Να ξεκινήσω λέγοντας πως δεν είχα ποτέ στα χέρια μου router άνω των 25€.
Τον τελευταίο χρόνο χρησιμοποιούσα ένα Archer C50 το οποίο είχε φορτωθεί με μια δεκαριά έξυπνες συσκευές, 2 κινητά και 2 υπολογιστές. Όταν άνοιγες στο κινητό (iPhone 13) το WiFi αργούσε να συνδεθεί και κάθε φορά ήθελε 10+ δευτερόλεπτα. Επίσης οι ταχύτητες που έδινε θα ήταν της τάξεως των 92-93 Mbps σε γραμμή 100/10Mbps FFTH.
Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, το συγκεκριμένο δίνει παραπάνω από 100 τις νυχτερινές ώρες ενώ την ημέρα πέφτει στα 97-98. Η σύνδεση των συσκευών στο δίκτυο είναι πραγματικά αστραπιαία ενώ μικρά κολλήματα σε εφαρμογές τύπου Instagram (δεν φόρτωναν τα story για παράδειγμα) έφυγαν. Τα βίντεο στο YouTube τόσο στο κινητό όσο και στον υπολογιστή ξεκινάνε κατευθείαν και δεν βλέπεις ποτέ το γραφικό φόρτωσης του βίντεο πλέον. Η εμβέλεια του δικτύου, με χρήση μόνο του router, σε μακρόστενο σπίτι 120 τ.μ. είναι εξωπραγματική (γίνεται δοκιμή του για 20-25 ημέρες στο συγκεκριμένο χώρο)...πραγματικά καμία σχέση με πρίν.
Το router βρίσκεται στην μια άκρη του σπιτιού και το speed test που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι κυριολεκτικά στην άλλη άκρη, στα 15 μέτρα απόσταση, με μόνο ένα τοίχο ενδιάμεσα. Speedtest του κινητού δίπλα στο router δίνει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα οσες φορές και αν το έτρεξα. Σε δοκιμές που έκανα με 5 τοίχους (2 δωμάτια & κουζίνα) απο το router, οι ταχύτητες ανέρχονταν πάνω κάτω στα: 23 Mbps down και 3Mbps up που είναι πολύ αξιόλογες για τόσα εμπόδια!
Μιλάμε για έναν ημιεπαγγελματικό router που άνετα θα μπορούσε να αξιοποιήσει και να εμπιστευτεί κάποιος σε μια μικρή επιχείρηση μιάς και μπορεί να διαχειριστεί μέχρι και 200 συσκευές σύμφωνα με την TP-Link.
Θα επανέλθω να προσθέσω οτιδήποτε νεότερο έχω για το συγκεκριμένο router στο μέλλον καθώς και τα αποτελέσματα σε χρήση του σε πέτρινο σπίτι όμως στα 45 τ.μ. αυτή τη φορά και πάντα σύγκριση με το προηγούμενο που είχα (Archer C50 v6).
Σύντομα θα το μεταφέρω σε νέο σπίτι με 200 ftth γραμμή και θα ενημερώσω την αξιολόγηση με ότι νεότεορ συλλέξω. Πάντως μέχρι στιγμής έχει αποδειχθεί διαμαντάκι, πραγματικα το έχω λατρέψει.