Ανδρικά Μποτάκια

Cityrogue Ανδρικά Μποτάκια Μαύρα

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Θηλάκι στο πίσω μέρος
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Μαλακός πάτος
  • Υφασμάτινη επένδυση CLEANSPORT NXT
  • Αδιάβροχα
  • Αντιολισθητική σόλα
  • Υλικό: Δέρμα
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 4 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών CAT
79 00
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Dermashoes
Ελλάδα
Δες Ανδρικά Παπούτσια στη σελίδα του Dermashoes

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Δεν είναι πολύ ζεστά
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • yiannis.karkanis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
    Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
    Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
    Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
    Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
    Λοιπόν,
    στα Adidas αγοράζω 45 1/3
    στα Converse 44 2/3
    στα Caterpillar 44
    Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
    Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!

    • Άνεση
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KapaMp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bob731
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.

    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
    Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
    Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
    Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
    Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
    Λοιπόν,
    στα Adidas αγοράζω 45 1/3
    στα Converse 44 2/3
    στα Caterpillar 44
    Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
    Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!

    2
  • Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους

    0
  • Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.

    1
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Στυλ
Casual
Δέσιμο
με Κορδόνια
Υλικό
Δέρμα

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Δεν είναι πολύ ζεστά
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • yiannis.karkanis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
    Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
    Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
    Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
    Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
    Λοιπόν,
    στα Adidas αγοράζω 45 1/3
    στα Converse 44 2/3
    στα Caterpillar 44
    Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
    Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!

    • Άνεση
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KapaMp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bob731
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.

    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
    Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
    Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
    Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
    Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
    Λοιπόν,
    στα Adidas αγοράζω 45 1/3
    στα Converse 44 2/3
    στα Caterpillar 44
    Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
    Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!

    2
  • Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους

    0
  • Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.

    1
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
79,00 €
4,00 € σε Skroutz Point