Ανδρικά Αρώματα

Al Haramain Signature Silver Eau de Toilette 100ml

Τύπος: EDT (eau de toilette)

Χωρητικότητα: 100 ml

Αρωματική νότα: Woody

Τύπος: EDT (eau de toilette)

Χωρητικότητα: 100 ml

Αρωματική νότα: Woody

  • Δες τα όλα
14 00
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Megapoint 4,8 (125)
Ελλάδα
7 τεμάχια
Δες Αρώματα στη σελίδα του Megapoint

Περιγραφή

Περιγραφή

Τύπος: EDT (eau de toilette)

Χωρητικότητα: 100 ml

Αρωματική νότα: Woody

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Eau de Toilette
Κατάλληλο για:
Φθινόπωρο / Χειμώνα

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αραβικό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Διάρκεια αρώματος
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Συσκευασία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Mr North Niche
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Μεγάλη έκπληξη το συγκεκριμένο άρωμα.. Στο internet κυκλοφορεί στα αγγλικά ένα review για το signature .. Τον συγκεκριμένο τον εκτιμώ ιδιαιτέρως. Αλλά σε αυτή την περίπτωση η κριτική του είναι εκ διαμέτρου αντίθετη από τη δική μου. Δεν μιλάμε για μικρη απόκλιση. Μιλάμε σαν να αξιολογούμε διαφορετικό άρωμα . Αυτός μιλάει για άρωμα green, βοτανικό, ξυλωδες ελαφρώς smoky και ελαφρώς floral .. Στο δέρμα μου αυτά εκτός από το έντονα floral στοιχείο τα άλλα δεν βγήκαν ούτε στο ελάχιστο.. Και καλύτερα θα πω εγώ..
    ...........................................................
    Στα του αρώματος.

    Συσκευασία αξιοπρεπής (μέτρια, πλαστικό μπουκάλι, πλαστικό καπάκι το οποίο κουμπώνει σφικτά ..) . Atomizer μπόμπα. Το κουτί χαρτόνι ψιλό σχεδόν φύλλο τετραδίου

    Τώρα όσον αφορά το αρωματικό προφίλ. Κυρίαρχα τα λευκά λουλούδια κυρίως το γιασεμί από την αρχή μέχρι το τέλος. Το άνοιγμα είναι floral άσχετα με την αρωματική πυραμίδα με ανεπαίσθητη παρουσία πορτοκαλιού. Το grapefruit από τη μέση στο dry down δίνουν μια φωτεινή σπιρτάδα. Μετά τις 5 ώρες βγάζει κάτι ελαφρώς κρεμωδες βανιλικο (σανταλοξυλο ) χωρίς τα λευκά λουλούδια να την κοπανάνε ποτέ και ελαφρώς musky.. Στο μεγαλύτερο μέρος του θυμίζει (δεν είναι το ίδιο) το Sculpture Edt από Νίκος Αποστολοπουλος (τουλάχιστον από τις μεσαίας νότες και μετά του sculpture) .
    ...........................................................
    Διάρκεια : Στο δέρμα ξεχνάει να φύγει. Μιλάμε ότι για πάνω από 7 ώρες το μυριζα και συνέχιζε χωρίς ενδοιασμούς.
    Προβολή :Δεν προβάλει τρελά.. γύρω στο δίωρο αλλά λιγότερο από το άνοιγμα των χεριών .
    Εποχές : Άνοιξη, Καλοκαίρι ιδανικά.. (χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν φοριέται τις υπόλοιπες εποχές)
    Φύλο : Ζυγισμενο με ακρίβεια unisex
    Ηλικίες : 30+ Δεν νομίζω να μπορεί να εκτιμηθεί από μικρότερες ηλικίες. Το αρωματικο του προφίλ έρχεται από το παρελθόν.
    Συνθήκες : Ιδανικό για γραφείο. Mass appealing χωρίς να είναι αρωματική σφαλιάρα.

    Δεν έχει σοβαρές μεταβολές. Γραμμική ανάπτυξη. Να σημειώσω ότι παραδόξως (17€) δεν βγάζει τη γνωστή συνθετιλα των low budget perfumes.
    ...........................................................
    Δεν ξέρω τι τμήμα χημικών (μεγάλα μαστόρια) έχουν στα εργαστήρια της Al Haramain και πως κατάφεραν τα φτιάξουν ένα τόσο καλό blend με μια τόσο καλή διάρκεια (όχι προβολή.. Προβολή μέτρια) στα 17€ (τιμή αγοράς στην Ελλάδα.. Δηλαδή κόστος κατασκευής και μεταφορά από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα - Ελλάδα) ..Έμεινα έκπληκτος.

    Αν σας αρέσει το αρωματικο DNA του Sculpture, είναι σίγουρο ότι θα σας αρέσει και αυτό. Γιατί εκτός του ότι έχουν κοινά στοιχεία έχει κάτι που λείπει από το Sculpture Edt... Διάρκεια!!!

