Gaming Ποντίκια

Logitech G300s Gaming Ποντίκι Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αριθμός Κουμπιών: 9
  • Τύπος Αισθητήρα: Optical
  • Τρόπος Σύνδεσης: Ενσύρματο
  • Ανάλυση Αισθητήρα: 2500DPI
  • Διαστάσεις: 115 x 72 x 37 mm
  • Βάρος: 82gr
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 6 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

To Logitech G300s είναι ένα ενσύρματο gaming ποντίκι σχεδιασμένο και για τα δύο χέρια, με οπτικό αισθητήρα και ανάλυση 2500 DPI. Διαθέτει 9 κουμπιά (όλα από τα οποία μπορούν να προγραμματιστούν).

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
2500 DPI
Αριθμός Κουμπιών
9
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
και για τα δύο χέρια
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
9
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
82 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB

Διαστάσεις

Μήκος
115 mm
Πλάτος
72 mm
Ύψος
37 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (96)

Αξιολογήσεις

  1. 67
  2. 18
  3. 7
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Αντοχή
  • Ιδανικό βάρος
  • Μέτριος θόρυβος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Dimitris_L88

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό εργονομικά αλλά δε μου κρατάει πάνω απο χρόνο έχω αγοράσει ήδη 3 επειδή είμαι αριστερόχειρας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άριστο ποντίκι!
    Τα 4 κουμπιά και τα 3 profiles χρησιμοποιούνται καθημερινά σε office jobs & light photo video editing

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Panourgias
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο ποντικάκι, αθόρυβο, ακριβές, δίνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο χέρι. Προσοχή όμως, μπορεί να λέει "gaming", αλλα δεν είναι. Δεν δέχεται δηλαδή macro ούτε το αναγνωρίζει το G Hub. Μπορεί να κάνει κάποια απλά πραγματάκια, με ένα άλλο πρόγραμμα που ονομάζεται Gaming Software 9.04.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν αριστερόχειρας, το μόνο mouse που με βολεύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, λόγω θέσης των έξτρα κουμπιών και συμμετρικού σχήματος. Κυρίως με βολεύει περισσότερο σε εφαρμογές παρά σε gaming.

    Το κακό είναι ότι δεν κρατάει για πάντα, μετά από καιρό, βγαίνουν προβληματάκια στα πλήκτρα σε βάθος χρόνου λόγω χρήσης, και χρειάζεται αλλαγή.

    Πουλάνε sites του εξωτερικού ανταλλακτικά boards για να μην αλλάζεις όλο το mouse, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει (και μάλλον θα αναγκαστώ γιατί κάποια στιγμή θα εξαντληθεί το στοκ, νομίζω έχει σταματήσει να παράγεται από τη Logitech).

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos9321
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο και πιο βολικό gaming mouse που είχα.
    Μάλιστα 7 χρονια τώρα, ακόμη και όταν το χαλούσα, έπαιρνα πάλι το ίδιο.
    Τα έξτρα κουμπάκια είναι φουλ βολικά και πλέον δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο ποντίκι ούτε σε games αλλά ούτε και σε δουλειά ή απλό browsing αφού όλα τα έχω mapparei σε κάτι που χρησιμοποιώ συχνά.
    Πολύ βολικό και το πιάσιμο παρά τα μεγάλα χέρια και δάχτυλα μου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas.G

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορασμένο δεύτερη φορά, καθώς το πρώτο που είχα είχε αρχίσει να χάνει επαφή το usb καλώδιο στη θύρα σύνδεσης του υπολογιστή μετα απο 6 χρόνια καθημερινής χρήσης. Λόγο της συνήθειας επέλεξα το ίδιο μοντέλο. Χρήση κυρίως για gaming.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KaterinaBalla
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είχα αυτο το ποντίκι κάπου στα 8 χρόνια και χάλασε τώρα επειδή το κατοικίδιο μου δάγκωσε το καλώδιο η καλύτερη αγορά που έχει γίνει ποτέ, ο,τι καλύτερο για παιχνίδια με σίγουρα 3 modes διαφορετικής ρύθμισης των κουμπιών (τόσες χρησιμοποιούσα εγώ, δε θυμάμαι αν έχει άλλες) το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos Tolizas
    2
    0 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτό το ποντίκι εδώ και 4 χρονιά, στην αρχή ιταν καλό άλλα άρχιζε να έχει όλο και περισσότερα delays κάποιες φόρες ή να μην κάνει register τα clicks, η ριθμιση του DPI ειναι μετρια αλλα με τοσα κουμπικα ειναι λιγο σπαστικο, που μονο 2 απο αφτα ειναι τα button 4 και 5, το κλικ στιν ροδελα δεν λιτουργι καπιες φορες ενο τα κουμπια στα δεξια θα εχουν ελαχιστι οσ καθολου χρισι, τα 2 μεσεα(αμα δεν μετρισις τιν ροδελα) μονο 1 απο αφτα αλαζι το DPI mode ενο το αλλο αλαζι γενικα το DPI, γενικα αμα θελετε πλιτρολογιο ή ποντικι μιν παρετε logitech ή razer εχο logitech και το μετανιοσα που τα πιρα, ο κολιτος μοθ εχι razer και δεν του αντεξανε ουτε 3 χρονια, αφτα εχο να πο, επισις σιγνομι για τιν ορθογραφια.

