strong acids in your skincare routine, I would recommend using it only at night.
    Otherwise, it can also be used in the morning, but definitely with SPF. It works very well to help control excess oil and keep the skin feeling cleaner and smoother.
    After using it, it’s important to apply a hydrating product on top to keep the skin balanced.

    0
  • 0
  • Δεν ειναι για καθαρισμο, για απολύμανση και τονερ πιο πολυ θα έλεγα... Εννοείται οτι θα τσούξει τα μάτια αν έρθει σε επαφή μαζί τους, αφού ειναι σαν οινόπνευμα!!!!

    1
  • μυρίζει πολύ έντονα κάτι που δεν μου άρεσε αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό. φεύγουν τα σπυράκια αλλά για λιπαρή επιδερμίδα την ξηραίνει μετα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1872 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Στυπτική αντιμικροβιακή λοσιόν καθαρισμού και τόνωσης του λιπαρού με τάση ακμής δέρμα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. 

Συνεισφέρει στον ταχύ έλεγχο και την αποκατάσταση της ισορροπίας της μικροβιακής χλωρίδας του δέρματος, απελευθερώνει και συσφίγγει τους δερματικούς πόρους σε βάθος, καθώς απομακρύνει την γυαλάδα, το σμήγμα και τους ρύπους. 

Επίσης, φρεσκάρει και ανακουφίζει το δέρμα δίνοντας μία ευχάριστη αίσθηση δροσιάς και επιταχύνει το χρόνο εξάλειψης των ατελειών του δέρματος (σπυράκια, ακμή). 

Κατάλληλη για ενήλικες, εφήβους και παιδιά άνω των 3 ετών.

Συστατικά & Οφέλη

  • Τονωτικό βάμμα βενζόης: στυπτική, αντιφλεγμονώδης, αιμοστατική, και βακτηριοστατική δράση
  • Βορικό οξύ: αντιμικροβιακή, αντιμυκητιασική, αντισηπτική δράση
  • Camphor: σμηγματορυθμιστική, αντι-κνησμώδης, αντιμικροβιακή, τοπικά αναισθητική και δροσιστική δράση

Χρήση

Τοποθετήστε τη λοσιόν σε ένα βαμβάκι και περάστε με αυτό όλο το πρόσωπό σας, επιμένοντας ιδιαίτερα στις λιπαρές περιοχές και στα σημεία που παρουσιάζουν πρόβλημα. 

Σε σημεία με έντονο πρόβλημα στο πρόσωπο ή το σώμα κάνετε ενσταλάξεις τοπικά και αφήστε το προϊόν να δράσει μέχρις ότου εξατμιστεί.

Είναι κατάλληλη για τον καθαρισμό περιοχών του δέρματος ή των χεριών όταν δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης νερού και σαπουνιού.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή
Ανδρικό
Ναι
Τύπος
Lotion
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (137)

  1. 99
  2. 24
  3. 5
  4. 5
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάθος καθαρισμού
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
  • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Άρωμα
  • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα

Από Κύπρο

  • polyxeni19

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I’ve been using this lotion for about 2–3 years.
    It’s a great exfoliating lotion for oily and combination skin types. If you are already using strong acids in your skincare routine, I would recommend using it only at night.
    Otherwise, it can also be used in the morning, but definitely with SPF. It works very well to help control excess oil and keep the skin feeling cleaner and smoother.
    After using it, it’s important to apply a hydrating product on top to keep the skin balanced.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Thank you so much for consistently choosing our product!

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • stefanidoutania
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειναι για καθαρισμο, για απολύμανση και τονερ πιο πολυ θα έλεγα... Εννοείται οτι θα τσούξει τα μάτια αν έρθει σε επαφή μαζί τους, αφού ειναι σαν οινόπνευμα!!!!