    Συνυπολογίζοντάς την τιμή 4αστερο ασυζητητί. Υπέροχο χωρίς να πονάει η τσεπούλα..
    .....................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολόγησεις.

    • Διάρκεια αρώματος
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Broken cap, shitty atomizer doesn't last long then 2h max.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    οχι κατι ιδιαιτερο,απλα ευχαριστο,μενει αρκετα και ειναι σε καλη τιμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μεγάλη έκπληξη το συγκεκριμένο άρωμα.. Στο internet κυκλοφορεί στα αγγλικά ένα review για το signature .. Τον συγκεκριμένο τον εκτιμώ ιδιαιτέρως. Αλλά σε αυτή την περίπτωση η κριτική του είναι εκ διαμέτρου αντίθετη από τη δική μου. Δεν μιλάμε για μικρη απόκλιση. Μιλάμε σαν να αξιολογούμε διαφορετικό άρωμα . Αυτός μιλάει για άρωμα green, βοτανικό, ξυλωδες ελαφρώς smoky και ελαφρώς floral .. Στο δέρμα μου αυτά εκτός από το έντονα floral στοιχείο τα άλλα δεν βγήκαν ούτε στο ελάχιστο.. Και καλύτερα θα πω εγώ..
    ...........................................................
    Στα του αρώματος.

    Συσκευασία αξιοπρεπής (μέτρια, πλαστικό μπουκάλι, πλαστικό καπάκι το οποίο κουμπώνει σφικτά ..) . Atomizer μπόμπα. Το κουτί χαρτόνι ψιλό σχεδόν φύλλο τετραδίου

    Τώρα όσον αφορά το αρωματικό προφίλ. Κυρίαρχα τα λευκά λουλούδια κυρίως το γιασεμί από την αρχή μέχρι το τέλος. Το άνοιγμα είναι floral άσχετα με την αρωματική πυραμίδα με ανεπαίσθητη παρουσία πορτοκαλιού. Το grapefruit από τη μέση στο dry down δίνουν μια φωτεινή σπιρτάδα. Μετά τις 5 ώρες βγάζει κάτι ελαφρώς κρεμωδες βανιλικο (σανταλοξυλο ) χωρίς τα λευκά λουλούδια να την κοπανάνε ποτέ και ελαφρώς musky.. Στο μεγαλύτερο μέρος του θυμίζει (δεν είναι το ίδιο) το Sculpture Edt από Νίκος Αποστολοπουλος (τουλάχιστον από τις μεσαίας νότες και μετά του sculpture) .
    ...........................................................
    Διάρκεια : Στο δέρμα ξεχνάει να φύγει. Μιλάμε ότι για πάνω από 7 ώρες το μυριζα και συνέχιζε χωρίς ενδοιασμούς.
    Προβολή :Δεν προβάλει τρελά.. γύρω στο δίωρο αλλά λιγότερο από το άνοιγμα των χεριών .
    Εποχές : Άνοιξη, Καλοκαίρι ιδανικά.. (χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν φοριέται τις υπόλοιπες εποχές)
    Φύλο : Ζυγισμενο με ακρίβεια unisex
    Ηλικίες : 30+ Δεν νομίζω να μπορεί να εκτιμηθεί από μικρότερες ηλικίες. Το αρωματικο του προφίλ έρχεται από το παρελθόν.
    Συνθήκες : Ιδανικό για γραφείο. Mass appealing χωρίς να είναι αρωματική σφαλιάρα.

    Δεν έχει σοβαρές μεταβολές. Γραμμική ανάπτυξη. Να σημειώσω ότι παραδόξως (17€) δεν βγάζει τη γνωστή συνθετιλα των low budget perfumes.
    ...........................................................
    Δεν ξέρω τι τμήμα χημικών (μεγάλα μαστόρια) έχουν στα εργαστήρια της Al Haramain και πως κατάφεραν τα φτιάξουν ένα τόσο καλό blend με μια τόσο καλή διάρκεια (όχι προβολή.. Προβολή μέτρια) στα 17€ (τιμή αγοράς στην Ελλάδα.. Δηλαδή κόστος κατασκευής και μεταφορά από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα - Ελλάδα) ..Έμεινα έκπληκτος.

    Αν σας αρέσει το αρωματικο DNA του Sculpture, είναι σίγουρο ότι θα σας αρέσει και αυτό. Γιατί εκτός του ότι έχουν κοινά στοιχεία έχει κάτι που λείπει από το Sculpture Edt... Διάρκεια!!!

    Συνυπολογίζοντάς την τιμή 4αστερο ασυζητητί. Υπέροχο χωρίς να πονάει η τσεπούλα..
    .....................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολόγησεις.

