Το χρώμα το φυστικί να ξέρετε πως δεν είναι έτσι ακριβώς όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Ανάλογα τον φωτισμό αλλάζει, μια φαίνεται πιο γαλάζιο, μια πιο γκρι, ελάχιστες φορές φαίνεται το πράσινο των φωτογραφιών. Παρόλα αυτά είναι ένα πανέμορφο χρώμα. Κλασική apple, με τις ωραίες σιλικονενιες της θήκες, αντέχουν, έχουν βελούδινη υφή (τις πρώτες μέρες μέχρι να φύγει το πρώτο περίβλημα είναι λίγο μαγνήτης σκόνης και τριχών να το ξέρετε)
Αυτό που με χάλασε και στις περσινές θήκες και στις φετινές είναι ότι βγαίνουν πολύ εύκολα, δεν αγκαλιάζουν το κινητό σε όλες του τις πλευρές όπως παλιά, φαίνεται ακόμα και το πλαίσιο του κινητού γύρω γύρω. Και έτσι δεν μου δίνει την ασφάλεια ότι δεν πρόκειται να βγει σε μια ενδεχόμενη πτώση. Βέβαια αυτό μπορεί να είναι και στο μυαλό μου, καθώς ποτέ δεν έχουν βγει από το κινητό και ας είναι τόσο «χαλαρές»
Όσο για τα λεφτά της, κάθε χρόνο και πιο ακριβές. 60 ευρώ για μια θήκη επειδή έχει το σήμα της apple επάνω, μου φαίνεται λίγο εξωφρενικό ποσό για μια θήκη κινητού! Θα μου πεις γιατί τις παίρνεις; Γιατί μου αρέσουν και γιατί με βολεύουν. Αλλά ρε παιδιά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούνται τέτοιες τιμές. Αν έχετε την οικονομική δυνατότητα και μπορείτε, και θέλετε να πάρετε μια θήκη της apple γνήσια πάρτε την, θα κρατήσει πολύ καιρό. Υπάρχουν όμως θήκες εκεί έξω πολύ καλύτερες με τα μισά και λιγότερα χρήματα. Ελπίζω να βοήθησα..
Edit: Μετά από χρήση 2 θηκών της apple, εδώ και περίπου 9 μήνες, έχω να ανακαλέσω μερικά πράγματα. Πρώτων: δεν βγαίνει από το κινητό ακόμα και την χειρότερη τούμπα να φάει, είναι πολύ ανθεκτική και πολύ προστατευτική για το κινητό. Δεν παθαίνει τίποτα με το υλικό που έχει. Είναι κομψή και λεπτή και δεν με ενοχλεί πλεον που φαίνεται λίγο γύρω γύρω το χρυσό πλαίσιο, δεν σηκώνει κανένα τζαμι (που πολλές θήκες σηκώνουν τα full glass) και τα κουμπιά της είναι ακριβώς όπως πρέπει. Ούτε ευαίσθητα ούτε σκληρά. Και το αναφέρω γιατί σε παρόμοιες φθηνές (με παρόμοια εμφάνιση και υλικό) έχουν θέμα με τα κουμπιά οι περισσότερες. Η είναι πολύ σκληρά και δεν πατιούνται η πατιούνται έστω και λίγο να ακουμπήσεις το κινητό και βγάζεις σκρινσοτ όλη την ώρα… εν κατακλείδι, οι σιλικόνης της Apple αν και πανάκριβες, αξίζουν πολύ μιας και δεν θα σε απογοητεύσουν ποτε. Παίρνεις μια δυο και τις κρατάς για όσο έχεις το κινητό…
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!