Blind αγορά, που στηρίχθηκε στα σχόλια που διάβασα και "ενισχύθηκε", επιπλέον, από τη χαμηλή τιμή του αρώματος. Μαθαίνω, εκ των υστέρων, ότι η συγκεκριμένη εταιρεία, που εδρεύει στα ΗΑΕ, φτιάχνει καλές και πετυχημένες απομιμήσεις αρωμάτων γνωστών οίκων. Ποσώς με πειράζει που και το συγκεκριμένο φαίνεται να αντιγράφει άλλο άρωμα. Εγώ νιώθω ότι έκανα μια επιτυχή αγορά, που αξίζει 100%! Μυρίζει πολύ ωραία και η αίσθησή του διαρκεί ικανοποιητικά. Μάλιστα, με το που το μύρισα για πρώτη φορά, ένιωσα και τυχερός που το ανακάλυψα και το αγόρασα, καθώς μου θύμισε έντονα το άρωμα συναδέλφου που πάντα μου άρεσε (το άρωμα, όχι η συνάδελφος), αλλά δίσταζα να ρωτήσω ποιο είναι... Εμπιστευθείτε το!
UPDATE 4-10-2023
Δεν αλλάζω την άποψή μου σχετικά με την ομορφιά του αρώματος, αλλά κατόπιν μηνιαίας περίπου χρήσης, θα ήθελα να σημειώσω ότι προκαλεί ένα ελαφρύ και παροδικό "κάψιμο" στα σημεία που ψεκάζεις, προφανώς λόγω συνθετικών -και, άρα, φθηνότερων- υλικών...
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!