Οθόνες Υπολογιστών

Dell U2312HM IPS Monitor 23" FHD 1920x1080 με Χρόνο Απόκρισης 8ms GTG

Στη συσκευασία περιλαμβάνονται καλώδιο ρεύματος και σύνδεσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Display Type: LED-backlit LCD monitor / TFT active matrix
  • Aspect Ratio: Widescreen - 16:9
  • Native Resolution: Full...

Στη συσκευασία περιλαμβάνονται καλώδιο ρεύματος και σύνδεσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Display Type: LED-backlit LCD monitor / TFT active matrix
  • Aspect Ratio: Widescreen - 16:9
  • Native Resolution: Full HD (1080p) 1920 x 1080 at 60 Hz
  • Contrast Ratio: 1000:1 / 2000000:1 (dynamic)
  • Color Support: 16.7 million colors
  • Adjustable height & swivel
  • Horizontal Viewing...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 7 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Στη συσκευασία περιλαμβάνονται καλώδιο ρεύματος και σύνδεσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Display Type: LED-backlit LCD monitor / TFT active matrix
  • Aspect Ratio: Widescreen - 16:9
  • Native Resolution: Full HD (1080p) 1920 x 1080 at 60 Hz
  • Contrast Ratio: 1000:1 / 2000000:1 (dynamic)
  • Color Support: 16.7 million colors
  • Adjustable height & swivel
  • Horizontal Viewing Angle: 178
  • Vertical Viewing Angle: 178
  • Viewable Size: 23"
  • Pixel Pitch: 0.265 mm
  • Panel Type: E-IPS
  • Brightness: 300 cd/m²
  • Screen Coating: Anti-glare, 3H Hard Coating
  • Horizontal Refresh Rate: 83 kHz
  • Backlight Technology: WLED
  • Vertical Refresh Rate: 76 Hz
  • Nominal Voltage AC: 120/230 V
  • Frequency Required: 50/60 Hz
  • Power Consumption Operational: 70 Watt
  • Connectivity: VGA, DVI-D, DisplayPort, USB 2.0 upstream (Type B), 4x USB 2.0 downstream

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
8 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Ναι
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
Ναι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DVI, DisplayPort, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
-
Eye Comfort
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (17)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εικόνα
  • Απόκριση
  • georod7
    3
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στην 7ετια το ειπε το ποιημα! τουλαχιστον "η μιση" αφου απο αριστερα και μεχρι το κεντρο της οθονης αρχισε να παρουσιαζει καποια παρασιτα και αλλαγη χρωματισμου(προς το ροζ/γκρι ενα πραγμα)! τα μαστορια δεν ακουμπανε οθονες, η dell με εστειλε προς την cpi αλλα δεν βρηκα ακρη αφου εστω και τηλεφωνικα μου ειπαν οτι "έχει αλλοιωθεί η ποιότητα των υγρών κρυστάλλων στην μια πλευρά του monitor, κάτι που δεν παίρνει επισκευή."
    θα την κρατησω κι οσο παει αλλα δυστυχως δεν νομιζω να ξαναπροτιμησω DELL !!!!

    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ggtaxo
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν, την έχω εδώ και ενάμιση χρόνο. Αξίζει μέχρι και το τελευταίο λεπτό που έσκασα για να την αγοράσω. Άψογη εικόνα, άψογα χρώματα, άψογη εργονομία.
    Μακράν η καλύτερη οθόνη που είχα ποτέ. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με οθόνες με TN panels... Τρώνε χώμα ΟΛΕΣ!
    Σίγουρα η επόμενη (27", ips, 1440p και βάλε) θα είναι πάλι DELL.

