Ηχεία PA

Behringer B215XL Παθητικό Ηχείο PA 250W με Woofer 15" 44x33.5x69.35εκ.

Δυνατότητα Ικανότητας: 1000W PEAK PROGRAM, 500W

Οδηγός: 15" WOOFER, 1.75” DRIVER

Γωνία: 70°Hx40°V

Αντίσταση: 8 Ohm

Ευαισθησία: 96dB

Συχνότητα: 55 Hz - 20 kHz

Βάρος: 17.6 Kg

Διαστάσεις: 695Hx440Wx335D...

Δυνατότητα Ικανότητας: 1000W PEAK PROGRAM, 500W

Οδηγός: 15" WOOFER, 1.75” DRIVER

Γωνία: 70°Hx40°V

Αντίσταση: 8 Ohm

Ευαισθησία: 96dB

Συχνότητα: 55 Hz - 20 kHz

Βάρος: 17.6 Kg

Διαστάσεις: 695Hx440Wx335D mm

Δες όλη την περιγραφή
180 00
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
95,00 € μεταφορικά
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
79,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με 90,00 € μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Δυνατότητα Ικανότητας: 1000W PEAK PROGRAM, 500W

Οδηγός: 15" WOOFER, 1.75” DRIVER

Γωνία: 70°Hx40°V

Αντίσταση: 8 Ohm

Ευαισθησία: 96dB

Συχνότητα: 55 Hz - 20 kHz

Βάρος: 17.6 Kg

Διαστάσεις: 695Hx440Wx335D mm

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Λειτουργία
Παθητικό
Είδος
Ηχείο
Ισχύς (RMS)
250 W
Bass Driver
15 "
Βάρος
17,6 kg
Πλήθος
Τεμάχιο
Σετ
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Line Array
-
Ηχείο Μπαταρίας
-

Διαστάσεις

Ύψος
69,35 cm
Πλάτος
44 cm
Βάθος
33,5 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (4)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Kostas_Politis88
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτα τα ηχεια απο το 2010 Τα ηχεια περα του οτι ειναι σκυλια μαυρα δεν καταλαβενουν τιποτα ειναι και σαν κατασκευη ποιοτικα. Και οταν λεω σκυλια τι εννοω...
    Τα εχω χρησιμοποιησει για πνυγηρια με ζωντανη ορχηστρα και με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο τουλαχιστον 10 φορες, ειτε αυτο ηταν υπαιθρια ειτε σε κλειστη αιθουσα. Και οταν λεμε πανυγηρια βαρουσε αλλυπητα το κλαρινο ποτε ομως δεν εδειξαν σημαδια κοπωσης!! Ανοιγοντας το ηχειο μετα απο τοσα χρονια να δω το crossover τους με ολα αυτα που χουν τραβηξει, το κροσοβερ ειναι σαν καινουργιο. πολυ θετικο οτι εχει λαμπα στην κορνα για να μην καει η κορνα!!

    Εγω ψηφιζω BEHRINGER

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Rousakis27
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία τα εχω 5 χρόνια. Εχουν παίξει με διάφορους ενισχυτές. Εχουν πολύ καλή ευαισθησία και παίζουν δυνατά. Ο ηχος τους για την τιμή τους παρα πολύ καλός.
    Φυσικά για να παίξουν απαιτούν ενισχυτή με γερό τροφοδοτικό και προστασία στην έξοδο οχι κινεζιές. Δεν μπορείς να δίνεις 200+W χωρίς προστασίες.
    Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νικολας περ.
    2
    1 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    πρωτη μερα που το χρησιμοποιησα μου καηκε το γουφερ...ο τεχνικος που μου το επισκευασε μου ειπε οτι το γουφερ ειναι πολυ κακης ποιοτητας...αλλα η κορνα του ηχειου ειναι πολυ καλη!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εχω αυτα τα ηχεια απο το 2010 Τα ηχεια περα του οτι ειναι σκυλια μαυρα δεν καταλαβενουν τιποτα ειναι και σαν κατασκευη ποιοτικα. Και οταν λεω σκυλια τι εννοω...
    Τα εχω χρησιμοποιησει για πνυγηρια με ζωντανη ορχηστρα και με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο τουλαχιστον 10 φορες, ειτε αυτο ηταν υπαιθρια ειτε σε κλειστη αιθουσα. Και οταν λεμε πανυγηρια βαρουσε αλλυπητα το κλαρινο ποτε ομως δεν εδειξαν σημαδια κοπωσης!! Ανοιγοντας το ηχειο μετα απο τοσα χρονια να δω το crossover τους με ολα αυτα που χουν τραβηξει, το κροσοβερ ειναι σαν καινουργιο. πολυ θετικο οτι εχει λαμπα στην κορνα για να μην καει η κορνα!!

    Εγω ψηφιζω BEHRINGER

    5
  • Τα ηχεία τα εχω 5 χρόνια. Εχουν παίξει με διάφορους ενισχυτές. Εχουν πολύ καλή ευαισθησία και παίζουν δυνατά. Ο ηχος τους για την τιμή τους παρα πολύ καλός.
    Φυσικά για να παίξουν απαιτούν ενισχυτή με γερό τροφοδοτικό και προστασία στην έξοδο οχι κινεζιές. Δεν μπορείς να δίνεις 200+W χωρίς προστασίες.
    Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    3
  • πρωτη μερα που το χρησιμοποιησα μου καηκε το γουφερ...ο τεχνικος που μου το επισκευασε μου ειπε οτι το γουφερ ειναι πολυ κακης ποιοτητας...αλλα η κορνα του ηχειου ειναι πολυ καλη!!

