Ηχεία Υπολογιστή

Creative Inspire T6300

Σύνδεση: AUX 3.5mm , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
-
Ισχύς
57 W
Κανάλια
5.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
-
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 2
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • giorgosbnb
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ευχαριστημενος εδω και εναν χρονο ασταματητης χρησης. Το μονο που ΕΓΩ και το τονιζω ΕΓΩ θα ηθελα να ηταν λιγο ακομα πιο δυνατα στο μεγιστο τους :P

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teoskaravaios1303
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι καλυτερο υπαρχει για ηχοσύστημα ... Creative είναι ... Τα καλυτερα προϊόντα ever
    Είχα για 17 χρόνια (απο το 2003 μέχρι φέτος ) το inspire 5.1 5500 digital παλι της creative !!! Aθανατα ..
    Το έβαλα στο κουτί του για να να το χρησιμοποιησω για αλλη χρηση
    Δούλευε τοτε στο PC με την κάρτα ήχου Sound Blaster 5.1 Live που πλεον με τα Windows 10 δεν είναι συμβατη!!! Πλεον έχω την 5.1 VX (sound blaster) και το T6300 τα σπάει παλι στον ήχο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NeoForm
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 χρονια απροβληματιστης χρησης, κουμπωμενα πανω σε μια Soundblaster Z καρτα ηχου. 10/10 απο μενα σ'αυτα τα λεφτα

    Edit 05/10/2020 : 4 χρονια και δουλευουν σαν καινουργια (καθημερινη χρηση)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gmaragosgr
    3
    1 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέσα σε 5 λεπτά μουσικής κάηκε το ένα rear.. ΜΑΠΑ μόνο 5 λεπτά τα χάρηκα... Επιστροφή για επισκευή και βλέπουμε. Και δεν τα είχα και στο τέρμα....

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Titos_Likakis
    3
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρχικα πηρα πριν 2 βδομαδες το συγκεκριμενο ηχοσυστημα και 1 θυρα στο γουφερ ηταν χαλασμενη.Ετσι τα πηγα πισω και μου τα αλλαξαν και πηρα τα ιδια....και παλι μου εμφανιστικε προβλημα σε ενα rear ηχειο....εγω προσωπικα θα παρω αλλη μαρκα διοτι μου φαινονται ζημιαρικα

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StMichael
    3
    8 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρνητικά:
    1)Δεν παίζουν συχνά τα 3 τα μικρά ηχεία.
    2) Απενεργοποιούνται όταν δεν έχει μεγάλη ένταση από το PC, με αποτέλεσμα να έχω στο PC 100% την ένταση και να ρυθμίζω τον ήχο από τα ηχεία.

    Θετικά:
    1) Δυνατά ηχεία και μπάσο
    2) Καλή ποιότητα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George2555
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειχα τα creative (P5800 5,1 τρομερα ευχαριστημενος αν σκεφτεις πως 10 χρονια δεν μου βγαλανε το παραμικρο) ειπα να τα αλλαξω να παω σε 2.1 και λογο χορου.Αγορασα τα Genius sw-g2.1 3000(σκουπιδια) τα οποια και εδωσα την επομενη ημερα.Μετα απο αυτο ειπα να ξανα αγορασω creative και ετσι αγορασα τα Τ6300 τρομερα ηχεια ποιοτηκα και δυνατα value for money.Τα συστηνω ανεπιφυλακτα δεν θα βρειτε κατι καλυτερο στα λεφτα αυτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grigoris17
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεια τα κατεχω 1 Χρονο μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστιμενος τα ηχεια εχουν υπερχο ειχο και μπασο αξιζουν τα λεφτα τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios9895
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω περιπου 6 μηνες. Πολυ δυνατα, ωραιος και καθαρος ηχος, που δεν το περιμενεις απο 5.1 τετοιας τιμης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paokiftw
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει 3 ώρες που παρέλαβα τα ηχεία...ο ήχος είναι άψογος πολύ καθαρός και με πολύ ένταση πιστεύω αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_aiva
    4
    14 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεια τα σπανε!Τα εχω στα χερια μου μια εβδομαδα και τριζει ολλο το σπιτι :P Τα καλιτερα για τα λευτα του!Κι εναι και creative που δεν απογοιτευει ποτε!

    Μετα απο εναν χρονο που τα χρεισιμοποιω καθημερηνα απεκτησαν προβληματα!!το λαμπακι πανω στον ρυθμηστη του ειχου μενει ΠΑΝΤΑ αναμενο,οταν τα ανοιγω ή οταν τα κλεινω κανουν εναν παραξενω και λιγο ενοχλητικο ηχο που νομιζεις οτι καιγονται...