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_drk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μυρίζει πολύ έντονα κάτι που δεν μου άρεσε αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό. φεύγουν τα σπυράκια αλλά για λιπαρή επιδερμίδα την ξηραίνει μετα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giselleill88
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το χρησιμοποιώ για τα σπυράκια τοπικά, αν εδώ βγάλει κάποιο βάζω στην καθαρισμένη περιοχη με την κοκκινίλα και ξεραίνεται σε μια μέρα το 50%.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labrosstr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και δεν μυρίζει ωραια, κανει θαύματα με συστηματική χρήση. Το χρησιμοποιώ σε πρόσωπο και πλατη. Αξίζει η αγορά του.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ♥️♥️♥️♥️
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει απαίσια μυρωδιά κατά βάση αλλά κατά τα άλλα είναι εντάξει βοηθάει καθαρίζει καλά. Έχω λιπαρό δέρμα κ μου το στεγνώνει στην αρχή

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billmart7
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω αρκετά λιπαρή επιδερμίδα και κατά καιρούς βγάζω κάτι σαν σπυράκια.Με χρήση λίγων ημερών τα εξαφάνισε και καθάρισε την επιδερμίδα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leni_Paschalidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μυρωδιά είναι πολύ έντονη στην αρχή. Μετά μειώνεται ή το συνηθίζεις. Σαν στυπτικη λοσιον για λιπαρές επιδερμίδες κάνει τέλεια δουλειά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Peggy Gou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμία περίπτωση δεν είναι για ντεμακιγιάζ και η περιγραφή για την χρήση του είναι ξεκάθαρη, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί γίνονται σχόλια του τύπου τσούζει τα μάτια, δεν κάνει καλό ντεμακιγιάζ κτλ. Έχω χρησιμοποιήσει άλλη μία λοσιόν για ακμή και δεν μου έκατσε καθόλου καλά γιατί μου εμφάνισε επιπλέον σπυράκια. Η συγκεκριμένη ναι μεν αφυδατώνει λίγο, αλλά κάνει πολύ καλά τη δουλειά της και βοηθάει αρκετά. Επίσης την χρησιμοποιώ και τοπικά σαν αντισηψία, όταν έχω σπάσει κάποιο σπυράκι ή έχω αφαιρέσει μαύρα στίγματα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ametrine
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ δυνατό, ναι έχει έντονο άρωμα (σαν οινόπνευμα) αλλά από τότε που χρησιμοποιώ τα προϊόντα της σειράς (sal peptide cream, ac salicylic acid cleanser) μαζί με αυτή τη στυπτικη ενώ έφυγε η κυστική ακμή γέμισα με φαγεσωρες. Άλλο πρόβλημα τώρα, επειδή ξεκίνησα την θεραπεία με όλα τα προϊόντα ταυτόχρονα δεν μπορώ να εντοπίσω ποιο ακριβώς δημιουργεί το πρόβλημα ή αν φταίνε όλα μαζί.
    Έχω περίεργο δέρμα, ξηρό με τάση ακμής και δύσκολα μου κάθεται κρέμα και προϊόντα γενικά. Μεγάλη απογοητεύση....

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΒΑΒΛΑΔΕΛΛΗ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν. Χάνει το πέμπτο αστέρι ξεκάθαρα λόγω της μυρωδιάς του. Είναι πραγματικά ανυπόφορη, δυσάρεστη. Το καλό είναι ότι εξασθενεί σχετικά γρήγορα...

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω ακμή χρόνων τώρα καί αυτό το προιον με έχει βοηθήσει πολυ στο να καθαρίζω καλά το δερμα μου και να βαζω τις κατάλληλες κρέμες μετά. είναι πολυ σημαντικό να καθαρίζουμε σωστά το δέρμα μας ειδικά οταν ζουμε σρ πολη οπου οι ρυθμοί είναι γρήγορη και υπάρχει βρωμιά παντού. Το μονο ελάττωμα ειναι η μυρωδιά του αλλά ευτυχώς εξασθενεί πολυ γρήγορα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glykoulavrana2
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη επιλογή! Το μόνο που με έσωσε με την ακμή συν κάποια άλλα προϊόντα μαζί! Το αγοράζω ξανά και ξανά!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mar1na
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου το πρότεινε η δερματολόγος, γιατί έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και μεταξύ του πρωινού και βραδινου καθαρισμου προσώπου με σαπουνια, υπήρχε λιπαρότητα. Το προϊόν μυρίζει κάπως παράξενα και αυτό είναι λιγάκι ενοχλητικό. Όμως αφού το βάλεις δεν μυρίζει πάνω σε εμένα. Κάνει πολύ καλή δουλειά και με ανακουφίζει από την λιπαρότητα. Αν και υπάρχει αυτή η μυρωδιάς θα το ξανα αγόραζα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iro.S!
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου το σύστησε η δερματολόγος προκειμένου να αφαιρείται όλη η λιπαρότητα από το πρόσωπο μου . Πραγματικά ειναι οτι καλύτερο ! Μυρίζει σαν οινόπνευμα και εμενα προσωπικά δεν με χαλάει καθολου ! Κανει ακριβως οτι υπόσχεται. Το αγοράζω ξανα και ξανα και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσους εχουν θέμα με την λιπαρότητα !