    Ιστερογραφο¨οπιος νιαζετε τι πλιτρολογιο εχο, εχο το Logitech G213, μιν το παρετε ουτε αφτο επιδι η μεμβρανι ειναι σπατικια και ειναι και σπαστικο αμα θελις να το καθαρισις.

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SmyrNeoS
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα αγέραστο ποντίκι. Εάν έχετε μικρά χέρια, ο προϋπολογισμός σας είναι χαμηλός, αλλά θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα ποιοτικό ποντίκι για την τιμή του, και εάν θέλετε να έχετε μια εμπειρία που υποστηρίζεται από λογισμικό, μπορείτε να αγοράσετε αυτό το ποντίκι με το κεφάλι σας ήσυχο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είχα το G300 και μετά χρειάστηκε να αλλάξω ποντίκι γιατί το καλώδιο του έκανε διακοπές μετά από 4 χρόνια χρίσης. Πήγα στο G300s, για τον απλό λόγο πως είχε τα macros εκεί ακριβός που τα ήθελα. Για παράδειγμα, μπορούσα να βάλω το DPI shift σε ένα από αυτά. Πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις μόνο που είχε αισθητή μείωση απόκρισης όταν έβαζα το polling Rate στα 1000Hz, οπότε περιοριζόμουν στα 500Hz. Δυστυχώς, μετά από 4 χρόνια χρίσης, και το G300s άρχισε να κάνει διακοπές στο καλώδιο. Με άλλα λόγια, καλό mouse, αλλά δεν είναι για πολλά πολλά... Ίσως, αν η Logitech έβγαζε ασύρματη έκδοση, η πολύ απλά να κάνανε λίγο ποιο παχύ το καλώδιο ώστε να αντέχει κάτι τις παραπάνω, να με ικανοποιούσε πλήρως. Ίσως, να σας φανεί λίγο μικρο, αλλά εγώ το συνήθισα εύκολα, καθώς το κρατούσα με τις άκρες των δακτύλων μου (finger tip style).

    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpompirakos2004
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα απο τα καλυτέρα ποντικια στην φτηνή κατηγορία . Μετα απο 3-4 χρονια άρχισε απο κάτω το υλικο που εχει να ξεθωριάζει με αποτελεσμα να υπάρχει τριβή και να ειναι ποιο δύσκολο να το κουνισεις βεβαια εγω ανεβασα sensitivity , ακομη το grip που εχει ξεθωριασει και τα κλικ δεξί αριστερό αρχισε να μην πατάει ξαναλέω μετα απο 4 χρονια κατα τα αλλα ελαφρύ και εύκολο στην χρήση των keybinds που εχει τρελο software αξίζει αρκετά για την τιμη τού.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzanos33
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εδώ σε αυτό το Link έχω κάνει Unboxing & Review το ποντίκι της Logitech

    https://www.youtube.com/watch?v=yZXSRC79gaE

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arepskali
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα κακό ποντίκι.. Αρχικά τα κλικ ειναι πολυ θορυβωδες αλλα το πιο συμαντικό προβλημα ηταν πως δεν βολεψε κα-θο-λου. Τοσο στα δικά μου τα χερια (οπου ειναι μεγαλα) οσο και στα χερια της κοπελας μου (που εχει πιο μικρα χερια), δεν βολεψε καθολου. Το μικρο δαχτυλο του δεξιου χεριου, κυριολεκτικα σερνεται στο mouse pad με αποτελεσμα να ποναει απο την τριβη. Επισης τα χρωματα που μπορω να του βαλω ειναι περιπου 10, διοτι δεν μπορω να του ορισω το χρωμα που θελω αλλα μονο να του επιλεξω καποιο απο τα προτεινομενα. θεωρω πως με 30 ευρω μπορει να βρεθει πολυ καλυτερο ποντικι
    ΥΓ. Εχει ηδη πουληθει.

