Στρατιωτικά Άρβυλα

Στρατιωτικά Αρβύλα Combat SWATT Δερμάτινα Μαύρα

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Με πλαϊνό φερμουάρ
  • Σταθερό δέσιμο
  • Επένδυση άξονα

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μποτάκια
Αδιάβροχα
Όχι
Αντιολισθητικά
Όχι
Με Φερμουάρ
Ναι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 8
  2. 4
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα υλικών
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • h_theodoropoulos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτρια έως κακή ποιότητα.
    Ο πάτος καθόλου ανατομικός και λεπτός σε σημείο που νιώθεις το παραμικρό από κάτω.
    Σίγουρα θέλουν έναν πολύ καλό πάτο μέσα για να γίνει υποφερτό σαν αρβύλα.
    Πολύ ελαφριά αλλά για αν σκέφτεστε περπάτημα σε χώμα λ, εργασίες σκληρές κτλ, ξεχάστε το.
    Για στρατιωτικούς που πάνε μόνο από γραφείο σε γραφείο μια χαρά είναι (αν βάλεις πάτο καλό) αλλά μέχρι εκεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_safkakis12
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι χειρότερο δεν τα ζόρισα καν και διαλύθηκαν σε 2 μήνες.

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Voulgaraki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I’ve had them for 2 months and I’ve been wearing them non stop and for many hours. Until now they’re worth their money!

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwrgos_vassos
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι χειρότερο για 39€ ... ούτε μήνα ... χωρίς ζορισμα απλά με υγρασία ήδη σάπισαν στο πάνω μέρος ...

    κινέζικα μου έβαζαν χρόνο στα 30€

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ik99
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ελαφριά παπουτσια. Ο πατος ειναξ λιγο σκληρος αλλα σε σύγκριση με τα Αρβυλα του στρατου ειναι πολυ καλυτερα.Επισης, βολευει πολυ το φερμουαρ που εχει.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πατάς πέτρα και είναι έτοιμο να διαλυθεί όλο το άρβυλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΆνεσηΠοιότητα υλικώνΑντοχήΒάροςΣχέση ποιότητας-τιμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραίες εμφανισιακά αλλά μέτρια ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υλικών
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μέτρια έως κακή ποιότητα.
    Ο πάτος καθόλου ανατομικός και λεπτός σε σημείο που νιώθεις το παραμικρό από κάτω.
    Σίγουρα θέλουν έναν πολύ καλό πάτο μέσα για να γίνει υποφερτό σαν αρβύλα.
    Πολύ ελαφριά αλλά για αν σκέφτεστε περπάτημα σε χώμα λ, εργασίες σκληρές κτλ, ξεχάστε το.
    Για στρατιωτικούς που πάνε μόνο από γραφείο σε γραφείο μια χαρά είναι (αν βάλεις πάτο καλό) αλλά μέχρι εκεί.

    0
  • Ότι χειρότερο δεν τα ζόρισα καν και διαλύθηκαν σε 2 μήνες.

    0
  • I’ve had them for 2 months and I’ve been wearing them non stop and for many hours. Until now they’re worth their money!

    0
  • ότι χειρότερο για 39€ ... ούτε μήνα ... χωρίς ζορισμα απλά με υγρασία ήδη σάπισαν στο πάνω μέρος ...

    κινέζικα μου έβαζαν χρόνο στα 30€

    1
  • Πολυ ελαφριά παπουτσια. Ο πατος ειναξ λιγο σκληρος αλλα σε σύγκριση με τα Αρβυλα του στρατου ειναι πολυ καλυτερα.Επισης, βολευει πολυ το φερμουαρ που εχει.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

168 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μποτάκια
Αδιάβροχα
Όχι
Αντιολισθητικά
Όχι
Με Φερμουάρ
Ναι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 8
  2. 4
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα υλικών
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • h_theodoropoulos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτρια έως κακή ποιότητα.
    Ο πάτος καθόλου ανατομικός και λεπτός σε σημείο που νιώθεις το παραμικρό από κάτω.
    Σίγουρα θέλουν έναν πολύ καλό πάτο μέσα για να γίνει υποφερτό σαν αρβύλα.
    Πολύ ελαφριά αλλά για αν σκέφτεστε περπάτημα σε χώμα λ, εργασίες σκληρές κτλ, ξεχάστε το.
    Για στρατιωτικούς που πάνε μόνο από γραφείο σε γραφείο μια χαρά είναι (αν βάλεις πάτο καλό) αλλά μέχρι εκεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_safkakis12
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι χειρότερο δεν τα ζόρισα καν και διαλύθηκαν σε 2 μήνες.

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Voulgaraki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I’ve had them for 2 months and I’ve been wearing them non stop and for many hours. Until now they’re worth their money!

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwrgos_vassos
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι χειρότερο για 39€ ... ούτε μήνα ... χωρίς ζορισμα απλά με υγρασία ήδη σάπισαν στο πάνω μέρος ...

    κινέζικα μου έβαζαν χρόνο στα 30€

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ik99
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ελαφριά παπουτσια. Ο πατος ειναξ λιγο σκληρος αλλα σε σύγκριση με τα Αρβυλα του στρατου ειναι πολυ καλυτερα.Επισης, βολευει πολυ το φερμουαρ που εχει.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πατάς πέτρα και είναι έτοιμο να διαλυθεί όλο το άρβυλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΆνεσηΠοιότητα υλικώνΑντοχήΒάροςΣχέση ποιότητας-τιμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραίες εμφανισιακά αλλά μέτρια ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υλικών
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μέτρια έως κακή ποιότητα.
    Ο πάτος καθόλου ανατομικός και λεπτός σε σημείο που νιώθεις το παραμικρό από κάτω.
    Σίγουρα θέλουν έναν πολύ καλό πάτο μέσα για να γίνει υποφερτό σαν αρβύλα.
    Πολύ ελαφριά αλλά για αν σκέφτεστε περπάτημα σε χώμα λ, εργασίες σκληρές κτλ, ξεχάστε το.
    Για στρατιωτικούς που πάνε μόνο από γραφείο σε γραφείο μια χαρά είναι (αν βάλεις πάτο καλό) αλλά μέχρι εκεί.

    0
  • Ότι χειρότερο δεν τα ζόρισα καν και διαλύθηκαν σε 2 μήνες.

    0
  • I’ve had them for 2 months and I’ve been wearing them non stop and for many hours. Until now they’re worth their money!

    0
  • ότι χειρότερο για 39€ ... ούτε μήνα ... χωρίς ζορισμα απλά με υγρασία ήδη σάπισαν στο πάνω μέρος ...

    κινέζικα μου έβαζαν χρόνο στα 30€

    1
  • Πολυ ελαφριά παπουτσια. Ο πατος ειναξ λιγο σκληρος αλλα σε σύγκριση με τα Αρβυλα του στρατου ειναι πολυ καλυτερα.Επισης, βολευει πολυ το φερμουαρ που εχει.

    1
  • Δες τα όλα
39,00 €
5,00 €   μεταφορικά