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alem7385
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν δεν είναι για ντεμακιγιάζ ουτε για ενυδάτωση.Μυρίζει σαν οινόπνευμα έντονα αλλά για λιπαρές επιδερμίδες ειδικά με τάσεις ακμής κάνει αυτό ακριβώς που πρέπει δηλαδή απομακρύνει τη λιπαρότητα.

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota_giotaki
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ενα προϊόν αρκετά δυνατό, εχει έντονο άρωμα ειναι οτι πρέπει για λυπαρες επιδερμίδες, για μικτές ή κανονικές ίσως προκαλέσει ξηρότητα σε καθημερινή χρήση

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilina_Diskaki
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή λοσιόν για πρόσωπα με μικτό δέρμα με τάση ακμής. Εξουδετερωνει τα σπυράκια και καθαρίζει το δέρμα πολύ καλά. Συνιστάται ενυδατική κρέμα μετά τη χρήση της.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sonia20/01/1988
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν για τα μαύρα στίγματα κ δυστυχώς έχω γεμίσει σπυράκια ενώ δεν είχα καθόλου πριν.Οσο για τους πόρους όντως τους μικραίνει αλλά τα μαύρα στίγματα δεν εξαφανίζονται .Δεν θα το ξανααγοραζα.

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EYDOXIA_PAPATRAIANOU
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλή λοσιόν καθαρισμού για ακμή
    Μου την έχει συστήσει ο δερματολόγος με ένα σαπούνι
    Από τότε δεν έχω ούτε ένα σπιτάκι

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aria1239
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν χαιρομαι που δεν έχει μέσα τεχνητά αρώματα γιατί κάνουν πραγματικά κακο στο δερμα και δεν τα προτιμω. Καθαρίζει σε βάθος και αφαιρεί την λιπαρότητα ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. Ο λογος που έβαλα ότι τσούζει πιο τα μάτια είναι επειδή έχει πολύ δυνατό άρωμα το οποία στη αρχή είναι λιγο ενοχλητικό αν το απλώσεις κοντά στα μάτια. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το άρωμα του, μυριζει σαν οινόπνευμα λιγο, και για αυτό το λόγο εξουδετερώνει πόρους και σπυρακια ! Εξαιρετικό

    • Βάθος καθαρισμού
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arietta_Tsal
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή λοσιόν! Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα και το νιώθεις κατευθείαν. Το άρωμα του είναι το μόνο αρνητικό καθώς είναι παρα πολυ έντονο αλλά εκτός του ότι μετά από λίγο φευγει απο την επιδερμίδα, πραγματικα ειναι το τελευταίο πραγμα που θα κοιτάξεις σε σχέση με τα αποτελέσματα που δίνει. με χρήση μια φορά την ημέρα είδα τεράστια βελτίωση στην επιδερμίδα μου, πολυ λεία και απαλη και χωρίς μαυρα στίγματα. ΔΕΝ είναι για ντεμακιγιαζ, αν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούν τέτοιο προιον στα μάτια για να ξεβαφτουν! Προσωπικά εγώ δεν χρειάζομαι κατευθείαν ενυδατική γιατί δεν με ξηραινει, αλλά αυτό είναι στον τυπο δέρματος του καθενός. Το προτεινω με κλειστά μάτια!!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Andr
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μετά το. ντεμακιγιαζ βάζω σε ένα βαμβάκι και πραγματικα βλέπεις ποσο καθαρίζει το δέρμα! η καλυτερη λοσιόν που έχω βάλει ποτε !