    • Ακρίβεια
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheoDeKillah
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος από Χριστιύγεννα του 18 δηλαδή σχεδόν 1.5 χρόνο
    Στα θετικά:
    + Μέσω της εφαρμογής που διαθέτει μπορείς να δημιουργήσεις προφίλ χρήσης του ποντικου και ευκολα μεσω κουμπιων του ποντικιόυ να αλλάξεις προφιλ ανα πάσα στιγμη
    + 4 ρυθμιζόμενα κουμπια εύκολα προσβάσιμα με το χέρι
    + Μεγάλο εύρος dpi
    Στα αρνητικά:
    - Η επιφάνεια του ποντικιού δακτυλιάζει αρκετά εύκολα
    - Όχι κατάλληλο για μεγάλα χέρια
    Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου και σιγουρα στα λεφτά αυτά είναι ο ορισμός του value for money
    Προέρχομαι από ενα razer deathadder του 16 το οποιο με τη διπλάσια τιμή δε μπορώ να πω οτι έχει μεγάλες και ουσιαστικές διαφορές

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v.xristina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα ποντίκια της σειράς. Χρησιμοποιούσα για Χρόνια το προηγούμενο μοντέλο g300 αλλά και αυτό είναι ανάλογο σε δυνατότητες , αντοχή και γρηγοράδα. Απόλυτα ευχαριστημένη.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΝικόλαςΚαπιώτης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά πολύ καλό ποντίκι σας το συστήνω ανεπιφύλακτα αν έχετε μικρά χέρια το εχω εδώ και 2 χρόνια και δεν μου έχει δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα. Τα κλικ είναι λίγο θορυβώδη αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθώς παίζω συνέχεια με headset και δεν το ακούω. Αν θέλετε κάτι οικονομικό θα σας έλεγα να το πάρετε είναι απ'τα καλύτερα στην τιμή του.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολύ καλό ποντίκι , κατεβάζεις και το software της Logitech , και κάνεις ότι ρύθμιση θες στα μάκροkeys . το μόνο κακο είναι ότι είναι αρκετά μικρό, εγώ έχω μεγάλα χέρια αλλά στη πορεία το συνήθισα οπότε πλέον δεν αποτελεί προβλήμα. οπότε είναι μέχρι να το συνηθίσεις .

    για τα dpi που είναι λίγα δε με πείραξε καθόλου, ειδικά αν παίζεις first person shooter θες χαμηλά dpi , συνήθως παίζω με 600-800 και από ρυθμίσεις game sensitivity στα low.

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_Pav_
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για όσους έχουν σχετικά μικρά χέρια είναι ότι πρέπει....Στιβαρό και ανθεκτικό . Λίγο τα κουμπιά να ήταν στα πλάγια θα βοηθούσε παραπάνω και εάν είχε περισσότερες επιλογές στο λογισμικό με το θέμα rgb. Πήγε να μου παίξει κόλλημα της προάλλες αλλά τελικά εξαφανίστηκε γρήγορα . DPI αρκετό για κάθε είδους παιχνίδια και γενικά για την τιμή του είναι ότι πρέπει !

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kabukotiras
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 χρόνια. Το έχω πετάξει 40 φορές στον τοίχο από νεύρα. Δεν νιώθει τίποτα.
    Ανετο και για αμφιδέξιο.
    Απλά έχει μόνο 7 χρώματα και χωρίς εφέ.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasios_Mintsinigos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το τρίτο που αγοράζω,αρκετά καλό για τα λεφτά του για gaming.Πολύ εξυπηρετικά τα 6 προγραμματιζόμενα πλήκτρα (και τα 2 προηγούμενα G300 αλλάχτηκαν λόγω του ότι χάλασε το διακοπτάκι του RMB).

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_rodius
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είμαι αριστερόχειρας και είναι το μόνο που με έχει βολεψει.. με έξτρα πλήκτρα σε βολικά σημεία.. με 3 mode ώστε να το ρυθμιζεις ανάλογα τη χρήση.. τέλεια επιλογη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κυριάκος Μουρουζίδης
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
    Απλα το μονο κακο ειναι λιγο μικρό
    Σε σχέση aim in games το καλυτερο τπτ απλα παρτε το!

