Πολύ "ιδιαίτερο" ποντίκι.
Αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα που γράφω παρακάτω είναι πραγματικά το καλύτερο ποντίκι που είχα ποτέ!! Ο λόγος είναι ότι τα έξτρα κουμπιά τα έχει δίπλα από το αριστερό και δεξί κλικ, κάτι που κανένα άλλο ποντίκι δεν έχει (πέρα από άλλα μοντέλα της Logitech) και είναι η πιο βολική θέση μιας και χρησιμοποιείς τα ίδια δύο δάκτυλα για όλα τα πλήκτρα, και χωρίς καθυστέρηση, και όχι τον αντίχειρα ή τον παράμεσο που δε με βόλεψαν ποτέ. Βέβαια, έχω κάνει assign σε αυτά τα κουμπιά copy-paste, minimize και κλείσιμο παραθύρων, μιας και αυτά χρησιμοποιώ. Για gaming, μόνο στο Just Cause 4 μου χρειάστηκαν για να αλλάζω τα όπλα, που και πάλι άλλαζα ταχύτατα. Έχει 3 διαφορετικά προφίλ που φορτώνονται στη μνήμη του ποντικιού και χρησιμοποιείς όποιο χρειάζεσαι σε όποιο υπολογιστή το χρειάζεσαι.
Το μέγεθός του είναι μικρό αλλά ποτέ δε με ενόχλησε στα 5 προς 6 χρόνια που το χρησιμοποιώ (το μοντέλο, όχι το ίδιο ποντίκι δυστυχώς).
Και ώρα για το αρνητικό του....
Μετά από κάποια χρήση (δεν ήταν ποτέ η ίδια (είτε σε κλικ είτε σε χρόνο)) το αριστερό κλικ σταματά να ακούγεται όπως πριν (είναι η προειδοποίηση ότι πολύ σύντομα θα χαλάσει) και έπειτα χαλάει (αντί για απλό κλικ κάνει διπλό κλικ!!!). Υπάρχουν σχετικά βίντεο στο youtube για το πώς φτιάχνει και σε g300s αλλά και σε g502. Το πρόβλημα με το "fix" είναι ότι κάποια στιγμή θα σου μείνει στα χέρια και θα χρειαστείς άλλο ποντίκι. Αρχικά είχα το g300 που κράτησε περίπου 4 χρόνια. Στα 2 χρειάστηκε να το ανοίξω πρώτη φορά και το έφτιαξα, για μόνο, όμως, 1 χρόνο. Μετά πάλι τα ίδια και στον 4ο χρόνο μου έμεινε στα χέρια. Ωστόσο βγήκε το g300s και πίστευα ότι θα το είχαν διορθώσει σαν αναβαθμισμένο μοντέλο. Αντιθέτως, από τον 1ο χρόνο χάλασε και δεν στάθηκα και τόσο τυχερός εδώ, αφού από το πρώτο άνοιγμα μου έσπασε. Μίλησα και με το κατάστημα, εξηγώντας την κατάσταση, και με παρέπεμψαν στη logitech, η οποία δεν είχε θέμα για αντικατάσταση. Το πρόβλημα ήταν πως logitech και κατάστημα δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν με αποτέλεσμα να περιμένω κάνα μήνα χωρίς απάντηση και ενώ δούλευα μέσω υπολογιστή!! (Για αυτό και το 1 αστέρι αντί για 3).
Συμπέρασμα?
Αν δεν έχεις πρόβλημα να αγοράσεις τουλάχιστον 2 ώστε να έχεις καβάτζα και να αλλάζεις ποντίκι κάθε 1-2 χρόνια είναι το τέλειο ποντίκι.
PS.
Όταν πρωτοέψαξα στο google για το double click issue, με το που έγραψα g300s double συμπλήρωσε το google το click issue και άλλα παρεμφερή θέματα με άπειρα αποτελέσματα!! Το ίδιο συμβαίνει και με το g502 δυστυχώς...
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!