Θήλαστρα

Nuk Luna Ηλεκτρικό Μονό Θήλαστρο Μπαταρίας και Ρεύματος Λευκό

  • Θήλαστρο μονό
  • Ηλεκτρικό
  • 2 φάσεων
  • Μαλακό κάλυπτρο θηλής σιλικόνης
  • Ρυθμιζόμενη ισχύς αναρρόφησης
  • Χωρίς δισφαινόλη Α
  • Θήλαστρο μονό
  • Ηλεκτρικό
  • 2 φάσεων
  • Μαλακό κάλυπτρο θηλής σιλικόνης
  • Ρυθμιζόμενη ισχύς αναρρόφησης
  • Χωρίς δισφαινόλη Α
  • Δες τα όλα
64 00
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mega Tselino 5,0 (5)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Θηλασμός στη σελίδα του Mega Tselino
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Θήλαστρο μονό
  • Ηλεκτρικό
  • 2 φάσεων
  • Μαλακό κάλυπτρο θηλής σιλικόνης
  • Ρυθμιζόμενη ισχύς αναρρόφησης
  • Χωρίς δισφαινόλη Α

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηλεκτρικό
Τύπος Άντλησης
Απλό
Τροφοδοσία
Ρεύμα, Μπαταρία
Χρώμα
Λευκό

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Χωρίς BPA
Όχι

Ειδικές Λειτουργίες

Μασάζ
Ναι
Λειτουργία Μνήμης
Όχι
Αθόρυβη Λειτουργία
Όχι

Περιλαμβάνει

Σωληνάκια
Ναι
Αντάπτορες
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (33)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 4
  3. 3
  4. 3
  5. 21
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Χρήση χωρίς πόνους
  • Κολλάει στη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα
  • Θορυβώδες
  • Eleni_Mo_Za_
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα 20 φορέςτο πολύ και χάλασε. Απλά σταμάτησε να τραβάει. Αλλά και έκανε πολύ θόρυβο και είναι πάρα πολύ αργό. Κάνεις περίπου 40 - 50 λεπτά. Επίσης είναι πολύ άβολο να το κρατάς σωστά καθώς αν βολευτείς στον καναπέ, πρέπει που και που να κάνεις μπροστά για να κατεβαίνει το γάλα στο μπουκαλάκι. Δεν αξίζει.

    • Εύκολη χρήση
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αγοράσαμε χωρίς να δούμε κριτικές καθώς το πήραμε από φαρμακείο .. θα έλεγα ότι πιο άχρηστο υπάρχει σε θηλαστρο ..με το χέρι βγαίνει πολύ πιο εύκολα από το στήθος .
    Θέλει πάνω από 40 λεπτά για να βγάλεις μια μικρή ποσότητα με αποτέλεσμα το στήθος να έχει ήδη αναπληρώσει το γάλα που έχει φύγει ...
    Για θηλαστρο των 100€ είναι πολύ ακριβό για την κατάσταση του ... Όπως επίσης το μοτέρ του ακούγεται συνέχεια λες και ξεψυχάει... Δεν θα το ξανά αγοραζα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι πιο άχρηστο υπάρχει στον ένα μήνα χάλασε κ πριν χαλάσει δεν τραβούσε το γάλα αν δεν πατουσα το στήθος εγώ..κ δώρο να μου το κάνανε θα το επεστρεφα

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena_296
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγοράσαμε χωρίς να διαβάσουμε κριτικές η αλήθεια είναι μιας και θέλαμε να το έχουμε έτοιμο βγαίνοντας από το μαιευτήριο και διαβάζω σχόλια εδώ και βλέπω πως τελικά δεν είμαι η μόνη που δεν είμαι ικανοποιημένη... Θηλάζω αποκλειστικά και το χρησιμοποιώ κυρίως για αποσυμφόρηση αλλά και θόρυβο κάνει (που ευτυχώς δεν ενοχλεί τη μικρή μου) και αργό πολύ είναι και για να μπορέσω να αντλήσω θα πρέπει ή το στήθος να είναι γεμάτο (που και πάλι δεν βγάζει όσο θα περίμενα δεδομένου ότι έχω μια χαρά παραγωγή και αφήνω μετά να το αποτελειώσει η μικρή μόνη της) ή να έχει κάποια ποσότητα γάλακτος και οπωσδήποτε να κάνω και εγώ πιέσεις και μασάζ. Κουραστικό και χρονοβόρο, κρίμα τα λεφτά του...

