4 αστέρια γιατί παρότι ο δίσκος πετάει (βέβαια το Advertised Read μάλλον είναι ψεύτικο, 6.5GB/s φαίνεται να είναι και Read καί Write) και με 2000TBW , μάλλον θα πετάει για αρκετό καιρό (Στο Crystal Disk Info εμένα είναι ακόμα 99% μετά από 2 χρόνια), η ψύξη είναι ανύπαρκτη. Μου έκανε Thermal Throttling στους 78°c (σε Full Tower) μετά από κάμποση ώρα Stress Testing με Crystal Disk Mark και αντιγραφή πολλών αρχείων μέσω Windows File Explorer. 40€ Extra για να παιδευτώ μέρες προσπαθώντας να το ξεβιδώσω με χειροκίνητο κατσαβίδι με αποτέλεσμα να καταστρέψω τις στροφές σε ΟΛΕΣ τις βίδες (ευτυχώς κατάφερα να τις ξεβιδώσω τελικά με μια περίεργη κεφαλή με το ηλεκτρικό τρυπάνι/κατσαβίδι του θείου μου) και να χάσω την εγγύηση. Όχι 40€ δεν αξίζει, ούτε 40€ κάτω απ'τον απλό δεν θα άξιζε. Χωρίς πλάκα, πάρτε τόν απλό και βάλτε την Icy Box (την Tower την ασημί, όχι την Flat την μαύρη, δείτε την αντίστοιχη κριτική μου αν θέλετε να δείτε τι πέρασα και μ'εκείνη, πραγματικά δύσκολο να πιστέψω ότι είναι και οι 2 της ίδιας εταιρείας) που είναι Active με ανεμιστηράκι (για 2280 είναι btw όχι 2210, κάνει λάθος το Skroutz). Και θα πρότεινα το Fan Control App (πού είναι το μόνο πρόγραμμα που ξέρω που σ' αφήνει να ρυθμίσεις Fan Curve βάση της θερμοκρασίας του NVMe, επίσης δουλεύει με οτι έχει Heat Sensor) για να μην την τρέχετε συνέχεια στο 100% εφόσον ούτε το Bios ούτε τα περισσότερα αν όχι όλα Hardware Manufacturer προγράμματα σ' αφήνουν να ρυθμίσεις Fan Curve βάση την θερμοκρασία του NVMe.
Έτσι δεν χάνετε την εγγύηση ούτε ρισκάρετε να σας αφήσει ο δίσκος λίγο αφού λήξει.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!