    UPDATE 10/7/2023
    Εδώ και δύο χρόνια έχω πάρει μια Gigabyte M27Q και πλέον η Dell συνεχίζει σε θέση πορτρέτου δίπλα στην 27άρα. Ιδανική για κώδικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ό,τι και να πω είναι λίγο!
    Η οθόνη αξίζει και το τελευταίο ευρώ! Πολύ καλά χρώματα, το μαύρο είναι μαύρο, η ποιότητα κατασκευής
    σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αγόρασα μια REV A00 με το φόβο ότι θα έχει το γνωστό πρόβλημα στην κάτω δεξιά
    γωνία. Ευτυχώς όλα καλά! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φοβερή οθονη πολυ καλα χρωματα και ευκρινια.Μεγαλη διαφορα απο την T220 που ειχα. Πολυ βολικη και εργονομικη με τις ρυθμισεις υψους και περιστροφης με βολευει πολυ στα pdf οταν διαβαζω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω στην κατοχή μου ενάμιση χρονο αυτην την οθόνη και είμαι εκατό τις εκατό ικανοποιημένος. Η εικόνα είναι πολύ ικανοποιητική...η οθονη με την τεχνολογία IPS δίνει τη δυνατότητα να βλέπεις εντελώς καθαρά απο όποια οπτική γωνια και να κοιτάς.Ο σχεδιασμός της είναι πολύ καλός και ειναι πολύ εργονομική οθόνη.

    Αρνητικά : Κανένα προς το παρόν !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα λεφτά της έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά με φωτεινότητα, χρώματα, συχνότητα και γωνία θέασης σε υψηλά επίπεδα. Ακόμα ένα πλεονέκτημα της που δεν έχουν οι περισσότερες οθόνες είναι οι ρυθμίσεις του ύψους, της κλίσης tilt και της κάθετης περιστροφής του πάνελ σε 90 μοίρες από την πολύ σταθερή βάση του. Η ποιότητα των πλαστικών υλικών της είναι αρκετά καλή χωρίς γυαλιστερές επιφάνειες με αποτέλεσμα να μην δημιουργούνται δαχτυλιές. Τέλος είναι IPS με full hd και υποστηρίζει όλες τις θύρες σύνδεσης εκτός από hdmi. Την έχω περίπου 1 χρόνο με χρήση για εργασία, παιχνίδια, ταινίες και δεν μου παρουσίασε ως τώρα κανένα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος! Κανένα απολύτως παράπονο. Την χρησιμοποιώ πιο πολύ για φωτογραφίες γιατί τα χρώματα είναι όμορφα και ζωντανά (λόγω του IPS panel). Έχω την φωτεινότητα στο 50% και πάλι το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Η βάση η οποία περιστρέφεται και ανεβοκατεβαίνει είναι πολύ χρήσιμη στο να βλέπεις σωστά την οθόνη με όποιον τρόπο και να κάθεσαι. Το usb hub είναι πολύ βολικό και λειτουργεί τέλεια και με σκληρούς 2,5". Το μόνο αρνητικό ως τώρα (το οποίο δεν θεωρώ και τόσο σημαντικό) είναι πως δεν έχει δεύτερη θύρα για DVI.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ αξιόλογη οθόνη. Την χρησιμοποιώ στη δουλειά μου και αγόρασα άλλη μία για το σπίτι ! Το μεγάλου ατού της οθόνης είναι η τρομερή ποιότητα εικόνας. Έχει μεγάλη φωτεινότητα χωρίς να κουράζει το μάτι ενώ και από αρκετά μεγάλη γωνία θέασης τα καταφέρνει μια χαρά. Επιπλεόν τα πλαστικά της οθόνης είναι και αυτά καλής ποιότητας ενώ πολύ εύκολα μπορείς να ρυθμίζεις το ύψος της. Θεωρώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος για να έχει πολύ καλή ποιότητα σε ανεκτό κόστος. Στα αρνητικά τώρα το μόνο που με ενόχλησε είναι η απουσία HDMI. Για κάποιον που θέλει να συνδέσει το λαπτοπ του ίσως είναι πρόβλημα (με VGA το έχω δοκιμάσει και δεν αξίζει γιατί σε μισή ώρα θα νιώσετε ναυτία και πονοκέφαλο). Από την άλλη βέβαια έχει 1 DisplayPort που αν και δεν είναι τόσο διαδεδομένο κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με το HDMI, οπότε με 1 καλώδιο και ένα adaptor (HDMI to DisplayPort) κάνεις τη δουλειά σου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω στη κατοχη μου τη προηγουμενη 2311,που η μονη διαφορα με αυτη ειναι οτι η 12 ειναι με led backlight.
    το Ips panel που εχει προκαλει χαωδη διαφορα με τη προηγουμενη σαπιλα που ειχα.
    τις εβαλα διπλα διπλα και στη dell εβλεπα πραγματα που δεν εβλεπα στην αλλη!
    Θετικά: απιστευτη ποιοτητα εικονας και πιστοτητα χρωματων,ποιοτητα κατασκευης και λειτουργικοτητα της βασης,usb hub,κανει pivot
    Αρνητικά: μαζευει σκονη αναμεσα στο περιβλημα και το πανελ της οθονης,και το usb hub κλεινει οταν κλεινεις την οθονη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο,τι καλυτερο, την εχω απο το 2013 και ακομα κραταει! Dell εγγυηση.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολλή καλο monitor υψιλης ανάλησης και απροβλημάτιστο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή ανάλυση και αρκετά εργονομική ως προς τις ρυθμίσεις. Η IPS οθονη σχςεδον τελεια!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • στην 7ετια το ειπε το ποιημα! τουλαχιστον "η μιση" αφου απο αριστερα και μεχρι το κεντρο της οθονης αρχισε να παρουσιαζει καποια παρασιτα και αλλαγη χρωματισμου(προς το ροζ/γκρι ενα πραγμα)! τα μαστορια δεν ακουμπανε οθονες, η dell με εστειλε προς την cpi αλλα δεν βρηκα ακρη αφου εστω και τηλεφωνικα μου ειπαν οτι "έχει αλλοιωθεί η ποιότητα των υγρών κρυστάλλων στην μια πλευρά του monitor, κάτι που δεν παίρνει επισκευή."
    θα την κρατησω κι οσο παει αλλα δυστυχως δεν νομιζω να ξαναπροτιμησω DELL !!!!