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vivienneamps
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το πήρα πάνω στην ανάγκη ,τη 2η μέρα χάλασε η αντιπροσωπεία ήθελε μια εβδομάδα να το αντικαταστήσει, πήρα της Medela για να μη κάνω διακοπή και κοπεί το γάλα!!! Αδικα τόσα χρήματα, πάρτε ένα Medela κατευθείαν να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!!!

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stellitsapap1994
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αίσχος! Χάλασε στη δευτερη μέρα. Αντικαταστάθηκε από την εταιρία και στην τέταρτη μέρα ξαναχάλασε! Ο θόρυβος τρομερά έντονος και χρειάζεται πολύς χρόνος για την άντληση. Ελπίζω να αποσυρθεί από την αγορά!!!

    • Εύκολη χρήση
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Kliampa
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι μα ότι χειρότερο υπάρχει....
    Κλαίω τα λεφτά του...
    Το πήρα επάνω στην ανάγκη και την πάτησα άσχημα.
    Δεν κάνει σωστή άντληση. Αργεί υπερβολικά

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μόνο φασαρία κάνει ,άντληση σωστή δεν γίνεται για κανένα λόγο , ο "έντονος" Ρυθμός αργοστροφος , και ο κανονικός δεν είναι καν χαιδεμα. Δεν αξίζει όχι για τα λεφτά του αλλά ούτε τζάμπα γιατί δουλειά ΔΕΝ κάνει.

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • itsos4
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά ότι χειρότερο, κλαίω τα 80 ευρώ που έδωσα σε φαρμακείο, σε ώρα ανάγκης δυστυχώς. Δούλεψε στην κυριολεξία 4 μέρες μόνο και μετά σταμάτησε, είναι απίστευτα θορυβώδες και δεν ρουφάει καλά, επίσης είναι βαρύ και άβολο. Μην το πάρετε για κανένα λόγο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Χρήση με πόνους
    • Δύσκολη χρήση
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το πήρα 100 ευρώ σε δυσκολη στιγμή γιατί μου ήρθε απότομα το γάλα .στην αρχή δεν είχα παράπονο ,μόνο που αργούσε πολύ ...δηλαδή τον πρώτο μήνα ...τώρα είμαι στον τρίτο με τέταρτο μήνα δεν τραβάει ...αργεί ...και γενικά έβγαζα το γάλα με το χέρι ..

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stef_kall
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν μπορούσα να μη βάλω αστέρι θ το έκανα. Ο, τι πιο άθλιο κυκλοφορεί. Κρίμα τα 60 ευρώ που ήταν κ σε προσφορά από 90. Έπρεπε Ν αγοράσω άλλο επειγόντως ν κάνω την δουλειά μου. Πολύ θορυβώδες κ δεν αντλεί. Επίσης σα να χει ένα αδετο εξάρτημα εσωτερικά κ κουδουνάει. Την πάτησα που δεν είχα διαβάσει κριτικές πριν το αγοράσω.

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στο 1ο μου παιδί το χρησιμοποίησα περιστασιακά και πονούσε λίγο το στήθος στο τέλος της άντλησης. Αργούσε πολύ και δεν ήταν αποτελεσματικό. 2 χρόνια μετά, πήγα να το χρησιμοποιήσω στο 2ο παιδί και ακουγόταν σαν ξεψυχισμένο. Δε μπορούσε καν να κάνει άντληση. Χάλασε προφανώς. Και για την ιστορία, το αποθήκευσα και το συναρμολόγησα πάλι 3 χρόνια μετά στο 3ο παιδί μήπως δουλέψει...έχουν γίνει καφέ όλα τα τμήματα σιλικόνης που έχει. Έχει μικρό χρόνο ζωής.

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου το έκαναν δώρο στην πρώτη γέννα και ήταν σωτήριο! Η μικρή δεν ήθελε με τίποτα να φάει κατευθείαν από το στήθος, οπότε έβγαζα συστηματικά μέσα στη μέρα για τρεις μήνες και της το έδινα σε μπουκάλι.
    Το κακό είναι ότι το καλώδιο με τόσα βάλε βγάλε άρχισε να χάνει επαφή αν το κουνάς. Οι μπαταρίες τα φτύνουν γρήγορα, αλλά είναι μια πολύ καλή λύση αν χρειάζεται να πας κάπου .
    Ακόμα κι έτσι το χρησιμοποιώ με τον ίδιο τρόπο εδώ και δύο μήνες και με τη δεύτερη μου κόρη .
    Όντως κάνει θόρυβο, αλλά στα μωρά αρέσει. Τα νανουρίζει.
    Η περίπτωση να κάνει ήχο άντλησης χωρίς να τραβάει γάλα, είναι αν δεν έχει κλείσει καλά. Αν παίρνει αέρα κοντά στο μπουκάλι ή στο στήθος, δεν δουλεύει .
    Το μαξιλάρι σιλικόνης δίνει πολύ καλή αίσθηση!
    Είχα νοικιάσει κ της medela όταν άρχισε να μου τελειώνει το γάλα, αλλά οι χοάνη μου φάνηκε πολύ άβολη και το αποτέλεσμα ίδιο με αυτό του NUK

