Update 18/3/25: Τον Δεκεμβριο του 24 πηρα αλλο ρολοι της εταιριας QCY οποτε αυτο το εδωσα στον γιο μου που το ζαχαρωνε καιρο τωρα. Παραμενει να ειναι ενα παρα πολυ καλο ρολοι και το φοραει σε καθημερινη βαση και δεν εχει ουτε αυτος καποιο παραπονο. Εγω το αλλαξα λογω της οθονης οπου προτιμούσα να εχω amoled οθόνη.
Update 13/3/2024: Λοιπον μεχρι στιγμης ολα καλα δεν εχω κανενα προβλημα με την συσκευη η μπαταρια καλα κραττει γυρω στη μια εβδομαδα κ λιγο παραπανω. Αυτο που ειχα θεμα ηταν οτι η συσκευη αποσυνδεοταν απο το κινητο και κατ' επεκταση απο την εφαρμογη και δεν λαμβανα ειδοποιησεις. Για να το ξαναβρει επερεπε καθε φορα να ανοιγω την εφαρμογη και να συγχρονίζεται. Εκτος αυτου καποιες φορες δεν το εκανε καν και κολλαγε ολη η εφαρμγη εντελως κ τελειως. Προφανως ηταν καποιο bug στην εφαρμογη και μετα απο update διορθωθηκε κ ετσι εαν απομακρυνθω και ξανα βρεθουν κοντα το ρολοι συνδεεται αυτοματα και το βρισκει μονο του.
Update 25/1/2024: Η μπαταρια κραταει περιπου μια εβδομαδα και λιγο παραπανω. Το φορτιζω περιπου στο 14% της μπαταριας οποτε μεχρι στιγμης ολα καλα.
Ειναι απλα απιθανο. Μου το πηρε ο αντρας μου δωρο παραμονες πρωτοχρονιας (ηξερε εκ των προτερων οτι αυτο το ειχα βαλει στο ματι καιρο τωρα). Για αυτο που το θελω εγω ειναι υπερ αριστο δλδ για ειδοποιησεις εφαρμογων και κλησεων μετρηση βηματων κτλ ειναι πολυ καλο. Τωρα για τις μετρησεις της καρδιας ειμαι καπως δυσπιστη γτ ναι εχω θεμα και ανεβαζω χτυπους (ναι πρεπει να παω να το τσεκαρω) αλλα με εβγαλε σε καποια φαση οτι ειχα 187 bpm και οπως καταλαβαινετε δεν το θεωρησα αξιοπιστο. Καθεται πολυ καλα στο χερι μου αν και απευθυνεται σε αντρικα χερια (ναι παντα μου αρεσαν τα μεγαλα και ογκωδη αντρικα ρολογια) και η οθονη του ειναι παρα πολυ ευκρινης ακομα και κατω απο το φως του ηλιου. Στα bonus οτι μαζι με το καλωδιο του φορτιστη σου δινει και ενα πλαστικο εργαλειο για να αφαιρεσεις κρικους εαν θελεις να το μικρύνεις! Προειδοποιω οτι δεν ειναι πολυ ευκολο θελει υπομονη γτ πλαστικο αυτο ατσαλινο και βαρυ το ρολοι μου πηρε ωρα για να βγαλω 3 κρικους και να το φερω στα δικα μου μετρα. Εχει watch faces αρκετα για σχεδον καθε γουστα (ναι θα ηθελα παραπανω και ειδικα κινουμενα αλλα οκ μην τα θελουμε ολα δικα μας) αλλα επισης στην εφαρμογη μπορεις να φτιαξεις δικο σου.
Τωρα στο θεμα της μπαταριας δεν εχω ακομα αποψη καθως πολυ νωρις οποτε επιφυλασομαι σε μελλοντικο update για την διαρκεια της μπαταριας. Σε γενικες γραμμες ειμαι υπερ ευχαστημενη με το ρολοι αυτο και ευχομαι να εχει καλη αντοχη στον χρονο.