Αριστη Μητρικη αν κ εχει ανεβει πολυ η τιμη της τον τελευταιο καιρο,δεν μασαει τιποτα,δουλευει σε 6-8-12 πυρηνeς κ 16 πυρηνους AM5 Νεας γενιας..Δοκιμασμενη σε τρελλο overcloacking στα 5.88MHZ απο 4.7mhz base cloack με 7900Χ επεξεργαστη..Υποστηριζει μελουμενες μνημες με frequency πανω απο 14000mhz..Τασεις θερμοκρασιες μεχρι 98 βαθμους κελσιους αλλα αυτο λογο overcloacking στα 6.0mhz υποστηριζει πανω απο 20TB Decoding στο bios για μελουμενες καρτες γραφικων pci-e 5.0 οι περισοτεροι στα καινουρια συστηματα βαζουν υδροψυξη,εγω παιδια εχω διπλη ψυκτρα με διπλα ανεμηστηρακια κ παει μια χαρα,με το που μπαινουν τα windows κ ανοιγω το προγραμμα της μητρικης για να δω θερμοκρασιες,28 βαθμους στον επεξεργαστη κ 30 στη μητρικη,στα games μεσα που παιζω ωρες online πχ 38-44 βαθμους στη μητρικη κ 32-60 στον επεξεργαστη..Με το overcloacking που εχω κανει οι τιμες εχουν αλλαξει παιδια,η μητρικη εχει παει καπου στους 48 βαθμους μεσα σε παιχνιδια παντα κ επεξεργαστης εχει φτασει το ανωτατο 76 βαθμους,μπορειτε να φτιαξετε θερμοκρασιες χαμηλο voltage σε πολλα πραματα κ τρελλο overcloacking σε μνημες επεξεργαστη,σκληρους nvm κ καρτες γραφικων.Η μητρικη προσφερει παρα πολλα μεσω bios κ πριν δοκιμασετε οτιδηποτε δειτε καποιο video στο youtube για asrock μητρικες για am5 γενιας,το bios ειναι το ιδιο σε ολες,εχει τις ιδες παραμετρους,μονο το εσωτερικο χρωμα κ φοντα αλλαζουν.Tips αν καποιοσ θελει πραγματικα να δοκιμασει βαρυ παιχνιδι καπου στα 170gb μπορειτε να κατεβασετε απο καπου το Forza Horizon 5 ειναι βαρυ game με αρκετες απαιτησεις απ'ολες τις πλευρες,εκει μπορειτε να δειτε ποσυ ωρα κανει να σας το φορτωσει κ πως θα το παιξει η μπορειτε να δοκιμαστε το Doom 3 H το τελευταιο Halo.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!