    *17/05/2019*
    Άρχισε να μου κάνει παιχνίδια το δεξί κλικ!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • scrat
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    +Απόλυτα συμμετρικός σχεδιασμός για άνετη χρήση με οποιοδήποτε από τα δύο χέρια.
    +Ελαφρύ και ξεκούραστο στην πολύωρη χρήση.
    +Ακριβέστατο στην κίνηση και λειτουργικό σε οποιαδήποτε επιφάνεια
    +Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ελάχιστα κατώτερη από της προηγούμενης γενιάς (G300) το οποίο έχω πάνω από 4 χρόνια και είναι λειτουργικά άψογο. Τα πατήματα στα κουμπιά και τη ροδέλα δεν έχουν αλλάξει καθόλου σε αίσθηση.
    +Βολικά τα επιπλέον κουμπιά με βασικές συντομεύσεις ακόμα και εκτός gaming (π.χ. back/forward στον browser).
    +Η ροδέλα έχει πολύ καλή αίσθηση στην περιστροφή και το πάτημα.
    +Τα βασικά κουμπιά έχουν επίσης πολύ θετική αίσθηση η οποία έχει μείνει σταθερή στη διάρκεια χρήσης (~1 χρόνος)

    --
    Χωρίς να είναι αρνητικό, αναφέρω ότι η ροδέλα έχει αρκετά δυνατό ήχο πατήματος που μπορεί να ενοχλήσει όσους δουλεύουν σε ήσυχα περιβάλλοντα.

    Συνοπτικά, ό,τι καλύτερο για ενσύρματο, συμμετρικό, εργονομικό ποντίκι σε τιμή που αξίζει για την υγεία του χεριού (30-35€).

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orfeas_Toukiloglou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποντίκι το έχω ένα χρόνο και είναι αρκετά καλό.

    Θετικά:
    Άνετο
    Ομορφό με ωραίο φωτισμό(όπου ελέγχεται απο software)
    Έχει macrokeys (6)
    Είναι ανθεκτικό
    Εργονομικός σχεδιασμός
    Έχει DPI σε καλό βαθμό(για fps παιχνίδια)
    Καλή τιμή
    Αρνητικά
    Είναι σχετικά ελαφρύ και μικρό(για κάποιον με μεγάλα χέρια)

    Σας το συνηστώ για gaming χρήση αλλά και γραφείου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό εργονομικά αλλά δε μου κρατάει πάνω απο χρόνο έχω αγοράσει ήδη 3 επειδή είμαι αριστερόχειρας.

    0
  • Άριστο ποντίκι!
    Τα 4 κουμπιά και τα 3 profiles χρησιμοποιούνται καθημερινά σε office jobs & light photo video editing

    0
  • Πολύ ωραίο ποντικάκι, αθόρυβο, ακριβές, δίνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο χέρι. Προσοχή όμως, μπορεί να λέει "gaming", αλλα δεν είναι. Δεν δέχεται δηλαδή macro ούτε το αναγνωρίζει το G Hub. Μπορεί να κάνει κάποια απλά πραγματάκια, με ένα άλλο πρόγραμμα που ονομάζεται Gaming Software 9.04.

    1
  • Σαν αριστερόχειρας, το μόνο mouse που με βολεύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, λόγω θέσης των έξτρα κουμπιών και συμμετρικού σχήματος. Κυρίως με βολεύει περισσότερο σε εφαρμογές παρά σε gaming.

    Το κακό είναι ότι δεν κρατάει για πάντα, μετά από καιρό, βγαίνουν προβληματάκια στα πλήκτρα σε βάθος χρόνου λόγω χρήσης, και χρειάζεται αλλαγή.

    Πουλάνε sites του εξωτερικού ανταλλακτικά boards για να μην αλλάζεις όλο το mouse, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει (και μάλλον θα αναγκαστώ γιατί κάποια στιγμή θα εξαντληθεί το στοκ, νομίζω έχει σταματήσει να παράγεται από τη Logitech).