    Μετα απο 3 περιπου χρονια...απλα συνεχίζουν να τα σπανε ακομα...το λαμπακι ειναι ακομα ανοιχτο αλλα..σιγα..και ο ηχος εχει σταματησει εδς και πολυ καιρο και ειναι ακομα τουμπανα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • αξίζουν τα λεφτά τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι καλύτερο υπάρχει. Δεν υστερούν πουθενά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κλείνουν μόνα τους τα ηχεία και θέλουν επανεκκίνηση από το διακόπτη τους

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολυ ευχαριστημενος εδω και εναν χρονο ασταματητης χρησης. Το μονο που ΕΓΩ και το τονιζω ΕΓΩ θα ηθελα να ηταν λιγο ακομα πιο δυνατα στο μεγιστο τους :P

    1
  • Οτι καλυτερο υπαρχει για ηχοσύστημα ... Creative είναι ... Τα καλυτερα προϊόντα ever
    Είχα για 17 χρόνια (απο το 2003 μέχρι φέτος ) το inspire 5.1 5500 digital παλι της creative !!! Aθανατα ..
    Το έβαλα στο κουτί του για να να το χρησιμοποιησω για αλλη χρηση
    Δούλευε τοτε στο PC με την κάρτα ήχου Sound Blaster 5.1 Live που πλεον με τα Windows 10 δεν είναι συμβατη!!! Πλεον έχω την 5.1 VX (sound blaster) και το T6300 τα σπάει παλι στον ήχο

    2
  • 3 χρονια απροβληματιστης χρησης, κουμπωμενα πανω σε μια Soundblaster Z καρτα ηχου. 10/10 απο μενα σ'αυτα τα λεφτα

    Edit 05/10/2020 : 4 χρονια και δουλευουν σαν καινουργια (καθημερινη χρηση)

    4
  • Μέσα σε 5 λεπτά μουσικής κάηκε το ένα rear.. ΜΑΠΑ μόνο 5 λεπτά τα χάρηκα... Επιστροφή για επισκευή και βλέπουμε. Και δεν τα είχα και στο τέρμα....

    1
  • αρχικα πηρα πριν 2 βδομαδες το συγκεκριμενο ηχοσυστημα και 1 θυρα στο γουφερ ηταν χαλασμενη.Ετσι τα πηγα πισω και μου τα αλλαξαν και πηρα τα ιδια....και παλι μου εμφανιστικε προβλημα σε ενα rear ηχειο....εγω προσωπικα θα παρω αλλη μαρκα διοτι μου φαινονται ζημιαρικα

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

17 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
thanos271

συνδεονται με smart tv LG ??αν εχει η τηλεοραση υποδοχη για 3.5 καρφι κ αυτο ειναι 2.5 υπαρχει μετατροπέας μηπως??

super saiyan

ξέρει κανείς ποιος είναι ο τρόπος σύνδεσης? με καρφι ή με τα συρματάκια?

Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Χαρακτηριστικά

Είδος
-
Ισχύς
57 W
Κανάλια
5.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
-
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 13
  2. 2
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • giorgosbnb
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ευχαριστημενος εδω και εναν χρονο ασταματητης χρησης. Το μονο που ΕΓΩ και το τονιζω ΕΓΩ θα ηθελα να ηταν λιγο ακομα πιο δυνατα στο μεγιστο τους :P

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teoskaravaios1303
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι καλυτερο υπαρχει για ηχοσύστημα ... Creative είναι ... Τα καλυτερα προϊόντα ever
    Είχα για 17 χρόνια (απο το 2003 μέχρι φέτος ) το inspire 5.1 5500 digital παλι της creative !!! Aθανατα ..
    Το έβαλα στο κουτί του για να να το χρησιμοποιησω για αλλη χρηση
    Δούλευε τοτε στο PC με την κάρτα ήχου Sound Blaster 5.1 Live που πλεον με τα Windows 10 δεν είναι συμβατη!!! Πλεον έχω την 5.1 VX (sound blaster) και το T6300 τα σπάει παλι στον ήχο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NeoForm
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 χρονια απροβληματιστης χρησης, κουμπωμενα πανω σε μια Soundblaster Z καρτα ηχου. 10/10 απο μενα σ'αυτα τα λεφτα

    Edit 05/10/2020 : 4 χρονια και δουλευουν σαν καινουργια (καθημερινη χρηση)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gmaragosgr
    3
    1 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέσα σε 5 λεπτά μουσικής κάηκε το ένα rear.. ΜΑΠΑ μόνο 5 λεπτά τα χάρηκα... Επιστροφή για επισκευή και βλέπουμε. Και δεν τα είχα και στο τέρμα....

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Titos_Likakis
    3
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρχικα πηρα πριν 2 βδομαδες το συγκεκριμενο ηχοσυστημα και 1 θυρα στο γουφερ ηταν χαλασμενη.Ετσι τα πηγα πισω και μου τα αλλαξαν και πηρα τα ιδια....και παλι μου εμφανιστικε προβλημα σε ενα rear ηχειο....εγω προσωπικα θα παρω αλλη μαρκα διοτι μου φαινονται ζημιαρικα

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StMichael
    3
    8 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρνητικά:
    1)Δεν παίζουν συχνά τα 3 τα μικρά ηχεία.
    2) Απενεργοποιούνται όταν δεν έχει μεγάλη ένταση από το PC, με αποτέλεσμα να έχω στο PC 100% την ένταση και να ρυθμίζω τον ήχο από τα ηχεία.

