Εξωλκείς

Rolinger Σετ Εξωλκείς για Βίδες 13τμχ

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Βάρος: 1Kg
  • Σετ: 13 τμχ
  • Για αφαίρεση παξιμαδιών
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Βιδών

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ΘΑΝΑΣΗΣ12

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Pol.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
    Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
    Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
    Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
    Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
    Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
    Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ptso34
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
    Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosdeb
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris Dim
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα

    0
  • Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
    Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
    Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
    Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
    Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
    Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
    Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

    0
  • Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
    Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.

    3
  • Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.

    2
  • Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

54 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Thanasis_Kouravelos

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και καστάνια και γαλλικό κλειδί.

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Χαρακτηριστικά

Είδος
Βιδών

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 5
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ΘΑΝΑΣΗΣ12

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Pol.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
    Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
    Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
    Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
    Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
    Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
    Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ptso34
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
    Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosdeb
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris Dim
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα

    0
  • Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
    Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
    Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
    Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
    Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
    Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
    Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

    0
  • Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
    Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.

    3
  • Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.

    2
  • Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..

    1
  • Δες τα όλα
13,12 €
5,00 €   μεταφορικά