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Tsipourli
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πεταμενα λεφτα κανει πολυ θόρυβο και παρα πολυ ωρα για να μαζεψει το γάλα συν της αλλης οτι χαλασε πολυ γρηγορα.μην το παρετε ειναι απαράδεκτο

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χειρότερο θήλαστρο είναι πεταμένα λεφτά δεν βγαζει το γάλα αργεί πάρα πολύ και αναγκάστηκα να αγοράσω άλλο, της medela Όχι το επαγγελματικό και μπόρεσα να κάνω τη δουλειά μου.

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoi_Iosifidou
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή τραβούσε τόσο που με πονούσε.
    Μετά από 5 μήνες (μάλλον είμαι τυχερή που κράτησε και τόσο σύμφωνα με τα προηγούμενα σχόλια) δεν ρουφάει καθολου.Τιποτα!
    Αναγκάζομαι να βγάζω γάλα .ε το χέρι για τις δίδυμες.Έλεος δηλαδή!
    100 ευρωπουλα παρακαλώ.

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλη κατασκευη,ευχρηστο,ελαφρυ,ευκολο στη λειτουργια και στη χρηση και πολυ καλη σχεση ποιοτητας τιμης.Αρνητικο οτι με τις μπαταριες δε δουλευει πολυ ωρα,θελει σιγουρα το καλωδιο για την αντληση και κανει αρκετο θορυβο.Για τα λεφτα του ομως ειναι εξαιρετικο!Το συστηνω ανεπιφυλακτα!Μου κρατησε σε δυο εγκυμοσυνες και στη πρωτη ειδικα με εντονη χρηση!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alikidrosou14
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πηρα. Πρωτη φορα μαμα. Αργει να αντλησει το γαλα αλλα δεν ποναει και ενισχυει την παραγωγη γαλακτος. Ειναι ελαφρυ και βολικο. Κανει λιγο θορυβο αλλα δεν πειραζει. Αν δεν το κρατας ισια και σωστα σταματαει να αντλει. Για τα χρηματα του ειναι μια χαρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχουν όριο ζωής όλα τα ηλεκτρικά θηλαστρα αυτής της κατηγορίας περίπου 1,5 έτος. Με έντονη χρήση περίπου τόσο άντεξε. Ο θόρυβος είναι κανονικός μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μοτέρ. Η αλήθεια είναι πώς κολλούσε κάπως κατά την διαδικασία.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dion_pante20
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν παιδιά! Για το συγκεκριμένο θυλαστρο τα λόγια είναι περιττά.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
    Χωρίς υπερβολές,δεν λέω σέ καμία περίπτωση ψέματα. Πριν από αυτό είχαμε ένα άλλο θυλαστρο το philips avent που κράτησε δύο εβδομάδες μόνο ζωής.
    Αντιμετωπίζοντας τον φόβο τής μαστίτιδας τού χρόνου και όλες τίς άλλες παραμέτρους αναγκάστηκα να πηγαίνω από φάρμακειο σέ φαρμακείο για να πάρω καινούργιο θυλαστρο για τήν γυναίκα μου.
    Μετά από προσπάθειες η φαρμακοποιός μου σύστησε τό συγκεκριμένο καί ένα τής medela πού κόστιζε στήν διπλάσια ακριβώς τιμή.
    Μέ παρότρυνση τού φαρμακοποιού κατέληξα στο nuk λέγοντας ότι είναι αξιόπιστο λειτουργικό γρήγορο κ.τ.λ.
    Την πάτησα άσχημα.κλαιω τα 89 ευρώ ακόμα.
    Δυστυχώς μεγάλη απογοήτευση.
    Μήν τό αγοράσετε θα κλαίτε τα χρήματα σάς όπως εγώ

