Αθλητικά Παπούτσια

NRGY Comet Γυναικεία Αθλητικά Παπούτσια Running Ροζ Κωδικός: 190556-63

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

​Απολαύστε τις διαδρομές σας, με τα ανδρικά παπούτσια για τρέξιμο Puma NRGY Comet. Διαθέτουν άνω μέρος από mesh για διαπνοή και Puma NRGY Foam για μέγιστη επιστροφή ενέργειας. Η επένδυση εσωτερικού πάτου Softfoam χαρίζει άνεση σε κάθε βήμα.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 7 μήνες πριν

Αξιολογήσεις (81)

Αξιολογήσεις

  1. 49
  2. 19
  3. 7
  4. 5
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ley_ant

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Υπερτιμημένο στα 46 €. Θεωρώ ότι πρέπει να είναι στη κατηγορία των 30 €.
    Το ύφασμα από πάνω είναι πολύ λεπτό και η κόλλα γύρω γύρω στις ενώσεις φαίνεται. Οπτικά δηλαδή δεν ανταποκρίνονται ποιοτικώς στη τιμή τους. Ωστόσο είναι άνετα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Sotiropoulos2167

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω 1μιση χρόνο. Σαν εμφάνιση εμένα μου αρέσουν πολύ, το αρνητικό είναι πως μπαίνει εύκολα νερό μέσα. Να σημειωθεί οτι ΔΕΝ τα χρησιμοποιώ για τρέξιμο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • COOKOS
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από λίγο καιρό ο πάτος είναι πολύ σκληρός και οι κραδασμοί περνάνε στα γόνατά σου. Κρίμα τα λεφτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • digenism
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα εχω πανω απο δυο χρονια σχεδον καθε μερα και δεν εχουν παθει τιποτε.Απο τα καλυτερα που εχω αγορασει.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • UltraThanos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Τέρμα πρακτικά για την δουλεια. Τα ξεχωρίζω για την εξής λόγο. Δεν έχουν μπροστά σιτα/πλέγμα και δεν κόβετε από το μεγάλο δάκτυλο. και γενικώς δεν κόβετε. Χάνει την φόρμα μου μετά από το 7 μηνο αλλά εάν το πολύ περπατάς σε άγριο έδαφος το πέλμα φθειρετε εύκολα. Συμβαίνει συχνά στα αθλητικά αυτά. Αντοχή περίπου 6-7 μηνες.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koutouloupa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπερτίμιο για τα 20€ που πλήρωσα, μέχρι και 30€ νομίζω είναι vfm. Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη παρατήρηση για μέγεθος, υλικά κλπ, είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα αθλητικό με αυτήν την τιμή.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω δύομιση χρόνια. Το πρώτο εξάμηνο με τον δικό του πάτο ήταν απίστευτα. Το περπάτημα ήταν πολύ άνετο. Το θέμα είναι ότι ο πάτος φαγώθηκε πολύ γρήγορα και αναγκάστηκα να βάλω καινούριο. Για κάποιο λόγο δεν ήταν το ίδιο καλά στον επόμενο πάτο. Με το δικό τον εργοστασιακό αξίζει, με aftermarket που θα βάλετε (γιατί σίγουρα θα βάλετε ) δεν είναι το ίδιο καλό. Στα θετικά , είναι πολύ ανθεκτικό εξωτερικά δεν έχει ξεκολλήσει τίποτα και αντέχει. Στα αρνητικα ,δεν είναι τόσο καλό για τρέξιμο και για κάτι άλλο πιο δυνατό σε προπόνηση. Για περπάτημα οκ μια χαρά θα βγάλει χιλιόμετρα αρκετά , αρκεί να πάρετε καλό πάτο μετά τον εργοστασιακό. Τα εσωτερικά του δεν φαγώθηκαν, παρόλα αυτά είναι κρίμα να χαλάει τόσο γρήγορα ο πάτος. Φοριέται και με παντελόνι σε casual ντύσιμο. Για 30 ευρώ μια χαρά. Όχι παραπάνω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Siap
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Χαίρεται. Διάβαζα σχόλια από μερικούς ότι δεν κάνουν τα παπούτσια είναι χάλια. Ναι προφανώς διότι μάλλον τα πήρατε για άλλο λόγο από ότι προορίζονται.Το παπούτσι δεν είναι να κατέβεις σε αγώνα 5-10 χιλιομέτρων ούτε να πας στο γήπεδο να κανείς αντίστοιχη προπόνηση. Το παπούτσι είναι για χαλαρό περπάτημα,βόλτα,καφέ και χαλαρή προπόνηση στο gym, ίσα ίσα να «πάρει» μερικά χιλιόμετρα από το καλό σας running παπούτσι.Για εμένα ούτε για recovery day κάνει, μόνο ίσως σε καλό γρασίδι χωρίς λακούβες και λάσπες.Έχει ένα τυπικό support στην φτέρνα και λίγο μπροστά και προς τα μέσα.Το υλικό πάνω στο παπούτσι είναι εύκαμπτο και τα δάχτυλα των ποδιών δεν πατιούνται.Για εμένα είναι αρκετά ιδιαίτερο και όμορφο, το 43 είναι μια χαρά, το δοκίμασα και με under armour σχετικά χοντρή καλτσα και ήταν τέλειο. Τέλος για 45€ που το πήρα το θεωρώ σχεδόν ακριβό για 30€ που παίζει τώρα είμαι vfm.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Black Nemesis
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    βάζω δύο αστέρια επειδή η σόλα είναι πάρα πολύ σκληρή. δεν είναι για πολλά πολλά. το σώμα απορροφάει όλους τους κραδασμούς αντί να το κάνει η σόλα. με μια μέρα φορεμένα, είναι σαν να δουλεύεις σε λατομείο μια βδομάδα. η ποιότητα κατασκευής είναι οκ. βέβαια αλίμονο αν η πλάγια όψη έρθει σε επαφή με κάτι αιχμηρό, θα σκιστεί αμέσως. δεν υπάρχει περιμετρικά (μπροστά) κάποια ενίσχυση. είναι σε φάση να πας κανένα ταξίδι με αμάξι και να οδηγείς με αυτά. στα 45 ευρώ που τα αγόρασα θα μπορούσα να αγοράσω μια άλλη γνωστή μάρκα με ίσως καλύτερες προδιαγραφές. 30-35 θα ήταν μια κανονική τιμή, όχι 45. δεν τα συνιστώ