    1
  • Λοιπόν, την έχω εδώ και ενάμιση χρόνο. Αξίζει μέχρι και το τελευταίο λεπτό που έσκασα για να την αγοράσω. Άψογη εικόνα, άψογα χρώματα, άψογη εργονομία.
    Μακράν η καλύτερη οθόνη που είχα ποτέ. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με οθόνες με TN panels... Τρώνε χώμα ΟΛΕΣ!
    Σίγουρα η επόμενη (27", ips, 1440p και βάλε) θα είναι πάλι DELL.

    UPDATE 10/7/2023
    Εδώ και δύο χρόνια έχω πάρει μια Gigabyte M27Q και πλέον η Dell συνεχίζει σε θέση πορτρέτου δίπλα στην 27άρα. Ιδανική για κώδικα.

    2
  • Ό,τι και να πω είναι λίγο!
    Η οθόνη αξίζει και το τελευταίο ευρώ! Πολύ καλά χρώματα, το μαύρο είναι μαύρο, η ποιότητα κατασκευής
    σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αγόρασα μια REV A00 με το φόβο ότι θα έχει το γνωστό πρόβλημα στην κάτω δεξιά
    γωνία. Ευτυχώς όλα καλά! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    0
  • Φοβερή οθονη πολυ καλα χρωματα και ευκρινια.Μεγαλη διαφορα απο την T220 που ειχα. Πολυ βολικη και εργονομικη με τις ρυθμισεις υψους και περιστροφης με βολευει πολυ στα pdf οταν διαβαζω.