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Δύσκολη χρήση
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ath_mast
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει θόρυβο αλλά μπορώ να πώ ότι με είναι πολύ βολικό, είναι και μικρό σέ μέγεθος και προσαρμόζονται τα μπουκάλι τής nuk αρα απο ενα σημείο και μετά εβαζα τό μπουκάλι των 240ml...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vita17
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδια μιν το παρετε θα κλετε τα λευτα σας. ποιο εφκολα με το χερι. δεν ρουφαει καθολου ειμαι πολυ δυσαρεστιμενος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eti666
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ γρήγορη ασφαλή κ ανώδυνη αναρρόφηση , εύκολο στην χρήση κ στον καθαρισμό . Η διπλή παροχή ενέργειας δεν θα βολέψει η μπαταρίες "πεθαίνουν" αμέσως αλλά σώζουν σε περίπτωση ανάγκης.Την τιμή θα την χαρακτηρίσω λογική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποίησα κάποιους μήνες έκανε δουλειά αλλά χαλασε 2 φορές μέσα σε 2 χρονια...

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι πιο άχρηστο έχω αγοράσει ποτέ. Και 10 ευρώ να κόστιζε πάλι δεν θα άξιζε το λεφτά του. ΑΙΣΧΟΣ

    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Χρήση με πόνους
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι μπαταρίες πεθαίνουν πολύ γρήγορα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο χρόνος ζωής του θηλάστρου ήταν 20 μέρες.

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό οταν το έχεις με το καλώδιο στην πρίζα.
    Με τις μπαταρίες δεν κάνει δουλειά..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καθόλου ικανοποιημένη...μετα από 3 χρήσεις δεν τραβούσε καθόλου...τσαμπα τα λεφτά που έδωσα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποίησα 20 φορέςτο πολύ και χάλασε. Απλά σταμάτησε να τραβάει. Αλλά και έκανε πολύ θόρυβο και είναι πάρα πολύ αργό. Κάνεις περίπου 40 - 50 λεπτά. Επίσης είναι πολύ άβολο να το κρατάς σωστά καθώς αν βολευτείς στον καναπέ, πρέπει που και που να κάνεις μπροστά για να κατεβαίνει το γάλα στο μπουκαλάκι. Δεν αξίζει.

    1
  • Το αγοράσαμε χωρίς να δούμε κριτικές καθώς το πήραμε από φαρμακείο .. θα έλεγα ότι πιο άχρηστο υπάρχει σε θηλαστρο ..με το χέρι βγαίνει πολύ πιο εύκολα από το στήθος .
    Θέλει πάνω από 40 λεπτά για να βγάλεις μια μικρή ποσότητα με αποτέλεσμα το στήθος να έχει ήδη αναπληρώσει το γάλα που έχει φύγει ...
    Για θηλαστρο των 100€ είναι πολύ ακριβό για την κατάσταση του ... Όπως επίσης το μοτέρ του ακούγεται συνέχεια λες και ξεψυχάει... Δεν θα το ξανά αγοραζα

    0
  • Ότι πιο άχρηστο υπάρχει στον ένα μήνα χάλασε κ πριν χαλάσει δεν τραβούσε το γάλα αν δεν πατουσα το στήθος εγώ..κ δώρο να μου το κάνανε θα το επεστρεφα

    0
  • Το αγοράσαμε χωρίς να διαβάσουμε κριτικές η αλήθεια είναι μιας και θέλαμε να το έχουμε έτοιμο βγαίνοντας από το μαιευτήριο και διαβάζω σχόλια εδώ και βλέπω πως τελικά δεν είμαι η μόνη που δεν είμαι ικανοποιημένη... Θηλάζω αποκλειστικά και το χρησιμοποιώ κυρίως για αποσυμφόρηση αλλά και θόρυβο κάνει (που ευτυχώς δεν ενοχλεί τη μικρή μου) και αργό πολύ είναι και για να μπορέσω να αντλήσω θα πρέπει ή το στήθος να είναι γεμάτο (που και πάλι δεν βγάζει όσο θα περίμενα δεδομένου ότι έχω μια χαρά παραγωγή και αφήνω μετά να το αποτελειώσει η μικρή μόνη της) ή να έχει κάποια ποσότητα γάλακτος και οπωσδήποτε να κάνω και εγώ πιέσεις και μασάζ. Κουραστικό και χρονοβόρο, κρίμα τα λεφτά του...