    0
  • Το καλύτερο και πιο βολικό gaming mouse που είχα.
    Μάλιστα 7 χρονια τώρα, ακόμη και όταν το χαλούσα, έπαιρνα πάλι το ίδιο.
    Τα έξτρα κουμπάκια είναι φουλ βολικά και πλέον δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο ποντίκι ούτε σε games αλλά ούτε και σε δουλειά ή απλό browsing αφού όλα τα έχω mapparei σε κάτι που χρησιμοποιώ συχνά.
    Πολύ βολικό και το πιάσιμο παρά τα μεγάλα χέρια και δάχτυλα μου.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

255 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ozay_cengel

Γεια, θελω να μαθώ μαζι με τον ποντίκι αν ερχεται και mouse pad

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

To Logitech G300s είναι ένα ενσύρματο gaming ποντίκι σχεδιασμένο και για τα δύο χέρια, με οπτικό αισθητήρα και ανάλυση 2500 DPI. Διαθέτει 9 κουμπιά (όλα από τα οποία μπορούν να προγραμματιστούν).

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
2500 DPI
Αριθμός Κουμπιών
9
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
και για τα δύο χέρια
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
9
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
82 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB

Διαστάσεις

Μήκος
115 mm
Πλάτος
72 mm
Ύψος
37 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (96)

  1. 67
  2. 18
  3. 7
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Αντοχή
  • Ιδανικό βάρος
  • Μέτριος θόρυβος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Dimitris_L88

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό εργονομικά αλλά δε μου κρατάει πάνω απο χρόνο έχω αγοράσει ήδη 3 επειδή είμαι αριστερόχειρας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άριστο ποντίκι!
    Τα 4 κουμπιά και τα 3 profiles χρησιμοποιούνται καθημερινά σε office jobs & light photo video editing

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Panourgias
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο ποντικάκι, αθόρυβο, ακριβές, δίνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο χέρι. Προσοχή όμως, μπορεί να λέει "gaming", αλλα δεν είναι. Δεν δέχεται δηλαδή macro ούτε το αναγνωρίζει το G Hub. Μπορεί να κάνει κάποια απλά πραγματάκια, με ένα άλλο πρόγραμμα που ονομάζεται Gaming Software 9.04.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν αριστερόχειρας, το μόνο mouse που με βολεύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, λόγω θέσης των έξτρα κουμπιών και συμμετρικού σχήματος. Κυρίως με βολεύει περισσότερο σε εφαρμογές παρά σε gaming.

    Το κακό είναι ότι δεν κρατάει για πάντα, μετά από καιρό, βγαίνουν προβληματάκια στα πλήκτρα σε βάθος χρόνου λόγω χρήσης, και χρειάζεται αλλαγή.

    Πουλάνε sites του εξωτερικού ανταλλακτικά boards για να μην αλλάζεις όλο το mouse, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει (και μάλλον θα αναγκαστώ γιατί κάποια στιγμή θα εξαντληθεί το στοκ, νομίζω έχει σταματήσει να παράγεται από τη Logitech).

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos9321
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο και πιο βολικό gaming mouse που είχα.
    Μάλιστα 7 χρονια τώρα, ακόμη και όταν το χαλούσα, έπαιρνα πάλι το ίδιο.
    Τα έξτρα κουμπάκια είναι φουλ βολικά και πλέον δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο ποντίκι ούτε σε games αλλά ούτε και σε δουλειά ή απλό browsing αφού όλα τα έχω mapparei σε κάτι που χρησιμοποιώ συχνά.
    Πολύ βολικό και το πιάσιμο παρά τα μεγάλα χέρια και δάχτυλα μου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas.G

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορασμένο δεύτερη φορά, καθώς το πρώτο που είχα είχε αρχίσει να χάνει επαφή το usb καλώδιο στη θύρα σύνδεσης του υπολογιστή μετα απο 6 χρόνια καθημερινής χρήσης. Λόγο της συνήθειας επέλεξα το ίδιο μοντέλο. Χρήση κυρίως για gaming.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KaterinaBalla
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είχα αυτο το ποντίκι κάπου στα 8 χρόνια και χάλασε τώρα επειδή το κατοικίδιο μου δάγκωσε το καλώδιο η καλύτερη αγορά που έχει γίνει ποτέ, ο,τι καλύτερο για παιχνίδια με σίγουρα 3 modes διαφορετικής ρύθμισης των κουμπιών (τόσες χρησιμοποιούσα εγώ, δε θυμάμαι αν έχει άλλες) το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos Tolizas
    2
    0 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτό το ποντίκι εδώ και 4 χρονιά, στην αρχή ιταν καλό άλλα άρχιζε να έχει όλο και περισσότερα delays κάποιες φόρες ή να μην κάνει register τα clicks, η ριθμιση του DPI ειναι μετρια αλλα με τοσα κουμπικα ειναι λιγο σπαστικο, που μονο 2 απο αφτα ειναι τα button 4 και 5, το κλικ στιν ροδελα δεν λιτουργι καπιες φορες ενο τα κουμπια στα δεξια θα εχουν ελαχιστι οσ καθολου χρισι, τα 2 μεσεα(αμα δεν μετρισις τιν ροδελα) μονο 1 απο αφτα αλαζι το DPI mode ενο το αλλο αλαζι γενικα το DPI, γενικα αμα θελετε πλιτρολογιο ή ποντικι μιν παρετε logitech ή razer εχο logitech και το μετανιοσα που τα πιρα, ο κολιτος μοθ εχι razer και δεν του αντεξανε ουτε 3 χρονια, αφτα εχο να πο, επισις σιγνομι για τιν ορθογραφια.