    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raymond
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Very comfortable, from when I had an accident on my foot and I discovered the Puma NRGY with Foam, I search for it and buy when it is on discount! really deserve the price!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Pachatouridis
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ειναι πανάλφρα, άνετα και αφήνει τον αέρα να περάσει δεν μυρίζουν.
    Αλλά, τον χειμώνα είναι σαν να φοράς κάλτσα και δεν είναι σούπερ ανθεκτικά.
    Για χρήση γυμναστηρίου, ορθοστασίας καθημερινού περίπατου σε επίπεδο χώρο είναι άριστα,
    Εάν θέλετε να τα χρησιμοποιησετε για τρέξιμο στο δρόμο σε χωματόδρομο μην έχετε απαιτήσεις. Δεν είναι hoka, brooks κτλ. Εγώ βέβαια έχω τρέξει 3 φορές 10 χλμ αγώνες με αυτά και προπόνηση, Σε μία στιγμή η σόλα ξεκόλλησε κάπου την κόλλησα με super glue και συνεχίζω να τα χρησιμοποιώ. Μετά από 6 μήνες αδιάκοπης χρήσης η σόλα έχει χάσει την ελαστικότητά της δεν ανταποκρίνεται όσο στην αρχή, τα παπο΄ύτσια έχουν βγάλει πάνω από 600χλμ όμως.
    Θα τους βάλω 5 αστέρια, λόγω χαμηλής τιμής