    1
  • το πήρα πάνω στην ανάγκη ,τη 2η μέρα χάλασε η αντιπροσωπεία ήθελε μια εβδομάδα να το αντικαταστήσει, πήρα της Medela για να μη κάνω διακοπή και κοπεί το γάλα!!! Αδικα τόσα χρήματα, πάρτε ένα Medela κατευθείαν να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!!!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

30 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Θήλαστρο μονό
  • Ηλεκτρικό
  • 2 φάσεων
  • Μαλακό κάλυπτρο θηλής σιλικόνης
  • Ρυθμιζόμενη ισχύς αναρρόφησης
  • Χωρίς δισφαινόλη Α

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηλεκτρικό
Τύπος Άντλησης
Απλό
Τροφοδοσία
Ρεύμα, Μπαταρία
Χρώμα
Λευκό

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Χωρίς BPA
Όχι

Ειδικές Λειτουργίες

Μασάζ
Ναι
Λειτουργία Μνήμης
Όχι
Αθόρυβη Λειτουργία
Όχι

Περιλαμβάνει

Σωληνάκια
Ναι
Αντάπτορες
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (33)

  1. 2
  2. 4
  3. 3
  4. 3
  5. 21
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Χρήση χωρίς πόνους
  • Κολλάει στη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα
  • Θορυβώδες
  • Eleni_Mo_Za_
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα 20 φορέςτο πολύ και χάλασε. Απλά σταμάτησε να τραβάει. Αλλά και έκανε πολύ θόρυβο και είναι πάρα πολύ αργό. Κάνεις περίπου 40 - 50 λεπτά. Επίσης είναι πολύ άβολο να το κρατάς σωστά καθώς αν βολευτείς στον καναπέ, πρέπει που και που να κάνεις μπροστά για να κατεβαίνει το γάλα στο μπουκαλάκι. Δεν αξίζει.

    • Εύκολη χρήση
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αγοράσαμε χωρίς να δούμε κριτικές καθώς το πήραμε από φαρμακείο .. θα έλεγα ότι πιο άχρηστο υπάρχει σε θηλαστρο ..με το χέρι βγαίνει πολύ πιο εύκολα από το στήθος .
    Θέλει πάνω από 40 λεπτά για να βγάλεις μια μικρή ποσότητα με αποτέλεσμα το στήθος να έχει ήδη αναπληρώσει το γάλα που έχει φύγει ...
    Για θηλαστρο των 100€ είναι πολύ ακριβό για την κατάσταση του ... Όπως επίσης το μοτέρ του ακούγεται συνέχεια λες και ξεψυχάει... Δεν θα το ξανά αγοραζα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι πιο άχρηστο υπάρχει στον ένα μήνα χάλασε κ πριν χαλάσει δεν τραβούσε το γάλα αν δεν πατουσα το στήθος εγώ..κ δώρο να μου το κάνανε θα το επεστρεφα

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena_296
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγοράσαμε χωρίς να διαβάσουμε κριτικές η αλήθεια είναι μιας και θέλαμε να το έχουμε έτοιμο βγαίνοντας από το μαιευτήριο και διαβάζω σχόλια εδώ και βλέπω πως τελικά δεν είμαι η μόνη που δεν είμαι ικανοποιημένη... Θηλάζω αποκλειστικά και το χρησιμοποιώ κυρίως για αποσυμφόρηση αλλά και θόρυβο κάνει (που ευτυχώς δεν ενοχλεί τη μικρή μου) και αργό πολύ είναι και για να μπορέσω να αντλήσω θα πρέπει ή το στήθος να είναι γεμάτο (που και πάλι δεν βγάζει όσο θα περίμενα δεδομένου ότι έχω μια χαρά παραγωγή και αφήνω μετά να το αποτελειώσει η μικρή μόνη της) ή να έχει κάποια ποσότητα γάλακτος και οπωσδήποτε να κάνω και εγώ πιέσεις και μασάζ. Κουραστικό και χρονοβόρο, κρίμα τα λεφτά του...

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vivienneamps
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το πήρα πάνω στην ανάγκη ,τη 2η μέρα χάλασε η αντιπροσωπεία ήθελε μια εβδομάδα να το αντικαταστήσει, πήρα της Medela για να μη κάνω διακοπή και κοπεί το γάλα!!! Αδικα τόσα χρήματα, πάρτε ένα Medela κατευθείαν να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!!!

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stellitsapap1994
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αίσχος! Χάλασε στη δευτερη μέρα. Αντικαταστάθηκε από την εταιρία και στην τέταρτη μέρα ξαναχάλασε! Ο θόρυβος τρομερά έντονος και χρειάζεται πολύς χρόνος για την άντληση. Ελπίζω να αποσυρθεί από την αγορά!!!