    Θετικά:
    1) Δυνατά ηχεία και μπάσο
    2) Καλή ποιότητα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George2555
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειχα τα creative (P5800 5,1 τρομερα ευχαριστημενος αν σκεφτεις πως 10 χρονια δεν μου βγαλανε το παραμικρο) ειπα να τα αλλαξω να παω σε 2.1 και λογο χορου.Αγορασα τα Genius sw-g2.1 3000(σκουπιδια) τα οποια και εδωσα την επομενη ημερα.Μετα απο αυτο ειπα να ξανα αγορασω creative και ετσι αγορασα τα Τ6300 τρομερα ηχεια ποιοτηκα και δυνατα value for money.Τα συστηνω ανεπιφυλακτα δεν θα βρειτε κατι καλυτερο στα λεφτα αυτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grigoris17
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεια τα κατεχω 1 Χρονο μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστιμενος τα ηχεια εχουν υπερχο ειχο και μπασο αξιζουν τα λεφτα τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios9895
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω περιπου 6 μηνες. Πολυ δυνατα, ωραιος και καθαρος ηχος, που δεν το περιμενεις απο 5.1 τετοιας τιμης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paokiftw
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει 3 ώρες που παρέλαβα τα ηχεία...ο ήχος είναι άψογος πολύ καθαρός και με πολύ ένταση πιστεύω αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_aiva
    4
    14 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεια τα σπανε!Τα εχω στα χερια μου μια εβδομαδα και τριζει ολλο το σπιτι :P Τα καλιτερα για τα λευτα του!Κι εναι και creative που δεν απογοιτευει ποτε!

    Μετα απο εναν χρονο που τα χρεισιμοποιω καθημερηνα απεκτησαν προβληματα!!το λαμπακι πανω στον ρυθμηστη του ειχου μενει ΠΑΝΤΑ αναμενο,οταν τα ανοιγω ή οταν τα κλεινω κανουν εναν παραξενω και λιγο ενοχλητικο ηχο που νομιζεις οτι καιγονται...

    Μετα απο 3 περιπου χρονια...απλα συνεχίζουν να τα σπανε ακομα...το λαμπακι ειναι ακομα ανοιχτο αλλα..σιγα..και ο ηχος εχει σταματησει εδς και πολυ καιρο και ειναι ακομα τουμπανα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • αξίζουν τα λεφτά τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι καλύτερο υπάρχει. Δεν υστερούν πουθενά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κλείνουν μόνα τους τα ηχεία και θέλουν επανεκκίνηση από το διακόπτη τους

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολυ ευχαριστημενος εδω και εναν χρονο ασταματητης χρησης. Το μονο που ΕΓΩ και το τονιζω ΕΓΩ θα ηθελα να ηταν λιγο ακομα πιο δυνατα στο μεγιστο τους :P

    1
  • Οτι καλυτερο υπαρχει για ηχοσύστημα ... Creative είναι ... Τα καλυτερα προϊόντα ever
    Είχα για 17 χρόνια (απο το 2003 μέχρι φέτος ) το inspire 5.1 5500 digital παλι της creative !!! Aθανατα ..
    Το έβαλα στο κουτί του για να να το χρησιμοποιησω για αλλη χρηση
    Δούλευε τοτε στο PC με την κάρτα ήχου Sound Blaster 5.1 Live που πλεον με τα Windows 10 δεν είναι συμβατη!!! Πλεον έχω την 5.1 VX (sound blaster) και το T6300 τα σπάει παλι στον ήχο

    2
  • 3 χρονια απροβληματιστης χρησης, κουμπωμενα πανω σε μια Soundblaster Z καρτα ηχου. 10/10 απο μενα σ'αυτα τα λεφτα

    Edit 05/10/2020 : 4 χρονια και δουλευουν σαν καινουργια (καθημερινη χρηση)

    4
  • Μέσα σε 5 λεπτά μουσικής κάηκε το ένα rear.. ΜΑΠΑ μόνο 5 λεπτά τα χάρηκα... Επιστροφή για επισκευή και βλέπουμε. Και δεν τα είχα και στο τέρμα....

    1
  • αρχικα πηρα πριν 2 βδομαδες το συγκεκριμενο ηχοσυστημα και 1 θυρα στο γουφερ ηταν χαλασμενη.Ετσι τα πηγα πισω και μου τα αλλαξαν και πηρα τα ιδια....και παλι μου εμφανιστικε προβλημα σε ενα rear ηχειο....εγω προσωπικα θα παρω αλλη μαρκα διοτι μου φαινονται ζημιαρικα

    6
  • Δες τα όλα