    0
  • Έχω στην κατοχή μου ενάμιση χρονο αυτην την οθόνη και είμαι εκατό τις εκατό ικανοποιημένος. Η εικόνα είναι πολύ ικανοποιητική...η οθονη με την τεχνολογία IPS δίνει τη δυνατότητα να βλέπεις εντελώς καθαρά απο όποια οπτική γωνια και να κοιτάς.Ο σχεδιασμός της είναι πολύ καλός και ειναι πολύ εργονομική οθόνη.

    Αρνητικά : Κανένα προς το παρόν !!!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

31 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Στη συσκευασία περιλαμβάνονται καλώδιο ρεύματος και σύνδεσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Display Type: LED-backlit LCD monitor / TFT active matrix
  • Aspect Ratio: Widescreen - 16:9
  • Native Resolution: Full HD (1080p) 1920 x 1080 at 60 Hz
  • Contrast Ratio: 1000:1 / 2000000:1 (dynamic)
  • Color Support: 16.7 million colors
  • Adjustable height & swivel
  • Horizontal Viewing Angle: 178
  • Vertical Viewing Angle: 178
  • Viewable Size: 23"
  • Pixel Pitch: 0.265 mm
  • Panel Type: E-IPS
  • Brightness: 300 cd/m²
  • Screen Coating: Anti-glare, 3H Hard Coating
  • Horizontal Refresh Rate: 83 kHz
  • Backlight Technology: WLED
  • Vertical Refresh Rate: 76 Hz
  • Nominal Voltage AC: 120/230 V
  • Frequency Required: 50/60 Hz
  • Power Consumption Operational: 70 Watt
  • Connectivity: VGA, DVI-D, DisplayPort, USB 2.0 upstream (Type B), 4x USB 2.0 downstream

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
8 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Ναι
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
Ναι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DVI, DisplayPort, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
-
Eye Comfort
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (17)

  1. 14
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εικόνα
  • Απόκριση
  • georod7
    3
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στην 7ετια το ειπε το ποιημα! τουλαχιστον "η μιση" αφου απο αριστερα και μεχρι το κεντρο της οθονης αρχισε να παρουσιαζει καποια παρασιτα και αλλαγη χρωματισμου(προς το ροζ/γκρι ενα πραγμα)! τα μαστορια δεν ακουμπανε οθονες, η dell με εστειλε προς την cpi αλλα δεν βρηκα ακρη αφου εστω και τηλεφωνικα μου ειπαν οτι "έχει αλλοιωθεί η ποιότητα των υγρών κρυστάλλων στην μια πλευρά του monitor, κάτι που δεν παίρνει επισκευή."
    θα την κρατησω κι οσο παει αλλα δυστυχως δεν νομιζω να ξαναπροτιμησω DELL !!!!

    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ggtaxo
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν, την έχω εδώ και ενάμιση χρόνο. Αξίζει μέχρι και το τελευταίο λεπτό που έσκασα για να την αγοράσω. Άψογη εικόνα, άψογα χρώματα, άψογη εργονομία.
    Μακράν η καλύτερη οθόνη που είχα ποτέ. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με οθόνες με TN panels... Τρώνε χώμα ΟΛΕΣ!
    Σίγουρα η επόμενη (27", ips, 1440p και βάλε) θα είναι πάλι DELL.

    UPDATE 10/7/2023
    Εδώ και δύο χρόνια έχω πάρει μια Gigabyte M27Q και πλέον η Dell συνεχίζει σε θέση πορτρέτου δίπλα στην 27άρα. Ιδανική για κώδικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ό,τι και να πω είναι λίγο!
    Η οθόνη αξίζει και το τελευταίο ευρώ! Πολύ καλά χρώματα, το μαύρο είναι μαύρο, η ποιότητα κατασκευής
    σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αγόρασα μια REV A00 με το φόβο ότι θα έχει το γνωστό πρόβλημα στην κάτω δεξιά
    γωνία. Ευτυχώς όλα καλά! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φοβερή οθονη πολυ καλα χρωματα και ευκρινια.Μεγαλη διαφορα απο την T220 που ειχα. Πολυ βολικη και εργονομικη με τις ρυθμισεις υψους και περιστροφης με βολευει πολυ στα pdf οταν διαβαζω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω στην κατοχή μου ενάμιση χρονο αυτην την οθόνη και είμαι εκατό τις εκατό ικανοποιημένος. Η εικόνα είναι πολύ ικανοποιητική...η οθονη με την τεχνολογία IPS δίνει τη δυνατότητα να βλέπεις εντελώς καθαρά απο όποια οπτική γωνια και να κοιτάς.Ο σχεδιασμός της είναι πολύ καλός και ειναι πολύ εργονομική οθόνη.