    Ιστερογραφο¨οπιος νιαζετε τι πλιτρολογιο εχο, εχο το Logitech G213, μιν το παρετε ουτε αφτο επιδι η μεμβρανι ειναι σπατικια και ειναι και σπαστικο αμα θελις να το καθαρισις.

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SmyrNeoS
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα αγέραστο ποντίκι. Εάν έχετε μικρά χέρια, ο προϋπολογισμός σας είναι χαμηλός, αλλά θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα ποιοτικό ποντίκι για την τιμή του, και εάν θέλετε να έχετε μια εμπειρία που υποστηρίζεται από λογισμικό, μπορείτε να αγοράσετε αυτό το ποντίκι με το κεφάλι σας ήσυχο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είχα το G300 και μετά χρειάστηκε να αλλάξω ποντίκι γιατί το καλώδιο του έκανε διακοπές μετά από 4 χρόνια χρίσης. Πήγα στο G300s, για τον απλό λόγο πως είχε τα macros εκεί ακριβός που τα ήθελα. Για παράδειγμα, μπορούσα να βάλω το DPI shift σε ένα από αυτά. Πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις μόνο που είχε αισθητή μείωση απόκρισης όταν έβαζα το polling Rate στα 1000Hz, οπότε περιοριζόμουν στα 500Hz. Δυστυχώς, μετά από 4 χρόνια χρίσης, και το G300s άρχισε να κάνει διακοπές στο καλώδιο. Με άλλα λόγια, καλό mouse, αλλά δεν είναι για πολλά πολλά... Ίσως, αν η Logitech έβγαζε ασύρματη έκδοση, η πολύ απλά να κάνανε λίγο ποιο παχύ το καλώδιο ώστε να αντέχει κάτι τις παραπάνω, να με ικανοποιούσε πλήρως. Ίσως, να σας φανεί λίγο μικρο, αλλά εγώ το συνήθισα εύκολα, καθώς το κρατούσα με τις άκρες των δακτύλων μου (finger tip style).

    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpompirakos2004
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα απο τα καλυτέρα ποντικια στην φτηνή κατηγορία . Μετα απο 3-4 χρονια άρχισε απο κάτω το υλικο που εχει να ξεθωριάζει με αποτελεσμα να υπάρχει τριβή και να ειναι ποιο δύσκολο να το κουνισεις βεβαια εγω ανεβασα sensitivity , ακομη το grip που εχει ξεθωριασει και τα κλικ δεξί αριστερό αρχισε να μην πατάει ξαναλέω μετα απο 4 χρονια κατα τα αλλα ελαφρύ και εύκολο στην χρήση των keybinds που εχει τρελο software αξίζει αρκετά για την τιμη τού.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzanos33
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εδώ σε αυτό το Link έχω κάνει Unboxing & Review το ποντίκι της Logitech

    https://www.youtube.com/watch?v=yZXSRC79gaE

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arepskali
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα κακό ποντίκι.. Αρχικά τα κλικ ειναι πολυ θορυβωδες αλλα το πιο συμαντικό προβλημα ηταν πως δεν βολεψε κα-θο-λου. Τοσο στα δικά μου τα χερια (οπου ειναι μεγαλα) οσο και στα χερια της κοπελας μου (που εχει πιο μικρα χερια), δεν βολεψε καθολου. Το μικρο δαχτυλο του δεξιου χεριου, κυριολεκτικα σερνεται στο mouse pad με αποτελεσμα να ποναει απο την τριβη. Επισης τα χρωματα που μπορω να του βαλω ειναι περιπου 10, διοτι δεν μπορω να του ορισω το χρωμα που θελω αλλα μονο να του επιλεξω καποιο απο τα προτεινομενα. θεωρω πως με 30 ευρω μπορει να βρεθει πολυ καλυτερο ποντικι
    ΥΓ. Εχει ηδη πουληθει.

