Πήρα το κόκκινο σε νούμερο 14 για την κόρη μου 13.5 ετών (46 κιλά, 1.63 ύψος) με το σκεπτικό ότι τα μαγιό τα παίρνεις ακριβώς στο μέγεθος για να μην σακουλιάζουν στην πισίνα.
Είναι πολύ όμορφο, στεγώνει γρήγορα, δεν φεγγίζει και δεν έχει ξεβάψει καθόλου με το χλώριο της πισίνας κι ας το έχει ξεχάσει 2-3 φορές στο κολυμβητήριο χωρίς να το ξεβγάλει!
Σημειωτέον το κόψιμο στους γοφούς είναι αρκετά ψηλό σε σχέση με άλλα μαγιο ARENA (έχουμε άλλα 2 μοντέλα κι είναι πολύ πιο χαμηλά) οπότε ίσως σε κάποιον να φαίνεται λιγάκι αποκαλυπτικό αν το παιδί είναι αρκετά ανεπτυγμένο! Επίσης ίσως να χρειάζεται, ανάλογα με το σωματότυπο, ένα νούμερο μεγαλύτερο γιατί μου φαίνεται λίγο στενούτσικο στην περιφέρεια. Γενικά πάντως είναι άνετο, δεν τραβάει και δεν την ενοχλεί καθόλου. Παρήγγειλα κι ένα μαυρο σε 14-15, θα επανέλθω μόλις δω την εφαρμογή!
Update: To νούμερο 14-15 δεν προτείνεται τελικά! Ενώ στην περιφέρεια, μέση κλπ είναι εξαιρετικό, στο στήθος είναι δυστυχώς πολύ αποκαλυπτικό στα πλάγια και σίγουρα όχι κατάλληλο για τις έντονες κινήσεις της πισίνας!