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_Aerakis
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για τα λεφτά τους τα συγκεκριμένα παππούτσια είναι οριακά οκ.
    Κάνουν μόνο για καθημερινή χρήση και όχι για προπονήσεις.
    Δεν αερίζεται το πόδι σωστά καθώς το ύφασμα στο πάνω μέρος του δεν έχει τρύπες.
    Άντεξε 1 χρόνο σχεδόν καθημερινής χρήσης και ο πάτος χάλασε με αφορμή ένα τρέξιμο 3km.
    Δεν θα τα ξανάπαιρνα, αλλά μην ξεχνάμε τι δυστυχώς πρέπει να αναμένουμε από ένα παππούτσι που κάνει <50 ευρώ.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • plavi91
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι άνετα , ξεκούραστα αλλά και η ποιότητα κατασκευής είναι σχετικά φτηνή. Η σόλα καταστράφηκε πολύ σύντομα ενώ εξωτερικά σκίστηκε το παπούτσι κάπου κοντά στα κορδόνια.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kritikakis21
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω περίπου 1,5 χρόνο και τα φοράω παντού από καφετέρια μέχρι χωράφια το παπούτσι δεν έχει πάθει τιιιιποτα επίσης πατάω αν βιάζομαι την πίσω μεριά καί τα κάνω παντούφλες αλλά αυτά εκεί δεν Μ έχουν αφήσει ακόμα.... Πάρτε τα άφοβα.... Superpuma το παπούτσι

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cha_siv
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στα θετικά θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ όμορφο & ελαφρύ παπούτσι. Η σόλα είναι άνετη και έχει λάστιχο από κάτω για να μην γλιστράει.

    Στα αρνητικά, είναι στενή η φόρμα του (ειδικα στο άνω τμήμα) και η γλώσσα είναι πολύ μικρή σε φάρδος. Μετά από 1 χρόνο ελαφριάς χρήσης το ύφασμα έχει φθαρεί-άνοιξε εσωτερικά στην φτέρνα και στον πάτο της σόλας. Η ποιότητα κατασκευής (εσωτερικά ειδικά) είναι "έτσι και έτσι" θα έλεγα.

    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matina.lr
    4
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εξαιρετικό παπούτσι ελαφρυ και ανετο. Η μόνη μου ενσταση ειναι το ότι είναι υφασμάτινο και λερώνει πολυ εύκολα. Οποτε προσοχή στο χρώμα που θα επιλέξετε.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vilfer013
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό παπούτσι.
    Εφαρμόζει τέλεια στο πόδι, είναι ελαφρύ και η σόλα είναι πολύ μαλακή και ξεκούραστη.
    Το έχω μόνο μία εβδομάδα, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος έως τώρα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_janos
    5
    12 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό παπουτσι με στενή σχετικά γραμμή αλλά εφαρμόζει μια χαρά στην πλατυποδια που έχω,μαλακό εσωτερικά στην σόλα κ παρόλο που έχω βαρύ σωματότυπο δεν έχει αλιωθει κ δεν με κουράζει τοσο όσο αλλά που έχω θέμα με οσφυισχιαλγια,εξωτερικά η σόλα δεν γλιστράει σε νερό όπου και να έχω δοκιμασει κ κάπως βεντουζωνει στο έδαφος,το ύφασμα αναπνέει κ είναι πάντως καιρού,δεν μυρίζει αν κ βάζω καθημερινά ταλκ.απολυτα ικανοποιημένος είδη έχω πάρει τρεια ζευγάρια διαφορετικού χρώματος κ τιμης

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolettosd
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.
    Αγκαλιάζει το πόδι, δεν γλιστράει.
    Τα νιώθεις παρά πολύ εντάξει σε όλες τις δραστηριότητες.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosxarisk
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετική σόλα,το μόνο που με προβλημάτισε είναι πως η γλώσσα του δεν καλύπτει πλήρως το πόδι δημιουργώντας κενό μεταξύ της γλώσσας και του κυρίως σώματος του παπουτσιού. Ακόμα και με λεπτή κάλτσα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gospel
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    σε αυτην την κατηγορια τιμης οσα και αν δοκιμασα απο αλες μαρκες αυτα ηταν με διαφορα τα πιο ανετα στο ποδι μου. η σολα που εχουν ειναι πολυ ανετη και γενικα φενονται πολυ ποιοτικα αν σαρεσει το σχεδιο παρτα χωρισ δευτερη σκεψη

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias00006

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Δεν τα αλλάζω με τίποτα! Από τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφορούν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το καλυτερο παπουτσι για ορθοστασια και περπατημα.
    Ειναι το τριτο ζευγαρι που αγοραζω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα περίμενα πιο άνετα στο πάτημα

    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ότι πιο άνετο, ελαφρύ και στυλάτο έχω φορέσει!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μην τα αγοράσετε υπάρχουν τόσα άλλα καλύτερα που μπορείτε να αγοράσετε με περίπου τα ίδια χρήματα

    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    εξαιρετικα,ανετα και μοδατα

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Φανταστικά υπέρ αναπαυτικά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αρκετα καλό παπούτσι για καθημερινή χρήση

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπερτιμημένο στα 46 €. Θεωρώ ότι πρέπει να είναι στη κατηγορία των 30 €.
    Το ύφασμα από πάνω είναι πολύ λεπτό και η κόλλα γύρω γύρω στις ενώσεις φαίνεται. Οπτικά δηλαδή δεν ανταποκρίνονται ποιοτικώς στη τιμή τους. Ωστόσο είναι άνετα.