    • Ακρίβεια
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheoDeKillah
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος από Χριστιύγεννα του 18 δηλαδή σχεδόν 1.5 χρόνο
    Στα θετικά:
    + Μέσω της εφαρμογής που διαθέτει μπορείς να δημιουργήσεις προφίλ χρήσης του ποντικου και ευκολα μεσω κουμπιων του ποντικιόυ να αλλάξεις προφιλ ανα πάσα στιγμη
    + 4 ρυθμιζόμενα κουμπια εύκολα προσβάσιμα με το χέρι
    + Μεγάλο εύρος dpi
    Στα αρνητικά:
    - Η επιφάνεια του ποντικιού δακτυλιάζει αρκετά εύκολα
    - Όχι κατάλληλο για μεγάλα χέρια
    Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου και σιγουρα στα λεφτά αυτά είναι ο ορισμός του value for money
    Προέρχομαι από ενα razer deathadder του 16 το οποιο με τη διπλάσια τιμή δε μπορώ να πω οτι έχει μεγάλες και ουσιαστικές διαφορές

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v.xristina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα ποντίκια της σειράς. Χρησιμοποιούσα για Χρόνια το προηγούμενο μοντέλο g300 αλλά και αυτό είναι ανάλογο σε δυνατότητες , αντοχή και γρηγοράδα. Απόλυτα ευχαριστημένη.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΝικόλαςΚαπιώτης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά πολύ καλό ποντίκι σας το συστήνω ανεπιφύλακτα αν έχετε μικρά χέρια το εχω εδώ και 2 χρόνια και δεν μου έχει δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα. Τα κλικ είναι λίγο θορυβώδη αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθώς παίζω συνέχεια με headset και δεν το ακούω. Αν θέλετε κάτι οικονομικό θα σας έλεγα να το πάρετε είναι απ'τα καλύτερα στην τιμή του.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολύ καλό ποντίκι , κατεβάζεις και το software της Logitech , και κάνεις ότι ρύθμιση θες στα μάκροkeys . το μόνο κακο είναι ότι είναι αρκετά μικρό, εγώ έχω μεγάλα χέρια αλλά στη πορεία το συνήθισα οπότε πλέον δεν αποτελεί προβλήμα. οπότε είναι μέχρι να το συνηθίσεις .

    για τα dpi που είναι λίγα δε με πείραξε καθόλου, ειδικά αν παίζεις first person shooter θες χαμηλά dpi , συνήθως παίζω με 600-800 και από ρυθμίσεις game sensitivity στα low.

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_Pav_
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για όσους έχουν σχετικά μικρά χέρια είναι ότι πρέπει....Στιβαρό και ανθεκτικό . Λίγο τα κουμπιά να ήταν στα πλάγια θα βοηθούσε παραπάνω και εάν είχε περισσότερες επιλογές στο λογισμικό με το θέμα rgb. Πήγε να μου παίξει κόλλημα της προάλλες αλλά τελικά εξαφανίστηκε γρήγορα . DPI αρκετό για κάθε είδους παιχνίδια και γενικά για την τιμή του είναι ότι πρέπει !

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kabukotiras
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 χρόνια. Το έχω πετάξει 40 φορές στον τοίχο από νεύρα. Δεν νιώθει τίποτα.
    Ανετο και για αμφιδέξιο.
    Απλά έχει μόνο 7 χρώματα και χωρίς εφέ.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasios_Mintsinigos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το τρίτο που αγοράζω,αρκετά καλό για τα λεφτά του για gaming.Πολύ εξυπηρετικά τα 6 προγραμματιζόμενα πλήκτρα (και τα 2 προηγούμενα G300 αλλάχτηκαν λόγω του ότι χάλασε το διακοπτάκι του RMB).

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_rodius
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είμαι αριστερόχειρας και είναι το μόνο που με έχει βολεψει.. με έξτρα πλήκτρα σε βολικά σημεία.. με 3 mode ώστε να το ρυθμιζεις ανάλογα τη χρήση.. τέλεια επιλογη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κυριάκος Μουρουζίδης
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
    Απλα το μονο κακο ειναι λιγο μικρό
    Σε σχέση aim in games το καλυτερο τπτ απλα παρτε το!