    • Εύκολη χρήση
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Kliampa
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι μα ότι χειρότερο υπάρχει....
    Κλαίω τα λεφτά του...
    Το πήρα επάνω στην ανάγκη και την πάτησα άσχημα.
    Δεν κάνει σωστή άντληση. Αργεί υπερβολικά

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μόνο φασαρία κάνει ,άντληση σωστή δεν γίνεται για κανένα λόγο , ο "έντονος" Ρυθμός αργοστροφος , και ο κανονικός δεν είναι καν χαιδεμα. Δεν αξίζει όχι για τα λεφτά του αλλά ούτε τζάμπα γιατί δουλειά ΔΕΝ κάνει.

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • itsos4
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά ότι χειρότερο, κλαίω τα 80 ευρώ που έδωσα σε φαρμακείο, σε ώρα ανάγκης δυστυχώς. Δούλεψε στην κυριολεξία 4 μέρες μόνο και μετά σταμάτησε, είναι απίστευτα θορυβώδες και δεν ρουφάει καλά, επίσης είναι βαρύ και άβολο. Μην το πάρετε για κανένα λόγο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Χρήση με πόνους
    • Δύσκολη χρήση
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το πήρα 100 ευρώ σε δυσκολη στιγμή γιατί μου ήρθε απότομα το γάλα .στην αρχή δεν είχα παράπονο ,μόνο που αργούσε πολύ ...δηλαδή τον πρώτο μήνα ...τώρα είμαι στον τρίτο με τέταρτο μήνα δεν τραβάει ...αργεί ...και γενικά έβγαζα το γάλα με το χέρι ..

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stef_kall
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν μπορούσα να μη βάλω αστέρι θ το έκανα. Ο, τι πιο άθλιο κυκλοφορεί. Κρίμα τα 60 ευρώ που ήταν κ σε προσφορά από 90. Έπρεπε Ν αγοράσω άλλο επειγόντως ν κάνω την δουλειά μου. Πολύ θορυβώδες κ δεν αντλεί. Επίσης σα να χει ένα αδετο εξάρτημα εσωτερικά κ κουδουνάει. Την πάτησα που δεν είχα διαβάσει κριτικές πριν το αγοράσω.

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στο 1ο μου παιδί το χρησιμοποίησα περιστασιακά και πονούσε λίγο το στήθος στο τέλος της άντλησης. Αργούσε πολύ και δεν ήταν αποτελεσματικό. 2 χρόνια μετά, πήγα να το χρησιμοποιήσω στο 2ο παιδί και ακουγόταν σαν ξεψυχισμένο. Δε μπορούσε καν να κάνει άντληση. Χάλασε προφανώς. Και για την ιστορία, το αποθήκευσα και το συναρμολόγησα πάλι 3 χρόνια μετά στο 3ο παιδί μήπως δουλέψει...έχουν γίνει καφέ όλα τα τμήματα σιλικόνης που έχει. Έχει μικρό χρόνο ζωής.

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου το έκαναν δώρο στην πρώτη γέννα και ήταν σωτήριο! Η μικρή δεν ήθελε με τίποτα να φάει κατευθείαν από το στήθος, οπότε έβγαζα συστηματικά μέσα στη μέρα για τρεις μήνες και της το έδινα σε μπουκάλι.
    Το κακό είναι ότι το καλώδιο με τόσα βάλε βγάλε άρχισε να χάνει επαφή αν το κουνάς. Οι μπαταρίες τα φτύνουν γρήγορα, αλλά είναι μια πολύ καλή λύση αν χρειάζεται να πας κάπου .
    Ακόμα κι έτσι το χρησιμοποιώ με τον ίδιο τρόπο εδώ και δύο μήνες και με τη δεύτερη μου κόρη .
    Όντως κάνει θόρυβο, αλλά στα μωρά αρέσει. Τα νανουρίζει.
    Η περίπτωση να κάνει ήχο άντλησης χωρίς να τραβάει γάλα, είναι αν δεν έχει κλείσει καλά. Αν παίρνει αέρα κοντά στο μπουκάλι ή στο στήθος, δεν δουλεύει .
    Το μαξιλάρι σιλικόνης δίνει πολύ καλή αίσθηση!
    Είχα νοικιάσει κ της medela όταν άρχισε να μου τελειώνει το γάλα, αλλά οι χοάνη μου φάνηκε πολύ άβολη και το αποτέλεσμα ίδιο με αυτό του NUK