    Αρνητικά : Κανένα προς το παρόν !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα λεφτά της έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά με φωτεινότητα, χρώματα, συχνότητα και γωνία θέασης σε υψηλά επίπεδα. Ακόμα ένα πλεονέκτημα της που δεν έχουν οι περισσότερες οθόνες είναι οι ρυθμίσεις του ύψους, της κλίσης tilt και της κάθετης περιστροφής του πάνελ σε 90 μοίρες από την πολύ σταθερή βάση του. Η ποιότητα των πλαστικών υλικών της είναι αρκετά καλή χωρίς γυαλιστερές επιφάνειες με αποτέλεσμα να μην δημιουργούνται δαχτυλιές. Τέλος είναι IPS με full hd και υποστηρίζει όλες τις θύρες σύνδεσης εκτός από hdmi. Την έχω περίπου 1 χρόνο με χρήση για εργασία, παιχνίδια, ταινίες και δεν μου παρουσίασε ως τώρα κανένα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος! Κανένα απολύτως παράπονο. Την χρησιμοποιώ πιο πολύ για φωτογραφίες γιατί τα χρώματα είναι όμορφα και ζωντανά (λόγω του IPS panel). Έχω την φωτεινότητα στο 50% και πάλι το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Η βάση η οποία περιστρέφεται και ανεβοκατεβαίνει είναι πολύ χρήσιμη στο να βλέπεις σωστά την οθόνη με όποιον τρόπο και να κάθεσαι. Το usb hub είναι πολύ βολικό και λειτουργεί τέλεια και με σκληρούς 2,5". Το μόνο αρνητικό ως τώρα (το οποίο δεν θεωρώ και τόσο σημαντικό) είναι πως δεν έχει δεύτερη θύρα για DVI.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ αξιόλογη οθόνη. Την χρησιμοποιώ στη δουλειά μου και αγόρασα άλλη μία για το σπίτι ! Το μεγάλου ατού της οθόνης είναι η τρομερή ποιότητα εικόνας. Έχει μεγάλη φωτεινότητα χωρίς να κουράζει το μάτι ενώ και από αρκετά μεγάλη γωνία θέασης τα καταφέρνει μια χαρά. Επιπλεόν τα πλαστικά της οθόνης είναι και αυτά καλής ποιότητας ενώ πολύ εύκολα μπορείς να ρυθμίζεις το ύψος της. Θεωρώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος για να έχει πολύ καλή ποιότητα σε ανεκτό κόστος. Στα αρνητικά τώρα το μόνο που με ενόχλησε είναι η απουσία HDMI. Για κάποιον που θέλει να συνδέσει το λαπτοπ του ίσως είναι πρόβλημα (με VGA το έχω δοκιμάσει και δεν αξίζει γιατί σε μισή ώρα θα νιώσετε ναυτία και πονοκέφαλο). Από την άλλη βέβαια έχει 1 DisplayPort που αν και δεν είναι τόσο διαδεδομένο κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με το HDMI, οπότε με 1 καλώδιο και ένα adaptor (HDMI to DisplayPort) κάνεις τη δουλειά σου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω στη κατοχη μου τη προηγουμενη 2311,που η μονη διαφορα με αυτη ειναι οτι η 12 ειναι με led backlight.
    το Ips panel που εχει προκαλει χαωδη διαφορα με τη προηγουμενη σαπιλα που ειχα.
    τις εβαλα διπλα διπλα και στη dell εβλεπα πραγματα που δεν εβλεπα στην αλλη!
    Θετικά: απιστευτη ποιοτητα εικονας και πιστοτητα χρωματων,ποιοτητα κατασκευης και λειτουργικοτητα της βασης,usb hub,κανει pivot
    Αρνητικά: μαζευει σκονη αναμεσα στο περιβλημα και το πανελ της οθονης,και το usb hub κλεινει οταν κλεινεις την οθονη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο,τι καλυτερο, την εχω απο το 2013 και ακομα κραταει! Dell εγγυηση.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολλή καλο monitor υψιλης ανάλησης και απροβλημάτιστο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή ανάλυση και αρκετά εργονομική ως προς τις ρυθμίσεις. Η IPS οθονη σχςεδον τελεια!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • στην 7ετια το ειπε το ποιημα! τουλαχιστον "η μιση" αφου απο αριστερα και μεχρι το κεντρο της οθονης αρχισε να παρουσιαζει καποια παρασιτα και αλλαγη χρωματισμου(προς το ροζ/γκρι ενα πραγμα)! τα μαστορια δεν ακουμπανε οθονες, η dell με εστειλε προς την cpi αλλα δεν βρηκα ακρη αφου εστω και τηλεφωνικα μου ειπαν οτι "έχει αλλοιωθεί η ποιότητα των υγρών κρυστάλλων στην μια πλευρά του monitor, κάτι που δεν παίρνει επισκευή."
    θα την κρατησω κι οσο παει αλλα δυστυχως δεν νομιζω να ξαναπροτιμησω DELL !!!!