    0
  • Τα έχω 1μιση χρόνο. Σαν εμφάνιση εμένα μου αρέσουν πολύ, το αρνητικό είναι πως μπαίνει εύκολα νερό μέσα. Να σημειωθεί οτι ΔΕΝ τα χρησιμοποιώ για τρέξιμο.

    0
  • Μετά από λίγο καιρό ο πάτος είναι πολύ σκληρός και οι κραδασμοί περνάνε στα γόνατά σου. Κρίμα τα λεφτά.

    1
  • Τα εχω πανω απο δυο χρονια σχεδον καθε μερα και δεν εχουν παθει τιποτε.Απο τα καλυτερα που εχω αγορασει.

    1
  • Τέρμα πρακτικά για την δουλεια. Τα ξεχωρίζω για την εξής λόγο. Δεν έχουν μπροστά σιτα/πλέγμα και δεν κόβετε από το μεγάλο δάκτυλο. και γενικώς δεν κόβετε. Χάνει την φόρμα μου μετά από το 7 μηνο αλλά εάν το πολύ περπατάς σε άγριο έδαφος το πέλμα φθειρετε εύκολα. Συμβαίνει συχνά στα αθλητικά αυτά. Αντοχή περίπου 6-7 μηνες.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Απολαύστε τις διαδρομές σας, με τα ανδρικά παπούτσια για τρέξιμο Puma NRGY Comet. Διαθέτουν άνω μέρος από mesh για διαπνοή και Puma NRGY Foam για μέγιστη επιστροφή ενέργειας. Η επένδυση εσωτερικού πάτου Softfoam χαρίζει άνεση σε κάθε βήμα.

Χαρακτηριστικά:

  • Άνω μέρος από mesh
  • Puma NRGY Foam
  • Εσωτερικός πάτος Softfoam
  • Δέσιμο με κορδόνια

Brand

Κωδικός Προϊόντος
190556-63
Τύπος
Running
Φύλο
Γυναίκα
Χρώμα
Ροζ
Εφαρμογή
-
Εσωτερικός πάτος
SOFTFOAM
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
EVA
Drop
-
Βάρος
-
Ορθοστασία
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (81)

  1. 49
  2. 19
  3. 7
  4. 5
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ley_ant

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Υπερτιμημένο στα 46 €. Θεωρώ ότι πρέπει να είναι στη κατηγορία των 30 €.
    Το ύφασμα από πάνω είναι πολύ λεπτό και η κόλλα γύρω γύρω στις ενώσεις φαίνεται. Οπτικά δηλαδή δεν ανταποκρίνονται ποιοτικώς στη τιμή τους. Ωστόσο είναι άνετα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Sotiropoulos2167