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Tsipourli
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πεταμενα λεφτα κανει πολυ θόρυβο και παρα πολυ ωρα για να μαζεψει το γάλα συν της αλλης οτι χαλασε πολυ γρηγορα.μην το παρετε ειναι απαράδεκτο

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χειρότερο θήλαστρο είναι πεταμένα λεφτά δεν βγαζει το γάλα αργεί πάρα πολύ και αναγκάστηκα να αγοράσω άλλο, της medela Όχι το επαγγελματικό και μπόρεσα να κάνω τη δουλειά μου.

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoi_Iosifidou
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή τραβούσε τόσο που με πονούσε.
    Μετά από 5 μήνες (μάλλον είμαι τυχερή που κράτησε και τόσο σύμφωνα με τα προηγούμενα σχόλια) δεν ρουφάει καθολου.Τιποτα!
    Αναγκάζομαι να βγάζω γάλα .ε το χέρι για τις δίδυμες.Έλεος δηλαδή!
    100 ευρωπουλα παρακαλώ.

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλη κατασκευη,ευχρηστο,ελαφρυ,ευκολο στη λειτουργια και στη χρηση και πολυ καλη σχεση ποιοτητας τιμης.Αρνητικο οτι με τις μπαταριες δε δουλευει πολυ ωρα,θελει σιγουρα το καλωδιο για την αντληση και κανει αρκετο θορυβο.Για τα λεφτα του ομως ειναι εξαιρετικο!Το συστηνω ανεπιφυλακτα!Μου κρατησε σε δυο εγκυμοσυνες και στη πρωτη ειδικα με εντονη χρηση!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alikidrosou14
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πηρα. Πρωτη φορα μαμα. Αργει να αντλησει το γαλα αλλα δεν ποναει και ενισχυει την παραγωγη γαλακτος. Ειναι ελαφρυ και βολικο. Κανει λιγο θορυβο αλλα δεν πειραζει. Αν δεν το κρατας ισια και σωστα σταματαει να αντλει. Για τα χρηματα του ειναι μια χαρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχουν όριο ζωής όλα τα ηλεκτρικά θηλαστρα αυτής της κατηγορίας περίπου 1,5 έτος. Με έντονη χρήση περίπου τόσο άντεξε. Ο θόρυβος είναι κανονικός μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μοτέρ. Η αλήθεια είναι πώς κολλούσε κάπως κατά την διαδικασία.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dion_pante20
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν παιδιά! Για το συγκεκριμένο θυλαστρο τα λόγια είναι περιττά.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
    Χωρίς υπερβολές,δεν λέω σέ καμία περίπτωση ψέματα. Πριν από αυτό είχαμε ένα άλλο θυλαστρο το philips avent που κράτησε δύο εβδομάδες μόνο ζωής.
    Αντιμετωπίζοντας τον φόβο τής μαστίτιδας τού χρόνου και όλες τίς άλλες παραμέτρους αναγκάστηκα να πηγαίνω από φάρμακειο σέ φαρμακείο για να πάρω καινούργιο θυλαστρο για τήν γυναίκα μου.
    Μετά από προσπάθειες η φαρμακοποιός μου σύστησε τό συγκεκριμένο καί ένα τής medela πού κόστιζε στήν διπλάσια ακριβώς τιμή.
    Μέ παρότρυνση τού φαρμακοποιού κατέληξα στο nuk λέγοντας ότι είναι αξιόπιστο λειτουργικό γρήγορο κ.τ.λ.
    Την πάτησα άσχημα.κλαιω τα 89 ευρώ ακόμα.
    Δυστυχώς μεγάλη απογοήτευση.
    Μήν τό αγοράσετε θα κλαίτε τα χρήματα σάς όπως εγώ

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Δύσκολη χρήση
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ath_mast
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει θόρυβο αλλά μπορώ να πώ ότι με είναι πολύ βολικό, είναι και μικρό σέ μέγεθος και προσαρμόζονται τα μπουκάλι τής nuk αρα απο ενα σημείο και μετά εβαζα τό μπουκάλι των 240ml...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vita17
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδια μιν το παρετε θα κλετε τα λευτα σας. ποιο εφκολα με το χερι. δεν ρουφαει καθολου ειμαι πολυ δυσαρεστιμενος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eti666
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ γρήγορη ασφαλή κ ανώδυνη αναρρόφηση , εύκολο στην χρήση κ στον καθαρισμό . Η διπλή παροχή ενέργειας δεν θα βολέψει η μπαταρίες "πεθαίνουν" αμέσως αλλά σώζουν σε περίπτωση ανάγκης.Την τιμή θα την χαρακτηρίσω λογική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποίησα κάποιους μήνες έκανε δουλειά αλλά χαλασε 2 φορές μέσα σε 2 χρονια...