    1
  • Λοιπόν, την έχω εδώ και ενάμιση χρόνο. Αξίζει μέχρι και το τελευταίο λεπτό που έσκασα για να την αγοράσω. Άψογη εικόνα, άψογα χρώματα, άψογη εργονομία.
    Μακράν η καλύτερη οθόνη που είχα ποτέ. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με οθόνες με TN panels... Τρώνε χώμα ΟΛΕΣ!
    Σίγουρα η επόμενη (27", ips, 1440p και βάλε) θα είναι πάλι DELL.

    UPDATE 10/7/2023
    Εδώ και δύο χρόνια έχω πάρει μια Gigabyte M27Q και πλέον η Dell συνεχίζει σε θέση πορτρέτου δίπλα στην 27άρα. Ιδανική για κώδικα.

    2
  • Ό,τι και να πω είναι λίγο!
    Η οθόνη αξίζει και το τελευταίο ευρώ! Πολύ καλά χρώματα, το μαύρο είναι μαύρο, η ποιότητα κατασκευής
    σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αγόρασα μια REV A00 με το φόβο ότι θα έχει το γνωστό πρόβλημα στην κάτω δεξιά
    γωνία. Ευτυχώς όλα καλά! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    0
  • Φοβερή οθονη πολυ καλα χρωματα και ευκρινια.Μεγαλη διαφορα απο την T220 που ειχα. Πολυ βολικη και εργονομικη με τις ρυθμισεις υψους και περιστροφης με βολευει πολυ στα pdf οταν διαβαζω.

    0
  • Έχω στην κατοχή μου ενάμιση χρονο αυτην την οθόνη και είμαι εκατό τις εκατό ικανοποιημένος. Η εικόνα είναι πολύ ικανοποιητική...η οθονη με την τεχνολογία IPS δίνει τη δυνατότητα να βλέπεις εντελώς καθαρά απο όποια οπτική γωνια και να κοιτάς.Ο σχεδιασμός της είναι πολύ καλός και ειναι πολύ εργονομική οθόνη.

    Αρνητικά : Κανένα προς το παρόν !!!

    0
  • Δες τα όλα