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω 1μιση χρόνο. Σαν εμφάνιση εμένα μου αρέσουν πολύ, το αρνητικό είναι πως μπαίνει εύκολα νερό μέσα. Να σημειωθεί οτι ΔΕΝ τα χρησιμοποιώ για τρέξιμο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • COOKOS
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από λίγο καιρό ο πάτος είναι πολύ σκληρός και οι κραδασμοί περνάνε στα γόνατά σου. Κρίμα τα λεφτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • digenism
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα εχω πανω απο δυο χρονια σχεδον καθε μερα και δεν εχουν παθει τιποτε.Απο τα καλυτερα που εχω αγορασει.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • UltraThanos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Τέρμα πρακτικά για την δουλεια. Τα ξεχωρίζω για την εξής λόγο. Δεν έχουν μπροστά σιτα/πλέγμα και δεν κόβετε από το μεγάλο δάκτυλο. και γενικώς δεν κόβετε. Χάνει την φόρμα μου μετά από το 7 μηνο αλλά εάν το πολύ περπατάς σε άγριο έδαφος το πέλμα φθειρετε εύκολα. Συμβαίνει συχνά στα αθλητικά αυτά. Αντοχή περίπου 6-7 μηνες.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koutouloupa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπερτίμιο για τα 20€ που πλήρωσα, μέχρι και 30€ νομίζω είναι vfm. Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη παρατήρηση για μέγεθος, υλικά κλπ, είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα αθλητικό με αυτήν την τιμή.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω δύομιση χρόνια. Το πρώτο εξάμηνο με τον δικό του πάτο ήταν απίστευτα. Το περπάτημα ήταν πολύ άνετο. Το θέμα είναι ότι ο πάτος φαγώθηκε πολύ γρήγορα και αναγκάστηκα να βάλω καινούριο. Για κάποιο λόγο δεν ήταν το ίδιο καλά στον επόμενο πάτο. Με το δικό τον εργοστασιακό αξίζει, με aftermarket που θα βάλετε (γιατί σίγουρα θα βάλετε ) δεν είναι το ίδιο καλό. Στα θετικά , είναι πολύ ανθεκτικό εξωτερικά δεν έχει ξεκολλήσει τίποτα και αντέχει. Στα αρνητικα ,δεν είναι τόσο καλό για τρέξιμο και για κάτι άλλο πιο δυνατό σε προπόνηση. Για περπάτημα οκ μια χαρά θα βγάλει χιλιόμετρα αρκετά , αρκεί να πάρετε καλό πάτο μετά τον εργοστασιακό. Τα εσωτερικά του δεν φαγώθηκαν, παρόλα αυτά είναι κρίμα να χαλάει τόσο γρήγορα ο πάτος. Φοριέται και με παντελόνι σε casual ντύσιμο. Για 30 ευρώ μια χαρά. Όχι παραπάνω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Siap
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Χαίρεται. Διάβαζα σχόλια από μερικούς ότι δεν κάνουν τα παπούτσια είναι χάλια. Ναι προφανώς διότι μάλλον τα πήρατε για άλλο λόγο από ότι προορίζονται.Το παπούτσι δεν είναι να κατέβεις σε αγώνα 5-10 χιλιομέτρων ούτε να πας στο γήπεδο να κανείς αντίστοιχη προπόνηση. Το παπούτσι είναι για χαλαρό περπάτημα,βόλτα,καφέ και χαλαρή προπόνηση στο gym, ίσα ίσα να «πάρει» μερικά χιλιόμετρα από το καλό σας running παπούτσι.Για εμένα ούτε για recovery day κάνει, μόνο ίσως σε καλό γρασίδι χωρίς λακούβες και λάσπες.Έχει ένα τυπικό support στην φτέρνα και λίγο μπροστά και προς τα μέσα.Το υλικό πάνω στο παπούτσι είναι εύκαμπτο και τα δάχτυλα των ποδιών δεν πατιούνται.Για εμένα είναι αρκετά ιδιαίτερο και όμορφο, το 43 είναι μια χαρά, το δοκίμασα και με under armour σχετικά χοντρή καλτσα και ήταν τέλειο. Τέλος για 45€ που το πήρα το θεωρώ σχεδόν ακριβό για 30€ που παίζει τώρα είμαι vfm.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Black Nemesis
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    βάζω δύο αστέρια επειδή η σόλα είναι πάρα πολύ σκληρή. δεν είναι για πολλά πολλά. το σώμα απορροφάει όλους τους κραδασμούς αντί να το κάνει η σόλα. με μια μέρα φορεμένα, είναι σαν να δουλεύεις σε λατομείο μια βδομάδα. η ποιότητα κατασκευής είναι οκ. βέβαια αλίμονο αν η πλάγια όψη έρθει σε επαφή με κάτι αιχμηρό, θα σκιστεί αμέσως. δεν υπάρχει περιμετρικά (μπροστά) κάποια ενίσχυση. είναι σε φάση να πας κανένα ταξίδι με αμάξι και να οδηγείς με αυτά. στα 45 ευρώ που τα αγόρασα θα μπορούσα να αγοράσω μια άλλη γνωστή μάρκα με ίσως καλύτερες προδιαγραφές. 30-35 θα ήταν μια κανονική τιμή, όχι 45. δεν τα συνιστώ