    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι πιο άχρηστο έχω αγοράσει ποτέ. Και 10 ευρώ να κόστιζε πάλι δεν θα άξιζε το λεφτά του. ΑΙΣΧΟΣ

    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Μέτρια κολλήματα στη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Χρήση με πόνους
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι μπαταρίες πεθαίνουν πολύ γρήγορα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο χρόνος ζωής του θηλάστρου ήταν 20 μέρες.

    • Χρήση με ήπιους πόνους
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ταχύτητα
    • Κολλάει στη χρήση
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό οταν το έχεις με το καλώδιο στην πρίζα.
    Με τις μπαταρίες δεν κάνει δουλειά..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Χρήση χωρίς πόνους
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν κολλάει στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καθόλου ικανοποιημένη...μετα από 3 χρήσεις δεν τραβούσε καθόλου...τσαμπα τα λεφτά που έδωσα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποίησα 20 φορέςτο πολύ και χάλασε. Απλά σταμάτησε να τραβάει. Αλλά και έκανε πολύ θόρυβο και είναι πάρα πολύ αργό. Κάνεις περίπου 40 - 50 λεπτά. Επίσης είναι πολύ άβολο να το κρατάς σωστά καθώς αν βολευτείς στον καναπέ, πρέπει που και που να κάνεις μπροστά για να κατεβαίνει το γάλα στο μπουκαλάκι. Δεν αξίζει.

    1
  • Το αγοράσαμε χωρίς να δούμε κριτικές καθώς το πήραμε από φαρμακείο .. θα έλεγα ότι πιο άχρηστο υπάρχει σε θηλαστρο ..με το χέρι βγαίνει πολύ πιο εύκολα από το στήθος .
    Θέλει πάνω από 40 λεπτά για να βγάλεις μια μικρή ποσότητα με αποτέλεσμα το στήθος να έχει ήδη αναπληρώσει το γάλα που έχει φύγει ...
    Για θηλαστρο των 100€ είναι πολύ ακριβό για την κατάσταση του ... Όπως επίσης το μοτέρ του ακούγεται συνέχεια λες και ξεψυχάει... Δεν θα το ξανά αγοραζα

    0
  • Ότι πιο άχρηστο υπάρχει στον ένα μήνα χάλασε κ πριν χαλάσει δεν τραβούσε το γάλα αν δεν πατουσα το στήθος εγώ..κ δώρο να μου το κάνανε θα το επεστρεφα

    0
  • Το αγοράσαμε χωρίς να διαβάσουμε κριτικές η αλήθεια είναι μιας και θέλαμε να το έχουμε έτοιμο βγαίνοντας από το μαιευτήριο και διαβάζω σχόλια εδώ και βλέπω πως τελικά δεν είμαι η μόνη που δεν είμαι ικανοποιημένη... Θηλάζω αποκλειστικά και το χρησιμοποιώ κυρίως για αποσυμφόρηση αλλά και θόρυβο κάνει (που ευτυχώς δεν ενοχλεί τη μικρή μου) και αργό πολύ είναι και για να μπορέσω να αντλήσω θα πρέπει ή το στήθος να είναι γεμάτο (που και πάλι δεν βγάζει όσο θα περίμενα δεδομένου ότι έχω μια χαρά παραγωγή και αφήνω μετά να το αποτελειώσει η μικρή μόνη της) ή να έχει κάποια ποσότητα γάλακτος και οπωσδήποτε να κάνω και εγώ πιέσεις και μασάζ. Κουραστικό και χρονοβόρο, κρίμα τα λεφτά του...

    1
  • το πήρα πάνω στην ανάγκη ,τη 2η μέρα χάλασε η αντιπροσωπεία ήθελε μια εβδομάδα να το αντικαταστήσει, πήρα της Medela για να μη κάνω διακοπή και κοπεί το γάλα!!! Αδικα τόσα χρήματα, πάρτε ένα Medela κατευθείαν να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!!!

    1
  • Δες τα όλα
64,00 €
4,00 € σε Skroutz Point