Lip Care

Dust+Cream Lip Balm Strawberry & Cream 11gr

Το Lip Balm DUST+CREAM, πλούσιο σε ενυδατικά έλαια και βούτυρα, χαρίζει απαλή, ενυδατωμένα και λαμπερά χείλη.

Ιδανικό προϊόν για την ανακούφιση των σκασμένων και αφυδατωμένων χειλιών.

Το Lip Balm DUST+CREAM, πλούσιο σε ενυδατικά έλαια και βούτυρα, χαρίζει απαλή, ενυδατωμένα και λαμπερά χείλη.

Ιδανικό προϊόν για την ανακούφιση των σκασμένων και αφυδατωμένων χειλιών.

5 30
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από DUST+CREAM
Ελλάδα
Δες Περιποίηση Προσώπου στη σελίδα του DUST+CREAM

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Lip Balm DUST+CREAM, πλούσιο σε ενυδατικά έλαια και βούτυρα, χαρίζει απαλή, ενυδατωμένα και λαμπερά χείλη.

Ιδανικό προϊόν για την ανακούφιση των σκασμένων και αφυδατωμένων χειλιών.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Balm
Χρώμα
Ναι
Συσκευασία
Pot
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
11 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχει μία ικανοποιητική ενυδάτωση,όμως εγώ που έχω υπερβολικά ξυρά δεν θα το πρότεινα. Η μυρωδιά πολύ έντονη που εμένα προσωπικά μου αρέσει,σε κάποιους ανθρώπους μπορεί να τους φανεί λίγο ενοχλητική. Έχει όντως μία πολύ ωραία κρεμώδη υφή,εγώ χρησιμοποιώ πινελάκι για να μην το χαλάω.Θα το ξανά αγόραζα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τέλειο, τέλειο, τέλειο!Μου το έφερε μια φίλη μου σαν δώρο.Ειναι καταπληκτικό, μυρίζει ΥΠΈΡΟΧΑ και έχει πολύ ωραία υφή!!!!Σας συμβουλεύω να το πάρετε.Θα το αγόραζα ξανά

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει μία ικανοποιητική ενυδάτωση,όμως εγώ που έχω υπερβολικά ξυρά δεν θα το πρότεινα. Η μυρωδιά πολύ έντονη που εμένα προσωπικά μου αρέσει,σε κάποιους ανθρώπους μπορεί να τους φανεί λίγο ενοχλητική. Έχει όντως μία πολύ ωραία κρεμώδη υφή,εγώ χρησιμοποιώ πινελάκι για να μην το χαλάω.Θα το ξανά αγόραζα.

    0
  • τέλειο, τέλειο, τέλειο!Μου το έφερε μια φίλη μου σαν δώρο.Ειναι καταπληκτικό, μυρίζει ΥΠΈΡΟΧΑ και έχει πολύ ωραία υφή!!!!Σας συμβουλεύω να το πάρετε.Θα το αγόραζα ξανά

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Lip Balm DUST+CREAM, πλούσιο σε ενυδατικά έλαια και βούτυρα, χαρίζει απαλή, ενυδατωμένα και λαμπερά χείλη.

Ιδανικό προϊόν για την ανακούφιση των σκασμένων και αφυδατωμένων χειλιών.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Balm
Χρώμα
Ναι
Συσκευασία
Pot
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
11 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχει μία ικανοποιητική ενυδάτωση,όμως εγώ που έχω υπερβολικά ξυρά δεν θα το πρότεινα. Η μυρωδιά πολύ έντονη που εμένα προσωπικά μου αρέσει,σε κάποιους ανθρώπους μπορεί να τους φανεί λίγο ενοχλητική. Έχει όντως μία πολύ ωραία κρεμώδη υφή,εγώ χρησιμοποιώ πινελάκι για να μην το χαλάω.Θα το ξανά αγόραζα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τέλειο, τέλειο, τέλειο!Μου το έφερε μια φίλη μου σαν δώρο.Ειναι καταπληκτικό, μυρίζει ΥΠΈΡΟΧΑ και έχει πολύ ωραία υφή!!!!Σας συμβουλεύω να το πάρετε.Θα το αγόραζα ξανά

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει μία ικανοποιητική ενυδάτωση,όμως εγώ που έχω υπερβολικά ξυρά δεν θα το πρότεινα. Η μυρωδιά πολύ έντονη που εμένα προσωπικά μου αρέσει,σε κάποιους ανθρώπους μπορεί να τους φανεί λίγο ενοχλητική. Έχει όντως μία πολύ ωραία κρεμώδη υφή,εγώ χρησιμοποιώ πινελάκι για να μην το χαλάω.Θα το ξανά αγόραζα.

    0
  • τέλειο, τέλειο, τέλειο!Μου το έφερε μια φίλη μου σαν δώρο.Ειναι καταπληκτικό, μυρίζει ΥΠΈΡΟΧΑ και έχει πολύ ωραία υφή!!!!Σας συμβουλεύω να το πάρετε.Θα το αγόραζα ξανά

    0
  • Δες τα όλα
5,30 €
5,00 €   μεταφορικά