    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raymond
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Very comfortable, from when I had an accident on my foot and I discovered the Puma NRGY with Foam, I search for it and buy when it is on discount! really deserve the price!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Pachatouridis
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ειναι πανάλφρα, άνετα και αφήνει τον αέρα να περάσει δεν μυρίζουν.
    Αλλά, τον χειμώνα είναι σαν να φοράς κάλτσα και δεν είναι σούπερ ανθεκτικά.
    Για χρήση γυμναστηρίου, ορθοστασίας καθημερινού περίπατου σε επίπεδο χώρο είναι άριστα,
    Εάν θέλετε να τα χρησιμοποιησετε για τρέξιμο στο δρόμο σε χωματόδρομο μην έχετε απαιτήσεις. Δεν είναι hoka, brooks κτλ. Εγώ βέβαια έχω τρέξει 3 φορές 10 χλμ αγώνες με αυτά και προπόνηση, Σε μία στιγμή η σόλα ξεκόλλησε κάπου την κόλλησα με super glue και συνεχίζω να τα χρησιμοποιώ. Μετά από 6 μήνες αδιάκοπης χρήσης η σόλα έχει χάσει την ελαστικότητά της δεν ανταποκρίνεται όσο στην αρχή, τα παπο΄ύτσια έχουν βγάλει πάνω από 600χλμ όμως.
    Θα τους βάλω 5 αστέρια, λόγω χαμηλής τιμής

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_Aerakis
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για τα λεφτά τους τα συγκεκριμένα παππούτσια είναι οριακά οκ.
    Κάνουν μόνο για καθημερινή χρήση και όχι για προπονήσεις.
    Δεν αερίζεται το πόδι σωστά καθώς το ύφασμα στο πάνω μέρος του δεν έχει τρύπες.
    Άντεξε 1 χρόνο σχεδόν καθημερινής χρήσης και ο πάτος χάλασε με αφορμή ένα τρέξιμο 3km.
    Δεν θα τα ξανάπαιρνα, αλλά μην ξεχνάμε τι δυστυχώς πρέπει να αναμένουμε από ένα παππούτσι που κάνει <50 ευρώ.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • plavi91
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι άνετα , ξεκούραστα αλλά και η ποιότητα κατασκευής είναι σχετικά φτηνή. Η σόλα καταστράφηκε πολύ σύντομα ενώ εξωτερικά σκίστηκε το παπούτσι κάπου κοντά στα κορδόνια.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kritikakis21
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα έχω περίπου 1,5 χρόνο και τα φοράω παντού από καφετέρια μέχρι χωράφια το παπούτσι δεν έχει πάθει τιιιιποτα επίσης πατάω αν βιάζομαι την πίσω μεριά καί τα κάνω παντούφλες αλλά αυτά εκεί δεν Μ έχουν αφήσει ακόμα.... Πάρτε τα άφοβα.... Superpuma το παπούτσι

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cha_siv
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στα θετικά θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ όμορφο & ελαφρύ παπούτσι. Η σόλα είναι άνετη και έχει λάστιχο από κάτω για να μην γλιστράει.

    Στα αρνητικά, είναι στενή η φόρμα του (ειδικα στο άνω τμήμα) και η γλώσσα είναι πολύ μικρή σε φάρδος. Μετά από 1 χρόνο ελαφριάς χρήσης το ύφασμα έχει φθαρεί-άνοιξε εσωτερικά στην φτέρνα και στον πάτο της σόλας. Η ποιότητα κατασκευής (εσωτερικά ειδικά) είναι "έτσι και έτσι" θα έλεγα.