    1
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
darxtar79

τι ενισχυτη θελουν?κατα προτιμιση ιδιας μαρκας; μπορουν να παιξουν με αυτοενισχυομενη κονσολα και αν ναι ποσα rms ?

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Δυνατότητα Ικανότητας: 1000W PEAK PROGRAM, 500W

Οδηγός: 15" WOOFER, 1.75” DRIVER

Γωνία: 70°Hx40°V

Αντίσταση: 8 Ohm

Ευαισθησία: 96dB

Συχνότητα: 55 Hz - 20 kHz

Βάρος: 17.6 Kg

Διαστάσεις: 695Hx440Wx335D mm

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Λειτουργία
Παθητικό
Είδος
Ηχείο
Ισχύς (RMS)
250 W
Bass Driver
15 "
Βάρος
17,6 kg
Πλήθος
Τεμάχιο
Σετ
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Line Array
-
Ηχείο Μπαταρίας
-

Διαστάσεις

Ύψος
69,35 cm
Πλάτος
44 cm
Βάθος
33,5 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (4)

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Kostas_Politis88
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτα τα ηχεια απο το 2010 Τα ηχεια περα του οτι ειναι σκυλια μαυρα δεν καταλαβενουν τιποτα ειναι και σαν κατασκευη ποιοτικα. Και οταν λεω σκυλια τι εννοω...
    Τα εχω χρησιμοποιησει για πνυγηρια με ζωντανη ορχηστρα και με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο τουλαχιστον 10 φορες, ειτε αυτο ηταν υπαιθρια ειτε σε κλειστη αιθουσα. Και οταν λεμε πανυγηρια βαρουσε αλλυπητα το κλαρινο ποτε ομως δεν εδειξαν σημαδια κοπωσης!! Ανοιγοντας το ηχειο μετα απο τοσα χρονια να δω το crossover τους με ολα αυτα που χουν τραβηξει, το κροσοβερ ειναι σαν καινουργιο. πολυ θετικο οτι εχει λαμπα στην κορνα για να μην καει η κορνα!!

    Εγω ψηφιζω BEHRINGER

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Rousakis27
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία τα εχω 5 χρόνια. Εχουν παίξει με διάφορους ενισχυτές. Εχουν πολύ καλή ευαισθησία και παίζουν δυνατά. Ο ηχος τους για την τιμή τους παρα πολύ καλός.
    Φυσικά για να παίξουν απαιτούν ενισχυτή με γερό τροφοδοτικό και προστασία στην έξοδο οχι κινεζιές. Δεν μπορείς να δίνεις 200+W χωρίς προστασίες.
    Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νικολας περ.
    2
    1 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    πρωτη μερα που το χρησιμοποιησα μου καηκε το γουφερ...ο τεχνικος που μου το επισκευασε μου ειπε οτι το γουφερ ειναι πολυ κακης ποιοτητας...αλλα η κορνα του ηχειου ειναι πολυ καλη!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εχω αυτα τα ηχεια απο το 2010 Τα ηχεια περα του οτι ειναι σκυλια μαυρα δεν καταλαβενουν τιποτα ειναι και σαν κατασκευη ποιοτικα. Και οταν λεω σκυλια τι εννοω...
    Τα εχω χρησιμοποιησει για πνυγηρια με ζωντανη ορχηστρα και με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο τουλαχιστον 10 φορες, ειτε αυτο ηταν υπαιθρια ειτε σε κλειστη αιθουσα. Και οταν λεμε πανυγηρια βαρουσε αλλυπητα το κλαρινο ποτε ομως δεν εδειξαν σημαδια κοπωσης!! Ανοιγοντας το ηχειο μετα απο τοσα χρονια να δω το crossover τους με ολα αυτα που χουν τραβηξει, το κροσοβερ ειναι σαν καινουργιο. πολυ θετικο οτι εχει λαμπα στην κορνα για να μην καει η κορνα!!

    Εγω ψηφιζω BEHRINGER

    5
  • Τα ηχεία τα εχω 5 χρόνια. Εχουν παίξει με διάφορους ενισχυτές. Εχουν πολύ καλή ευαισθησία και παίζουν δυνατά. Ο ηχος τους για την τιμή τους παρα πολύ καλός.
    Φυσικά για να παίξουν απαιτούν ενισχυτή με γερό τροφοδοτικό και προστασία στην έξοδο οχι κινεζιές. Δεν μπορείς να δίνεις 200+W χωρίς προστασίες.
    Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    3
  • πρωτη μερα που το χρησιμοποιησα μου καηκε το γουφερ...ο τεχνικος που μου το επισκευασε μου ειπε οτι το γουφερ ειναι πολυ κακης ποιοτητας...αλλα η κορνα του ηχειου ειναι πολυ καλη!!

    1
  • 0
  • Δες τα όλα
180,00 €
95,00 €