    *17/05/2019*
    Άρχισε να μου κάνει παιχνίδια το δεξί κλικ!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • scrat
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    +Απόλυτα συμμετρικός σχεδιασμός για άνετη χρήση με οποιοδήποτε από τα δύο χέρια.
    +Ελαφρύ και ξεκούραστο στην πολύωρη χρήση.
    +Ακριβέστατο στην κίνηση και λειτουργικό σε οποιαδήποτε επιφάνεια
    +Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ελάχιστα κατώτερη από της προηγούμενης γενιάς (G300) το οποίο έχω πάνω από 4 χρόνια και είναι λειτουργικά άψογο. Τα πατήματα στα κουμπιά και τη ροδέλα δεν έχουν αλλάξει καθόλου σε αίσθηση.
    +Βολικά τα επιπλέον κουμπιά με βασικές συντομεύσεις ακόμα και εκτός gaming (π.χ. back/forward στον browser).
    +Η ροδέλα έχει πολύ καλή αίσθηση στην περιστροφή και το πάτημα.
    +Τα βασικά κουμπιά έχουν επίσης πολύ θετική αίσθηση η οποία έχει μείνει σταθερή στη διάρκεια χρήσης (~1 χρόνος)

    --
    Χωρίς να είναι αρνητικό, αναφέρω ότι η ροδέλα έχει αρκετά δυνατό ήχο πατήματος που μπορεί να ενοχλήσει όσους δουλεύουν σε ήσυχα περιβάλλοντα.

    Συνοπτικά, ό,τι καλύτερο για ενσύρματο, συμμετρικό, εργονομικό ποντίκι σε τιμή που αξίζει για την υγεία του χεριού (30-35€).

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orfeas_Toukiloglou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποντίκι το έχω ένα χρόνο και είναι αρκετά καλό.

    Θετικά:
    Άνετο
    Ομορφό με ωραίο φωτισμό(όπου ελέγχεται απο software)
    Έχει macrokeys (6)
    Είναι ανθεκτικό
    Εργονομικός σχεδιασμός
    Έχει DPI σε καλό βαθμό(για fps παιχνίδια)
    Καλή τιμή
    Αρνητικά
    Είναι σχετικά ελαφρύ και μικρό(για κάποιον με μεγάλα χέρια)

    Σας το συνηστώ για gaming χρήση αλλά και γραφείου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό εργονομικά αλλά δε μου κρατάει πάνω απο χρόνο έχω αγοράσει ήδη 3 επειδή είμαι αριστερόχειρας.

    0
  • Άριστο ποντίκι!
    Τα 4 κουμπιά και τα 3 profiles χρησιμοποιούνται καθημερινά σε office jobs & light photo video editing

    0
  • Πολύ ωραίο ποντικάκι, αθόρυβο, ακριβές, δίνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο χέρι. Προσοχή όμως, μπορεί να λέει "gaming", αλλα δεν είναι. Δεν δέχεται δηλαδή macro ούτε το αναγνωρίζει το G Hub. Μπορεί να κάνει κάποια απλά πραγματάκια, με ένα άλλο πρόγραμμα που ονομάζεται Gaming Software 9.04.

    1
  • Σαν αριστερόχειρας, το μόνο mouse που με βολεύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, λόγω θέσης των έξτρα κουμπιών και συμμετρικού σχήματος. Κυρίως με βολεύει περισσότερο σε εφαρμογές παρά σε gaming.

    Το κακό είναι ότι δεν κρατάει για πάντα, μετά από καιρό, βγαίνουν προβληματάκια στα πλήκτρα σε βάθος χρόνου λόγω χρήσης, και χρειάζεται αλλαγή.

    Πουλάνε sites του εξωτερικού ανταλλακτικά boards για να μην αλλάζεις όλο το mouse, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει (και μάλλον θα αναγκαστώ γιατί κάποια στιγμή θα εξαντληθεί το στοκ, νομίζω έχει σταματήσει να παράγεται από τη Logitech).

    0
  • Το καλύτερο και πιο βολικό gaming mouse που είχα.
    Μάλιστα 7 χρονια τώρα, ακόμη και όταν το χαλούσα, έπαιρνα πάλι το ίδιο.
    Τα έξτρα κουμπάκια είναι φουλ βολικά και πλέον δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο ποντίκι ούτε σε games αλλά ούτε και σε δουλειά ή απλό browsing αφού όλα τα έχω mapparei σε κάτι που χρησιμοποιώ συχνά.
    Πολύ βολικό και το πιάσιμο παρά τα μεγάλα χέρια και δάχτυλα μου.

    1
  • Δες τα όλα