    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matina.lr
    4
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εξαιρετικό παπούτσι ελαφρυ και ανετο. Η μόνη μου ενσταση ειναι το ότι είναι υφασμάτινο και λερώνει πολυ εύκολα. Οποτε προσοχή στο χρώμα που θα επιλέξετε.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vilfer013
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό παπούτσι.
    Εφαρμόζει τέλεια στο πόδι, είναι ελαφρύ και η σόλα είναι πολύ μαλακή και ξεκούραστη.
    Το έχω μόνο μία εβδομάδα, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος έως τώρα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_janos
    5
    12 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό παπουτσι με στενή σχετικά γραμμή αλλά εφαρμόζει μια χαρά στην πλατυποδια που έχω,μαλακό εσωτερικά στην σόλα κ παρόλο που έχω βαρύ σωματότυπο δεν έχει αλιωθει κ δεν με κουράζει τοσο όσο αλλά που έχω θέμα με οσφυισχιαλγια,εξωτερικά η σόλα δεν γλιστράει σε νερό όπου και να έχω δοκιμασει κ κάπως βεντουζωνει στο έδαφος,το ύφασμα αναπνέει κ είναι πάντως καιρού,δεν μυρίζει αν κ βάζω καθημερινά ταλκ.απολυτα ικανοποιημένος είδη έχω πάρει τρεια ζευγάρια διαφορετικού χρώματος κ τιμης

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolettosd
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.
    Αγκαλιάζει το πόδι, δεν γλιστράει.
    Τα νιώθεις παρά πολύ εντάξει σε όλες τις δραστηριότητες.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosxarisk
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετική σόλα,το μόνο που με προβλημάτισε είναι πως η γλώσσα του δεν καλύπτει πλήρως το πόδι δημιουργώντας κενό μεταξύ της γλώσσας και του κυρίως σώματος του παπουτσιού. Ακόμα και με λεπτή κάλτσα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gospel
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    σε αυτην την κατηγορια τιμης οσα και αν δοκιμασα απο αλες μαρκες αυτα ηταν με διαφορα τα πιο ανετα στο ποδι μου. η σολα που εχουν ειναι πολυ ανετη και γενικα φενονται πολυ ποιοτικα αν σαρεσει το σχεδιο παρτα χωρισ δευτερη σκεψη

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias00006

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Δεν τα αλλάζω με τίποτα! Από τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφορούν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το καλυτερο παπουτσι για ορθοστασια και περπατημα.
    Ειναι το τριτο ζευγαρι που αγοραζω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα περίμενα πιο άνετα στο πάτημα

    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ότι πιο άνετο, ελαφρύ και στυλάτο έχω φορέσει!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μην τα αγοράσετε υπάρχουν τόσα άλλα καλύτερα που μπορείτε να αγοράσετε με περίπου τα ίδια χρήματα

    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    εξαιρετικα,ανετα και μοδατα

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Φανταστικά υπέρ αναπαυτικά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αρκετα καλό παπούτσι για καθημερινή χρήση

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπερτιμημένο στα 46 €. Θεωρώ ότι πρέπει να είναι στη κατηγορία των 30 €.
    Το ύφασμα από πάνω είναι πολύ λεπτό και η κόλλα γύρω γύρω στις ενώσεις φαίνεται. Οπτικά δηλαδή δεν ανταποκρίνονται ποιοτικώς στη τιμή τους. Ωστόσο είναι άνετα.

    0
  • Τα έχω 1μιση χρόνο. Σαν εμφάνιση εμένα μου αρέσουν πολύ, το αρνητικό είναι πως μπαίνει εύκολα νερό μέσα. Να σημειωθεί οτι ΔΕΝ τα χρησιμοποιώ για τρέξιμο.

    0
  • Μετά από λίγο καιρό ο πάτος είναι πολύ σκληρός και οι κραδασμοί περνάνε στα γόνατά σου. Κρίμα τα λεφτά.

    1
  • Τα εχω πανω απο δυο χρονια σχεδον καθε μερα και δεν εχουν παθει τιποτε.Απο τα καλυτερα που εχω αγορασει.

    1
  • Τέρμα πρακτικά για την δουλεια. Τα ξεχωρίζω για την εξής λόγο. Δεν έχουν μπροστά σιτα/πλέγμα και δεν κόβετε από το μεγάλο δάκτυλο. και γενικώς δεν κόβετε. Χάνει την φόρμα μου μετά από το 7 μηνο αλλά εάν το πολύ περπατάς σε άγριο έδαφος το πέλμα φθειρετε εύκολα. Συμβαίνει συχνά στα αθλητικά αυτά. Αντοχή περίπου 6-7 μηνες.

    1
  • Δες τα όλα
20% κουπόνι από το κατάστημα Epapoutsia μέχρι 30/06!
20% κουπόνι από το κατάστημα Epapoutsia μέχρι 30/06!
Δες περισσότερα