Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
Λοιπόν,
στα Adidas αγοράζω 45 1/3
στα Converse 44 2/3
στα Caterpillar 44
Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!