    15
  • Broken cap, shitty atomizer doesn't last long then 2h max.

    0
  • οχι κατι ιδιαιτερο,απλα ευχαριστο,μενει αρκετα και ειναι σε καλη τιμη

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

11 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τύπος: EDT (eau de toilette)

Χωρητικότητα: 100 ml

Αρωματική νότα: Woody

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Eau de Toilette
Κατάλληλο για:
Φθινόπωρο / Χειμώνα

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αραβικό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Διάρκεια αρώματος
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Συσκευασία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Mr North Niche
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Μεγάλη έκπληξη το συγκεκριμένο άρωμα.. Στο internet κυκλοφορεί στα αγγλικά ένα review για το signature .. Τον συγκεκριμένο τον εκτιμώ ιδιαιτέρως. Αλλά σε αυτή την περίπτωση η κριτική του είναι εκ διαμέτρου αντίθετη από τη δική μου. Δεν μιλάμε για μικρη απόκλιση. Μιλάμε σαν να αξιολογούμε διαφορετικό άρωμα . Αυτός μιλάει για άρωμα green, βοτανικό, ξυλωδες ελαφρώς smoky και ελαφρώς floral .. Στο δέρμα μου αυτά εκτός από το έντονα floral στοιχείο τα άλλα δεν βγήκαν ούτε στο ελάχιστο.. Και καλύτερα θα πω εγώ..
    ...........................................................
    Στα του αρώματος.

    Συσκευασία αξιοπρεπής (μέτρια, πλαστικό μπουκάλι, πλαστικό καπάκι το οποίο κουμπώνει σφικτά ..) . Atomizer μπόμπα. Το κουτί χαρτόνι ψιλό σχεδόν φύλλο τετραδίου

    Τώρα όσον αφορά το αρωματικό προφίλ. Κυρίαρχα τα λευκά λουλούδια κυρίως το γιασεμί από την αρχή μέχρι το τέλος. Το άνοιγμα είναι floral άσχετα με την αρωματική πυραμίδα με ανεπαίσθητη παρουσία πορτοκαλιού. Το grapefruit από τη μέση στο dry down δίνουν μια φωτεινή σπιρτάδα. Μετά τις 5 ώρες βγάζει κάτι ελαφρώς κρεμωδες βανιλικο (σανταλοξυλο ) χωρίς τα λευκά λουλούδια να την κοπανάνε ποτέ και ελαφρώς musky.. Στο μεγαλύτερο μέρος του θυμίζει (δεν είναι το ίδιο) το Sculpture Edt από Νίκος Αποστολοπουλος (τουλάχιστον από τις μεσαίας νότες και μετά του sculpture) .
    ...........................................................
    Διάρκεια : Στο δέρμα ξεχνάει να φύγει. Μιλάμε ότι για πάνω από 7 ώρες το μυριζα και συνέχιζε χωρίς ενδοιασμούς.
    Προβολή :Δεν προβάλει τρελά.. γύρω στο δίωρο αλλά λιγότερο από το άνοιγμα των χεριών .
    Εποχές : Άνοιξη, Καλοκαίρι ιδανικά.. (χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν φοριέται τις υπόλοιπες εποχές)
    Φύλο : Ζυγισμενο με ακρίβεια unisex
    Ηλικίες : 30+ Δεν νομίζω να μπορεί να εκτιμηθεί από μικρότερες ηλικίες. Το αρωματικο του προφίλ έρχεται από το παρελθόν.
    Συνθήκες : Ιδανικό για γραφείο. Mass appealing χωρίς να είναι αρωματική σφαλιάρα.

    Δεν έχει σοβαρές μεταβολές. Γραμμική ανάπτυξη. Να σημειώσω ότι παραδόξως (17€) δεν βγάζει τη γνωστή συνθετιλα των low budget perfumes.
    ...........................................................
    Δεν ξέρω τι τμήμα χημικών (μεγάλα μαστόρια) έχουν στα εργαστήρια της Al Haramain και πως κατάφεραν τα φτιάξουν ένα τόσο καλό blend με μια τόσο καλή διάρκεια (όχι προβολή.. Προβολή μέτρια) στα 17€ (τιμή αγοράς στην Ελλάδα.. Δηλαδή κόστος κατασκευής και μεταφορά από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα - Ελλάδα) ..Έμεινα έκπληκτος.

    Αν σας αρέσει το αρωματικο DNA του Sculpture, είναι σίγουρο ότι θα σας αρέσει και αυτό. Γιατί εκτός του ότι έχουν κοινά στοιχεία έχει κάτι που λείπει από το Sculpture Edt... Διάρκεια!!!

    Συνυπολογίζοντάς την τιμή 4αστερο ασυζητητί. Υπέροχο χωρίς να πονάει η τσεπούλα..
    .....................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολόγησεις.