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Danai_Dentsika
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγοράστηκε για εφηβική ακμή, κατόπιν συμβουλής δερματολόγου. Άριστα αποτελέσματα πολύ γρήγορα, ειδικά στα μαύρα στίγματα και τους κλειστούς πόρους. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι επιτρέπεται η χρήση από 3 ετών! Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα καθόλου. Η μυρωδιά είναι αρκερά ασυνήθιστη, αλλά όχι ενοχλητική, άλλωστε δε μένει στο δέρμα.
    Μόνο αρνητικό, ότι τελειωνει το μπουκάλι γρήγορα, αλλά θα συνεχίσω να το αγοράζω για όσο θα είναι απαραίτητο. Συνιστάται ανεπιφύλακτα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassachou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια λοσιόν.
    μου την πρότεινε ο δερματολόγος για ακμή ράχης.
    δεν ξηραίνει το δέρμα.
    με γλύτωσε από τη φαγούρα.
    προσωπικά με ψιλοέτσουζε εφαρμόζοντας την αλλά είδα αποτέλεσμα και πλέον τη βάζω και στην ακμή προσώπου.
    συσφίγγει τέλεια τους πόρους και καθαρίζει το σμήγμα.
    εννοείται ότι δεν κάνει για μάτια και ντεμακιγιάζ, δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση.
    αξίζει!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariam.
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο προϊόν όταν θέλεις βαθύ καθαρισμό του δέρματος και πρόληψη για σπυράκια σε λιπαρό δέρμα...εγώ το χρησιμοποιώ χρόνια κ τώρα το χρησιμοποιούν κ τα παιδιά μου στην εφηβεία...σ' εκείνα δεν τους αρέσει η μυρωδιά που εγώ την έχω συνηθίσει κ δε με ενοχλεί καθόλου, αλλά τους αρέσει το αποτέλεσμα σε σχέση με άλλα προϊόντα που δοκίμασαν.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • msd1
    5
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τσουζει τα ματια αλλα πραγματικα ακομα κ μετα απο σχολαστικο καθαρισμο αφαιρει εξτρα 'ρυπους' απο το προσωπο κ το νιωθεις πιο καθαρο κ λαμπερο μετα τη χρηση κ ας τραβαει λιγο το δερμα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristina_doul
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν κανει για ντεμακιγιαζ σε καμια περίπτωση..
    Μετα τον καθαρισμό και πλύσιμο με σαπούνι περναω το προσωπο μου μια δυο φορες το αφήνει απαλό ενυδατωμενο συσφιγγουν οι πόροι απαραιτήτως μετα την εφαρμογή της θέλει ενυδατικη κρέμα αλλιώς ξηραινει το προσωπο αν δεν βάλεις κρέμα..
    Κατα τ άλλα πολύ καλό προϊόν το δοκιμασα απ το γιο μου που κανει θεραπεία ακμής κ απο τοτε το παίρνω κ για εμένα αν κ δεν έχω ακμή..

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I’ve been using this lotion for about 2–3 years.
    It’s a great exfoliating lotion for oily and combination skin types. If you are already using strong acids in your skincare routine, I would recommend using it only at night.
    Otherwise, it can also be used in the morning, but definitely with SPF. It works very well to help control excess oil and keep the skin feeling cleaner and smoother.
    After using it, it’s important to apply a hydrating product on top to keep the skin balanced.

    0
  • 0
  • Δεν ειναι για καθαρισμο, για απολύμανση και τονερ πιο πολυ θα έλεγα... Εννοείται οτι θα τσούξει τα μάτια αν έρθει σε επαφή μαζί τους, αφού ειναι σαν οινόπνευμα!!!!

    1
  • μυρίζει πολύ έντονα κάτι που δεν μου άρεσε αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό. φεύγουν τα σπυράκια αλλά για λιπαρή επιδερμίδα την ξηραίνει μετα

    0
  • Δες τα όλα
10,70 €
5,00 €   μεταφορικά