    • Διάρκεια αρώματος
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Broken cap, shitty atomizer doesn't last long then 2h max.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    οχι κατι ιδιαιτερο,απλα ευχαριστο,μενει αρκετα και ειναι σε καλη τιμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μεγάλη έκπληξη το συγκεκριμένο άρωμα.. Στο internet κυκλοφορεί στα αγγλικά ένα review για το signature .. Τον συγκεκριμένο τον εκτιμώ ιδιαιτέρως. Αλλά σε αυτή την περίπτωση η κριτική του είναι εκ διαμέτρου αντίθετη από τη δική μου. Δεν μιλάμε για μικρη απόκλιση. Μιλάμε σαν να αξιολογούμε διαφορετικό άρωμα . Αυτός μιλάει για άρωμα green, βοτανικό, ξυλωδες ελαφρώς smoky και ελαφρώς floral .. Στο δέρμα μου αυτά εκτός από το έντονα floral στοιχείο τα άλλα δεν βγήκαν ούτε στο ελάχιστο.. Και καλύτερα θα πω εγώ..
    ...........................................................
    Στα του αρώματος.

    Συσκευασία αξιοπρεπής (μέτρια, πλαστικό μπουκάλι, πλαστικό καπάκι το οποίο κουμπώνει σφικτά ..) . Atomizer μπόμπα. Το κουτί χαρτόνι ψιλό σχεδόν φύλλο τετραδίου

    Τώρα όσον αφορά το αρωματικό προφίλ. Κυρίαρχα τα λευκά λουλούδια κυρίως το γιασεμί από την αρχή μέχρι το τέλος. Το άνοιγμα είναι floral άσχετα με την αρωματική πυραμίδα με ανεπαίσθητη παρουσία πορτοκαλιού. Το grapefruit από τη μέση στο dry down δίνουν μια φωτεινή σπιρτάδα. Μετά τις 5 ώρες βγάζει κάτι ελαφρώς κρεμωδες βανιλικο (σανταλοξυλο ) χωρίς τα λευκά λουλούδια να την κοπανάνε ποτέ και ελαφρώς musky.. Στο μεγαλύτερο μέρος του θυμίζει (δεν είναι το ίδιο) το Sculpture Edt από Νίκος Αποστολοπουλος (τουλάχιστον από τις μεσαίας νότες και μετά του sculpture) .
    ...........................................................
    Διάρκεια : Στο δέρμα ξεχνάει να φύγει. Μιλάμε ότι για πάνω από 7 ώρες το μυριζα και συνέχιζε χωρίς ενδοιασμούς.
    Προβολή :Δεν προβάλει τρελά.. γύρω στο δίωρο αλλά λιγότερο από το άνοιγμα των χεριών .
    Εποχές : Άνοιξη, Καλοκαίρι ιδανικά.. (χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν φοριέται τις υπόλοιπες εποχές)
    Φύλο : Ζυγισμενο με ακρίβεια unisex
    Ηλικίες : 30+ Δεν νομίζω να μπορεί να εκτιμηθεί από μικρότερες ηλικίες. Το αρωματικο του προφίλ έρχεται από το παρελθόν.
    Συνθήκες : Ιδανικό για γραφείο. Mass appealing χωρίς να είναι αρωματική σφαλιάρα.

    Δεν έχει σοβαρές μεταβολές. Γραμμική ανάπτυξη. Να σημειώσω ότι παραδόξως (17€) δεν βγάζει τη γνωστή συνθετιλα των low budget perfumes.
    ...........................................................
    Δεν ξέρω τι τμήμα χημικών (μεγάλα μαστόρια) έχουν στα εργαστήρια της Al Haramain και πως κατάφεραν τα φτιάξουν ένα τόσο καλό blend με μια τόσο καλή διάρκεια (όχι προβολή.. Προβολή μέτρια) στα 17€ (τιμή αγοράς στην Ελλάδα.. Δηλαδή κόστος κατασκευής και μεταφορά από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα - Ελλάδα) ..Έμεινα έκπληκτος.

    Αν σας αρέσει το αρωματικο DNA του Sculpture, είναι σίγουρο ότι θα σας αρέσει και αυτό. Γιατί εκτός του ότι έχουν κοινά στοιχεία έχει κάτι που λείπει από το Sculpture Edt... Διάρκεια!!!

    Συνυπολογίζοντάς την τιμή 4αστερο ασυζητητί. Υπέροχο χωρίς να πονάει η τσεπούλα..
    .....................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολόγησεις.

    15
  • Broken cap, shitty atomizer doesn't last long then 2h max.

    0
  • οχι κατι ιδιαιτερο,απλα ευχαριστο,μενει αρκετα και ειναι σε καλη τιμη

    0
  • Δες τα όλα
14,00 €
5,00 €   μεταφορικά